Τρίτη, 28 Μαΐου 2013

Last days of Spring....





Oί τελευταίες ημέρες τής Άνοιξης....
 
 
Jasmin
 
 
Καλημέρα φίλες μου!Καλή εβδομάδα νά έχουμε!
Ό Μάιος μάς φεύγη,καί μέ μεγάλη χαρά θά καλωσορίσουμε τό Καλοκαιράκι!Ή πιό αγαπημένη μου εποχη!!Τά μπάνια ξεκίνησαν δειλά,δειλά,αφού η θάλασσα ακόμη είναι λίγο δροσερή!! 
 
 
 
 
Λίγες ψιχάλες ανοιξιάτικες έκαναν τήν εμφάνισή τους,καί πρόβαλε 
ένα πανέμορφο ουράνιο τόξο! 
 
 
Rainbow
 
Όπου καί νά κοιτάξης,παντού τά λουλούδια ανθισμένα! 
 
 
 
 
 
 
 
Ή αγγινάρα,από τόν κήπο τού γείτονα νά μέ κοιτάη προκλητικά νά τήν φωτογραφίσω!
 
 
Blackbird
 
 
 
Τό ίδιο,καί τό κοτσίφι,από τό απέναντι δέντρο!
 
 Ήλιος....
 
 
 
 
Θάλασσα.....
 
 
 
 
 
Μιά πεταλούδα,στήν ακροθαλασσιά....
 
 
 
 Πρωινός ελληνικός καφές στήν παραλία....
 
 

Καί η πανσέληνος,ένα φαινόμενο όμορφο καί μυστηριακό ταυτόχρονα!!
 
 
Fullmoon
 

 

 Καλώς νά ορίσης,όμορφο καλοκαιράκι!!

 
 
 
 My Decoupage Creations...
 
 
My Decoupage...Frame with napkin(SANTORINI),crackle paste and painting
 
  
( Λεπτομέρεια   Πάστας Κρακελέ)

Τό καδράκι αυτό,τό έφτιαξα μέ χαρτοπετσέτα,καί πάστα κρακαλέ,που τήν χρωμάτισα μέ χρώματα ακρυλικά!
Τό θέμα τής χαρτοπετσέτας είναι η Σαντορίνη!Τήν αγόρασα από τό αεροδρόμιο τής Σάμου.



 Καί ένα καδράκι- παλέτα,πού φτιάχτηκε μέ μοτίφ ριζόχαρτου,καί πάστα κρακελέ!Δώρο γιά τήν εγγονή μου,πού είχε τήν Κυριακή τά γεννέθλιά της!
 
 ********
 
 
Cats and dogs.....
 
 
 
 
Στόν Αλισσό,στήν Πάτρα,φωτογράφησα αυτόν τόν σκύλο πού κολυμπούσε βαθιά στήν θάλασσα,καί τίς γατούλες πού γυρόφερναν στό ξενοδοχείο! 
 
 
 
Καί ό γλυκός μου Θανασάκης,νά κάαααθεται επάνω στήν σκεπή τού γκαράζ καί νά μάς κοιτάει νωχελικά!!!! 
 
Θά ήθελα νά σάς ευχαριστήσω φίλες μου γιά τίς επισκέψεις σας αλλά καί γιά τά σχόλιά σας!Μού δίνετε μεγάλη χαρά!
Καλή εβδομάδα νά έχουμε,καί μέ τό καλό νά μπεί ο Ιούνιος!!
Καλά μπάνια!!Πολλά φιλάκια!!
 
 
***********
 
 
My dear friends,thank you all for your visits and for your kind comments on my blog!
Have a wonderful week!Take care!!
 
 
 
A gift for June....
 
 
 
Dimi.... 




66 σχόλια:

  1. Olá!
    adoro o verão ...aqui começa o frio, não gosto fico sem motivaçaõ!
    lindas flores! uma das minhas paixões.

    boa semana! bjks

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Olá Dimi,estou encantada com as belas imagens,FANTÁSTICAS!!!!Que lugar maravilhoso!
    Obrigada pela visita carinhosa.
    Doce abraço Marie.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΚΑΛΗΜΕΡΑ DIMI!!!!!ΠΡΑΓΜΑΤΙ ΜΥΡΙΣΕ ΚΑΛΟΚΑΙΡΑΚΙ!!!!!ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΕΣ ΕΙΚΟΝΕΣ!ΟΜΟΡΦΑ ΚΙ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΕΦΤΙΑΞΕΣ! ΦΙΛΙΑ!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Υπέροχες οι φωτογραφίες σου και ..θαυμαστά να έργα σου, με μεράκι και τέχνη. Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Καλημέρα ααααααααααααααααααααααα!!!!!! Βιαστική καλοκαιρινή μου φίλη!!!Η αισιοδοξία που σκορπάς είναι έκδηλη και σε κάθε επίσκεψή μου κλέβω λίγη από αυτή. Ομορφες καλοκαιρινές εικόνες, άψογα τακτοποιημένη παραλία... παράγγειλε και άλλο ένα καφεδάκι για μένα και ...έφθασα για παρεούλα!!!! καλή εβδομάδα ,πολλά φιλάκια από την Αλκηστη που συνειδητοποιημένα πια τα στέλνει... Φιλάκια πρωινά και από μένα φυσικά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Huomenta Dimi. Ihania kuvia. Haluaisin istua siellä rannalla ja juoda kahvia :) Kaunis lahja lapsenlapselle:)
    Hyvää viikkoa sinulle.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Πολύ μου άρεσε το πινακάκι με τη Σαντορίνη. Υπέροχες φωτογραφίες. Αυτή με την αγγινάρα μου άρεσε πολύ. πολύ καλιτεχνική. Αχ και ο ελληνινικός καφές διπλα στη θάλασσα...
    Πολλά φιλιά!!!
    καλημέρα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Γεια σου Dimi μου.
    Τι όμορφες φωτογραφίες έβγαλες πάλι !
    Αυτη με την αγκινάρα δε με ενθουσίασε, άψογη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. καθε αναρτηση κι ενα ταξιδι, ενα χασιμο σε κοσμους μυρωδατους με αυρα θαλασσινη.
    ομορφες οι κατασκευες σας κα.Ντιμι, να χαιρεστε και την εγγονουλα!
    καλημερα και φιλια!(και τί δεν θα'δινα γι'αυτον τον καφε στην παραλια...)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Καλημέρα Ντίμι μου! Δεν ξέρω από που να αρχίσω... όλες οι φωτογραφίες σου είναι στιγμές που με ταξιδεύουν κάθε φορά που τις κοιτάω! Λατρεύω να σε παρακολουθώ πραγματικά! Το πινακάκι σου πολύ καλοκαιρινό και όμορφο. Το καδράκι-παλέτα πολύ ιδιαίτερο! Πόσο χαίρομαι που σε ακολουθώ! φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Hello Dimi
    Μεγάλες φωτογραφίες που δείχνουν τις τελευταίες μέρες της άνοιξης ...... Τώρα αρχίζει τους καλοκαιρινούς μήνες ..... όμως. Μου αρέσουν όλες τις φωτογραφίες σας, αλλά ..... I ♥ η εικόνα της γάτας στο «βούρκο». Σας ευχόμαστε μια καλή και ηλιόλουστη ημέρα. Αγκαλιές Hanne Bente

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Κάθε φορά με κάνεις να χαμογελώ με τις υπέροχες φωτογραφίες και τα όμορφα λόγια σου... Να έχεις μια υπέροχη ημέρα!!!! Ο Θανασάκης είναι κούκλος!!!! Να μου τον φιλήσεις!!!! Πολλά φιλάκια!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Καλημέρα Dimi μου!!! Με τις φωτογραφίες της θάλασσας και το πρώτο καφεδάκι της παραλίας με παρασέρνεις να μην αφήσω μέρα του καλοκαιριού που να μην πάω για μπάνιο φέτος!
    Όπως πάντα μας χάρισες πολύ χρώμα με τις όμορφες φωτογραφίες και δημιουργίες σου!!
    Ο Θανασάκης μου θυμίζει την δική μου τεμπελιά αυτό τον καιρό!! χαχαχα
    Καλή εβδομάδα!! Φιλάκια πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Καλημέρα Dimi. Μας έφτιαξες την διάθεση με τις φωτογραφίες σου Τα καδράκια σου υπέροχα. Καλή εβδομάδα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Piękne zdjęcia! Wspaniałe prace! Serdecznie pozdrawiam:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Καλημέρα, τι όμορφες εικόνες!! Σαν να ήμουν κι εγώ εκεί, ένιωσα!! Καλά να περνάς!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Πανέμορφες εικόνες Ντίμη μου, πανέμορφες και οι δημιουργίες!
    Ααααχχχ και τι δεν θα δινα για ένα καφεδάκι δίπλα στην θάλασσα!
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Υπέροχες φωτογραφίες του καλοκαιριού που έρχεται...κατάφερες να το βρεις νωρίτερα και να μας το φέρεις!!
    Οι δημιουργίες σου πανέμορφες...πάρα πολύ μου άρεσε η παλέτα..να χαίρεσαι την εγγονούλα σου..χρόνια της πολλά!!
    Αναρωτιέμαι τι έκπληξη ετοιμάζεις....φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Πανέμορφες εικόνες σαν την άνοιξη,που σιγά σιγά μας αφήνει,αλλά κι εγώ το καλοκαίρι αγαπώ περισσότερο με τις χαρές του πλάι στο κύμα!
    Δεν αλλάζω με τίποτα τη θάλασσα και περιμένω πότε θα βρεθώ κοντά στη δροσιά της!
    Τα έργα σου πολύ όμορφα και η παλέτα της εγγονούλας ρομαντική!Να την χαίρεστε κι να την καμαρώνετε!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Μα τι μαγευτικές και ταξιδιάρικες φωτογραφίες, σκέτη απόλαυση, σαν το καφεδάκι στην παραλία !!!!
    Η παλέτα της εγγονούλας απίθανη !! Να είσαι καλά !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Υπέροχες οι φωτογραφίες σου όπως πάντα!!!!μας ταξίδεψες!!!!!καλή εβδομάδα να χεις!!!!!φιλιά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Your photos are amazing!!! I can' t tell you which i prefer...all of them! Your decoupage is always perfect and very beautiful. I' d really like to have a cup of your coffee!!!!
    Kisses
    Alessandra

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Υπέροχες φωτό Δήμητρά μου!!! Τι ωραία που χεις την θάλασσα κοντά σου!!!
    Σε φιλώ γλυκά!!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Dimi mou, my dear friend! Your photos are once again marvelous, and they warm my heart so much with their gorgeous, fresh beauty, their colors and their amazing light!!! Thank you for sharing the beauty which surrounds you! Such wonderful landscapes, sea, sky, flowers... and that lovely, curious blackbird watching you! Oh, and that fantastic full moon! Of course I loved the kitty photos, and Thanassis is as beautiful as ever!!! :) Last but certainly NOT least... your decoupaged creations are stunning, my friend!!!! The Santorini frame is gorgeous!!!!! What a joy to come to your blog each time! :)
    Have a lovely day, Dimi mou! Polla filakia!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Χαίρομαι να βλέπω τις φωτογραφίες σου! Υπέροχες όλες! Να χαίρεσαι την εγγονούλα σου και καλό απόγευμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Λάτρεψα τις φωτογραφίες της αγκινάρας και του φεγγαριού, όπως επίσης και το δωράκι που ετοίμασες για την εγγονούλα σου, την οποία να χαίρεστε κιόλας!
    Μύρισε καλοκαιράκι σιγά-σιγά και η ανάρτηση σου αποπνέει έντονα το άρωμα του!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Εξαιρετικες, για μιαν ακόμη φορά, οι φωτογραφίες σου! Επαγγελματικού επιπέδου θα έλεγα!
    Μύρισε το καλοκαιράκι για τα καλά, παρόλο που σήμερα ο καιρός είναι λίγο μουντός!
    Καλό απόγευμα , Δήμητρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Τι ωραιες φωτογραφιες Dimi dear!
    Tο σκυλακι που κολυμπα εχειπολυ πλάκα.
    Θελω και εγω να σηκωθω μια μερα πρωι-πρωι και να βρεθω σε μια τετοια σεζλόνγκ με εναν ελληνικο διπλό :)

    http://beautyfollower.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Dimi μου εκτός από τις όμορφες κατασκευές που κάνεις, είσαι και καταπληκτική φωτογράφος.
    Καλό καλοκαίρι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Υπέροχες οι φωτογραφίες σου....καλώς να μας έρθει το καλοκαιράκι....!!!
    Καλό σου απόγευμα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Τις φωτογραφίες σου πάντα χαίρεται η ψυχή μου να τις βλέπει, φίλη μου! Το ίδιο και τις δημιουργίες σου!
    Η φωτογραφία με το φεγγάρι έχει μπει στην καρδιά μου, ίσως γιατί η Πανσέληνος πάντοτε με έλκυε και είναι μια από τις καλύτερες φωτογραφίες που έχω δει, στο είπα και στο facebook. Μου επιτρέπεις να την αποθηκεύσω για φόντο στο λάπτοπ; Έτσι θα θυμάμαι και εσένα και θα απολαμβάνω κάθε φορά που ανοίγω τον υπολογιστή την ασημένια πανσέληνο...
    Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σέ ευχαριστώ πολύ Ελλη μου!!Βεβαίως!!Πάρε όποια φωτό θέλης!!Μέ μεγάλη μου χαρά!!Φιλάκια!!

      Διαγραφή
  32. Νομίζω έχεις γίνει το αγαπημένο μου blog!!!
    Με κάνεις πάντα να χαμογελάω από την ομορφιά
    που μας χαρίζεις!!
    Φιλιάα1

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. You live in a beautiful part of the world and lovely photo's. Have a nice week.

    Hugs

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. I love your photos of sunset and rainbow! Great!
    Your decoupage of the frame is an art!you painted the frame and the color are the same as in a picture. Nice!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Dearest Dimi,
    Lovely photos from the jasmins, the bougainvilleas and all else you show us here. This shows how full of life you are; bubbling with colors from nature and that is quite evident in your beautiful decoupage work.
    Hugs,
    Mariette

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. Δήμητρα χαίρομαι πολύυυυυυ να βλέπω τις φωτογραφίες σου κάθε φορα, είναι υπέροχες!!!!!!Μπράβο σου!Να χαίρεστε την εγγονούλα!!!!
    Φιλάκια πολλά!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. Απίθανες φωτογραφίες!!!!!
    Η πανσέληνος απίστευτη!!!
    Ήρθε το καλοκαίρι!!!
    Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. Η ομορφιά της φύσης που κάθε φορά μας φέρνεις μέσα από το φακό σου, είναι απίστευτη!!
    .....και τι να πει κανείς για τα εργα σου.....όπως πάντα πανέμορφα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. Beautiful images already, love the the moon, cheers Dimi.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. Πόσο θα ήθελα να έπινα το καφεδάκι μου σε μια από αυτές της ξαπλώστρες και ρεμβάζω !!!!!!!!!!!
    Τέλειες φωτογραφίες με ταξίδεψες από τη γη ως το φεγγάρι.
    Θα χαρώ να τα λέμε. Φιλάκια πολλά ......

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. ¸.•°❤❤⊱彡

    Amiga, os seus trabalhos são lindos, é claro!
    Mas que show de fotografias! Amei a primeira, belíssima!!!!
    Boa semana!
    Beijinhos do Brasil.
    ¸.•°❤❤⊱彡

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. Οπως παντα μια υπεροχη αναρτηση και υπεροχες δημιουργιες!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. Dimi, so many beautiful images.I love them all. The Bougainvillea is one of my favorites but, I would love to have some jasmine. Your first creation(my favorite) is so pretty, a beautiful Greek scene. Awesome shot of the full moon, it looks gorgeous. Lovely post. Wishing you a happy week ahead!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. Καλή μου Δήμητρα , χαίρομαι καταρχήν που και οι δυο αγαπούμε τη θαλασσα και την εποχη καλοκαίρι... λατρεψα τις φωτος σου πανεμορφες...λατρεψα τις κατασκευες σου μου αρεσαν πολυ ειδικα αυτή που γράφει Greece...η μάσκα του ήλιου μου άρεσε...σκύλος να κολυμπα τι ωραια που τον πέτυχες.. ο Θανασακης σου σαν να σε χαιρετάει με το ποδαράκι του :) Ομορφο το δωρο για την εγγονούλα σου...να τα χαίρεσαι τα εγγονάκια, περασατε ομορφα στα γενεθλια;
    ξέρω ξέρω , κατάλαβα τον σκοπό του τυλιγμένου κουτιού στο τέλος!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. διαβασα το μηνυμα σου στο τσατ μου , ανυπομονω για το τυλιγμένο κουτί :)

      Διαγραφή
  45. Οι φωτογραφίες σου με ταξιδεύουν, με κάνει να ονειρεύομαι.
    Τι χρώματα, τι ζωντάνια, τι ομορφιά!

    Να είσαι καλά Ντίμη μου!
    Z.


    ΑπάντησηΔιαγραφή
  46. Αυτές οι φωτογραφίες σου είναι πάντα τόσο ξεσηκωτικές...
    Και οι δημιουργίες σου, ως συνήθως, ιδιαίτερες και ρομαντικές! Μπράβο!
    Πολλά φιλάκιαααααααα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  47. Γλυκιά μου Δήμητρα,το μπλόγκ σου είναι ένας μαγευτικός παράδεισος για μένα!οι φωτό σου απίστευτες,δεν ξέρεις να διαλέξεις ποιά είναι πρώτη,ποιά δεύτερη,ο κότσυφας μέσα στο δέντρο καταπληκτική εικόνα,η πρωτη φωτό με την θάλασσα και τις ξαπλώστρες σε βάζει σένα καράβι να φύγεις,η πανσέληνος ονειρεμένη!Ακόμα και το καφεδάκι που σε περιμένει στην ξαπλώστρα είναι μαγική έμπνευση..τι να πω..μπαίνω εδώ μέσα και χαλαρώνω,εκστασιάζομαι και φυσικά εμπνέομαι κι εγώ για τα δικά μου...απο τέτοια θαλασσα και μόνο γράφω ποίημα νοερά σαν να είμαι εκεί!!φιλάκια άπειρα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  48. Δεν ξέρω τι να πρωτο θαυμάσω!!!Οι φωτογραφίες σου πολύ πολύ όμορφες και οι δημιουργίες σου όπως πάντα υπέροχες!!!Να είσαι καλά, και καλό καλοκαίρι!!!Πολλά φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  49. Δήμητρα μου τι καταπληκτικές φωτογραφίες!!!! και πολύ όμορφα τα πραγματάκια σου!!!
    μπράβο φιλενάδα μας φέρνεις κοντά στην θάλασσα εμάς της πόλης!!
    υπέροχες!
    φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  50. Υπέροχες οι φωτογραφίες,μας ξετρέλανε αυτή με την αγκινάρα,φανταστική!!!!!!!Πολλά φιλιά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  51. Συγνώμη ματάκια μου για το λάθος που έκανα..η οθόνη του υπολογιστή έκρυβε το friend connect τώρα,αλλά ευτυχώς διορθώθηκε η πατάτα..'ΑΣΕ αγχώθηκα πάρα πολύ,γιατι σε σένα ειδικά έχω μεγάλη αδυναμία..αα και το άλλο τα 2 πρώτα σχόλια που μου γράψατε ηταν που έκανα πρόβα στην ανάρτηση..διαβασε το όλο θα δεις οτι είναι για την κατάσταση που ζούμε σήμερα οι Έλληνες!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  52. Δήμητρα αυτό που εθειξες λίγο πριν ,που φεύγουν τα παιδιά,τα ελληνόπουλα και ξενητεύονται,είναι μεγάλη πληγή για μας τους γονείς..έχω ασχοληθεί λογοτεχνικά και σύντομα θα κάνω και ανάρτηση..φιλάκια άπειρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  53. Beautiful vibrant flower photos Dimi, and lots of warm sunshine - June is nearly with us, how quickly the months pass by.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  54. Τί ομορφες εικόνες μυρωδάτες και δροσερές!!!!!!!!!!! καλο καλοκαίρι να έχουμε και να το περάσει καθένας όπως το ονειρευεται πολλά φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  55. Καλησπέρα Dimi μου!Όντως προκλητική για φωτογράφιση η αγκινάρα του γείτονα.Το κοτσιφάκι πολύ όμορφο και οι καλοκαιρινές δημιουργίες Decoupage από τις αγαπημένες μου.Φαντάζομαι πόσο όμορφα έχεις διακοσμημένο τον χώρο που ζεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  56. Τι να πρωτοσχολιάσω!!!!!!
    Το γιασεμί στην αρχή...λάμπει!!!!!!
    Η ξαπλώστρες στην παράλια που λάμπουν κάτω από τον συννεφιασμένο ουρανό....
    Η μπλε-μοβίζον αγκινάρα τέλεια!!!!
    όσο για τον μυρωδάτο καφέ με τον κρυστάλλινο νερό ... την δροσιά του να έχεις!!!!!
    Όμορφες οι δημιουργίες σου!!!!!
    Πολλά φιλά Dimi

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  57. Καλημέρα Δημητρά μου, εύχομαι καλό καλοκαίρι και καλά μπάνια. Οι φωτογραφίες σου όπως πάντα υπέροχες. Χαίρομαι να βλέπω όμορφα τοπία και υπέροχα λουλουδια.
    φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  58. Τι ωραία που φωτογραφίζεις!!! Και το ωραίο που είναι το καλοκαιράκι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  59. Your photos are beautiful, and as spring moves into summer so effortlessly, I wish you a season of ease.
    Xo's

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  60. Όι φωτό σου, Μιμίκα, είναι φανταστικές!!!! 'Αρχισες βλέπω τα μπανάκια, εμείς ακομα κρυώνουμε, χαχαχα!!!!
    Πολύ όμορφα και τα νέα σου έργα. Να χαίρεσαι την εγγονούλα σου, πολύχρονο να είναι το κοριτσάκι σου και πάντα με υγεία!
    Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  61. Πανέμορφες φωτογραφίες και κατασκευές!
    Ανυπομονώ να δω την έκπληξη!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  62. Αυτή η καινουργια σου αγάπη για την φωτογραφία μα ςπροσφέρει εξαιρετικές εικόνες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  63. Dimi, tem surpresa pra ti lá n meu blog dos céus:

    Podes ver aqui:

    http://ceuepalavras.blogspot.com.br/2013/06/ceu-de-quatro-amigos.html


    Obrigada, beijos,chica!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σάς ευχαριστώ πολύ γιά τά όμορφα σας σχόλια!
Thank you for your kind comments!

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...