Τρίτη, 4 Ιουνίου 2013

Happy Birthday!!! Οne year Blogiversary !!!




Happy 1st Birthday !!!
(and gifts !)
 
 
 
 
 
Καλησπέρα φίλες μου!!Καλό μήνα καί καλό καλοκαιράκι εύχομαι σέ όλη τήν blogoγειτονιά μας!
Tό  " Aussi Dimi Decoupage ",γιορτάζει 1 χρόνο blogging!!!
Πώς πέρασε ένας χρόνος,αλήθεια!!
Όλα ξεκίνησαν πιό πολύ από περιέργεια,στίς 13 Ιουνίου τό 2012,μετά νά προβάλλω τίς δημιουργίες μου μέ decoupage,καί στήν πορεία μου μέ κέρδισε καί ο φωτογραφικός φακός!!
Η πρώτη μου ανάρτηση,πολύ σύντομη καί φτωχή σέ κείμενο!!
 
 
 
 
Έκανα φοβερά νυχτέρια νά φτάσω στό σημείο πού βρίσκομαι σήμερα!!! 
Οί αναγνώστες μου,425!Ευχαριστώ πολύ, όλες εσάς φίλες μου, πού μέ στηρίζεται καί μέ παρακολουθείτε σταθερά όλον αυτόν τόν χρόνο!!!



Ζήτησα από τήν κόρη μου,όταν έρθη Αθήνα,νά μού φέρη ένα Blue Delft,ώστε νά τό κληρώσω σάν 1ο δώρο, στά πρώτα γεννέθλια τού blog μου!


1st gift....Dlue Delft pottery...



 Αλλά ένα δωράκι,μόνο?
Κάθησα καί έφτιαξα..........
 
 
2nd gift.....bottle with napkin and crackle.....soap with rice paper.....
 
τό 2ο δωράκι,μπουκάλι μέ κρακελέ ενός συστ.,μοτίφ μέ χαρτοπετσέτα από τήν Ολλανδία,καί ένα σαπούνι μέ ριζόχαρτο καί τρέσα...... 
 
 
3rd gift.....bottle with napkin....soap with rice paper...
 
3ο δωράκι,μπουκάλι μέ κρακελέ δύο συστ.,μοτίφ μέ χαρτοπετσέτα,καί αυτή από τήν Ολλανδία,καί ένα σαπούνι μέ ριζόχαρτο καί τρέσα!
 
 
My Decoupage....Soaps with paper,napkin and crackle.....
 
Γιά νά μήν αφήσω,παραπονεμένο τό 1ο δωράκι,έφτιαξα καί αυτά τά σαπουνάκια!! 
 
 
 
 
Creations with clay (owls)
 Τό Σαββατοκύριακο τό πέρασα φτιάχνοντας αυτές τίς πήλινες κουκουβάγιες,πού θά δοθούν καί αυτές,δωράκια στίς τρείς τυχερές φίλες!!
Όσες φίλες είναι μέλη ,καί αφήσουν σχόλιο στήν σημερινή μου ανάρτηση,θά κληρωθούν στήν επόμενη αναρτησή μου γιά αυτά τά τρία δωράκια!Εύχομαι νά σάς αρέσουν φίλες μου!!
 
Μαζί μέ τίς πήλινες κουκουβάγιες,έφτιαξα καί αυτές τίς πήλινες καρδιές,μενταγιόν,γιά δωράκια στίς πολύ κολλητές μου φίλες,αλλά καί γιά τίς κόρες μου!Θέλω τήν γνώμη σας εάν θά αρέσουν!
 
 
Creations with clay(heart necklace)
 
**************
 
Στόν γυρισμό από τό πρωινό μου μπάνιο στήν θάλασσα,σταμάτησα καί πήρα αυτά τά λουλούδια,
 
 
 
 
 
 
Αλλά βλέπω καί τά κλαριά μέ τά βερύκοκα τού γείτονα πού γέρνουν μέσα στήν αυλή μου,έτοιμα νά κοπούν!!!
 
 
Apricot treee
 
Σάς ευχαριστώ πολύ φίλες μου γιά τίς επισκέψεις σας αλλά καί γιά τό πολύ όμορφα σχόλιά σας!!Μού δίνεται μεγάλη χαρά κάθε φορά πού τά διαβάζω!!
Καλό καλοκαίρακι σάς εύχομαι καί καλές βουτιές στήν θάλασσα!!Πολλά φιλάκια!!!
 
**********
 
My dear friends,thank you all for following me and for your kind comments on my blog,all this time!! I realy appreciate it!!
Hope you have a lovely new month!Happy Summertime!!
 
 
 
 
Dimi..
  


89 σχόλια:

  1. Χαίρομαι μαζί σου!!!θυμάμαι τις συζητήσεις μας για την δημιουργία του μπλόκ σου τις άγνοιές μας στο τεχνικό μέρος... αλλά ,όλα σιγά σιγά έγιναν στην αρχή ομορφα και μετά άψογα με τις θαυμάσιες *επαγγελματικές σου λήψεις* τις πολλές και καλοδουλεμένες δημιουργίες ,την χαρούμενη και *βιαστική* διάθεση να καλωσορίζεις τις εποχές την ευγένεια της ψυχής σου... εύχομαι πολλά πολλά χρόνια παρουσίας στην γειτονιά με ευφάνταστες δημιουργίες!!!Να'σαι πάντα ευτυχισμένη και γελαστή και να μας παρουσιάζεις τις εντυπωσιακές σου φωτογραφίες!!!!πολλά φιλάκια και αγάπη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Να τα χιλιάσεις το μπλογκάκι σου,Δημητρά μου!!! <3
    Ολλανδικό θέμα βλέπω,αδυναμία μου!!!!!!!Σε φιλώ ΘΕΑ μου!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ωω χρόνια πολλά στο σπιτάκι σου, πάντα καλοτάξιδο με όμορφη συντροφιά!!
    Ευχαριστούμε πολύ για τα δωράκια είναι υπέροχα!!
    Πολύ ωραία τα μενταγιόν που έφτιαξες για τις φίλες και τις κόρες σου, καλοκαιρινά!
    Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Χρονια πολλα!!
    Να τα εκατοστησει το μπλογκ!
    Παντα δημιουργικη να εισαι ευχομαι και να τραβας τοσο ομορφες φωτογραφιες!

    Τα μενταγιον καρδουλες μ'αρεσουν πολυ γιατι το τιρκουαζ με χρυσο ειναι απο τους αγαπημενους μου συνδυασμους.

    Καλο βραδυ! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Χρόνια πολλά στο μπλοκ σου. Εύχομαι πολλες ακόμα ομορφες αναρτήσεις και να μας κρατά παρέα με τις όμορφες εικόνες σου :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ!!!!Dimi,σου ευχόμαστε πολλές όμορφες δημιουργίες και φωτογραφίσεις για πολλά πολλά χρόνια ακόμα!!!Τα δωράκια σου πανέμορφα!!Φιλάκιααααααα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Dimi, congrats on your blog's anniversary! I enjoyed your first post. The heart necklaces are pretty and I love your decoupage creations! I am looking forward to more of your blog post. Have a happy day!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Χρόνια πολλά στο χαρούμενο,φωτεινό blog-o-σπιτάκι σου!
    Να τα χιλιάσει,να πολλαπλασιάσει τους φίλους του κι εσύ,η οικοδέσποινα να μας χαρίζεις αυτή τη θετική ενέργεια,που βγάζει κάθε ανάρτησή σου!
    Πολύ όμορφες δημιουργίες-δωράκια!
    Όσο για το καινούριο χόμπι,τον πηλό,τα πήγες εξαιρετικά-πολύ όμορφα με χρώματα καλοκαιρινά!
    Ντίμη μου-φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. ...Nασαι καλα κοριτσι..ομορφιες και χρωματα παντα στο σπιτακι σου..χαρουμενο Μηνα..σε φιλω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Εύχομαι Dimi μου το μπλόκ σου να είναι πολύχρονο. Να είσαι καλά και να μας γεμίζεις με όμορφες εικόνες με τις φωτογραφίες σου και με τις όμορφες δημιουργίες σου. Τα δωράκια που έφτιαξες είναι όλα φανταστικά... Ειδικά μου άρεσαν πολύ οι κουκουβάγιες... είναι γλύκες
    πολλά πολλά φιλιά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. ΠΟΛΥΧΡΟΝΟ,,,,,ΠΟΛΥΧΡΩΜΟ ,,,,,ΠΟΛΥΤΑΛΑΝΤΟ ΣΠΙΤΑΚΙ !!!!!!
    ΝΑ ΕΊΣΑΙ ΠΑΝΤΑ ΚΑΛΑ ΝΑ ΜΑΣ ΧΑΡΙΖΕΙΣ ΤΙΣ ΟΜΟΡΦΙΕΣ ΣΟΥ ΤΟΣΟ ΤΙΣ ΧΕΙΡΟΠΟΙΗΤΕΣ ΟΣΟ ΚΑΙ ΑΥΤΕΣ ΠΟΥ ΜΟΝΟ ΕΣΥ ΞΕΡΕΙΣ ΜΕ ΤΗΝ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΚΗ ΣΟΥ ΜΗΧΑΝΗ!!!!ΦΙΛΑΚΙΑ ΠΟΛΛΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Να τα χιλιάσεις Dimi μου. Να έχεις πάντα υγεία και να χαίρεσαι την οικογένεια σου. Πάντα να γεμίζεις το σπίτι σου και εμας με ωραίες φωτογραφίες και ξεναγήσεις. Να μας δείχνεις τα υπέροχα έργα που κάνεις. Στον πηλό βλέπω κάνεις θαυμάσια δουλειά. Πολλά φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Happy it's birthday Dimi. You were one o the first blogs I read and I look forward to reading your lovely posts full of your great crafts, lovely flowers and pictures of lovely greece .you always write such lovely kind thoughtful comments on my blog and I thank you so much for that.

    Have a lovely week of fun on your 1st burthday

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Χρόνια πολλά στο όμορφο blog σου! Να'σαι πάντα καλά, με τις υπέροχες δημιουργίες και να απολαμβάνουμε τις καταπληκτικές φωτογραφίες σου! Καλό βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Χρόνια πολλά Δήμητρα! Να είσαι καλά να μας ταξιδεύεις με τις πανέμορφες φωτογραφίες σου,αλλά και να μας εμπνέεις με τα τόσο προσεγμένα και καλοδουλεμένα έργα σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. ΩΩΩΩΩ!!!!! Χρόνια πολλά!!!! Να τα εκατοστήσει το υπέροχο και φιλόξενο blogακι σου Δήμητρά μου!!!
    Εύχομαι να χεις πάντα όμορφες εμπνεύσεις και να δημιουργείς αριστουργήματα!!!!
    Τα δωράκια σου είναι πολύ όμορφα!! Και τα μενταγιόν θα αρέσουν πολύ στις φίλες σου, είμαι σίγουρη!!
    Σε φιλώ και σου εύχομαι τα καλύτερα!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Χρόνια πολλά στο πανέμορφο μπλογκοσπιτάκι σου, Ντίμη μου!!!!! Πέρασε ένας χρόνος???? Όσο θυμάμαι το ξεκίνημά σου, την αγωνία σου, τις ερωτήσεις σου, τα τηλεφωνήματα...!!! Είσαι πραγματική αξιέπαινη! Έμαθες μόνη σου τόσα πράγματα και τόσες τεχνικές και μας παρουσιάζεις πάντα υπέροχες δημιουργίες, με πολύ γούστο, με ωραίους συνδυασμούς χρωμάτων και μοτίβων! Οι δε φωτογραφίες σου είναι άριστες!!!!! Μπράβο φιλενάδα!!!! Πολύ χαίρομαι για σένα και εύχομαι να έχεις πάντα την ίδια όρεξη και να δημιουργείς τόσο όμορφα πράγματα! Τα δώρα σου είναι πανέμορφα!!! Ξέρεις πόσο αγαπώ τα Delft blues, από καιρό σου έλεγα για την συλλογή μου, αλλά ακόμα δεν ευκαίρησα να κάνω μια ανάρτηση γι αυτά. Ψιλοχαθήκαμε όμως...ελπίζω να καταφέρουμε να ξαναβρεθούμε σύντομα! Και πάλι, χρόνια πολλά και πολλά φιλιά!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Χρόνια πολλά σε αυτό το υπέροχο σπιτάκι.....πάντα δημιουργικό και αισιόδοξο να είναι!!!
    .....και αυτά δώρα .....ποιός δεν θα τα ήθελε......υπέροχα!!
    Χρόνια πολλά και πάλι!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Χιλιόχονο το μπλογκοσπιτάκι σου Dimi μου!
    Είσαι μια πολύ γλυκιά και αξιοπρεπής παρουσία, και εύχομαι να συνεχίσεις να είσαι για πολλά χρόνια ακόμη το παρεάκι μας, και να ομορφαίνεις την μπλογκογειτονιά μας με τις υπέροχες δημιουργίες και φωτογραφίες σου!
    Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Parabéns!! Teu blog é sempre lindo e nos mostras coisas que adoro ver! Lindo trabalhos com argila! beijos,chica

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Χρόνια πολλά καλή μου!!!!!! Οι δημιουργίες σου είναι τόσο αξιοζήλευτες και οι φωτό με τα λουλούδια σου και την ξενάγηση στη γειτονιά σου με γεμίζουν με αισιοδοξία. Και βέβαια, δεν ξεχνώ την ευχάριστη παρέα του Θανάση σου, όποτε μας τον δείχνεις!!! Τα δε δώρα σου, πανέμορφα και με την προσωπική σου σφραγίδα! Ευχαριστούμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Καλησπέρα...Περίμενα πως και πως αυτή την ανάρτηση, διότι είχα καταλάβει το σκοπό του τυλιγμένου κουτιού όπως σου είπα :) θα βάλω ανακοινωση στο μπλοκ μου στον ειδικό χώρο διαγωνισμών που έχω.. μου άρεσε πολύ η αρχική φωτο της ανάρτησης ,πολύ όμορφη την έφτιαξες , λείπει μόνο ένα δελφινάκι :)) άρεσε πολύ ο τίτλος επίσης blogiversary από το anniversary επετειος έτσι; Η πρώτη σου ανάρτηση απλή και όμορφη -και γω στον ένα χρόνο του μπλοκ μου είχα βάλει αναφορά στην πρώτη μου ανάρτηση :) Πώς περασε κιόλας ένα χρόνος; ακόμα θυμούμαι την μέρα που ήρθες σε μένα, ήταν μια ανάρτηση για την Αυστραλία, ήρθες τρέχοντας και μου είπες οτι είδα Αυστραλία και λόγω καταγωγής πέρασα, το θυμάσαι; Ευχαριστώ που όλο αυτό το καιρό πάντα ήσουν δίπλα μου ότι χρειαζόμουν ..τώρα τελευταία κάπου αραίωσε αυτό και μου λείπει , αλλά τι να κάνουμε; Πολύ όμορφα τα δώρα των νικητών και τα πήλινα και τα σαπουνάκια και τα μπουκάλια και το πιάτο..τυχερές όσες τα αποκτήσουν!! δεν ήξερα ότι ασχολείσαι και με πήλινα , μπράβο σου που αφιέρωσες χρόνο να φτιάξεις τόσα δωράκια, όλα γεμάτα με την αγάπη σου!! Μου άρεσαν πολυ τα λουλούδια...και η τελευταία φωτο στην παραλία

    Να ευχηθώ λοιπόν και γω χρόνια πολλά στο όμορφο μπλογκ σου , πάντα γεμάτο να είναι με τις όμορφες δημιουργίες σου φτιαγμένες με την ίδια αγάπη φροντίδα και όρεξη...όλοι μια όμορφη παρέα να είμαστε και εδω μέσα και στη γειτονιά.. να είναι το μπλογκ σου για πολλά χρόνια μαζί μας όπως και συ εύχομαι

    Δελφινοφιλούθκια :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Χρόνια Πολλά στο τόσο δημιουργικό σου μπλογκ! Να τα εκατοστήσει!
    Τα δωράκια είναι πολύ όμορφα!
    Η φαντασία σου δε σταματάει ποτέ. Πολύ όμορφα τα κολιεδάκια!
    Πολλά φιλιά!

    Υ.Γ. Τα μεσάνυχτα ξεκινάω καινούριο διαγωνισμό εκτός από αυτόν που ήδη τρέχει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Χρόνια πολλά Dimi μου, στο όμορφο blogοσπιτάκι σου!Σου εύχομαι να είσαι πάντα δημιουργική και να χιλιάσουν και οι αναρτήσεις σου με όμορφες δημιουργίες και οι αναγνώστες και φίλοι σου!
    Τα δωράκια σου είναι πανέμορφα!
    Φιλιά πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Happy bloganniversary! I love your blog, your photos and your wonderful creations. The hearts are gorgeous!
    Kisses
    Alessandra

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Χρόνια πολλά Δήμητρα , έτσι εδώ με πολλούς φίλους , πολλές όμορφες φωτογραφίες , πολλές δημιουργίες.
    Οτι επιθυμείς ψυχή μου ! Υπέροχα τα δώρα σου .
    Φιλάκια γλυκά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Χαρούμενη και δημιουργική να είσαι πάντα Ντίμι μου και να έχεις πάντα ζωντάνια και αγάπη γιαυτό που κάνεις! Να τους χιλιάσει τους αναγνώστες το blog σου και εσύ να τα εκατοστήσεις μαζί του και μαζί μας! Τι να πρωτοσχολιάσω??? Δεν υπάρχει ποτέ κάτι που να είναι απλά όμορφο,είναι όλα σου υπέροχα!!! Τα μενταγιόν είναι σούπερ όπως και τα δωράκια σου! Οι φωτογραφίες σου πάντα μοναδικές! Χαίρομαι πολύ που είμαι στην παρέα σου! Φιλιά πολλά πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Congratulations on your year of blogging! Wishing you a wonderful week:)
    ~Anne xx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Χρόνια πολλά μιας και έχεις τα πρώτα σου γενεθλιάκια....εύχομαι ότι καλύτερο να σε συντροφεύει στην ζωή σου...! Υπέροχες όλες οι δημιουργίες σου και τα λουλούδια της πρωινής βόλτας...μα πιο ωραία η τελευταία φωτογραφία στην παραλία....Καλό σου βράδυ :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Χρόνια πολλά για τα πρώτα σου γενέθλια. Να είσαι καλά και να κάνεις όμορφες δημιουργίες .Καλό καλοκαίρι. Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Ντίμη μου Χρόνια Πολλά στο πολύ ενδιαφέρον blog σου!
    Αρωματένιο, καλλιτεχνικό, φωτεινό και πανέμορφο!

    Z.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Χρόνια πολλά στο όμορφο και γεμάτο φως μπλογκ σου,εύχομαι να έχεις όρεξη κέφι και διάθεση πάντα για όμορφες δημιουργίες αλλα και να μας δείχνεις όμορφα μέρη, να μας ταξιδεύεις όπως εσύ ξέρεις με τις φωτογραφιες και τα λόγια σου.Να είσαι πάντα υγιής και να χαίρεσαι την οικογένεια σου πολλά φιλιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Πέρασε ένας χρόνος Δήμητρα;; Εντυπωσιακό πραγματικά!
    Η αλήθεια είναι ότι σε γνώρισα με το decoupage, αλλά ομολογώ ότι λατρεύω τις φωτογραφίες σου!
    Να ευχηθώ μέσα από την καρδιά μου να συνεχίσεις να μας χαρίζεις όμορφες και εγκάρδιες αναρτήσεις, μέσα από τις οποίες είναι ολοφάνερη η ευγενική προσωπικότητα σου!
    Χρόνια πολλά στο υπέροχο πραγματικά blog σου, για το οποίο πρέπει να είσαι περήφανη!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. HAPPY BLOG ANNIVERSARY, my dear Dimi!!!!! I'm really so happy to have come across your wonderful blog, I really love it and it's one of my absolute favorite blogs! :) So I wish you many many happy blogging years!!! XRONIA POLLA!!!!!!!
    You are so generous, my friend, and this is truly a gorgeous giveaway! The plate from Holland is so beautiful, and your creations match it in color and in beauty! I also find the clay owls and heart pendants really gorgeous, and I love the turquoise color you painted them! Did you you use air-dry clay (cold clay)? Oh and the flowers, the FLOWERS...!!!!!! Your blog is absolutely a visual treat, and a joy for the eyes, heart and soul! :)
    Polla filia, my friend!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Χρόνια πολλά,γλυκιά μου.Δήμητρα!!!!Να τα εκατοστήσει το βλογκάκι σου!!!!Έφτιαξες υπέροχα πράγματα μέσα σ' αυτόν τον χρόνο,που μας μάγεψαν!!!
    Καλή συνέχεια!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. χιλιοχρονο το μπλογκ κα.Ντιμι κι εσεις παντα δημιουργικη!!!!μεσα απ'τις αναρτησεις σας βλεπουμε καθε φορα φωτογραφειες ζηλευτες, υπεροχες-κατασκευες τρομερες, οπως αυτες σημερα!ωστε γι'αυτο ηταν το πακετακι που ειδαμε σε προηγουμενη αναρτηση;Να ειστε παντα γερη και δυνατη να συνεχισετε και να γραφουμε τις ευχες μας και του χρονου, και του παραχρονου.....
    φιλια και καλημερες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. Ενας χρόνος Ντίμη μου πέρασε σαν νερό. Μου αρέσουν οι αναρτήσεις σου γιατί έχουν ποικιλία... δεν βαριέμαι. Ταξίδια, εικόνες, ντεκουπάζ, προσωπικές ιστορίες. Μπράβο σου... εύχομαι να μην βαρεθείς και να συνεχίσεις έτσι προσφέροντας όμορφες εικόνες σε εμάς και χαλάρωση σε σένα!!! Σε φιλω΄. Φυσικά τα μενταγιόν φοβερά!!! Μήπως να κλήρωνες και κανένα τέτοιο... η αχόρταγη,χιχι!!! Callie byAnthomeli

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. Να τα χιλιάσεις! Πάντα με υπέροχες κατασκευές! Φοβερά μενταγιόν και ....συμφωνώ με την kathycallie!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. Χρόνια πολλά Dimi μου να τα χιλιάσει το μπλογκοσπιτάκι σου και να συνεχίζεις να μας χαρίζεις υπέροχες αναρτήσεις γεμάτες ζωντάνια και φως!!!Λατρεύω τις αναρτήσεις σου γιατί μου φτιάχνουν τη διάθεση κάθε φορά!!!Οι δημιουργίες σου είναι όλες καταπληκτικές!Σε ευχαριστούμε πολύ!
    Φιλάκια πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. Hello Dimi
    Συγχαρητήρια για τα γενέθλιά blog σας. Είμαι στην ευχάριστη θέση να ακολουθήσει το blog σας, βλέποντας όμορφες φωτογραφίες σας από την Ελλάδα και την όμορφη decoupage σας.
    Σας ευχαριστούμε για την πάντοτε γλυκιά σχόλια σας στο blog μου, εκτιμώ τους σε μεγάλο βαθμό. Σας ευχόμαστε μια καλή και ηλιόλουστη Τετάρτη :) Αγκαλιές Hanne Bente

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. Χρόνια Πολλά Δήμητρα!...σου εύχομαι πολλές-πολλές αναρτήσεις!...και πολύ κέφι για δημιουργία!
    Τα δώρα σου πολύ όμορφα!...αυτά τα μενταγιόν με τις καρδούλες λέω να τα κάνω κι`εγώ για τα κορίτσια μου....
    Να είσαι καλά!...και καλό μήνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. Τέτοια blogs σαν το δικό σου πρέπει να τα ,,, χιλιάζουν !!!
    Νασαι καλά που ομορφαίνεις το χώρο και τη διάθεσή μας, όχι μόνο με τις φωτογραφίες σου
    αλλά και με τις εξαιρετικές δημιουργίες σου!!
    Σ ευχαριστούμε και να συνεχίσεις ακάθεκτη !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. Congratulations Dimi
    Your posts are always so interesting and lovely. with your decopage.. and the beautiful photos of the area you live in.
    wishing you many more years of blogging.. dear friend.

    Dimi.
    i still have not been able to get my blog correct.. I am commenting to you through bloglovin.. hope you find my post.. I will be away for aweek .. then hope to get it all sorted out.
    happy days
    your blogger friend val xx vals alentejo.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. Dimi μου χρονια πολλα, να τα εκατοστησει το μπλογκακι σου! καθε φορα μας χαριζεις υπεροχες φωτογραφιες και μας ταξιδευεις! Οι καρδουλες ειναι τελειες! Φιλια πολλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. Χρόνια πολλά,καλά και δημιουργικά Dimi μου!!!Να τα 1000σει το μπλογκσπιτάκι σου!!!Λατρεύω τις αναρτήσεις σου, μου φτιάχνουν τη διάθεση και με ταξιδεύουν κάθε φορά!!!Οι δημιουργίες σου είναι όλες καταπληκτικές,λατρεύω τα θέματα απο την Ολλανδία και οι δημιουργίες σου απο πηλό απίθανες!!!Σε ευχαριστούμε!!!Φιλάκια πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  46. Χρονια πολλα Dimi μου!!!ποσο εχεις εξελιχθεί απο την πρωτη σου αναρτηση...φοβερες φωτογραφιες,υπεροχες δημιουργιες...Μπραβο!!!Οι καρδουλες ειναι πολυ ομορφες!!!φιλακια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  47. Να τα εκατοστήσει το "σπιτάκι" σου Dimi μου και σύντομα να δεις την πρώτη χιλιάδα αναγνωστών σου!!
    Τα δωράκια σου είναι πανέμορφα και λάτρεψα τα μενταγιόν από πηλό!! Καλό καλοκαίρι!! Φιλάκια πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  48. Happy Birthday to your beautiful blog!!!!! happy to be your follower and fan!
    Have a good week, dear friend!!! and my g+ always for you!!!:)))

    Besos, desde España, Marcela♥♥♥♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  49. Χρόνια πολλααααα να τα χιλιάσει το μπλοκάκι σου καλή μου Dimi!!!
    Τα δωράκια είναι πανέμορφα.
    Φιλάκια και καλό καλοκαίρι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  50. Happy blog-birthday Dimi! Αν και δε σε παρακολουθώ από την αρχή... ποτέ δεν είναι αργά! :) Πολύ όμορφα όλα και ιδιαίτερα τα σαπουνάκια σου! Πάντα δημιουργική και καλό καλοκαίρι! Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  51. Dear decdimisaussi.blogspot.com! Happy birthday to you and to your owner, dear Dimi!
    Dimi, you did a lot of work during this year, posted nice photos, make wonderful decoupage, telling us about Greece and Greek hot coffee:))
    Happy blogging!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  52. Χρόνια Πολλά Dimi να τα εκατοστήσει το blog σου. Με έχουν βοηθήσει πολύ οι αναρτήσεις σου. Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  53. Γλυκιά μου Δήμητρα, χρόνια πολλά! Να χαίρεσαι το φιλόξενο σπιτάκι σου! Πάντοτε να γεμίζει από φίλους και ομορφιές... κι εσύ να είσαι καλά να δημιουργείς!
    Χαίρομαι που γνωριστήκαμε και που είμαι κι εγώ μέλος αυτής της όμορφης παρέας...
    Τα δώρα που προσφέρεις είναι υπέροχα, όπως πάντα. Ευχαριστούμε!
    Στέλνω την αγάπη μου και σου εύχομαι καλό μήνα και χαρούμενο καλοκαίρι! Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  54. Ααααααα...... Happy Blogiversary!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Πολύχρονο το blogoσπιτάκι σου το πάντα γεμάτο με πανέμορφες δημιουργίες αλλά και φωτογραφίες!!!!
    Τα δωράκια που ετοίμασες είναι όλα ένα κι' ένα.... πολύ όμορφα και καλοδουλεμένα!!!!
    Και οι καρδούλες σου θα έχουν μεγάλο σουξέ!!!!
    Καλό καλοκαίρι Ντίμη μου και φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  55. Χρόνια πολλά ! Αν σε ένα χρόνο κατάφερες τόσα μπράβο σου, και μόνο οι τόσες φίλες που σου γράφουν είναι μεγάλη χαρά πιστεύω άλλωστε γι αυτό κάνουμε ότι κάνουμε για να το μοιραζόμαστε, οι καρδούλες πανέμορφες για τώρα το καλοκαίρι αλλά και τα δωράκια σου με γούστο, πολλά φιλιά Μαίρη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  56. Χρόνια πολλά!!!
    Χαίρομαι που τελικά σε κέρδισε και η φωτογραφία και απολαμβάνουμε και μεις όσα βλέπεις καθημερινά...
    Οι δημιουργίες σου είναι όλες εκπληκτικές...και σίγουρα θα αρέσουν οι καρδούλες...!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  57. Onnea 1 vuotiaalle blogille. Sinun blogissa on kiva käydä, kun on kauniita luomuksia ja nautin sinun valokuvista<3 Kauniita sydänkoruja, turkoosi on kaunis:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  58. Χρόνια Πολλά... Να είσαι πάντα τόσο δημιουργική!!
    Υπέροχα τα δωράκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  59. Καλή συνέχεια στις όμορφες δημιουργίες σου,
    όμορφα τα δωράκια !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  60. Oláquerida,feliz aniversário!!!!Parabéns pelo Talento compartilhado!!!
    Fico feliz por ser sua amiga!
    Obrigada.

    Beijos Marie.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  61. Δήμητρα μου όλο αυτό το χρόνο έχω θαυμάσει τις δημιουργίες σου και τις φωτογραφίες σου!
    Χρόνια πολλά στο blogσπιτάκισου, εύχομαι πάντα να είναι δημιουργικό, με πολλές αναρτήσεις με το μοναδικό τρόπο σου και πολλούς πολλούς αναγνώστες! Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  62. Congratulations on you bloganniversary. I just love the Holland images. I also simply love the cute heart pendants. They are so so cute. May be you can do post on how to make them
    www.thoughtsofpaps.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  63. Ααα, εσύ είσαι πιο "μικρή" από μένα!! χαχα!! Να τα χιλιάσει το καλόγουστο "σπιτάκι" σου, να'σαι πάντα καλά, υγιής , χαρούμενη και δημιουργική!
    Φιλάκια !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  64. Δημητρούλα, τα χρόνια πολλά κι από εμάς εδώ στον Νότο.
    Να συνεχίσεις να δημιουργείς και να μας μαθαίνεις κι εμάς - που δεν πιάνει το χέρι μας.
    More tutorials please!! Φιλιά από Μελβούρνη :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  65. Χρόνια πολλά, υπέροχα και δημιουργικά!!!! Να είσαι πάντα καλά, με αυτήν την απίθανη όρεξη για ζωή και αγάπη που ξεχειλίζει σε κάθε σου ανάρτηση!!! Σε φιλώ γλυκά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  66. Πάντα εδώ το παθαίνω!! Δεν ξέρω τι να πρωτοσχολιάσω!!!! χαχα!!!
    Να τα πω όλα μάζι;
    Ασε, θα το πάρω απ΄ την αρχή... χα, χα
    Χρόνια πολλά πολλά για το μπλοκ σου!!! ( είδες με καλή παρέα περνάει γρήγορα ο χρόνος!)
    με πολλές ιδέες για πολλές δημιουργίες...
    ...δε η καρδούλες πανέμορφες!!!
    από τις φώτο ξεχώρισα, το κόκκινο λουλούδι με τη γύρη και την τελευταία
    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  67. Wszystkiego najlepszego!!! Piękne prace! Cudne zdjęcia! Serdecznie pozdrawiam:):)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  68. Ντίμι μου
    να συνεχίσεις με το ίδιο κέφι κι ενθουσιασμό και τα επόμενα χρόνια,που εύχομαι νάναι πολλά και να κολλάς συνέχεια με καινούργια πράγματα!
    Φιλάκια ξαδέλφη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  69. χρόνια πολλά και δημιουργικά στο όμορφο blog σου !!! Να συνεχίσεις τις όμορφες δημιουργίες σου με το ίδιο κέφι.Σήμερα ανακάλυψα το blog σου και θα γίνω το επόμενο μέλος!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  70. Χρόνια πολλά και δημιουργικά!
    kathy by anthomeli

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  71. Χρονια πολλα!!
    Να τα εκατοστησει το μπλογκ παντα με ομορφες δημιουργιες!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  72. Καλησπέρα Dimi μου!Πέρασα από το Blog σου να δω τι άλλες όμορφες εικόνες μας ετοίμασες και έπεσα πάνω στην ανάρτηση με τα δώρα σου.Πολύ όμορφα!Όσο για τις καρδιές τις πήλινες θα αρέσουν,είμαι σίγουρη.Διάλεξες καλοκαιρινά και γήινα χρώματα.Με φορέματα ειδικά τώρα το καλοκαίρι ή με κάποιο ανοιχτό φανελάκι θα δείχνουν πολύ τέλειες.Καλό βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  73. Γεια σου Dimi μου! Και εγώ με τη σειρά μου να ευχηθώ στο σπιτάκι σου χρόνια πολλά και να συνεχίσεις άλλα πολλά χρόνια να μας κρατάς συντροφιά με τις όμορφες δημιουργίες σου! Τα δωράκια είναι όλα τέλεια!! Τυχερές οι νικήτριες!! Αλλά και τα κολιέ που έφτιαξες για τις φίλες, θα τα λατρέψουν! Όσο για τις φωτογραφίες, υπέροχες! Αν τα βερίκοκα είναι τα χρυσόμηλα, έχει και ο παππούς μου στο σπίτι μου μία χρυσομηλιά η οποία κάθε μέρα μας δίνει όλο και περισσότερα χρυσόμηλα! Καλή συνέχεια και πολλά φιλούθκια :)

    *Χίλια συγγνώμη για την αργοπορία αλλά επιτέλους έκανα το graffiti! Έλα να το πάρεις:

    http://basilikis-art.blogspot.com/2013/06/quote-of-day-challange-and-some-graffiti.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  74. Πολύχρονο το μπλογκάκι σου Dimi μου, εύχομαι πάντα το ίδιο δημιουργική!
    Τα δωράκια πολύ όμορφα, οι καρδούλες και οι κουκουγάγιες καταπληκτικά! Καλή συνέχεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  75. Happy Birthday, Dimi!
    Your Posts inspire me. I'm always amazed at your decopage and lovely place you live in:) Love the clay hearts, pendants! They are all lovely!! Have a great weekend and happy blogging!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  76. Χρόνια πολλά στο μπλογκοσπιτάκι σου, Dimi μου! Εύχομαι πολλές πολλές αναρτήσεις γεμάτες με όμορφες δημιουργίες και υπέροχες φωτογραφίες!
    Νομίζω ότι όλα τα δωράκια είναι εξαιρετικά! Όσο για τα μενταγιόν που ρωτάς, είναι πανέμορφα και σίγουρα θα τα ευχαριστηθούν πολύ οι παραλήπτριες!
    Καλή συνέχεια στις όμορφες δημιουργίες σου!!! Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  77. Χρονια πολλα για το πανεμορφο μπλογκ σου, Ντιμη μου.

    Τα δωρακια ειναι καταπληκτικα, οπως και οι φωτογραφιες σου!!

    Φιλια πολλα κ καλο Σαββατοκυριακο!

    Συνδεθηκα με το μπλογκ σου σημερα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  78. Σου εύχομαι χρόνια πολλά και να συνεχίσεις να μας γεμίζεις με τις εικόνες και τις δημιουργίες σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  79. Δημητρα μου το μπλογκακι σου ειναι ενα απο τα αγαημενα μου! Απο τοτε που το πρωτοβρηκα ειμαι τακτικη επισκεπτρια. Λατρευω τις δημιουργιες σου μα πανω απ'ολα την θετικη και αισιοδοξη ενεργεια που μας δινεις!
    Ολα τα δωρακια ειναι ομορφα αλλα αν ειχα να επιλεξω θα διαλεγα το Νουμερο 1! Πρωτον γιατι λατρευω τα χρωματα του (το μπλε ειναι το αγαπημενο μου) και δευτερον γιατι θα ηταν τελεια δαχτυλιδο-θηκη!
    Φιλακια πολλα και keep blogging!
    xx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  80. ¸.•°❤❤⊱彡

    Amo seu trabalho... mas, suas fotos são preciosas.
    Bom domingo!
    Boa semana!
    Beijinhos do Brasil°º✿♫
    °º✿
    º° ✿♥ ♫° ·.
    ¸.•°✿✿⊱彡

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  81. 1 χρόνος κιόλας; Πότε κιόλας; Πολύχρονο το όμορφο μπλογκ σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  82. Χρόνια πολλά Ντίμι μου!!!!!!!
    Θυμάμαι πως με εντυπωσίασες τότε με τις όμορφες φωτό σου και δημιουργίες σου, καθώς και με την ευγενική ψυχή σου!!!!!!Θυμάσαι πως μία αγάπη-αυτή της φωτόγρ- μας έφερε κοντά;;; Χαίρομαι που γίναμε φίλες και να είσαι πάντα καλά να μας δίνεις!!!!!!
    Πολλά φιλάκια!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  83. Χρόνια πολλά στο μπλογκοσπιτάκι σου γλυκιά μας Δήμητρα να τα εκατοστήσει και να μας χαρίζει πάντα τέτοιες χαρούμενες πρωτότυπες και παραμυθένιες δημιουργίες!!Νάσαι καλά πάντα κοριτσάκι!!!φιλάκια άπειρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  84. Olá querida,passei por aqui para desejar-lhe boa semana!!!Deus abençoe!

    Beijos Marie.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  85. Να είσαι καλά να συνεχίζεις να μας γλυκαίνεις με τις αναρτήσεις και τις φωτογραφίες σου Δημητρούλα !!
    Καλή εβδομάδα και καλή σου μέρα :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  86. Να εχεις πάντα κέφι και όρεξη για βόλτες και καλλιτεχνικες δημιουργιες!
    Καλη εβδομαδα ευχομαι :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σάς ευχαριστώ πολύ γιά τά όμορφα σας σχόλια!
Thank you for your kind comments!

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...