Τρίτη, 19 Φεβρουαρίου 2013

My sweet memories from my mother....

Αγαπημένα παλιά αντικείμενα τής μητέρας μου...


 Limoges porcelain plates and milk jugs...




Limoges porcelain plates(my collection)

Καλημέρα φίλες μου στήν όμορφη blogoγειτονιά μας!Καλή εβδομάδα νά έχουμε! 
Ή φίλη Ρένα Χριστοδούλου, μάς καλεί νά συμμετέχουμε στόν διαγωνισμό πού διοργανώνει μέ θέμα,ΑΓΑΠΗΜΕΝΑ ΠΑΛΙΑ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΑ.

Συμμετέχω καί εγώ μέ κάποια πολύ αγαπημένα κομμάτια τής μητέρας μου,καί πού πάντα θά μού τήν θυμίζουν.
Τά παραπάνω πιάτα είναι Limoges πορσελάνες,πού τά είχε φέρει ό πατέρας μου, από  ένα ταξίδι του στήν Γαλλία.
Μαζί μέ τά πιάτα, ήταν καί αυτές οι υπέροχες μικρές κανάτες γιά γάλα.   

Limoges milk jugs (my collection)
  
Καί φυσικά θά θυμάστε φίλες μου,τίς γυάλινες καράφες πού ήταν γεμάτες από λικέρ μέντας ή λικέρ τριαντάφυλλο.Μαζί  καί τά μικρά γυάλινα ποτηράκια τού λικέρ,όλα τοποθετημένα στόν ασημένιο,παλιό δίσκο,πού έψαξα καί βρήκα,καί τόν έτριψα νά γιαλίζη όπως παλιά!Tό πλεκτό πετσετάκι,δικό μου!

Old bottles for liqueurs...old glass plates..
old silver tray
Βρήκα καί αυτά τά πιατάκια πού είχε η μητέρα μου νά σερβίρει γλυκά τού κουταλιού,ή τού ταψιού πού πάντα τής άρεσε νά φτιάχνη.  

*******************

Ή εβδομάδα πού πέρασε,ήταν όλο βροχές.Κάτι πού δέν μού αρέση,καί μού ρίχνη πολύ τήν διάθεση.Μετά τήν βροχή,πήρα φωτογραφίες από τήν ανθισμένη ροδακινιά.
Μέσα στά άνθη της,ζουζούνιζε μία μέλισσα.

Blooming peach tree


Blooming peach tree

Μετά τήν βροχή,βγήκε ο ήλιος!Ευτυχώς!

********************

My Decoupage Creations....

Έφτιαξα αυτό τό κουτί από μπισκότα, μέ decoupage,νά φυλάξω μέσα όλες τίς δαντέλες καί κορδέλες,πού χρησιμοποιώ στίς κατασκευές μου.Τό έντυσα μέ χαρτοπετσέτα από τήν Ολλανδία,πού μού έφεραν μαζί μέ άλλες,έβαλα κρακελέ step one,γέμισα τίς ρωγμές μέ χρυσή πατίνα,καί τό στόλισα μέ δαντέλα.

My Decoupage..box with napkin from Holland,crackle and lace


Ή αγαπημένη μου κορούλα,ώς συνήθως,μού έφερε άλλο ένα κουτί νά τής τό φτιάξω,καί διάλεξε αυτήν  τήν χαρτοπετσέτα μέ τά τριαντάφυλλα.

My Decoupage...Box with napkin,crackle and lace

Αφού τό έντυσα μέ τήν χαρτοπετσέτα,έκανα κρακελέ 2συστ.,καί γέμισα τίς ρωγμές μέ χρυσή πατίνα.Τό στόλισα μέ δαντέλα καί κορδελίτσα.
Παρόμοιο κουτί,έχω ξαναφτιάξη,πού ταξίδεψε τά χριστούγεννα γιά δωράκι,στήν Αυστραλία μέ τήν μικρή μου κόρη,όπως θυμάστε!

Τήν σημερινή μου ανάρτηση,τήν αφιερώνω στήν αγαπημένη μου μητέρα,πού έφυγε από κοντά μας πρίν από δέκα μήνες.
Θά ήθελα νά σάς ευχαριστήσω γιά τά όμορφα σχόλιά σας φίλες μου,καί γιά τίς επισκέψεις σας!Μού δίνετε πολύ μεγάλη χαρά!
Σάς εύχομαι μιά χαρούμενη καί αισιόδοξη εβδομάδα!!Πολλά φιλάκια!

**************

My dear friends,thank you all,for your visits,and for your kind comment on my blog!

  I dedicate this post to my beloved mother, who left us ten months ago.


 

  



116 σχόλια:

  1. Dimi, you have some lovely and sweet memories of your Mom. The flowers and your creations are beautiful. A wonderful tribute to your Mother. Wishing you a happy week ahead!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Dimi μου,πολύ συγκινητκή η σημερινή ανάρτηση σου που είναι αφιερωμένη στην μητέρα σου. Να είσαι καλά να την θυμάσαι με αγάπη.
    Πολύ όμορφες οι Limoges!!!!Ειδικά τα κανατάκια!
    Γέλασα με τα πιατάκια γιατί κι εγώ έχω ετοιμάσει κάποια παρόμοια για την Ρένα! Πολύ μου αρέσει το νέο παιχνίδι με τις 'αντίκες'. Για τα κουτιά, τι να πω? είναι απλά υπέροχα!
    Φιλάκια και καλό ξημέρωμα !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σέ ευχαριστώ πολύ Μαριάν!!Μάς έβαλε γιά τά καλά,στόν χορό η Ρένα!!Μού αρέση καί εμένα τό νέο παιχνίδι!Φιλάκια!!

      Διαγραφή
  3. Dimi,é tudo tão lindo por aqui sempre! Adorei! beijos,linda semana,chica

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. είναι όλα υπέροχα dimi μου! πως να μην είναι άλλωστε.. καλή επιτυχία στο διαγωνισμό! φιλάκια πολλά, να έχεις μια υπέροχη εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γλυκειά μου Εύη,σέ ευχαριστώ πολύ!!Φιλάκια!!

      Διαγραφή
  5. ειναι πολυ ομορφες οι αντικες σας κυριως βεβαια γιατι ηταν της μανουλας σας-οποτε και η συναισθηματικη αξια τεραστια, αλλα και γιατι στεκονται απο μονες τους μες στον χρονο.κομματια διαχρονικα με αξια διπλη!καλη επιτυχια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σέ ευχαριστώ πολύ γιά τίς ευχές σου φίλη μου!!Φιλάκια!!

      Διαγραφή
  6. Dimi μου, καλή επιτυχία στο διαγωνισμό....
    Να σαι καλά να θυμάσαι την μητέρα σου, διπλή αξία οι πορσελάνες σου, μα περισσότερο συναισθηματική.
    Τα γυάλινα πιατάκια... με το γλυκό τους περιεχόμενο...
    Χα, χα άλλο που δεν θέλεις να παίρνεις τετιες παραγγελιές!!!
    Καλημέρα και καλή εβδομάδα να έχουμε...
    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δαμασκηνή μου,μέ έκανες καί γέλασα!!Καί βεβαίως θά τά αξιοποιήσω τά πιατάκια!!Σέ ευχαριστώ πολύ φίλη μου!!Φιλάκια!!

      Διαγραφή
  7. Dearest Dimi,
    So sorry to read that you lost your dear Mother ten months ago. That is still rough... grieving in fact never fades away. We suppress it with happy thoughts but it's there, deep inside our hearts. You created some very lovely things and the items from your beloved Mother are very special. Those things do become heirlooms!
    Hugs to you,
    Mariette

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Dear Mariette,thank you for your kind words!They are very special for me,and wiil always rimined me, my sweet mother.

      Διαγραφή
  8. ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΔΗΜΗΤΡΑ ΜΟΥ!!!!!
    ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΓΙΑ ΤΗ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΣΟΥ!!
    ΜΟΛΙΣ ΤΗΝ ΕΙΔΑ, ΠΡΙΝ ΚΑΝ ΑΦΗΣΕΙΣ ΣΧΟΛΙΟ ΣΕ ΜΕΝΑ!!!!!
    ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΓΛΥΚΙΑ ΚΑΙ ΣΥΓΚΙΝΗΤΙΚΗ, ΑΦΟΥ ΕΙΝΑΙ ΑΦΙΕΡΩΜΕΝΗ ΣΤΗ ΜΑΜΑ ΣΟΥ!!!!
    ΚΑΘΕ ΕΝΑ ΠΟΥ ΒΑΖΕΤΕ ΘΥΜΑΜΑΙ ΟΤΙ ΕΧΩ ΚΙ ΕΓΩ ΚΑΤΙ ΑΝΑΛΟΓΟ!!!!!
    ΕΥΚΑΡΙΑ ΝΑ ΨΑΞΟΥΜΕ ΤΑ ΝΤΟΥΛΑΠΙΑ ΚΑΙ ΤΑ ΣΥΡΤΑΡΙΑ ΜΑΣ!!!!!
    ΥΠΕΡΟΧΕΣ ΟΙ ΠΟΡΣΕΛΑΝΕΣ!!!!!
    ΑΥΤΟ ΤΟ ΚΡΑΚΕΛΕ , ΑΚΟΜΗ ΔΕΝ ΤΟ ΕΧΩ ΠΕΤΥΧΕΙ!!
    ΕΣΥ ΤΑ ΕΦΤΙΑΞΕΣ ΟΛΑ ΤΕΛΕΙΑ!!!!!!
    ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ!!!!
    ΣΥΝΕΧΙΣΕ ΤΟ ΨΑΞΗΜΟ, ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΠΑΡΕΙΣ ΜΕΡΟΣ ΟΣΕΣ ΦΟΡΕΣ ΘΕΛΕΙΣ!!
    ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σέ ευχαριστώ πολύ Ρένα γιά τόν όμορφο διαγωνισμό πού διοργανώνεις!Μέ μεγάλη χαρά συμμετέχω καί εγώ!Καλό βράδυ!Φιλάκια!!

      Διαγραφή
  9. Αγαπημένη μου φίλη καλημέρα..πολύ συγκινητική η σημερινή σου ανάρτηση..από ότι είδα στα σχόλια μας συγκίνησες όλες!! Συγκινητική γιατί την αφιερώνεις στη μητερούλα σου, συγκινητική γιατί έχεις κρατήσει τα αγαπημένα της αντικείμενα που χρησιμποποιούσε και τα έχεις φυλαγμένα με τόση αγάπη , τα περιποιάσαι /φροντίζεις/γυαλίζεις/διατηρείς σε καλή κατάσταση με τόση αγάπη κι αυτό φαίνεται από τα λόγια σου και την παρουσιαση που τους έκανες!! Μου άρεσαν όλα τα αντικείμενα της μαμάς σου, πολύ καλή η αφιερώση που της κάνεις, να είσαι πάντα καλά να την θυμάσαι με αγάπη.Καλή επιτυχία στον ωραίο διαγωνισμός της κυρίας Ρένας..Συμμετέχω κι εγώ γιατί μου άρεσε πολύ η ιδέα! Το πετσετάκι σου μου άρεσε..Η αμυγδαλιά ειναι πολύ όμορφη και η αμυγδαλιά και η φωτογραφία , πέτυχες και την μελισσούλα :) Σε καταλαβαίνω , ούτε μένα μου αρέσει ο χειμώνας κ η βροχή , χαλά και μένα η διάθεση μου, εμείς είμαστε καλοκαιρινοί τύποι :)) Τα κουτάκια σου είναι πανέμορφα ! Ο ανεμόμυλος πολύ μου άρεσε , θυμίζει Ολλανδία ! Μου άρεσε που το ένα το κουτάκι είναι με το χρώμα της Ελλάδας μας , μπλε!!!! Αλλά και το δευτερο κουτακι μου αρεσε πολυ και ως δημιουργιες και τα δυο κουτακια και ως χρωματισμοι! Το λουλουδι της τελευταιας φωτο μου αρεσε..Καλή εβδομάδα να εχεις Δήμητρα μου.Φιλούθκια στην όμορφη και αγαπημένη Ελλάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σέ ευχαριστώ πολύ φίλη μου Δελφινάκι!!Καλή επιτυχία εύχομαι καί σέ εσένα!!Πολλά φιλούθκια στήν όμορφη Κύπρο μας!!

      Διαγραφή
  10. Καλημέρα Ντίμι μου!!!!
    Πολύ τρυφερή ανάρτηση,πολύ όμορφα ενθύμια.... η Ρένα μας βάζει για ανασκαφές...χαχαχα!!!!!!Αντε καλή επιτυχία!!!!!!!
    Πολλά πολλά φιλάκια!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Nα πω οτι είναι πανέμορφα; λίγο θα είναι..ειδικά αυτή η πιατέλα με τα τριαντάφυλλα...
    αλλά και οι δημιουργίες σου δεν πάνε πίσω..
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Sinulla DIMI on ihania muistoja äidistä. Todella kauniita esineitä:)Mukavaa päivää sinulle :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Dimi, sorry you lost your mom some months ago, and you have sweet memories, these antiquarian plates are awesome.
    I love these small jugs for milk, very nice decoration, colors, although these things are old.
    Have a luck in contest!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Thank you Nadezda for your kind words and for your wishes for the contest!

      Διαγραφή
  14. Lovely!!!
    Have a good week, Dimi!!! and my g+ for you...

    Besos, desde España, Marcela♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Για άλλη μια φορά η ανάρτηση σου τα περιλαμβάνει όλα!!!Τα παλιά αντικείμενα είναι σταθερή και ανεκτίμητη αξία σε ένα σπιτικό γι'αυτό και τα καμαρώνουμε!!! Τα κουτάκια σου είναι πολύ πολύ όμορφα και δεν μπορούσαν παρά να σου αλλάξουν τη διάθεση σε μια βροχερή εβδομάδα!!! Καλή συνέχεια σε όσα κάνεις και καλή εβδομάδα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σέ ευχαριστώ πολύ Κική μου!Νά είσαι καλά!!Φιλάκια!!

      Διαγραφή
  16. Δήμητρά μου είναι πολύ γλυκιά και συγκινητική η σημερινή σου ανάρτηση!!!
    Είναι πολύ όμορφα τα πράγματά σου και είναι λατρεμένες οι decoupage δημιουργίες σου!!!
    Το κρακλέ φανταστικό!!!Μπράβο!!! Να σαι πάντα καλά να θυμάσαι με αγάπη την μανούλα σου
    και να είσαι σίγουρη πως σας προσέχει από κει ψηλά!!!
    Σε φιλώ γλυκά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τί γλυκά λόγια,φίλη μου!Πολύ σέ ευχαριστώ!Νά είσαι καλά Μαριλένα μου!!Φιλάκια!!

      Διαγραφή
  17. Πολυ ομορφα τα αντικειμενα της μαμας,ποσες αναμνησεις σου ξυπνουν...!!τα κουτακια τα εκανες τελεια!!!η ροδακινια ειναι φοβερη ετσι ανθισμενη!!!φιλια πολλα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σέ ευχαριστώ πολύ Αλεξάνδρα μου!Φιλάκια!!

      Διαγραφή
  18. Με συγκίνησε που η ανάρτηση σου είναι αφιερωμένη στην μανούλας σου δεν θα μπορούσε να γίνει πιο ταιριαστή ανάρτηση με τα παλιά αντικείμενα της για να πάρεις μέρος στο παιχνίδι της ξεσηκώστρας-υπέροχης Ρένας....Μου άρεσαν οι δύο μικρές γαλατιέρες και οι κανατούλες για λικέρ...Οσο για το κουτί το μεταλλικό έγινε πανέμορφο!!! Καλό μεσημέρι και να'σαι πάντα καλά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σέ ευχαριστώ πολύ Εφη μου!Πολλά φιλάκια στήν γλυκειά Αλκηστη!!

      Διαγραφή
  19. Kalimera Dimi mou!!! Your photos are a joy to the eye and soul!!! I love your collection of amazing porcelains, and they are so very special because they were your Mom's beloved objects... The almond flowers are so beautiful! And I love your wonderful decoupage work!!! Great and inspired work, my friend! :)
    Zoe and I are sending you and Thanassis sou all our love!!! Polla filia!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Dear Dimi, your collection of porcelains is wonderful. I love especially the milk jugs. Your decoupage is amazing as usual...your boxes are fantastic!
    Kisses
    Alessandra

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Piękna kolekcja! Pudełka prześliczne!
    Pozdrawiam i życzę miłego tygodnia.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Αυτές τις κανατούλες για το γάλα τις λάτρεψα Δήμητρα!
    Όπως επίσης και τις φωτογραφίες των λουλουδιών! Έχεις εξοικειωθεί πολύ με τη macro λειτουργία της μηχανής σου νομίζω!
    Κρίμα για τη μαμά σου... πολύ γλυκό εκ μέρους σου που της αφιέρωσες την ανάρτηση.
    Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ερμιόνη μου σέ ευχαριστώ!!Μέχρι πρίν λίγο καιρό,δέν ήξερα τήν λέξη macro!!Τήν έμαθα παρακολουθώντας φιλικά φωτογραφικά blogs!!Aρχίζω καί μαθαίνω!!!Φιλάκια!!

      Διαγραφή
  23. Dimi μου,πολύ συγκινητκή η ανάρτηση σου που είναι αφιερωμένη στην μανούλα σου!Να είσαι πάντα καλά και να την θυμάσαι με πολύ αγάπη!Μου άρεσε πολύ η συμμετοχή σου στο παιχνίδι με όλα αυτά τα υπέροχα αντικείμενα και σου εύχομαι καλή επιτυχία!Όσο για τα κουτιά σου είναι φανταστικά, ειδικά αυτό με την χαρτοπετσέτα απο την Ολλανδία το λάτρεψα!Φιλάκια πολλά και καλή συνέχεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σέ ευχαριστώ πολύ Σπυριδούλα μου!Νάσαι καλά!!Φιλάκια!!

      Διαγραφή
  24. Καλησπέρα, φίλη μου! Κι εδώ βρέχει σήμερα, έχει κρύο και η διάθεσή μου έχει επηρεαστεί αρκετά... Μπαίνοντας εδώ όμως, σε σένα, έφτιαξε κατά πολύ! Οι δημιουργίες σου υπέροχες, όπως πάντα και τα ενθύμια από τη μητέρα σου είναι μοναδικά. Συγκινήθηκα που της αφιέρωσες την ανάρτηση... Να είσαι καλά, να τη θυμάσαι! Πολλά φιλάκια, καλό απόγευμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σέ ευχαριστώ πολύ Ελλη μου!!Τά λόγια σου,μέ συγκινούν!Πολλά φιλάκια!!

      Διαγραφή
  25. Πολύ τρυφερή Dimi μου η αφιέρωσή σου στην μανούλα!
    Να είσαι πάντα καλά και να την θυμάσαι με αγάπη!
    Τα παλιά αντικείμενα πάντα με συγκινούν, νοιώθω μια γλυκιά νοσταλγία όποτε βλέπω κάποια από αυτά.
    Κακίζω τον εαυτό μου που κάποια όμορφα κομμάτια κάποιες στιγμές τα πέταξα ως ... ντεμοντέ, μακάρι να τα είχα τώρα!
    Τα κανατάκια για το γάλα είναι απίστευτα όμορφα!
    Φιλάκια να περνάς πάντα όμορφα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ελένη μου,σέ ευχαριστώ πολύ!!Τά φιλάω νά τά δώσω στήν εγγονούλα μου!Η μητέρα μου τήν λάτρευε!Φιλάκια!!

      Διαγραφή
  26. Πανέμορφα όλα ειδικά οι μικρές κανάτες για το γάλα είναι φανταστικές!!!!!
    Τρελαίνομαι για τέτοια κομμάτια, πλέον είναι συλλεκτικά.
    Φιλάκια πολλά καλή μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι πού σού αρέσουν Ρούλα μου!!Πολλά φιλάκια!!

      Διαγραφή
  27. Πάρα πολύ συγκινητική ανάρτηση..
    Όλα είναι πανέμορφα, αλλά θα σταθώ περισσότερο στα ενθύμια που έχεις από τη μαμά σου..να είσαι πάντα καλά να τη θυμάσαι!
    Η Ρένα είχε την καλύτερη ιδέα...πολύ μου αρέσει αυτό το μοίρασμα!
    Πολλά φιλιά...καλό σου βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαρία μου,νάσαι καλά!Μού άρεσε πολύ η ιδέα τής Ρένας!Χαίρομαι πού συμμετέχης καί εσύ!!Φιλάκια!!

      Διαγραφή


  28. Τα σημερινά σου νέα έχουν πολλά και όμορφα πράγματα.Τα αντικείμενα που έχεις από τη μαμά σου είναι υπέροχα,αλλά και τα δικά σου έργα προσεγμένα και πανέμορφα όπως πάντα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σέ ευχαριστώ πολύ Κατερίνα μου!Καλό βράδυ!!Φιλάκια!!

      Διαγραφή
  29. Καταπληκτικά τα παλιά πιάτα και οι κανάτες.Έχουν ανεκτίμητη αξία.Καλό βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Dimi μου ,όταν τα είδα τρελλάθηκα απο τη χαρά μου που τα έχεις και όταν άρχισα να διαβάζω ότι είναι της πολυαγαπημένης σου μητέρας συγκινήθηκα !Να τα κρατήσεις ,μετά να τα δώσεις στην κορούλα σου και εκείνη με τη σειρά της στην εγγονούλα σου !Όλα πολύ όμορφα είναι και ειδικά οι καράφες με τα ποτηράκια !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σέ ευχαριστώ πολύ Ολυμπία μου!Γιά τήν εγγονούλα μου τά προορίζω!!Καλό βράδυ!!Φιλάκια!!

      Διαγραφή
  31. Αχ αγαπημένη μου Dimi ,αυτό φοβαμαι,πως κάποια στιγμή όλο τα αγαπημένα μας προσωπα θα φύνουν από τη ζωή, όμως πάντα η ανάμνηση τους θα μείνει στην καρδιά μας...κ αυτό έχει σημασία!!!!Οι Ολλανδοί σου υπέροχοι, όπως όλες οι δημιουργίες ,αλλά βλέπεις ιδιαίτερη αδυναμία στην Ολλανδία και τη Γαλλία!!!!!Τα φιλιά μου!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Παναγιώτα μου,σέ ευχαριστώ πολύ κοριτσάκι μου!!Φιλάκια!!

      Διαγραφή
  32. DIMI μου τι καταπληκτικά πράγματα είναι αυτά που μας έδειξες σήμερα;Μπράβο σου που κράτησες τα αντικείμενα απο τη μαμά σου είναι όλα ένα και ένα!!!Οι φωτογραφίες σου όπως πάντα πανέμορφες!
    πολλά φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Τί όμορφα που είναι τα παλια αντικέιμενα,και πόσα πράγαμτα μας θυμίζουν.Για τα δικά σου δημιουργήματα θα πω για άλλη μια φορά ότι είναι πολύ όμορφα και οι φωτό με τα λουλούδια μου άρεσαν πολύ γιατί είμαι λάτρης των λουλουδιών,καλό ξημέρωμα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σέ ευχαριστώ πολύ Νέλη μου!Καί εγώ λατρεύω τά λουλούδια!!Φιλάκια!!

      Διαγραφή
  34. Αγαπημένη η σημερινή σου ανάρτηση, λάτρεψα τις γαλατιέρες, τί όμορφο σχέδιο και χρώματα ε !
    Το κουτί για τα μπισκότα έγινε υπέροχο, είσαι μάστορας στο ντεκουπάζ :)!!
    Αυτά στην τελευταία σου φωτογραφία, ζουμπουλάκια είναι; Τόσο φρέσκα φαίνονται, σαν να τα πήρα μυρωδιά!

    Φιλάκια Dimi μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαιρομαι πού σού άρεσαν Λύριελ,καί σέ ευχαριστώ πολύ γιά τήν επίσκεψή σου φίλη μου!!Ναί!!Είναι ζουμπουλάκια!!Καλό βράδυ!!Φιλάκια!!

      Διαγραφή
  35. Γεια σας Dimi - υπέροχες αναμνήσεις έχεις από τη μητέρα σας.
    Το blog μου πειράγματα προς το παρόν. - Δεν μπορώ να μπει σε αυτό. Ευχόμαστε να έχετε μια καλή μέρα :) Αγκαλιές Hanne Bente

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. Όμορφες οι αναμνήσεις σου από την μητέρα σου
    Φιλάκια ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σέ ευχαριστώ πολύ Μαρία Ελενα!!Φιλάκια!!

      Διαγραφή
  37. Καλημέρα!ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ όμορφα.Σε ταξιδεύουν νοερά σε άλλες εποχές.Ειδικά οι μικρές κανάτες με ενθουσίασαν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. Καλημέρα Dimi μου!! Μια επίσκεψη από το μπλογκ σου και η δίψα να μάθω πολύ περισσότερα για το decoupage μεγαλώνει!! Υπέροχες και οι φωτογραφίες σου!
    Να σαι καλά να θυμάσαι την μανούλα σου! Τα παλιά αντικείμενα είναι ένα και ένα! Μου θυμίζουν αρκετά που έχει η μαμά μου και που έπρεπε να μεγαλώσω αρκετά για να εκτιμησω την αξία τους. Να έχεις μια όμορφη μέρα! Φιλάκια πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σέ ευχαριστώ πολύ Παρασκευή μου!Καλές δημιουργίες μέ τό decoupage σού εύχομαι!!Φιλάκια!!

      Διαγραφή
  39. αχ βρε φιλεναδα τι χερακια ειναι αυτα?...........βεβαια ολα αυτα ξεκινουν απ την ψυχη του ανθρωπου..........τυχαια?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σέ ευχαριστώ πολύ Σοφία μου!Νάσαι καλά!!Φιλάκια!!

      Διαγραφή
  40. Λατρεύω τα παλιά αντικείμενα! Κουβαλούν μια ιστορία και είναι σαν να σε ταξιδεύουν στο παρελθόν...
    Αυτές οι κατασκευές σου για άλλη μια φορά ονειρεμένες! Μπράβο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φίλη μου,σέ ευχαριστώ!!Καλές μαγειρικές δημιουργίες!!Φιλάκια!!

      Διαγραφή
  41. Λατρευω οτιδηποτε παλιο και με ιστορια!!!Η μαμα σου εχει υπεροχη συλλογη!
    Φιλακια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αναστασία μου σέ ευχαριστώ!!Πολλά φιλάκια!!

      Διαγραφή
  42. Τι όμορφα παλιά πράγματα μας έδειξες, Dimi μου..... και τι τρυφερή ανάρτηση αφιερωμένη στη μανούλα σου......
    Βλέπω το πέτυχες κι' εσύ το κρακελέ της Μαριάννας, έγιναν υπέροχα τα κουτιά. Όσο για τις φωτογραφίες σου, πάντα τις χαζεύω!!!!
    Φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φιλία μου,σέ ευχαριστώ πολύ!Τό κρακελέ τής Μαριάν,είναι θαυματουργό φίλη μου!!Νά τό δοκιμάσης!!Καλό βράδυ!!Φιλάκια!!

      Διαγραφή
  43. Μα τι όμορφα τα παλιά αντικείμενα που μας έδειξες......και πόσες αναμνήσεις πρέπει να κουβαλάνε.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σέ ευχαριστώ πολύ Κατερινάκι!Φιλάκια!!

      Διαγραφή
  44. πολύ όμορφες αναμνήσεις-))))
    Υπέροχες όλες οι φωτογραφίες,και οι δημιουργίες σου,όπως πάντα--)))))

    πολλά πολλά φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χρυσούλα μου,σέ ευχαριστώωωωωω!Φιλάκια!!!!

      Διαγραφή
  45. Εκτός από τα υπέροχα κομμάτια οικογενειακές αντίκες να σου θυμίζουν αγαπημένα πρόσωπα, Ντίμη μου, μ΄αρέσουν και αυτά τα τα οποία φτιάχνεις εσύ, με υψηλή αισθητική και ταλέντο.

    Σε φιλώ
    Z.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ζαμπία μου,σέ ευχαριστώ πολύ!!!Φιλάκια!!

      Διαγραφή
  46. Γεια σου Ντίμη, χαθήκαμε. Τα αναμνηστικά της μαμάς σου εξαιρετικά αλλά και τα κουτιά που έφτιαξες πανέμορφα. Η μαμά σου κλείνει 10 μήνες και η δικιά μου τον Μάρτιο 10 χρόνια, αλλά πάντα μου λείπει. Ας είμαστε εμείς και οι οικογένειές μας καλά να τις θυμόμαστε και να τις τιμάμε και να έχουμε την προστασία τους από τον ουρανό. Σε φιλώ.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σέ ευχαριστώ πολύ Ελενα!Νά είμαστε καλά νά τίς θυμόμαστε τίς μαννούλες μας!Καλό βράδυ!!Φιλάκια!!

      Διαγραφή
  47. Dearest Dimi,

    You have a fond momeries with your vintage plate collection. beautiful decoupages that you has created.
    Oh my do you have spring already.
    we haven't not yet;)
    have a nice week my friend
    hugs to you

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. My sweet Ayu,thank you so much for your kind comment on my blog!!Today was a great day!!I saw spring birds in my yard!!Have a lovely evening my friend!!Hugs!!

      Διαγραφή
  48. Τι γλυκιά ανάρτηση φίλη μου, αφιερωμένη στη μαμά σου!!! Εχεις πολύ ωραία και μοναδικά κειμήλια... Να την θυμάσαι πάντα!!!
    Οι δημιουργίες σου με ντεκουπάζ μου αρέσουν πάντα πάρα πολύ :)
    Φιλάκια!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σέ ευχαριστώ πολύ Φωτεινούλα μου!!Νάσαι καλά!!Φιλάκια!!

      Διαγραφή
  49. Adorei tudo...gosto muito de decóupage
    amei tu ter oferecido a postagem a sua mamãe....

    bjssss

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  50. Υπέροχα κομμάτια!!!!πανέμορφα!!!!και ήταν της μαμάς....πόσο σε καταλαβαίνω!να σαι καλά να τη θυμάσαι!!!!οι δημιουργίες σου όπως πάντα μοναδικές!!!!φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σέ ευχαριστώ πολύ Δεσποινάκι μου!Καλή σου ημέρα!!Φιλάκια!!

      Διαγραφή
  51. So many beautiful things and very nice flowers.

    Hugs from a very cold Sweden

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  52. Thank you Elna for your kind comment!Hope you have a great weekend!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  53. I love the little blue and white round box you made. The photos you took of your peach blossoms and the bee are absolutely gorgeous!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  54. Να είσαι καλά Δήμητρα και να την θυμάσαι όμορφα τη μανούλα σου...Έ! αυτά τα παλιά είχαν άλλη ομορφιά!...τέτοιο ροζ πιατάκι έχω κι`εγώ...της μαμάς μου ένα και μοναδικό!
    Για τα κουτιά σου Δήμητρα τι να πω;...ΠΑΝΕΜΟΡΦΑ είναι!!! όπως όλα όσα φτιάχνεις!
    Καλή συνέχεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  55. Είναι πολύ γλυκιά η ανάρτηση σου και που την αφιερώνεις στην μαμά σου...
    Καλώς σε βρήκα και εγώ λοιπόν!!! Έχεις ένα πολύ ωραίο blog!!!
    Θα τα λέμε συχνά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  56. Πω πω.. δεν ξέρω πόσα χρόνια πίσω με ταξίδεψες, Δήμητρα.
    Σε άλλες εποχές, σε άλλες δεκαετίες σίγουρα.
    Οι δημιουργίες σου για άλλη μια φορά απίθανες!!
    Χαιρετίσματα από την μακρινή Μελβούρνη :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  57. Η ωραιότερη και πιο γλυκιά ανάρτηση παλιών αντικειμένων είναι εδώ , σε σένα καλή μου Δήμητρα . Όλα είναι υπέροχα αντικείμενα που θυμίζουν τη μαμά που πρόσφατα έχασες . Να την θυμάσαι πάντα με τόση τρυφερότητα και αγάπη φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  58. Dimi μου τι ωραία ανάρτηση πάλι!! Οι μικρές κανάτες της μητέρας σου είναι υπέροχες,τόσο φινετσάτες..!
    Και οι δημιουργίες σου τέλειες όπως κάθε φορά! Καλό σαββατοκύριακο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  59. Εύχομαι να θυμάσαι πάντα τη μαμά σου με χαρά!
    Όλα πολύ όμορφα ειδικά αφού έχουν και ιδιαίτερη σημασία για σένα.
    Το κουτί τέλειο! Τρελαίνομαι για κουτιά!
    Φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  60. Αγαπητή Dimi επισκέφτηκα το σπιτάκι σου για να δώ την ανάρτησή σου με τα παλιά αντικείμενα. Με συγκίνησες όμως πολύ γιατί αυτή την ανάρτηση την αφιερώνεις στη μητέρα σου.Να είσαι καλά και να την θυμάσαι πάντα με αγάπη. Είσαι μια ευγενική ψυχή. Αυτό φαίνεται και από τις φωτογραφίες που ανάρτησες. Γλύκανες τις χειμωνιάτικες μέρες μας. Η κορούλα σου να χαίρεται το όμορφο κουτί που της ετοίμασες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σάς ευχαριστώ πολύ γιά τά όμορφα σας σχόλια!
Thank you for your kind comments!

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...