Τετάρτη, 15 Αυγούστου 2012

Xρόνια πολλά σέ όσους εορτάζουν !

                Χρόνια πολλά σέ όσους εορτάζουν σήμερα,μέσα από τήν καρδιά μου σάς εύχομαι!

                                              Παναγία Λαυρεώτισσα.

Iστορική Ιερά Μονή Αγίας Λαύρας Καλαβρύτων.




                                                                                                      Παναγία Προυσιώτισσα.

Ιερά Μονή Παναγίας Προυσιώτισσας.{Καρπενήσι}.

Σάς εύχομαι υγεία,ότι επιθυμείται,μέσα από τήν καρδιά μου.Η Παναγία να μάς δίνη καλή φώτιση.Χρόνια πολλά σέ όλους τούς εορτάζοντες!Εχω ετοιμασίες γιά σήμερα!!Εορτάζη η κόρη μου καί ο εγγονός μου.Εφτιαξα ένα banoffe pie ,μουσακά καί πολλά διάφορα, καί ετοιμάζη ο μπαμπάς μας νά ψήση  καί κοντοσούβλι!Σάς εύχομαι νά περάσετε καλά σήμερα,καί καλή επιστροφή σέ όσους βρίσκονται διακοπές.Πολλά φιλάκια σέ όλη τήν μπλογκογειτονιά!Κερνάω banoffie!!











35 σχόλια:

  1. Hi Dimi

    The food sounds delicious
    your family are so lucky to have
    you prepare such lovely dishes!

    Think I will come visit!


    x Fiona

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Να χαίρεσαι τους εορτάζοντες και να τους έχεις πάντα γερους και κοντά σου ,καλά να περάσετε αύριο,φιλιά πολλά ,το γλυκάκι φαίνεται σούπερ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σέ ευχαριστώ πολύ γιά τίς όμορφες ευχές σου καλή μου Νέλλη!Φιλάκια!

      Διαγραφή
  3. ευχαριστούμε πολύ για τις ευχές Dimi!!!!
    να περάσεις καλά και να χαίρεσαι τους αγαπημένους σου!!!!
    φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σέ ευχαριστώ πολύ Μαριλένα!Φιλάκια!

      Διαγραφή
  4. Χρόνια πολλά για την κορούλα σου και για τον εγγονό σου !!! Να τους χαίρεστε, Δήμητρά μου και να περάσετε υπέροχα !! Η Παναγιά μας να μας έχει όλους υπό την Σκέπη Της !!!!
    Τί ωραίο γλυκό είναι αυτό το banoffie? Aussi pie, I guess ??!!! Θα μας δώσεις την συνταγή ? Ευχαριστούμε για το κέρασμα !!!!! Φιλάκια πολλά !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σέ ευχαριστώ πολύ φίλη μου!Τό banoffee μπορώ νά σού πώ,τούς ξετρέλανε όλους!Ζήταγαν τήν συνταγή!Ειναι english pie from London!Eύκολη συνταγή!Φιλάκια!!

      Διαγραφή
  5. Χρόνια τους πολλά!! Να τους χαίρεσαι!! Αυτό το γλυκάκι το δοκίμασα χθές...είναι τέλειο!! Καλά να περάσετε!!
    Φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σέ ευχαριστώ πολύ Κωνσταντίνα μου!Δέν είναι υπέροχο?Φιλάκια!!

      Διαγραφή
  6. Da schließe ich mich gerne den guten Wünschen zum neuen Lebensjahr an...

    Lieben Gruß und Sonne im Herzen
    CL

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Thank so much my dear friend!And for your beautiful wishes!Kisses!!

      Διαγραφή
  7. Χρόνια πολλά στα αγαπημένα σου πρόσωπα, να τους χαίρεσαι και καλά να περάσετε!
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σέ ευχαριστώ πολύ φίλη Ελένη!Φιλάκια!!

      Διαγραφή
  8. Χρόνια πολλά! Να χαίρεσαι την κόρη σου και το εγγονάκι σου.Καλά να περάσετε! Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Παρασκευή μου σέ ευχαριστώ πολύ γιά τίς ευχές σου!Νάσαι καλά!Φιλάκια!!

      Διαγραφή
  9. agapouli mou dimako mou na xairese thn periousia sou( ta paidia sou ta egonaki sou!) na exoun panta ygeia kai eytyxia sth zwi toys!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φράν μου,σέ ευχαριστώ πολύ!Νάσαι καλά φίλη μου!Καλά νά περνάς!!Φιλάκια!!

      Διαγραφή
  10. Χρόνια πολλά...Η Παναγιά να μας σκέπάζει...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σέ ευχαριστώ πολύ Οστρια!Τό ίδιο εύχομαι καί γιά εσένα!Φιλία!!

      Διαγραφή
  11. Χρόνια πολλά στην κόρη σου και το εγγονάκι σου!!!Να είστε καλά και να περάσετε τέλεια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σέ ευχαριστώ πολύ Σπυριδούλα μου!Καλό υπόλοιπο καλοκαιριού!Φιλάκια!!

      Διαγραφή
  12. ρόνια πολλά!Και του χρόνου, να μας βοηθά η Παναγία!!Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πινελιά μου σέ ευχαριστώ!!Σού εύχομαι τά καλύτερα φίλη μου!Φιλάκια!!

      Διαγραφή
  13. Xρονια Πολλα!!!Να χαιρεσαι την κορη σου και τον εγγονο σου!!!ΥΓΕΙΑ και ΕΥΤΥΧΙΑ σε ολους!!!!Φιλια Αναστασια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πολύχρονη Μαρία μου!Σέ ευχαριστώ πολύ!!Φιλάκια!!

      Διαγραφή
  14. Χρόνια πολλά σε όλο το κόσμο μέρα που είναι!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χρόνια πολλά Σωκράτη μου!Σέ ευχαριστώ πολύ γιά τίς ευχές σου!Καλή συνέχεια!

      Διαγραφή
  15. Δήμητρα....χρόνια πολλά και για την κόρη και για το εγγονάκι σου-)))Εύχομαι τα καλύτερα!!!Και εμείς γιορτάζαμε σήμερα και είχα όλη μέρα μάσα -χάψα-φουφού-μπουζούκι-)))
    φιλιά πολλά-)))και καλη ξεκούραση τώρα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χρισουλινι μου,χρόνια πολλά φίλη μου!Πάντα τέτοια σού εύχομαι!!Σέ ευχαριστώ πολύ γιά τίς όμορφες ευχές σου!Φιλάκια!!

      Διαγραφή
  16. ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΔΗΜΗΤΡΑ ΜΟΥ ΚΑΙ ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ!!!!!!
    ΝΑ ΤΟΥΣ ΧΑΙΡΕΣΑΙ, ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΓΕΡΟΙ ΚΑΙ ΚΑΛΟΤΥΧΟΙ!!!!
    ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χρόνια πολλά φίλη Ρένα!Σέ ευχαριστώ πολύ γιά τίς ευχές σου!!Φιλιά!!

      Διαγραφή
  17. Να τους χαίρεσαι!!!
    Χρόνια τους πολλά κι ευτυχισμένα!!
    Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαράκι μου,πολύχρονη σού εύχομαι!Σέ ευχαριστώ πολύ!Φιλάκια φιλενάδα!!

      Διαγραφή
  18. μόλις είδα αυτή την ανάρτηση
    να χαίρεσαι την κόρη και τον εγγονό σου
    και όπως επιθυμείς να τους δεις

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σάς ευχαριστώ πολύ γιά τά όμορφα σας σχόλια!
Thank you for your kind comments!

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...