Τρίτη, 4 Σεπτεμβρίου 2012

Autumn....Καλώς ήρθες Φθινόπωρο....

                                      Autumn......Καλό μήνα... Καλό Φθινόπωρο....

                                    Καλό μήνα σέ όλη τήν blogoγειτονιά εύχομαι!!
                                              Καλό καί όμορφο φθινόπωρο!!

                                                        Μπλέ πανσέληνος.......

Τήν Παρασκευή τήν πανσέληνο τήν απόλαυσα κοντά στήν φουρτουνιασμένη θάλασσα στό Πόρτο Ράφτη.....ήμουν σέ ένα γάμο καλεσμένη στό εκκλησάκι τής Αγίας Μαρίνας,πού είναι δίπλα στήν θάλασσα....Είδα τό φεγγαράκι νά ξεπροβάλλη πίσω από τό βουνό...


             Σεπτέμβρη μήνα, αρχίζει ό τρύγος στά Μεσσόγεια πού μένω!Καλά κρασιά !!!!!...
Decoupage...χαρτοπετσέτα...κρακελέ..(Καδράκι μέ καμβά).

       Στό καδράκι μέ καμβά,κόλλησα τήν χαρτοπετσέτα μέ θέμα τό κρασί καί τόν τρύγο.


 Στό κουτάκι αυτό,αφού τό έντυσα μέ χαρτοπετσέτα,έκανα κρακελέ 2 συστατικών καί πέρασα πατίνα στό κρακελέ.Στό τέλος πέρασα βερνίκι μέ νέφτι.
Decoupage....χαρτοπετσέτα,κρακελέ,ρελιέφ χρυσού...ζωγραφική...
                                                           I have an award!!!




H φίλη Ολυμπία μέ τό υπέροχο blog Oldthings,μού χάρησε αυτό τό πανέμορφο βραβείο!Σέ ευχαριστώ πολύ!!!
Πρέπει νά πώ (7) πράγματα γιά μένα,καί νά τό χαρίσω σέ (10) φίλες bloggers!
1ο)Μού αρέσουν πολύ τά ταξίδια.
 2ο)Μού αρέση νά παίζω μέ τά εγγονάκια μου.
3ο)Δέν μού αρέση η υποκρισία καί τό ψέμα.
4o)Λατρεύω τήν θάλασσα.
5ο)Αγαπώ πολύ τά ζώα.
6ο)Μού αρέση νά φτίαχνω γλυκά καί προτιμώ τήν ελληνική παραδοσιακή κουζίνα.
7ο)Πίνω μόνο ελληνικό καφέ.
Τό βραβείο,τό χαρίζω στίς φίλες blogger μέ όλη μου τήν καρδιά...
1.Αναστασια          Natbees Fashion
2.Eύη                      Sexta feira       
3.Nέλλη                  Αρώματα καί γεύσεις
4.Δελφινάκι             Delfinaki sunset
5.Fiona                    Raindrops and daisies
6.Παρασκευή           confuseminendblog
7.Hanne                    Min fotoblog
8.Cloudy                    Clouds in the sky
9.Eileen                    Viewing nature with Eileen  
10.Mαρία                  Mytripsonblog   

                  Σάς εύχομαι φίλες μου καλό μήνα καί μία χαρούμενη εβδομάδα!!





 





100 σχόλια:

  1. Καλό μήνα και καλό φθινόπωρο!Συγχαρητήρια για το βραβείο,αλλά και για τις δημιουργίες σου!Μου άρεσε,ιδιαίτερα το κουτάκι με το τριαντάφυλλο!
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σέ ευχαριστώ πολύ άγριο τριαντάφυλλο!Καλό βράδυ!Φιλάκια!!

      Διαγραφή
  2. Καλο γλυκο μηνα!!
    Οι δημιουργιες σου τελειες για μια ακομη φορα!!!
    Συγχαρητηρια για το βραβειο!
    Φιλια σου στελνω!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλό μήνα!!Σέ ευχαριστώ Αλεξάνδρα μου!Φιλιά!!

      Διαγραφή
  3. Καλό φθινόπωρο Δήμητρα ! Να χαίρεσαι το βραβείο σου!
    Πολύ όμορφο το κουτάκι, τρελλαίνομαι γι'αυτά τα τριανταφυλλάκια !!!
    Φιλάκια !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σέ ευχαριστώ πολύ Μαριάν!Καλό μήνα!!Φιλάκια!!

      Διαγραφή
  4. Καλό μήνα και απο εδω!
    Συγχαρητήρια για το βραβείο σου..
    Μου αρέσει τοσο πολύ το κουτάκι που έφτιαξες!
    Μπράβο..
    καλό σου βράδυ*

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σέ ευχαριστώ πολύ φίλη μου!!Καλό βράδυ!!

      Διαγραφή
  5. Lindas colagens de outono e gostei de saber um pouco de ti! Também adoro o mar, tenho 6 netos e adoro! beijos,chica

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Eine liebliche Begrüßung für den bunten Herbst mit all seiner Farbenpracht und Früchten...

    Lieben Gruß
    CL

    Und Dankeschön für die Auszeichnung, doch ich habe ein Zeichen für einen Free-Award-Blog und kann ihn deshlab nicht mitnehmen.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. καλημέρα
    πολύ όμορφες οι κατασκευές σου
    και οι φώτος με την μπλε πανσέληνο πολύ ρομαντικές
    σ ευχαριστώ για το βραβείο
    μέχρι τώρα έχω πάρει το ίδιο τρεις φορές, από την evonita, από την Ολυμπία oldthings και από σένα
    το δελφινάκι σ ευχαριστά για το βραβείο
    μια όμορφη ημέρα να έχεις
    δελφινοφιλούθκια στην αγαπημένη μου Ελλάδα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σέ ευχαριστώ πολύ Δελφινάκι μου!!Πολλά φιλούθκια!!

      Διαγραφή
  8. Καλημερα και καλο μηνα!
    Μου αρεσαν παρα πολυ οι κατασκευες σου αλλα ιδιαιτερα τα καδρακια με θεμα το κρασι!
    Συγχαρητηρια για το βραβειο σου και ευχαριστω παρα πολυ που με προτεινες! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σέ ευχαριστώ πολύ Εύη μου!!Πολλά φιλάκια!!

      Διαγραφή
  9. όπως πάντα η επικαιρότητα με τις νέες σου δημιουργίες! Χιχι! Πολύ όμορφα! Και η φώτο υπέροχη!
    kathy by anthomeli

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σάς ευχαριστώ πολύ κορίτσια!!Φιλάκια!!

      Διαγραφή
  10. Hello Dimi
    Congratulations on price and thanks for awards, I'm glad you thought of me.
    You have a really nice blog - shows some beautiful pictures and doing some amazing decoupage.
    Wishing you a great Tuesday :)
    Hugs Hanne Bente

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Thank you so much my dear Hanne for your lovely comment!Have a grate week my dear friend!!!

      Διαγραφή
  11. Οι φωτογραφίες σου είναι καταπληκτικές αλλά και το κουτί τέλειο!Συγχαρητήρια για το βραβειάκι, το αξίζεις πραγματικά!Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πινελιά μου σέ ευχαριστώ πολύ!!Καλό βράδυ!!Φιλάκια!!

      Διαγραφή
  12. Καλό Φθινόπωρο, Δήμητρα και καλές εμπνεύσεις....
    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φιλία μου,σέ ευχαριστώ πολύ φίλη μου!!Καλό Φθινόπωρο!!

      Διαγραφή
  13. Καλό μήνα και καλό μας Φθινόπωρο,όπως πάντα υπέροχα αυτά που έφτιαξες,σ ευχαριστώ που με τίμησες με βραβειάκι,οι φωτογραφίες σου με ενθουσίσαν γιατί μου αρέσει το Φθινόπωρο πολύ,φιλάκια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Νέλλη μου,σέ ευχαριστώ πολύ!!Καλό Φθινόπωρο!!Φιλάκια!!

      Διαγραφή
  14. Wonderful colour in your pictures Dimi, and congratulations on your award from the lovely Olympia. I like it that you play with your grandchildren, do it now, they grow up so very quickly.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Thank you dear Rosemary for your nice comment!Wishing you a great week!!

      Διαγραφή
  15. είσαι η πρώτη μου συμμετοχή..καλή επιτυχία σου εύχομαι στον διαγωνισμό μου.θα πάρω το κουτάκι :) είναι πολύ όμορφο..το λάτρεψα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Καλό μήνα!! Οι φωτογραφίες σου υπέροχες!! Αυτό το κουτί με τα ροζ τριαντάφυλλα είναι φανταστικό!! Μπράβο για τη δημιουργία!!! Συγχαρητήρια και για το βραβείο σου!! Πολλά ακόμη εύχομαι!!
    Καλό μήνα και καλό Φθινόπωρο!!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σέ ευχαριστώ πολύ φίλη μου!!Καλό μήνα!!Φιλάκια!!

      Διαγραφή
  17. DIMI μου!Ταιριαζουμε σε παρα πολλα τελικα εμεις οι δυο!
    Σε χιλιοευχαριστω για το βραβειακι, τιμη μου :)
    Μακια πολλα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αναστασία μου,πράγματί ταιριάζουμε σέ πολλά!!Σέ ευχαριστώ πολύ κοριτσάκι μου!!Φιλάκια!!

      Διαγραφή
  18. Καλό φθινόπωρο! Πολύ ωραίο το κουτάκι! Πόρτο Ράφτη πηγαίνω πολύ συχνά, η εκκλησία που πήγατε συγκεκριμένα είναι στο Αυλάκι..Είναι μια όμορφη κοντινή απόδραση για όσους μένουμε ΑΘήνα! Συγχαρητήρια για το βραβειάκι! Καλή συνέχεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εχης δίκιο,αλλά είναι Πόρτο Ράφτη καί ανοίκουν στόν Δήμο Μαρκοπούλου!Σέ ευχαριστώ πολύ Κατερίνα!1Φιλάκια!

      Διαγραφή
  19. Oh Dimi! What gorgeous decoupage you made!!I love especially the box with roses, it' s so romantic.Congratulations for the award!
    Kisses
    Alessandra

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Δημητρα Καλό σου μήνα!!! Το καδράκι με τα σταφύλια ειναι υπέροχο το μοτίβο αυτό το αγαπώ πολύ κι εγω ποτέ
    δεν προλαβαίνω να το χρησιμοποιήσω.... το τριανταφυλλιένο κουτάκι με ξετρέλανε ψάχνω παντού αυτήν την χαρτοπετσέτα και δεν την βρίσκω(είχα μόνον μία κι εγώ η ασυγχώρετη) Μου εστειλες καποιο email; γράφει κάτι ακαταλαβίστικα και στο τέλος λέει macdonald ;;;) Καλό σου απόγευμα με πολλά φιλάκια !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σέ ευχαριστώ πολύ Εφη μου!!Τό ευχαριστήθηκα εχθές τό βράδυ!!Νάσαι καλά!1Πολλά φιλάκια στήν εγγονούλα σου!Καλό βράδυ!!

      Διαγραφή
  21. Δήμητρα με συγχωρεις ολο ξεχνω και κάτι( η ηλικία μου θα φταίει)Νά χαίρεσαι το βραβειάκι σου ,εισαι γλυκιά και το αξίζεις!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Many congratulations on your well deserved award. Wonderful September picture

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Καλό μήνα Δημητρούλα μου, τα έργα σου όπως πάντα καταπληκτικά, οι καμβάδες, το κουτάκι όλα τέλεια.
    Μπράβο σου. Θυμάμαι όταν μέναμε στην Αθήνα πηγαίναμε πάντα στα Μεσόγεια και παίρναμε μούστο για μουστοκούλουρα και πετιμέζι.
    καλά κρασιά να έχουνε οι αμπελουργοί των Μεσογείων λοιπόν και όχι μόνο.
    φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαράκι μου,αλήθεια ερχόσουν στήν γειτονιά μου?Αρχισε ο τρύγος από προχθές!!Σέ ευχαριστώ πολύ φίλη μου!!Καλό μήνα!!Φιλάκια!!

      Διαγραφή
  24. Καλή μου Δήμητρα να σου ευχηθώ και εγώ με τη σειρά μου καλό μήνα γεμάτο χαρά υγεία και όμορφες δημιουργίες! Πολύ όμορφες όλες οι δημιουργίες σου! Συγχαρητήρια και για το βραβειάκι! Εύχομαι να αποκτήσεις άλλα τόσα! Πολλά φιλούθκια :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Βασιλικούλα μου σέ ευχαριστώ πολύ κοριτσάκι μου!!Καλή σχολική χρονιά σού εύχομαι!!Φιλιά!!

      Διαγραφή
  25. Hi There!

    Firstly congratulations on your award, you deserve it for your lovely blog.

    The collages and photos are wonderful.
    They are all so pretty.

    Thank you for awarding me, I am so happy.

    I haven't blogged this week but the next post I do (after Green Day)
    I will mention it.

    Have a lovely week


    x Fiona

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Καλό Χειμώνα με Όμορφες δημιουργίες ! Πανέμορφη η πανσέληνος αλλά όχι πιο όμορφη από το κουτάκι σου ! Είναι όνειροοοο !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σέ ευχαριστώ πολύ Φωτεινή!!Καλό μήνα!!

      Διαγραφή
  27. Να σου ευχηθώ και εγώ με τη σειρά μου καλό φθινόπωρο! Πολύ όμορφες όλες οι δημιουργίες σου και οι φωτογραφίες! Συγχαρητήρια και για το βραβειάκι! Εύχομαι να λάβεις πολλά πολλά ακόμα! Πολλά φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σέ ευχαριστώ πολύ Σπυριδούλα!!Καλό μήνα σού εύχομαι!!Φιλιά!!

      Διαγραφή
  28. γειά σου Δήμητρα-)))
    σούπερ οι κατασκευές σου,ειδικά το κουτάκι-)))
    εμείς είχαμε πορτοκαλί πανσέληνος...υπέροχη-))
    συγχαρητήρια και για το βραβειάκι σου.
    καλό φθινόπωρο.....χαρούμενο χειμώνα-)))
    πολλά φιλιάααααααααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς τό Χρυσουλίνι μου!!Σέ ευχαριστώ πολύ γκυκεία μου!Καλό μήνα!!Φιλάκια!!!

      Διαγραφή
  29. Congratulations on the blog award - it's nice to learn some things about you.
    Your pictures are beautiful :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Καλό φθινόπωρο με όμορφες-όπως πάντα-δημιουργίες...Πολλά φιλιά...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σέ ευχαριστώ πολύ φίλη Οστρια!!Καλό καί δημιουργικό Φθινόπωρο σού εύχομαι φίλη μου!!Φιλιά!!

      Διαγραφή
  31. Καλό μήνα και καλό φθινόπωρο Δήμητρα!!!!!όπως πάντα όμορφες δημιουργίες!!!!φιλάκια!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλό μήνα Δσποινάκι μου!!Σέ ευχαριστώ πολύ φίλη μου!!Φιλάκια!!

      Διαγραφή
  32. Καλό μήνα και πάλι, Δήμητρα μου!!!!
    Το ρομαντικό κουτί υπέροχο!!!!!!Οι φωτογραφίες σου πολύ όμορφες!!!!!!!!!
    Πολλά φιλιά!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εφη μου,πολύ χάρηκα πού τά είπαμε!!Σέ ευχαριστώ πολύ φίλη μου!!Καλό μήνα!!Πολλά φιλάκια!!

      Διαγραφή
  33. Beautiful post!!! Congratulations for your award!!!
    and happy autumn!!!
    Have a good week! and my G+ for you...

    Besos, desde España, Marcela♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Οι φωτογραφίες σου όμορφες, τα έργα σου όπως πάντα ωραία και η συλλογή των βραβείων όσο πάει και αυξάνεται.
    Φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σέ ευχαριστώ πολύ φίλη μου!!Καλό μήνα!!Φιλάκια!!!

      Διαγραφή
  35. Πάρα πολύ όμορφα κολάζ...για τις υπέροχες δημιουργίες σου δεν έχω λόγια..!!!
    Συγχαρητήρια για το βραβείο σου κι ευχαριστώ πολύ που με σκέφτηκες...φιλιά πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σέ ευχαριστώ πολύ Μαράκι!!Τό αξίζης φίλη μου!!Καλό βράδυ!!Φιλάκια!!!

      Διαγραφή
  36. καλό μήνα!!! πολύ όμορφα όλα!!! συγχαρητήρια και για το βραβείο!!! φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εύη μου,σέ ευχαριστώ πολύ!!Καλό βράδυ!!Φιλάκια!!!

      Διαγραφή
  37. Υπέροχες φωτογραφίες dimi μου, καλό φθινόπωρο! Συγχαρητήρια για το βραβείο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ερη μου,σέ ευχαριστώ!!Καλό Φθινόπωρο!!Καλά νά περνάς!!Φιλάκια!!

      Διαγραφή
  38. Απαντήσεις
    1. Καλώς τήν Κικήτσα από τήν όμορφη Ζάκυνθο!!Καλό μήνα καί καλό Φθινόπωρο φίλη μου!Φιλάκια!

      Διαγραφή
  39. Congratulations on your award Dimi. I loved the photograph of the moon rising above the mountain, it was beautiful. Best Wishes Daphne

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. Την ημερα του full moon εκανα βολτα στα μουσεια και την Ακροπολη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. Ciao la scatolla e bellissima adoro il rosa bravissima... baci lu.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. Hi Dimi! Gorgeous photos as always, love that full moon pic, and yummy wine :-) Thanks for stopping by my blog xx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. Lovely creations and images, Dimi! The full moon shot is gorgeous. Congrats on your award.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. Kαθυστερημένα και αργά σου στέλνω τις ευχές μου για ένα υπέροχο φθινόπωρο γεμάτο δημιουργίες .
    Κάθε φορά που βλέπω τις πανέμορφες δημιουργίες σου ξέρεις πως αισθάνομαι ....Τα δύο πιάτα δεν με καλύπτουν πλέον .. Μάλλον θα πάω για το τρίτο ...Χαιρομαι όμως πολύ που έχω μία χρυσοχέρα φίλη !!
    Ολυμπία

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σέ ευχαριστώ πολύ φίλη μου!Καί εγώ χαίρομαι γιά τήν φιλία σου!1Φιλάκια!!

      Διαγραφή
  45. Καλημέρα, έχεις βραβείο http://delfinaki-sunset.blogspot.com/2012/09/20.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  46. Great series of beautiful photos!
    Congrats on the award.
    Wish you a wonderful weekend.
    Mette

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  47. Καλησπέρα Dimi μου!! Σε ευχαριστώ πολύ για το βραβείο. Όταν γύρισα σήμερα και είδα πόσοι μου χαρίσατε βραβείο δεν μπορώ να σου περιγράψω πόσο όμορφα ένιωσα.
    Για άλλη μια φορά η παρουσίαση και οι δημιουργίες σου απλά μοναδικά!
    Καλό βράδυ! Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σέ ευχαριστώ πολύ Παρασκευή μου!!Φιλάκια!!

      Διαγραφή
  48. Καλως σε βρήκα!!

    το κουτακι σου ειναι υπεροχο!

    το ζηλεψα πραγματικα! πολυ θελω να μαθω και εγω να κανω ντεκουπαζ! στο πορτο ραφτη εχουμε εξοχικο και ειναι πραγματι ονειρο να βλεπεις την δυση του ηλιου στην αγια μαρινα!

    φιλακια πολλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς ήρθες φίλη μου!Σέ ευχαριστώ πολύ!!

      Διαγραφή
  49. Καλό μήνα, έστω και κάπως αργά!! Όμορφες εικόνες, με όμορφες δημιουργίες! Καλά να περνάς!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σέ ευχαριστώ πολύ Χριστίνα!1Καλά νά περνάς!!

      Διαγραφή
  50. Ομορφες εικόνες, όμορφες δημιουργίες, μπράβο DIMI, !!!!!!!
    Καλό φθινόπωρο, με πολλές δημιουργίες!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σέ ευχαριστώ πολύ Νατάσα μου!Καλές δημιουργίες φίλη μου!!

      Διαγραφή
  51. Να χαίρεσαι το βραβειάκι σου και να έχεις ένα όμορφο φθινόπωρο! :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σάς ευχαριστώ πολύ γιά τά όμορφα σας σχόλια!
Thank you for your kind comments!

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...