Τετάρτη 24 Φεβρουαρίου 2016

First signs of Spring in my area!



Καλημέρα φίλοι μου!


Καλημέρα καί καλή εβδομάδα εύχομαι σέ όλους σας!



Τά πρώτα σημάδια τής Ανοιξης,φάνηκαν στήν περιοχή μου!



Βρήκα πάλι,τά άσπρα κρινάκια,στην βόλτα μου στό βουνό...



τά αγαπημένα μου,ανοιξιάτικα,μώβ λουλουδάκια,μούσκαρι...




καί πολλές ανθισμένες αμυγδαλιές,παντού γύρω μου!





Ούπς...σέ τσάκωσα μελισσούλα μου!!



Λατρεύω την Ανοιξη μέ τίς ηλιόλουστες ημέρες,
καί τήν πανδαισία χρωμάτων καί αρωμάτων πού απλώνει η φύση απλόχερα,γύρω μας!




Admiral butterfly!



~~~~~~~~~~


My Decoupage Creations



Ξύλινο κουτί,γιά κομπολόι,μέ ρυζόχαρτο,πατίνα καί σφραγίδες!



Τό κομπολόι φτιαγμένο από τά χεράκια τού άντρα μου!


~~~~~~~~


Σάς ευχαριστώ πολύ γιά τίς επισκέψεις σας καί τά όμορφα σχολιά σας!
Νά είστε καλά!Πολλά φιλιά!!






linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...