Δευτέρα, 29 Απριλίου 2013

Μεγάλη Εβδομάδα...Ετοιμασίες γιά τόν εορτασμό τού Πάσχα!




Μεγάλη Εβδομάδα

The Greek Orthodox Christian Easter(6th of May) 

My Easter cookies

Καλησπέρα φίλες μου!Καλή Μεγάλη Εβδομάδα σάς εύχομαι.
Από τήν Μεγάλη Δευτέρα αρχίζουν τά Αγια Πάθη Τού Ιησού Χριστού.
Θυμάμαι μέ πολύ συγκίνηση τά λόγια τής μητέρας μου, 
      Μεγάλη Δευτέρα,Ο Χριστός στή μαχαίρα..
Μεγάλη Τρίτη,Ο Χριστός εκρίθη...
Μεγάλη Τετάρτη,Ο Χριστός εχάθη..
Μεγάλη Πέμπτη,Ο Χριστός ευρέθη..
      Μεγάλη Παρασκευή,Ο Χριστός στό καρφί..
    Μεγάλο Σάββατο,Ο Χριστός στόν Τάφο..
   Κυριακή,λαμπρή γιορτή καί Ο Χριστός Ανέστη..
Έχουν αρχίσει στά σπίτια καί οι ετοιμασίες γιά τόν εορτασμό τού Πάσχα!Σήμερα,παρέα μέ τήν εγγονή μου καί τόν εγγονό μου,φτιάξαμε τά πασχαλινά μας,σμυρνέικα κουλουράκια.Μοσχοβόλησε όλο τό σπίτι,μέ μυρωδιές μαστίχας καί βούτυρο γάλακτος!



 Τά παιδικά χεράκια,έπλαθαν τό ζυμάρι,μέ τίς οδηγίες τής κόρης μου.Μπορώ νά πώ,πώς τά πήγανε καλά!!Τά δύο τελευταία ταψιά,προτίμησα νά τά κάνω μόνη μου,μόλις είδα πόσο μεγάλα βγήκαν τά προηγούμενα ,πού είχαν φτιάξη τά μικρά μας!
 Φτιάξαμε καί μαρμελάδα φράουλα,πού αρέση πολύ στήν εγγονή μου!!Χαλάω χατήρι στήν μικρή μου ζουζούνα?

My strawberry jam
 

Τήν Μεγάλη Πέμπτη,μέ τό καλό,θά βάψω τά αυγά,καί θά φτιάξω καί τά πασχαλινά μου τσουρέκια!
Τό Μεγάλο Σάββατο ,τό πρωί,αφού γυρίσω από τήν εκκλησία,θά ετοιμάσω καί τά μελετίνια πού έφτιαχνε η πεθερά μου( ήταν από τήν Πάρο)αρέσουν πολύ στόν αντρούλη μου,καί θα γίνη η προετοιμασία τής μαγειρίτσας.
 Αυτό τό Πάσχα θά μού λείπουν δύο πολύ αγαπημένα μου πρόσωπα.Η μητέρα μου,καί η μικρή μου κόρη,πού δυστηχώς δέν θά μπορεί νά είναι μαζί μας. 


********* 
    

Τό δώρο μου γιά τό Πάσχα! 




Η νέα μου φωτογραφική μηχανή!Γιά μακρινές λήψεις(μεγαλύτερο zoom)καί γιά πολύ κοντινές(macro)φωτογραφίσεις.Η φωτογραφία,σάν χόμπυ,είναι κάτι πού πολύ μέ ενθουσιάζει καί αγαπώ!
Καί οι πρώτες μου φωτογραφίες!!!












My Decoupage Creations..


My Decoupage...Egg and box with rice paper,glitters and lace


Μy Decoupage...Basket with rice paper and glitters

Καί οί τελευταίες μου πασχαλινές δημιουργίες γιά εφέτος.
Ένα αβγό μέ κρακελέ ενός συστ.ριζόχαρτο καί glitters,
ένα κουτάκι μέ κρακελέ δύο συστ.,ριζόχαρτο καί δαντέλα,
καί ένα καλαθάκι,πού κόλλησα ριζόχαρτο,καί βάφτηκε μέ χρυσό, ακρυλικό χρώμα glitter. 
Θά ήθελα νά ευχηθώ σέ όλες εσάς φίλες μου,καί στίς οικογένειές σας,Καλό Πάσχα καί Καλή Ανάσταση!Νά περάσετε όσο πιό όμορφα καί υπέροχα επιθυμείτε!
Θά τά ξαναπούμε πάλι μετά τίς εορτές!!Σάς ευχαριστώ πολύ γιά τά όμορφα σχόλια πού πάντα αφήνετε σέ κάθε μου ανάρτηση!Πολλά φιλάκια!!


Red roses from my garden


Καλό Πάσχα!


******


My dear friends,thank you all for your visits and for kind comment on my blog!
Have a wonderful week!
Take care!








 Πάσχα των Ελλήνων Πάσχα
Πάσχα της αγάπης Πάσχα
Πάσχα των αγγέλων.

Ήλιος κι ανατέλλεις
Πάσχα μέγα Πάσχα
ήλιος φωτοδότης
των Ελλήνων Πάσχα.











  

 
    





 
 
    


68 σχόλια:

  1. Ντίμι μου τα κουλουράκια σας υπέροχα!!!!Η μαρμελάδα όνειρο!!!!!
    Με γειά την μηχανή, αυτήν έχω και εγώ και νομίζω πως θα πάρω και μιά μικρή για να φωτογραφίζω πιό εύκολα όταν οδηγώ...χαχαχα!!!!!Ναι, είναι πάθος, το ξέρεις και εσύ και με καταλαβαίνεις!!!!
    Πολλά φιλιά και μην στεναχωριέσαι αρκεί να είναι καλά το παιδί εκεί!!!!!
    Καλό πάσχα!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Όνειρο οι φωτογραφίες σου!!! Με γεια σου για την νέα φωτογραφική μηχανή και τα καλουδια σας καλοφάγωτα!

    ΚΑΛΟ ΚΑΙ ΧΑΡΟΥΜΕΝΟ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΚΟ ΠΑΣΧΑ!!!

    Φιλάκια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Και του χρόνου! Όλες σας οι πασχαλιάτικες δημιουργίες είναι εξαιρετικές, ειδικά όπου ανακατεύονται τα μικρά χεράκια!
    Με γεια το δωρο! Φανταζομαι τι ομορφιές εχουμε να δούμε μέσα από το φακό της, ε;
    Φιλιά, καλή Ανάσταση!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. I thought that I left it, EASTER. Various beautiful flowers Dimi.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Δήμητρα καλή μεγάλη εβδομάδα!!!απο οτι βλέπω οι δουλειες στην κουζίνα μοιράζονται τι καλά!!!!τα '' μικρα χερακια'' ειναι πολύ καλοι βοηθοι!!!!!!!!!!τελεια τα κουλουρακια!!!!και του χρονου!!!!καλη συνεχεια στα υπολοιπα γλυκισματα!!!
    Καλή Ανάσταση με υγεια και ευτυχια σε ολη την οικογενεια!!!!
    Μεγεια η μηχανη ειναι Τελεια!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Ευχαριστω για την διευθυνση των υφασμάτων !!!να σαι καλά Δημητρούλα πολλά φιλιά!!!ΚΑΛΟ ΠΑΣΧΑ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Τα κουλουράκια και η μαρμελάδα σου, φίλη μου, δείχνουν λαχταριστά! Γεια στα χέρια σας!
    Και οι δημιουργίες σου, όπως πάντα, καταπληκτικές! Να είσαι καλά, να ξαναφτιάξεις του χρόνου!
    Αναρωτιόμουν αν θα είχες κοντά σου την κορούλα σου για το Πάσχα... μου έλυσες την απορία. Μη στενοχωριέσαι, Dimi μου, που δε θα έρθει - καλά να είναι και θα ανταμώσετε κάποια άλλη φορά.
    Με γεια και τη φωτογραφική σου, να τη χαρείς! Προβλέπω απίστευτες λήψεις...
    Φιλάκια πολλά, καλή Ανάσταση και καλό Πάσχα, με υγεία, χαρά και αγάπη! Να περάσετε υπέροχα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Σήμερα έφτιαξα κι εγώ τα κουλουράκια μου!
    Και του χρόνου Dimi μου, να είμαστε καλά, να ξαναφτιάξουμε!
    Με γεια και με χαρά το δωράκι σου, φαντάζομαι τι ακόμα πιο υπέροχες φωτογραφίες σου θα απολαύσουμε!
    Καλό Πάσχα, να περάσεις πολύ όμορφα!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Dimi μου πάντα με τις ωραίες σου αναρτήσεις . Και του χρόνου να είσαι καλά να φτιάξετε κουλουράκια , να ακολουθούμε τις παραδόσεις μας , είναι ότι πολύτιμο έχουμε.
    Καλορίζικη η νέα σου μηχανή , να την χαρείς γλυκιά μου .
    Τέλος τα έργα σου και τα λουλούδια σου με έκαναν να χαρώ , γιατί πάντα την Μεγάλη Εβδομάδα έχω μια έντονη θλίψη.
    Καλό Πάσχα και Καλή Ανάσταση!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Και του χρόνου,Ντίμη,να είστε καλά,να φτιάξετε τα κουλουράκια με τα τρυφερά χεράκια!
    Με γεια,η μηχανή σου,φαντάζομαι τι υπέροχες φωτογραφίες θα βλέπουμε!
    Καλή Μ. Εβδομάδα,Καλή Ανάσταση!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Dimi, your cookies look delicious. I love all your beautiful flowers too. I hope you have a great week and a very Happy Easter!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Que delícia de coisinhas boas para a Páscoa.Lindo tudo.Deu vontade! beijos,FELIZ PÁSCOA! chica

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. My dear Dimi, first of all let me wish you a very happy Easter week and a wonderful Easter!!!!!!!
    The sweets look mouthwatering and SOOOO yummy!!!! I can almost smell that delicious aroma in the air... oh, Greek sweets are delicious! :D
    And what a gorgeous Easter present, my friend! You deserve it, your photos are so wonderful and always a joy to my heart with their amazing light, marvelous colors and your love for nature and beauty!!!!! Your Easter creations are very beautiful too (as always!)!!! Enjoy this beautiful festive time, my friend! HAPPY EASTER!!!!!! KALO PASXA!!!!!! Lots of love kai polla filia!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Αυτα τα κουλουρακια τα φτιαχναμε κι εμεις. :)
    Με γεια κ τη μηχανη, ανυπομονω για τις φωτογραφιες, ειμαι σιγουρη οτι θα ειναι καταπληκτικες!

    Να περασεις ομορφα με την οικογενεια σου και να δωσεις πολλα χαιρετισματα στην κορη σου στην Ολλανδια!!

    Καλο Πασχα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Τα κουλουράκια μέχρι εδω μοσχοβόλησαν. Και του χρόνου Dimi μου να ξαναφτιάξετε μαζί με τα εγγονάκια σου. Να την ευχαθηρηστηθείς τη φωτογραφική μηχανή. Να βγάζεις πολλές φωτογραφές και να μας τις δείχνεις.
    Τα αυγά σου πολύ όμορφα. Το κρακελέ ενός συστατικού σου πετυχαίνει τέλεια. Αχχχ να ήσουν κοντά να μου έκανες κανα μάθημα...
    Να πάρω ένα τριαντάφυλλο απο το βάζο σου φεύγοντας;
    Πολλά νεραιδοφιλιά για Καλό Πάσχα!
    Να περάσεις υπέροχα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Καλημέρα Dimi
    Νίκαια φωτογραφική μηχανή που αγοράσατε ...... συγχαρητήρια για αυτό. Ευχόμαστε να έχετε μια ωραία μέρα :) Αγκαλιές Hanne Bente

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Ξαδέλφη φετος καταλαβαινόμαστε απόλυτα! Δυο ηχηρές απουσίες μετρώ κι εγω και αυτή που δεν αντέχεται είναι η μόνιμη... Τλπ ας μη μαυρίζουμε περισσότερο κι ας μείνουμε στη χαρά που βλέπω εδώ μέσα. Να είσαι καλά και του χρονου να τα ξαναφτιάξεις.
    Καλές φωτογραφήσεις με το καινούργιο εργαλείο (βλέπω σε προσέχουν οι αγαπημένοι σου!) και Καλή Ανάσταση, ένα χαρούμενο και μυρωδάτο Πάσχα σου εύχομαι ολόψυχα
    Φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Onnea uudesta kamerasta, kauniita kuvia kukista:) Nyt teillä on pääsiäinen. Meillä suomessa on nyt Vappu ja räntää sataa ja on kylmä +2:)Nyt pitäisi viedä talvivaatteet pois ja laittaa kukkamekko päälle, hrrr :))
    Hyvää pääsiäistä teille!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Αυτά τα κουλουράκια θα τα φτιάξω αφού είναι σμυρνέικα και μου αρέσουν οι παραδοσιακές συνταγές, μεγειά η καινούργια φωτογραφική μηχανή και καλές εξορμήσεις !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Dimi, your new pictures were taken with new camera, weren't they?? Nice and power camera!
    I love your Easter decoupage, especially egg.
    Nice holidays!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Dimi ,
      we have Easter too,
      Happy Easter, Christ's resurrection!

      Διαγραφή
  20. Τα κουλουράκια σου δείχνουν τέλεια, το ίδιο και η μαρμελάδα! Καλορίζικο το καινούργιο σου παιχνίδι, εύχομαι να το καταευχαριστηθείς και να το λιώσεις στις λήψεις! :)
    Καλή Μεγάλη Εβδομάδα, Καλή Ανάσταση!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Dimi μου super το δωράκι σου!!!!!!!!! Ότι πρέπει για τις φωτό σου.
    Μπράβο και για τα κουλουράκια!
    Εμένα έφτιαξε η μαμά μου αλλά δεν τα τρώω ακόμα γιατί νηστεύω ... αλλά την Κυριακή θα τα τσακίσω.
    Τα φιλιά μου!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Delicious looking cookies and strawberry jam. Lucky girl with your new camera - have lots of fun with it, and also have a Happy Greek Easter.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Γιάμι γιάμι μοσχοβολάει το σπιτάκι σου!! Μυρωδιές από κουλουράκια ,λουλουδιάσματα και μαρμελάδα ,ονειρικά είναι!!! Αχχχχχ η φωτογραφική που θέλω!!! Καλορίζικη και υπέροχες λήψεις που αυτό είναι σίγουρο από τα χεράκια σου!! Σε φιλώ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Ότι είσαι μια σούπερ γιαγιά που τα προλαβαίνει όλα και δεν χαλάει χατήρι στην εγγονούλα της είναι γνωστό!!! Υπέροχα τα κουλουράκια σας! Και του χρόνου!!!
    Και οι φωτογραφίες και οι δημιουργίες σου χάρμα οφθαλμών, όπως πάντα!
    Πολλά φιλάκιαααααα!!!! Καλό Πάσχα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Δήμητρά μου είδα αυτά τα τέσσερα όμορφα παιδικά χεράκια να φτιάχνουν τα κουλουράκια και ζήλεψα. Εμείς δυστυχώς είμαστε μακριά απο τα παιδιά μας. Φέτος δεν μπορούν να έρθουν, είναι βλέπει πολύ μωρά τα δικά μας παιδάκια. Τα κουλουράκια σου λαχταριστά, εγώ δεν κάνω κουλουράκια, γιατί παρασυρόμαστε και τρώμε. Φτιάχνω μόνο τσουρέκια .
    Να είσαι καλά κορίτσι μου και τουχρόνου μαζί όλα τα παιδιά σου και τα εγγόνια σου.
    Καλή Ανάσταση και Καλό Πάσχα να έχετε.
    φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Οπώς πάντα όλα υπεροχα,και τα μικρά στα χνάρια της γιαγιας,καλλιτέχνες ,αρχίσαν απο τα κουλουράκια,καλό Πάσχα dimi μου με υγεία και χαρά στην οικογένεια σου,και μερικά άτομα λείπουν σε όλους μας,αλλά δυστυχώς τιποτε δεν γίνεται,φιλιά πολλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Τι ωραία που έγιναν τα κουλουράκια σας!! Αύριο ζυμώνουμε κι εμείς και ομολογώ ότι ανυπομονώ!
    Η μαρμελάδα σας φαίνεται απίθανη! Πολύ όμορφο χρώμα!
    Με γεια και με χαρά η καινούρια μηχανή!! Θέλω να πάρω φακό βρε Δήμητρα, αλλά με αυτές τις τιμές όλο το αναβάλλω! Την εγκαινίασες με πολύ όμορφες φώτος!
    Φιλιά πολλά και καλή συνέχεια στις ετοιμασίες σας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Δήμητρα μου μύρισε Πάσχα η ανάρτηση σου..Καλή Μεγάλη Εβδομάδα και καλό Πάσχα..Να περάσεις όμορφα μαζί με τα αγαπημένα σου άτομα -μη στενοχωρίεσαι για την κορούλα σου...
    σ ευχαριστώ καταρχήν για την ψήφο στου στις ανοιξιάτικες δημιουργίες και χαίρομαι που σου άρεσε η ταπεινή μου ζωγραφιά
    μου άρεσε πολύ η πρώτη φώτο με τα κουλουράκια σου, τα σοκολατένι αυγουλάκια κ τα κοτοπουλάκια
    τα λόγια της μαμάς σου για την κάθε μέρα πολύ συγκινητικά
    μαρμελάδα φράουλας και φρούτο φράουλα μου αρέσουν πολύ, ένα από τα αγαπημένα μου καλοκαιρινά φρούτα
    Τα Μελετίνια τι είναι;
    Οι δημιουργίες σου είναι πολύ όμορφες και με ωραία χρώματα...μου αρεσαν και οι 3 πολύ, ξε΄χωρισα όμως το αυγό και το κουτάκι
    Να χαρείς την νέα σου μηχανή , πολύ όμορφες οι πρώτες φωτογραφίες
    Με γεια...τα τριαντάφυλλα στη τελευταία φώτο πανέμορφα
    και οι στίχοι στο τέλος μέσα σε λίγες γραμμές φαίνεται η ομορφιά και η αγάπη αυτής της γιορτής και της Ελλάδας μας
    Φιλούθκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Τι όμορφα που πέρασαν τα εγγονάκια μαζί σου !!
    Η φωτογραφική σου, είναι κι ένα δικό μου άπιαστο όνειρο....
    Κρίμα που δεν θα ρθει η μικρή σου...
    Οι δημιουργίες σου όπως πάντα ξεχωριστές!!!
    Εύχομαι να περάσετε όμορφα αυτές τις μέρες..

    Καλό Πάσχα γλυκιά μου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Dimi μου τι όμορφα που έγιναν τα κουλουράκια σας, μπράβο και στα μικρά χεράκια, και του χρόνου με υγεία!Με γεια και το δωράκι σου!!!
    Όλες οι φωτογραφίες σου και οι δημιουργίες σου είναι φανταστικές!
    Εύχομαι ολόψυχα να περάσετε όμορφα!Καλό Πάσχα και Καλή Ανάσταση!!!
    Πολλά φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Wishing you a very Happy Easter, and enjoy that fabulous camera! Xo's

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Wow delicious post!!! I love your photos, Dimi!!
    Have a good week!! and my g+ for you!!!:)))

    Besos, desde España, Marcela♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. kalispera glikia moy perasa na soy pw ta xrwnia polla na eisai kala kai toy xrwnoy na eisai kala na janaytiajhs koyloyrakia mai thn mikroyla soy telia kai ta ayga mai to krakelai osw gia thn mixanh na bgalis ths omwrfwteres fwtografies polla filia kali anastash kalo pasxa..............

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Καλησπέρα Δημητρούλα μου!!! όλοι στις προετοιμασίες!!!
    Πολύ όμορφα τα πασχαλινά σου!!!
    Καλά να περάσετε και κατανυκτικά με τους αγαπημένους σου!!!!
    Και του χρόνου με υγεία!!!
    Σε φιλώ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Have a happy easter! Preparations seem to go well - at least they look brilliant! Your cam.. oh my... I sigh... fantastic! Looking forward to more photos although... the ones you have published so far are great already!! Christa

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. Mmmmm delicious biscuits! Your new camera is marvellous and your photos are just gorgeous. Your easter creations are very beautiful and lovely.
    Kisses
    Alessandra

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. Θα αρχίσω από το δώρο σου!!!
    Με γεια και υπέροχες φωτογραφίσεις σου εύχομαι..
    Τα κουλουράκια σου έγιναν τέλεια και η ώρα που πέρασες με τα εγγονάκια φτιάχνοντάς τα είναι ανεκτίμητη..μπράβο που γεμίζεις τα παιδικά τους χρόνια με αρώματα και δημιουργία!!
    Τι να πω για τις δημιουργίες σου που να μην το έχω ξαναπεί?
    Όλες υπέροχες..
    Καλή Μεγάλη εβδομάδα και καλό Πάσχα...φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

  38. Love your visit! Come ever!!

    Glad you liked it!!

    Sweet embrace!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. Καλημέρα Dimi μου και καλό μήνα!!
    Με γειά η φωτογραφική μηχανή! Καλές φωτογραφίσεις!!! Αν κρίνω από τα πρώτα δείγματά της είναι υπέροχη!!
    Φαντάζομαι τι ωραία που θα είναι να φτιάχνεις κουλουράκια με τα εγγονάκια. Ακούραστη και στις πασχαλιάτικες δημιουργίες σου!! Καλή Ανάσταση και καλό Πάσχα!! Φιλάκια πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. Καλή Ανάσταση,
    με υγεία, υπέροχες φωτογραφίες και πολλές
    δημιουργίες !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. Υπέροχα τα κουλουράκια σας και η μαρμελάδα!!!Και του χρόνου!!!Με γεια η καινούρια σου φωτογραφική μηχανή,οι πρώτες σου φωτογραφίες είναι φανταστικές!!!όσο για τις δημιουργίες σου,πανέμορφες,πάντα μου αρέσουν πολύ όλα όσα φτιάχνεις!!!Φιλάκια πολλά,καλό μήνα και ενα υπέροχο Πάσχα εύχομαι για εσένα και την οικογένεια σου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. πω πω ετοιμασίες!!!!!!!!!!!!Υπέροχα τα Πασχαλινά σου,μπράβο!!!!
    πολλά φιλιά και Καλό Πάσχα με υγεία και αγάπη-))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. Gorgeous photos...your camera is fabulous:) Have a good week!
    ~Anne xx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. Το πασχαλινό σου δώρο όμορφο και πρακτικό οι δε φωτογραφίες της εκπληκτικές!

    Να περάσετε υπέροχα τις γιορτινές ημέρες του Πάσχα Ντίμη μου!
    Z.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. Oh Dimi I love hearing about life in Greece and was interested in hearing about your Easter. What a lovely gift you got. Did you take the flower pictures with your new camera they are great.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  46. Και του χρόνου! Καλό Πάσχα! Καλά να περάσετε!
    Με γεια η μηχανή! Καλές φωτογραφίες, αν και ήταν ήδη τέλειες.
    Πολλά φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  47. Καλο Πασχα γλυκια μου!!!!!Φιλια !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  48. Όλα πολύ ΄΄ομορφα είναι
    Καλό μήνα και Καλό Πάσχα
    Φιλάκια ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  49. ΚΑΛΟ ΠΑΣΧΑ με υγεία και πολύ χαρά!Η αγάπη των εγγονών σου θα μετριάσει κάπως την λύπη σου για την απουσία της
    μικρής σου κόρης!Πήρα ένα σμυρναίικο κουλουράκι για τη Αλκηστούλα!! χα χα Φιλάκια πολλά Σ'αγαπώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  50. Precioso post!

    …….(¨`•.•´¨)…..….l | /
    (¨`•.•´¨).¸.•´—— (ړײ) —
    .`•.¸.(¨`•.•´¨)….… / | l
    (¨`•.•´¨).¸.•´
    .`•.¸.•´.•´
    ……`•´¸
    ………..)
    ……¸.•´
    …..(
    ……`•.¸
    ………..Splendida giornata!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  51. Καλό Πάσχα και Καλή Ανάσταση και από μένα,γλυκιά μου!!!!!Να περάσεις καλά με τους δικούς σου!!!
    Φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  52. Καλημέρα σου Δήμητρα. Με το καλό οι προετοιμασίες για το Πάσχα! Υπέροχα τα κουλουράκια σου και τα χεράκια των μικρών αξιολάτρευτα!!! Αλλά και η μηχανή σου είναι υπέροχη όπως και οι φωτό.
    Καλή Ανάσταση και καλά να περάσετε!!!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  53. Ανοίγω το post σου και πέφτω πάνε σε πιατέλα με κουλουράκια πανέμορφα... ειναι και πρωι και πίνω το τσάι μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  54. Ποιός σε πιάνει τώρα με την σούπερ μηχανή σου, Δημητρούλα!Καλορίζικη! Θα χορτάσουμε πανέμορφες φωτογραφίες!! Ωραία τα κουλουράκια σου αλλά και τα χεράκια που τα έπλασαν!! Μόλις τελείωσα κι εγώ τα σμυρναϊκα κουλουράκια μου, αφού έβαψα και τα αυγά!!! Καλοφάγωτα να είναι όλα!
    Οι δημιουργίες σου, όπως πάντα, είναι άψογες!!!! Καλό μήνα σου εύχομαι, καλή Ανάσταση και ένα καλό οικογενειακό Πάσχα!!! Φιλάκια πολλά!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  55. Καλό Πάσχα και καλή Ανάσταση!!! Να περάσετε τέλεια και να γεμίσεις από υπέροχες φωτογραφίες!!!!! Φιλιά πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  56. Τι ωραίο δώρο η μηχανή σου Dimi μου..... είμαι σίγουρη ότι θα τη χαρείς πολύ!!!! Είδαμε υπέροχα δείγματα ποιος ξέρει τι θα δούμε στο μέλλον!!!!
    Όμορφη και τρυφερή η εικόνα των παιδικών χεριών που πλάθουν κουλουράκια...... Να τα χαίρεσαι καλή μου και όλη την οικογένεια σου και να περάσετε ένα χαρούμενο κι' ευλογημένο Πάσχα..... Καλή Ανάσταση να έχουμε
    Φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  57. What a beautiful tradition. So fun for you with a new camera.

    Hugs

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  58. Υπέροχη η μηχανή σου Dimi μου και οι φωτογραφίες σούπερ!!!Σου εύχομαι Καλή Ανάσταση και να περάσεις τέλεια με την οικογένειά σου!!!Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  59. Your cookies look delicious!!! You must be a good cooker! And I'm excited to hear that you got a special gift! I knew your photos are alwawys beautiful. But macro lense will definitly make your photos more beautiful! Happy Easter, DIMI:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  60. Θα μας τρελάνεις με τις υπέροχες φωτογραφίες σου!!!!Τέλειο το δώρο σου ,να το χαρείς(και εμείς μιας που θαυμάζουμε τις φωτογραφίες που βγάζεις)!!!!Καλό Πάσχα και να περάσεις πολύ όμορφα!!!!!Πολλά φιλιά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  61. Δημητρούλα, στην αρχή τρελάθηκα με τα κουλουράκια σας, τα λιμπίστικα να σου πω την αλήθεια, αλλά
    είδα μετά το δώρο σου για το Πάσχα και τρελάθηκα !! Θέλω κι εγώ !!
    Να περάσετε όμορφα -λυπάμαι για τη μανούλα και την κορούλα που είναι μακρυά- και σας
    εύχομαι καλή Ανάσταση και καλό Πάσχα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  62. Ελπίζω η μικρή να καταφέρει να σας επισκεφθεί το καλοκαίρι στις διακοπές.
    Αχ, ήταν να μην πάρεις το καινούριο δώρο στα χέρια σου, ε; Χαχαχα.
    Φιλιά από Μελβούρνη. Καλό Πάσχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  63. Καλή Ανάσταση και Καλό Πάσχα Dimi. Φιλιά xoxoxo

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  64. Αχ αυτά τα ωραία κουλουράκια σου και μόνο που τα βλέπω μου ανοίγουν την όρεξη!!!!Καλό Πάσχα Δημητρά μου!!Έχουμε καιρό να μιλήσουμε,δεν πιστέυω να έκασνα κάτι και να μου κρατάς μούτρα????Πάντως εγώ σ'αγαπάω!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  65. Ντιμη μου Καλο Πασχα!!

    Φιλια πολλα!

    υ.γ. ωραιο το δωρο σου!
    και θελω κουλουρακι!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  66. Cookis delíciosos! hummmm,
    e a geléia de morango tbém
    bela máquina, belas fotos!
    adoro seu trabalho de découpage.


    bjs

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  67. Χριστός Ανέστη! Χρόνια πολλά με υγεία και χαρά να έχεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σάς ευχαριστώ πολύ γιά τά όμορφα σας σχόλια!
Thank you for your kind comments!

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...