Τετάρτη, 24 Απριλίου 2013

April's sunny day....





Η καλή ημέρα.....από τό πρωί φαίνεται..
Καλησπέρα φίλες μου!Καλό υπόλοιπο εβδομάδος νά έχουμε!
Σίγουρα θά τρέχετε καί δέν θά φτάνετε μέ τίς προετοιμασίες σας γιά τό Πάσχα!
Κάτι τά ίδια,καί εγώ!Τήν Κυριακή είχαμε καί τό μνημόσυνο τής μητέρας μου.Έκλεισε έναν χρόνο από τότε πού τήν χάσαμε.Λίγο η διάθεση ήταν πεσμένη λόγω τών αναμνήσεων εκείνων τών ημερών.
 
Τήν Δευτέρα τό πρωί,αφού ετοίμασα τόν καφέ μου,καί κάθησα στό laptop,γιά τήν καθιερωμένη πρωινή βόλτα στήν blogoγειτονιά,σκέφτηκα,τί όμορφη καί ηλιόλουστη ημέρα!!
Ότι πρέπει γιά μιά βόλτα στήν θάλασσα!!Στήν τσάντα,ή φωτογραφική μηχανή,πού δέν λείπει ποτέ,καί φύγαμε!!Στό αυτοκίνητο,τέρμα η μουσική,πού πάντα μού φτιάχνη τήν διάθεση,καί οδηγώντας,έφτασα στό Πόρτο Ράφτη!
Porto Rafti...  Athens

Μιά μικρή στάση στό Αυλάκι,γιά φωτογραφίες,καί βλέπω τούς κύκνους νά έρχονται από τό λιμανάκι τού Πόρτο Ράφτη. 
Porto Rafti...Athens
Φτάνοντας στό όμορφο λιμανάκι,πήγα νά δώ καί νά ταίσω μέ ψωμάκια,τίς πάπιες καί τούς κύκνους,δίπλα στήν μικρή λιμνούλα. 






Όπως βλέπετε,έπεσαν νά φάνε αμέσως τά ψωμάκια πού τούς έφερα!
Καί μετά,πόζαραν μέ χάρη νά τίς φωτογραφίσω!
Κάθησα καί απόλαυσα, τήν θάλασσα καί τόν ήλιο,πίνοντας τό καθιερωμένο μου ελληνικό καφέ!
********
Μy Decoupage Creations..
My Decoupage....Bottle with decoupage paper,pebbles,and sea shells
Kαί φυσικά,είχα καί τήν έμπνευση νά φτιάξω αυτό τό μπουκάλι,μέ θαλασσινό θέμα,θυμίζοντάς μου,ότι τό καλοκαιράκι,είναι πρό τών πυλών!!Μήν σάς πώ,ότι σκέφτομαι νά αρχίσω νωρίτερα τά μπάνια μου,εφέτος!!!
My Decoupage...Box with napkin,crackle and contour
   
Θά σάς δείξω,ένα καινούργιο κρακελέ,πού τό δοκίμασα γιά πρώτη φορά,σέ αυτό τό ξύλινο κουτί.Είναι τό Kit Craquele,τής DAIARA.
Γιά πρώτη φορά,μού βγήκε πολύ όμορφο!!Καί δέν αργεί νά σκάση!!! 
Γιά πρώτη φορά,έκανα decoupage,σέ αυγά από φελιζόλ.Δέν ήταν καί εύκολη δουλειά!Εύχομαι νά σάς αρέσουν!  
 

My Decoupage....Egg with napkin and Perla Pen


My Decoupage....Egg with napkin,crackle gold patina and contour


Καί στά δύο,κόλλησα χαρτοπετσέτα,έκανα πιστιλοτό μέ ακρυλικά χρώματα,ζωγραφική μέ contour,Perla Pen,καί κρακελέ δύο συστ,.
My Decoupage...Boxes with napkin,patina and lace
Καί αυτά τά δύο κουτάκια,θά γεμιστούν μέ σοκολατένια αυγουλάκια,καί θά δοθούν δώρο στίς δασκάλες τών εγγονιών μου!Ελπίζω νά είναι τά τελευταία πασχαλινά πού φτιάχνω γιά εφέτος,γιατί έφτασε καί η Μεγάλη Εβδομάδα, θά πάμε στήν Εκκλησιά,καί θά ετοιμάσω μαζί μέ τήν εγγονούλα μου,κουλουράκια,τσουρέκια,καί τά πασχαλινά αυγά! 
Βροχή από Βραβεία...Awards..
Τρείς φίλες μας,μέ τίμησαν,δίνοντάς μου καί αυτήν τήν εβδομάδα,βραβεία!
Ή φίλη μας η Σόφη (Γιαγιά Κασσιανή),μού έδωσε τό παρακάτω βραβείο!!Σοφάκι μου,σέ ευχαριστώ!!!Μεγάλη μου τιμή!!!
   
Καί αυτό τό βραβείο,τό παρέλαβα από τίς φίλες,Ράνια (Ο κόσμος τής Ράνιας),καί από τήν Χριστινούλα,(Νεραιδοδημιουργίες).Σάς ευχαριστώ καί τίς δύο,φίλες μου, πού μέ τιμήσαμε,δίνοντάς μου αυτό τό βραβείο!
  
Καί εγώ,τά χαρίζω σέ όλες εσάς φίλες μου!!Τά αξίζετε! 
My sweet Thanassis
Καί ό λατρεμένος μου,Θανασάκης,πού κάθετε,όλο πόζα,νά τόν φωτογραφίσω!!
Νά είστε όλες καλά φίλες μου,σάς ευχαριστώ γιά τίς επισκέψεις σας καί τά σχόλιά σας!!Καλή δύναμη,καί καλές πασχαλινές ετοιμασίες σάς εύχομαι!!Πολλά φιλάκια!!!
********
My dear friends,thank you all,for your visits,and for your kind comments on my blog!
Have a lovely week!
Take care!
 
  





72 σχόλια:

  1. Dimi μου, ηλιόλουστη μερα σημερα, ηλιόλουστη και γεμάτο θάλασσα και χρωματα το μπλοκ σου!
    Να σαι καλα και να μας χαριζεις ομορφες φωτογραφίες συνεχώς !
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πολυ καλος φαινεται ο καιρος και οι φωτογραφιες σας ειναι ο,τι πρεπει για να μυρισει καλοκαιρι! :)
    Μου αρεσαν πολυ τα αυγα απο φελιζολ!

    Καλο υπολοιπο βδομαδας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Υπέροχα όλα,Δήμητρα!!!!!Εγώ,ακόμα προσπαθώ.......

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Όλα υπέροχα,πανέμορφα,Ντίμη!
    Μας μετέφερες τη λιακάδα τ΄Απρίλη στο σπίτι μας με την όμορφη βολτούλα σου!
    Οι δημιουργίες σου πολύ όμορφες,τα αυγουλάκια τέλεια τα στόλισες-και του χρόνου!
    Καλά,για το Θανασάκη σου,τι να πω,σταρ,ο γατούλης!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. To πρωτο αυγο-μπλε με ασπρο- ειναι πανεμορφο! Μου αρεσει πολυ αυτος ο χρωματικος συνδιασμος!
    Προχθες περνουσαμε απο ενα βιβλιοπωλειο κ κοιτουσε η μαμα τα υλικα για ντεκουπαζ και της ειπα για εσενα κ καθισε μετα κοιτουσε το μπλογκακι σου!!!!Ισως αρχισει κ αυτην λεει...

    Καλη εβδομαδα και καλη μερα
    φιλια
    Αναστασια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Να ζήσεις και να θυμάσαι την μητερούλα σου. Πολύ όμορφη η βόλτα που μας έκανες στο Πόρτο ράφτη.Τα έργα σου όπως πάντα τέλεια. Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ακούραστη Ντίμι, όλο κάτι όμορφο έχεις να μας δείξεις!! Ωραία και ζεστή ημέρα η σημερινή. Οι φωτογραφίες σου δείχνουν πόσο απολαυστική ήταν η βόλτα σου!! Να είσαι πάντα καλά και να θυμάσαι την μητέρα σου με αγάπη.
    Καλό βράδυ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Lovely photos of the duck's and you are doing so many cute things.

    Hugs

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Τι όμορφα είναι αυτά που φτιάχνεις, είσαι χρυσοχέρα! Οι φώτο σου φανταστικές και τα βραβειάκια σου τα αξίζεις.. Σε ευχαριστούμε που μας ταξιδεύεις μέσα απο τις μικρές αποδράσεις σου! Να είσαι πάντα καλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Όλες σου οι κατασκευές είναι πάρα πολύ όμορφες! Τα αυγουλάκια και λόγο των ημερών μάλλον μου άρεσαν ένα τι παραπάνω όμως!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Η μανούλα σου θα σας βλέπει από ψηλά και θα χαίρεται για την όμορφη οικογένεια που εκείνη έφτιαξε. Ας είναι γαληνεμένη η ψυχούλα της....
    Με τις υπέροχες φωτογραφίες σου μας ξετρελαίνεις κάθε φορά!!!! Όπως βέβαια και με τις καλόγουστες δημιουργίες σου. Αυτό το κρακελέ της Daiara το βλέπω στα βραζιλιάνικα βιντεάκια..... πού το βρίσκεις;;;;; Πολύ ωραίο είναι!!!!
    Φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σέ ευχαριστώ πολύ Φιλία μου!!Τό κρακελέ τής Daiara τό έχουν οι ΜΟΡΦΕς!Καί σέ άλλα χρώματα!!Καλό Πάσχα!!Καλά νά περάσης μέ τήν οικογένειά σου!!Φιλάκια!!

      Διαγραφή
  12. Dimi μου, οι φωτογραφίες σου είναι απίστευτα όμορφες!!!!!! Το ίδιο και τα έργα σου! Τα αυγά έγιναν πανέμορφα και τα δύο, αυτό με τα τριαντάφυλλα με ξετρέλλανε!!! Αυτό το νέο κρακελέ κάνει μόνο μεγάλα σκασίματα??? Να είσαι πάντα καλά να θυμάσαι την μανούλα σου με αγάπη! Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Hei Dimi. Olet tehnyt jälleen niin kauniita luomuksia ja niin kauniita on kuvatkin. Ihana kesä teillä: )Minä olen käynyt mieheni kanssa Korfula ja sieltä käytiin Albaniassa, tykkäsin kovasti. Hyvää keskiviikko iltaa sinulle:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Όλα πανέμορφα...και οι φωτογραφίες σου και οι δημιουργίες σου..τα αυγά είναι έργα τέχνης...!!
    Καλά ο Θανασάκης όπως πάντα κούκλος!!
    Να είστε πάντα καλά να θυμάστε τη μανούλα σου...φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Ντίμι μου καλησπέρα!
    Από πού να πρωτοξεκινήσω!!!!!!Αυτό που μου έκανε πολύ εντύπωση είναι το κουτί σου με το κρακελέ , έγινε υπέροχο, όμως και τα υπόλοιπα κουτάκια και το μπουκάλι μου αρέσουν πάρα πολύ!!!!!!
    Για τις φωτο, ξέρεις!!!!!ΑΠΙΘΑΝΕΣ!!!!!!!
    Πολλά φιλάκια!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. αυτές οι φωτογραφίες σου...κάθε φορά μένω και χαζεύω τη φυσική ομορφιά που αποτυπώνεις με το φακό σου!!!!
    για το ντεκουπάζ σου τι να πει κανείς....εμείς βλέπουμε μπας και το καταφέρουμε κάποια στιγμή!
    το κίτρινο χρώμα στα μικρά κουτιά τέλειο!!!
    καλό βράδυ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Geia sou Dimi mou!!! :) Your wonderful photos are a pure joy for the heart and soul!!!! Thank you for taking us with you on your beautiful walk! I love the way you see beauty in nature and animals! And your decoupaged work is once again awesome!!!! Congratulations on your well deserved awards, fili mou! I'm sending lots of love to you and your handsome Thanassis! Polla filia, my dear friend!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Να είσαι καλά Δήμητρά μου και να θυμάσαι πάντα την μανούλα σου. Οσο για τις φωτογραφίες σου είναι πραγματικά υπέροχες.
    καλό βράδυ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Να είσαι καλά να την θυμάσαι... Χορταστική και υπέροχη ανάρτηση όπως πάντα!!! Πέρνα από το σπιτάκι μου!!! Έχεις βραβειάκι!!! Φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Τι όμορφη βόλτα Dimi μου και πανέμορφες και οι φωτογραφίες σου!!!
    Μου άρεσαν επίσης πολύ και τα κουτάκια κρακέλε.
    Φιλιά πολλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Να είσαι γερή και να την θυμάσαι όπως εσύ θες την μανούλα σου. Υπέροχες οι φωτογραφίες σου όπως πάντα! Το μπουκάλι σου μου άρεσε πάρα πολύ!!!! Πολύ καλοκαιρίνο και όμορφα συνδυασμένο! Τα αυγά τα πασχαλινά είναι όλα τα λεφτά! Δεν θα το πίστευα ότι είναι από φελιζόλ και τα έχεις τόσο όμορφα φτιαγμένα! Χρυσά είναι τα χεράκια σου!!! φιλάκια πολλά καλό βράδυ! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Μύρισε καλοκαίρι..πολύ όμορφες οι καλοκαιρινές φώτος...οι δημιουργίες σου όπως παντα πανέμορφες ..τις λάτρεψα..μου άρεσε πολυ το τριανταφυλλένιο αυγό.. να χαρείς τα βραβεία σου...τι ωραία πόζα ο Θανασάκης!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Oh ... Dimi! Your photos are fantastic...i love Greece! Your decoupage is gorgeous as usual. Your eggs are amazing and the yellow boxes are such cute!!!
    Kisses
    Alessandra

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Καλησπέρα! Τρελαθήκαμε με τις φώτο σου χωρίς υπερβολή!
    Μπορούμε να βάλουμε τη 2η στη σελίδα μας στο facebook για να καλημερίσουμε τους φαν μας?Πες μας τι να γράψουμε.
    Γραφτήκαμε στο blog σου.
    Σας περιμένουμε και στο δικό μας.
    Να συστηθούμε, είμαστε οι chicates.
    Μόλις πριν λίγες μέρες αρχίσαμε ένα fashion blog.
    Θα μας βρεις εδώ
    http://chicates.blogspot.gr/
    Βρες μας και στο facebook
    https://www.facebook.com/Chicates?fref=ts

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Οπως πάντα μας πήγες μιά όμορφη βόλτα,μύρισε Ανοιξη,μύρισε Καλοκάιρι και γενικά γέμισε η ματιά μας με χρώματα,κούκλος ο Θανασάκης ,οι δημιουργίες σου πολύ όμορφες και πολύ Πασχαλιάτικες,μπράβο dimi μου ,φιλιά πολλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Πολύ όμορφες φωτογραφίες!
    Και οι πασχαλινές σου δημιουργίες υπέροχες! Πώς τα προλαβαίνεις όλα!
    Εγώ φέτος δεν έφτιαξα τίποτα. Αύριο που θα καθαρίσω λέω να στολίσω κανένα πασχαλινό όπου δε φτάνει ο Μιχάλης!
    Συγχαρητήρια και για τα βραβεία!
    Πολλά φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Να΄σαι γερή και να θυμάσαι τη μανούλα σου! Εκπληκτικές οι φωτογραφίες σου και πανέμορφες οι δημιουργίες σου! Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Καλή Ανάπαυση να έχει η μανούλα σου!
    όλα είναι υπέροχα! Λάτρεψα το αυγό με το μπλε μοτίβο!
    φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Να θυμάσαι με αγάπη την μανούλα σου Dimi μου!
    Οι φωτογραφίες και οι δημιουργίες σου, όπως πάντα υπέροχες!
    Φιλάκια, καλό βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Πόσο ωραία μας ταξίδεψες με τις φωτογραφίες σου , τώρα που έχει ωραίο καιρό καλά εκανες και πήγες βολτίτσα .
    Οι Πασχαλινές σου ιδέες πολύ όμορφες , το μπλε αυγό πόσο μου άρεσε.
    Να θυμάσαι τη μητέρα σου καλή μου με αγάπη.
    Καλό βράδυ φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Dimi μου γειά σου :) Ωραία η βόλτα στο Πόρτο Ράφτη! Οι κύκνοι και πάπιες έκλεψαν την παράσταση αλλά και χόρτασαν μια χαρά βλέπω :) Το αυγουλάκι το μπλε εμένα μου άρεσε περισσότερο από τις δημιουργίες σου αυτή τη φορά! Φιλάκια πολλά, καλό σου βράδυ !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Hello, Dimi! What a lovely post. The photos of the waterfront is a beautiful scene. I could sit there and watch the boats and the birds. The ducks and swans are pretty, soon they will be use to you feeding them and will be waiting for your next visit.

    I just love your decoupage, especially the pretty eggs. I am sure the teachers will love their gifts.
    I wishing you a happy day and week ahead,
    Eileen

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Με ξεσηκώνεις Δήμητρα με τα καλοκαιρινά σου.Ποιος αντέχει στην θέα της γαληνεμένης θάλασσας και δεν θέλει μία βουτιά!!!Ολες οι δημιουργίες σου είναι πανέμορφες και πολύ προσεγμένες !!Πέρασε κιόλας ενας χρόνος που έφυγε η μητέρα σου, να είσαι γερή και να θυμάσαι τις όμορφες και χαρούμενες μέρες που περνούσατε μαζί...Φιλάκια πολλά και καλό σου βράδυ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Καλά, τι να πρωτοθαυμάσει κανείς από τις αναρτήσεις σου!! Χαρά ματιών και ψυχής οι φωτογραφίες σου.
    Οσο για τις δημιουργίες σου η μια καλύτερη από την άλλη!!! Μου αρέσει πολύ το μπλέ αυγό και τα κουτάκια για τα σοκολατάκια. Και να ζήσεις να θυμάσαι τη μανούλα σου, σε καταλαβαίνω γιατί κι εγώ την έχασα περίπου το
    ίδιο διάστημα...
    Καλό βράδυ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Dearest Dimi,
    That was a treat to stop by at your blog. Lovely photos and your decoupage work is looking nice as well.
    Love your feline; at least one more happy Greek cat!
    Hugs,
    Mariette

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. Δίμι μου, τι υπέροχα που φωτογραφίζεις.. Είναι σκέτη απόλαυση να καθήσει κανείς να κοιτάει τις φωτογραφίες σου.. Αυτές οι πάπιες είναι το κάτι άλλο.. τι πρωτοπλάνα.. και ο γατούλης ο Θανάσης είναι για τρελές αγκαλίτσες.. Η νέες δημιουργίες σου είναι πολύ όμορφες, και τα κρακελέ τέλεια σου βγαίνουν, όπως πάντα εξάλλου... Μια πολύ καλημέρα σου εύχομαι.. Σε φιλώ γλυκά..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. Hello Dimi
    Μεγάλες φωτογραφίες που δείχνουν από μερικές όμορφες πάπιες. Σας εύχομαι καλές διακοπές Ημέρα Προσευχής. Αγκαλιές Hanne Bente

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. Καθε φορά δεν ξέρω τι να πρωτοθαυμάσω. Τις καταπληκτικες φωτογραφίες σου ή τις απίθανές κατασκευές σου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. Dimi καταρχήν να ζήσεις και να θυμάσαι την μαμά σου.
    Πολύ ωραίες οι δημιουργίες σου, όπως πάντα αλλωστε. Το μπουκάλι τόσο καλοκαιρινό, τα αυγά υπέροχα, το κρακελέ σου πέτυχε όντως (καημό το έχω) τα κουτάκια για τις δασκάλες φανταστικά. Καλό Πάσχα!!! περιμένουμε φωτογραφίες με μυρωδάτα τσουρέκια και κουλουράκια...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. Δήμητρα λυπάμαι πολύ για τη μαμά σου... Ξέρω πόσο δύσκολο είναι να χάνεις γονιό...
    Ελπίζω ότι με την όμορφη θαλασσινή βόλτα σου θα έφτιαξε λίγο η διάθεση!
    Πολύ μου αρέσουν οι πανοραμικές σου φωτογραφίες! Εγώ δεν έχω καταφέρει ακόμα να μάθω τη συγκεκριμένη λειτουργία :)
    Το θαλασσινό μπουκάλι πολύ πολύ όμορφο όπως επίσης και τα αυγουλάκια!
    Πάντα καταφέρνεις να με εκπλήξεις ευχάριστα με τις δημιουργίες σου!
    Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. Dimi, I'm sure it was wonderful April day and you spent it greatly.
    I love your decoupage --an egg with blue ornament and pearls on it, awesome!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. Είναι πολύ όμορφα όλα όπως και όλα όσα φτιαχνεις
    Φιλάκια ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σέ ευχαριστώ πολύ Μαρία Ελένη!!Φιλάκια!!

      Διαγραφή
  43. Ταξιδιάρικες οι φωτογραφίες σου! Σαν να μύρισε το καλοκαιράκι!
    Καλό Πάσχα, Ντίμη μου! Να περάσεις πολύ πολύ όμορφα με την οικογένειά σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλό Πάσχα Πέπη!!Χαίρομαι πού σού άρεσαν "μόνο"οι φωτογραφίες μου!!

      Διαγραφή
  44. Hello!It's sunny here, as well! YES!
    I see you are getting ready for Easter and I love the white and blue egg! I have boxes of eggs, from Holland, beautifully decorated in blue, like Delft porcelain.

    I love the photos... the places you show are really lovely and they make me dream of Greece!

    CIAO!

    ANNA

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. Υπέροχα όλα, φίλη μου! Και οι δημιουργίες σου και οι φωτογραφίες... όλα!! Να περνάς όμορφα! Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  46. Sorry not visited you for a while. I have been traveling and busy. Nice pics.
    www.thoughtsofpaps.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  47. υπεροχη οπως παντα!!!τα ντεκουπαζ σας ειναι αξιοζηλευτα-για να μην συζητησω για τις φωτο και γινω παλι γραφικη!!!!
    η αναμνηση της μανουλας σας, να ειναι παντα προστατης στην ζωη την δικη σας και των παιδιων σας!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  48. The photographs are fantastic, Dimi! It is all so summery you are making my mouth watering! We have had a lovely day today but as from tomorrow we will have cold and rain again! So it is just great to look at this landscape! The duck photos are very well done and your crafting is top! Christa

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  49. Πόσο όμορφες φωτογραφίες Μιμίκα μου!!! Εχω ξετρελαθεί!!! Και οι δημιουργίες σου καταπληκτικές οπως πάντα!!!
    Η ανάμνηση της μαμας σου να σε συντροφευει πάντα!!! Φιλάκια πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  50. Θέλω κι εγώ Πόρτο Ράφτη και παπίτσες και θάλασσα!!! Ειδικά αυτές οι ηλιόλουστες μέρες είναι τόσο ξεσηκωτικές που δύσκολα μαζεύεσαι... Γι' αυτό σου σου λέω, Dimi μου, θέλω κι εγώ!!!
    Χάζεψα για άλλη μια φορά τα όμορφα πράγματα που φτιάχνεις και ομολογώ ότι την καρδιά μου έκλεψε το άσπρο-μπλε αυγουλάκι! Είναι πανέμορφο!!! Μπράβο!!!
    Πολλά φιλάκια και καλό σ/κ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  51. Τυχερουλα ωραια βολτα εκανες!!!!!!Τα καλουδια σου ειναι υπεροχα ολα!!!!Το κουτι το λατρεψα!!!!!Φιλια!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  52. Ομορφα που ΄γιναν τα αυγουλάκια σου!!
    Φαντάζομαι κάνεις πολλές προετοιμασίες να δεχθείς και το κορίτσι σου...με το καλό!!
    Οι φωτογραφίες σου τόσο ζωντανές όπως πάντα...
    Πολλά φιλιά...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  53. Η ανάμνηση της μανούλας σου να είναι πάντα κοντά σου!!!Οι φωτογραφίες σου φανταστικές και οι δημιουργίες σου πανέμορφες οπως πάντα!!!Φιλάκια πολλά και καλό Σαββατοκύριακο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  54. Πανδαισίαα χρωμάτων και λαμπερή ομορφιά αποτυπωμένη τόσο ζωντανά στις φωτογραφίες σου ! Ολες οι δημιουργίες σου μας ενθούσίασαν !!! Το μπουκάλι με τα καλοκαιρινά μοτίβά, τα αυγά σου, τα γλυκούλικα κουτάκια με τα κοτοπουλάκια, τη δαντέλα και την κίτρινη κορδέλα, όλα μα όλα υπέροχα !!!! Το κρακελέ φανταστικό !!! Καλό Πάσχα σου εύχεται όλο το μελίσσι !!! Φιλάκια !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  55. Piękne zdjęcia! Wspaniałe prace! Serdecznie pozdrawiam:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  56. Πολύ όμορφες όλες οι φωτογραφίες...αυτές με τι πάπιες τι κίνηση!!!!!!!!
    O δε θανασάκης ο γάτος....έγραψε!!!
    Όμορφο! το θαλασσινό σου μπουκάλι, όπως και τα πασχαλινά αβγά!!!
    Πολλά φιλιά Dimi

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  57. LOVELY pics and great creations, Dimi!!!! congrats for your awards!!!
    Have a wonderful weekend, dear friend!! and my g+ for you!!!:)))

    Besos, desde España, Marcela♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  58. τελεια η βολτα σου!!!οι δημιουργιες σου υπεροχες,πολυ ωραιο το αυγο απο φελιζολ!!Να εισαι καλα να θυμασαι την μανουλα σου!!!φιλια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  59. Το καλοκαιράκι φτάνει σιγά σιγά και οι εξορμήσεις ξεκίνησαν για τα καλά!!!! Τέλεια να περνάτε πάντα!!!! Τα πασχαλινά σου πολύ όμορφα όπως πάντα!!!Καλή συνέχεια και καλό ΣΚ!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  60. lovely photos!:) I'm your new follower on bloglovin (#77), hope you follow me back ;) kisses,

    www.lorietta.cz

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  61. Καλησπέρα Dimi οι δημιουργίες σου είναι καταπληκτικές , το μπούκαλι με θέμα το βυθό είναι απίστευτο , πραγματικά θα ήθελα να διακοσμήσει το τραπέζι μου , είναι τόσο καλοκαιρινό και τόσο χαρούμενο , μολις το είδα άρχισα να ταξιδεύω ...............να σκεφτομαι διακοπές .........

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  62. Καλημέρα απο θεσσαλονίκη, έχουμε και μείς τη Χαλκιδική αλλά και εσείς εχετε τόσο όμορες θάλασσες , οι φωτογραφίες είναι ξεσηκωτικές σε κάνουν να θές να πας βόλτα σου , με έκανες και ζήλεψα μου αρέσει τόσο το κολύμπι που στο αυτοκίνητο απο την Ανοιξη έχω πάντα τη καλαθούνα μου με τα μαγιώ και τις πετσέτες και έτσι αν βρεθώ σε θάλασσα τυχαία να βουτήξω. Το μπλέ αυγό σου πολύ όμορφο και τα κουτάκια για τα δώρα πιστεύω θα αρέσουν πολύ, μπράβο σου, ετοιμάζομαι και εγω για τσουρέκια, σου εύχομαι καλό Πάσχα με όλη την οικογένεια φιλιά Μαίρη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  63. Tanto de lindo sempre temos a ver por aqui! beijos,linda semana,chica

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  64. Πολύ όμορφη η βόλτα όπως και ηοι δημιουργίες σου Δήμητρα μου.
    Καλό πάσχα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  65. ΠΟΛΥ όμορφες οι εικόνες από τα τοπία που μας χάρισες Dimi!Το μπουκάλι με το θαλασσινό θέμα επίσης με άρεσε πολύ.Το στοιχείο μου μιας και είμαι ιχθύς.Τα κουτάκια για τις δασκάλες επίσης πολύ όμορφα δωράκια ότι πρέπει στο πνεύμα των ημερών.Να'σαι καλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  66. Δεν ήξερα τι να πρωτοκοιτάξω. Οι φωτογραφίες σου συναγωνίζονται σε ομορφιά με τις δημιουργίες σου! Ναι δεν είναι καθόλου εύκολο το decoupage σε κοίλες επιφάνειες, τόσο όσο ένα αυγό (μμ...χάλασα αρκετά και έκανα αλχημείες για να τα σώσω), όμως τα δικά σου είναι απόλυτα επιτυχημένα.Καλή συνέχεια και πολλά φιλιά, καλή μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  67. Πρώτον, θέλω ένα απο τα κουλουρακια καρδιά εκει δα δίπλα στο laptop.
    Δευτερον, σου εχω πει οτι σε ζηλευω που κανεις βόλτες στην παραλια και εγω ειμαι κλεισμενη στους 4 τοιχους χα χα!
    Πολυ όμορφα τα αυγουλάκια σου :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  68. Υπέροχη βόλτα στο πόρτο ραφτη !!!πολύ όμορφες φιωτογραφίες!!!!!εχω πολλά χρόνια να πάω εκει ...πριν την μικρη μου....εχει και κατι ταβερνάκια σουπερ!!!!!
    οι κατασκευες σου ειναι τελειες!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!ωραια αβγα!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!μπραβο!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σάς ευχαριστώ πολύ γιά τά όμορφα σας σχόλια!
Thank you for your kind comments!

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...