Σάββατο, 28 Οκτωβρίου 2017

I love birds and bird waching !



Kαλό Σαββατοκύριακο !



Καλησπέρα φίλοι μου!

Τό πόσο χάρηκα γιά τό καλωσόρισμά σας δεν περιγράφεται μέ λόγια!Σάς ευχαριστώ πολύ γιά τίς όμορφες ευχές σας στήν ονομαστική μου εορτή!





Μέ μεγάλη χαρά ξαναείδα στήν αυλή μού τόν αγαπημένο μου κοκκινολαίμη!!


My sweet robin bird










Mού αρέσει νά παρατηρώ τά πουλιά καί νά τά φωτογραφίζω !
I love bird watching !


HANDMADE BY DIMITRA


Ενα ξύλινο κουτί πού έφτιαξα μέ θέμα τά πουλιά!

Wooden box with ricepaper,,crackle effect , 3D stencil  and stamps


Μέ ριζόχαρτο,κρακελέ 2 συστατικών,παλαίωση, μέ ανάγλυφο στένσιλ καί σφραγίδες!



Eύχομαι νά σάς αρέσει !

Σάς εύχομαι ένα ευχάριστο Σαββατοκύριακο!
Νά περνάτε όμορφα!
Πολλά φιλάκια!

Happy weekend to you all!










33 σχόλια:

  1. Δήμητρα μου έπρεπε να ασχοληθεις επαγγελματικά με την φωτογραφία γιατί το έχεις!!!!!!!Το ντεκουπάρισμα απίθανο όπως πάντα!!!!!!!!!!!!!!!Σε φιλώ και πάλι πολύχρονη!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Αυτό που κάθεται και παίρνει και πόζα μπορεί να τρελαθώ!!! 😍 😂 Ολοζώντανες φωτό Δημητρούλα μου!! Το κουτάκι σου πανέμορφο!! Δεν υπάρχουν λόγια!! Αψογο κρακελέ!!
    Φιλάκια πολλά και καλό σ/κ να χεις!! 🤗🤗🌹 💋 💋

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Hi Dimi! Oh, Robin is my favorite bird! Beautiful box! wonderful pattern ;-) Have a nice weekend

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Πώς τα καταφέρνεις και τα πετυχαίνεις να στήνονται για φωτογραφία!
    Πολύ όμορφο το κουτάκι όπως πάντα!
    Και πάλι πολύχρονη!
    Πολλά φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Hello Dimi, I love your sweet Robin. Beautiful photos. I love to bird watch too. Your handmade box is a lovely creation. I hope you are having a great day and happy weekend!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Αυτο το σκέρτσο του κοκκινολαίμη είναι τόσο χαριτωμένο! Σήμερα, επιστρέφοντας από το μπάνιο, πήρε το μάτι μου έναν πάνω σ'ένα δεντράκι στον λόφο, αλλά πίστεψα πως έκανα λάθος γιατί μου φάνηκε νωρίς γι' αυτούς!
    Θα έχω τον νού μου κι εγώ!
    Το κουτί σου είναι πραγματικά υπέροχο!!
    Φιλιά και καλή Κυριακή!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Muito lindas as fotos e beleza teus trabalhos!bjs praianos,chica

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Χρόνια Πολλά, Δήμητρά μου. Σου εύχομαι ό,τι επιθυμείς. Ο κοκκινολαίμης είναι υπέροχος και οι φωτογραφίες σου εκπληκτικές. Όσο για το κουτί, τι να πω? Με ξετρελαίνει! Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Γιατί να το κρυψωμεν άλλωστε ότι μας έλειψαν πολύ οι καταπληκτικές σου φωτογραφιες και οι εξαιρετικές δημιουργίες σου !!!!! Μα πόσο "ζωντανός" ο κοκκινολαίμης !!!!! Μπράβο καλή μου, μας φτιάχνεις τη διάθεση !!!! Σε φιλώ !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Καλή σου μέρα και Χρόνια πολλά Μιμίκα!!!Οι φωτογραφίες επαγγελματικές όπως πάντα και το ντεκουπάζ πολύ εξελιγμένο και αριστοτεχνικό.Πολλά ΜΠΡΑΒΟ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Dear Dimi, I love robin very much too.
    It's such a cute and curious birdie. Last time I've seen robin it wasn't afraid of me at all!
    Lovely photos and decoupage!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Love watching birds too !
    Your decoupage is gorgeous !!!
    Have a lovely week !
    Anna

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Καλως όρισες Δήμητρα μου παλι εδώ με χαρα σε ξαναβλέπουμε στο ομορφο σπιτακι σου μας έλειψες... οπως μας έλειψαν και οι φωτογραφίες σου ομως αφού περσασες ομορφα στα ταξιδια σου αυτο έχει σημασια και περισσοτερη σημασία έχουν οι μερες που περνας με τον εγγονό..!!!
    Από οτι είδα στις φωτο σου ηρθες και στο Ηρακλειο.. θα χαιρομουν να σε εβλεπα και απο κοντα .. την επομενη φορα ισως.. να περνας ομορφα ότι και να κανεις .. Να είσαι πολύχρονη Δήμητρα μου και παντα με υγεια !! φιλακιααααα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Hi ! I love robins and love watching birds too !! Your photos of this little robin are so fantastic !!
    Your handmade box is so beautiful !!
    Have a happy Sunday and a new week !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Dimi μου, επανέρχομαι για να σου πω ότι χαίρομαι που σου αρέσει το πακέτο μου. Αν θέλεις να συμμετέχεις στο δώρο έκπληξη για τα γενέθλιά μου, σε παρακαλώ να επισκεφθείς πάλι το μπλογκ μου και να αφήσεις σχόλιο κάτω από την ανάρτηση "Birthday candy". Πολλά φιλιά, φίλη μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Δήμητρά μου, οι φωτογραφίες σου είναι πάντα τόσο γοητευτικές και ποιητικές και βέβαια ο πρωταγωνιστής σου αφοπλιστικός! Όσο για το κουτί που επιμελήθηκες, απλώς το θαυμάζω και το χαζεύω. Είναι πανέμορφο!!! Γεια στα χέρια σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Ο κοκκινολαίμης σου παιχνιδιαρης, ξέρει ότι βγάζεις υπέροχες φωτογραφίες γι'αυτο καμαρώνει ,όσο για το κουτί σου μου είχαν λείψει οι τελειες δημιουργίες σου Δήμητρα!
    Πολύχρονη και για τη γιορτή σου, να χαίρεσαι ότι αγαπάς!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Such sweet Robin photos - really delightful.
    I do love your beautiful bird box too ... Dimi's creations are back once more and they are charming :D) xx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Dearest Dimi,
    Wow, your Robin photos are incredible; it is looking back at you in a special way.
    Your découpage box is also very sweet, with a subject that is so near your heart.
    Sending you hugs,
    Mariette

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Δέξου τις ευχές μου έστω και καθυστερημένα.... Χρόνια σου Πολλά Dimi!!!... Να είσαι γερή και χαρούμενη!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Bravo Dimi pour tes belles photos d'oiseaux! Ils sont vraiment très mignons.
    Ta boîte rend elle aussi un bel hommage à nos peits amis ailés!
    Ton craquelé est comme je l'aime, ni trop grand, ni trop petit!
    Bonne soirée.
    Bises

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. I also looove birds, they are so sweet! I loved the box, you are really talented, as far as I remember you used to write, that you made sweet decoupage boxes! Hope you have a beautiful week, so nice that you are back!
    DenisesPlanet.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Your sweet Robin is very lovely. The box is wonderful in every single detail
    Hugs Alessandra

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Οι φωτογραφίες σου είναι μαγικές, ειλικρινά τις ζηλεύω! Αλλά και το ντεκουπάζ άψογο τεχνικά και ταυτόχρονα τόσο όμορφο και τρυφερό!
    Σαν να μην πέρασε μια μέρα λοιπόν!
    Φιλιά πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Boa tarde, lindo(s) pássaro(s) inquilinos do seu quintal, as imagens estão perfeitas, assim como, a sua criatividade na construção das caixas é enorme.
    Continuação de boa semana,
    AG

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Se quedó bien quieto 😍 Le gusto que le hicieras las fotos 😄 Dimi. En la 5ª y 6ª Te mira bien. Preciosas fotos!!
    Buena noche .
    Besos.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Καλησπέρα, καλό μήνα με υγεία! Έχω πολύ καιρό να δω αυτό το υπέροχο blog. Μετά από ένα χρόνο σχεδόν, οι φωτογραφίες και όλο το σύνολο είναι ακόμη πιο όμορφα. Να χαίρεσαι το εγγονάκι σου Dimi ! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Τον λατρεύω τον κοκκινολαίμη και τον καλοταΐζω πάντα. Αλλά έρχονται κάτι χοντρόπουλα γκρίζα, τον τσιμπούν στο κεφάλι και τον διώχνουν για να φάνε το φαγητό. Το κουτί σκέτο έργο τέχνης, μπράβο φίλη μου.
    Ετεροχρονισμένα, να σου ευχηθώ κι' εγώ Χρόνια πολλά, χρόνια καλά, δημιουργικά και χαμογελαστά......
    Καλό κι' ευλογημένο φθινοπωρινό μήνα, Dimi μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. παντα ενα βημα μπροστα ο νοτος...οποτε θα περιμενω κ γω βεβαια αν δεν πεσει μειον 10 δεν εμφανιζεται εδω!!!λατρεμενος μπορει να εχω τρελα με τους πελαργους αλλα αυτο το μικροσκοπικο νευρικο με αντιπροσωπευει ........αχ τι καλα εκανες κ επεστρεψες!!!!!!!τελειες οι φωτοοοοοοοοοοο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Dimi, gdzie się podziewałaś? Where have you been? Beautiful birds, incredibile! Have a nice weekend :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Τις λάτρεψα τις φωτογραφίες σου!
    Μα μου πήραν το μυαλό κυριολεκτικά...κι ο κοκκινολαίμης πόσο όμορφο πουλί!
    Ποζάρει κιόλας! χαχα!
    Και το κουτί σου όμως δεν πάει πίσω...πανέμορφο κι αυτό!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Przepiękne fotografie ptaszków:) I skrzyneczka z ptaszkami też śliczna. Bardzo dziękuję za Twoje odwiedziny u mnie. Tobie też życzę miłego tygodnia:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σάς ευχαριστώ πολύ γιά τά όμορφα σας σχόλια!
Thank you for your kind comments!

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...