Τρίτη, 9 Απριλίου 2013

Searching for the Windmills.....




Ψάχνοντας νά βρώ τόν ανεμόμυλο...

Καλησπέρα φίλες μου!Καλή καί δημιουργική εβδομάδα νά έχουμε!
Σάς μπέρδεψα μέ τόν ανεμόμυλο?Δέν βρίσκομαι ακόμα στήν Ολλανδία!
Σήμερα τό πρωί,ξεκίνησα νά βρώ τόν ανεμόμυλο,πού θυμάμαι ότι βρίσκετε στήν περιοχή μας,στά Μεσόγεια Αττικής.
Θύμαμαι πώς πηγαίνοντας στό Μαρκόπουλο,πάντα τόν έβλεπα νά στέκεται περήφανος επάνω στόν λόφο!
Ανέβηκα λοιπόν τό πετρόχτιστο δρομάκι,καί μπροστά μου αντικρύζω τόν ανεμόμυλο!
  

Windmill in Markopoulo-Attica-Athens







Στήν περιοχή τής Ανατολικής Αττικής,σώζονται δύο ανεμόμυλοι,ό ένας στήν Κερατέα(δέν τόν ανακάλυψα ακόμη!)καί ό άλλος στό Μαρκόπουλο.
Είναι ορατός από όλα τά σημεία τού ορίζοντα,καί κτίστηκε πρίν τό 1850.
Ή θέα είναι υπέροχη,καί νοιώθης πώς ταξιδεύης μακριά από τήν πόλη!
Κατεβαίνοντας τό πέτρινο δρομάκι,είδα θάμνους λεβάντας πού ήταν ανθισμένοι!
Lavender
 
Έκοψα καί έβαλα λεβάντες στό βάζο μου,καί φίλες μου μοσχομυρίζουν!


**********

My Decoupage Creations...
My Easter Decoupage Creations...Candles with napkin,rise paper, crackle,contour  and lace
Eτοίμασα καί άλλες Πασχαλινές Λαμπάδες!
Από αυτές,τίς δύο,τίς έντυσα μέ μοτίφ από ριζόχαρτο,έκανα κρακελέ 2συστ.,καί στολίστηκαν μέ δαντέλα καί κορδέλες,θά διαλέξη η μικρή μου ή κόρη Φ....,εάν έρθη νά κάνη Πάσχα μαζί μας!


Λεπτομέρια(κραλελέ 2 συστατικών)


Καί σέ αυτές τίς λαμπάδες,αφού τίς έντυσα μέ μοτίφ από ριζόχαρτο καί χαρτοπετσέτα,ζωγράφισα μέ γκλίτερς καί contour,στολίστηκαν μέ κορδέλες καί πασχαλινές ξύλινες φιγούρες.
Εύχομαι νά σάς αρέσουν φίλες μου!
 Έφτιαξα καί αυτά τά σαπουνάκια νά δοθούν δωράκια σέ πολύ αγαπημένες φίλες μου!Αφού κόλλησα μοτίφ από ριζόχαρτα,στά πρώτα σαπουνάκια,στό πρώτο έκανα κρακελέ 2συστ.,έβαλα χρυσή πατίνα,καί στολίστικαν καί τά δύο, μέ δαντέλα.
Στά τρία μικρά σαπουνάκια κόλλησα ριζόχαρτο,έκανα κρακελέ 2συστ.,χρυσή πατίνα,καί στολίστηκαν καί αυτά μέ κορδέλες.
My Decoupage Creations...Soaps with rise paper crackle and lace
Έφτιαξα καί αυτό τό μπουκαλάκι!
Αφού τό έντυσα όλο μέ ριζόχαρτο,κόλλησα μοτίφ από ριζ/το,ζωγράφισα μέ ιριδίζων ακρυλικό χρώμα καί contour.Έφτιαξα καί καπάκι από πηλό.


My Decoupage Creations..Bottle with rice paper and lids of clay


Ποτίζοντας εχθές τόν κήπο μου,ανακάλυψα ότι τό φυτό πού είχα φυτέψει τό Φθινόπωρο,είχε ανθίση!
Είναι τό αγαπημένο μου,πού θαύμαζα από μικρό κοριτσάκι,όταν ήρθαμε από τήν Αυστραλία!



Passion plant

Λέγεται πασιφλώρα ή ρολόι.
Σάς ευχαριστώ πολύ φίλες μου γιά τίς επισκέψεις σας καί γιά τά σχόλιά σας!
Σάς εύχομαι μία χαρούμενη καί αισιόδοξη εβδομάδα!Οί προετοιμασίες άρχισαν περιμένοντας τό Πάσχα!Καλή δύναμη!Φιλάκια!!!
**********
My dear friends,thank you all,for your visits and for your kind comments on my blog!
Hope you have a wonderful week!
Take care!!
  


63 σχόλια:

  1. Τελειος ο ανεμομυλος.
    Την Παρασκευη κοιτουσα και τον πυργο του Μελισσουργου κ σκεφτομουν τι ωραιος που ειναι.
    Καλο απογευμα Ντιμι! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Δύσκολα να διαλέξεις λαμπάδα αφού είναι όλες πολύ όμορφες. Τα σαπουνάκια πολύ ρομαντικά. Η πασιφλόρα πολυ όμορφο λουλούδι. Ξέρεις γίνεται θάμνος. Κάπου ειχα διαβάσει οτι η πασιφλόρα συμβολίζει τα πάθη του Χριστού. Με αφορμή την ανάρτηση σου το έψαξα περισσότερο και βρίκα αυτό '' Το όνομα «Πασιφλόρα» (= το λουλούδι των Παθών) το πήρε από τους ιεραποστόλους που το βρήκαν στην Αμερική.
    Κοιτάζοντάς το σχήμα και τα χρώματα του άνθους του, τους θύμιζε το πάθος και τη σταύρωση του Χριστού.
    •Το μπλε-άσπρο χρώμα του λουλουδιού συμβολίζει την αγνότητα και καθαρότητα του ουρανού.

    •Τα πέντε λευκά εξωτερικά πέταλα συμβολίζουν τους απόστολους (εκτός από τον Ιούδα).

    •Η μπλε μοβ εσωτερική κορώνα του συμβολίζει το αγκάθινο στεφάνι.

    •Οι πέντε στήμονες συμβολίζουν τις πληγές του Χριστού.

    •Tα τρία καφέ στίγματα συμβολίζουν τα καρφιά της σταύρωσης.

    Συγνώμη που το σχόλιο μου είναι τόσο μεγάλο απλά ειπα να μοιραστώ μαζί σας τις πληροφορίες που βρίκα.

    Πολλά φιλιά !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Η εξερεύνηση σου είχε ένα υπέροχο αποτέλεσμα ,να θαυμάσεις το παλιό μύλο και τη θέα !
    Μάζεψες τη λεβάντα σου , μοσχομύρισες το σπίτι ,έκανες και τις όμορφες κατασκευές σου !
    Χάρηκα και γώ μαζί σου την όμορφη βόλτα !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Τον βρήκες και εμείς τον θαυμάζουμε μέσα από τις υπέροχες φωτό σου :)
    Φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Τι όμορφες που είναι οι δημιουργίες σου...
    Ο ανεμόμυλος καλοδιατηρημένος και περήφανος...σαν να σου πόζαρε για να τον φωτογραφίσεις!
    Μα πιο πολύ μου άρεσε αυτή η ομορφιά της Πασιφλόρας ...με μάγεψε και αιχμαλώτισε τη ματιά μου!
    Να σαι πάντα καλά,έτσι ανάμεσα στις ομορφιές...
    Φιλιά...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Vau, kauniita kynttilöitä ja upeita kuvia. Tuulimylly on mahtavan komeita. Teillä on jo kevät pitkällä, meillä täysi talvi:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Υπέροχες οι δημιουργίες σου!!!
    Θέλω επίσης να σου εκφράσω το θαυμασμό μου για τις φανταστικές φωτογραφίες που βγάζεις!!!
    Φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Τον βρήκες,τελικά,Ντίμη και μαζί σου τον θαυμάζουμε κι εμείς!

    Τέλεια τα έργα σου,χαρούμενα χρώματα,φωτεινά!
    Θαυμάσιο λουλούδι!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Ξεκίνησες βλέπω τις πασχαλινές δημιουργίες Dimi μου, που είναι όλες υπέροχες!!
    Οι λαμπαδίτσες σου μ' αρέσουν πάρα πολύ!!
    Δεν ήξερα ότι έχουμε στην Αττική ανεμόμυλους, μπράβο που ανακάλυψες τον έναν και τον θαυμάσαμε κι εμείς!
    Φιλιά, καλή βδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. What a beautiful windmill. We have one near us, but it is built of wood. You produce such beautiful things.

    Hugs

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. ΄Εχω πραγματικά εντυπωσιαστεί γιατί δεν το ήξερα ότι υπήρχε αυτός ο ανεμόμυλος, θα φροντίσω να κάνω αυτή τη βόλτα οπωσδήποτε!! Οσο για τις δημιουργίες σου, είναι όπως πάντα απίθανες!! Οι δε φωτογραφίες σου, τι να πω
    Σ ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ που μας προσφέρεις ευτυχισμένες στιγμές στη ζωή μας!!!! Μπράβο!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. ΄Εχω πραγματικά εντυπωσιαστεί γιατί δεν το ήξερα ότι υπήρχε αυτός ο ανεμόμυλος, θα φροντίσω να κάνω αυτή τη βόλτα οπωσδήποτε!! Οσο για τις δημιουργίες σου, είναι όπως πάντα απίθανες!! Οι δε φωτογραφίες σου, τι να πω
    Σ ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ που μας προσφέρεις ευτυχισμένες στιγμές στη ζωή μας!!!! Μπράβο!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Ότι φτιαχνεις είναι μοναδικό
    Φιλάκια ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Πολύ ωραίος ο ανεμόμυλος! Από τις λαμπάδες δεν ξέρεις ποια να διαλέξεις,όλες είναι εξαιρετικές.Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Δημητρούλα μου οι λαμπάδες σου πανέμορφες. Κάποτε πριν χρόνια έφτιαχνα και εγώ τις λαμπάδες για τα βαφτηστήρια μας. Θα δοκιμάσω να ασχοληθώ πάλι, μια που κοστίζουν αρκετά τώρα πιά και τα βαφτηστήρια έγιναν πολλά, ζωή να έχουν.
    φιλιά και καλό βράδυ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Τι να πρωτοσχολιασω!!!!Ο ανεμόμυλος υπέροχος !!!Οι λεβάντες φαντάζομαι άρωμα!!
    Οι δημιουργίες σου πανέμορφες!!!!
    Με το λουλούδι τρελάθηκα ,τι όμορφο!!!!!!
    Φιλιά και καλό βράδυ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Oh...i love the windmill!!! It' s so beautiful!! And i love its white with the blue of the greek sky. Your creations are always wonderful. I love especially the two candles in pink with roses...very romantic!
    Kisses
    Alessandra

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Ανεμόμυλος, λεβάντα, ρολογιά και στη μέση οι υπέροχες δημιουργίες σου!
    Όλα ένα όνειρο!!
    Τη χάρηκα πολύ τη βόλτα..
    Καλό βράδυ..φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Υπέροχα Δήμητρά μου!!! Δεν ήξερα για τους ανεμόμυλους!!!
    Τι όμορφες φωτογραφίες!!
    Οι λαμπάδες είναι τέλειες!! Και τα σαπουνάκια σκέτη γλύκα!!!
    Αυτό το λουλούδι , η πασιφλώρα, δεν το έχω ξαναδεί!!! Είναι τόσο περίεργο!! Η μαμά μου θυμήθηκε ότι είχε κι εκείνη πριν χρόνια ένα τέτοιο!!
    Σε φιλώ γλυκά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Yπέροχες οι δημιουργίες σου, φοβερός ο ανεμόμυλος, μοσχομύρισαν οι λεβάντες ως εδώ αλλά εγώ μαγεύτηκα από την πασιφλώρα!!! Δεν το έχω ξαναδεί αυτό το λουλούδι και είναι θαυμάσιο!! Ευχαριστούμε για τις όμορφιές σου!! Φιλιά πολλά πολλά καλό βράδυ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Καλησπέρα..Πολύ όμορφα όλα..και ο ανέμομυλος όμορφος και οι δημιουργίες σου ,λαμπάδες,σαπουνάκια,μπουκάλι..η δεύτερη με τα ροζ λουλουδάκια την λάτρεψα...μου αρέσει το λιλά στο μπουκάλι σου...τι παράξενο λουλούδι!!δεν ξαναείδα,τι παράξενη εμφάνιση που έχει!! Καλό Πάσχα να φτάσουμε..Φιλούθκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Λατρεύω τους ανεμόμυλους... πολύ θα ήθελα να μπορούσα να ζήσω μέσα σε έναν!

    Οι δημιουργίες σου είναι πανέμορφες, μπράβο! Όσο για το ρολόι, σαν όνομα το είχα ακούσει από τη μητέρα μου, αλλά δεν το είχα δει ξανά το φυτό... Πολύ ιδιαίτερο! Καλό βράδυ, φίλη μου, φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. είσαι απίθανη!!!Τι όμορφες οι δημιουργίες σου!!!Λαμπάδες..ουάου!!!Σαπουνάκια που μοσχοβολάνε..μμμμ....και το μπουκάλι είναι υπέροχο!!!Εύγε χρυσοχέρα μου
    Την πασιφλώρα δεν την γνώριζα(πολύ όμορφο λουλούδι)
    Και ο ανεμόμυλος......τέλειες οι φωτογραφίες
    Χόρτασα και σήμερα-))
    Πολλά φιλιά και καλό βράδυ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Μου είχαν μιλήσει γι αυτόν τον ανεμόμυλο αλλά δεν τον φανταζόμουν τόσο όμορφο!!! Κάποια μέρα θα πάω να τον δώ από κοντά. Η πασιφλόρα είναι πανέμορφο λουλούδι και μου θυμίζει κι εμένα τον κήπο της γιαγιάς μου. Φύτεψα πέρυσι αλλά δεν έχει ανθίσει ακόμα. Οι λαμπάδες σου, Μιμίκα, είναι πανέμορφες!!!!!Το ίδιο και τα σαπουνάκια σου! Πολλά φιλιά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Πανέμορφες και καλοφτιαγμένες οι λαμπάδες σου,πολύ όμορφη η βολτα σου,και η πασιφλόρα ειναι και δικό μου αγαπημένο λουλούδι,τη λεβαντα να την ξερανεις και να τη βαλεις στη ντουλαπα σου μετα,θα σου αρωματισει τα ρουχα και θα τα φυλαξει απο το σκορο,καλό βραδυ και φιλάκια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Δεν ηξερα οτι εχει εναν τοσο ομορφο ανεμομυλο στο Μαρκόπουλο!
    Τι ομορφες λαμπαδες εφτιξες :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Τι όμορφιές είναι αυτές? Ο ανεμόμυλος που ζω εγώ? Μαρκόπουλο , Κερατέα Λαύριο κάθε εβδομάδα πηγαίνω , θα φάω τις πέτρες να τους βρώ . Μου αρέσει τρελλά η λαμπάδα με τα ροζ λουλουδάκια , όλα πανέμορφα , πασιφλόρα έχω χρόνια να δω. Φιλάκια , καλό βράδυ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Νικόλ μου,σέ ευχαριστώ!!!Στόν δρόμο πρός τό ΕΣΥ ΜΑΡΚΟΠΟΎΛΟΥ,από επάνω στόν λοφο είναι ο ανεμόμυλος!Νά πάς νά τόν δέίς!Από Λαύριο είσαι?Γειτονοπούλα μας?Φιλάκια!!

      Διαγραφή
  28. Τι όμορφη ανάρτηση....μαγεύτηκα !!!
    Φιλάκια Dimi μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Dear Dimi, really your photographic works are wonderful and your crafts are full of creativity!
    Have a good week! and my g+ for you!!!:)))

    Besos, desde España, Marcela♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Dimi μου, μου δημιούργησες ένα πολύ μεγάλο πρόβλημα... τι να πρώτο σχολιάσω?
    τον πανέμορφο ανεμόμυλο, την βασίλισσα Λεβάντα (είδες τι ωραία που είναι?), τις υπέροχες λαμπάδες,
    τα ομορφοστολισμένα σαπουνάκια, την μοναδική Πασιφλώρα ή τις απίστευτες φωτογραφίες που τράβηξες?
    Μου άρεσαν όλα πάρα πολύ.. Σου εύχομαι μια πολύ καλή νύχτα και σου στέλνω πολλά φιλιά..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Dearest Dimi,
    You're such an artist! Love the rose candles and the soap.
    Quite surprising to find a windmill in your region; looks like the type from Don Quixote in Spain.
    Hugs to you,
    Mariette

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Όμορφα κτίσματα οι ανεμόμυλοι και τούτος εδώ απλός αλλά συντηρημένος.
    Το πέτρινο δρομάκι μέχρις εκεί είναι εξαιρετικής κατασκευής και πανέμορφο!

    Την Πασιφλώρα σου Ντίμη τη λάτρεψα. Ψάχνω καιρό για το φυτό. Πού το αγόρασες; Βρίσκεται εύκολα;

    Ενδιαφέρουσα ανάρτηση στο σύνολό της!
    Z.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Γεια σας Dimi
    Νίκαια εικόνες που δείχνουν με ανεμόμυλους. Έχω δει αυτές τις ανεμογεννήτριες στη Ρόδο.
    Όμορφη φως και όμορφη προβολή decoupage. Ευχόμαστε να έχετε μια καλή ημέρα / εβδομάδα. Αγκαλιές Hanne Bente

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Καλημέρα Dimi!Δεν έχω λόγια,τα λένε οι εικόνες από μόνες τους.Με έφτιαξες το κέφι με τις τόσο ζωντανές φωτογραφίες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Τι υπέροχος ανεμόμυλος! Οι φωτογραφίες είναι πανέμορφες! Κι αυτό το πέτρινο δρομάκι...
    Για τις δημιουργίες σου τι να πώ; Πάντα μου αρέσουν όλες!!!
    Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. Τι όμορφο ταξίδι μας έκανες πάλι Dimi μου!!! Από τον υπέροχο ανεμόμυλο στη λεβάντα, στις πάντα πανέμορφες δημιουργίες σου και με το ρολοι που λάτρεψα κι εγώ από την πρώτη φορά που το είδα στην ζωή μου!
    Να σαι καλά!! Φιλάκια πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. Κοίτα κάτι ομορφιές που έχουμε στην Αττική και δεν το ήξερα! Πολύ καλά διατηρημένος ο ανεμόμυλος και το μονοπάτι πανέμορφο!
    Οι δημιουργίες σου πανέμορφες για ακόμα μια φορά!
    Νομίζω όμως ότι το λουλούδι είναι αυτό που με καθήλωσε! Απίστευτο!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. Πολύ πολύ όμορφα όλα!!!!!να σαι καλά για τις ομορφιές που μας δείχνεις!!!!!!φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. Geia sou fili mou Dimi!!! :) YES, I am in your country right now... enjoying my beloved, beautiful RODOS, which is so wonderful, peaceful and reamy off-season, when the tourists are not here yet! I also love the climate, It's not so yet yet.
    I love windmills (there are some at the harbour in Rhodes-town too), and your photos are wonderful!!! And as usual I enjoyed your stunning creations! The decoupages candles are so beautiful!!! Enjoy your week, my dear friend, and I'm sending you polla filia apo ti Rodo mou!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. Hahaha sorry for the typos... ;) I meant "dreamy" off-season, and "it's not so hot yet"... Filakia polla!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. Dimi, ήρθα εδώ, μου άρεσε αυτό που είδα και να διαβάσετε. Google μετάφραση δεν είναι πάντα αλήθεια, αλλά ήταν αρκετή για να κατανοήσει και να αγαπήσει ακόμη περισσότερο στην Ελλάδα, το όνειρό μου από την κατανάλωση.
    Θα σας ακολουθήσει, συγγνώμη εκ των προτέρων αν η έκδοση του σχόλιο που έγινε στα πορτογαλικά δεν είναι πάντα κατανοητό.
    Μεγάλη αγκαλιά!
    Sonia

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. Δημητρα μου τι κανεις? Χαθηκα εντελως, δεν ειχα λαπτοπ εδω και 5 μερες, ειχα ιο και μεχρι να βρω την λυση ουτε ποστ εκανα, ουτε τα ιμειλ μου μπορουσα να ελεγξω και τωρα τρεχω και δεν φτανω να ανεβασω ποστ γτ με κυνηγανε οι εταιρειες! Μαρεσουν παρα πολυ οι λαμπαδες που εκανες, ιδιως αυτην με τα ψιλα ροζ λουλουδακια!
    Πηγα και ηρθα απο Αγγλια μεχρι στιγμης δυο φορες, τωρα θα ξεκουραστω ομως λιγο καιρο μεχρι το Πασχα κ μετα παλι πανω...

    φιλια πολλα,
    Αναστασια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. I did think you were in holland. I do think windmills are pretty.

    I love Passion flowers I have had them in my garden many times and boy do they grow.

    Thanks for the kind words

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. υπεροχες φωτο!!περιμενω την επομενη ανακαλυψη σου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. Dimi μου, μας έχεις μαγέψει με τις θαυμάσιες φωτογραφίες σου!!!! Μέγα χόμπι ε;;;;
    Οι δημιουργίες σου πάντα καλόγουστες και άψογα δουλεμένες!!!!
    Ωραίο το ρολόι με το εντυπωσιακό λουλούδι αλλά πρέπει να το κλαδεύεις γιατί "πνίγει" ό,τι βρίσκεται γύρω του!!!!!!
    Φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  46. Οι φωτογραφίες σου Δήμητρα υπέροχες, η λεβάντα μοσχομυρίζει,όσο για τα έργα σου ρομαντικά και τρυφερά πολύ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  47. I love windmills! WE have several here in Norfolk, England, but they look more like the original Dutch ones! I remember there was a nice windmill in Paros.

    Lovely photos! I love Lavender. We have a place here called Norfolk Lavender, where they produce all kinds of things, from Lavender.

    All your lovely decoyupage is so beautiful and I'm jealous!

    CIAO!

    ANNA
    xxx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  48. Τι όμορφο μέρος!!!
    Πανέμορφες οι φώτο σου Dimi μου και οι λαμπάδες υπέροχες.
    Τα φιλιά μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  49. Δημητρούλα τι να πρωτοσχολιάσω δν ξέρω!!
    Ο ανεμόμυλος και οι λεβάντες, μια ομορφιά! Έκοψα κι εγώ μερικές για το βάζο μου!
    Οι λαμπάδες σου ντελικάτες, καλοφτιαγμένες και ρομαντικές, αλλά
    αυτό το λουλούδι στο τέλος, μου γούρλωσε τα μάτια χα χα :)
    Τι πλάσμα, τι χρώματα, τι σχέδιο! ΑΠίθανο!!

    Σου στέλνω την αγάπη μου και δυο γλυκά φιλιά **

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  50. Γεμάτη ομορφιά και αυτή η ανάρτηση σου!!!Να σαι καλά!!!Ο ανεμόμυλος ονειρεμένος!!!Οι λαμπάδες σου τέλειες,με υπέροχα χρώματα!!!Το μπουκάλι καταπληκτικό και τα σαπουνάκια πολύ πολύ όμορφα,όσο για το λουλούδι στο τέλος φανταστικό!!!Δεν έχω ξαναδει κάτι τέτοιο!!!Φιλάκια πολλά και καλή συνέχεια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  51. Dimi, lovely decoupage, especially your Easter candles, wonderful!
    I love always the windmills and one stitching picture "Mill"
    pretty photos!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  52. Wow, I'm sooo excited to see such a windmill!!! The shape of it is little fat? and lovely! I'd like to visit your country someday and see the real windmill. Thank you for sharing!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  53. Οι λαμπάδες απλά υπέροχες!!Όσο για το τοπίο δεν έχω λόγια..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  54. Χορταστική ανάρτηση όπως πάντα........με τις όμορφες εικόνες και τις υπέροχες δημιουργίες. Το λουλούδι δεν το έχω ξαναδει και είναι πολύ εντυπωσιακό!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  55. Οι αναρτήσεις σου είναι πάντα μυρωδάτες, γλυκές και πανέμορφες!!! Τέλειες οι λαμπάδες σου και το λουλούδι στο τέλος φανταστικό!!! Πολλά φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  56. Τι πανέμορφο λουλούδι είναι αυτό;;; Μου μοιάζει σαν ένα τεράστιο μπλε μάτι που σε κοιτάζει!!! Πολύ πολύ μου άρεσε!!!
    Οι λαμπάδες σου καταπληκτικές!! Αυτές με τη δαντέλα, ειδικά, απίθανες!! Αλλά και τα σαπουνάκια σου, και το μπουκάλι.. πανέμορφα όλα!! Μπράβο σου DIMI!!!
    Δεν ήξερα πως υπάρχουν ανεμόμυλοι εκεί, πολύ εντυπωσιακοί φαίνονται!!!
    Φιλιά!!
    Καλό βράδυ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  57. DIMI μου πωπω εξαιρετικές φωτογραφίες, μπράβο!!!Τι όμορφο μέρος!!!Οι δημιουργίες σου όπως πάντα είναι τέλειες!
    Φιλάκια πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  58. Άλλη μια ωραία ανάρτηση Ντίμι. Να που έχουμε και στην Αττική όμορφους ανεμόμυλους και όχι μόνο στα νησιά μας. Αξίζουν να τους επισκευθούμε. Οι λαμπάδες σου, πολύ όμορφες. Ρομαντικές και ανοιξιάτικες! Όπως και οι υπόλοιπες δημιουργίες σου. Το λουλούδι ασυνήθιστο αλλά όμορφο, πραγματικό στολίδι για έναν κήπο.
    Καλό σου βράδυ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  59. Amei conhecer o seu blog e achei lindo maravilhoso.Lembrei uns anos atrás quando eu tinha um pé laranja(
    dessas) fazia compotas,uma delícia.Me visite:http://algodaotaodoce.blogspot.com.br/
    Siga-me e pegue o meu selinho!!!

    Obrigada.

    Beijos Marie.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  60. Γιατί έβγαλες τις πανέμορφες ροζ τουλίπες ; Πολύ εντυπωσιακές και οι καινούργιες!!!Ο ανεμόμυλος είναι υπέροχος και αριστα διατηρημένος ..Σε ποιόν ανήκει;Φανταστικές οι φωτογραφίες του.Μπράβο που τον μοιράστηκες μαζί μας.Τα είδα όλα αφού είδα κρακελέ και σε λαμπάδα Είναι όμως πανέμορφες και με πολύ προσεκτική δουλειά!!!Καλή συνέχεια στα Πασχαλινά σου!!!Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  61. Τι περίεργο λουλούδι, δεν το έχω ξαναδεί.
    Πολύ όμορφες οι φωτογραφίες με τον ανεμόμυλο!
    Για τις δημιουργίες σου δεν έχω λόγια. Όλα υπέροχα!
    Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σάς ευχαριστώ πολύ γιά τά όμορφα σας σχόλια!
Thank you for your kind comments!

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...