Πέμπτη, 5 Σεπτεμβρίου 2013

Goodbye August ! Welcome September ! (Crossing the bridge of Evripos-Evia)




Καλό μήνα! Καλό Φθινόπωρο!







Καλό μήνα φίλες μου!Καλό Φθινόπωρο εύχομαι σέ όλη τήν blogoγειτονιά!!Σίγουρα οι περισσότερες από εσάς,έχετε επιστρέψει στήν βάση σας!
Αποχαιρετίσαμε τό καλοκαιράκι,καί καλωσορίζουμε τό Φθινόπωρο,πού ομολογώ,λίγο μέ μελαγχολεί,άν καί συνεχίζω τά μπάνια στήν παραλία μας,ή οποία βρήκε πάλι τούς ήρεμους ρυθμούς της!





Πρίν λίγες ημέρες,ξεκινήσαμε μέ τόν άντρα μου,νά επισκεφτούμε,στά Πολιτικά Ευβοίας,ένα φιλικό μας ζευγάρι.
Θυμάμαι,μέ πολύ συγκίνηση,τίς μονοήμερες εκδρομές,πού πηγαίναμε μέ τούς γονείς μου καί τόν αδελφό μου,
 στήν Χαλκίδα,νά θαυμάσουμε τήν παλαιά γέφυρα,νά δούμε πώς αλλάζουν τά νερά,νά κολυμπήσουμε,ο πατέρας μου νά ψαρεύη,καί μετά σέ κάποια παραλιακή ταβερνούλα,καθόμασταν νά φάμε.
Αυτήν τήν φορά,διασχίσαμε τήν νέα γέφυρα τού Ευρίπου.





Πηγαίνοντας πρός τήν Αρτάκη,παρατηρίσαμε στήν θάλασσα,νά κάνουν water kiting!Πολύ τολμηρό,καί εντυπωσιακό, άθλημα!





Φτάσαμε στά Πολιτικά,πού είναι,ένα πανέμορφο παραθαλάσσιο χωριό!

Στό σπίτι τών φίλων μας,Ευριπίδη,καί Γιώτας,μάς υπόδεχτηκε,πρώτος από όλους,ο ΟΤΟ! 




Τό σπίτι τών φίλων μας,βρίσκετε σέ μία πολύ όμορφη περιοχή,μέ πεύκα καί ελαιόδενδρα.Η θέα από τό μπαλκόνι τους,μοναδική!





Θαύμασα τίς όμορφες κατασκευές τής Γιώτας καί τό φτιαγμένο από κορμούς δέντρων,τραπέζι καί σκαμνάκια,
πού στολίζει όμορφα,μιά γωνιά στόν κήπο τους!





*******

 






My Decoupage...Wooden hearts   ( Shabby chic,napkin,rice paper,lace,crackle,patina,Perlen Pen Viva)







Τακτοποιώντας τά συρτάρια,στό σπίτι,βρήκα κάτι ξύλινες καρδούλες. 
Σκέφτηκα,θά τίς φτιάξω μέ decoupage καί μέ τήν τεχνική τής παλαίωσης(shabby chic)!Αφού,(1 ) τίς πέρασα μέ αστάρι,(2 ) τίς έβαψα μέ ακρυλικό χρώμα,πού ταίριαζε μέ τά μοτίφ,(3) τίς κέρωσα μέ κερί, (4) τίς έβαψα μέ λευκό ακρυλικό χρώμα, (5) τίς έτριψα στά σημεία πού ήθελα νά φανεί τό από κάτω χρώμα,(6) κόλλησα τά μοτίφ χαρτοπετσέτας καί ριζόχαρτου,(στήν μία έκανα κρακελέ 2 συστ.) καί (7) τίς πέρασα μέ βερνίκι νεφτιού.



My Decoupage....Plate (napkin,crackle, patina,painting)      



Σέ αυτό τό πιάτο,αφού πρώτα περάστηκε μέ αστάρι,κόλλησα μοτίφ χαρτοπετσέτας,έκανα ενσωμάτωση μέ ζωγραφική,κρακελέ δύο συστ.,καί πατίνα στίς ρωγμές.


My Decoupage...Metallic pot (napkin,painting)


Καί ένα μεταλλικό κασπώ,μέ  μοτίφ χαρτοπετσέτας,καί ενσωμάτωση μέ ζωγραφική μέ ακρυλικά χρώματα,έτοιμο νά φιλοξενήση κάποιο Φθινοπωρινό φυτό.


 *****







Ησυχία δέν έχω,κάποιες φορές φίλες μου! Αφού ζήμωσα καί έψησα ένα καρβελάκι ψωμί νά τό πάω στήν κόρη μου τήν εγκυμονούσα,έφτιαξα καί σάλτσα ντομάτας,βάζοντας μέσα,σκόρδο,ρίγανι,λάδι,αλάτι καί πιπέρι.Τήν χρησιμοποιώ σέ πίτσες,καί στά φαγητά.


Homemade bread



Homemade tomato salsa   




Θά ήθελα νά σάς ευχαριστήσω,γιά τίς επισκέψεις σας καί γιά τά όμορφα σχολιά σας,φίλες μου!!Τό εκτιμώ πάρα πολύ!
Σάς εύχομαι καλό μήνα καί καλό Φθινόπωρο !
Πολλά φιλάκια!!! 

 My dear friends,thank you for your visits and for your kind comments on my blog!
Hope you have a lovely new month of September and a happy Autumn!
Take care! 



Dimi...


71 σχόλια:

  1. Γεια σου Δημητρα μου!!!!!Δε εχεις υπνο και εσυ βλεπω!!!!!Πανεμορφες οι φωτ το ψωμακι σου λαχταριστο!!!!!Οι δημιουργιες σου πανεμορφες οπως παντα!!!!!!!Να εισαι καλα φιλη μου!!!!Φιλια!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλό φθινόπωρο!! Τι ωραία ταξιδάκια που κάνετε!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Quanta coisa linda por aí! Desejo ótimo OUTONO! beijos,chica

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Μα, τι να πρωτοθαυμάσει κανείς καλή μου ???
    Τις φωτογραφίες σου που όπως πάντα είναι τέλειες ? τις δημιουργίες σου με decoupage που είναι καταπληκτικές ?
    ή τη νοικοκυροσύνη σου (το βαζάκι με το πλεχτό αξιοζήλευτο !!)??
    Να είσαι πάντα καλά και να δημιουργείς αριστουργήματα !!
    Α, το σπίτι των φίλων φαντάζομαι πόσο γουστόζικο θα είναι !!
    Καλό μήνα και καλό φθινόπωρο !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Μα, τι να πρωτοθαυμάσει κανείς καλή μου ???
    Τις φωτογραφίες σου που όπως πάντα είναι τέλειες ? τις δημιουργίες σου με decoupage που είναι καταπληκτικές ?
    ή τη νοικοκυροσύνη σου (το βαζάκι με το πλεχτό αξιοζήλευτο !!)??
    Να είσαι πάντα καλά και να δημιουργείς αριστουργήματα !!
    Α, το σπίτι των φίλων φαντάζομαι πόσο γουστόζικο θα είναι !!
    Καλό μήνα και καλό φθινόπωρο !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Πανέμορφα όλα και όπως λες δεν έχεις ησυχία. Γειά στα χέρια σου κορίτσι μου. Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Πολύ μ΄αρέσει που εδώ ταξιδεύω με τις καλαίσθητες φωτογραφίες, με τις όμορφες δημιουργίες και με την τρυφερότητα, την αισθητική, και την αγάπη που περιβάλλεις όοοολα αυτά Ντίμη μου.

    Σε φιλώ
    Καλό Μήνα Σεπτέμβρη!
    Z.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Καλημέρα Dimi!!Καλό μήνα!!!Όπως πάντα,όλα είναι υπέροχα!! Καλή συνέχεια,γλυκιά μου!Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. ΟΤΑΝ ΞΕΚΙΝΗΣΕΙΣ ΔΕ ΣΤΑΜΑΤΑΣ......ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΑ ΟΛΑ!!!!!! ΚΑΛΗΜΕΡΑ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Γεια σου Δήμητρα με τις Πανέμορφες φωτο σου και τις υπέροχες κατασκευές σου. Μα ποτε προλαβαίνεις και τα φτιαχνεις ολα αυτα απορώ!

    Καλημέρα και. εύχομαι Καλο φθινόπωρο και απο εδω :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. ΚΑΛΟ ΦΘΙΝΟΠΩΡΟ ΔΗΜΗΤΡΑ ΜΟΥ!!!!!
    ΠΙΣΩ ΠΑΛΙ ΣΤΙΣ ΒΑΣΕΙΣ ΜΑΣ!!!!
    ΩΡΑΙΕΣ ΟΙ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΣΟΥ!!!!
    ΜΟΥ ΑΡΕΣΑΝ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΟΙ ΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ ΤΗΣ ΦΙΛΗΣ ΣΟΥ!!
    ΟΙ ΚΑΡΔΟΥΛΕΣ ΣΟΥ ΟΝΕΙΡΕΜΕΝΕΣ!!!
    ΓΕΙΑ ΣΤΑ ΧΕΡΙΑ ΣΟΥ!!!!
    ΚΑΛΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ!
    ΦΙΛΙΑ!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Καλό φθινόπωρο Δήμητρα! Πολλές ομορφιές βλέπω! Τι να πρωτοθαυμάσω! Πάντα δημιουργική και δραστήρια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Huomenta Dimi. Puinen sydän on ihana. Haluaisin myös tehdä tuota lautasliina, maalaus tekniikkaa :)Kauniita kuvia kuten aina. Hyvää syksyä sinulle ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Καλο μηνα!
    Τι ωραιες καρδουλες και ψωμακι εφτιαξες πάλι :)

    Πολυ ωραιες φωτογραφιες απο την εκδρομή σας,
    πρεπει να περάσατε όμορφα!

    http://beautyfollower.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Hi Dimi....gorgeous photos and welcome to Autumn! I love your creations and that salsa looks amazing!!
    Take care:)Anne xx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Τέλειες φωτογραφίες ταξιδιάρικες,λάτρεψα το ξύλινο σαλονάκι κήπου της φίλης σου,αλλά και την μεταλλική ντεκουπαρισμένη γλάστρα,θαύματα κάνουν τα χεράκια σου Dimi,γλάστρες,σάλτσες,καρβέλια,όλα τα έχει ο μπαχτσές,με ομορφιά και μεράκι πάνω απ'όλα!Καλό Φθινόπωρο να έχουμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Καλημέρα Δήμητρα μου!
    Πω πω!!!!!Τι όμορφες καρδιές είναι αυτές!!!!!Όλα είναι φανταστικά και το πιάτο μου αρέσει πολύ!!!!!Το κασπώ πολύ όμορφο!!!!!!
    Το ψωμάκι σου το ζήλεψα φιλενάδα!!!!!!
    Πάντα έρχομαι εδώ και με γοητεύεις με τα καλούδια σου!!!!!
    Μου έμεινε στο μάτι η πρώτη ροζ καρδούλα!!!!!Χα χαχα!!!!!
    Οι φωτογραφίες σου πάντα υπέροχες!!!!!!!
    Πολλά φιλάκια!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Hello Dimi
    Μεγάλες φωτογραφίες / κολάζ σας δείξει με το "Φθινόπωρο" - μια εποχή I ♥. Ευχόμαστε να έχετε μια ωραία μέρα :) Αγκαλιές Hanne Bente ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Τι υπέροχες καρδούλες! Είναι εκπληκτικές!
    Και πανέμορφες φωτογραφίες!
    Καλό Φθινόπωρο!
    http://www.by-helene.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Hi Dimi,
    You seems to have a nice trip! Your photos are as always fantastic! Otto is cute!! Love the hert-shaped work! Have a nice day!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. What a lovely trip over that spectacular bridge - the first collage with the grapes, apples and bread is fantastic.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Hello Dimi, your scenic photos are beautiful. Your friend has a lovely view. Your hearts and decoupage are wonderful. And I love the metal flower pot. Everything is so PRETTY!

    Have a happy day and a wonderful September.
    HUGS,
    Eileen

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Καλημέρα Δημητρούλα μου και καλό μήνα ναχεις!! Πανέμορφες οι φωτογραφίες σου!! Κι ο κήπος της φίλης σου πολύ όμορφος! Μπράβο της! Με ξετρέλαναν οι καρδούλες σου και το πιάτο!! Είναι φανταστικές!! Εγώ θα σου ευχηθώ από Οκτώβρη καλό φθινόπωρο!! :) Φιλάκια πολλά χρυσοχέρα μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Καλό φθινόπωρο Δήμητρα ! Επιστροφή με δημιουργίες και όμορφα πράγματα !
    Πάντα δημιουργική και ακούραστη !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Beautiful photos, especially the dog, superb. And I love home grown bread, I only eat mine.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Τι ωραία η εκδρομούλα σας! Μέσα από τις φωτογραφίες σου είναι σαν να επισκεφθήκαμε κι εμείς το σπίτι των φίλων σας!
    Θαύμασα τις χειροτεχνίες της φίλης σου και τη θέα από το σπίτι της, εντυπωσιάστηκα για άλλη μια φορά με το πώς μεταμορφώνεται το καθετί στα χέρια σου και πείνασα διαβάζοντας για το ψωμάκι και τη σάλτσα!
    Έτσι δημιουργική να είσαι πάντα!!!
    Πολλά φιλάκιααααα! Καλό μήνα να έχουμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Καλό φθινόπωρο κι από εδώ,Ντίμη!
    Υπέροχες εικόνες,ε αφού είναι από τον τόπο μας ένας λόγος να μου αρέσουν πιο πολύ!

    Τα έργα σου είναι υπέροχααα,όλα κανένα δεν ξεχωρίζω!!!
    Ψωμάκι ζηλευτό,αλλά και η σαλτσούλα σου φαίνεται νόστιμη!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Τι όμορφες φωτογραφίες!
    Καλό φθινόπωρο!
    Πολλά φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Ο Ότο μου έκλεψε την καρδιά...τι κούκλος!!!
    Οι δημιουργίες της Γιώτας, αλλά και οι δικές σου είναι καταπληκτικές!!
    Πολύ μου άρεσαν οι καρδούλες!!..όσο για το ψωμάκι, μέχρι εδώ μοσχοβόλησε!!
    Φιλιά πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Dimi επεστρεψες δυναμικα τι να πω η εκδρομη σας τελεια και η φιλη σου κι αυτη καλογουστη και χρυσοχερα με το στεφανι με τις πιπεριες, ολα τα δημιουργηματα σου πολυ ομορφα , μου αρεσαν πολυ οι καρδουλες σου και οι φωτογραφιες σου παντα τοσο ζωντανες, μπραβο και για τη σαλτσα σου , φιλιά και καλο μηνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Καλό φθινόπωρο Ντίμη μου και εδώ. Από το βροχερό χωριό μου , που μυρίζει το χώμα αποχαιρετώ και εγώ το καλοκαίρι . Γέμισετο μάτι μου ομορφιές δικές σου , της φίλης σου , της φύσης .
    Ετσι όμορφα και με κέφι να συνεχίσεις.
    Φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. καλησπέρα Δήμητρα-)
    Τι κούκλος ο Οτο,τον λάτρεψα αμέσως!!!Η συνθέσεις σου επάνω και πιο κάτω(φωτό) ,πολύ εντυπωσιακές....πως φαίνεται ότι λατρεύεις τον φακό.
    Οι δημιουργίες σας πραγματικά πολύ πολύ όμορφες,όλες.Και το ψωμί....μμμμ...μεχρι εδώ μοσχοβολάει.
    Εύχομαι ένα χαρούμενο φθινόπωρο και καλό μήνα-)
    Πολλά πολλά φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Hello Dimi, So many lovely photos. The view from your friend's home looks spectacular.
    You have been busy with decoupage again. I like the Daffodils painted on the pot planter. Also, the pretty hearts.
    Wishing you a beautiful Autumn.
    Betty

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Καλό φθινόπωρο Δήμητρα!
    Τι να πρωτοσχολιάσω πραγματικά!
    Πολύ μου αρέσει το logo σου!
    Το τραπεζάκι από κορμό δέντρου με τα σκαμνάκια του πανέμορφο!
    Οι ξύλινες καρδούλες σου μου άρεσαν πάρα πολύ!
    Το ψωμάκι σου φαίνεται τόσο αφράτο!
    Και πόσο πολύ μου αρέσει το πλεκτό σκουφάκι που έβαλες στο βάζο με τη σάλτσα!
    Όλα τα προσέχεις βρε Δήμητρα!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Δημητρούλα μου, καλό απόγευμα, πολύ όμορφες οι φθινοπωρινές εικόνες, ομορφότερες οι καρδούλες σου.
    Πάντα άξια και χρυσοχέρα σε οτι και να φτιάξεις.
    Με το καλό να δεχτείτε και το άλλο εγγονάκι στην όμορφη σου οικογένεια.
    σε φιλώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. Kalo mina, Dimi mou!!!! What a wonderful place and amazing photos you are showing us again! Lovely landscapes and scenery, and the soft light of September... What a sweet doggie! :) And your decoupaged hearts are very romantic and excellently made... great work, once again, dear Dimi!!!
    Have a wonderful September, fili mou!!!! Polla filakia!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. Καλό φθινόπωρο να έχουμε. Δημιουργικό και γεμάτο χαρουμενες εικόνες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. Μα πότε τα προλαβαίνεις όλα αυτά???
    Και τα καταφέρνεις σε όλα τέλεια!!!
    Είσαι πραγματικά χρυσοχέρα Dimi μου!
    Πολλά φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. Πωπω πράγματα και θαύματα,τι να πρωτοθαυμάσω και αυτός ο κήπος τι υπέροχα πράγματα που έχει,μπλογκ δεν έχει η φίλη σου;
    Καλό φθινόπωρο!!!
    Φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. ΧΡΥΣΟΧΕΡΑ ΕΙΣΑΙ ΔΗΜΗΤΡΟΥΛΑ ΜΟΥ ΚΑΙ ΑΚΟΥΡΑΣΤΗ,,,,,ΕΥΧΟΜΑΙ ΠΑΝΤΑ ΕΤΣΙ!!!ΥΠΕΡΟΧΑ ΟΛΑ~~~ ΦΙΛΑΚΙΑ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. Ασύχαστη φίλη μου, καλό φθινόπωρο να έχουμε!
    Υπέροχα όλα, εικόνες, δημιουργίες, μαγειρικές...
    Με το καλό να υποδεχτείτε το μωράκι σας!
    Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. Η βόλτα στη Χαλκίδα είναι πάντα όμορφη, και εμείς πηγαίναμε μικρά με τους γονείς μου για να δούμε την γέφυρα και τα νερά Η καρδούλες σου είναι πολύ γλυκες και ρομαντικές αλλά και το πιάτο μυρίζει Άνοιξη με τις παπαρούνες. Καλά να είσαι Dimi μου, να έχεις καλό φθινόπωρο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. Ήρθε η ώρα να ευχηθούμε καλό φθινόπωρο!!!!!Και οι δημιουργίες σου άφησαν πια τη ...μυρωδιά του καλοκαιριού!!!!Λιμπιστήκαμε το ψωμάκι σου,η μυρωδιά του έφτασε ως εδώ!!!!!!Πολλά φιλιά!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. Hi Dimi!!! I'm really dreaming now..wow...your photos are amazing. And what about your hearts?? Fantastic, and the the one in pink with roses is marvellous...i love it very much!
    Kisses
    Alessandra

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. Dimi μου,η δημιουργικότητα σου είναι απίστευτη !!!!!Αψογες οι δημιουργίες σου και οι φωτογραφίες σου !!!!!
    Το ψωμάκι και η σαλτσα λαχταριστά !!!!!Χαίρομαι που περνάς καλά !!!!!!! (ο Otto σκέτη γλύκα !!!!!)
    Πολλά φιλάκια !!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  46. Καλό φθινόπωρο Dimi μου!!!
    Πολύ όμορφα όλα.
    Φιλάκια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  47. That bridge is beautiful!!
    Autumn beautiful presentation :))
    I've been without internet connection for a breakdown: ((
    We go to Fatima, Portugal at a concentration, with the Vespa, back in 5 days ... see you again :))
    Have a great weekend.
    A kiss.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  48. Καλό μήνα και καλό φθινόπωρο Dimi μου!! Μου θύμισες την εκδρομή με τους γονείς μου στην Χαλκίδα όταν ήμουνα μόλις δεκατριών χρονών. Όσες φορές και να ξαναπήγα πάντα στο μυαλό μου έρχεται εκείνη η εκδρομή! Ζήλεψα το σημείο που μένουν οι φίλοι σου! Φαίνεται υπέροχο! Λάτρεψα τον Ότο αλλά και τις ξύλινες καρδούλες!!! Καλό ξημέρωμα! Φιλάκια πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  49. Καλό φθινόπωρο, Dimi μου! Πάλι ταξιδάκι? Τυχερούλα!!! Έχω χρόνια να πάω στην Χαλκίδα! Η 'τραπεζαρία' της φίλης σου είναι πολύ όμορφη! Αυτές οι καρδούλες ειναι υπέροχες, τα χρώματά τους και τα μοτίβα πολύ ταιριαστά! Αλλά και το πιάτο είναι φανταστικό!!!! 'Οσο για το λαχταριστο ψωμάκι και την σαλτσούλα..μιάμ.....!!!!!
    Φιλάκια πολλά!!!
    Σου στέλνω email

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  50. Ησυχία δεν έχεις!!! Τόσες πολλές και διαφορετικές δημιουργίες!! Και γευστικά καλούδια!! Μπράβο, χρυσοχέρα είσαι!! Να'χεις ένα όμορφο και γλυκό Σ/Κ!! Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  51. What's what a great bridge so good to look at. Your friends live in a beautiful place with their lovely dog and such stunning views. He table is so cute. You have been so busy with your crafts how artistic you are. Have a lively weekend

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  52. Dearest Dimi,
    Lovely place where your friends live and what an impressive bridge you show us here. Sure, Greece will have lots of bridges with so much water all around.
    Your decoupage hearts are lovely too.
    We just got back from a trip visiting our friends and spent the night in Atlanta in a hotel, after some shopping.
    Hugs to you,
    Mariette

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  53. Φοβερή μου φίλη!!!Λαχτάρησα το σουσαμένιο ψωμάκι σου να το φάω με τις πεντανόστιμες ντοματούλες μας τι κρίμα να μην μπορείς να τις γευτείς Είμαι κατακκόκινη από τις σάλτσες...και πτώμα που περπατά από τις εν εξελίξει βαριές δουλειές !!Οι καρδούλες υπέροχες και πολύ προσεγμένες!!Ξέρεις πριν κάποια χρόνια έκανα κι εγώ δυο φορές μαζί με εκπαιδευτή αυτό το πέταγμα και προσγειωνόμασταν στην Θάλασσα,υπέροχη και ανεπανάπληπτη η αίσθηση!!Μου άρεσε το σετάκι από κορμούς έχει καλό γούστο η φίλη σας!!!Σου στέλνω ένα φιλάκι και μία αγκαλιά για ένα γλυκό ονειρεμένο ύπνο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  54. Καλημέρα Dimi μου!Πολύ ωραία η Φθινοπωρινή σου ανάρτηση σε συνδυασμό βέβαια με καλοκαιρινές εικόνες που θαυμάζουμε πάντα όλοι οι αναγνώστες του blog σου.Η θέα από το μπαλκόνι των φίλων σου όντως είναι καταπληκτική αλλά εγώ θα σταθώ στο μεράκι τους καθώς είδα το τραπέζι με τα σκαμπό από κορμό δέντρων.Με θύμισαν το σύζυγό μου και το δικό του μεράκι να φτιάχνει μόνος του πράγματα στο σπίτι μας.Χέρια χρυσά λέγονται αυτά!Οι δημιουργίες decoupage σου δεν νομίζω να χρειάζονται λόγια.Πάντα φαίνονται πεντακάθαρες και άψογα δουλεμένες.Καλό Φθινόπωρο λοιπόν!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  55. Καλημέρα Δήμητρά μου!!!! Υπέροχη ανάρτηση ...τα είχε όλα... ταξίδι, cooking, δημιουργίες .... και καταπληκτικές φωτογραφίες!!! Να είσαι καλά!!!
    Καλό ΣΚ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  56. Every season has its charm and the autumn colors are so beautiful.

    Hugs

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  57. Dearest Dimi,

    sorry for being late, hello to your otto;), oh my beautiful pictures. that bridge so giant.Your decoupages are very romantic and pretty roses. compliment.
    Welcome to autumn too,but seems there still summer.
    thanks so much for your sweet message.yes another 3 weeks and a half on go. Hoping your daughter pregnancy runs well too. surely hardly to wait your grandchild born don't you ;)
    love to you my sweet friend
    i wish you have a great weekend

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  58. Αχ, τι τέλειες οι καρδούλες, το καλύτερό μου, μπράβο Ντίμι μου, μου άρεσαν πολύ !
    Γενικά όλη η ανάρτηση πολύ γλυκιά,
    φιλάκια σου στέλνω !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  59. Feliz Setembro amiga!
    A vista da casa dos amigos é deslumbrante.
    gostei do crochêt
    que tem no vidrinho de compota!
    bjss

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  60. Καλό Φθινόπωρο και καλα να περνας παντα στα ταξιδια σου μικρα η μεγαλα,πολλα φιλια,καλη Κυριακή.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  61. ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΔΗΜΗΤΡΑ ΜΟΥ,ΦΑΝΤΑΣΤΙΚΗ ΑΝΑΡΤΗΣΗ,ΤΑ ΕΙΧΕ ΟΛΑ ΚΑΙ ΟΛΑ ΕΙΝΑΙ ΥΠΕΡΟΧΑ!!!!!!
    ΚΑΛΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΣΕ ΟΤΙ ΚΑΝΕΙΣ ΚΑΙ ΣΟΥ ΕΥΧΟΜΑΙ ΚΑΛΟ ΚΑΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΟ ΦΘΙΝΟΠΩΡΟ!!!
    ΦΙΛΑΚΙΑ ΠΟΛΛΑ!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  62. Καλό φθινόπωρο και να περνάς υπέροχα!!!Καταπληκτική η ανάρτηση σου,ειδικά οι καρδούλες σου με ξετρέλαναν!!!Φιλάκια πολλά και καλή Κυριακή!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  63. Γλυκό φθινόπωρο κοριτσάκι μου...μόλις γύρισα κι εγώ απο διήμερο στην Εύβοια-Αχλάδι-με τα τυρκουάζ νερά και τη λευκή του άμμο..εκπληκτική η ανάρτησή σου κοκτέιλ μοναδικό!!μαγευτικές φωτογραφίες 'όπως μας έχεις συνηθίσει-κούκλος ο Ότο-και πανέμορφος ο χώρος των φίλων σας..οι κορμοί δέντρων καταπληκτική ιδέα της φίλης σου..εμένα όμως με ξετρέλαναν οι καρδούλες σου με το decoupage και την τεχνική παλαίωσης..πόση ομορφιά Δήμητρα έχεις μέσα σου για να βγούν τόσο ρομαντικές οι καρδουλίτσες...και τα χρώματα και τα φιογκάκια όνα μαγικά...για το βάζο και το νόστιμο περιεχόμενο καθώς και για το ψωμί που έφτιαξες μένει κάποιος ξερός...πότε όλα αυτά....και όχι μόνο πότε τα προλαβαίνεις είναι ότι πιάσεις το κάνεις και τέλειο..μπράβο σου κοπέλα μου..καλή βδομάδα καλή συνέχεια και άπειρα φιλάκια...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  64. Η πρωτη φωτογραφια μου θυμιζει τις διακοσμητικες συνθεσεις που πουλαν εδω τωρα για το φθινοπωρο. Πολυ ωραια! ΣτηνΕυβοια δεν εχω παει ποτε αλλα φαινεται πολυ ομορφο μερος και μου αρεσε πολυ το εξωτερικο "σαλονακι" των φιλων σας.

    Να περνατε ωραια! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  65. ...Νασαι καλα κοριτσι..Ευλογημενο Φθινοπωρο να χουμε..υπεροχες φωτο..αλλα και οι δημιουργιες σου δεν παν πισω..τις λατρεψα τις καρδουλες..χαρουμενη βδομαδα..σε φιλω..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  66. Καλησπέρα σε εσένα και την πολύ όμορφη ανάρτησή σου! Την χάρηκα όσο δεν λέγεται ιδίως τις φωτογραφίες από το water kiting γιατί είναι η γειτονιά μου και απολαμβάνω και εγώ αυτούς τους "τρελούς" που μόλις σηκώσει αεράκι ακόμα και τον χειμώνα δίνουν ζωή στην παραλία! Βέβαια οι καλύτερες στιγμές αυτής της παραλίας είναι όταν πλανάρουν εκατοντάδες γλάροι σαν να κάνουν το δικό τους water kiting! Καλό φθινόπωρο και να είσαι πάντα καλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  67. Καλησπέρα σε εσένα και την πολύ όμορφη ανάρτησή σου! Την χάρηκα όσο δεν λέγεται ιδίως τις φωτογραφίες από το water kiting γιατί είναι η γειτονιά μου και απολαμβάνω και εγώ αυτούς τους "τρελούς" που μόλις σηκώσει αεράκι ακόμα και τον χειμώνα δίνουν ζωή στην παραλία! Βέβαια οι καλύτερες στιγμές αυτής της παραλίας είναι όταν πλανάρουν εκατοντάδες γλάροι σαν να κάνουν το δικό τους water kiting! Καλό φθινόπωρο και να είσαι πάντα καλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  68. και μένα με μελαγχολεί ο χειμώνας και το φθινόπωρο
    αγαπημένες μου είναι το καλοκαίρι και η άνοιξη
    όμορφες όλες οι φωτος και οι δημιουργίες σου
    το τραπεζακι και τα σκαμνάκια από κορμούς δέντρων μου άρεσε πολύ
    νόστιμο φαίνεται το ψωμάκι σου
    ωραία και η σάλτσα σου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  69. Καλό φθινόπωρο Dimi!Από τις πιο όμορφες και πολύχρωμες εποχές!Οι καρδούλες είναι πολύ γλυκές και ρομαντικές!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  70. Βλέπω πέρασες στα μέρη μου, υπέροχη η φωτο της γέφυρας!Τό ψωμάκι λαχταριστό αφράτο ,με το σουσαμάκι του,οι καρδούλες τέλειες!η μία πιο όμορφη από την άλλη πραγματικά, ωραίοι συνδιασμοί ,παλαίωση άψογες !μπράβο Dimi για άλλη μια φορά με ενθουσίασες με την δουλειά και την ωραία ματιά σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σάς ευχαριστώ πολύ γιά τά όμορφα σας σχόλια!
Thank you for your kind comments!

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...