Δευτέρα, 10 Ιουνίου 2013

The Winners Are...........





Aποτελέσματα κληρώσεως,δωράκια καί........
 
 
 
 
 
 
Καλησπέρα φίλες μου!Καλή καί χαρούμενη εβδομάδα σάς εύχομαι!!
Καί τώρα,κατόπιν κληρώσεως,θά ανακοινώσω τίς νικήτριες πού κερδίζουν τά δωράκια,γιά τά πρώτα γεννέθλια τού ιστολογίου μου!
Σάς ευχαριστώ όλες σας γιά τίς ευχές πού μού αφήσατε στά όμορφα σχόλιά σας!
 
1η Νικήτρια....



Είναι η 'Εφη Αδαμίδου(Παλέτα Δημιουργίας)......
 
 
2η Νικήτρια .....
 
 
 
Είναι η Έλενα(Συνταγές Καρδιάς).....
 
 
Καί η 3η νικήτρια....
 
 
   
Είναι η Betty Manousos(Cut and Dry)
 
Καί οι έγκυρες συμμετοχές.... 
 
 
 
Έφη,Έλενα καί Betty Manousos,συγχαρητήρια,καί σάς εύχομαι πάντα τυχερές!!!!!
 Στείλτε τίς διευθύνσεις σας στό email μου,(d1pouliou@hotmail.gr)
γιά νά σάς σταλούν τά δωράκια σας!!
 
 
*******************
 
 
Δωράκια....Gifts...
 
 
 
 
 
Πολύ τυχερή,.όμως καί εγώ!!!
Τήν περασμένη εβδομάδα,γυρίζοντας από τό πρωινό μου μπάνιο στήν θάλασσα,έλαβα ένα δέμα από τήν φίλη μας Ελένη!!(Ετσι-Χωρίς- Πρόγραμμα).
Ξέροντας τήν αγάπη μου γιά τά πουλιά καί τήν θάλασσα,μού ζωγράφισε δύο καδράκια καί μία ξύλινη παλέτα!!Εξαιρετική η δουλειά της!!!Τήν θαυμάζω καί τήν αγαπώ πολύ!!!Καί τήν κάρτα πού τά συνόδευσαν,ζωγραφισμένη καί αυτή από τήν Ελένη μας!!
Σέ ευχαριστώ πάρα πολύ φίλη μου!!!Δέν έχω λόγια νά εκφράσω τά συναισθήματά μου!!!Νά είσαι πάντα καλά!!!Πολλά φιλάκια!!!!
 
 
**************
 
Μήν έχοντας όρεξη γιά decoupage,καί φέρνοντάς μου ο αντρούλης μου,πορτοκάλια από τήν Λακωνία,καί κεράσια από τήν Φθιώτιδα(έχω καί τά τυχερά μου),έφτιαξα......
 
 
 
  
Orange and cherry jam(made by me!!)
 
γλυκό τού κουταλιού,πορτοκάλι αλλά καί κεράσι!
Ότι πρέπει πάνω από τό παγωτό ή τό γιαούρτι τίς ζεστές ημέρες τού καλοκαιριού!
 
 
 
  
Τά μάθατε τά νέα?
 
 
Thanassoula and her three kittens!!!!
 
  Ή Θανασούλα μας,μάς έφερε σπίτι τά γατάκια της!!Τρία στόν αριθμό!!!
Τό ένα, είναι ίδιο ο Θανασάκης μου!!!
 
He looks like my Thanassis!!!
 
 Σάς ευχαριστώ όλες ,φίλες μου,γιά τήν συμμετοχή σας,καί στό μέλλον θά κληρώσω καί άλλα δωράκια!!
Καλή καί ευλογημένη εβδομάδα νά έχετε!!Καλά μπάνια!!Φιλάκια!!!
 
************
 
My dear friends,thank you all for your participation in the draw,for my blogs 1st birthday!!  
Have a lovely week!!Take care!!!
 
 
 
Lagonisi beach
 
 
 
 
Dimi... 
 
 
 
 
  
 

62 σχόλια:

  1. Συγχαρητηρια στις τυχερες! :)

    Καλη βδομαδα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Parabéns aos vencedores! Linda praia e fotos todas! beijos,chica

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλή εβδομάδα!! Συγχαρητήρια στις τυχερές!! Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Μπράβο στις τυχερές,να χαρούν τα δωράκια!
    Υπέροχα όσα έφτιαξες για δωράκια-τυχερούλες οι νικήτριες!
    Καλλιτέχνης και νοικοκυρά,νοστιμιές βλέπω!

    Τα γατόνια σου γλυκύτατα!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Συγχαρητήρια στις τυχερές!
    Τι γλυκούλικα τα γατούλια...
    Πολλά φιλιά, καλή σου εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Καλησπέρα!Συγχαρητήρια στις τυχερές.Με το καλό να παραλάβουν και να χαρούν τα όμορφα δώρα τους.Dimi τι όμορφα γατάκια!Να τα χαίρεσαι!Θανασάκια,χαχα.Καλή βδομάδα να έχουμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Συγχαρητήρια στις τυχερές!!
    Να χαρείς κι εσύ τα δωράκια σου και να σας ζήσουν τα γατάκια!!
    Το πόσο ζήλεψα εκείνο το γλυκό κεράσι δε λέγεται!!!
    Φιλιά πολλά και καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Onnea voittajalle. Herkullista kirsikka hilloa, nam..:)Hyvää viikkoa sinulle:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. συγχαρητηρια στις τυχερες!!!πολυ ομορφο και το δικο σου το δωρακι!!να το χαρεις!!να σας ζησουν και τα γατακια,ειναι τοσο γλυκα!!!για τα γλυκα του κουταλιου..τι να πω!!!φαινονται υπεροχα!!!φιλια πολλα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Αχ τι γλυκα που ειναι τα γατακια! Συγχαρητηρια στις τυχερες να χαρουνε τα δωρακια τους!
    Οσα για το γλυκο κερασι μα τι ωραιο χρωμα μπραβο!

    φιλακια
    Αναστασια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Τι όμνορφα που ξεκινάει η βδομάδα μου!!!
    Χαίρομαι πολύ που κέρδισα Dimi μου και θα έχω κάτι φτιαγμένο από τα χρυσά σου τα χεράκια!!!
    Μα κι αυτό το κερασάκι σου πολύ το λιμπίστικα πάντως, σου έγινε υπέροχο!!!
    Να χαρείς κι εσύ τα δωράκια σου!
    Φιλάκια, καλή βδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Συγχαρητήρια στις τυχερές.
    Πολύ το ζήλεψα το κερασάκι σου :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Μπράβο στις τυχερές!!! Να χαρούν τα δώρα τους τα όμορφα!!!
    Πολύ ωραίο και το δικό σου δώρο Δήμητρά μου!!!
    Τα γατάκια σου κουκλάκια!!! Να σας ζήσουν!!!
    Σε φιλώ!! Καλή βδομάδα να έχεις!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Gratulacje dla zwycięzcy! Piękne prezenty! Przesłodkie kociaki! Serdecznie pozdrawiam:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Συγχαρητήρια στις τυχερές!!Να χαρείς και συ τα δώρα σου!!!Τα κεράσια σου(και το φρούτο και το γλυκό) σκέτη αμαρτία,οι φωτογραφίες σου είναι ολοζώντανες!!!Τα γατάκια είναι γλύκα!!!Πολλά φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Dimi, this kitten looks very happy and playful!
    I love orange jam, what is the recipe?
    Have a nice week!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Congrats to the winners, they will be happy with your lovely prizes! Very pretty scenery! Cute kitties! Wishing you a happy day!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Dimi dear, a wonderful and joyful post lifting up my spirits. The photos are gorgeous and summery - I love them! Thanks for your kind words on my blog! Big kiss, Christa

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Το κεράσι σου το λιμπίστικα φιλενάδα μου. Γράψε μας την συνταγή επειγόντως γιατί φαίνεται τέλειο.!!!!
    Και συγχαρητήρια στις τυχερές.
    φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Congratulations on your anniversary Dimi, and thank you for your kind concern over my extended absence from blogland.... we have a little arrival on the way, which is exciting, but complicated for us too. I promise to keep you updated!! I love your kittens, they are soooo beautiful and your jams look delicious... I am waiting for our blackcurrants to ripen so I can make our jam for the rest of the year! Lots of love Chloe xxxx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Συγχαρητήρια στις τυχερές. Να χαρούν τα δώρα τους και να συνεχίσουν να είναι έτσι τυχερές. Να χαρείς και εσύ τα δώρα σου. Το γλυκό κεράσι τρέχουν τα σάλια μου όταν το βλέπω... Να σου στείλω διευθυνση- να μου στείλεις ταπεράκι; Τα γατούλια σου μωρά κουκλιά!!!!
    πολλά πολλά φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Congratulations to the lucky winners!!!
    Enjoy your wonderful presents, Dimi mou!!! Your friend is so talented!
    The kittens are SOOOOO sweet!!!!!! They look so soft and adorable! Have a great week, fili mou! Polla filakia from me, Zoe and Lilli!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Congratulations to the lucky winners!!!
    Enjoy your wonderful presents, Dimi mou!!! Your friend is very talented! And your fruit preserves look so yummy! :D
    Oh the kittens are SOOOOO sweet!!!!! They look so soft and adorable!!! Have a wonderful week, fili mou!!! Polla filakia from me, Zoe and Lilli!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Congratulations on the winners...very lucky!!!Everything is always such beautiful! I love you beach!!!!
    Kisses
    Alessandra

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Συγχαρητήρια στις τυχερές και εσύ να χαρείς το δωράκι σου! Το κερασάκι σου είναι μούρλια! Φιλάκια και καλό βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Καλησπέρα Dimi μου!! Συγχαρητήρια στις νικήτριες!! Να χαρούν τις όμορφες δημιουργίες σου και εσύ τα καδράκια της φίλης σου!! Τρελαίνομαι για γλυκό κεράσι!! Τα μικρά της θανασούλας είναι σκέτη γλύκα! Και ο θανασάκης ίδιος ο πατέρας του! :)) Καλό ξημέρωμα και καλη εβδομάδα! Φιλάκια πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. ΜΟλις τώρα είδα αυτή την ανάρτηση , γι αυτό άργησα να περάσω..συγχαρητήρια στις νικήτριες να χαρούν τα όμορφα δώρα σου... και συ όμως να χαρείς τα ωραία δώρα και την όμορφη κάρτα.... να χαίρεστε την γατοοικογένεια , τι όμορφη που είναι μοιάζουν όλοι και το μικρό ίδιο ο πατέρας του, ο Θανασάκης
    μου άρεσε πολυ η τελευταία φώτο
    γλυκό πορτοκαλιού δεν έφαγα, κερασιού έφαγα..
    καλή εβδομάδα
    πάντα χαρές να σου δίνει το μπλογκ σου
    φιλούθκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Δήμητρά μου να χαίρονται τα υπέροχα δώρα οι τυχερές , και εσύ το δικό σου δωράκι . Απλωσα το χέρι μου χάιδεψα τα γατάκια σου και έβαλα το πόδι λίγο στη θάλασσα και ένοιωσα λαχτάρα να την είχα πιο κοντά
    φιλάκια θαλασσινά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Τί όμορφα δώρα για τις τυχερές!!!!!Να είναι πάντα τυχερές, οι νικήτριες και εσύ πάντα δοτική και δημιουργική.Είχες δίκιο που καταχάρηκες, για τα δώρα που έλαβες,γιατί πέρα από την όμορφη πράξη είναι και πραγματικά πολυ όμορφα.Φιλιά πολλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Συγχαρητηρια στις τυχερες να τα χαρούν τα δωράκια τους ,να σας ζήσουν τα γατακια,κουκλια είναι ,καλοφάγωτα τα γλυκάκια σας πολλά φιλιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΚΑΙ ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ ΣΤΙΣ ΤΥΧΕΡΕΣ! ΤΙ ΟΜΟΡΦΑ ΓΑΤΑΚΙΑ!!!!!ΝΑ ΤΑ ΧΑΙΡΕΣΑΙ! ΦΙΛΙΑ ΠΟΛΛΑ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Καλημέρα! Συγχαρητήρια στις τυχερές !! Νιαμ νιαμ τα γλυκά του κουταλιού είναι τα αγαπημένα μου οπότε κερνιέμαι από μια κουταλίτσα! Θαύμα είσαι Ντίμι μου! Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Καλημέρα Dimi να είσαι πάντα καλά. Να χαίρεσαι τα δωράκια που πήρες και να χαίρονται τα δωράκια τους οι τυχεροί. Η γατούλα τα έφερε τελικά( είναι πολύ όμορφα). Ήρθε και junior Θανασάκης. Καλοφάγωτα τα γλυκά σου
    φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Μπράβο στις τυχερές!!!!!
    Ντίμι μου πολύ όμορφα τα δώρα σου αλλά και της Ελένης μας, βλέπεις είμαι και εγώ από τις τυχερές που έλαβα τα καταπληκτικά της έργα!!!!!!οΙ ΦΩΤΌ ΣΟΥ ΦΑΝΤΑΣΤΙΚΈς!!!!!!!!
    Πολλά φιλιά!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Μπράβο σε όλες σας! Τί ωραίο να κάνει κανείς δώρα! Η γατο-οικογένεια αυξάνει με τόσο παιγνιδιάρες παρουσίες!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. Συγχαρητήρια στις τυχερούλες μα και σε εσένα για τα όμορφα δωράκια που ετοίμασες!!!Πολύ όμορφο το δώρο που έλαβες να το χαρείς!!!Τα γλυκά του κουταλιού σου υπέροχα και τα γατάκια είναι γλύκα!!!Πολλά φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. Συγχαρητήρια στους νικητές - συγχαρητήρια Dimi με το 1ο γενέθλια του blog σας. Σας εύχομαι μια καλή μέρες :) Αγκαλιές Hanne Bente

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. Συγχαρητήρια στις τυχερές!!! Εμείς οι υπόλοιποι μπορούμε να κεραστούμε από τα υπέροχα γλυκάκια σου, εεεεεε;;;;
    Πολλά φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. Συγχαρητήρια στις νικήτριες
    Φιλάκια ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. Oπως πάντα απολαυστική η ανάρτησή σου... αφού όλο λέω... τι θα έχει παρακάτω, τι θα έχει παρακάτω; Με εκπλήσσεις συνέχεια. Σε φιλώ. Κάλη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. Συγχαρητήρια σε όλες τις τυχερές, μπράβο!!!!
    Τέλεια και αυτή η ανάρτησή σου, μπράβο σου Δήμητρα!!!Το γλυκό κεράσι...υπέροχο!!!!Οι γατούλες σκέτη γλύκα!
    Να χαρείς και τα δωράκια σου!!!
    Πολλά φιλάκια!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. Such a lovely kind gift you received. Have a lovely week

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. Μπράβο και στις τρεις τυχερούλες!! Μπράβο και σε σένα για τον όμορφο διαγωνισμό!
    Να τα χαρείς κι εσύ τα δωράκια σου!
    Πολλά φιλιά! Καλό βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. Congratulations to the winners!!!
    Have a good week, Dimi! and my g+ for your post!!!.)))

    Besos, desde España, Marcela♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. Μπράβο στις τυχερές αλλά και σ'εσενα που έδωσες τα πολύ πολύ όμορφα δώρα.Καλοφάγωτα τα γλυκάκια και με γεια τα όμορφα δώρα που πήρες από την Ελένη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  46. Συγχαρητήρια στις υπερτυχερές και σε σένα Ντίμη μου για τα τόσο όμορφα δώρα που μοιράζεις!!!!
    Να χαρείς και τα ωραία δωράκια που έλαβες!!!
    Όσο για τα "Θανασάκια", είναι σκέτες γλύκες.....Να σας ζήσουν!!!!!
    Φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  47. Dearest Dimi,
    Congrats to the winners of your lovely prices.
    And congrats to your for receiving such care mail!
    Hugs,
    Mariette

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  48. Συγχαρητήρια στις τυχερές!!!! Να χαίρεσαι το δωράκι σου!!! Τί όμορφα γατουλίνια είναι αυτά;;; Θα ρίξετε πολλά γέλια με τα καμώματά τους!!! Να είσαι καλά να απολαμβάνεις τις μέρες σου και εμείς εσένα!!! Φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  49. Δήμητρα με μεγάλη μου χαρά πήρα το Ολανδέζικο μπολάκι και το ανάρτησα στην προ τριών ημερών ανάρτηση μου!
    Αισθάνομαι πολύ τυχερή για αυτό το υπέροχο δωράκι σου !!!Θέλω επίσης να σε ευχαριστήσω μέσα από την καρδιά μου για αυτά τα σχέδια που μου έστειλες, το δε μπλοκ με βοήθησε πάρα πολύ!!!!Να'σαι καλά και να περνάς όμορφα!!!Φιλάκια πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  50. Olá amiga,Obrigada pela visitinha!!!Amo sua atenção!!!
    Que lindos gatinhos,muito fofos!
    Volte sempre!!!

    Beijos do Brasil, Marie.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  51. Kal Dimi mou de to phra xabari to giveaway...

    poly omorfa dwra moirases. eisai karakliktikh

    polla filia : )

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  52. ε καλά..το πρώτο που θα σολιάσω είναι τα πολύ γλυκά γατάκια!!!!Γνωρίζω τα συναισθήματά σου,περί...η μαμά τα έφερε στο σπίτι μας!!!!Και είναι τόσο όμορφα!Να σας ζήσουν,και να τα χαίρεστε-))))))))))
    Συγχαρητήρια στις νικήτριες για τα πανέμορφα δώρα που κέρδισαν από σένα φτιαγμένα Δήμητρα!!!!
    Εγώ που ήμουν?
    Να χαίρεσαι και εσύ τα δωράκια σου-)))
    …….(¨`•.•´¨)…..….l | /
    (¨`•.•´¨).¸.•´—— (ړײ) —
    .`•.¸.(¨`•.•´¨)….… / | l
    (¨`•.•´¨).¸.•´
    .`•.¸.•´.•´
    ……`•´¸
    ………..)
    ……¸.•´
    …..(
    ……`•.¸
    ………..Πολλά φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  53. Conglaturation to the lucky winners!! And your pictures are great! You are so talented, DIMI!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  54. Συγχαρητήρια στις τυχερές! Είμαι σίγουρη ότι θα ξετρελαθούν με τα δώρα.
    Αλλά κι αυτά που έλαβες εσύ πολύ όμορφα!
    Πολλά φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  55. ¸.•°✿✿⊱彡
    Adorei as fotos... sempre muito lindas!!!

    Bom restinho de semana!
    Beijinhos do Brasil.
    ¸.•°✿✿⊱彡

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  56. Συγχαρητήρια στις τυχερες!!!!! Το κερασακι σου μου ανοιξε την ορεξη!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  57. Olá amiga, parabéns pelo aniversário do blog,desejo muito secesso!!!Fico feliz em fazer parte dessa festa!!!Obrigada pela visitinha carinhosa!!!
    Volte sempre!!!

    Beijos, Marie.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  58. Κερασάκι γλυκό !! Τι λαχταριστό !
    Και το πορτοκάλι μου αρέσει δηλαδή, αλλά το άλλο είναι αδυναμία :)
    Να σας ζήσουν τα Θανασάκια :)
    Καλό Σαββατοκύριακο Δημητρούλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  59. ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ ΣΤΙΣ ΤΥΧΕΡΕΣ!!!!
    ΕΝΑ ΓΛΥΚΑΚΙ ΘΑ ΤΟ ΕΠΑΙΡΝΑ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩΣ!!!!
    ΜΕ ΓΕΙΑ ΚΑΙ ΤΑ ΔΙΚΑ ΣΟΥ ΔΩΡΑΚΙΑ!!!!
    ΦΙΛΑΚΙΑ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  60. Καλη μου φιλη Ντιμη,

    Τι να πω? Το ευχαριστω ειναι λιγο. Τα δωρακια μου ειναι ΥΠΕΡΟΧΑΑΑ!!
    Το τυρκουαζ ειναι το χρωμα μου, και τωρα το Καλοκαιρι πηγαινει "γαντι", επισης θαυμασα την καταπληκτικη ιδεα σου για το σαπουνι..και το μπουκαλι. Πανεμορφα!
    Εισαι πολυ ταλαντουχα και υπεροχη!
    Σευχαριστω επισης κ για τις ευχες σου.

    Σου ευχομαι και 'γω με τη σειρα μου ενα ομορφο Καλοκαιρι και να εισαι παντα καλα!

    Φιλια Πολλα!!!
    Μπεττυ

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σάς ευχαριστώ πολύ γιά τά όμορφα σας σχόλια!
Thank you for your kind comments!

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...