Πέμπτη, 16 Αυγούστου 2012

A cup of tea! {For Charity}. O πρώτος μου κουμπαράς!

                                                  A cup of tea!





   O πρώτος μου κουμπαράς! [Μy first money box!]. { For charity }.

Ετοιμος ο πρώτος μου κουμπαράς γιά τήν πρό(σ)κληση της φίλης Ρένας Χριστοδούλου!Ετοιμάζουμε κουμπαράδες από οποιοδήποτε υλικό γιά τήν έκθεση πού θά γίνη στήν Θεσσαλονίκη τόν Νοέμβριο,γιά φιλανθρωπικό σκοπό!Ο κουμπαράς,είναι ,ένα μεταλλικό κουτάκι ,τό πέρασα μέ αστάρι,μετά μέ μπέζ ακρυλικό χρώμα,κόλλησα τήν χαρτοπετσέτα,τόνισα μέ πινέλο τά χρώματα,τό στόλισα μέ μικρές πέρλες καί χαντρούλες, ζωγράφισα  μέ ρελιέφ χρυσού,καί στό τέλος έβαλα βερνίκι!



Decoupage Χαρτοπετσέτα.(Εμπρός  μέρος κουμπαρά).Money box.






Decoupage.χαρτοπετσέτα(Πίσω μέρος κουμπαρά) Money box.




Ρένα ο κουμπαράς είναι έτοιμος καί σέ περιμένη νά τόν παραλάβης! Καλή επιτυχία νά ευχηθώ καί σέ αυτό τό φιλανθρωπικό γκαλά!Πολλά φιλιά σέ όλη τήν blogoγειτονιά!



 

55 σχόλια:

  1. It's not translating tonight Demi but just to let you know that the photos are wonderful,

    I love a cup of tea but a cup of tea for charity is even better!

    Night night x

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Thank you my dearest friend Fiona!Maybe in the future i ll drink that cup of tea with you in Ireland!Good night!!Kisses and hugs!!

      Διαγραφή
  2. ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΟΣ ο κουμπαρας σου ,τόσο απλά υλικά κι ομως τόσο καλό το αποτέλεσμα,DIMI συγχαρητήρια ,φιλάκια πολλά,καλό ξημέρωμα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Νέλλη μου σέ ευχαριστώ πολύ!Καλό Σ/Κ!Φιλάκια!!

      Διαγραφή
  3. Α!Οκ!από τους πιο μελετημένους και όμορφους κουμπαράδες!Μπράβο!Μου αρέσει πάρα πάρα πολύ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πινελιά μου,νάσαι καλά!1Σέ ευχαριστώ πολύ!!Καλό Σ/Κ!!Φιλάκια!!

      Διαγραφή
  4. Habe noch nichts von dieser Aktion gehört, doch scheint es eine gute Sache zu sein...

    Lieben Gruß
    CL

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΠΟΛΥ ΔΗΜΗΤΡΑ ΜΟΥ!!!!!!!!
    ΕΤΣΙ, ΜΕ ΑΠΛΑ ΥΛΙΚΑ , ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΥΠΕΡΟΧΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ!!!!!!
    ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Mέ μεγάλη χαρά συμμετέχω καί εγώ γιά αυτόν τόν ιερό σκοπό!Σέ ευχαριστώ πολύ Ρένα!Καλό Σ/Κ!Φιλιά!

      Διαγραφή
  6. Ένα μικρό έργο τέχνης!!!!! Μπράβο. Χρόνια πολλά για χθες...ελπίζω να περνάς καλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κατερινάκι μου,σέ ευχαριστώ!!Καλό Σ/Κ!!Φιλιά!!

      Διαγραφή
  7. Πολύ όμορφος! Και μπράβο σε όλες για την πρωτοβουλία με τους κουμπαράδες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Βλέπω οιπατριώτισσες,ξαδέλφες μαζί ήρθαν!!Σέ ευχαριστώ πολύ Κική μου!Καλό Σ/Κ!!Πολλά φιλάκια!!

      Διαγραφή
  8. Εύχομαι νάναι ευκολογέμιστος Ξαδέλφη, αν και στις μέρες μας...κομματάκι δύσκολη η αποταμίευση...
    Φιλάκια πολλά, κι ευχές για ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ & ΚΑΛΑ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ξαδέλφη σέ ευχαριστώ πολύ!Καλό Σ/Κ!!Φιλιά στήν όμορφή μας Ζάκυνθο!!

      Διαγραφή
  9. o koumparas panemorfos kai an den gemisei me lefta eimai sigouri pws tha gemisei me agapi poly agapi!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φράν μου,σέ ευχαριστώ πολύ γλυκειά μου!Νάστε όλοι σας καλά!Φιλάκια!!

      Διαγραφή
  10. DIMI ξετρέλλανες και πάλι τις Χρυσομέλισσες !!! Υπέροχος ο κουμπαράς, μεταμόρφωσες το μεταλλικό κουτί σε έργο τέχνης !!!Και η φωτογραφία με το φλυτζάνι το τσάι και τα γλυκάκια ....είναι όνειρο !!! Σε ευχαριστούμε !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σας ευχαριστώ πολύ ζουζούνες!Καλό Σ/Κ!!Πολλά φιλάκια!

      Διαγραφή
  11. Πανέμορφος έγινε!!
    Μπράβο!
    Καλή επιτυχία στο φιλανθρωπικό γκαλά!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σέ ευχαριστώ πολύ Μαρία μου!1Καλό Σ/Κ!!Φιλάκια!!

      Διαγραφή
  12. Καλημέρα Δήμητρα! Πανέμορφος ο κουμπαράς σου! Εύχομαι να γεμίσει και πάνω απ'όλα να φέρνει αγάπη! Φιλιά πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δημητρούλα,σέ ευχαριστώ πολύ κοριτσάκι μου!Καλά νά περνάς!Φιλάκια!!!

      Διαγραφή
  13. Hi Dimi,wonderful and lovely creations!
    Kisses.
    Alessandra

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. My dear Alessandra,thank you so much!!Have a nice weekend!Greetings to Italy!!

      Διαγραφή
  14. πολυ πολυ ομορφος κοριτσι..τελοιος..να σαι καλα..καλη συνεχεια..φιλια πολλα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σέ ευχαριστώ πολύ Μαρία μου!!Καλό Σ/Κ!!Φιλιά!!

      Διαγραφή
  15. Είναι πολύ όμορφος και φαίνεται να έχει υπερβολικά δύσκολη δουλειά! Μπράβο!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σέ ευχαριστώ πολύ Παρασκευή μου!Εχη τήν δουλειά του καί ας μήν τού φαίνεται!Φιλάκια!!

      Διαγραφή
  16. Aπλά υλικά , χέρια χρυσά και υπέροχο αποτέλεσμα !
    Ολυμπία

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σέ ευχαριστώ πολύ Ολυμπία μου!Καλό Σ/Κ εύχομαι!!Φιλία πολλά!!

      Διαγραφή
  17. Hello Dimi

    A cup of tea for charity what a brilliant idea!
    Your money box is gorgeous and so very original!

    Amanda :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Thank you so much my dear Amanda!Have a nice weekend!!Greetings to Spain!!

      Διαγραφή
  18. Καλη επιτυχια!Μακαρι ολα να πανε καλα:)
    φιλια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σέ ευχαριστώ Αναστασία μου!Φιλάκια!!

      Διαγραφή
  19. Καλή αρχή με τους κουμπαράδες !!! Να δώ πόσους θα φτιάξεις τώρα που ξεκίνησες !!! Τέλειος ο τίτλος "a cup of tea for charity"!!!! Μπράβο φιλενάδα!! Φιλάκια !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σέ ευχαριστώ πολύ Μαριάν!Σχετικό μέ τό μοτίβο τού κουμπαρά ήταν καί ό τίτλος!Πολλά φιλάκια!!

      Διαγραφή
  20. Την ίδια σκέψη έκανα με αυτή της ΄ξαδέλφης σου Ντίμη μου, πριν διαβάσω το σχόλιο της. Ας δούμε το θέμα του κουμπαρά αισιόδοξα και θα βρεθεί τελικά και το χρήμα...:)

    Καλοφτιαγμένος και όμορφος! Εύχομαι να έχετε επιτυχία στο Gala!
    Z.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σέ ευχαριστώ πολύ Ζαμπία μου!!Καλό Σ/Κ!!Φιλάκια!!

      Διαγραφή
  21. Καλή αρχή λοιπόν:)
    καλό σου βράδυυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σέ ευχαριστώ πολύ κοριτσάκι!!Φιλάκια!!

      Διαγραφή
  22. Απαντήσεις
    1. Thank you so much my dear And!Have a nice weekend!My greetings to Portogal!

      Διαγραφή
  23. Νάμαι Δημητρα ,δεν έπαθα κάτι αλλά δυσκολεύομαι με το ιντερνέτ και τώρα που σχολιάζω γράφω στον διάδρομο της οικοδομής,ε! δεν είναι και ομορφο θέαμα ... Ομορφος ο πρώτος σου κουμπαράς πολύ κομψός και εύχομαι να τους πολλαπλασιάσεις κατά το δοκούν.Σε λίγες μέρες επιστρέφουμε στην Κομοτηνή για την βάπτιση, θα προσπαθήσω να σε τηλεφωνήσω Σου στέλνω τα φιλιά μου και εύχομαι καλό Σαβ/κο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εφη μου χάρηκα πού είστε όλοι καλά!Μέ τό καλό η βάφτηση τής μικρής πριγκήπισσας σας!Σέ ευχαριστώ πολύ!Θά περιμένω!!Πολλά φιλάκια Εφη μου!!

      Διαγραφή
  24. Απαντήσεις
    1. Ευγενία πώς τά περνάς στήν όμορφη Λευκάδα?Σέ ευχαριστώ πολύ!Καλά νά περνάς!!Πολλά φιλάκια!!

      Διαγραφή
  25. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Μου αρεσουν ολα οσα φτιαχνεις ,αυτο ομως ειναι και για καλο σκοπο και εχει ξεχωριστη αξια!Σκεφτομουν να κανω και εγω κουμπαραδες αλλα δεν ηξερα σε ποιους να τους χαρισω(για ευνοητους λογους)αλλα τωρα ξερω που θα τους δωσω,ευχαριστω για την ενημερωση!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σέ ευχαριστώ πολύ Δημητρούλα!!Μέ τό καλό καί οι δικοί σου κουμπαράδες!Πολλά φιλάκια!1Καλό Σ/Κ!!

      Διαγραφή
    2. Είναι πολύ καλή η πρωτοβουλία αυτή, κι ζηλεύω που δεν θα μπορέσω να δω κι από κοντά την έκθεση που θα γίνει τον Νοέμβριο. :) Υπέροχος κι ο δικός σου, Δήμητρα. Ανυπομονώ να δω τι θα φτιάξουν και τα υπόλοιπα κορίτσια.

      Φιλώ σε

      Διαγραφή
  27. Απαντήσεις
    1. Σέ ευχαριστώ πολύ φίλη Ιριδα!Καλώς ήρθες!!Φιλιά!!

      Διαγραφή

Σάς ευχαριστώ πολύ γιά τά όμορφα σας σχόλια!
Thank you for your kind comments!

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...