Πέμπτη, 30 Μαΐου 2013

Summer !! Sun,sea and blue skies...




Γεύση Καλοκαιριού....
 





Καλησπέρα φίλες μου,στήν όμορφη blogoγειτονιά μας!
Οί ημέρες ζεστές καί ηλιόλουστες,ο Μάιος μήνας μάς αφήνει,δίνοντας τήν θέση του στόν πρώτο μήνα τού καλοκαιριού,τόν Ιούνιο!!
Ιούνιος!!Καλοκαίρι,διακοπές,ήλιος,θάλασσα,καταγάλανος ουρανός!!
Τήν Τετάρτη,όλο χαρά,ξεκίνησα γιά μπάνιο στήν παραλία μας,τήν Γαλάζια Ακτή.Μέ περίμενε μία δυσάρεστη έκπληξη!
Γκρέμιζαν τήν καντίνα καί άδειαζαν τήν παραλία από τίς ξαπλώστρες καί τίς ομπρέλες!Η φίλη μου η Βίκη,ιδιοκτήτρια τής καντίνας, μαζί μέ τήν κόρη της νά κλαίνε!! Πολύ στεναχωρέθηκα!
Ο λόγος?Έφυγαν οι αρμοδιότητες από τόν Δήμο,καί δόθηκαν σέ κρατική υπηρεσία,πού θά ελέγχει όλες πλέον τίς παραλίες τής Αττικής!Νομίζω ότι καταλάβατε!!!


Μήν αντέχοντας νά βλέπω τό θέαμα αυτό,ξεκίνησα γιά μιά άλλη παραλία,πολύ κοντά μας τό, Πεύκο, δίπλα στό ξενοδοχείο Grand Resort.
Πρός μεγάλη μου έκπληξη,εκεί λειτουργούσαν όλα ομαλά!




Σήμερα τό πρωί,πήγα βόλτα στήν Βάρκιζα,έχοντας νά κάνω κάποια ψώνια!Οσες φορές καί νά πάω,δέν τήν χορταίνω!








 Κάθισα στό παγκάκι,θαυμάζοντας τήν ηρεμία τής θάλασσας καί βλέποντας τά ψαροκάικα νά φτάνουν στήν προβλήτα!





***************

My Summer Decoupage Creations....



 
My Decoupage Creations....Sea pebbles  with napkin
 


Βότσαλα,πού μάζεψα από τήν παραλία τού Αλισσού στήν Πάτρα!
Εκoψα μοτίφ από χαρτοπετσέτα,σέ κάποια έβαλα πάστα διαμόρφωσης,καί έτοιμα τά καλοκαιρινά μου βότσαλα μέ decoupage!  


My Decoupage Creations....Box with rice paper,crackle,stencills with gold paste and lace

Ξύλινο κουτί,μέ μοτίφ από ριζόχαρτο,κρακελέ 2συστ.,stensills μέ χρυσή πάστα,λευκή πατίνα καί δαντέλα.


  Στό γυάλινο μπώλ,κόλλησα μοτίφ από χαρτί διπλής όψεως,έκανα κρακελέ 2συστ,γέμισα τά σκασίματα μέ πατίνα,καί στό τέλος βερνίκι νεφτιού γιά προστασία.


My Decoupage Creations...Glass bowl with decoupage paper and crackle

**********


"Μικρή Κουζίνα"




Τήν Κική,μέ τό μαγειρικό blog,"Μικρή Κουζίνα",τήν ξέρεται!Όσες όμως δέν τήν γνωρίζουν,ευκαιρία νά επισκεφτούν τό γεμάτο παραδοσιακές καί παντανόστιμες συνταγές ,blogoσπιτάκι της!!
 Τήν Κική,τήν γνώρισα σερφάροντας στό ίντερνετ,εδώ καί τρία χρόνια.Ζεί στήν όμορφη Ζάκυνθο,πατρίδα τής μητέρας μου,καί όποτε ζήτησα τήν βοήθειά της,ήταν πάντα πρόθυμη νά μέ βοηθήσει!


Εχθές,έλαβα αυτά τά σαπούνια καί τίς αρωματικές πετρούλες,φτιαγμένα από τήν Κική!! Τί όμορφα πού μοσχομυρίζουν!
Σέ ευχαριστώ πάρα πολύ Κική μου,γιά όλα!!!

********

Στήν μικρή πορτοκαλιά μας,έδεσαν τά πρώτα πορτοκάλια!!





Σάς ευχαριστώ πολύ φίλες μου,γιά τίς επισκέψεις σας καί γιά τά όμορφα σχόλιά σας!!
Σάς εύχομαι καλό μήνα Ιούνιο,καί καλό Καλοκαίρι νά έχουμε!!Πολλά φιλάκια!!

*******

My dear friends,thank you all for your visits and for your kind comments on my blog!
Wishing you all,a good new month of June,and Happy Summertime!!
Take care!



 
  Dimi...



Ιούνιος μήνας μέ εκπλήξεις!!

77 σχόλια:

  1. Γέμισαν τα μάτια κι η ψυχή μου γαλάζιο-πόσο μ΄αρέσουν οι φωτογραφίες σου,Ντίμη-υπέροχες!
    Τα καλοκαιρινά σου βοτσαλάκια πανέμορφα,θα στολίσουν το σπίτι φέρνοντας αύρα της θάλασσας!
    Με γεια τα δωράκια!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Τι ωραία που είναι η θαλασσίτσα! Κι εγώ σήμερα πήγα για μπανάκι!
    Κι εγώ ευχαριστώ για όλα και για την αναφορά για τα βιβλία μου! Τα σαπουνάκια είπαμε ε; Να τα χρησιμοποιήσεις! :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Kalispara Dimi, When I look at your photographs they make me smile and remind me so much of Cyprus. They also make me realise how much I miss the island.
    I could just dip my toes in the beautiful blue water.
    .... and your oranges, so small and green but they will be bursting with flavour soon.
    Dimi I really do like your decoupage glass bowls they are so pretty.
    Thank you for brightening my day.
    Best Wishes as always,
    Daphne

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Αχ βρε Dimi μου τι μας κάνεις με αυτές τις φωτό! ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ στο ΦΟΥΛ! Να σαι καλά που μας φτιάχνεις την διάθεση και σήμερα δεν είχα καλή μέρα και το είχα ανάγκη :)
    Τα φιλιά μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Υπέροχες φωτογραφίες και υπέροχες δημιουργίες με θαλασσινή αύρα και όχι μόνο! Δεν ξέρω τι να πρωτοθαυμάσω !!! φιλιά !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. τι ομορφιες μας χαρισες dimaki μου νασαι καλα μας ξεσηκωσες να υποδεχτουμε το καλοκαιρι !!!! σε φιλω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Beautiful scenic views of the sea and sky! What a lovely day and place to visit. Your decoupage is pretty, I love the bowls you created! Have a happy day!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Υπέροχες οι φωτογραφίες σου. Τα έργα σου ανεπανάληπτα ως συνήθως.Ομορφο το σπιτάκι της Κικής. να χαίρεσαι τα δωράκια σου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Τι όμορφες καλοκαιρινές εικόνες!!!!!!Χόρτασε το μάτι μας θάλασσα!!Μου λείπει!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Είχες δεν είχες μας έφερες το καλοκαίρι!!!Φωτογραφίες και δημιουργίες πανέμορφες!!!!!Φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Αυτά μας κανείς και θελουμε να έρθουμε Ελλάδα για διακοπές ;) το κουτάκι πανέμορφο!!!! Το θελωωωω :) φιλακιαααααααααααα :******

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δικό σου παιδάκι μου!!!I love you Floritsa mou!!!Take care!!!!!!<3

      Διαγραφή
  12. Καλο μηνα και καλο καλοκαιρι Dimi μου! Υπεροχες οι δημιουργιες σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. How beautiful views and your decoupages are so pretty! We have also summer and sun here now but I really miss the blue sea. Have a nice sunny day my friend!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Πανέμορφα όλα!!! Αυτό το κουτί τέλειο!!!!
    Υπέροχες φωτό!! Κι εγώ στο Πεύκο κάνω μπανάκια!!!
    Κρίμα για την καντίνα της φίλης σου... Αλοίμονο τα μαγειρέψαν ωραία φαντάζομαι όπως πάντα!!!
    Σε φιλώ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Μύρισε θάλασσα η ανάρτηση σου....
    Για τις δημιουργιες σου ξέρεις, να μην τα λέω συνέχεια: ότι φτιάχνεις είναι φανταστικό. πολύ μου άρεσαν τα γυάλινα μπωλ. Δεν έχω καταπιαστεί ποτέ με γυαλί. θα το τολμήσω κάποια στιγμή.
    Πιο πολύ απο όλα ξετρελάθηκα με την πορτοκαλίτσα σου.
    Εύχοαμι να κάνει πολλά πορτοκαλάκια το χειμώνα.
    πολλά φιλιά Dimi
    Καλήνύχτα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Όμορφες οι δημιουργίες σου και οι φωτογραφίες όπως πάντα υπέροχες! Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Δήμητρα μας έφτιαξες την διάθεση!...μας έφερες το καλοκαίρι!...Να είσαι καλά!
    Τα ντεκουπαριστά σου...όπως πάντα Πολύ όμορφα!!!
    Καλή σοδειά σας εύχομαι από την πορτοκαλιά σας!
    Καλό σου βράδυ Δήμητρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Ανάρτηση αφιερώμενη στην αγαπημένη μου εποχή και στην αγαπημένη μου θάλασσα..(ως ανθρωπος και ως δελιφνάκι) τι όμορφη απολαυστική ανάρτηση...την λάτρεψα...λάτρεψα πολύ τη φωτο με τα κοχύλια και τα κύματα την θαλασσα ανάμεσα τους.. πολύ όμορφες όλες οι φωτος σου..και η πορτοκαλιά σου...οι δημιουργίες σου οπως πάντα πανέμορφες, ειδικά αυτές που μυρίζουν και την αγαπημενη μου εποχή καλοκαίρι!! να χαρείς τα δώρα σου..ανυπομονώ για τις εκπλήξεις..πάω να γνωρίσω το μπλογκ μικρή κουζίνα..
    κρίμα που σε περίμενε η άσχημη έκπληξη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Καταπληκτικές οι καλοκαιρινές δημιουργίες σου Dimi μου, μύρισε καλοκαιράκι η μπλογκογειτονιά μας!
    Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Λυπάμαι πολύ για την φίλη σου και την στεναχώρια που περνάνε σε τόσο δύσκολους καιρόυς. Καταπληκτικές φωτογραφίες και καταπληκτικές δημιουργίες! Μπράβο Ντιμάκι μου είσαι υπέροχη! Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Kρίμα στ΄ αλήθεια που κλείνει το μαγαζί, το ξέρω, έχω πάει πολλές φορές.
    Υπέροχες οι φωτογραφίες σου, αλλά και οι καλοκαιρινές κατασκευές σου !!
    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Τέτοια δείξε μας τώρα να πάρω τις θάλασσες και ν΄αφήσω τα βουνά !Αλλά έλα που την αγαπώ πολύ !
    Μου αρέσουν όλες οι παραλίες ,αλλά και οι δημιουργίες σου Δήμητρά μου.
    Φιλάκια Ιουνιάτικα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

  23. Olá amiga,vim retribuir sua carinhosa visita ao meu cantinho.
    Fiquei feliz com sua presença!!!Aproveite bem o verão!
    Obrigada,volte sempre.

    Beijos Marie.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Sun, sea and fun - love the photo of the pebbles on the breach all brightly coloured and with the sea bubbling around them.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Είσαι πολύ τυχερή που μένεις σε αυτά τα μέρη!! Τα αγαπώ!! :) Κρίμα για την φίλη σου που χάνει το μαγαζί της.. Νομίζω πως και ένα διπλανό beach bar που πήγαινα πριν αρκετά χρόνια κάπως έτσι έκλεισε, δεν ανήκε πλέον στον δήμο. Τέλειες οι φωτογραφίες σου όπως πάντα να μας ανεβάζουν την διάθεση!! Επίσης τρελαίνομαι με τα κουτιά που φτιάχνεις! Πάω να επισκεφτώ την ζακυνθινιά φίλη σου, αν δεν στηρίξουμε την πατρίδα μας ποιον θα στηρίξουμε;;!! :) Πολλά φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Τρομερές όπως πάντα οι φωτογραφίες σου!!!Γέμισε η ψυχή μας εικόνες καλοκαιριού , με το μοναδικό ελληνικό γαλάζιο!!!Χαίρομαι που περνάς καλά και απολαμβάνεις το καφεδάκι σου στην ακρογυαλιά!!!Υπέροχες και οι δημιουγίες σου!!Ετοιμα και τα βοτσαλάκια σου για την καλοκαιρινή διακόσμηση!!!Σε θαυμάζω που τα προλαβαίνεις όλα!!!Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Κατ αρχήν να πω ότι λυπάμαι για την παραλια σας που τη χαλασαν,όταν χανονται τέτοια μέρη ,χάνεις μαζί τους κομμάτια απο τη ζωή σου.Πάντα ομορφες οι φωτογραφιες σου που συναγωνιζοται τις δημιουργιες σου,να χαρεις τα δωρακια σου, σου εύχομαι πολλα φιλιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Οι φωτογραφίες σου, όπως πάντα, φοβερές και αντιπροσωπευτικές του κλίματος, που μας το μεταφέρεις θαυμάσια
    Η φωτογραφία με τα βότσαλα στο νερό, Τι τέλεια !!Οι δημιουργίες σου ωραιώτατες και να χαρείς και τα
    δωράκια σου !!! Και καλή φωτογραφική, καλοκαιρινή αρχή...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Geia sou Dimi mou!!! What a wonderful summer post! I loved all the images, and your summer creations are amazing!!!! You always know how to express the beauty of each season at its best, and that's something I love about your photos, your work and your blog in general!!! Thank you for the great summer preview (we don't have summer here yet, but the weather is better now and it's finally warming up)!
    Have a wonderful June, my friend! Polla filia!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Καλημέρα Dimi μου, όμορφες οι φωτογραφίες σου - όπως πάντα!!
    μου αρέσει ο φακό που χρησιμοποιείς ευρυγωνίος, λέγεται;
    Όμορφες όλες οι δημιουργίες σου!!!! όμως ξεχώρισα το γυάλινο ρεσώ!!!
    Φιλία

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Kiitos Dimi kauniista kuvista, kuvasi on aina kauniit. Ihania, kauniita on myös luomuksesi<3 Hyvää kesää sinulle :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Καλημέρα Dimi μου!! Λυπάμαι για όσα έγιναν στην αγαπημένη σου παραλία!! Δεν ξέρουμε τι μας ξημερώνει πια!!
    Αφήνω τα άσχημα και τον σημερινό βροχερό καιρό και κρατάω τις όμορφες καλοκαιρινές εικόνες από την βολτούλα και τις δημιουργίες σου!! Να χαρείς τα δωράκια της φίλης σου!!! Καλό Σαββατοκύριακο!! Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Πόσο τυχερή είσαι Δήμητρα που μένεις σε απόσταση αναπνοής από τη θάλασσα!
    Απολαμβάνεις γαλάζιο!
    Κρίμα για την καντίνα της φίλης σου...
    Τι φοβερό το ροζ κουτάκι που έφτιαξες πάλι!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Hello Dimi
    Όμορφες εικόνες που δείχνουν. Sun / άμμο και τη θάλασσα. Ευχόμαστε να έχετε ένα καλό Σαββατοκύριακο :) Αγκαλιές Hanne Bente

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. Γειά σου Dimi, επειδή είμαι κολλημένη με τη θάλασσα στο μπλογκ σου ηρεμώ, ζηλεύω τα τυρκουάζ νερα και μπραβο σου που τα αποθανατίζεις γιατι δείχνουν πόσο όμορφη είναι η χώρα μας , πόσο καθαρά τα νερά ακόμη καιτόσο κοντά σε μια μεγάλη πολη σαν την Αθήνα, το κρακελέ δείχνει πολυ όμορφο στο κουτί που έφτιαξες, πολλά φιλιά Μαίρη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. Πολύ όμορφες οι φωτογραφίες και όλες οι κατασκευές και τα σαπουνάκια που έλαβες!
    Κρίμα για το μαγαζί της φίλης σου.
    Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. Dimi, Sea pebbles, waves, sun and beaches...Oh, now I would be at your place!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. Beautiful your creations, dear Dimi! I love all your beaches, of the pics! I would like to live there ....
    Have a wonderful weekend! and my g+ for you!!!:)))

    Besos, desde España, Marcela♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. Ντίμι μου, περνάω μιά πολύ άσχημη ίωση και με έχασες..Τώρα που διάβασα για την παραλία σας στεναχωρήθηκα...Τι θα σκαρώσουν άραγε ;;; Δεν πάμε καλά...
    Τα έργα σου πάλι κάθομαι και τα θαυμάζω!Ειδικά αυτό το κουτί, τι όμορφο!!!!!!!!!!
    Η Κική μας και το μεράκι της!!!!!!
    Αντε θα φάμε και πορτοκάλια!!!!
    Πολλά φιλιά!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. Το κουτί το λάτρεψα!! Έχω ένα βραβείο για σένα http://mamakaioximono.blogspot.gr/2013/05/blog-post_31.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. Καλησπέρα !

    Κι εγώ τα άρχισα τα μπάνια. Πήγα προχθές στη λίμνη με το γιο μου και κάναμε μπάνιο. Πολύ κρύο νερό αλλά υπέροχο. Έχει απίθανη ζεστή αυτές της μέρες εδώ πράγμα ασυνήθιστο και τiς απολαμβάνουμε : )

    Πολύ ωραίες οι φωτο
    και οι δημιουργίες σου στις πετρούλες.

    φιλία xoxox
    Καλό Σαββατοκύριακο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. Εντάξει..!! Σ'αγαπάωω!! Χαρίζεις τόση ομορφιά με τις φωτό σου!!!
    Καλή αρχή του καλοκαιριού!!!
    Φιλιααα πολλάααα!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. Wow!!!The sea, the beach of your Greece is fantastic!!!!!Your stones are very cute and perfect but the box....i love it!!!! You did a great romantic work...gorgeous!
    KIsses
    Alessandra

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. Μιμίκα μου, τι όμορφες θαλασσινές φωτογραφίες!!! Τα βοτσαλάκια που έφτιαξες είναι πολύ ξεχωριστά!!!
    Κρίμα για το beach bar της φίλης σου...
    Να χαρείς τα σαπουνάκια που σου έστειλε η φίλη σου!!! Πάω να την επισκεφτώ κι εγώ!!!
    Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  46. Μία από τα ιδια στο Φανάρι όπου υπήρχαν λυώμενα Μπαράκια με τα σχετικά ... και ηταν 7 στο σύνολο εφέτος δεν θα λειτουργήσουν!!!! παρά μόνο ένα κτιστό!!! με άδεια λειτουργίας από το 1960.Και οι λουώμενοι δύο νομών πως θα εξυπηρετούνται;; Η Φωτ. μηχανή σου κάνει θαύματα τα βότσαλα ολοζώντανα....κάνατε πολύ καλήεπιλογή αγοράς!
    Τα ντεκουπαρισμένα σου επίκαιρα, καλοφτιαγμένα και δείχνουν με την πρώτη την αγάπη σου για αυτό που κάνεις!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  47. Δεν φεύγω αν δεν σου στείλω τα φιλάκια μου από την μακρινή και ομοιοπαθούσα Κομοτηνή!!! ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ και ΚΑΛΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  48. Τι κρίμα για την αγαπημένη σου παραλία και την καντίνα της φίλης σου!!! Να δούμε τί άλλο μας περιμένει με τις αλλαγές !! Τα βοτσαλάκια σου είναι πολύ ωραία, το κουτί καταπληκτικό, αλλά με ξετρέλλανε πιό πολύ το μπώλ με τα λουλούδια. Θα μου πείς πού βρήκες το χαρτί διπλής όψεως? είναι φανταστικό!!!! Να χαίρεσαι και τα μυρωδάτα δωράκια της Κικής! Καλό μήνα, Ντίμι μου, καλό σαββατοκύριακο και καλό καλοκαίρι!!!!! Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα Μαριάν μου!!Καλό μήνα καί καλό καλοκαίρι!!Σέ ευχαριστώ πολύ!!Τό χαρτί τό έχω πάρει από τήν Μάγια!!Καλά μπάνια!!!Φιλάκια!!

      Διαγραφή
  49. Μα τι κρίμα να κλείσουν την καντίνα της γυναίκας και να μαζέψουν τις ξαπλώστρες..
    Οι φωτογραφίες σου είναι εκπληκτικές Dimi, με απορροφάνε κάθε φορά που έρχομαι εδώ, και
    αυτή τη φορά με τις θάλασσες και τα χρώματα τα άσπρα και τα μπλε, μου μύρισε ελληνικό καλοκαίρι :)
    Το πέτρινο παγκάκι πολύ μου άρεσε!
    Και τα σαπουνάκια σου πανέμορφα και το πορτοκαλάκι το πράσινο ακόμα :)
    Καλό μήνα και καλά μπάνια Δημητρούλα !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  50. Καλημερα..Ευλογημενο Μηνα..διπλα σε μια λυπη θα ζησουμε χαρες..ξερει ο Κυριος..να σαι καλα ματια μου..ολα τελοια..χαρουμενο σ.β..σε φιλω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  51. Πολύ κρίμα για τη φίλη σου... Πραγματικά στενοχωρήθηκα. Ελπίζω να βρουν άλλο σημείο για την καντίνα γρήγορα...
    Η υπόλοιπη ανάρτηση με ξεσήκωσε! Θέλω παραλία!!!!!
    Για τις δημιουργίες σου θα πω αυτό που λέω πάντα! Είναι υπέροχες! Μπράβο, Dimi μου!
    Πολλά φιλάκια και καλό καλοκαίρι να έχουμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  52. Ντίμι μου Καλή σου μέρα και ένα Ομορφο ζεστό Μήνα!
    Δε θα το πιστέψεις εσύ ξεκίνησες μπάνια και εγω έκανα ένα απίστευτο ταξίδι χθες...κουνούσε διαολεμένα,ούτε στην καρδιά του χειμώνα να ταξίδευα.Σήμερα δε, η μέρα είναι συννεφιασμένη και ψυχρή. Τώρα αν μία ψυχή (ονοματα δε λέμε) πάει για μπανάκι,τι να πω; αυτά είναι τα νειάτα!χαχαχα καλά κατάλαβες για την κοινή γνωστή ομιλώ και δική μου αγαπημένη φίλη.Οσο για τη βοήθεια που λες,ξέρω απο πρώτο χέρι...και βοήθησε στα πολύ δύσκολα.
    Οι δημιουργίες σου μυρίζουν θάλασσα και οι φωτογραφίες σου είναι επαγγελματικά αξιολογες!
    ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ Ξαδέλφη(τους έχουμε τρελάνει όλους!Με ρωτούν συνεχώς για τη συγγένεια,χαχαχαχα)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  53. Καλό μήνα και καλό καλοκαίρι, φίλη μου!
    Μύρισε καλοκαιράκι εδώ με τις όμορφες φωτογραφίες και τις κατασκευές... πολύ μ' αρέσει!!
    Λυπήθηκα όμως για την παραλία σου. Τι να πω...
    Τα φιλιά μου, να έχεις ένα υπέροχο Σ/Κ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  54. Ντίμη μου καλό μήνα!!! Γεμάτη η ανάρτηση με ένα σωρό καλούδια και πραγματικά (αν και ο καιρός σήμερα δεν είναι και πολύ καλός) μου έφτιαξες την διάθεση για καλοκαιράκι!!! Σε φιλώ και εύχομαι να έχουμε ένα όμορφο καλοκαίρι. Callie by Anthomeli

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  55. Σε καποιο μαγαζι ημασταν προχτες και ειδα κατι περιτεχνες χαρτοπετσετες και σε θυμηθηκα. Μου αρεσουν πολυ τα βοτσαλακια σου. Καλο δημιουργικο μηνα! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  56. Καλό μήνα και καλό καλοκαίρι Ντίμι μου!!! Υπέροχα γεμάτη η ανάρτησή σου!!! Την απόλαυσα!!!
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  57. ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ ΝΤΙΜΗ ΜΟΥ!!!
    ΟΙ ΕΛΛΗΝΙΚΕΣ ΑΚΡΟΓΙΑΛΙΕΣ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΠΙΟ ΟΜΟΡΦΕΣ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ!!!
    ΕΛΠΙΖΩ ΝΑ ΜΗ ΤΙΣ ΚΛΕΙΣΟΥΝ ΓΙΑ ΜΑΣ!!!!!
    ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΑ ΤΑ ΒΟΤΣΑΛΑΚΙΑ ΣΟΥ!!!
    ΦΙΛΙΑ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  58. Ωραία η βόλτα στη θάλασσα, όπως και οι εμπνευσμένες δημιουργίες!!
    Καλό μήνα Dimi μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  59. Great note. Super pictures! :)
      Yours.

    + Please visit our blogs. :)

    "Everyone needs to dissolve the mean time, not only in words."

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  60. Γλυκιά μου Dimi πως μου είσαι?λάτρεψα τις φωτό σου απο την Βάρκιζα τα παραμυθένια βότσαλα,αλλά είχα και μία έκπληξη διαβάζοντας την ανάρτησή σου..η μαμά σου απο Τζάντε?εμένα ο συζυγός μου..πολλοί ζακυνθινοί βρε παιδιά!!όταν έρθεις απο το μπλόγκ μου πες για το Τζάντε.Πηγαίνεις καθόλου???καλό μήνα και πολλά φιλάκια τζόγια μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  61. Que lindo tudo.Adoro o mar, fico encantada com ele! beijos, tudo de bom,chica

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  62. Καλησπέρα!Την πήραμε την καλοκαιρινή μας γεύση με τις φώτο σου.Άλλωστε τον τελευταίο καιρό που ασχολούμαι πιο εντατικά με το Blog και κάνω κάποιες επισκέψεις,κάθε φορά που θα περάσω από εδώ παίρνω τη γεύση της κάθε ανάρτησης.Για τις δημιουργίες δεν έχω να πω κάτι.Είναι απόλυτα προσεγμένες πάντα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  63. Καλό μήνα Δήμητρα.Δροσερό και όμορφο καλοκαιράκι να έχεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  64. Κριμα για την φιλη σου την Βικη και την καντινα...
    οσον αφορα το ποστακι σου βρε Δημητρα τι πανεμορφες ειναι αυτες οι πετρες!!!! Μα ειλικρινα με εχουν ξετρελανει. Γεια στα χερια σου!
    xo
    Anastasia
    http://natbeesfashion.blogspot.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  65. linda a foto das pedrinhas na água!
    um encanto todos os seus trabalhos de découpage
    Aqui estamos no frio, que eu odeio...gosto de sol e de verão!

    bj

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  66. Κατι εχω ακουσει για τις παραλιες γενικα της Αττικης οτι εχου ''θεματα''.

    Νομιζω οτι αν επρεπε να πηγαινω για ψωνια στην Βάρκιζα, θα γυρναγα μονίμως με άδεια χέρια
    γιατι θα κατέληγα να πίνω πορτοκαλάδα χαζεύοντας την θάλασσα :)
    Καλή εβδομαδα και ακλό μήνα σου εύχομαι!!!

    http://beautyfollower.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  67. Καλό μήνα Dimi!Έχεις πολλά ταλέντα τελικά,εκτός από το να ντεκουπάρεις τα πάντα αναδεικνύοντας τα με τον καλύτερο τρόπο,μας ταξιδεύεις με τις υπέροχες φωτογραφίες σου και στο όμορφο καλοκαιράκι που με τόση λαχτάρα περιμέναμε!Καλή εβδομάδα και από μένα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  68. καλημέρα Δήμητρα και καλό μήνα-)))
    Πραγματικά πανέμορφες λήψεις.....μας προετοιμάζεις για καλοκαιρινές διακοπές-)
    Οι δημιουργίες σου με μάγεψαν,ειδικά οι πέτρες-))Σε συγχαίρω για όλα!!!
    Είσαι και εσύ στην παρέα
    http://pinterest.com/christagreece/blog-friends/
    πολλά φιλιά &καλή συνέχεια
    http://christamavropoulou.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  69. Καλό μήνα και καλό καλοκαίρι!!!Λάτρεψα τις φωτογραφίες σου και τις πανέμορφες πετρούλες που διακόσμησες!!!Να είσαι καλά και να περνάς υπέροχα!!!Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  70. Καλό μήνα Dimi μου..
    Γέμισαν ομορφιές τα μάτια μου πάλι...κρίμα για την καντίνα της φίλης σου..είναι πολύ άσχημο να μένεις ξαφνικά χωρίς δουλειά...
    Οι πέτρες σου είναι πάρα πολύ όμορφες, αλλά και όλες οι δημιουργίες σου..
    Θα πάω μια βόλτα και στο μπλογκ της Κικής..φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  71. You live in a beautiful place and doing so many nice things.

    Hugs

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  72. Καλό μήνα...!
    Πολύ ωραίες όλες η φωτογραφίες σου...πιο πολύ μου άρεσε το παγκάκι στην θάλασσα (μιας και τις έχω ιδιαίτερη αγάπη) και τα βότσαλα που έφτιαξες....!
    Κρίμα για την φίλη σου...να δούμε τι άλλο θα μας πάρουν....δεν έχουν αφήσει και τίποτα...!
    Καλό σου βράδυ...να περνάς όμορφα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  73. Καλό μήνα!!! Ελπίζω να έρθει σύντομα κάτι καλύτερο για την φίλη σου!!! Πανέμορφες οι φωτογραφίες σου και τα βοτσαλάκια υπέροχα!!! Πολλά φιλάκια!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  74. Αχου τωρα το εμαθα! Θα ρημάξουν οι παραλίες μας. Πολύ στεναχωρήθηκα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σάς ευχαριστώ πολύ γιά τά όμορφα σας σχόλια!
Thank you for your kind comments!

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...