Δευτέρα, 6 Αυγούστου 2012

Mάνα γή!

                                                                                                Μάνα γή!
                                                           Η ελιά!

                                        




                                              Είμαι ή ελιά ή τιμημένη.
                                                   Οπου κι άν λάχω,κατοικία.
                                                   Δέν μ,απολείπουν οι καρποί,
                                                   ώς τά βαθεία μου γηρατειά.
                                                   Μ'έχη ο Θεός ευλογημένη.
                                                   Είμαι η ελιά ή τιμημένη!........
                                                                                          Κωστής Παλαμάς


Decoupage(χαρτοπετσέτα).






Η λεμονιά!





                                                                                    Λεμονάκι μυρωδάτο!
                                                                                  Λεμονάκι μυρωδάτο,
                                                                                  καί από περιβόλι αφράτο,
                                                                                  μή παραμυρίζεις τόσο καί       
                                                                                  καί μέ κάνης καί νυχτώσω!
                                                                                                                     Παραδοσιακό τραγούδι.
Decoupage(χαρτοπετσέτα).





                          Ανακυκλώνοντας μπουκάλια μέ ντεκουπάζ!
Decoupage(χαρτοπετσέτα).




Decoupage(χαρτοπετσέτα).



Decoupage(χαρτοπετσέτα).



Decoupage(χαρτοπετσέτα).

Πολλά δροσερά φιλάκια στήν όμορφη μπλογκογειτονιά!

Ενα από τά αγαπημένα μου τραγούδια!







                                                     





                                       
                             

                                               

50 σχόλια:

  1. Πολυ ωραια δουλεια, ειδικα η ελια που ειναι το αγαπημενο μου δεντρο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. πολυ ομορφα..δροσερα..με ωραια χρωματα..χαρουμενη βδομαδα..σε φιλω..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαρία μου,σέ ευχαριστώ!!Καλή εβδομάδα σού εύχομαι!Καλά νά περνάς!!Φιλάκια!!

      Διαγραφή
  3. H ελια ειναι το αγαπημενο μου δεντρο!!!
    Επισης μαρεσει το μπουκαλι με τον φαρο πανω, τελειο!
    φιλια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αναστασία μου,σέ ευχαριστώ!!Καλά νά περνάς!!Φιλάκια!!!

      Διαγραφή
  4. Η ελιά και η λεμονιά είναι από τα αγαπημένα μου δέντρα..πάρα πολύ μου αρέσουν όλα τα μπουκάλια!!
    Και το τραγούδι το λατρεύω!!
    Φιλιά πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαράκι,ταιριάζουμε σέ πολλά!!Χάρηκα πού σέ γνώρισα!!Φιλάκια!!!

      Διαγραφή
  5. Ωραία αυτή η τεχνική...Θα τη δοκιμάσω...Όμορφα τα έργα σου...Η ζωγραφική με θέμα την ελιά μου αρέσει πάρα πολύ...Όσο και τα έργα με θέμα το ρόδι...Καλό βράδυ και πολλά φιλιά..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φίλη Οστρια,σέ ευχαριστώ πολύ!!Καί σέ μένα μου αρέση τό θέμα ρόδι!!Μού έδωσες ωραία ιδέα!!Φιλάκια!!!

      Διαγραφή
  6. ...αγαπημενα δεντρα...!!!
    Πολυ ομορφες οι δημιουργιες σου Dimi μου, ολα τα μπουκαλακια σου ειναι προσεγμενα, αλλα αυτο με την ελια... αγαπημενο!!!!!!!
    Το τραγουδι ολα τα **************
    Καλη εβδομαδα να εχεις καλη μου, και οσο πιο δροσερη γινεται με τις θερμοκρασιες που μας περιμενουν... Φιλιαααα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γλυκειά μου,Κλειώ,σέ ευχαριστώ πολύ καί γιά τά καλά σου σχόλια καί πού μέ θυμάσαι!!Τό δέ τραγούδι,πολύ αγαπημένο!!!Φιλάκια φίλη μου,καλά νά περνάς!!

      Διαγραφή
  7. Dimi μου,
    οι αναρτήσεις σου πάντα μου αρέσουν γιατί βάζεις μεγάλες όμορφες φωτογραφίες με τα έργα σου!!!!!!
    Τα μπουκάλια όλα απίθανα!!!! Να πάρω τις τουλίπες όμως που τις λατρεύω;
    Καλή εβδομάδα και πολλά φιλιά!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εφάκι μου γλυκό,σού έχω δωράκι όταν βρεθούμε!!Σέ ευχαριστώ πολύ φιλενάδα μου!!Καλά νά περνάς!!Πολλά φιλάκια!!!

      Διαγραφή
  8. Dear Dimi, it's a pleasure to meet yuo. Thanks a lot for stopping by my blog and it's a great pleasure to have you as a my new follower. I love decoupage too...your bottles are very very nice. Now i'll follow you too.I love also Effie!
    Kisses from Milan Italy.
    Alessandra.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Thank you my dear friend from the beautiful Italy!!Enjoy your hollidays!!Kisses to you!!!

      Διαγραφή
  9. Μπουκαλοπόλεμος!!! ξαδέλφη το ένα καλλίτερο απο το άλλο.Δε θα επιλέξω κάποιο,γιατί και ως τεχνικής και ως φρούτα μ αρέσουν όλα.
    Φιλάκια πολλά. Τι ώρα αύριο ραντεβού; γιατί σημερα το χάσαμε...περιμένω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ωραίο,μπουκαλοπόλεμος!!Χα χα ξαδέλφη!!Ακόμα γελάω!!Χάρηκα πού τά είπαμε!!Ευχομαι νά βρεθούμε από κοντά!!Νά είσαι καλά!!Καλό βράδυ!!Πολλά φιλία!!!

      Διαγραφή
  10. Πολύ όμορφα όλα, έχουμε όμως μια αδυναμία στην ελιά,γι'αυτό μας αρέσει λίγο παραπάνω!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σέ ευχαριστώ!!Καί εμένα αδυναμία μου η ελιά!!Φιλάκια!!

      Διαγραφή
  11. Όμορφα τα μπουκάλια σου.Και αυτά με τους καρπούς και τα λουλούδένια και τα θαλασσινά.
    Φιλιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σέ ευχαριστώ πολύ Σωσώ μου!!Καλό υπόλοιπο καλοκαιριού σου εύχομαι!!Φιλιά!!

      Διαγραφή
  12. Μπράβο γειτόνισα ! Τους έδωσες και κατάλαβαν τα μπουκάλια ! Πολύ όμορφα τα μοτίβα που χρησιμοποίησες αλλά και το λεμονάκι μιά χαρά έγινε (εγώ δεν το έχω ακόμα χρησιμοποιήσει !!)
    Καλό ξημέρωμα ! Φιλάκια !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πολύ μπουκάλι!!!Μού αρέση νά τά δουλέυω!!Στό τέλος θά λένε η Dimi η μπουκαλού!!Χα χα φιλενάδα!!Σέ ευχαριστώ πολύ!!Καλό βράδυ!!Πολλά φιλάκια!!!

      Διαγραφή
  13. Στο decoupage, χωρίς να θέλω να πω εννοείται κάτι υποτιμητικό για τις άλλες φίλες, είσαι από τις καλύτερες στη γειτονιά!Τα κάνεις όλα με μεράκι!Είναι καταπληκτικά!Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πινελιά μου,σέ ευχαριστώ πολύ γιά τά τόσο όμορφα σχόλια!!Σού εύχομαι καλό υπόλοιπο καλοκαιριού!!Φιλάκια!!!

      Διαγραφή
  14. Πάρα πολύ όμορφα όλα!!!!!είσαι μοναδική!!!!!καλή σου μέρα!!!!φιλιά!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεσποινάκι,καλά νά περνάς ,σέ ευχαριστώ πολύ κοριτσάκι!!Φιλάκια!!!

      Διαγραφή
  15. καλά αυτό το μπουκάλι με την ελια είναι Μ Ο Ν Α Δ Ι Κ Ο !!!μπράβο ρε Δήμητρα!!υπέροχα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ελλη,τό θέλης?Εάν ναί,δικό σου!!Φιλάκια!!

      Διαγραφή
  16. Μα τι όμορφα που είναι! Ειδικά εκείνο με την ελιά και το φάρο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλή μου Κικήτσα,σέ ευχαριστώ πολύ!!!!Πότε θά έρθω νά σας δω?Φιλάκια στό Ζαντε μας!!

      Διαγραφή
  17. Μπράβο DEMI Υπέροχα, πραγματικά, όλα τα μπουκάλια σου!!!!!Τις χαρτοπετσέτες με την ελιά και τα λουλούδια, τις έχω κι εγώ, αλλά ακόμα δεν τις έχω χρησιμοποιήσει.Καλή συνέχεια με όμορφες δημουργίες!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αρμονία μου,σέ ευχαριστώ!!Καλό υπόλοιπο καλοκαιριού σού εύχομαι!!!Φιλάκια!!

      Διαγραφή
  18. ΤΟ ΕΝΑ ΕΙΝΑΙ ΟΜΟΡΦΟΤΕΡΟ ΑΠΟ ΤΟ ΑΛΛΟ ...ΜΠΡΑΒΟ ΣΟΥ!!!ΚΑΛΑ ΝΑ ΠΕΡΝΑΣ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Νένα μου,νά είσαι καλά!!Σέ ευχαριστώ πολύ!!!Φιλάκια!!

      Διαγραφή
  19. Πάρα πολύ όμορφες μεταμορφώσεις Δήμητρα!
    Γεια στα χεράκια σου!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ερμιόνη μου,σέ ευχαριστώ γιά τά καλά σου λόγια καί γιά τήν επίσκεψη σου!!Καλές μαγειρικές δημιουργίες σού εύχομαι!!Φιλάκια!!

      Διαγραφή
  20. καλησπέρα κι από εμένα Dimi μου!!
    πανέμορφα τα μπουκάλια σου!!!
    τα αγαπημένα μου είναι με το λεμονάκι
    και το θαλασσινό με τον φάρο!!!!
    πανέμορφα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαριλένα σέ ευχαριστώ πολύ!Καλές δημιουργίες εύχομαι καί σέ εσένα!!Πολλά φιλάκια!!

      Διαγραφή
  21. Πολύ όμορφη δουλειά Δήμητρα!!!Μπράβο σου!!!Και οι φωτογραφίες από τα μέρη που επισκέφτηκες τέλειες!!!φιλάκια και να περνάς καλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φανή μου,σε ευχαριστώ!! Εισαι πολύ γλυκειά!!Εύχομαι καλό υπόλοιπο καλοκαιριού!!Καλά νά περνάς!Φιλάκια πολλά!!

      Διαγραφή
  22. Απαντήσεις
    1. Σέ ευχαριστώ πολύ γκυκειά μου!!Φιλάκια!!

      Διαγραφή
  23. Φανταστικά όλα βρε Dimi μου, υπέροχα πραγματικά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ερη μου,νά είσαι καλά!!Σέ ευχαριστώ πολύ!!Καλές μαγειρικές δημιουργίες εύχομαι!!Φιλάκια!!

      Διαγραφή
  24. Δήμητρα Καλημέρα
    Σε ευχαριστώ για το ευγενικό σχόλιο σου . Πραγματικά κάνεις υπέροχη δουλειά !! Πρέπει να έχεις φοβερή υπομονή .Μπράβο σου !
    Ολυμπια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ολυμπία μου,σέ ευχαριστώ πολύ γιά όλα!!Ξέρης εσύ!!!!Τό αγαπάω πολύ τό ντεκουπάζ μέ κάνη καί ξεχνιέμαι!!Φιλία στήν όμορφη Θεσσαλονίκη μας!!

      Διαγραφή
  25. Καλημέρα κι από μένα Δήμήτρα μου. Πώς περνάς; Μου λείψατε
    πολύ όμορφες οι δημιουργίες σου...φιλούθκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σέ ευχαριστώ πολύ Δελφινάκι!!Καί εμένα μου έλειξες!!Καλές διακοπές!!Φιλάκια!!

      Διαγραφή

Σάς ευχαριστώ πολύ γιά τά όμορφα σας σχόλια!
Thank you for your kind comments!

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...