Δευτέρα, 23 Οκτωβρίου 2017

Glad to be back !



Καλώς σας βρήκα  πάλι !



Εύχομαι όλες και όλοι να είστε καλά!
Μου έλειψε το blogoσπιτάκι μου ,η παρέα σας και οι υπέροχες αναρτήσεις σας!l
Ένα πρόβλημα που είχα με τον υπολογιστή
 μου ήταν η πρώτη αφορμή να απέχω από το blog μου.
Ευτυχώς που τωρα μπόρεσα να κανω παλι ανάρτηση μέσω της εφαρμογής του κινητου μου !Η δεύτερη αιτία ήταν τα συχνά ταξίδια μου στην Ολλανδία λόγω του εγγονού μου και της φροντίδας
 του!


  
         
Μεγάλωσε το μωράκι μας!Και η ανάγκη δίπλα του,μεγάλη!


 

Ταξιδεψα σε μερη όμορφα και ονειρεμένα , συνοδεύοντας τον άντρα μου στα επαγγελματικά του ταξίδια!

Μετέωρα



Ηράκλειο Κρήτη


Στην πανέμορφη Λάρισα,γνώρισα φίλες, ,παρακολούθησα σεμινάρια και παρουσίασης με μεικτές τεχνικές και Ντεκουπαζ!




Επισκέφτηκα την πανέμορφη Σύρο και Τήνο!




Και η Ρόδος υπέροχη επίσης!



.

Συνεχίζω τα μπάνια μου όσο ακόμα ο 🏊⛵καιρός είναι καλός!

Με μεγάλη χαρα θα περιμένω να διαβάσω τα σχόλια σας μετά απο τόσο καιρό! Ελπίζω να μην με ξεχάσατε!😯
Θα ήθελα να ευχαριστήσω τις φιλες bloggers για τον ενδιαφερον τους αν ειμαι καλα και γιατί χάθηκα!
Θα κανω την βόλτα μου απο την πανέμορφη blogoγειτονια μας να θαυμάσω και εγω με την σειρά μου,τις αναρτήσεις σας !❤
Σας εύχομαι καλή και χαρούμενη εβδομάδα!Καλα να περάσετε! Πολλά φιλάκια!💋




Dimi...

33 σχόλια:

  1. Cieszę się, że wróciłaś. Śliczne fotografie. Pozdrawiam serdecznie:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Dear Dimi, welcome back!!! I missed You a lot. Thanks for the wonderful and beautiful pictures shared with US
    Hugs Alessandra

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Dearest Dimi,
    Welcome back here!
    Well, I do envy you for having spent so much time in my birth country. But for you it is just a very short flight over...
    From here it is different.
    Glad you enjoyed it so much and I cannot believe how big your grandson has grown meanwhile...
    You traveled with your husband to several wonderful places.
    ENJOY life wherever you are and whatever you do.
    Hugs,
    Mariette

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Dear Dimi,
    So good to see you back again! I have thought about you and wondered if you had been helping your daughter.
    Your grandson is growing fast. The time goes by so quickly.
    Thank you for your lovely photos of interesting places. Hope you are still warm in your part of the world.
    It's Spring here now and a nice sunny day,
    Best wishes,
    Betty

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Γεια σου Δήμητρα!!! Με μεγάλη χαρά είδα τον τίτλο της ανάρτησης κι έσπευσα να σε καλωσορίσω κι εγώ. Μας έλειψες, μας έλειψαν τα κείμενά σου, οι δημιουργίες σου, οι τέλειες φωτογραφίες σου... Άντε, να τα λέμε πιο συχνά τώρα και βέβαια να σου ζήσει ο εγγονός, πραγματικά μεγάλωσε! Φιλάκια πολλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Welcome back Δήμητρα! Αν και η απουσία σου ήταν μεγάλη και εμφανής σε συγχωρούμαι γιατί ο λόγος του εγγονού είναι πάνω απ όλους και απ όλα. Βλέπεις στο διάστημα που έλειψες έγινε κι εγώ γιαγιά και σε καταλαβαίνω απόλυτα!!! Ελπίζω να σε βλέπουμε συχνότερα από εδώ και μπρος! Να περνάς καλά ότι και να κάνεις :)

    www.artdecorationcrafting.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Πολύ χαίρομαι που διαβάζω νέα σου αν και οι αναρτήσεις στο facebook βοηθάνε να μη χάνουμε επαφή.
    Οι φωτογραφίες υπέροχες! Πώς μεγάλωσε ο μπεμπούλης! Ειδικά η φωτογραφία με μαμά και γιο είναι σαν carte postale!
    Να περνάς καλά και να φωτογραφίζεις για να ταξιδεύουμε κι εμείς μαζί σου!
    Πολλά φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Mais non Dimi nous ne t'avons pas oubliée et nous sommes ravies de te retrouver.
    Ton petit fils est devenu un vrai petit garçon et il vit dans un très bel environnement.
    Il me tarde de voir ce que tu as appris à Larissa en découpage!
    A bientôt donc sur ton blog.
    Bises

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. DIMI, que bom que estás de volta!! Lindas fotos e lugares por onde andaste..Bom te ver! Fico feliz! beijos praianos,chica

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Δημητρουλα μου μου ελειψε η οπτικη σου γωνια........!!!!να σαι καλα...ολες λιγο πολυ χαθηκαμε...ομως μας ενωνει η κοινη αγαπη μας κ το ανησυχο πνευμα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. καλημέρα!καλως ήρθες!!!
    τι υπέροχες φωτο!!!ταξιδεψαμε και πάλι γι αλίγο...
    αλήθεια υπάρχει εφαρμογή για τα blog?? για πες μου πώς λέγεται να την κατεβάσω κ εγώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Glad you are back !!!!
    I see you spent your time very well !!!
    The pictures are beautiful !!!!
    Have a nice day !
    Anna

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Να σου πω Δήμητρα μου χαίρομαι πολύ πολύ που είσαι πάλι εδώ . Και αυτές τις μέρες σε σκεφτόμουν . !!!! Μεγάλωσε πράγματι το ζουζουνάκι σας και χαίρομαι για τα τόσο όμορφα και δημιουργικά ταξίδια που έκανες /!!Να είσαι καλά και σου στέλνω δυο ζεστά φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Hola Dimi. Me alegra mucho tu vuelta, saber de de nuevo tí, y volver a ver tus lindas fotos.
    Deseo que soluciones tu PC y puedas volver a compartir con normalidad.
    Muy grande ya, tu nuieto y precioso el mar siempre.
    Lindo post, amiga.
    Bienvenida.
    Besos😘 y 🙅

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Hello Dimi, I am so glad I saw your post. Welcome Back to blogland. I love all your beautiful, each one is beautiful. You have been enjoying your time away and with your family. I hope to see more post and images. Enjoy your day and the week ahead, Eileen

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. καλως την να ... Να ξέρεις ποσο μου έλειψαν η ανάρτησες σου ...και η δημιουργιες σου
    ευτυχως σε εβλεπα στο Facebook ...χαιρωμαι που εισαι παλι εδω
    καλη συνεχεια ...φιλακια πολλα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Μιά πολύ ευχάριστη έκπληξη είναι αυτή σου η ανάρτηση!!!! Welcome back, Ντίμη μου!!!
    Ο εγγονούλης σου, σωστό αντράκι έγινε!!! Να τα χαίρεσαι όλα τα εγγονάκια σου!! Ευτυχώς που σε βλέπαμε στο
    φατσοβιβλίο αλλά η μπλογκογειτονιά μας είναι άλλο πράγμα!!! Θα χαρώ πολύ να θαυμάσω τις δημιουργίες σου μετά από τα σεμινάρια που παρακολούθησες! Φιλάκια πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Dear Dimi!
    Finally you're blogging with us! I see your grandson is big boy, he can ride bicycle. The autumn is in the Netherlanders. Your travels were interesting, many photos, I liked the best of Meteora.
    Have nice days!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Τι όμορφη έκπληξη μας έκανες Δήμητρα με την επιστροφή σου. Πιστεύω να σε βλέπουμε πιο τακτικά τώρα ,μας έχουν λείψει οι υπέροχες δημιουργίες σου αλλά και οι φωτογραφίες σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Μας έλειψες !!!!!!!!! Κι εσύ και οι υπέροχες αναρτήσεις σου με τις μοναδικές δημιουργίες και φωτογραφίες σου !!!!!! Ε όχι και να σε ξεχάσαμε !!!!! Κι εγώ δεν μπορώ να κάνω αναρτήσεις απ τον υπολογιστή μου μία και έχει κι εμένα πρόβλημα, αλλά θα μπορώ να απολαμβάνω τις δικές σου μέχρι να αποκατασταθεί ..... Πολλά φιλιά !!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Μου έλειψαν πολύ οι αναρτήσεις κυρία Δήμητρα!!! Ανυπομονώ για τις επόμενες!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Wspaniale że wróciłaś!!!Przepiękne zdjęcia i widoki!!! Serdecznie pozdrawiam:))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. How wonderful to see you back Dimi! Hugs to you.
    I can tell you have been very busy with a lot of things but the most important has been with your dear grandson.
    Your photos are so lovely ... Welcome :D) xx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Kαλως μας ξανάρθες, Dimi!!!Ευχάριστη έκπληξη!Αφού η απουσία σου ήταν για καλό δεν πειράζει ,ελπιζουμε να σε διαβάζουμε συχνότερα!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. I am really glad you are back and these pictures are really amazing! Welcome back!
    DenisesPlanet.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Καλώς ήρθες Δήμητρα. Χρόνια πολλά και ευτυχισμένα!!!!!!! Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Δημητρούλα χρόνια πολλάααααααααααααααα!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Καλώς όρισες και χρόνια σου πολλά!! Μας έλειψες!
    Οι λόγοι που σε κρατησαν μακριά από το μπλογκ είναι τόσο μα τοσο ευχαριστοι, που δεν πειράζει!
    Οι φωτογραφίες σου, όπως πάντα υπέροχες!
    Φιλιά πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Σιγά μην σε ξεχάσουμε!!! 💕💕💕 Πόσο μου έλειψες Δημητρούλα μου!!! Μην μας ξαναλείψεις τόσο πολύ!!! 😗😗 Καλέ το νινί μεγάλωσε κι έγινε ολόκληρο αντράκι να το χαρώ!!
    Χρόνια πολλά για την γιορτούλα σου αγαπημένη μου!! Να χαιρεσαι και τα εγγονάκια σου όλα και να τα καμαρώνεις!!
    Ωραία ταξιδια έκανες Δημητρούλα μου!! Με το καλό να μας δείξεις και τις ομορφιές που έφτιαξες!! Πολύχρονη και πάλι καλή μου γερή και πάντα δημιουργική!! Σε φιλώ με αγάπη!! 😗😗😗💞💞🌹🌹🍁🍁

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Welcome back, my dear friend!
    It's always nice to see your wonderful pictures!
    Greetings

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Χαίρομαι αφάνταστα που σε "ξαναβλέπω" εδώ, και με τόσο όμορφα νέα!
    Χρόνια σου πολλά, χρόνια δημιουργικά κι ευτυχισμένα! Να χαίρεσαι την οικογένειά σου και να συνεχίσεις να ταξιδεύεις και να μας ταξιδεύεις με τις φωτογραφίες σου!
    Φιλιά πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σάς ευχαριστώ πολύ γιά τά όμορφα σας σχόλια!
Thank you for your kind comments!

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...