Πέμπτη, 19 Ιουλίου 2012

Mεταμορφωνοντας ενα κασπω με ντεκουπαζ!

Καλημερα φιλες μου!Η μεταμορφωση ενος κασπω με ντεκουπαζ!Ηταν απαιτηση απο φιλες και απο την Αγριμιω,να δωσω καποιες οδηγιες σχετικα με το ντεκουπαζ!Και οπως συνηθως εγω,δεν χαλαω ποτε χατηρι  στις αγαπημενες μου φιλες!Ξεκιναμε λοιπον !



Το  κασπω!


Περναμε ενα χερι ασταρι.

Κοβω με το χερι το ριζοχαρτο.

Βαφω με ακρυλικο χρωμα.
Σε λευκο ακρυλικο χρωμα,βαζω λιγο χρωμα ωχρα για να κανω το μπεζ.
Βαφω με σταμπαδορο,η πινελο.

Κολλαω το μοτιβο.
 Αφου στεγνωση καλα το χρωμα,κολλαω το μοτιβο με κολλα για ντεκουπαζ.Βαζω επανω στο κασπω κολλα,τοποθετω το μοτιβο,και περναω απο πανω κολλα.
Φωτοσκιασεις.
 Με τον μικρο σταμπαδορο,κανω πρωτα ,με ανοιχτο γαλαζιο φωτοσκιαση,και μετα με ωχρα.Και τα δυο χρωματα ειναι ακρυλικα.
Περναμε βερνικι.

Και τελειωνω ,αφου περασω το βερνικι.Η σε σπρει η σε υγρο βερνικη νερου.Αλλα δεν τελειωσα ακομα!Κατι λειπη!VOILA!!!
Πετρουλες και κοχυλι.
 Στο επανω μερος του κασπω,εβαλα κολλα κρυσταλιζε διαφανες,και κολλησα μικρα βοτσαλακια και ενα κοχυλι ,που μαζεψα απο την παραλια στην Λευκαδα! Και εγω ξεκινησα με το ντεκουπαζ,πριν 7μηνες,μονη μου με την βοηθεια απο διαφορα μπλογκς και με βιντεο απο το ιντερνετ.


Αναπολωντας υπεροχες στιγμες απο Λευκαδα!
Παραλια Μικρος Γιαλος,Λευκαδα.

 Για να θυμαμαι αυτην την υπεροχη παραλια στην Λευκαδα,εφτιαξα αυτο το καδρακι!
Καδρακι με βοτσαλα και χαρτι δικης μου εκτυπωσης.

Και ισως να σας κουρασα με την μεγαλη αναρτηση μου, θα σας αφιερωσω αυτο το τραγουδακι !Πολλα δροσερα φιλακια!!

VEGAS , Πιο ψηλα!! 

55 σχόλια:

  1. Μπράβο για τις οδηγίες... μπράβο και για το υπέροχο κάδρο! Οσο για το τραγούδι... υπέροχο! Callie by Anthomeli

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σας ευχαριστω πολυ κοριτσακια μου γλυκα!!Χαιρομαι που σας αρεσαν!Φιλακια!!!

      Διαγραφή
  2. Πολυ ομορφο και πολυ καλοκαιρινο!Πρωτη φορα ειδα αναλυτικα πως γινεται το ντεκουπαζ.Και εγω μεχρι τωρα το εφτιαχνα πειραματικα.Σε ευχαριστουμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Νασαι καλα Αναστασια μου!!Μου το ζητησαν φιλες και εκανα οτι μπορουσα.Μακαρι να βοηθησα!Πολλα φιλακια!!

      Διαγραφή
  3. Δημητρούλα πολύ όμορφη η γλαστρούλα σου. Θέλω να μου πεις τα πινέλα απο την κόλλα τα καθαρίζεις με νερό σκέτο ή χρησιμοποιέις κάτι άλλο?
    φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαρακι μου,καλως ηρθες!Ολα τα πινελα τα πλενουμε αμεσως με χλιαρο νερο και σαπουνι!Σε ευχαριστω!!Πολλα φιλακια!!!

      Διαγραφή
  4. ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΕΣ ΚΑΙ ΑΠΟ ΕΜΑΣ ΣΤΗΝ ΜΠΛΟΓΚΟΓΕΙΤΟΝΙΑ ΜΑΣ!!!

    ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΗ Η ΓΛΑΣΤΡΟΥΛΑ ΣΟΥ!

    ΜΠΡΑΒΟ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σας ευχαριστω πολυ Μαρι και Ελενη!!Σας εκανα επισκεψη!!Θα τα λεμε!!Φιλακια!!

      Διαγραφή
  5. Συγνώμη που σ ενοχλώ Δήμητρα.. Αν βρεις καιρό αύριο πέρνα από το φτωχικό μου, θα έχω ανάρτηση / αφιέρωση στυν δεύτερη μαύρη επέτειο της Κύπρου μας, τουρκική εισβολή 20 Ιουλίου 1974

    υγ-σε ενημερώνω επειδή μου λες συνέχεια ότι αγαπάς την Κύπρο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπερα,Δελφινακι!Περιμενα σχολιο σχετικα με την αναρτηση μου.

      Διαγραφή
    2. Καλησπέρα Συγνώμη που σε στενοχώρησα..Δίκιο έχεις..Δεν έπρεπε να σου πω για τα δικά μου :(((
      την διαβασα την ανάρτηση αλλά δεν ήξερα τι να γράψω επειδή δεν γνωρίζω αυτές τις τεχνικές και δεν ήξερα τι να πω...οι φωτογραφιες της Λευκαδας και το καδράκι τα λάτρεψα πολύ πολύ

      Διαγραφή
    3. Σε ευχαριστω πολυ Δελφινακι!!Νασαι καλα!!Αυριο θα περασω απο το δελφινοσπιτακι σου!!Φιλακια!!

      Διαγραφή
  6. τελειο το καδρο σου dimako μου!ολοζωντανο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αγαπημενη μου Φραν,καλως ηρθες!!Σε ευχαριστω πολυ!!Νασαι καλα!!Πολλα φιλακια!!

      Διαγραφή
  7. Δήμητρα, το καδράκι που έφτιαξες είναι πανέμορφο !!!!! καταπληκτικό αναμνηστικό από το ταξιδάκι σου !
    'Οσο για το μάθημα, ελπίζω να το βρούνε πολύ χρήσιμο οι νέες γειτόνισες που θέλουν να ριχτούν στο ντεκουπάζ. Το κασπώ έγινε πολύ ωραίο με τα βοτσαλάκια και το κοχύλι !
    Φιλάκια !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αγαπημενη μου φιλη Μarie Anne,σε ευχαριστω πολυ!!Πηρα την κολλα οπως μου ειπες και εβαλα τα βοτσαλακια!!Ποσα μου εχης μαθη και με το ντεκουπαζ αλλα και με το στησιμο του μπλογκ μου!!Σε αγαπω πολυ!!Τα βοτσαλακια φερμενα απο Λευκαδα ,σε περιμενουν!!Καλο βραδυ!!!Φιλακια!!

      Διαγραφή
  8. Ευχαριστουμε παρα πολυ για τις οδηγιες.Ηταν πολυ αναλυτικες.Μολις πηγαινα να σκεφτω μια απορια απο κατω εβλεπα την απαντηση.Το κασπω που ομορφο.Φιλακια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστω,πολυ!Προσπαθησα οσο μπορουσα!!Καλοφορετα τα παπουτσακια σου!!Φιλακια!!

      Διαγραφή
  9. Very interesting post. Thank u so so much for sharing!!!
    Best Regards
    Miss Margaret Cruzemark
    http://margaretcruzemark.blogspot.com/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Καλή μου Dimi, υπέροχη η γλαστρούλα σου! Ευχαριστούμε για τις οδηγίες! Πολύ χρήσιμες! όσο για το καδράκι, τέλειο! Μου άρεσε πάρα πολύ! Το ίδιο και το τραγουδάκι! Καλά να περνάς, πολλά φιλούθκια :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Βασιλικουλα μου,σε ευχαριστω πολυ!!Χαιρομαι που σου αρεσαν!!Νασαι καλα!!Φιλουθκια και σε εσενα!!

      Διαγραφή
  11. Δήμητρα,δεν έχω δει ποτέ πως γίνεται,και έχει ενδιαφέρον!!!Και πολύ όμορφο και πάλι αποτέλεσμα!!
    Καλά,το καδράκι σου είναι σούπερ!!!!-)))
    ευχαριστώ για το μάθημα
    φιλάκια πάρα πολλά-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Πολύ κατατοπιστικές οι οδηγίες σου, αλλά και η τελευταία πινελιά με τα βότσαλα είναι τέλεια!
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστω πολυ Ελενη μου!!Προσπαθησα να ειναι κατανοητο,οσο μπορουσα!!Καλο βραδυ!!Φιλακια!!

      Διαγραφή
  13. Dimi εγινες και δασκάλα Μμ Μμ μπράβο σου !!! με λίγα και απλά λόγια η καθοδήγηση έγινε πολύ σωστή, αλλά και το κασπώ είναι πολύ όμορφο και ξεχωριστό ....Το καδράκι με την Λευκαδίτικη ανάμνηση καλοδουλεμένο !Φιλάκια από μένα και την μπεμπούλα.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπερα Εφη μου!Ηταν επιθυμια απο φιλες που θελουν να ξεκινησουν με ντεκουπαζ!!Σε ευχαριστω για τα καλα σου λογια!!Νασαι καλα να περνατε ομορφα στο ωραιο Φαναρι!!Φιλακια στην μπεμπα και στην ομορφη Μελιτα!!Καλο Σ/Κ!!

      Διαγραφή
  14. Ωραίο το "μάθημα"!!!Αναλυτικότατες οι οδηγίες σου!Μόλις βρω τα υλικά,ξεκινάω.
    Να΄σαι καλά,που το μοιράστηκες μαζί μας!!
    Φιλάκια!!
    Υ.Γ
    Υπέροχη η Λευκάδα!Σε μαγεύει!Τη γνώρισα κι εγώ πέρυσι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστω!!Ελπιζω να βοηθησα!Καλο ξεκινημα!!Πολλα φιλακια!!

      Διαγραφή
  15. Πολύ ωραίο το καδράκι και η γλαστρούλα!Πιο πολύ όμως σε ευχαριστούμε για τις χρήσιμες οδηγίες!Μας δίνεις κουράγιο όταν μας λες ότι ασχολείσαι μόνο 7 μήνες γιατί φτιάχνεις κατασκευούλες πολύ περιποιημένες και ψημιδευτές!Ευχαριστούμε!Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστω πολυ πολυ!!Ακομα μαθαινω και εγω!!Εχω πολυ δρομο !!Φιλακια καλο Σ/Κ!!

      Διαγραφή
  16. Πολύ όμορφο το κασπώ αλλά η φωτογραφία με τα βοτσαλάκια εντυπωσιακή!Πολύ καλή ιδέα!!!Καλά όποιος πάει στη Λευκάδα βότσαλο δεν θα βρει...χαχα...τα μάζεψες όλα βλέπω!Καλή σου μέρα και πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαρια,σε ευχαριστω που ηρθες!Μια κυρια ειχε γεμιση ολο το πορτ μπαγκαζ με βοτσαλα!!Σκεφτηκα αυτο που μου ειπες!!Θα προσπαθησω!!Πολλα φιλακια!!Καλο Σ/Κ!!!

      Διαγραφή
  17. Καλημέρα! Τι όμορφο το κασπώ σου και οι οδηγίες πολύ, πολύ καλές! Σε ευχαριστούμε!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Νασαι καλα Χριστινουλα!!Σε ευχαριστω!!Φιλακια!!!

      Διαγραφή
  18. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Υπέροχη η εικόνα που έφτιαξες!!!!!!!!Και η γλαστρούλα!!!!!!!!!
    Ντίμη μου μου αρέσουν πολύ!!!!!!!!!!
    Πολλά φιλάκια!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλως την Εφη μας!!Νασαι καλα!!Καλο Σ/Κ σου ευχομαι φιλακια!!!

      Διαγραφή
  20. Poly omorfo και χρηστικο!

    (η φωτο στο post μου ειναι απο Κιμωλο)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Πω πω.. ολόκληρη δημοσίευση για εμένα κι άλλες αρχάριες και τώρα την βλέπω; Δυστυχώς ένα πρόβλημα υγείας με κράτησε μακριά σας και λόγω πανεπιστημίου δεν θα μπαίνω συχνά από εδώ κι εμπρός λόγω φόρτου εργασίας και διαβάσματος. Ας ελπίσουμε ότι δεν θα βρεθώ πάλι στο νοσοκομείο από υπερκόπωση αυτή την φορά...

    Σε ευχαριστώ πάρα πολύ για τις αναλυτικές οδηγίες, κάπως έτσι το είχα κάνει κι εγώ όμως είχε κάνει μερικές φουσκάλες η χαρτοπετσέτα. Θα ξαναπροσπαθήσω μέχρι να τελειοποιήσω την τεχνική μου και θα ανεβάσω κι εγώ φωτογραφίες με τις δημιουργίες μου.

    Έγραψα τα υλικά όλα σε ένα χαρτάκι και θα πάω σε κάποιο craft store με την ελπίδα πως θα βρω κάτι εδώ. Την ατλακόλ την βρήκε ένας φίλος μου τις προάλλες, με λίγο διαφορετικό όνομα κι από άλλες εταιρείες αλλά μου είπε την χρησιμοποίησε σε ξύλο για ντεκουπάζ χριστιανικών εικόνων και ήταν ό,τι πρέπει.

    Το μεγαλύτερο πρόβλημα μου είναι τα υλικά καθώς δεν ξέρω ποια αντιστοιχούν σε ποια εδώ, αλλά με τον φίλο μου που ασχολείται κι αυτός με κατασκευές πειραματιζόμαστε συνέχεια με καινούργια υλικά και συνδυάζουμε ό,τι βρούμε.

    Αυτά τα tutorials κάνουν σε όλες μας καλό. Εμείς οι καινούργιες μαθαίνουμε, εσείς οι πιο παλιές μεταδίδετε τις γνώσεις σας. Καλό υπόλοιπο και δημιουργικό καλοκαίρι, πατριώτισσα. :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αγριμιω,σε ευχαριστω που ηρθες!Για τις ζαρες εχω κολλα uhu σε σπρει,βαζω στο αντικειμενο για ντεκουπαζ,το στρωνω καλα,και απο πανω περνω την κολλα για ντεκουπαζ.Θα δης που θα αποφυγης τις πολλες ζαρες.Περιμενω να δω εργα σου!Περαστικα σου ευχομαι,να περνας καλα στην Μελβουρνη.Φιλακια κοριτσακι!!

      Διαγραφή
  22. Για άλλη μια φορά θαυμάζω το έργο σου και το συγκεκριμένο σχέδιο μου αρέσει επίσης πολύ!!!!Οι οδηγίες σου κατατοπιστικότατες, μπράβο! Πολλά φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστω πολυ Μαρι μου!!Καλο βραδυ!Φιλακια!!

      Διαγραφή
  23. Μα τι λέμε τώρα εγινε υπέροχο!!!μπράβο !Ευχαριστούμε για τις οδηγίες σου ειναι πολυ χρήσιμες!!!!καλη συνέχεια καλοκαιριου:Ο)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Καλημέρα Δήμητρα και απο εδω,φοβερή η γλαστρούλα σου τέλειο το κανδράκι σου να είσαι καλά γειά στα χέρια σου,φιλιά πολλά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλως ηρθες Ροδανθη μου!Σου ευχομαι καλα μαγειρεματα!!Φιλακια στην ομορφη Ανδρο!!

      Διαγραφή
  25. Καλημέρα Δήμητρα!!!!!πάρα πολύ όμορφα!!!!!και μπράβο που μας δείχνεις αναλυτικές οδηγίες!!!!!φιλιά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φιλακια Δεσποινακι!!Σε ευχαριστω πολυ!!Καλη εβδομαδα!!

      Διαγραφή
  26. ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΔΗΜΗΤΡΑ!!ΚΑΤΑΡΧΗΝ Α ΣΟΥ ΠΩ ΠΩΣ ΜΟΥ ΑΡΕΣΟΥΝ ΠΟΛΥ ΟΙ ΜΕΓΑΛΕΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ!!ΤΟ ΚΑΣΠΩ ΣΟΥ ΕΓΙΝΕ ΦΑΝΤΑΣΤΙΚΟ ΜΟΥ ΑΡΕΣΕ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ!!ΓΙΑ ΤΙΣ ΦΩΤΙ ΤΙ ΝΑ ΠΩ ΜΙΛΟΥΝ ΑΠΟ ΜΟΝΕΣ ΤΟΥΣ!!!ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ ΚΑΙ ΚΑΛΗΣΥΝΕΧΕΙΑ ΦΙΛΙΑ ΠΟΛΛΑ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Νασια μου,σε ευχαριστω πολυ!Και εγω λιγο καιρο ασχολουμαι με ντεκουπαζ!Με το καλο διακοπες σου ευχομαι!!Να τα πουμε απο κοντα!!!Φιλακια!!!

      Διαγραφή
  27. Ξαδέλφη χαίρομαι που τολμάς γενικά!Πολύ κατατοπιστικές οι οδηγίες σου γι αυτές που ξεκινούν πριν τον εθισμό!χαχαχα Ολα σου προσεγμένα στη λεπτομέρεια. Μ αρέσουν πάντα.
    Φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. DIMI όλα σου τα δημιουργήματα καταπληκτικά!!! Τα μπουκάλια, το κασπώ, τα καδράκια, τα βότσαλα.....ενημέρωσα τις Χρυσομέλισσες που έχουν σκορπίσει λόγω εποχής, να ενημερωθούν για να στρωθούν στη δουλειά απο Σεπτέμβρη, μετά τις τόσο κατατοπιστικές οδηγίες σου δεν θα έχουν πλέον καμία δικαιολογία!!!
    Αν είσαι Αθήνα,θα χαρούμε να γνωριστούμε και απο κοντά γιατι έχουμε ανάγκη απο εθελόντρια δασκάλα στην τεχνική του ντεκουπαζ...
    Καλές δημιουργίες και καλό καλοκαίρι....το ποτιστήρι της εγγονούλας σου σκέτη γλύκα....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Claude,σε ευχαριστώ πολύ!!Ειμαι λίγο μακρυά,πολύ θα τό ήθελα!!Καλό καλοκαίρι σου εύχομαι,και καλό Σ/Κ!!

      Διαγραφή
  29. Πολύ καλή και διαφωτιστική η ανάρτηση σου...κι εγώ μόνη μου ξεκίνησα, στην αρχή από βιβλία και μετά από φόρουμ.Μου αρέσει πάντως η δουλειά σου πολύ.Πάντα με έμπνευση!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σάς ευχαριστώ πολύ γιά τά όμορφα σας σχόλια!
Thank you for your kind comments!

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...