Τρίτη, 2 Απριλίου 2013

Happy April....Spring fever....



Καλό μήνα!
Καλώς ήρθες Απρίλη μου!
 






Καλησπέρα φίλες μου!!Καλή εβδομάδα καί καλό μήνα νά έχουμε!!
Ή Άνοίξη ήρθε,γεμίζοντας τό τοπίο μέ υπέροχα χρώματα καί αρώματα!
 

Spring in my garden...
Αυτές τίς ημέρες ασχολούμε μέ τόν κήπο μου,φυτεύοντας πετούνιες,σκαλίσματα,ή καλύτερη γυμναστική!!







Άνθισε καί η μικρούλα πορτοκαλιά στόν κήπο μου!!Μέλισσες ζουζουνίζουν στά άνθη της!!



 Kαί τό σαλιγκαράκι ξεπροβάλλη μέσα από τόν κήπο!


 



My Spring Decoupage Creations....

Lavender dreams...



Ένας παλιός δίσκος πού μεταμορφώθηκε μέ decoupage.
Αφού έκανα παλαίωση(shabby chic),κόλλησα μοτίφ από ριζόχαρτο,έκανα σκιάσεις μέ πατίνα,στένσιλς,καί έτοιμος νά δοθεί στήν κόρη μου!

**********

My Decoupage Creations....Candl  and soap,with rice parer and crackle
    
Ένα κερί καί ένα σαπουνάκι,αφού ντύθηκαν μέ μοτίφ από ριζόχαρτο,έκανα κρακελέ 2συστ.,καί στολίστησαν μέ ρελιέφ.


Deep blue ocean...



My Decoupage Creations...Sea shells with napkin
   Τήν περασμένη εβδομάδα σέ μία βόλτα μου στήν παραλία τής Παλαιάς Φωκαίας,μάζεψα αυτά τά πανέμορφα κοχύλια.
Δέν έχασα τήν ευκαιρία,καί τά στόλισα μέ μοτίφ χαρτοπετσέτας! 

Μy Decoupage Creations...Tile pieces with small pebbles,sea shells and napkin
 Βρήκα καί αυτά τά σπασμένα κεραμύδια πού ξεβράστηκαν από τά κύματα, στήν παραλία!
Κόλλησα μικρές πετρούλες πού είχα φέρη από τήν αγαπημένη μου Λευκάδα,επάνω στίς πετρούλες έβαλα μοτίφ χαρτοπετσέτας μέ θαλασσινά θέματα καί μικρά κοχυλάκια!
Έτοιμα νά στολίσουν μία γωνια στόν κήπο!!Ετοιμάζοματε γιά τό όμορφο καλοκαιράκι πού έρχετε!



   




 

********* 

'Ο Θανασάκης καί η Θανασσούλα,φούλ ερωτευμένοι,περιμένοντας τήν γέννηση τών γατιών τους!!!!! 


Σάς ευχαριστώ φίλες μου γιά τίς επισκέψεις σας καί γιά τά σχόλιά σας!!Τρέχω νά προλάβω νά σχολιάσω στά σπιτάκια σας!!
Σάς εύχομαι ένα χαρούμενο μήνα καί καλή εβδομάδα νά έχετε!!
Φιλάκια!!!


A rose from my garden...
  
My dear friends,thank you for your visits, and for your kind comments on my blog!
Have a Happy April!!
Take care!!





  





77 σχόλια:

  1. Quanta maravilha pude ver por aqui! Adorei! Tudo lindo! FELIZ ABRIL! beijos,chica

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ!
    ΜΟΣΧΟΒΟΛΗΣΕ Η ΓΕΙΤΟΝΙΑ ΜΕ ΤΑ ΛΟΥΛΟΥΔΑΚΙΑ ΣΟΥ! ΚΑΙ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ.
    ΠΟΛΥ ΜΟΥ ΑΡΕΣΕ Η ΙΔΕΑ ΣΟΥ ΝΑ ΚΟΛΛΗΣΕΙΣ ΠΕΤΡΟΥΛΕΣ ΣΤΑ ΚΕΡΑΜΙΔΙΑ ΚΑΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙΣ ΜΕΤΑ ΝΤΕΚΟΥΠΑΖ! ΜΠΡΑΒΟ ΣΟΥ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι πού σού άρεσαν Νένα μου!!Φιλάκια!!

      Διαγραφή
  3. πανέμορφες φωτογραφίες και πανέμορφα τα έργα σου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ντίμι μου όλα μου αρέσουν εδώ!!!!!!!!!!!!
    Συνέχισε να μας δίνεις απλόχερα ομορφιές!!!!!!!!!
    Σε φιλώ!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γλυκειά μου Εφη σέ ευχαριστώ!!!!Φιλάκια!!!!!

      Διαγραφή
  5. Dimi μου καλησπέρα!Πολύ όμορφες εικόνες μας χάρισες.Πολύ όμορφα τα λουλούδια αλλά πιο πολύ στάθηκα στη θαλασσινή σειρά που μας παρουσίασες με τα κοχύλια και τις πέτρες μιας και η θάλασσα και το μπλε με εκφράζουν.Πολύ όμορφα!!!Καλό ξημέρωμα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Γεμάτη χρώματα, αρώματα, φως και ομορφιές και η σημερινή σου ανάρτηση, Ντίμι. Την απόλαυσα πραγματικά. Είτε πρόκειται για τις ξεχωριστές σου δημιουργίες, είτε για τις όμορφες εικόνες, όλα είναι εξαιρετικά. Μπράβο!
    Καλό βράδυ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σέ ευχαριστώ πολύ Είρηνη μου!Νάσαι καλά!Φιλάκια!!

      Διαγραφή
  7. Καλο μήνα!!!!!!
    Τι όμορφη η βόλτα σου μέσα απο τις πολύχρωμες φωτογραφίες!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Πόση ομορφιά έχουν όλα όσα μας δείχνεις Ντίμη μου!
    Από τις όλο χρώμα φωτογραφίες σου μέχρι τις υπέροχες δημιουργίες σου!
    Φιλιά, καλό μήνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σέ ευχαριστώ πολύ Ελενα!!Καλό μηνα!!Φιλάκια!!!

      Διαγραφή
  9. Πανδαισία χρωμάτων και ομορφιάς,όπου και να κοιτάξω!
    Υπέροχες οι φωτογραφίες σου με τόσο φωτεινά,λαμπερά χρώματα καθρεφτίζουν τις ομορφιές της άνοιξης!
    Τα έργα σου στους ίδιους τόνους πανέμορφα!
    Καλό μήνα,Ντίμη-φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σέ ευχαριστώ Ελένη μου!!Καλό μήνα!!Φιλάκια!!

      Διαγραφή
  10. Dimi, your garden must be lovely, all the gorgeous flowers you are sharing. My spring is too slow here. Your decoupage creations are lovely. The scenic shots by the water are beautiful too. Thanks for sharing, one day I will see it in person. Have a happy week! Eileen

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Hallo Eileen!Thank you my friend!!You're always welcome here!!!Enjoy your hollidays!!Take care!

      Διαγραφή
  11. Πολύ όμορφα όλα...το blog, οι φωτογραφίες του κήπου, τα έργα σου....μπράβο Ντίμη. Καλό μήνα και πολλά φιλιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλό μήνα Ελένη!!Σέ ευχαριστώ!!Φιλάκια!!

      Διαγραφή
  12. Καλό μήνα και σε σένα , αυτή είναι η μαγεία της άνοιξης , τα χρώματα , τα αρώματα , πόσο ανάγκη έχουμε να δούμε τον ήλιο , τα λουλούδια , τη θάλασσα.
    Πολλά φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σέ ευχαριστώ πολύ Νικόλ!!!Φιλάκια!!!

      Διαγραφή
  13. Καλό μήνα,Dimi!!!Τι όμορφες εικόνες είναι αυτές;Γεμάτες χρώμα κι άρωμα.
    Φιλάκια!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλό μήνα φίλη μου!!Σέ ευχαριστώ!!Φιλάκια!!!

      Διαγραφή
  14. Καλημέρα , καλό μήνα, καλή εβδομάδα...πολύ όμορφη η ανάρτηση σου..μυρίζει άνοιξη και καλοκαίρι..όλα όμορφα και οι φωτος του κήπου του και οι δημιουργίες σου..αυτές οι θαλασσινές μου άρεσαν πολύ , περίμενα να δω και κανένα δελφινάκι :) ΟΙ φωτος της Παλαιάς Φωκαίας επίσης μου άρεσαν...
    Τα γατάκια σου πόσο μοιάζουν..αντε με το καλό να υποδεχτείτε τα νέα μέλη :)
    Φιλούθκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σέ ευχαριστώ Δελφινάκι!!Οχι,δελφινάκι δέν είδα!Ισως κάποια άλλη φορά!!Χα χα!!Φιλούθκια!!

      Διαγραφή
  15. Καλημέρα. Μου αρέσουν πολύ τα λουλούδια σου. Ειδικά οι πετούνιες είναι αγαπημένο καλοκαιρινό λουλούδι. Μου άρεσουν πολύ οι πετρούλες σου. Πολύ όμορφες είναι. Καλό και δημιουργικό μήνα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σέ ευχαριστώ πολύ Χριστίνα μου!!Φιλάκια!!

      Διαγραφή
  16. Καλο μηνα Dimi μου. Τι ομορφες φωτογραφίες .... με αρώματα, χρωματα, θαλασσιτσα .... τι άλλο θέλουμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλό μήνα Στέλλα μου!!Σέ ευχαριστώ!!Φιλάκια!!

      Διαγραφή
  17. Καλημέρα Dimi
    - Νίκαια εικόνες που δείχνουν ορισμένα όμορφα λουλούδια. Όχι, είμαι χαρούμενος που μπορώ να πάω να τα κοχύλια στην παραλία και ύμνος ....... Ευχόμαστε να έχετε μια καλή Τετάρτη :) Αγκαλιές Hanne Bente

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Hyvää kuukautta myös sinulle Dimi. Kauniita kuvia paljon ja tekemäsi työt on kauniita. Kivet ja simpukankuoret on todella kauniita:)Mukavaa päivää sinulle:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. ΤΙ χαρούμενα χρώματα είναι αυτά!!! και από μυρωδιές....
    Πολύ όμορφα όοοολα τα ανοιξιάτικα δημιουργήματα σου!!!!
    Πολλά φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σέ ευχαριστώ Δαμασκηνή μου!!Καλό μήνα!!Φιλάκια!!!

      Διαγραφή
  20. Πανέμορφες Ανοιξιάτικες λουλουδένιες εικόνες,πανέμορφς δημιουργίες και το γατοζευγαράκι σου μια σκέτη γλύκα,καλημέρα dimi μου ,φιλιά πολλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Καλημέρα και καλό μήνα Δήμητρα!!! Τι ομορφιές.... Χάρηκαν τα μάτια μου χρώματα! Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Beautiful post Dimi.
    You live near the sea.. your shell paintings are so neat.. i love them.
    how lovely your spring flowers look.
    I hope you are having good weather... its still overcast and raining here.
    happy week
    val x

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Thank you Val!Yes the sea is very near to our house!The weather is great too!!Hope you have a lovely week!

      Διαγραφή
  23. Καλημέρα Dimi μου!! Καλό μήνα και εύχομαι να είναι πολύχρωμος στις καρδιές μας όπως και στις φωτογραφίες σου! Ανυπομονώ να δω τα "παιδάκια" του ερωτευμένου ζευγαριού! :) Φιλάκια πολλά πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλό μήνα Παρασκευή μου!!Σέ ευχαριστώ!!Φιλάκια!!!

      Διαγραφή
  24. Καλό μήνα Δήμητρα με τις υπέροχες φωτογραφίες και δημιουργίες σου!!!!!φιλιά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Καλό μήνα Δήμητρα!
    Την Κυριακή ήμουν στα μέρη σου, αλλά δεν είχε και τόσο καλό καιρό τελικά!!
    Τι όμορφα λουλούδια πλημμύρισαν πάλι την οθόνη μου! Και το σαλιγκαράκι τι καλό!!
    Από τις δημιουργίες σου ξεχωρίζω αυτές πάνω στα κεραμίδια! Μου φαίνεται πολύ πρωτότυπη διακοσμητική ιδέα και τα αξιοποίησες φανταστικά!
    Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σέ ευχαριστώ πολύ Ερμιόνη μου!!Ωστε ήσουν στά μέρη μας?Πολύ θά ήθελα νά σέ γνωρίσω!!Φιλάκια!!

      Διαγραφή
  26. Que coisa linda as flores na primavera...amo demais tudo isso.
    seus trabalhos de decóupage são muito lindos...adoro!
    um belo mês de Abril.
    obrigada pelo carinho sempre!
    bjsssssssssss

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Kalispara Dimi, How wonderful to see Spring has arrived in Greece with the orange blossom flowering. Isn't the perfume from the flowers wonderful.....with the fruit to look forward to in the summer.
    I love your new banner, the tulips look beautiful. Spring has not arrived in my part of the world yet as it is still very cold and it feels much colder after India, where the temperature was 35 degrees. I am wrapped up in two jumpers trying to keep warm!
    It is lovely to catch up with you.
    Best Wishes
    Daphne

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Welcome back dear Daphne!!I hope you had a lovely time!Thank you my friend!Take care!!

      Διαγραφή
  28. Πω πω, πολύ μου άρεσαν όλα! Και οι φωτογραφίες και οι δημιουργίες σου... εκπληκτικές! Μου αρέσει που χρησιμοποίησες μεν την τεχνική του ντεκουπάζ, αλλά με διαφορετικούς τρόπους... Κι εγώ ξεχώρισα τα κεραμίδια, αλλά και τα κοχύλια/πέτρες. Πολλά φιλάκια, φίλη μου, καλό απόγευμα και καλό μήνα να έχεις!

    Υ.Γ. Και με το καλό να γεννηθούνε τα γατούλια...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Καλησπέρα, υπέροχες οι δημιουργίες σου για άλλη μια φορά...μας έφερες το καλοκαίρι..
    Οι φωτογραφίες σου ολοζώντανες,μου ρχόταν να σκύψω να μυρίσω τα λουλούδια...Να σαι καλά να περνάς όμορφα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Οι φωτογραφίες σου είναι χάρμα οφθαλμών,τι ζωντανά που είναι τα χρώματα!!!Μας έφερες την άνοιξη!!!!Φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Α, φιλενάδα, μας μάζεψες όλα τα κοχυλάκια και κεραμιδάκια??? Ευτυχώς που είχα προλάβει να μαζέψω κι εγώ αρκετά, χαχαχα! Δεν έπαιρνες και κανένα τηλέφωνο να βρεθούμε στη παραλία?? Μου αρέσουν πολύ και οι θαλασσινές βιολέττες ! Ο δίσκος σου έγινε τέλειος! Ο δε κήπος σου πρέπει να είναι πανέμορφος !!!Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Oh Dimi mou, my friend, what a WONDERFUL post!!!!!! I SO loved the flowers, your photos are quite simply amazing! I love the color and light in your blog, it always fills my heart with light and joy! Your creations are gorgeous, and the decoupaged and decorated sea treasures are AWESOME!!!!!! Great work, fili mou! Great views, wonderful spring flowers, gorgeous artwork and... two adorable kitties -- how could a post be more beautiful??? :)
    Lots of wishes to Thanassis and Thanassoula, their babies will be adorable!!!
    Polla filia, my dear Dimi, have a wonderful, happy April!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Very nice photos and cute cat's. You have spring and we still have cold.

    Hugs

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Τι χρώματα είναι αυτά!
    Είσαι μάστορας και στη φωτογραφία!
    Καλό μήνα!
    Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Καλό μήνα, Δήμητρα! "Μιλάνε" οι πανέμορφες φωτογραφίες σου! Να'σαι καλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. Dear Dimi, your garden is like the paradise...how many beautiful flowers!!! Your decoupage creations are marvellous as usual. Your sea- creations are amazing!
    Kisses
    Alessandra

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. Φανταστικές,γεμάτες χρώμα οι φωτογραφίες σου και οι δημιουργίες σου υπέροχες! Καλό βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. Οι φωτογραφίες σου είναι φανταστικές.Και οι δημιουργίες σου δεν πάνε πίσω. Καλό μήνα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. Τέλεια όλα, καταπληκτικά, πανέμορφα, καλοδουλεμένα κι αυτές οι φωτό σου τόσο εξαίρετες που με κάνουν να ...ταξιδεύω!!!! Να είσαι καλά!
    Καλό μήνα!
    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. Άνθισε η μπλογκόσφαιρα!!!
    Πόσο όμορφες οι δημιουργίες σου... Μπράβο!!!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. Hi Dimi,
    It's amazing your rose has already bloom! Beautiful!!
    Love your candle and soap! You're so talented:-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. Υπέροχα όλα!!!!
    Καλό μήνα!!!!
    Φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. Πανέμορφα όλα!!!Οι φωτογραφίες σου καταπληκτικές και οι δημιουργίες σου τόσο όμορφες!!!Καλό μήνα!!!Φιλάκια πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. Για μια ακόμη φορά η ανάρτησή σου είναι καταπληκτική!!! Υπέροχες φωτογραφίες, εξαιρετικές δημιουργίες και βεβαίως ο αξεπέραστος Θανάσης με την γλυκιά του φιλενάδα!!! Να είσαι καλά!!! Πολλά φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. Ομορφιά, χρώμα, ζωή και δημιουργία είναι τα χαρακτηριστικά της ανάρτησης σου!!!Είναι όλα εξαιρετικά!! Φιλάκια πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  46. Καλά, Δημητρούλα μας, η άνοιξη είναι η εποχή σου, δεν το συζητώ!!
    Γέμισα ομορφιά, χρώματα, φρεσκάδα, σαν να τα μυρίζω κάθε φορά τα λουλουδάκια σου!
    Αλλά κι αυτά τα κοχύλια και τα βότσαλα, τι φοβερά ! Μπράβο σου !!
    Με το καλό και τα Θανασογατάκια σας χεχε :)!!

    Σε φιλώ πολύ :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  47. Μου κόπηκε η ανάσα από την ομορφιά!!
    Όλα τέλεια!!
    καλό μήνα Dimi μου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σάς ευχαριστώ πολύ γιά τά όμορφα σας σχόλια!
Thank you for your kind comments!

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...