Δευτέρα 23 Οκτωβρίου 2017

Glad to be back !



Καλώς σας βρήκα  πάλι !



Εύχομαι όλες και όλοι να είστε καλά!
Μου έλειψε το blogoσπιτάκι μου ,η παρέα σας και οι υπέροχες αναρτήσεις σας!l
Ένα πρόβλημα που είχα με τον υπολογιστή
 μου ήταν η πρώτη αφορμή να απέχω από το blog μου.
Ευτυχώς που τωρα μπόρεσα να κανω παλι ανάρτηση μέσω της εφαρμογής του κινητου μου !Η δεύτερη αιτία ήταν τα συχνά ταξίδια μου στην Ολλανδία λόγω του εγγονού μου και της φροντίδας
 του!


  
         
Μεγάλωσε το μωράκι μας!Και η ανάγκη δίπλα του,μεγάλη!


 

Ταξιδεψα σε μερη όμορφα και ονειρεμένα , συνοδεύοντας τον άντρα μου στα επαγγελματικά του ταξίδια!

Μετέωρα



Ηράκλειο Κρήτη


Στην πανέμορφη Λάρισα,γνώρισα φίλες, ,παρακολούθησα σεμινάρια και παρουσίασης με μεικτές τεχνικές και Ντεκουπαζ!




Επισκέφτηκα την πανέμορφη Σύρο και Τήνο!




Και η Ρόδος υπέροχη επίσης!



.

Συνεχίζω τα μπάνια μου όσο ακόμα ο 🏊⛵καιρός είναι καλός!

Με μεγάλη χαρα θα περιμένω να διαβάσω τα σχόλια σας μετά απο τόσο καιρό! Ελπίζω να μην με ξεχάσατε!😯
Θα ήθελα να ευχαριστήσω τις φιλες bloggers για τον ενδιαφερον τους αν ειμαι καλα και γιατί χάθηκα!
Θα κανω την βόλτα μου απο την πανέμορφη blogoγειτονια μας να θαυμάσω και εγω με την σειρά μου,τις αναρτήσεις σας !❤
Σας εύχομαι καλή και χαρούμενη εβδομάδα!Καλα να περάσετε! Πολλά φιλάκια!💋




Dimi...

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...