Τετάρτη, 28 Αυγούστου 2013

Summer days are ending...




Τελευταίες ημέρες τού καλοκαιριού..
 
 
(Αγιος Φανούριος,Παλαιά Φωκαία)
(Saint Fanourios,Palaia Fokaia) 
 
 
 
 
Kάνοντας κανό στήν θάλασσα,(μού έκανε φοβερή εντύπωση!!!  (Canoeing in the sea!!!)
 
 
Καλησπέρα φίλες μου!!Καλή εβδομάδα σάς εύχομαι!
Τελευταίες ημέρες τού Αυγούστου, καί τού Καλοκαιριού!
Οπως κάθε χρόνο,ανήμερα τού Αγίου Φανουρίου,φτίαχνω στήν Χάρη του τήν καθιερωμένη φανουρόπιτα.
Πέρσυ,λόγω τής απώλειας τής μητέρας μου,δέν είχα τήν ψυχική δύναμη γιά τήν όλη διαδικασία.
Εχθές,μαζί μέ τήν κόρη μου καί τά εγγονάκια μου,πήγαμε στόν Αγιο Φανούριο,στήν Παλαιά Φωκαία,νά προσκυνήσουμε καί νά διαβαστεί από τόν πάτερ η φανουρόπιτα.
 
 
A Greek tradition on name day of Saint Fanourios
 

Saint Fanourios church (Palaia Fokaia Attika)


 Εύχομαι σέ όλες εσάς,φίλες μου,Ο Άγιος νά φανερώση ότι επιθυμείται,αλλά κυρίως εύχομαι υγεία!
Κατεβήκαμε κάτω στήν παραλία τής Παλαιάς Φωκαίας νά απολαύσουμε μαζί μέ τόν καφέ,ένα πανέμορφο ηλιοβασίλεμα!
 

Drinking my greek coffee,as usual!

 
 
 
 
 
Enjoying the amazing sunset in Palaia Fokaia...
 
 
---------------
 
 
 
 
 
 
Τό Σαββατοκύριακο,φίλες μου,ασχολήθηκα μέ δημιουργίες Decoupge.
 
 
 
Μy Decoupage Creations....Wooden box,with shabby chic,rice paper,crackle,patina and Stencills
 
 
 Σέ αυτό τό ξύλινο κουτάκι,αφού πρώτα,έκανα παλαίωση,(Shabby Chic),κόλλησα μοτίφ από ριζόχαρτο,τό στόλισα μέ κρακελέ δύο συστ.,γέμισα τά σκασίματα μέ πατίνα,καί έβαλα επάνω stencills,καί μέσα στό κουτί,αφού τό είχα περάση πρώτα μέ κάσια.Εύχομαι νά σάς αρέση τό vintage, τριανταφυλλένιο μου,κουτάκι!
 
 
 
 

Πώς μπορείς νά μεταμορφώσεις,ένα μπουκάλι από μπύρα καί ένα από αναψυκτικό!
Μέ τήν τεχνική τού Decoupage,βεβαίως!



My Decoupage Creations...Bottle of bear,with napkin and gold patina


Σέ αυτό τό πράσινο μπουκάλι μπύρας,αφού περάστηκε μέ αστάρι,κόλλησα μοτίφ από χαρτοπετσέτα,πέρασα κάποια σημεία μέ χρυσή πατίνα,καί έφτιαξα μία μικρή τσαχπινία,τό καπάκι, από μαλακό πηλό!



My Decoupage Creations...Botlle of soft drink,with Frost Effect VIVA,rice paper and gold contour


Μπουκαλάκι από αναψυκτικό,περασμένο μέ Frost Effect τής Viva,μοτίφ από ριζόχαρτο,καί ζωγραφισμένο μέ χρυσό contour!


--------------

Μελαγχολικά,αποχαιρετούμε τό όμορφο καλοκαιράκι φίλες μου,καί καλώς νά υποδεχτούμε τό Φθινόπωρο!





Σάς ευχαριστώ φίλες μου γιά τίς επισκέψεις σας καί γιά τά πολύ όμορφα σχόλιά σας!Μού δίνετε μεγάλη χαρά!
Καλό μήνα τού Σεπτέμβρη σάς εύχομαι!!Νά περνάτε καλά!Φιλάκια!!!

My dear friends,thank you for your visits and for your lovely comments on my blog!
Hope you have a happy week and a great new month of September!
Take care!xxx

 
 
 
 -------
 
 
 
 
 
 
Dimi...
 


59 σχόλια:

  1. Τελευταιες μερες καλοκαιριου και εγω τις περναω αγκαλια με το παπλωμα και την ηλεκτρικα θερμαινομενη κουβερτα μου!
    Πολυ ωραιο ποστ Δημητρα μου! Ιδιως η φωτογραφια με τα κοχυλια, τελεια!
    Have a great day!♥ xo
    Anastasia
    Natbee'sFashion
    Shop my closet

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Love that shell photo. So clear.
    www.thoughtsofpaps.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Oh, the last days of summer, I cry!!!! But, you had a lovely holiday. I hope that you spent your time on the sea, lovely.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Δήμητρά μου τι ωραίες φωτό!!! Ειδικά αυτή με το κανό πολύ καλλιτεχνική!! Βοήθειά σου! Να σαι καλά να φτιάξετε και του χρόνου!!
    Το κουτί σου είναι τέλειο!! Μπράβο!! Πανέμορφα και τα μπουκαλάκια!!
    Με το καλό να μπει κι ο Σεπτέμβρης! Ευτυχώς ζούμε σε μια χώρα που το καλοκαίρι τελειώνει αρχές Οκτώβρη, μην πω και μέσα!!!
    Όσο μπορείς ακόμα βούτα Δημητρούλα γιατί στο κέντρο είναι καμίνι!!!!
    Σε φιλώ γλυκά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Αυτές τις καλλιτεχνικές σου φωτογραφίες πόσο τις αγαπώ! Στο εκκλησάκι έχω πάει και εγώ , πηγαίνω πολύ συχνά Σούνιο και κάτι γνωρίζω από τα πέριξ.Το καλοκαίρι μόνο ημερολογιακά τελειώνει , εγώ θα έρθω Σούνιο για μπανάκι και θα σε πάρω μαζί μου , μέσα Σεπτέμβρη . Να συνεχίζεις τις βουτιές σου , α και οι κατασκευές σου τέλειες όπως πάντα . Το Vintage κουτάκι αδυναμία μεγάλη .
    Φιλιά πολλά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Welcome back Δήμητρα!!! Πολύ όμορφο το εκκλησάκι του Αγίου Φανουρίου. Βοήθεια σου για τη φανουρόπιτα. Ο Άγιος Φανούριος να δώσει υγεία και ότι άλλο επιθυμείς σε εσένα και τα αγαπημένα σου πρόσωπα. Οι δημιουργίες με το ντεκουπαζ υπέροχες όπως πάντα. Το ρομαντικό κουτάκι το λάτρεψα. Ζήλεψα το καφεδάκι με θέα το ηλιοβασίλεμα στην θάλασσα...
    πολλά φιλιά
    Εμείς εδώ ΒΡΑΖΟΥΜΕ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Hello Dimi
    Απίστευτα όμορφες εικόνες που δείχνουν.
    Υπέροχο παράδοση της γιορτής του Αγίου Φανουρίου ...... και όπως πάντα απίστευτα όμορφη decoupage έχετε κάνει.
    Ευχόμαστε να έχετε μια ωραία μέρα :) Αγκαλιές Hanne Bente ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Πολύ όμορφες φωτογραφίες!
    Πώς προλαβαίνεις και φτιάχνεις τόσο όμορφες δημιουργίες κάθε φορά!
    Πολλά φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Hei. Ihania luomuksia, kuten aina. Kauniita kuvia myös:) Mukavaa viikkoa sinulle<3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Πανεμορφες φωτογραφιες!!!!Βοηθεια σας ο Αγιος Φανουριος να σας εχει παντα καλα!!!!!Οι δημιουργιες σου υπεροχες το κουτακι το λατρεψα!!!!!!!!!Φιλακια!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. The shell picture at the end is perfect Dimi - the summer is drawing to its conclusion but I have my fingers crossed that the warm balmy weather that we have been enjoying for weeks will continue. This summer has been brilliant - the canoeing on the sea photo is magical.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πολύ όμορφες όλες οι δημιουργίες σου , Ντίμη μου. Είσαι πολύ δημιουργικη!
      Το καπάκι από πηλό μου άρεσε πολύ !!!Οι φωτογραφίες σου μαγικές !!! Αυτή με το κανό η αγαπημένη μου !!!
      Βοήθειά σας ο Άγιος Φανούριος !!!!

      Διαγραφή
  12. Να φύγει DIMI μου, να φύγει αυτό το καλοκαίρι(έτσι όπως το πέρασα) να πάει αλλού!
    Οι φωτογραφίες σου πολύ όμορφες.Εκείνες με το καφεδάκι στην παραλία και το ηλιοβασίλεμα είναι ξεχωριστές... α, ξέχασα κι αυτή με το κανό...
    Οι δημιουργίες σου κι αυτές πανέμορφες και ξεχωριστές.Πιο ιδιαίτερο βέβαια το ξύλινο κουτί που για να το φτιάξεις φαίνεται πως ήθελε πιο πολύ δουλειά!
    Δε λέω ακόμα καλό Φθινόπωρο, γιατί έξω σκάει ο τζίτζικας ακόμα!αχαχα!
    Να περνάτε υπέροχα με πολλά χαμόγελα!:-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Εξαιρετικές οι φωτογραφίες σου,Ντίμη!!!
    Το decoupage είναι τέλειο,αλλά το κουτάκι το ξεχώρισα-μοναδικό!!!!!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. ...Να σαι καλα κοριτσι..τι υπεροχες φωτο..το ηλιοβασιλεμα θαυμασιο..αλλα και οι δημιουργιες σου τελοιες..καλα να περνας..σε φιλω..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Χαίρομαι να έρχομαι στο blog σου και να θαυμάζω τις υπέροχες φωτογραφίες σου, Δήμητρα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Gorgeous photos Dimi:) I love your decoupage creations also:) Enjoy the rest of the sunny days!
    ~Anne xx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Πάντα καλοκαίρι, Ντιμάκο ! Στη διάθεση και στην έμπνευση ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Hello Dimi
    Beautiful photos again Dimi. You must live in a really lovely area.
    Your decoupage creations of sensational....fantastic transformations. I particularly like the green bottle :-)

    As you say coming to the end of summer but not to the end of the benevolent Mediterranean weather .

    keep well

    Amanda :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Σημερα το απογευμα ετρωγα με τον καφέ μου
    φανουροπιτα. Εβαλα την μαμα μου να φτιαξει και αλλη
    γιατι μου αρέσει πολύ.
    Ο παπους μου ήταν απο την Φώκαια!
    Καταπληκτικό το κουτί με τα τριανταφυλλα που έφτιξες Dimi.
    Μπορει να τελειώνει ο Αυγουστος
    όμως θέλω να πιστευω οτι είμαστε στα μεσα του Καλοκαιριου!

    http://beautyfollower.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Canoeing is pretty and all your photos, especially of sunset!
    I love the decoupage,the bottles are lovely, Dimi!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Όλες οι φωτογραφίες σου υπέροχες...αλλά η πρώτη με το κανό....τέλεια!!! Θέλω κι εγώ.... :))))
    Επίσης το κουτάκι φανταστικό και τα μπουκάλια πολύ καλή ιδέα.... :)))
    Να περνάς όμορφα όσο καλοκαιράκι σου έχει μείνει....Και καλό φθινόπωρο....!
    Ο άγιος Φανούριος βοήθεια μας :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Η πρώτη φωτογραφία με ενθουσίασε...όχι πως οι άλλες μου ήταν αδιάφορες..κάθε άλλο!!...και έρχεται κι αυτή με τα κοχύλια και με αποτελειώνει!!!
    Όλες υπέροχες!!...όπως και οι δημιουργίες σου...
    Και του χρόνου να φτιάξεις φανουρόπιτα και να σου φανερωθεί ό, τι επιθυμείς!!
    Φιλιά πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Oh the evening photos are stunning make me long for beautiful greece. Summer is definitely ending here the evenings jh ave suddenly got darker so mucgph earlier

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Dearest Dimi,
    LOVE your wooden box with rose decoupage!
    Yeah, sadly summer is fading away from us. For us it only JUST arrived; finally after all the rain.
    Hugs to you,
    Mariette

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Δεν το πιστεύω!!!!! Την ώρα που πέρναγε ο τύπος με το κανό, τον χαζεύαμε και τον σχολιάζαμε με τον Ν. ενώ κάναμε μπάνιο την ώρα που έδυε ο ήλιος!!!!!!! Τον έχουμε δεί πολλές φορές, κάνει μεγάλη διαδρομή, πάντα έτσι όρθιος!!! Αργότερα πήγαμε να προσκυνήσουμε στο εκκλησάκι. Κρίμα που δεν πρόλαβα την φανουρόπιττά σου!!!!Αν μου το έλεγες...
    Οι δημιουργίες σου είναι πανέμορφες, το κουτί εξαιρετικό!!!!! αλλά και τα μπουκάλια πολύ ωραία!!!! Dimi μου, για μάς δεν τελειώνει το καλοκαίρι....αντιθέτως, τώρα η θάλασσα ειναι πιό ζεστή και απολαμβάνουμε το μπάνιο μας πολλές φορές και πρωί και απόγευμα!! Οι φωτογραφίες σου είναι καταπληκτικές!!!
    Φιλάκια κι ελπίζω μια άλλη φορά να με ειδοποιήσεις για να συναντηθούμε!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Ομορφες φωτογραφιες, ωραιες Καλοκαιρινες εικονες που όμως εχουν παρει λιγη μελαγχολια απο το Φθινοπωπρο,που εμενα μου αρεσει,βοηθεια σας ο Αγιος Φανουριος,και οπως παντα ομορφα αυτα που εφτιαξες,φιλάκια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Γλυκό μου κοριτσάκι πάλι με μάγεψες..πλανεύτρα μου εσύ!!φανταστικές φωτογραφίες -τα ηλιοβασιλέματα αγγίζουν την ψυχή-δεν ξεχωρίζω καμία όλες φανταστικές το κουτί παραμυθένιο μόνο μπορώ να το πω και το μπουκάλι εξαιρετική τέχνη και φαντασία Δήμητρά μου..πάλι με ξετρέλανες με την ανάρτηση!μπράβο σου κοπέλα μου...φιλάκια και φυσικά αγκαλίτσα για ότι μας προσφέρεις..καλή συνέχεια..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Oh my Dimi! What a beautiful place, you are lucky to live there.I am a little sad to see August and summer come to an end. Your vintage box and the bottles are beautiful, well done! I love the sunflowers it is one of my favorites too and your shell are pretty. Lovely post and your photos are beautiful. Have a happy day and wonderful September.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Τι ωραια! :) Αντε κ του χρονου τωρα!
    Να περνατε παντα τοσο ομορφα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Βοήθειά σας ο Αγιος και πάντα να σου δίνει κέφι για ζωή και δημιουργίες,όπως εσύ ξέρεις να δίνεις.
    Καλό σου ξημέρωμα Μιμίκα μου, κι όχι δε λέμε απο τώρα ούτε καν Καλό Φθινόπωρο! Εσυ ειδικά που τα μπάνια τα σταματάς πολύ αργότερα δε δικαιολογείσαι να μελαγχολείς, γιατί όσο και να μη το θέλουμε το Φθινόπωρο μας μελαγχολεί.
    Φιλάκια ξαδέλφη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. το καλοκαίρι τελειώνει έτσι ώστε την άνοιξη αρχίζει

    Cheers - Stewart M - Melbourne!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Πολύ όμορφα όλα
    Το καλοκαίρι το λατρεύω.
    Φιλάκια ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Αααχχχ, δεν θέλω να σκέφτομαι ότι τελειώνει το καλοκαιράκι!
    Και ευτυχώς οι υπέροχες φωτογραφίες σου με κάνουν να μην το ξεχνώ!
    Οι δημιουργίες σου πανέμορφες!
    Φιλιά πολλά Dimi μου, καλό απόγευμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Geia sou Dimi mou!!! Thank you once again for sharing such wonderful and inspiring (and inspired!) photos!!!! Your blog is always a joy to my heart and soul, I so love your images, they express your love for life and the beauty surrounding you so well! :) The sunset photos are stunning, and I really love the one with the shells too! You are such a talented photographer, my dear Dimi! And your decoupage artwork is gorgeous, it is so well done that it's honestly hard to tell apart from handpainted, due to your masterful use of painting techniques and hand-added details :)
    Enjoy late summer and that great light!
    Polla filakia!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Πόσα θες να μας τρελάνεις;Τόσο απλά πράγματα και τα αιχμαλωτίζεις τόσο όμορφα με το φακό της μηχανής σου!!!Η φωτογραφία με τα κοχύλια είναι το καλοκαίρι προσωποποιημένο!!!Το κουτί εξαιρετική δουλειά!!!!Φιλιά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. Dimi μου και του χρόνου να ξαναφτιάξεις φανουρόπιτα στη χάρη του.
    Οι φωτογραφίες σου είναι υπέροχες, όπως και οι δημιουργίες σου.
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. Olá amiga Dimi, lindo pôr do sol!!!MARAVILHOSA GRÉCIA!!!!Amo tudo isso!!!
    Um doce abraço, Marie.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. Δημητρούλα μου αν και 3.30 ξημερώματα ηρθα να χαζέψω τις όμορφες και ολοζώντανες φωτογραφίες σου !καταπληκτικές!!! τσίμπησα και λίγη φανουρόπιτα (φέτος δεν έκανα, όπως δεν έκανα και πολλά άλλα) νόστιμη και λαχταριστή μου φάνηκε!Αυριο εγκαταλείπουμε το Φανάρι και όλοι μας φεύγουμε με λύπη !!!Μόλις βρώ χρόνο θα σου τηλεφωνήσω!!! Για την ώρα σου στέλνω το τελευταίο Αυγουστιάτικο φιλάκι μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. Very nice and interesting post.
    And a nice atmosphere to your blog.
    Have a nice day! Greetings!

    Patricia & Daniel

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. Dimi μου και του χρόνου να ξαναφτιάξεις φανουρόπιτα και βοήθεια σας ο άγιος Φανούριος!Θαύμασα τις τόσο όμορφες φωτογραφίες σου και τις υπέροχες δημιουργίες σου και σου εύχομαι ενα υπέροχο φθινόπωρο!Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. Τι όμορφη ανάρτηση, Dimi μου! Υπέροχες οι φωτογραφίες σου και οι δημιουργίες σου, το δεύτερο μπουκάλι το λάτρεψα! Σε φιλώ, καλά να περνάς!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. Summery beautiful images. It sneaks up on fall and tomorrow we have a new month, which I hope will be nice.

    Hugs

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. πάρα πολύ όμορφα όλα τα ντεκουπάζ σου Δήμητρα!!!
    Απόλαυσα και τις ταξιδιάρικες φωτογρ.σου και πήρα ένα κομμάτι πίτα..ευχαριστώ-)))
    Πολλά φιλιάαααααααααα(ναι,πέρασα ΤΕΛΕΙΑ)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. πανεμορφες οι φωτο σου Ντιμι!
    χαιρομαι που περνας καλα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. Την βοήθεια του Αγίου να έχετε Δήμητρα μου. Τα έργα σου καταπληκτικά και οι φωτογραφίες σου επαγγελματικές. Καλό μήνα φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  46. Olá amiga,vim retribuir sua carinhosa visita ao meu cantinho.
    Uma linda e abençoada semana!
    Beijos Marie.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  47. Καλό μήνα και καλό Φθινόπωρο να έχεις Dimi μου γεμάτο με υπέροχες δημιουργίες από τα χεράκια σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  48. Καλό μήνα, Dimi. Καλό Φθινόπωρο σε όλους μας. Άλλη μια φορά μας αποδεικνύεις ότι, συνεχίζεις να δημιουργείς ανεξαρτήτως εποχής, βρίσκοντας πηγές έμπνευσης στην ομορφιά της φύσης! Γεια στα χέρια σου!
    Καλό βράδυ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  49. Beautiful photos, dear Dimi!!! and great works as always!
    Have a great new month!! my g+ for you!!!:)))

    Besos, desde España, Marcela♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  50. Olá! ainda não estou enxergando bem ...mas vim olhar sua linda postagem.
    amei a caixa!
    bjssss

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  51. Ντίμι μου καλό μήνα!
    Ήρθα για να σου ευχηθώ καλό φθινόπωρο και βλέπω ότι δεν σχολίασα πριν...Καλά που πήγε;;
    Τα έργα σου υπέροχα και μου αρέσουν πολύ, το μπουκαλάκι το διάφανο έγινε πολύ τέλειο!!!Το κουτί, καλά τι να πω, δεν έχω λόγια!!!!!!!
    Πολλά φιλάκια!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  52. Υπέροχες και ταξιδιάρικες φωτογραφίες γλυκιά μου Μιμίκα!!! Και το ντεκουπάζ σου είναι πρωτότυπο όπως πάντα!
    Είχα καιρό να σε επισκεφτώ και μου έλειψες... να είσαι και να περνάς καλά!!!
    Σε φιλώ!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  53. Wspaniałe zdjęcia, ciągle podziwiam!!! Cudne prace!!!
    Serdecznie pozdrawiam:))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  54. Good Evening Dimi, Your photographs, as always, make me smile..... they are beautiful. I could just smell your cup of Greek coffee and wish I could join you watching the sunset.
    Your decoupage is lovely and I like how everything you make looks so beautiful. Have you ever thought of doing a tutorial, I know I would be really interested to learn.
    Have a wonderful September, I know you will be still enjoying warm days.
    Best Wishes to you,
    Daphne

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  55. ΗΡΘΑ ΤΡΕΧΟΝΤΑΣ ΓΙΑ ΝΑ ΣΕ ΕΝΗΜΕΡΩΣΩ ΓΙΑ ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΤΟΥ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΥ..ΘΑ ΞΑΝΑΠΕΡΑΣΩ ΜΕ ΤΗΝ ΠΡΩΤΗ ΕΥΚΑΙΡΙΑ ΜΟΛΙΣ ΜΠΩ ΣΤΟΥΣ ΡΥΘΜΟΥΣ ΜΟΥ ΝΑ ΔΩ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ ΠΟΥ ΕΧΑΣΑ

    ΒΓΗΚΑΝ ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΤΟΥ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΥ ΣΤΟ ΔΕΛΦΙΝΑΚΙ
    ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΤΗΝ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΚΑΙ ΤΙΣ ΟΜΟΡΦΕΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ/ΣΥΜΜΕΤΟΧΕΣ.

    ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ ΕΙΣΑΙ Η ΔΕΥΤΕΡΗ ΝΙΚΗΤΡΙΑ
    ΚΕΡΔΙΣΕΣ ΤΗ ΖΩΓΡΑΦΙΑ ΜΕ ΤΟ ΔΕΛΦΙΝΑΚΙ

    ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΤΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΣΟΥ ΣΤΟ ΕΜΑΙΛ ΜΟΥ ΝΑ ΣΟΥ ΣΤΕΙΛΩ ΣΥΣΤΗΜΕΝΟ ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΑ ΤΟ ΔΩΡΟ ΣΟΥ (ΕΥΧΟΜΑΙ ΝΑ ΣΟΥ ΑΡΕΣΕΙ ΤΟ ΔΩΡΟ )

    http://delfinaki-sunset.blogspot.com/2013/05/blog-post_14.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  56. Σε αυτήν την ανάρτηση έγραφα πολύ ώρα αλλά μαλλον δεν το εστειλα. Και ήθελα να σου πω κάποια στιγμη να μου στείλεις την συνταγη. Ποτε δεν την καταφέρνω τη πίτα. Δεν είναι καλή η δική μου.Φιλάκια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  57. βοήθεια σου και βοήθεια μας ο ΑΓιος...υγεία σε όλο το κόσμο....ωραίες όλες οι φωτος της εκκλησία αλλα και αυτές με το ηλιοβασίλεμα , τόσο ρομαντικές
    μου αρέσει πολύ το ηλιοβασίλεμα
    τα κοχύλια στο τέλος μου άρεσαν, αγαπώ κοχύλια
    ομορφες οι δημιουργίες σου

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σάς ευχαριστώ πολύ γιά τά όμορφα σας σχόλια!
Thank you for your kind comments!

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...