Σάββατο, 20 Απριλίου 2013

Colors of Spring everywhere......




Ανοιξιάτικα χρώματα παντού....

Kαλημέρα φίλες μου!Καλημέρα στήν όμορφη blogoγειτονιά μας!
Παντού ανοιξιάτικα χρώματα!Στήν φύση,στούς κήπους,στά σπίτια μας,ακόμη καί στίς δημιουργίες μας!Χρώματα παντού!
Οί ημέρες περνάνε γρήγορα,οί προετοιμασίες γιά τό Πάσχα συνεχίζονται μέ διάφορες δουλειές στό σπίτι,καί μέ τίς πασχαλινές δημιουργίες.Όλα πρέπει νά είναι έτοιμα,ώστε τήν Μεγάλη εβδομάδα νά έχω νά ετοιμάσω τά κουλούρια μου,τά τσουρέκια μου καί τό βάψιμο τών αβγών!!Ίσως νά έρθη καί η κόρη μου από τήν Ολλανδία!!Τό ελπίζω καί τό εύχομαι! 



A red rose,from my garden



Η τριανταφυλλιά μου εφέτος,είναι γεμάτη από όμορφα μπουμπούκια καί λουλούδια!
Σχετικά μέ τήν πάνινη κούκλα,ή εγγονή μου,προσπαθεί νά διαλέξη ένα όνομα,από όλα τά πανέμορφα πού μού προτείνατε!!Η χαρά της δέν περιγράφετε όταν τήν είδε!!Μέ ρώταγε συνέχεια "γιαγία,εσύ τήν έφτιαξες?"
"Πώ πώ πόσα ρουχαλάκια τής έραψες!"Είδα στά ματάκια της τήν χαρά πού τής έδωσα μέ τήν χειροποίητη πάνινη κούκλα, πού κάθησα μέ πολύ αγάπη καί μεράκι νά τής φτιάξω!Είμαι μεγάλη
 χαζογιαγιά!!
 

 
Μy Spring Decoupage Creations..


My Easter Decoupage(orthodox easter 5th of May)Plate with napkin,glitters and contour
 
Έφτιαξα αυτήν τήν πασχαλινή πιατέλα,μέ μοτίφ από χαρτοπετσέτα,ζωγράφισα μέ glitters καί contour,καί θά τήν προσφέρω γεμάτη μέ πασχαλινά κουλούρια,όταν τά φτιάξω,στήν συμπεθέρα μου!
My Easter Decoupage...Paper egg with rice paper and glitters
  
Αυτό τό χάρτινο,πασχαλινό αυγό,τό έφτιαξα γιά τήν εγγονή μου!
Αφού έκανα κρακελέ 1συστ.,κόλλησα μοτίφ από ριζόχαρτο,ζωγράφισα μέ glitter,καί τό στόλισα μέ κορδέλες!
My Easter Decoupage...Paper egg with rice paper and glitters
  
Καί αυτό,γιά τόν εγγονό μου,μήν τόν αφήσω παραπονεμένο!!
Αφού έκανα κρακελέ 1συστ.,κόλλησα μοτίφ από ριζόχαρτο,ζωγράφισα μέ glitters,καί τό στόλισα μέ διάφορες κορδέλες!
My Spring Decoupage...Miniature soaps,with napkin,rice paper  and contour
Καί τρία σαπουνάκια-μινιατούρες!
Στό μεσαίο,κόλλησα μοτίφ από χαρτοπετσέτα,καί τό στόλισα μέ contour,Perla Pen,καί πουά κορδελίτσα!
Στά άλλα δύο,κόλλησα μοτίφ από από ριζόχαρτο,καί τά στόλισα μέ contour,Perla Pen,καί κορδελίτσες.  
 
  

Βραβείο...Award..
'Η φίλη μας η Κατερίνα,μέ τό καινούργιο blogoσπιτάκι, S.K epiloges,μού χάρισε τό παρακάτω βραβείο!!Σέ ευχαριστώ πολύ φίλη μου,μεγάλη μου τιμή!

 
Μού έχη ξαναδοθεί στό παρελθόν,οπότε δέν θά σάς κουράσω νά απαντήσω ξανά,στίς ίδιες ερωτήσεις!!
Μέ τήν σειρά μου,τό χαρίζω σέ όλες εσάς φίλες μου!! 
  
My kitten Thanassoula,became a mother!!

 Ναί!!Είναι γεγονός!!!Η Θανασούλα απέκτησε γατάκια!!
Εκεί πού τά έχη κρύψει,μού είναι πολύ δύσκολο νά τά δώ!'Ερχετε συνέχεια καί τήν ταίζω μαζί μέ τόν καλό τής,τόν Θανασάκη!!
 Σάς ευχαριστώ πολύ φίλες μου,γιά τίς επισκέψεις σας καί γιά τό σχόλιά σας!! 
Σάς εύχομαι ένα ξεκούραστο καί χαρούμενο Σαββατοκύριακο!!Πολλά φιλάκια!!




My dear friends,thank you all for your visits and for your kind comments on my blog!
Have a wonderful weekend!
Take care! 



 
  


 
 



65 σχόλια:

  1. Just a couple of weeks till your Easter celebration. I love all your pretty Easter creations. Your granddaughter is one lucky girl. Pretty kitty, is she a proud momma. I do love your flowers, it is a little slow to bloom around here. I have some daffodil, forsythia and creeping phlox blooming. Lovely post, have a happy weekend!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Τι χαρούμενη-όπως όλες-Ντίμη!Παντού χρώματα φωτεινά της άνοιξης-μας ομορφαίνεις τη μέρα,όταν βλέπουμε τόσο όμορφα έργα!
    Καμαρώνεις τα τριανταφυλλάκια σου-κι εγώ!
    Τα έργα σου υπέροχα,τα εγγονάκια θα ενθουσιαστούν!
    Το ζεύγος έρχεται μόνο του για φαγητό,γιατί θηλάζουν τα μικρά.Αφού βρίσκουν φαγητό,θα τα φέρουν μόλις μεγαλώσουν-έτσι κάνουν και οι γατούλες της γειτονιάς.Αλλού γεννάνε,αλλά επειδή στην αυλή μου έχει πάντα φαγητό,εδώ έρχονται οικογενειακώς.
    Φιλιά!Καλό Σ/Κ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σέ ευχαριστώ Ελένη μου!Τά έχη κρύψει τά γατάκια της!!!Αλλά έρχετε καί τρώη συνέχεια!!Καλό Σ/Κ!!Φιλάκια!!!

      Διαγραφή
  3. Lindas flores, lindos trabalhos! Gostei de tudo! beijos,chica e lindo fds!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Για άλλη μια φορά μένω άφωνη από την ομορφιά της ανάρτησής σου! Να χαίρεσαι ότι αγαπάς και με το καλό να δεχτείς και την κόρη σου!!! Αυτός ο κήπος σου πρέπει να είναι παράδεισος!!! Σε ευχαριστώ που με φιλοξενείς στο μπλοκοσπιτάκι σου!!! φιλιά πολλά πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σέ ευχαριστώ πολύ Κατερίνα μου!!Καλό Σ/Κ!!Φιλάκια!!

      Διαγραφή
  5. Τι ομορφιές βλέπουν τα μάτια μας! Λουλούδια της άνοιξης, έργα Πασχαλινά , αυτή πιατέλα της συμπεθέρας με το κίτρινο πουλάκι μου έκλεψε την καρδιά και τα αυγουλάκια για τα εγγονάκια σου .Τα τεράστια μάτια της Θανασούλας α! τι χαρές με τα μικρά της.
    Οσο για την κουκλίτσα πως να μην ενθουσιαστεί το κοριτσάκι ? Εδώ εμείς την ζηλέψαμε!
    Φιλάκια πολλά καλό Σ/Κ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σέ ευχαριστώ πολύ Νικόλ μου!!Νάσαι καλά!!Φιλάκια!!

      Διαγραφή
  6. Καλά, όπως όλες οι αναρτήσεις σου, έτσι κι αυτή είναι γεμάτη ωραία χρώματα
    και απίθανες δημιουργίες. Με το καλό να δεχτής την κόρη σου και ΑΞΙΑ γιαγιά
    Καλό ΣΚ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. ωραιες οι πασχαλινες προετοιμασιες.περιμενω κι εγω να σταματησει το βλασταρι μου τον παιδικο, να κατσουμε σπιτι λιγο παραπανω και να κανουμε και κουλουρια και αυγα-θα προσπαθησω να κανω και τσουρεκι, ο θεος βοηθος!
    οι πιατελες, τ'αυγα αλλα και τα σαπουνακια, τί να πω;σε περιοπτη θεση στην καρδια μου!ειναι υπεροχα!
    μακαρι να ερθει η κορη σας Ελλαδα, το ευχομαι απ'την ψυχη μου.καλημερα και καλο σκ....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Καλημέρα Dimi μου!!!Πωπω τι όμορφες εικόνες!Πραγματικά άνοιξη παντού!Οι δημιουργίες σου είναι όπως πάντα καταπληκτικές!Λατρεύω τις φωτογραφίες σου έχουν "ζωντάνια"!!!
    Πολλά φιλάκια!!!Καλό Σαββατοκύριακο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. να ζήσουν τα γατάκια, πολύ όμορφα τα πασχαλίατικα σου. Ηταν σίγουρο ότι η μικρή θα ενθουσιαζόταν με την κούκλα, η οποία ήταν πανέμορφη. Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Dimi, I love your rose, is great!
    Does it smell?
    Congrats to Thanassoula :))
    Have a nice weekend!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Όμορφα χρώματα παντού ... Οι αναρτήσεις σου πάντα μου φτιάχνουν την διάθεση!
    Καλό ΣαββατοΚύριακο Dimi μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Γεια Dimi - μεγάλες εικόνες που δείχνουν την άνοιξη. Συγχαρητήρια για μικρά γατάκια σας, ίσως να ήταν μια έκπληξη; Ευχόμαστε να έχετε ένα καλό Σαββατοκύριακο :) Αγκαλιές Hanne Bente

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Ντίμη, τα εγγονάκια σου θα ξετρελαθούν με τα όμορφα δωράκια τους!! Τυχερά που έχουν τέτοια χρυσοχέρα γιαγιά! Η ανάρτησή σου, μοσχοβολά άνοιξη! Το Πάσχα πλησιάζει. Καλή επιτυχία σε ότι καλό φτιάξεις!
    Καλό Σαββατοκύριακο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Καλημέρα!!! Τα λουλούδια σου μου έφτιαξαν τη διάθεση!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. με το καλο να ερθει η κορη σου!!!να σας ζησουν τα γατακια!!!οι δημιουργιες σου απλα υπεροχες!!!φιλακια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Καλημέρα Ντίμι μου με τα ωραία σου!!!!!!!
    Πανέμορφη η πιατέλα μα και τα πασχαλινά αβγά σου, τα σαπουνάκια πολύ όμορφα δωράκια!!!!!!!
    Η Θανασούλα έγινε μαμά!!!άραγε πόσα έκανε...χαχαχα!!!!!!Τώρα θα έχεις ολόκληρη οικογένεια να φροντίζεις!!!!!
    Πολλά φιλιά και καλό ΣΒΚ!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Καλημέρα!!! Απίθανες οι δημιουργίες σου!!! Να χαίρεστε τα γατουλίνια!!! Η Θανασούλα είναι μια κούκλα!!! Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. ΤΙ ΩΡΑΙΕΣ ΠΑΣΧΑΛΙΝΕΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ ΕΚΑΝΕΣ!!!!
    ΕΙΜΑΙ ΣΙΓΟΥΡΗ ΟΤΙ ΘΑ ΤΟΥΣ ΑΡΕΣΟΥΝ ΠΟΛΥ!!!
    ΝΑ ΣΑΣ ΖΗΣΟΥΝ ΤΑ ΓΑΤΑΚΙΑ ΣΑΣ!!!!
    ΦΙΛΑΚΙΑ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Συνεχίζεις τις όμορφες πασχαλινές δημιουργίες σου Dimi μου, και πόσο όμορφο που ετοιμάζεις πασχαλινά δωράκια για τα εγγονάκια!
    Φιλιά πολλά, καλό Σαββατοκύριακο!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Τι όμορφες φωτογραφίες και τι υπέροχες δημιουργίες!! Να σας ζήσουν τα γατούλια! Φιλάκια πολλά, καλό Σ/Κ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Η ανάρτηση γεμάτη χρώματα και μυρωδιές ! Νομίζω ότι μυρίζω το τριαντάφυλλο !
    Τα δωράκια για τους αγαπημένους σου υπέροχα !Πάντα δημιουργική Dimi μου !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Το ίδιο βραβειάκι στο χάρισα πριν απο λίγο χιχιχιχ δεν πειράζει: η κίνηση μετράει και η εκτίμηση. Η Θανασούλα γέννησε; εγώ περιένω απο μέρα σε μέρα να σκάσουν τα αυγουλάκια της Φισφούλα μου (κανάρα). Οι πασχαλινές σου δημιουργίες υπέροχες- οπως ολές οι δημιουργίες σου άλλωστε. Η τριανταφυλλιά φανταστική. τι χρώμα!!!
    Φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. νομιζω οτι ξαναβρηκες το κεφι σου................χαιρομαι πολυ γι αυτο καλη μου..........το κοριτσακι σου θα ρθει για Πασχα?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Geia sou fili mou Dimi! I love your photos of the flowers, they are so beautiful! And your Easter creations are amazing!!! There is always so much light, color and joy for life in your wonderful posts! Congratulations on your award! And... last but certainly not least, Thanassoula is adorable and I'm sure she is the sweetest mommy!!! Have a lovely Sunday, my friend! Polla filakia!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Ακούραστη και πάντα δημιουργική Dimi μου! Πάλι ομορφιές μας γέμισες! Είναι όλα ωραία αλλά λάτρεψα τα σαπουνάκια σου!!!! Να σας ζήσουν τα γατάκια! Και η μία δική μου είναι ετοιμόγεννη!! Η άλλη γέννησε στον γείτονα αλλα κάποια στιγμή θα τα φέρει εδώ, είμαι σίγουρη! Καλή Κυριακή! Φιλάκια!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. How many beautiful flowers!!! Your easter creations are gorgeous but yuor soaps are always my favourite ones.I love them because they are such romantic!Your cat is sweet, sweet.
    Kisses
    Alessandra

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Sorry...congratulations on the award...you deserve it!
    Kisses
    Alessandra

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Not long until your Easter, now, and you are so busy... how lovely! Spring must have come, where you are. here, it's just beginning to get warm and I feel I need some sun and light!

    I like your decoupage, for Easter, and I love that sweet little kitten, too!

    HAPPY SUNDAY AND EASTER PREPARATIONS!

    XXX

    ANNA

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Να χαρείς το βραβείο σου ,τα εγγονάκια σου ,τα γατάκια σας και γενικα να σου έρθουν ολα καλα,πολλά φιλιά καλό βράδυ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Τέλεια τα πασχαλινά σου Dimi μου, κι εδώ που τα λέμε ζηλεύω πολύ που δεν ξέρω να κάνω decoupage...κι όλο το σκέφτομαι πότε θ΄ αρχίσω....
    Συγχαρητήρια για το νέο βραβείο σου, να το χαρείς !
    Και...να ζήσουν τα γατίνια !!!
    Φιλάκιαααα
    Σόφη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Μα δεν είναι πανέμορφα αυτή την εποχή; Φιλιά κι ευχαριστώ για το δώρο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Κάθε φορά που σε επισκέπτομαι μου φτιάχνεις τη διάθεση με τις απίθανες και χαρούμενες φωτογραφίες σου. Οι δημιουργίες σου είναι καταπληκτικές! Συγχαρητήρια για το βραβείο! Καλή σου μέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Οι Πασχαλινές δημιουργίες σου εξαιρετικές, ολόφωτες, γιορταστικές!!!!!
    Η Θανασούλα μια καλλονή, να σας ζήσουν οι απόγονοι!!!!! Οι δε φωτογραφίες σου, δεν το συζητώ, επαγγελματικές, άψογες!!!! Ωραίο χόμπι!!!!
    Κάθε φορά μας εντυπωσιάζεις με την παρουσίαση έργων και εικόνων!!!!!!
    Να είσαι καλά, πάντα δημιουργική και να τους χαίρεσαι όλους! Μακάρι να έλθει το κοριτσάκι σου.....
    Σε φιλώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Hello Dimi,
    Spring is certainly very present where you live!
    I hope you great sunny weather!
    I love your new banner!
    Cheers and enjoy your WE!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Με κάθε μου επίσκεψη στο μπλοκοσπιτάκι σου εισπράττω χαρά και αισιοδοξία, όλα είναι όμορφα και επιθυμητά ,συγχαρητήρια που τα καταφέρνεις θέλει μαγκιά και πολύ λογική.... Ευχομαι να έλθει η μικρή κόρη και να είσαι ευτυχισμένη!!Δεν συζητώ για τις μαγευτικές Ανοιξιάτικες φωτός... Καλή συνέχεια στις πασχαλινές σου ετοιμασίες φιλάκια πολλά Δήμητρα και καλή Κυριακή

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ξέχασα να ευχηθώ για τα Θανασόπουλα να σας ζήσουν !!! χαχαχα

      Διαγραφή
  36. Εκτός από τις δημιουργίες σου που πάντα είναι εξαιρετικές ,ενθουσιαζόμαστε με τις υπέροχες φωτογραφίες σου!!!!!!!Καλή σου μέρα,φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. Beautiful photos and works, Dimi!!
    Have a wonderful sunday, dear! and my g+ for you!!!:)))

    Besos, desde España, Marcela♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. Καλημέρα Dimi μου!! Από το σπιτάκι σου πάντα φεύγω με χαμόγελο και παίρνω μαζί μου όλα αυτά τα υπέροχα χρώματα που μας χαρίζεις με τις φωτογραφίες και δημιουργίες σου!! Να σας ζήσουν τα "θανασάκια". Ανυπομονώ να τα δω σε φωτογραφία! Εύχομαι η κορούλα σου να καταφέρει να έρθει για το Πάσχα! Καλό υπόλοιπο Κυριακής! Φιλάκια πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. Λάτρεψα όλες τις δημιουργίες σου (πιάτο,αυγά,σαπουνάκια)..όλους τους σκέφτηκες , να μην παραπονέσεις κανέναν.. Τα λουλούδια σου όμορφα.. φαντάζομαι πόσο θα αγάπησε την κούκλα η εγγονούλα σου.. να σας ζήσουν τα νέα μέλη της οικογένειας..πάντως απίστευτο το πόσο μοιάζουν ο Θανάσης και η Θανασούλα.. δεν γνωρίζεις δηλαδή πόσα Θανασομωράκια απέκτησαν έτσι; Να χαρείς το βραβείο σου.. Φιλούθκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. Flores, cores, perfume e primavera.
    A vida fica mais bonita.
    ♪♫ Boa semana!
    ღ° Beijinhos do Brasilღ
    ¸.•°♡♡⊱彡

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. You have so many flowers and we have small signs of spring. What a cute cat. Have a nice evening.

    Hugs

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. Αυτό που χαίρομαι εδώ εκτός από τις όμορφες και αξιόλογες δημιουργίες σου, είναι ο αέρας που εκπέμπει το blog σου!
    Χρώματα, ωραίες φωτογραφίες, όμορφα στημένο και πάντα αισιόδοξο!

    Καλό βράδυ Ντίμη μου!

    * Είδα και την κούκλα/ κούνελο που έφτιαξες και έμεινα με το στόμα ανοιχτό.
    Μπράβο σου και πάλι!
    Z.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. Kalispara Dimi, Spring has really arrived in your garden, such beautiful flowers, and such lovely colours. You sound as if you are very, very busy creating your decoupage, which are so beautiful. Just a few weeks now and you will be able to celebrate Easter with your family. I am keeping my fingers crossed that your daughter is able to be with you for Easter as I know how hard it is to be apart from your children.
    Enjoy the rest of your Sunday Dimi.
    Best Wishes
    Daphne

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. Είναι πολύ όμορφα όλα.
    Σ' ευχαριστώ και για τα δωράκια.
    Φιλάκια...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. Δημητρούλα ειναι τέλειες οι φωτοφραφίες σου !!πως μαρεσουν τα λουλούδια δεν λέγεται!!!θαυμαζω τις όμορφες φωτο σου που'' λουλουδιζει ''η οθόνη μου και με γεμιζουν αισιοδοξία και χαρα!!!!!!!!!σευχαριστω για αυτες τις ομορφιες!!!Μεγεια τα δωράκια των εγγονων σου, σούπερ γιαγιά-δεν πιανεσαι-χρυσα τα χερακια σου τόσα που φτιάχνεις!!!!μπραβο και ξανα μπραβο!!!!!!!!!!!!!!!!!!τελειες οι κουκλίτσες!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!με το καλό να ερθει η κόρη σου για το Πάσχα!!!καλη και όμορφη εβδομάδα!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  46. Δήμητρά μου, οι αναρτήσεις σου είναι πάντα γεμάτες χρώμα και όμορφες εικόνες, που μας φτιάχνουν τη διάθεση! Να είσαι πάντα έτσι δημιουργική και να μοιράζεσαι μαζί μας τις υπέροχες κατασκευές σου!!!
    Πολλά φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  47. kalimera glikia moy th omwrfies einai aytes ta ayga telia h piatela den to sizitw soyper giagia ta egkonakia soy ua einai poli xaroymena soy eyxwmai na eruh kai h koroyla soy gia ths giortes na kamarwsh kai ths triantafilies soy eyxwmai na exhs kali eydwmada filia polla..........

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  48. Ντιμη, Πανεμορφες οι δημιουργιες σου καλη μου φιλη.
    Αλλα και οι φωτογραφιες σου υπερχοες!
    Παντα μου φτιαχνουν τη διαθεση. Προετοιμασιες για ενα αξεχαστο Πασχα, τι ομορφη η Πασχαλινη πιατελλα με τ'αυγα.

    Να εισαι παντα καλα και να μας χαριζεις παντα τετοια ομορφια.

    Φιλια Πολλα!
    Μπεττυ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  49. Τι γλυκιά ανάρτηση!
    Η Θανασούλα έκανε γατάκια, η εγγονούλα είναι περιχαρής, οι δημιουργίες σου μας φτιάχνουν τη διάθεση και ζηλεύω τη συμπεθέρα για την τύχη της!
    Φιλιά πολλά και καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  50. πανεμορφες οι δημιουργίες σου .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  51. A lovely post Dimi.
    Love your decopage rose box.. its so sweet.
    You make such lovely things.
    Thank you for leaving your kind comments and coming over to visit me. much appreciated.
    Have a great Monday.
    val x

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  52. The soaps are just so pretty. Loving the colourful flowers. Have a lovely week

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  53. Εγώ η ζωόφιλη (αφού είδα κι απόειδα και κατάλαβα πως το χέρι σου δεν το έχω στις κατασκευές!!) απ'όλες τις φωτογραφίες ξεχώρισα αυτή με την γατούλα! Χαχαχα. Περιμένουμε μερικές φωτογραφίες όταν σκαρίσουν τα μικρά της, ε!

    Χαιρετισμούς από την μακρινή Μελβούρνη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  54. Οπως παντα πανεμορφες οι δημιουργιες σου!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  55. Hello Dimi!! I'm happy with his presence!! Thanks for all the compliments tissues!!

    Come ever!! Your presence here in my corner makes my blog more special!!

    Sweet embrace so sweet!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  56. Καλημέρα Dimi!Όμορφες οι δημιουργίες σου.Εύχομαι ολόψυχα το Πάσχα να είσαι με τη κόρη σου και να περάσετε όλοι όμορφα και οικογενειακά.Φέτος θα είστε πιο μεγάλη παρέα αφού θα έχετε και τα Θανασογατάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  57. Πολύ όμορφα όλα!
    Έχω μέρες να κυκλοφορήσω κι έμεινα πίσω.
    Να σας ζήσουν τα γατάκια!
    Φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σάς ευχαριστώ πολύ γιά τά όμορφα σας σχόλια!
Thank you for your kind comments!

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...