Τρίτη, 24 Ιουλίου 2012

To παλιο μεταλλικο ποτηστηρι!

Γιαγιαα,ποτε θα φτιαξης το ποτηστηρι μου?




Αυτην την ερωτηση ακουω απο την εγγονουλα μου,οταν ερχεται στο σπιτι μου!Της  ειχα παρει ενα μικρο ποτηστηρι για να ποτηζει τα λουλουδια του κηπου,που τοσο της αρεση! Μα με τα χρονια,ξεβαψαν τα χρωματα του και η μεταλλικη πεταλουδιτσα,ξεθωριασε και αυτη!Τωρα που λειπει στο χωριο η μπεμπα μου,αποφασισα να της φτιαξω το μικρο της ποτηστηρι!Το εβαψα απο την αρχη,ζωγραφισα επανω την πεταλουδα,κολλησα μοτιβο με χαρτοπετσετα,εκανα μικρα τριανταφυλακια με στενσιλς.Αυτην την εμπνευση ειχα πως να της το φτιαξω!Τωρα το ροζ ποτηστηρακι,ειναι ετοιμο και περιμενη την εγγονουλα μου να ερθη να ποτηση!!Φανταζομαι την εκπληξη της οταν το δει!


Mεταλλικο ποτηστηρι με χαρτοπετσετα και στενσιλς.


                           Ο φαρος!











Αγνατευη απο ψηλα την θαλασσα!Στεκεται αγερωχος και περηφανος,σκορπωντας το φως του!Ακτινοβολη και μαγευη,και ειναι ο φρουρος ολων των ναυτικων!




Μπουκαλακι με ριζοχαρτο και κρακελε 2συστ,.





Η πισω πλευρα.


Το μικρο αυτο μπουκαλακι,ειναι απο ουζο.Του κολλησα ριζοχαρτο,εκανα κρακελε 2συστ.,γεμισα το κρακελε με πατινα,και εκανα φωτοσκιασεις.





               Που πας καραβακι με τετοιο καιρο!
                              

Δισκος με χαρτοπετσετα.

Τον δισκο αυτον,σκεφτηκα να του αλλαξω look!
Toν εβαψα σε μπεζ χρωμα με ακρυλικη μπογια,αφου εκοψα με το χερι την χαρτοπετσετα,κολλησα τα μοτιβακια,εκανα φωτοσκιασεις,και τον περασα με βερνικη.Την χαρτοπετσετα,μου την χαρισε η φιλη MARIE ΑΝΝΕ !Σε ευχαριστω πολυ!!!

Σας αφιερωνω aυτο το καλοκαιρινο τραγουδακι,με πολυ αγαπη!Πολλα δροσερα φιλακια σε ολη την μπλογκογειτονια!!!   







                         

53 σχόλια:

  1. όμορφα όλα...το καθένα με την ομορφιά του..και το ποτιστήρι το ίδιο. επίσης μου αρεσε πολύ και η αρχική φωτογαφία πάνω πάνω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστω πολυ Δελφινακι!Φιλουθκια πολλα!!

      Διαγραφή
  2. Πολύ όμορφα έγιναν όλα!Το ποτιστήρι όμως που έχει και περισσότερη ζωγραφική,το ξεχωρίζω!Θα τρελαθεί η μικρή!Φιλιά πολλά κορίτσι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μη δεις ζωγραφική εσύ εξιτάρεσαι...
      Εμένα μ αρέσει το μπουκάλι περισσότερο ξαδέλφη, οι λόγοι πολλοί κι ολίγον... γνωστοί!χαχαχαχα χιιικ
      Φιλάκιαααααα

      Διαγραφή
    2. Μαρακι,πηρα πινελα,μπογιες και προσπαθησα να το σουλουπωσω λιγακι!Σε ευχαριστω πολυ!!Ευχομαι καλες διακοπες και καλη ξεκουραση!!Περιμενω οταν γυρισης να δω τις καινουργιες σου ομορφες δημιουργιες!!Φιλακια,να περνας καλα!!

      Διαγραφή
    3. Ξαδελφουλα,σε κουρασα σημερα!Δυο φορες σε ταξιδεψα απο το Ζαντε!!Δωσε φιλακια στο χωριο μας!!Εμαθες τιποτα?Καλα να περνας!!Φιλακια!!

      Διαγραφή
  3. πολύ όμορφα τα έφτιαξες. Θα χαρεί πολύ η εγγονούλα σου με το ποτιστηράκι της. Καλά ποτίσματα!!!!
    φιλάκια Δημητρούλα μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαρια μου,σε ευχαριστω που με θυμασαι και ερχεσαι!!Την περιμενω την μικρη να δω εαν της αρεση!Βλεπης εχη και δικη της γνωμη!!Καλα να περνας!!Φιλακια!!!

      Διαγραφή
  4. Καλημέρα! Πολύ όμορφα όλα! Εγώ ξεχώρισα το μπουκάλι, πολύ, πολύ μου άρεσε! Μπράβοο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστω Χριστινακι!!Καλες διακοπες!!Να περνας καλα!!Φιλακια!!!

      Διαγραφή
  5. Επιτελους κατορθωσα να το δω, μαλλον ο blogger επηρεαστηκε απο την ζεστη!Πολυ ομορφα ολα !!!!!Εισαι μαστορισσα στο ντεκουπαζ!!!!Φιλια Αναστασια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αναστασια μου,σε ευχαριστω!!Καλο βραδυ!!Φιλακια!!!

      Διαγραφή
  6. Βρε Ντίμη, δεν μπορώ να το πιστεύω ότι είσαι "γιαγιά"! Να τα χαίρεσαι τα εγγονάκια σου και να τους κάνεις πάντα υπέροχα πράγματα. Μου αρέσει που χαίρεστε τη ζωή! Callie by Anthomeli

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Callie,σε ευχαριστω!!Μικροπαντρευτηκα!!Αλλα ειμαι πολυ μοντερνα γιαγια!!Να χαιρεσαι και την δικη σου οικογενεια!!Πολλα φιλακια!!!

      Διαγραφή
  7. τι ωραία που είναι όλα Δήμητρα!!!Να την χαίρεσαι τη μικρούλα!!!!
    φιλιά πολλά-))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. ΥΠΕΡΟΧΕΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ ΝΤΙΜΗ ΜΟΥ!!!!!!
    ΕΙΜΑΙ ΣΙΓΟΥΡΗ ΟΤΙ ΘΑ ΞΕΤΡΕΛΑΘΕΙ Η ΕΓΓΟΝΟΥΛΑ ΣΟΥ ΜΕ ΤΟ ΠΟΤΙΣΤΗΡΙ ΤΗΣ!!!!!
    ΝΑ ΠΕΡΝΑΣ ΚΑΛΑ!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστω Ρενα για τα καλα σου λογια και για την επισκεψη σου!!Σου ευχομαι το καλυτερο και καλες διακοπες!!Φιλακια!!

      Διαγραφή
  9. Ε δεν το πιστεύω, μα τι υπέροχα πράγματα που φτιάχνεις βρε Dimi μου, απίστευτο το ποτηστήρι, θα τρελαθεί η μικρούλα! Και ο Φάρος στο μπουκάλι υπέροχος, μπράβο σου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ερη μου,σέ ευχαριστώ πού ήρθες!!Καί γιά τά καλά σου λόγια!Καλή συνέχεια,περιμένω καινουργία συνταγή!!Πολλά φιλάκια!!

      Διαγραφή
  10. Μπράβο σου Dimi μου!!! Όλα είναι πολύ όμορφα και το ποτιστήρι σίγουρα θα ξετρελάνει την εγγονούλα σου!!!! Να περνάτε καλά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κικήτσα,καλώς ήρθες!!Τι μας ετοιμάζεις?Εχω μεγάλη περιέργια!!!Καλό βράδυ!!Φιλάκια!!

      Διαγραφή
  11. Αχ Dimi μου χάθηκα ε; Τρέχω με τη βάφτιση και κάνω που και που καμιά ανάρτηση, αλλά τίποτε παραπάνω!
    Από Σεπτέμβρη θα επανέλθω
    Τι όμορφο που έγινε το ποτιστηράκι, φαντάζομαι ότι ξετρελάθηκε η μικρή!! Μπράβο!
    Να περνάτε όμορφα, καλό υπόλοιπο καλοκαιριού!
    (γράφω και απολαμβάνω το τραγούδι σου)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Λίτσα,σε ευχαριστώ που ήρθες!Μεγάλη μου χαρά!Με το καλό η βάφτηση,να σας ζήση το μωράκι σας!!
      Καλές διακοπές σου ευχόμαι!!Καλό βράδυ!!

      Διαγραφή
  12. Dimi μου βλέπω συνεχίζεις ακάθεκτη τις πανέμορφες δημιουργίες σου!!!!!!
    Το ποτιστήρι απίθανο!!!!!!Ο δίσκος έγινε κι αυτός από τα χεράκια σου όπως πρέπει για να σερβίρει δροσερά ποτάκια!!!!!! Ευχαριστούμε για το τραγούδι!!!!!
    Πολλά φιλάκια!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εφη μου,τι κάνης?Ολα καλά?Σε ευχαριστώ κοτιτσάκι!Πότε θα κατέβης?Νάσαι καλά!!Πολλά φιλάκια!!!

      Διαγραφή
  13. Απ' όλα λάτρεψα το ποτιστήρι. Τους έχω μεγάλη αδυναμία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κικήτσα μου,καλώς ήρθες!!Πολύ χαίρομαι!!Φιλάκια,καλα να περνάς στήν Ζακυνθούλα μας!!

      Διαγραφή
  14. Πολύ όμορφες όλες οι δημουργίες της σημερινής σου ανάρτησης.
    Την παράσταση όμως κλέβει το ποτιστήρι της εγγονής.
    Φιλιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Σωσώ μου!Ελπίζω να τής αρέση!!Καλά να περνάς!Καλές δημιουργίες σου εύχομαι!!Πολλά φιλάκια!!

      Διαγραφή
  15. Τι ομορφιές είναι αυτές που βλέπω ! Υπέροχο το ποτιστηράκι της εγγονούλας σου. Είμαι σίγουρη ότι θα της αρέσει πολύ ! Ο φάρος έγινε πανέμορφος !!Ζηλεύω το ωραίο κρακελέ σου ! Αλλά και ο δίσκος πολύ όμορφος, σ'αυτόν να μου σερβίρεις καφέ όταν έρθω!!!!!
    Σήμερα στεναχωρέθηκα γιατί αγόρασα καινούργιο βερνίκι και πέρασα μια σειρά από διάφορα που έφτιαξα για να κάνω ανάρτηση αλλά κάτι πήγε στραβά και δεν μου βγήκαν καλά. Πάω να σκάσω.....
    Αύριο θα λείπω όλη την ημέρα για δουλειές, οπότε, μένουν όλα πίσω. Θα τα πούμε ! Φιλάκια και καληνύχτα !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. MARIE ANNE μου,σε ευχαριστω που σου αρεσουν!Θα σε μαθω να κανης το κρακελε 2 συστ,.Ολο το χειμωνα ,τι θα κανουμε?Στεναχωρεθηκα για το βερνικη.Πως το επαθες?Συνεβη και σε εμενα μια φορα.Νασαι καλα ,θα τα πουμε αυριο!!Φιλακια!!

      Διαγραφή
  16. Καλά η μικρή σου θα ξετρελαθεί!!! Πανέμορφο ποτηστηράκι!!!Και τα μπουκάλια σου τέλεια!!Η Ντέμη μου αρέσει κι εμένα πολύ, αλλά και στα μικρά μου αστεράκια!!Αφού ζωγραφίζουν και λυκνίζονται συγχρόνως!!!Ειδικά αυτό το τραγούδι, τρέλα!! Φιλάκια και να περνάς υπέροχα γλυκούλα μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φανή μου σε βρίσκω πολύ προχωρημενη !!Χαίρομαι γιά αυτό!!Τά αστεράκια σου είναι τυχερά να εχούν μία τόσο καλή και γλυκεία δασκάλα!!Καί εγώ χαίρομαι πού μπήκες στήν ζωή μού!!Νάσαι καλά Φανή μου!!Καλό βράδυ!!Φιλάκια!!!

      Διαγραφή
  17. Δήμητρα καλό μεσημέρι...νομίζω μου είπες χθες ότι έχεις κατασκευές με δελφινάκια..κάτι τέτοιο νομίζω..θα μου άρεσε κάποια στιγμή να τις δω..φιλούθκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα Δελφινάκι!!Εχω μία που ετοιμάζω!Στήν επόμενη ανάρτηση!!Φιλάκια!!

      Διαγραφή
  18. Η εγγονή θα ξετρελαθεί με το ποτιστήρι. Αλλά και το μπουκάλι έγινε πολύ γοητευτικό! Φιλιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευγενία μου σε ευχαριστώ γιά τήν επίσκεψή σου!Ζηλεύω πού είσαι Λευκάδα!!Θάθελα να ήμουν εκεί!!!!
      Καλές διακοπές καλά να περνάς!Μήν φάς όλες τίς λαδόπιτες!!!Φιλάκια!!!

      Διαγραφή
  19. Τι όμορφα έγιναν όλα!!
    Η μικρούλα είμαι σίγουρη θα ενθουσιαστεί με το
    ποτιστηράκι της!!
    Καλό απόγευμα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς ήρθες Μαντρίνα!!Εύχομαι να τής αρέση!!Καλό βράδυ!!Φιλάκια!!!

      Διαγραφή
  20. Πανω που βρηκα ενα παλιο ποτιστηρι... θα το ανανεωσω χα χα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Φιλενάδα,εδώ είμαι εγώ!!Οτι χρειαστής,στείλε μήνυμα!!Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Hello Dimi,
    Thank you for your comments on my latest post. It was very sweet of you.
    I am now your newest follower.

    Did you make that bottle or rather decorate that bottle? If so that's really original .

    Anyhow I'll be back too to browse some more.

    Keep well

    Amanda :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Thank you for coming Amanda!Im realy glad!!Τhe technical i used at the bottle,is decoupage and
      krakele,and risepaper.Its all from the begining made by me!The bottle was just glass!I hope you liked it!Thanks again!Kisses to beautiful Spain!!

      Διαγραφή
  23. ΚΑΛΩΣ ΣΕ ΒΡΗΚΑ....ΚΑΝΕΙΣ ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ...ΘΑ ΤΑ ΛΕΜΕ ΑΠΟ ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟ!!!!ΦΙΛΑΚΙΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς ήρθες φίλη Νενα!!Σέ ευχαριστώ πολυ!Καλές διακόπες σού εύχομαι!!Φιλάκια!!

      Διαγραφή
  24. Καλημερα Dini μου, να χαιρεσαι την εγγονουλα σου, να ειναι πολυχρονη και ευλογημενη και να εχει ολες τις χαρες του κοσμου! Με γεια και το ανανεωμενο ποτιστηρακι της, πολυ ομορφο το εκανες!
    Καλα, το μπουκαλι ειναι τελειο και το δισκακι οτι πρεπει για δροσερα κερασματα, πολυ ωραια ολα!!!

    Να εχεις μια ομορφη μερα καλη μου, και παλι να την χαιρεσαι!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα Κλειώ μου!!Πόσο ομορφαίνης τό σπιτάκι μου όταν έρχεσαι!!Σέ ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια!!Και γιά τίς ευχές σου!!Καλά να περνάς,και εύχομαι καλο Σ/Κ!!
      Πολλά φιλάκια!!!

      Διαγραφή
  25. Το ποτιστήρι το έκανες όνειρο!!!!! Να την χαίρεσαι την εγγονούλα!!! Είναι τυχερή που έχει μια τέτοια γιαγιά!!!!
    Καλημέρα καλή μου Dimi!!!!
    Φιλιά πολλά!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ειρήνη μου,χαίρομαι όταν έρχεσαι!!Σέ ευχαριστώ κοριτσάκι μου γιά τίς ευχές σου!Καλό Σ/Κ σού εύχομαι!!Φιλάκια!!!

      Διαγραφή
  26. Ντίμη μου τι δυναμική σούπερ γιαγιά είσαι εσύ!
    Μα πότε προλαβαίνετε να τα κάνετε όλα αυτά!
    Όμορφα και καλοδουλεμένα όλα, αλλά το ποτιστήρι, επειδή είμαι παιδί κι εγώ, το λάτρεψα! :)
    Να δεις η εγγονούλα χαρές!

    Φιλάκια σου πολλά-πολλά χρυσοχέρα!
    Ζ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ζαμπία μου μέ τίς υπέροχες συνταγές σου,σε ευχαριστώ!!Σου εύχομαι καλό και δημιουργηκό Σ/Κ!!Πολλά φιλάκια!!!

      Διαγραφή
  27. Απίθανο ποτιστήρι!!! Μπράβο, είσαι χρυσοχέρα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Πω πω απίθανο έγινε το ποτηστήρι !!!!! Πολλά μπράβο!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σάς ευχαριστώ πολύ γιά τά όμορφα σας σχόλια!
Thank you for your kind comments!

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...