Παρασκευή, 5 Απριλίου 2013

Spring preparations..... candles....sweets.....



Ανοιξιάτικες προετοιμασίες...Λαμπάδες,γλυκό τού κουταλιού....

Καλημέρα φίλες μου!Καλημέρα στήν όμορφη blogoγειτονιά μας!!
Ή εβδομάδα αυτή πέρασε μέ διάφορες προετοιμασίες!
Έφτιαξα γλυκό τού κουταλιού,πορτοκάλι.Πολύ νόστιμη καί πολύ εύκολη συνταγή.
 Έβρασα τά πορτοκάλια γιά 1 ώρα σέ μπόλικο νερό,αφού λίγο κρύωσαν,έκοψα τίς άκρες,καί μέτά σέ λεπτές φέτες,ζύγισα τήν ποσότητα(1κιλό)καί έβαλα τήν ανάλογη ζάχαρι.
Τά έβρασα σέ μέτρια φωτιά,έως ότου δέση τό σιρόπι,περίπου μισή ώρα.
Έβαλα τό γλυκό πορτοκάλι σέ καλά αποστειρωμένα βάζα.Έγιναν 2 μεγάλα βάζα! Τρώγετε πολύ ευχάριστα,σκέτο,μέ γιαούρτι,κτλ.
  
Ξεκίνησα νά φτίαξω καί τίς πρώτες πασχαλινές λαμπάδες.
Θά δοθούν σέ φίλες τής μικρής μου κόρης(θά φτιάξω καί στό μικρό μου κοριτσάκι, μήπως καί έρθη γιά τό Πάσχα)καί γιά τήν μεγάλη μου κόρη!!Τί νά κάνω!!Έγινα καί νονά!!!
My Decoupage Creations..For our Orthodox Easter on 5th of May, candles,with napkin,rice paper and glitters
  Στίς λαμπάδες, αφού κόλλησα μοτίφ από χαρτοπετσέτα καί ριζόχαρτο,ζωγράφισα μέ χρωματιστά γκλίτερς,καί στολίστηκαν μέ δαντέλα,τρέσσες καί κορδέλες!
Αυτές είναι οι πρώτες πού έφτιαξα!Θά ακολουθήσουν καί άλλες!Ελπίζω νά σάς αρέσουν!
Έφτιαξα καί ένα κουτάκι.Τό έντυσα μέ μοτίφ από χαρτοπετσέτα,καί στολίστηκε μέ γκλίτερ.
My Decoupage Creations..Box with napkin and Glitters
Καί ένα πιάτο μέ πασχαλινό θέμα.Κόλλησα μοτίφ από χαρτοπετσέτα,καί ζωγράφισα μέ χρωματιστά γκλίτερς.
My Decoupage Creations...Plate with pakin and Glitters(for our Orthodox Easter in 5th of May)
Βέβαια δέν κλείστηκα στό σπίτι φτιάχνοντας πασχαλινές κατασκευές καί γλυκά τού κουταλιού !!
Πήγα καί μιά βόλτα έως τήν παραλία μας νά πάρω τόν θαλασσινό μου αέρα,καί νά χαλαρώσω!!
Blue Beach Lagonisi
 
Είναι νοτιάς καί είχε κύματα.Μετά γιά καφέ στήν κόρη μου,νά μαζέψω παπαρούνες καί χαμομήλι.Παντού καταπράσινα καί γεμάτο από αγριολούλουδα.Άνθισαν στόν κήπο της καί οί ανοιξιάτικοι βολβοί!
Spring flowers
Follow this blog with bloglovin!
Όσες φίλες θέλουν,μπορούν νά μέ παρακολουθούν καί στό bloglovin.
  
Σάς ευχαριστώ φίλες μου γιά τίς επισκέψεις σας καί γιά τά σχόλιά σας!Σάς εύχομαι ένα χαρούμενο καί πολύ αισιόδοξο Σαββατοκύριακο!Φιλάκια!!!
*********
My dear friends,thank you for your visits and for your kind comments on my blog!
Have a wonderful weekend!
Take care!!



    
 
 
  
 

61 σχόλια:

  1. Δημητρα μου τελικα εισαι χρυσοχερα μπραβο σου ειναι ολα υπεροχα!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ωραιες οι λαμπαδες σου αλλα νομιζω οι φωτογραφιες με τα λουλουδια και την θαλασσα εκλεψαν τις εντυπωσεις στην αναρτηση σου! Τα χαμομηλακια μου ρχεται να τα πιασω!!! Φιλακια πολλα!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. μα τι χαρούμενη ανάρτηση!το πάσχα είναι απο τις αγαπημένες μου περιόδους!Οι λαμπάδες υπέροχες Δήμητρα μου!
    Φιλιά πολλα καλό σ/κ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Oμορφες που γιναν οι λαμπάδες σου!!
    Μα και το κουτάκι και η πιατελίτσα τρέλα!!
    Θα ρθει το κορίτσι το Πάσχα, να του χεις έτοιμη τη λαμπάδα...όλη την τέχνη σου βάλε...!

    Οι βόλτες σου με κάνουν να ζηλεύω...
    Σου στέλνω τα φιλιά μου...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Φορεσες τα πασχαλινά σου βλέπω Dimi μου! Πολυ όμορφες οι λαμπάδες σου και οι εικόνες σου ... το γλυκάκι σου δε μου φαίνεται όνειρο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Kalispara Dimi, What a lovely surprise to see the orange sweet treats which you made. My Cypriot friend, Maria, used to make them with whole small oranges....they were so sweet we had to have a glass of water to accompany the treat.
    How lovely to see your Spring bulbs flowering. I love seeing your photos they always make me happy.
    Have a lovely weekend.
    Best Wishes
    Daphne

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. A,Ντίμη,όλα τα προλαβαίνεις!
    Η μαρμελάδα όλων των εσπριδοειδών μ΄αρέσει περισσότερο από τις άλλες.
    Υπέροχες λαμπάδες,θα χαρούν το δωράκι της "νονάς",μα και οι άλλες δημιουργίες είναι πολύ όμορφες,χαρούμενες,γιορτινές!
    Για τη θάλασσα μόνο λατρεία έχω!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Μα πως ζηλεύω (με την καλή έννοια) αυτές τις υπέροχες βόλτες σου στην παραλία!!
    Το γλυκάκι σου έγινε φανταστικό!!
    Πανέμορφες οι λαμπάδες σου, μας βάζουν σιγά σιγά σε πασχαλινό mood!
    Μα και οι υπόλοιπες δημιουργίες σου πολύ όμορφες!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Πωπω τι υπέροχα πράγματα βλέπω πάλι DIMI μου και δε ξέρω τι να πρωτοσχολιάσω!
    Το γλυκάκι σου είναι τέλειο, οι δημιουργίες σου όπως πάντα εκπληκτικές και οι φωτογραφίες σου υπέροχες!!!
    Καλό Σαββατοκύριακο!
    Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. μμμμ.νιαμ νιαμ το γλυκό!!!Τέλειο!!!
    Οι λαμπάδες...ένα αριστούργημα,συγχαρητήρια φίλη μου,είσαι μεγάλο ταλέντο!!!!
    Ζήλια...και εγώ πήγα χτες βολτούλα στην παραλία-)))

    πολλά πολλά φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. πολύ ωραία όλα αυτά που έφτιαξες!!!Θέλω και εγώ βόλτα στην παραλία...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Τελικά το έφτιαξες το γλυκό πορτοκάλι (σχόλιο σε ανάρτηση γλυκό πορτοκάλι στο κόσμο της γεύσης) ωραία... :) τα μόνα γλυκά κουταλιού που μου αρέσουν εμένα είναι το καρυδάκι και το καρπούζι...πολύ όμορφεες οι λαμπάδες σου (είδα και μια θαλασσινή..μύριζει ελλάδα αυτή) όλες και το κουτάκι σου και το πιάτο...πολύ όμορφες οι φωτος της θαλασσας και των λουλουδιών...Φιλούθκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Πραγματικά μια δημιουργική εβδομάδα.. είναι όλα υπέροχα..
    φαντάζομαι και το γλυκό του κουταλιού.. Φιλιά πολλά...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Śliczne wszystkie prace! Zdjęcia cudowne!
    Pozdrawiam:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Το είπες και τόκανες για τις λαμπάδες!!!!!!Έγιναν υπέροχες!!!!!!Βέβαια όλα μου αρέσουν εδώ...και το γλυκάκι!!!!!!Ντίμι μου υπέροχη ανάρτηση με τα όλα της!!!!!!
    Σε φιλώ!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Kalispera Dimi mou! What a beautiful post... sweetness all the way!!! Delicious oranges, wonderful spring photos, a gorgeous sea and... awesome Easter creations!!!!
    Have a beautiful weekend with lots of sunshine in your heart, my friend!!! Polla filia!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Τι υπέροχα που είναι όλα!
    Οι λαμπάδες σου είναι πολύ όμορφες, αλλά και όλες οι δημιουργίες σου..
    Ερωτεύτηκα τη φωτογραφία με τις παπαρούνες, αλλά και τις υπόλοιπες..χαχα..δε φταίω εγώ όλες μου άρεσαν!!
    Νομίζω πως σε παρακολουθώ ήδη στο bloglovin..δεν το χρησιμοποιώ και καθόλου ακόμα, αλλά κάποια στιγμή πέρασα εκεί όλους όσους ακολουθώ...
    Φιλιά πολλά και καλό Σαββατοκύριακο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Πανέμορφες οι λαμπάδες, όπως και όλες σου οι δημιουργίες!!! Η αγάπη και το μεράκι σου ξεχειλίζουν το κάθε τι που φτιάχνεις!!! Καλό Σαββατοκύριακο και πολλά φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. πανέμορφες οι δημιουργίες σου Καλό Σαββατοκύριακο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Καλησπέρα Dimi μου!Λέω να δοκιμάσω να φτιάξω και εγώ το γλυκό κουταλιού πορτοκάλι το Σαββατοκύριακο,ευχαριστούμε για τις φώτο και τη συνταγή.Οι λαμπάδες πολύ όμορφες μα μ'άρεσε περισσότερο αυτή με το θαλασσινό θέμα.Οι εικόνες με τα τοπία για άλλη μια φορά μαγευτικές και ταξιδιάρικες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Dearest Dimi,
    Did you not peel the oranges? On the pictures it looks like the peel is still on. The translation tells to trim the edges which does not make sense.
    Love your Easter candles! Confusing to some readers as in Greece you have Easter in May... we have had ours this past Sunday.
    Hugs to you dear lady,
    Mariette

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. I love candles!!! nice post!!!
    Have a wonderful weekend, Dimi! and my g+ for you!!:))

    Besos, desde España, Marcela♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Γλυκό πορτοκάλι, το αγαπημένο μου. Και ειδικά έτσι οπως το εφτιαξες με τη σάρκα, οχι μονο φλουδα. Απο εικόνα σκίζει φαντάζομαι και απο γεύση το ίδιο...
    Οι λαμπάδες πολύ όμορφες. Μου άρεσε πολύ η τριανταφυλλένια.
    Αχ πολύ χαίρομαι που βλέπω Πασχαλιάτικες δημιουργίες...
    Καλή συνέχεια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Και μόνο που μας υποδέχτηκες με αυτό το γλυκό... Τέλειο, Dimi μου! Γεια στα χέρια σου! Και για τις υπόλοιπες δημιουργίες φυσικά!
    Πολλά φιλιά και καλό βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Wow Dimi! The candles are fantastic!!!! The box and the plate are simply gorgeous! Your beach is always like the paradise...
    Kisses
    Alessandra

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Από τα ωραιότερα γλυκά κουταλιού το πορτοκάλι. Μου αρέσει πολύ! Οι λαμπάδες σου έγιναν υπέροχες. Καλό βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Πόσο το αγαπώ το γλυκό πορτοκάλι και με γιαούρτι είναι υπέροχο!
    Πανέμορφες όλες οι δημιουργίες σου, όπως πάντα.
    Φιλάκια πολλά καλή μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Το πορτοκάλι το γλυκό το λατρεύω... κρίμα που δεν έχει προχωρήσει τόσο η τεχνολογία ακόμη, να απλώσω το χέρι μου μέσα στην οθόνη του λάπτοπ και να σου πάρω ένα κομματάκι... φαίνεται λαχταριστό!

    Μου άρεσαν πολύ και οι δημιουργίες σου. Μπράβο! Και οι φωτογραφίες είναι υπέροχες. Καλό Σ/Κ να έχεις φίλη μου! Φιλάκια πολλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Γειά σου Dimi μου με τα ωραία σου!!!! Καταπληκτικό γλυκό το πορτοκάλι, μου αρέσει πολύ!!!! Οι λαμπάδες σου έγιναν πανέμορφες, όπως και τα υπόλοιπα εξ'άλλου! Καλή συνέχεια !!!
    Σήμερα το μεσημέρι μου χάλασε το laptop!! Εντελώς ξαφνικά έσβησε και...πάπαλα!!!!! Από εκείνη την ώρα προσπαθώ να στήσω το παλιό PC του γυιού μου και μόλις τώρα τα κατάφερα, αλλά δεν έχω ακόμα τα emails μου και δεν ξέρω πως θα τα βρώ!!! Ψάχνω ακόμα......
    Πολλά φιλιά !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Καλοφάγωτο το γλυκό σου!!!Οι λαμπάδες είναι πανέμορφες οι δε φωτογραφίες
    καταπληκτικές!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Μμ..Μμ.... θέλω και εγώ από θεσπέσιο γλυκό πορτοκάλι !!! Ολα όμορφα και τα περισσότερα μέσα στο πασχαλινό κλίμα με τις όμορφες λαμπάδες και τα ντεκουπαζένια σου!!! Καλό σου Σαβ/κο φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Dimi μου καλησπέρα πορτοκάλι γλυκό , πολύ μου αρέσει , οι λαμπάδες σου υπέροχες , έρχεται Πάσχα ωραία,....
    Αυτές οι φωτογραφίες από την θάλασσα μου γέμισαν την ψυχή
    Φιλιά και καλό Σ/Κ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Μυρωδιές διάφορες,πορτοκάλι ,πάσχα Άνοιξη ,μπράβο dimi μου μου έφτιαξες τη διάθεση ,πολλά φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. αχ, τι μου κανατε πρωι-πρωι με αυτο το γλυκο πορτοκαλι!!!οντως φαινεται ευκολη η παρασκευη του.
    οι λαμπαδες σας ειναι πολυ ομορφες, να μην πω για το κουτακι(ολα σας τα κουτακια μ'αρεσουν πολυ!)
    περιμενουμε κι αλλες λαμπαδες, ε; φιλια πολλα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Γεια σας Dimi.
    Νίκαια εικόνες που δείχνουν. Βλέπω ότι υπάρχει μια άνοιξη / καλοκαίρι σύντομα στην Ελλάδα. Ευχόμαστε να έχετε ένα καλό Σαββατοκύριακο :) Αγκαλιές Hanne Bente

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. Ομορφη ανάρτηση, με όμορφες δημιουργίες με άρωμα πασχαλινό !
    Καλό Σ/Κ να'χεις με πολλές θαλασσινές βόλτες!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. Καλημέρα Δημητρούλα μου πάντα με τις όμορφες φωτογραφίες!!!!
    Οι λάμπάδες σου είναι κουκλίστικες!! Θα χαρούν πολύ τα παιδάκια!!
    Μπράβο σου!! Καλό σ/κ να έχεις με όμορφες πασχαλινές δημιουργίες!!!
    Φιλάκια πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. Καλημέρα ξαδέλφη μου!!!Ετοιμάζομαι να φτιάξω την μαρμελάδα πορτοκάλι που προτείνεις και θαυμάζω τα έργα τα δικά σου και της Φύσης,συναγωνίζονται σ ομορφιά και θετική ενέργεια.
    Φιλάκια πολλά Καλό Σ/Κ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. Τι όμορφες οι φωτογραφίες σου!!! Κοιτούσα και τις φωτογραφίες των λουλουδιών της προηγούμενης ανάρτησης... απίστευτες!!!
    Οι δημιουργίες σου καταπληκτικές!!! Τέλειες οι λαμπάδες σου!!! Πανέμορφες όλες!! Αλλά και το γλυκό πορτοκάλι φαίνεται πεντανόστιμο!!! Είναι τόσο χρηστικό αυτό το γλυκό!! Μπορεί να χρησιμοποιηθεί σε σοκολατάκια, κέικ, παντού!! Και του χρόνου!!
    Να περνάς πολύ πολύ όμορφα!!!
    Φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. Τι να πρωτοθαυμάσω, το γλυκό που δείχνει νοστιμότατο, τις φανταστικές χειροποίητες λαμπάδες ή τις υπέροχες φωτογραφίες!! Να είσαι πάντα καλά να δημιουργείς τόσο όμορφα πράγματα και εμείς να χαιρόμαστε που τις μοιράζεσαι μαζί μας. Καλή Κυριακή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. Θα αρχίσω από τις όμορφες φωτογραφίες σου Dimi μου.Δείχνουν τον ερχομό της Άνοιξης σε όλο της το μεγαλείο. Οι φίλες της κόρης σου θα είναι πολύ χαρούμενες το βράδυ της Ανάστασης κρατώντας τις λαμπάδες τους και το γλυκό του κουταλιού κρύψε το. Όλες άν δοκιμάσουμε από λίγο πάνε τα δύο βάζα. τελείωσαν. φιλάκια πολλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. Όμορφα πράγματα έφτιαξες πάλι!
    Ζηλεύω που βλέπεις τόοοοοσες παπαρούνες! Εδώ σπανίζουν! :-(

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. Α, οι πρωτες πασχαλινές λαμπάδες! Πανέμορφες είναι και μας βάζουν στο κλίμα!
    Οι φωτογραφίες όνειρο και το γλυκό εξαιρετικό φαίνεται!
    Καλή, ανοιξιάτικη Κυριακή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. Υπέροχες φωτογραφίες Μιμίκα μου!!! Και οι δημιουργίες σου μου άρεσαν πολύ :)
    Το γλυκό φαίνεται τόσο λαχταριστό!!!
    Φιλάκια πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. Όμορφα όλα!!!!!το γλυκό σου φαίνεται υπέροχο!!!!και οι δημιουργίες σου για ακόμα μια φορά μοναδικές!!!!!καλή Κυριακή!!!!!φιλιά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  46. αχ Δημητρουλαααααααααα γι αυτο σ εχασα τελευταια!!!!!!!!!! πανεμορφα κ γω ολο δουλιτσες ειμαι αυτες τις μερες τις ηλιολουστες αλλα κ συ ησυχια δεν εχεις μπραβο το κοριτσι μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  47. This is all lovely... so nice to think you have not had Easter, yet, and that you are now starting to get ready for it!

    I love your photos and all the beautiful things you have been busy making. You CLEVER, CLEVER LADSY!

    HUGS

    ANNA

    xx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  48. SEVGİLİ ARKADAŞIM DİMİ MUMLARA VE TAŞLARA YAPTIĞIN DEKOPAJA BAYILDIM...))) İYİ HAFTALAR DİLİYORUM TÜRKİYE'DEN SEVGİLER.)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  49. Dimi μου!!!! μα τι υπέροχα όλα!!!! αριστούργημα όλες οι λαμπάδες!!! τέλειο και το γλυκό του κουταλιού, μιαμ μιαμ!!!! φιλάκια πολλά πολλά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  50. Αστείρευτη πηγή δημιουργικότητας και μαγειρικής ! Το γλυκό ,θα το έβαζα με το βάζο μπροστά μου και θα του έδινα να καταλάβει ...Ένα αρκουδάκι ψάχνει τη γλυκιά σου αγκαλιά ! Δέχεσαι να το παραλάβεις ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  51. Η λέξη χρυσοχέρα δεν είναι αρκετή για το ταλέντο σου!
    Καταπληκτικά όσα φτιάχνεις! Γεια στα χέρια σου!
    Πολλά φιλιά! Καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  52. Υπέροχα όλα!!!Το γλυκό σου φαίνεται θεσπέσιο!!!Οι δημιουργίες σου για ακόμα μια φορά πάρα πολύ όμορφες,καταπληκτικές!!!όσο για τις φωτογραφίες σου ονειρεμένες!!!Καλή εβδομάδα!!!φιλάκια πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  53. Και λαμπάδες φτιάχνεις καλή μου Δήμητρα!!
    Το μεράκι σου δεν έχει όρια νομίζω!!
    Φιλιά πολλά και καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  54. So many lovely things and I just love the pictures from the beach. Have a nice week.

    Hugs

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  55. Καλοφάγωτο το γλυκάκι σου Δήμητρα.Οι λαμπάδες σου πανέμορφες με την προσωπική σου σφραγίδα όπως και όλα σου τα έργα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  56. Olá!
    hoje colhi laranjas , vou tentar fazer esse docê!
    o visual ficou bonito.
    gostei das velas!
    mas adorei sua caixinha de decoupage ...linda!
    lindo mar , lindas flores!
    boa semana!
    bjssssssssssssssss

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  57. Τέλειες οι λαμπάδες σου! Και πραγματικά λάτρεψα το κουτάκι! Γεια στα χέρια σου!
    Επίσης, απίστευτες οι φωτογραφίες σου! Σαν να ζεις στον παράδεισο! Καλό ξημέρωμα! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  58. Οι Χρυσομέλισσες έμειναν να θαυμάζουν την υπέροχη ανάρτησή σου, με το στόμα ανοιχτρό !!! Πανέμορφες οι δημιουργίες σου, οι φωτογραφίες σου, και το γλυκό σου !!! Μπράβο Δήμητρα, σε όλα μέσα είσαι !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  59. Oh a very beautiful post DIMI, I will try to make the orange marmalade and your candles are gorgeous!
    Have a wonderful week!
    Xo's

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  60. υπεροχο φαινεται το γλυκακι σου,να ειχαμε λιγο!!καταπληκτικες οι λαμπαδες σου!!!μπραβο!!και οι φωτο απο το Λαγονησι!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σάς ευχαριστώ πολύ γιά τά όμορφα σας σχόλια!
Thank you for your kind comments!

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...