Πέμπτη, 22 Αυγούστου 2013

Before Summer slips away....



Τελευταίες ημέρες τού Αυγούστου.....






Καλημέρα φίλες μου!Γυρίσαμε πίσω από τίς διακοπές μας στήν όμορφη Λευκάδα!
Γεμάτοι όμορφες εικόνες από τήν πόλη τής Λευκάδας,πού τήν περπατήσαμε τήν ημέρα τής επιστροφής μας.












 










Καί η παραλία τών μύλων(Αη Γιάννης),μέ τούς παλαιούς ανεμόμυλους,πού λάτρεψα!





Καί τό κεραμικό ενθύμιο,αγορασμένο από ένα εργαστήρι τής πόλης,νά στολίση τό εργαστήριό μου καί,νά μού θυμίζει τήν όμορφη Λευκάδα,τίς κρύες ημέρες τού Χειμώνα!









Μού έλειψε τό εργαστήρι μου,καί οι δημιουργίες τού decoupage!




My Decoupage...Bottle with napkin,Perlen Pen and lace




Σέ αυτό τό μπουκάλι,κόλλησα μοτίφ χαρτοπετσέτας πού μού έχη φέρη η κόρη μου από τήν Ολλανδία,έκανα ενσωμάτωση μέ ακρυλικά χρώματα,ζωγράφισα μέ Perlen Pen,καί τό στόλισα μέ δαντέλα.



My Decoupage....Wooden box,with napkin and shabby chic


Στό ξήλινο κουτάκι,αφού έκανα παλαίωση(shabby chic),κόλλησα μοτίφ από χαρτοπετσέτα.Θά τό χαρίσω στήν εγγονή μου,πού τής αρέσουν οι γλάροι καί τά κοχύλια! 





Από τήν Λευκάδα,έφερα,όπως κάθε χρόνο,πετρούλες καί βοτσαλάκια,μαζεμένα από τήν παραλία τού Μικρού Γιαλού!



My Decoupage....Sea stones with 3D decoupage,rice paper,napkin and Perlen Pen


Στίς πετρούλες,έκανα decoupage 3D ανάγλυφο,μέ μοτίφ ριζόχαρτου,(καραβάκι),καί χαρτοπετσέτα(κοχύλια). 
Zωγράφισα τά κύματα,μέ Perlen Pen.



My Decoupage....Sea stones with rice paper,3d decoupage,crackle and patina


Βοτσαλάκι,μέ μοτίφ ριζόχαρτου ,decoupage 3D ανάγλυφο,καί πετρούλες θαλάσσης(αριστερά).
Βοτσαλάκι μέ μοτίφ ριζόχαρτου,κρακελέ 2 συστ.,πατίνα,καί ζωγραφική μέ ακρυλικά χρώματα.(δεξιά).



Στήν φωτογραφική μου μηχανή Samsung,ανακάλυψα μία εφορμογή,
πού μέ φωτογραφίες μου από τήν Ναύπακτο καί τήν Λευκάδα,καί μέ μουσική καί εφφέ,μπόρεσα νά φτιάξω αυτό τό βίντεο.



video



A video i made with the movie maker of my Samsung camera.
All the photos are from my vacation in Nafpaktos and Lefkada.
Enjoy!


Σάς ευχαριστώ πολύ φίλες μου,γιά τίς επισκέψεις σας καί γιά τά όμορφα σχολιά σας!Σάς εύχομαι νά περνάτε καλά!!Καλές βουτιές!!!
Πολλά δροσερά φιλάκια!!!

 My dear friends,thank you all for your visits and for your kind comments on my blog!
Wish you all a happy week!
Take care!!



Dimi...







 

75 σχόλια:

  1. Que maravilha e tem mesmo que aproveitar. Os dias passam correndo e muito depressa! beijos,boa noite,chica

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Dearest Dimi,
    At Lefkada you no doubt had a marvelous vacation. Love the vivid blue colors and also your decoupage work. Those pebbles are very special.
    Welcome back home.
    Hugs,
    Mariette

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Επεστρεψες σουπερ δημιουργικη! Ολα πολυ ομορφα οπως παντα! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Καλά οι φωτογραφίες σου όπως πάντα καταπληκτικές !!! Μα πού πέτυχες αυτό το παράθυρο με το τσαχπίνικο κουρτινάκι ??
    Όσο για τις άλλες δημιουργίες σου, λάτρεψα το μπουκάλι συνδιασμός ντεκουπάζ με δαντελίτσα !!
    Το βίντεο πολύ απολαυστικό !! Να είσαι καλά και καλό ξημέρωμα !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σέ ευχαριστώ πολύ Ράνια μου!!!Καλό Σ/Κ!!!!Φιλάκια!!!

      Διαγραφή
  5. Καλώς ήρθες Ντίμη μου!
    Η Λευκάδα είναι όμορφος και αγαπημένος προορισμός, χώρια που είναι εύκολα προσβάσιμη...

    Και του χρόνου με υγεία!
    Z.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Νάσαι καλά Ζαμπία μου!!!Καλό Σ/Κ!!!!Φιλιά!!!

      Διαγραφή
  6. Καλώς ήρθες Ντίμη μου !!!!!!
    Υπέροχες οι φωτογραφίες σου !!!!!! (Λάτρεψα το κουρτινάκι στο παράθυρο !!!!!! )
    Η δαντέλα μαζί με decoupage ωραίος συνδυασμός !!!!!Όσο για το video είσαι πολύ προχωρημένη στην Τεχνολογία !!!!!
    Μπράβο !!!!!Φιλάκια !!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ωωω σέ ευχαριστώ πολύ Νίκη μου!!!Χαίρομαι πού σού άρεσε!!Καλό Σ/Κ!!!Φιλάκια!!!

      Διαγραφή
  7. Καλημέρα Δημητρούλα μου!! Καλώς όρισες!! Ελπίζω να πέρασες τέλεια!! Η Λευκάδα είναι όνειρο! Πότε πρόλαβες και έφτιαξες decoupage;;; Μπράβο σου!! Το κουτί είναι πανέμορφο!! Το μπουκάλι τέλειο με την δαντελίτσα!! Αλλά κι οι πετρούλες ιδιαίτερες!!
    Το βιντεάκι σου πολύ μου άρεσε!! Ωραία εφαρμογή!! Έχω κι εγώ κάτι παρόμοιο στο κινητό μου!!Υπάρχει ένα πρόγραμμα που το κατεβάζεις δωρεάν από το διαδίκτυο και λέγεται windows movie maker!!Εκεί επισυνάπτεις φωτό, τις αλλάζεις με εφφέ αν θες που χει το πρόγραμμα και προσθέτεις και μουσική και φτιάχνεις έτσι δικό σου βιντεάκι και κρατά όση ώρα θες εσύ!!!
    Να περνάς καλά Δήμητρά μου και βούτα ακόμα στην θαλασσίτσα!!!
    Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Love your photos and the video is fabulous! School is back here next week, so I guess that really is the end of summer for us. Have a great weekend Dimi:)
    ~Anne xx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Ντίμι μου τι υπέροχο βίντεο είναι αυτό!!!!!
    Οι δημιουργίες σου πανέμορφες και πολύ ωραία σχέδια διάλεξες να βάλεις!!!!!!
    Θα σταθώ στο παράθυρο με το κουρτινάκι, φανταστική φωτό!!!!!!!!
    Να είσαστε καλά να ξαναπάτε του χρόνου και να καθήσετε πιό πολύ στην όμορφη Λευκάδα!!!
    Πολλά φιλάκια!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Όμορφη Ελλάδα που μέσα από φωτογραφίες σου τη βλέπεις ακόμα ομορφότερη!!
    Welcome back....!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Το βιντεάκι σου υπέροχο, όπως κι οι φωτογραφίες σου!Αποτελούν διαφήμιση γι΄ αυτόν τον τόπο.Φανερώνουν το πόσο πολύ σ΄ αρέσει αυτό το μέρος.Είμαι σίγουρος πως πέρασες πολύ καλά!Εύχομαι και του χρόνου να μας ξαναεπισκεφθείς!
    Οι κατασκευές σου κι αυτές εντυπωσιακές!Δεν έχουν να ζηλέψουν σε τίποτα απ΄ αυτές που βλέπουμε σε τουριστικά καταστήματα λαϊκών τεχνών.
    Να ΄στε όλοι καλά και πάντα να χαμογελάτε!:-)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Oi, kuinka kaunista olet tehnyt rantakivistä. Kauniita kuvia, kuten aina.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Dimi, I love blue walls, blue door, blue sky, blue sea, blue decoupage...Wonderful!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Dimi, I also love all the beautiful blues. Such a wonderful island to visit, the scenes are so pretty. Your decoupage creations are lovely, well done!
    Beautiful photos and video!
    Have a great day and a happy weekend ahead.
    Eileen

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Πολύ όμορφες φωτογραφίες και το βίντεο!
    Καλό φθινόπωρο!
    Οπως πάντα όμορφες οι δημιουργίες σου!
    Είχα πάει μικρή στη Λευκάδα, κάποτε πιστεύω να ξαναπάω.
    Πολλά φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Από που να ξεκινήσω,μου άρεσαν όλα τόσο πολύ!Οι φωτογραφίες σου με ξαναταξίδεψαν στην όμορφη Λευκάδα,το μπουκάλι με τον φάρο το λάτρεψα,όπως και τα υπέροχα φτιαγμένα βότσαλα και όσο για το κουτάκι είμαι σίγουρη ότι θα ξετρέλανε την εγγονή σου!Φιλιά αγαπημένη και καλό υπόλοιπο καλοκαιριού!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Οι φωτογραφίες όπως πάντα απολαυστικές ,γεμίζουν το μάτι και την ψυχή !
    Για τις δημιουργίες δεν σχολιάζω ,αλλά θα πάρεις και την πρωτιά του φωτομοντάζ !
    Μπράβο Dimi,και του χρόνου με υγεία !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Kalimera Dimi mou! :) Thank you for sharing these wonderful images of dreamy Lefkada!!! What a beautiful place it is, and your photos really capture its beauty!
    I also love your wonderful artwork, you are so creative and talented, my dear friend!!!
    Hehehe... I'm still in the Alps, Dimi mou. Some of the photos I post to FB were taken in Rhodes or Symi, so it showed I was in Rhodes! How funny :D
    Polla filakia!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Όμορφες εικόνες
    Καλό υπόλοιπο καλοκαιριού
    Φιλάκια ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Καλώς ήλθες, Dimi μου! Υπέροχες εικόνες... με ταξίδεψαν! Δεν έχω πάει στη Λευκάδα και μάλλον πρέπει να το κάνω κάποια στιγμή, φαίνεται υπέροχο μέρος.
    Οι δημιουργίες σου είναι καταπληκτικές, όπως πάντα! Μυρίζουν καλοκαίρι.
    Και το βίντεό σου τέλειο!
    Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Καλώς τη και πάλι,ας ελπίσουμε,να κρατήσει λίγο το καλοκαιράκι!

    Μοναδικές φωτογραφίες,όπως πάντα,αλλά και το βιντεάκι σου υπέροχο!

    Καλά,τι πανέμορφα,θαλασσινά έργα,φέρνουν θαλασσινή πνοή μαζί τους!Πότε πρόλαβες;
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. DIMI ΜΟΥ ΚΑΙ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ ΝΑ ΠΕΡΑΣΕΤΕ ΑΚΟΜΗ ΚΑΛΥΤΕΡΑ.!
    ΑΠΙΘΑΝΕΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ ...ΤΕΛΕΙΟ ΒΙΝΤΕΌ'
    ΦΙΛΑΚΙΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Καλησπέρα Dimi μου!! Ταξίδεψα στα όμορφα και αγαπημένα μέρη της Λευκάδας!! Το βίντεο πολύ όμορφο!
    χαχαχα ανακάλυψα προχθές τις πετρούλες που έφερα πέρυσι από τον Μικρό Γιαλό! Κι ενώ εγώ ακόμα τις κοιτάζω, εσύ έκανες αριστούργημα και τις φετινές!! Μπράβο Dimi μου!! Όλα είναι πολύ όμορφα!! Φιλάκια πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. The pictures are lovely. The video is very good, but a little too fast.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. ΤΙ ΥΠΕΡΟΧΕΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΜΙΜΙΚΑ ΜΟΥ!!!
    ΘΑ ΜΕ ΚΑΝΕΙΣ ΝΑ ΑΓΟΡΑΣΩ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΑ ΜΗΧΑΝΗ!!!!!
    ΤΟ ΒΙΝΤΕΟ ΔΕ ΜΠΟΡΕΣΑ ΝΑ ΤΟ ΔΩ, ΓΙΑΤΙ ΕΙΜΑΙ ΕΚΤΟΣ!!!!
    ΘΑ ΤΟ ΚΑΝΩ ΜΟΛΙΣ ΕΠΙΣΤΡΕΨΩ ΣΠΙΤΙ!!!
    ΟΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ ΣΟΥ ΕΙΝΑΙ ΟΠΩΣ ΠΑΝΤΑ ΤΕΛΕΙΕΣ!!!
    ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ!!!!!
    ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Καλώς ήρθατε Dimi μου, υπέροχες οι φωτογραφίες αλλά και όλα τα πράγματα που έφτιαξες, λατρεύω θαλασσινά θέματα!
    Να περνάτε καλά, καλό υπόλοιπο Αυγούστου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Από τα ωραιότερα νησιά η Λευκάδα αλλά δυστυχώς μου πέφτει κάπως μακριά! Για τις δημιουργίες σου τι να πω? Άκρως καλοκαιρινές! Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Καλησπέρα Dimi
    Μεγάλες φωτογραφίες που δείχνουν από τις διακοπές σας. Όμορφα πράγματα decoupage / πέτρα που έχετε κάνει. Ευχόμαστε να έχετε ένα καλό βράδυ της Πέμπτης :) Αγκαλιές Hanne Bente ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Χαίρομαι που πήγες τη βόλτα στην πόλη..νιώθω σαν να περπάτησα κι εγώ μαζί σας με τις τόσο όμορφες φωτογραφίες σου..αλλά και η Ναύπακτος είναι αγαπημένη!!
    Τι να πω για το βίντεο..πάρα πολύ όμορφο...απολαύσαμε περισσότερες φωτογραφίες έτσι...και οι δημιουργίες σου όπως πάντα υπέροχες!!
    Καλώς ήρθατε και καλό υπόλοιπο καλοκαιριού!!
    Φιλιά πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Wow, that is beautiful, the tour of the city. And your decorating, the painting of there, sublime.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Καλώς ήρθατε Dimi μου και καλό φθινόπωρο!!! Να σου πώ ένα μυστικό? Είχα πάει στην Λευκάδα όταν ήμουν μικρή, με τους γονείς μου, και δεν μου είχε αρέσει καθόλου, χαχαχα!! Με τις καταπληκτικές φωτογραφίες σου με προκαλείς κάθε φορά να ξαναπάω!!!! Τί όμορφα τοπία!! Και το βιντεάκι σου πολύ πολύ όμορφο!Όσο για τις δημιουργίες σου,δεν έχω λόγια...είναι πανέμορφες!!! Φιλάκια πολλά!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Dear Dimi - so pleased that you have had a lovely vacation in such a beautiful spot - the video is very creative and shows off some great images of Lefkas. I am not ready for the summer to end just yet, a few more weeks of sunshine will suit me fine.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. My eather dear Rosemary!!!I want the summer not to end!!!
      Thank you for your kind words!!!

      Διαγραφή
  33. Γυρισες και "το'ριξες" πάλι στις δημιουργίες!!!!!! Εντυπωσιακές φωτογραφίες, όμορφες αυγουστιάτικες δημιουργίες και ένα πολύ ωραίο βίντεο!! Καλό φθινόπωρο ! Και του χρόνου με υγεία!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Lovely photos and what a cute little bridge. I hope someone will adopt the kittens because I can't have to many in my home. Have a nice weekend.

    Hugs

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. I hope the same for the kittens dear Elna!!Thank you for your kind comment!!

      Διαγραφή
  35. Γύρισες ορεξάτη για δημιουργίες!Πανέμορφο το βιντεάκι με τις φωτογραφίες σου!!!!!!!Φιλιά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. Εκείνο το κουρτινάκι το ζήλεψα Δημητρούλα μου. Αφού σκέφτομαι να μεγενθύνω την φωτογραφία και να το αντιγράψω όπως μπορέσω. Οι φωτογραφίες σου τέλειες όπως πάντα.
    Στην Λευκάδα δεν έχω πάει ποτέ. Θα την έχουμε στα υπόψη για μελλοντικές αποδράσεις.
    φιλιά πολλά , δεν λέω ακόμα καλό χειμώνα, έχουμε καιρό ακόμα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. Ανανεωμενη σε βρισκω DIMI!
    Ωραιες φωτογραφιες,
    ομορφα πραγματα απο τα χερακια σου :)

    Καλως μας ήρθες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

  38. Olá amiga, obrigada por trazer tão maravilhosas imagens!Amei cada uma delas!
    Um abençoado final de semana.
    Beijos Marie.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. What beautiful images and the lovely blue of greece. A gorgeous place. The stones are so adorable you like me love the colours of the sea. Have a fun weekend

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. Υπέροχες φωτο από πανέμορφες διακοπές !!!
    Πάντα τέτοια και δημιουργικά !!!!!
    Φιλιά πολλά
    Σόφη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. How beautiful and so very inviting! Fantastic photos! The blue you have used for your makes I recognize as a Mediterranean blue .....so appropriate. At least the summer stretches out more in this part of the world;the Mediterranean part of the world :-)

    Giveaway closes midnight!


    keep well

    Amanda :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. Thank you dear Amanda!!I just join up your giveaway!!Good luck to all!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. I can feel the warmth coming right out from your beautiful photos. and I really need some now!
    I like your decoupage stones - very pretty.
    Keep well and enjoy the rest of your summer.
    Betty OX

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. Αφού αφόρισα την φίλη μας Ολυμπία για τα τριαντατόσα σαλιγκαράκια που έφαγε ,ήρθα να απολαύσω την ανάρτησή σου.Σ Γειά σου Μιμίκα και καλώς όρισες στην βάση σου !!Πανέμορφες και ολοζώντανες οι φωτογραφίες σου!!Τα ντεκουπαρισμένα σου είναι ξεχωριστά και καλοφτιαγμένα!!!Σε λίγες μέρες επιστρέφουμε Κομοτηνή και εκεί θα αρχίσει νέος γύρος χειμερινών επισκευών και προμηθειών!!!Σου στέλνω τα τελευταία θαλασσινά φιλάκια μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. Όμορφη η διαμονή σας στη Λευκάδα, χόρτασα γαλάζιο στις φωτογραφίες σου!! Υπέροχες!!
    Πήγαν πολλοί τελικά φέτος στη Λευκάδα, όλες οι φίλες μου από Ελλάδα εκεί ήταν :)
    Και αυτή η πέτρα με το γλάρο στο ξύλο καθισμένο, φανταστική !!
    Φιλάκια Δημητρούλα, καλή σου μέρα !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  46. Hello Dear ! :)
    Great and interesting.
    Yours. Have a nice day.

    Patricia & Daniel

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  47. Τι όμορφες εικόνες! Και το βιντεακι ωραιο και η κουρτινίτσα με τα κεντίδια τα χρωματιστά, και οι κατασκευές σου όλες! Καλά να περνάς!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  48. Dearest Dimi,

    Thanks so much for sharing your holiday. wonderful moment. The ocean so amazing. the city, buildings etc so unique.
    how beautiful your Greece Dimi.
    I am wishing you a great weekend.
    hugs to you

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  49. Υπέροχες φωτογραφίες,θωρακίζουν μοναδικές καλοκαιρινές αναμνήσεις και πλαισιώνονται απο καλοκαιρινές χειροποίητες δημιουργίες! Τι καλλίτερο για το Καλοκαίρι που λίγο-λίγο μας εγκαταλείπει;;;
    Καλή δημιουργική βδομάδα ξαδέλφη,ελπίζοντας οτι κάποια στιγμή η φωνή της καρδιάς θα σε φέρει και λίγο πιο κάτω στο Ιόνιο...
    Φιλάκιααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  50. Beautiful photos. I come from your other blog and here is also much beauty. They have been a good holiday :))
    A kiss from Béjar. Salamanca.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  51. Αυτό το νησί το επισκέφτηκα πριν αρκετά χρόνια αλλα το έχω πάντα μεσα στην καρδιά μου,αντε καλη προσαρμογή στα καθημερινά και βλέπω έφτιαξες όμορφα πράγματα,μπράβο DIMIμου καλο υπόλοιπο Καλοκαιριού ,ακόμη θεωρω ότι είναι νωρις και θα έχει αρκετές ζέστες ,πολλά φιλιά και καλη εβδομάδα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  52. Καλώς σε βρίσκω κοριτσάκι μου μετά τις διακοπές..έχω την αίσθηση ότι πέρασες απίστευτα στη μαγευτική Λευκάδα..ίσως γιατί κι εμένα αξέχαστες μου έμειναν όταν πήγαμε μετα την Ζακυνθο εκεί για διακοπές..οι φωτογραφίες σου μαγευτικές όπως πάντα τραβηγμένες απο χαρισματική έμπνευση..για τις δημιουργίες σου τι να πω ματάκια μου...συνήθως όταν ενθουσιάζομαι λέω παραμυθένιες,μαγικές,αριστούργημα..εδώ απλά λεω εκτός απο το παραμυθένιες ότι το καλοκαίρι μυρίζει θεικά στην ανάρτησή σου αυτή..ότι και να κοιταξεις το θαυμάζεις..αρκετά και εκστατικά...μπράβο σου Δήμητρά μου..καλή συνέχεια στις εμπνεύσεις σου ματάκια μου..φιλιά..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  53. Beautiful photos!! and wonderful your works as always...dear Dimi!!
    Have a good week! and my g+ for your post!!!:)))

    Besos, desde España, Marcela♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  54. Πέρσι ήμουν στη Λευκάδα και είχαμε περάσει υπέροχα λίγο πριν κάνω την εγχείρηση.Τα βοτσαλάκια σου φανταστικά, υπέροχη η γαλάζια απόχρωση σου.Καλημέρα όλη μέρα φίλη μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  55. Hello Dimi! I have been so busy with this new house in Italy, I seem to have lost contact with all my blog friends.

    I love your post. Looks like you had a wonderful time. The pictures are so beautiful: bright blue and happiness everywhere! I love it! And that little Taverna... I wish I were sitting there right now, sipping some cold Retzina!

    Your blue and white decoupage seems to reflect the colours of the architecture of the places you visited. How beautiful, Dimi!

    CIAO!

    ANNA

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  56. πολύ όμορφες ολες οι φωτος
    να χαιρεσαι το κεραμικό/ενθύμιο
    οι κατασκευές σου ομορφες και στα χρωματα της Ελλάδας μας άσπρο/γαλάζιο (σημαία) αγαπώ κοχύλια
    και οι ζωγραφιές στις πετρούλες όμορφες
    και γω πήρα δυο πετρούλες στις αδειες μου όταν πηγα θαλασσα και ενα ζωγραφια τι άλλο; Δελφινάκια :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σάς ευχαριστώ πολύ γιά τά όμορφα σας σχόλια!
Thank you for your kind comments!

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...