Παρασκευή, 24 Μαΐου 2013

A trip to Alissos Patra (Peloponissos)




Ταξίδι στόν Αλισσό Πάτρας...
Πάτρια εδάφη...

Alissos   Patra
             Καλημέρα φίλες μου από τόν Αλισσό Πάτρας!
Τήν Τρίτη αποχαιρετίσαμε τήν κόρη μας,πού γύρισε πάλι στήν Ολλανδία,κρατώντας στό χέρι τό παλτό,καί κλαίγοντας πού άφηνε πίσω της εμάς,αλλά καί τήν πανέμορφη χώρα της.Ο καιρός στήν Ολλανδία είναι χειμωνιάτικος,καί όπως μού είπε,έριχνε χιονόνερο.
Τήν Τρίτη μού λέει ο αντρούλης μου,"έρχεσαι Πάτρα?"Μήν χάνοντας τήν ευκαιρία,ετοίμασα γρήγορα τήν βαλίτσα μου, καί ξεκινήσαμε τήν Τετάρτη,πρωί,πρωί,γιά μέρη γνώριμα,τόν Νομό Αχαίας,έχοντας καταγωγή Πελοποννήσια,από τόν πατέρα μου,πού γεννήθηκε στό Αίγιο.Κάθε Σ/Κ, μαζί μέ τούς γονείς μας,κάναμε εκδρομές νά επισκεφτούμε συγγενείς στόν Αλισσό,στά Βραχνέικα,στά Βαλιμίτικα,στόν Λόγγο. 



Alissos,a town near the port of Patra (Peloponnisos)


 


Bridge of Rio - Antirio


Η παραλία τού Αλισσού,έχη θέα τόν Πατραικό κόλπο,τό Μεσολόγγι,καί τήν γέφυρα τού Ρίου - Αντιρίου.
Απέχη 20χλμ από τήν πόλη τής Πάτρας.
Κολύμπη στήν όμορφη παραλία,blogging,καί εξερεύνηση γιά φωτογραφικό υλικό.




Enjoying my greek coffee as always....









Swallows     Xελιδόνια





 Red Arrows




 Εχθές τό απόγευμα,είδαμε ένα εντυπωσιακό θέαμα!
Εννέα αεροσκάφη,τής πολεμικής αεροπορίας τής Βρετανίας,Κόκκινα Βέλη,πάνω από τόν μώλο τού Αγίου Νικολάου, στήν Πάτρα,χωρισμένα σε διάφορους σχηματισμούς, παρουσίασαν το πρόγραμμά τους, ενώ με το ''καπνό'' που άφηναν στο πέρασμά τους, δημιουργούσαν διάφορα σχήματα, όπως σημαίες, χταπόδια, ακόμα και καρδιές.




Ένα υπέροχο ηλιοβασίλεμα στήν παραλία στά Βραχνέικα!


 *******



My Decoupage Creations...



My Decoupage....Vase with napkin

 Μού έφερε η κόρη μου νά τής φτιάξω μέ ντεκουπάζ,αυτό τό βάζο,πού είχε ένα ράγισμα.
Αφού έβαλα στό ράγισμα,ακρυλικό στόκο,καί τό έτριψα μέ γυαλόχαρτο ,περάστηκε μέ αστάρι,έκοψα τά μοτίφ από τήν χαρτοπετσέτα,καί μέ σφουγγάρι πολύ προσεκτικά,τό χρωμάτισα μέ εκρού ακρυλικό χρώμα.




Έτοιμο τό βάζο,στολίστηκε στό μικρό τραπεζάκι στό σαλόνι της!
Σήμερα τό μεσημέρι,επιστρέφουμε Λαγονήσι,γιατί τό Σάββατο έχω ετοιμασίες γιά γιά τό πάρτυ γεννεθλίων τών εγγονιών μου!
Σάς ευχαριστώ πολύ φίλες μου γιά τίς επισκέψεις σας καί γιά τά όμορφά σας σχόλια.Σάς εύχομαι ένα χαρούμενο Σαββατοκύριακο!!
Πολλά φιλάκια!!


*******


My dear friends,thank you for your visits and for your kind comments on my blog!
Have a wonderful weekend!Take care!  

 (A video from my Samsug camera from Alissos)  

video





Dimi...
 

  

68 σχόλια:

  1. Γεια σου Ντιμι!
    Πολυ ωραιο μερος φαινεται. Η φωτογραφια με την ομπρελλα και τις δυο ξαπλωστρες ειναι σαν απο τροπικο νησι!
    Τα χαιρετισματα μου στη Φ.
    Καληνυχτα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλέ περίμενε να σχολιάσω την προηγούμενη ανάρτηση σου! Κάτσε και λίγο στο σπίτι σου, σαν πρώτα, δεν σε προλαβαίνω μπααααααααααααααα!!Πηγα στη Ξάνθη και μετά στην Δράμα και νόμισα οτι κάτι 'έκανα, δεν κοιτώ κάποιες που αλωνίζουν Αιγαίο, Πελοπόννησο και ποιος ξέρει και που αλλού!!!Καταρχήν ήθελα να καλωσορίσω την Φ... αλλά ούτε την επιστροφή της κατευόδωσα!! Αλλά θαύμασα το πρώην ελλατωματικό και νυν υπέροχο ανθοδοχείο από τα ικανά χεράκια σου!!!Υπέροχη η θέα της γέφυρας από την ακτή!!!και από τις πιο όμορφες εικόνες δύσης του ηλιου που έχω δει, απίθανη φωτογράφηση, άξια καλλιτέχνιδά μου !!!Φιλάκιαααααα πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ζητώ απάντησεις στους σχολιασμούς μου πολυταξιδεμένη μου Χα Χα Χα Χα!!!!

      Διαγραφή
    2. Kαλημέρα πιστή καί αγαπημένη μου φιλενάδα!!Από τό νά κάθομαι σπίτι μόνη μου,καί νά κλαίω τήν μοίρα μου,όπου γής καί πατρίς!!!Χα χα!!Ολα τά είδες,τίς πολύτιμες καί συλλεκτικές χαρτοπετσέτες από Λουξεμβούργο καί Γερμανία,πώς σού ξέφυγαν?Οπωσδήποτε έχης νά λαμβάνης!!Σέ ευχαριστώ γιά τά πολύ όμορφα λόγια αγάπης Εφη μου!!Φιλάκια στήν Αλκιστη καί στήν Μελίτα μας!!

      Διαγραφή
  3. Όλα φοβερά όπως πάντα άλλωστε το ηλιοβασίλεμα ονειρεμένο τα μέρη που πήγες πολύ όμορφα ,πολυ ωραίες φωτογραφίες ,μπράβο dimi μου,καλη επιστροφή και στο κοριτσακι σου καιρός είναι και θα περάσει ,υπομονή,πολλά φιλάκια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Dimi μου , να τρέχεις όπου μπορείς !!!Να μας ταξιδεύεις σε κάθε σου ανάρτηση , να ψάχνεις τις ομορφιές του τόπου , να χαίρεστε τα καφεδάκια και τα ουζάκια σας και εγώ "νοερά " σου κάνω παρέα ! Το ανθοδοχείο "γέμισε " καινούργια ζωή !Γεια στα χεράκια σου !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Oh wow, what a beautiful place to visit. I loved all the photos and the beautiful scenery. The spot with the chairs looks very inviting. Love the cute swallows and seeing the Red Arrows is cool. Your vase is beautifully done. Thanks for sharing your trip. Have a happy weekend! HUGS, Eileen

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Να ευχαριστήσουμε τον σύζυγό σου που σε παίρνει μαζί του στα ταξείδια κι
    έτσι ευχαριστιέται το μάτι μας ωραίες φωτογραφίες !!!
    Το βάζο της κόρης, έγινε απίθανο !! Τα χέρια σου κάνουν θαύματα ΚΑΙ στο decoupage !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Εισαι τυχερη που επισκέπτεται τόσα μέρη! Και οι φωτο σου όπως πάντα πανέμορφες!
    Το βάζο το έκανες εκπληκτικό!
    Τα Φιλιά μου :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Erittäin kaunis paikka. Ihana auringonlasku:) Hyvää viikonloppua sinulle:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Καλημέρα ομορφιά μου! Πόσο όμορφες οι φωτογραφίες σου και τα ταξίδια σου! Το βάζο πολύ μου άρεσε!! Έχω πάθει εξάρτηση από τις αναρτήσεις σου γιατί με ταξιδεύουν υπέροχα! Φιλιά πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Καλημέρα! Πάντα μου άρεζαν οι φώτος σου αλλά σήμερα νομίζω τις απογείωσες. Τι όμορφιά ήταν αυτή!!! Ξεκίνησε η μέρα μου με όμορφα χρώματα. Με το καλό να φτάσει η κορη σου στην Ολλανδία και με το καλό να την ξανασφίξεις στην αγκαλιά σου!!! Και τώρα βουρ για το πάρτυ. Τα εγγόνια σου σε ζητούν!!!χιχι!!! Callie by anthomeli

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Gia sou dimitra, foveres Fotografies, kalla na perasete, Filia Adam xxx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Καλημέρα...καλοκαιρινή καλοκαιρινή η ανάρτηση σου ..πολύ την χάρηκα..αγαπημενη μου εποχή...αγαπημένη θαλασσοσπιτάκι...κανα δελφινάκι είδες να πλατσουρίζει; πολύ όμρφες ολες οι φωτος σου από την Αλισσο και των δημιουργιών σου... μου άρεσε η φωτο με το ηλιοβασιλεμα... καπου ειδα και τα δελφινάκια μου :) μπορώ να πάρω τη φωτο για τον διαγωνισμό μου ή όχι; το βίντεο μου άρεσε.. η φωτο με το καροτσάκι και τα λουλούδια πολύ ρομαντικό..μου άρεσε πολυ..τι περιεργο εμείς εδώ (ΚΥπρος) καηκαμε και στην Ολλανδία βροχές Μαιο μήνα!! Να χαίρεσαι τα εγγονάκια σου, δίδυμα είναι;; φιλούθκια και καλό σ/κ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΔΕΙΑ ΝΑ ΠΑΡΩ ΤΗΝ ΦΩΤΟ...ΦΙΛΟΥΘΚΙΑ

      Διαγραφή
  13. Καλημέρα!Υπέροχη θέα σε συνδυασμό με τον ελληνικό καφέ.Πολύ όμορφες καλλιτεχνικές πινελιές στους πέτρινους τοίχους και σε άλλα σημεία που μας παρουσίασες.Το βάζο μεταμορφώθηκε πλήρως,δε το συζητώ.Δεν έχω ασχοληθεί με το Decoupage.Ίσως μια μέρα δοκιμάσω και εγώ γιατί πολλά αντικείμενα που δε χρησιμοποιώ θα μπορούσαν να μεταμορφωθούν εντελώς.Ευχαριστούμε για τις φωτογραφίες που μοιράστηκες πάλι μαζί μας.Είμαι λάτρης της φωτογραφίας και κάθε φορά μπαίνω στο blog σου να δω τι μας παρουσιάζεις με χαρά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Καλά, είσαι φωτογράφος..... δεν το συζητώ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Το' χεις παιδί μου, πώς να το κάνουμε!!!!!!!!!!!!
    Το δε ραγισμένο βάζο, ασφαλώς πολύ θα το χάρηκε η κόρη σου έτσι πανέμορφο που το έφτιαξες!!!!!!
    Φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Καλημερα καλημερα οι φωτογραφιες σου οπως παντα υπεροχες!!!!!!Το βαζο πανεμορφο μπραβο σου !!!!!!!!Φιλια!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Yes, this is a beautiful blog, the Swallows, the bridge that goes on and on, and the sunset, love it. And your daughter, bring your tears, of sadness at going away. But, she will come back.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Ελλάς το μεγαλείο σου!Φανταστικές φωτογραφίες!
    Παλιά που έμενα στην Κόρινθο είχα πάει πολλές φορές τη διαδρομή της παλιάς εθνικής μέχρι το Λόγγο, γιατί μου άρεσε αυτή η περιοχή... ήταν απολαυστική κι η όλη διαδρομή με τα σπιτάκια του, τις αυλές τους, τα λουλούδια τους και φυσικά όσο μπορούσα να διακρίνω την παραλία του.
    Το βάζο σου εντυπωσιακή δημιουργία!Είσαι πολύ τυχερή που πέτυχες και το σχηματισμό των αεροπλάνων!
    Την καλημέρα μου και να ΄στε πάντα καλά!:-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. A beautiful post Dimi.. What a lovely place
    The swallows on the roof is an amazing photo.
    The sea ..well what can one say..blue blue blue and clear as crystal.
    great photos Dimi.
    Enjoy your weekend.
    I loved to see these wonderful places.
    val x x x
    thank you for your kind comments over at my blog.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Καλημέρα Dimi μου!!! Δεν το πιστεύω πως είμασταν τόσο κοντά την μέρα που τα αγγλικά αεροσκάφη έκαναν αυτές τις εκπληκτικές πτήσεις. Κρίμα που δεν γνώριζα πως είσαι κάπου εδώ γύρω!!! Μήπως δεν έφυγες ακόμα; Οι φωτογραφίες σου υπέροχες και το ραγισμένο βάζο έγινε πολύ όμορφο!! Ελπίζω σε λίγες μέρες να είμαι πάλι κοντά σας μιας και πολλές υποχρεώσεις το τελευταίο διάστημα δεν μου επέτρεπαν να ασχοληθώ με το μπλογκινγκ!! Καλό Σαββατοκύριακο!! Εκατόχρονα τα εγγονάκια σου!! Φιλάκια πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Όλο βολτούλες είσαι Dimi μου!!!! :)))
    Χαίρομαι που περνάς καλά και οι φωτογραφίες είναι πανέμορφες.
    Φιλάκια πολλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Πολύ χαίρομαι που τώρα τελευταία αποφάσισες να ακολουθείς τον άντρα σου στα επαγγελματικά του ταξίδια!
    Κι έτσι βλέπουμε και τόσο όμορφα μέρη μέσα από τον φακό της μηχανής σου, χαχαχα!! Υπέροχες φωτογραφίες!!!
    Αλλά και το βάζο της κόρης σου το έκανες τέλειο!!! Καλά να περάσετε στο πάρτυ με τα εγγονάκια σου!! Φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. The first photo of the boat reflected in the water is wonderful. I also enjoyed seeing the Bridge of Rio - Antirio, the beautiful swallows and imagine having the chance to see our Red Arrow planes.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Ντιμάκο, οι φωτό είναι πολύ όμορφες ! Όπως και τα μέρη μας, άλλωστε (αν δεν παινέσουμε το σπίτι μας ...)
    Εννοείται ότι όποτε βρεθείς ξανά στα μέρη μας και έχεις χρόνο, στέλνεις μήνυμα για να πιούμε κανένα καφεδάκι με θέα τη θάλασσα (μη γίνω και φορτική χαχα) !!! Φιλιά Πολλάααααα !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Πανέμορφες φωτογραφίες!!!
    Το ηλιοβασίλεμα είναι όλα τα λεφτά!! Μου άρεσε και το βίντεο πολύ...μας έφερες πάλι θαλασσινή αύρα!
    Έσωσες με τον πιο όμορφο τρόπο το βάζο της κόρης σου..κάνεις πραγματικά θαύματα!
    Είμαι σίγουρη πως θαύματα θα κάνεις και στο πάρτυ! Καλά να περάσετε!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. BEAUTIFUL post!!! I love to be there....
    Have a wonderful weekend, Demi!!! my g+ for you!!!:)))

    Besos, desde España, Marcela♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Σύντομο ταξιδάκι αυτή τη φορά,Ντίμη,αλλά η συλλογή φωτογραφιών πλούσια και πανέμορφη!
    Γέμισαν τα μάτια κι η ψυχή μας από ομορφιές,όπυ να κοιτάξεις η Ελλάδα είναι πανέμορφη,γι΄αυτό το κοριτσάκι σου λυπάται,που την αφήνει.Μίλησ κι εγώ με την ανηψιά του άντρα μου στο Βέλγιο,χάλια καιρό έχουν.
    Το βάζο έγινε με μια από τις χαρτοπετσέτες-δωράκι της κόρης;Πολύ όμορφο!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. th omwrfies einai aytes mas kanhs na jexnamai gia ligw to anxws ths auhnas kai na tajidecoymai gia ligw sto galazio mprabw soy koykla moy poli omwrfes h fwtografies soy polla polla filakia........

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. I love all the photos...too much beautiful!!! When i see those marvellous places i dream!!! Your vase is very delicious.
    Kisses
    Alessandra

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Ωραίες φωτό Δήμητρά μου!!
    Να κάνεις πολλά πολλά ταξίδια!!!
    Το βάζο σου πολύ ωραίο!!!Μπράβο!!
    Να χαίρεσαι τα εγγονάκια σου!!
    Σε φιλώ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Καλά Δήμητρα δεν το συζητώ!
    Νομίζω πως όσο περισσότερο φωτογραφίζεις, τόσο καλύτερη γίνεσαι!
    Που τα πέτυχες βρε θηρίο τα Κόκκινα Βέλη;; Απίθανη φώτο!
    Να περνάς σούπερ!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ερμιόνη μου,τά Κόκκινα Βέλη καί τήν γέφυρα τά φωτογράφισα,μέ τέρμα τό ζούμ στήν Νikon φωτο.μηχανή!!Άξιζε!!Σέ ευχαριστώ πολύ πολύ!!Φιλάκια!!

      Διαγραφή
  31. Καλά έκανες και έφυγες!!!
    οι φωτογραφίες σου είναι υπέροχες!!!Μπράβο!
    Όσο για το βάζο το έκανες καινούργιο!!!
    Καλά να περάσετε το Σαββατοκύριακο και να χαίρεσαι τα εγγονάκια σου!!!
    Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Thank you for these wonderful images, Dimi mou!!!!! It's very cold here, and in the North East of Italy it's snowing!!! Here it's sunny and very windy, but very cold for this time of the year... Have a lovely day, my friend! Polla filakia!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Γέμισε πάλι η οθόνη μου Ελλάδα, Δήμητρά μου!
    Οι φωτογραφίες σου κάθε φορά μου φαίνονται πιο εξαιρετικές!
    Να περνάς πάντα πολύ όμορφα και να συνεχίσεις να δημιουργείς υπέροχα πράγματα!
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Σας ευχαριστώ Dimi - για την ανταλλαγή αυτών των όμορφες εικόνες μαζί μας. Ευχόμαστε να έχετε μια καλή μέρα / gos Σαββατοκύριακο :) Αγκαλιές Hanne Bente ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Απόλαυσα τις εικόνες σου,νιώθω σαν να πήγα διακοπές!!!
    Εκανες το βάζο πανέμορφο και καινούργιο!!!
    Φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. πανέμορφες οι φωτογραφίες σου. Το βάζο έγινε αγνώριστο. Χρόνια πολλά στα μικρά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. Πω πω, φίλη μου, όλες οι φωτογραφίες σου είναι απίστευτες, σαν καρτ-ποστάλ!!
    Το βάζο έγινε υπέροχο, και, να σου πω ένα μυστικό; Μου αρέσει περισσότερο από πριν... και όχι εξαιτίας του ραγίσματος!
    Φιλάκια, καλό Σαββατοκύριακο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. Dear Dimi, I visited your blog, your photo's are really gorgeous. I've never visited Greece, but when I think about it I think also at that wonderful color blue. I can't read your posts very well, google translates badly. Where in Holland does your daughter live? When I've more time i will read more of your blog. groetjes, Gerda

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. Πωπω Δήμητρα!!!Φανταστικές φωτογραφίες και κάθε φορά όλο και καλύτερες!!!Απίστευτές εικόνες αυτές με τα κόκκινα βέλη!!!Μπράβο σου!!!!Το βάζο έγινε τέλειο!Να περνάς πάντα καλά!
    Φιλάκια πολλά, καλό Σαββατοκύριακο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. Piękne zdjęcia! Śliczny wazon! Pozdrawiam:) Buziaki:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. Dearest Dimi,
    You made me sad when you wrote about the saying goodbye. For you it is not even far, nor expensive to visit such a relative short distance. For me it is more than 7,000 km and very expensive. We said goodbye to my Parents for 63 times in all. Not easy!
    But your husband had a great idea for curing the heart ache by paying a visit to this lovely island! Smart.
    Your decoupage is also very cleverly done.
    Hugs to you and wishing you a happy weekend.
    Mariette

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. Πόσο υπέροχες φωτογραφίες!! Έγινε ένα από τα αγαπημένα μου blog!!
    Φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. Οι photo σου είναι φανταστικές όπως και το βάζο σου!! Να χαίρεσαι τα εγγονάκια σου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. Υπέροχες φωτογραφίες!!! Επαγγελματικές θα έλεγα!
    Οσο για το βάζο , έγινε τόσο όμορφο, με ιδιαίτερο σχέδιο, πρωτότυπο και σίγουρα μοναδικό!
    Να χαίρεσαι τα μικρά σαν τα ψηλά βουνά!
    Καλό Σ/Κ να'χεις και καλή δύναμη για το πάρτυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. Καλημέρα,Δήμητρα!!!!Μας μάγεψες πάλι με τις υπέροχες φωτογραφίες σου,αλλά και με τις δημιουργίες σου!!
    Καλό Σαββατοκύριακο!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  46. Υπέροχες οι φωτογραφίες σου,χαίρεσαι να τις βλέπεις και το βάζο έγινε πανέμορφο! Να περνάει καλά το κοριτσάκι σου κι ας είναι μακριά και να χαίρεσαι τα εγγονάκια σου! Καλό Σαββατοκύριακο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  47. Πρέπει να περάσατε πολύ όμορφα στην εκδρομή σας! Πάντα έτσι ωραία να περνάτε, Δημητρούλα μου!
    Το βάζο έγινε τέλειο! Μπράβο σου για άλλη μια φορά!
    Πολλά φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  48. Dimi, you continue to please us with wonderful photos!
    I love swallows, great video, as I felt warmth and quietness of a beach and sea!
    Have a nice weekend!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  49. Dear Dimi,

    I understand how your daughter feels when she has to leave you and Greece. It's a wonderful place, so sunny and colourful, to go back to Holland which is, a know, beautiful, but I also know what the weather is like, there. Grey skies every day can really get to you, and get you down... but I guess she has a very good reason to live in Holland, so, after a while she'll get used to it! I remember how much I cried every time I had to say goodbye to my mother, but now she has gone forever and all I have left are lovely memories and her love which, I know, is always with me.

    On a happy note... how I love your pictures! I was in that area when I was a very young girl and how I loved it! Your decoupage always inspires me... very nice... well done, clever lady!

    I send lots of higs your way...

    CIAO!

    ANNA xxx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  50. Dimi Sweet Heart!
    how beautiful Greece is with those blue colors.
    your pics are stunning as always.
    the bridge like a four white pyramids.
    beautiful places.
    have a nice weekend Dimi,
    sorry I am not so quickly as before now.
    hugs to you

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  51. Φίλη μου τι καταπληκτικές φωτογραφίες!!! Εύχομαι πάντα έτσι όμορφα να περνατε!! :)
    Το βάζο έγινε υπέροχο!!!
    Σε φιλώ!!! :*

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  52. ποπο τα πουλακια που ακουγονται στο υποβαθρο του βιντεο...σκετη μαγεια! Οι φωτογραφιες σου Δημητρα μου η μια καλυτερη απο την αλλη! Οσο για την Φλωρα..ξερω ακριβως πως νιωθει!
    Καθε φορα που πεταω κλαιω κ με ρωτανε γτ κλαιω κ λεω για εκει που παω..και καθε φορα που ερχομαι παλι κλαιω κ με ρωτανε γιατι και απανταω για αυτα που χανω οσο δεν ειμαι Ελλαδα!!

    φιλακια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  53. Υπέροχο το βάζο σου Δημητρά μου,οι δε φωτο σου αριστουργηματικές!!συγχαρητήρια κορίτσι μου!!φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  54. Καλημέρα! Φοβερές φωτογραφίες, καταπληκτικό βάζο. Καλή Κυριακή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  55. καλησπερα Dimi!αχ τι μου θυμησες...τα φοιτητικα μου χρονια στην Πατρα!!!υπεροχες οι φωτο σου,το βαζο εγινε καταπληκτικο!!!με το καλο το παρτυ σας!!!!φιλακια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  56. Οπως πάντα οι φωτογραφίες σου κράχτης όχι μόνο για την ανάρτηση αλλά και για μια επίσκεψη στην Ελλάδα! Νάσαι καλά ξαδέλφη και ν απολαμβάνεις τη ζωή
    Οσο για το βάζο,έγινε του κουτιού!
    Χρόνια πολλά να χαιρεσαι τα εγγονάκια σου, νάναι γερά και καλορίζικα!
    Φιλάκια πολλάαααααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  57. Απο τις υπέροχες φωτογραφίες σου βλέπω ότι περάσατε πολύ όμορφα στην εκδρομή σας και εύχομαι απο καρδιάς πάντα έτσι ωραία να περνάτε!Το βάζο που μεταμόρφωσες έγινε απίθανο!Χρόνια πολλά στα εγγονάκια σου,να τα χαίρεσαι!Πολλά φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  58. Beautiful summer pictures. Here in Sweden we have had a cold and rainy day. You are welcome to visit my other blog elnasfotoblogg.blogspot.com.

    Hugs

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  59. Μια χαρα εκδρομούλα μου ακουγεται!!!!
    Και το βαζο σουπερ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  60. Υπέροχες φωτογραφίες. Κι εγώ αποχαιρετώ την κόρη μου που σπουδάζει, και κάθε φορά ο αποχωρισμός είναι δύσκολος. Αρκετά χιλιόμετρα μας χωρίζουν κάθε φορά. Σε καταλαβαίνω...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  61. Have a nice day, dear Dimi!!!:)))

    Besos, Marcela♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  62. Dimi such a great colourful post. The sunset beach picture is my favourite picture ever it is simply stunning. Have a lovely week

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σάς ευχαριστώ πολύ γιά τά όμορφα σας σχόλια!
Thank you for your kind comments!

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...