Τετάρτη, 6 Μαρτίου 2013

Welcome Spring !



Kαλώς ήρθες Άνοιξη!


Spring poppies!

Καλημέρα φίλες μου!Καλό μήνα καί καλή εβδομάδα νά έχουμε!
Τό πρωί,πηγαίνοντας στήν κόρη μου γιά πρωινό καφεδάκι,σταμάτησα καί τράβηξα φωτογραφίες από τήν λουλουδιασμένη περιοχή πού μένη!!Καί τί δέν βρήκα!!Τίς αγαπημένες μου παπαρούνες,


I love poppies!

Wild lilies.

κρινάκια,


αγριολούλουδα,

Wild flowers.

χαμομήλι,

Camomile flowers
  

καί άλλα είδη από αγριολούλουδα!


Wild flowers

A field full of Spring flowers


And the mugpie bird ,who looks at the horizon!

 
 Όλα γύρω καταπράσινα καί λουλουδιασμένα!
Καί η καρακάξα από ψηλά, νά αγναντεύη!
Welcome Spring!


**********

My Decoupage Creations...

Εδώ καί μέρες,ή μικρή μου κόρη,μού έλεγε νά τής φτιάξω μία ξύλινη κασετίνα,νά στολίση τό γραφείο στήν νέα της δουλειά.

My Spring  Decoupage creations....Wooden box with rice paper, crackle,patina and  gold stencills
  


Αφού έκανα παλαίωση μέ χρωματιστές κάσιες στό ξύλινο κουτάκι,,στό επάνω μέρος κόλλησα μοτίφ από ριζόχαρτο,έκανα κρακελέ 2συστ.,καί γέμισα τό κρακελέ μέ πατίνα.Στό εσωτερικό τού κουτιού,έκανα μέ χρυσή μπογιά τά στένσιλς.
Έτοιμο τό κουτάκι!Ευτυχώς τής άρεσε!
    

My Spring  Decoupage Creations...Bottle with rice paper,crackle and patina


 Μού έφερε η κόρη μου νά τής φτιάξω ένα μπουκάλι.Αφού κόλλησα μοτίφ μέ ριζόχαρτο,έκανα κρακελέ 2συστ.,γέμισα τίς ρωγμές μέ πατίνα,έκανα φωτοσκιάσεις,έτοιμο καί τό μπουκαλάκι!Τό μικρό τριανταφυλλάκι,τό έφτιαξα από πηλό.Σκέφτομαι πού θά βρώ νά τό στολίσω!!

My Spring Decoupage Creations...Soaps with rice paper,crackle and lace

Μού αρέση πολύ νά φτιάχνω σαπουνάκια μέ decoupage,καί νά τά κάνω δωράκια στίς φίλες μου,καί νά στολίζουν τίς εταζέρες τού μπάνιου μέ αυτά!
Αφού τά έντυσα μέ μοτίφ από ριζόχαρτο,έκανα κρακελέ 2συστ.,στολίστηκαν μέ δαντέλα καί κορδέλες,έτοιμα καί τά σαπουνάκια!


********

Awards  Βραβεία!

Ή αγαπημένη φίλη μας Μarcela, από τήν όμορφη Ισπανία,μέ τό υπέροχο blog,Fashionadictas by Marcela, πού μάς παρουσιάζη υπέροχες προτάσεις μόδας καί θαυμάσιους ζωγράφους,μού χάρισε τό παρακάτω βραβείο!
Thank you very much my sweet Marcela!I am honored!

   
Τό ίδιο βραβείο,μού τό χάρισε η καλή μας φίλη Αλεξάνδρα,μέ τό γεμάτο πανέμορφες δημιουργίες blog,Craftland!Σέ ευχαριστώ πολύ φίλη μου πού μέ επελέξες!
Οι κανόνες είναι αυτοί!Πρέπει νά απαντήσω σέ 4 ερωτήσεις,καί μετά  νά τό δώσω σέ 10 φιλικά blogs!

1. Ποιά blogs επισκέπτομαι συνήθως.
Επισκέπτομαι όλα τά αγαπημένα μου ιστολόγια,αλλά καί καινούργια.Προσπαθώ πάντα νά τά προλαβαίνω!!!
2.Γιατί δημιούργησα τό blog μου.
Πιό πολύ από περιέργεια,μετά γιά νά προβάλλω τίς δημιουργίες μου μέ decoupage,καί στήν πορεία νά δείξω μέ τίς φωτογραφίες μου,διάφορες εικόνες καί μέρη πού αγαπώ!
3. Ποιά είναι τά αγαπημένα μου θέματα.
Όλα!Από κατασκευές,μαγειρική,μόδα,φωτογραφικά blogs,κτλ.
4. Μία λέξη πού χρησιμοποιώ πάντα στό blog.
Τήν λέξη "αισιοδοξία"!
Νομίζω πώς μέ όλα αυτά, πού μάς συμβαίνουν γύρω μας,μάς είναι απαραίτητη!  
Πρίν φύγω φίλες μου,νά πάω νά επισκεφτώ καί νά μοιράσω τό βραβείο σέ 10 φιλικά blogs,θά ήθελα νά σάς ευχηθώ,καλές Αποκριές,

Happy Carnival!!
  
καί Καλή Τσικνοπέμπτη!

  
 Θά ήθελα,φίλες μου, νά σάς ευχαριστήσω γιά τίς επισκέψεις σας καί τά πολύ όμορφα σχόλιά σας!
 Μού δίνετε δύναμη καί πολύ χαρά!
Καλό τσίκνισμα γιά αύριο!!
Πολλά φιλάκια,καί πάντα ασιόδοξες νά είστε! 
 
 ***********

My dear friends,thank you for your visits and for your kind comments on my blog!
Have a wonderful New Month!
Take care!

   
    



 

80 σχόλια:

  1. Πολλη ομορφια!
    Σε αλλη χωρα ζω εγω μαλλον! Μονο συννεφια κ τζακι εδω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστω πολυ Dimi!!
      Μ'εκανες να χαμογελασω μεσα στη μουνταδα! :)
      Θα αναρτησω συντομα!

      Διαγραφή
    2. Είσαι πολύ βόρεια Εύη μου!!Κατέβα πρός τά εδώ!!Φιλάκια!!

      Διαγραφή
  2. ΠΡΩΤΗ!!!!!!!Επιτέλους ήρθη η Άνοιξη, η καλύτερη εποχή του χρόνου!!Συγχαρητήρια και για αυτά τα βραβεία!!!!!Σε φιλώ αγαπητή μου!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σέ ευχαριστώ Παναγιώτα μου!Φιλάκια!!

      Διαγραφή
  3. Πολύ όμορφη άνάρτηση.Μυρίζει άνοιξη,αποκριές,καρναβάλια
    Καλωσόρισες ανοιξη,αγαπημένη μου εποχή
    Πολύ ωραίες οι ανοιξιάτικες φώτος με τα λουλούδια
    Πολύ όμορφες οι κατασκευές σου και το μικρό τριανταφυλλάκι κι όλα τα άλλα
    Συγχαρητήρια για τα βραβεία.Ωραίες ερωτήσεις/απαντήσεις
    Ωραίες οι εικόνες με τις μάσκες
    Αγαπημένο και ωραίο τραγούδι
    Καλή τσικνοπέμπτη,καλές απόκριες,καλή άνοιξη και καλό μήνα
    Φιλούθκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μετά το καλοκαιράκι, δεύτερη αγαπημένη εποχή η άνοιξη :)

      Διαγραφή
    2. Σέ ευχαριστώ πολύ Δελφινάκι!Καλό Σ/Κ σού εύχομαι!Φιλούθκια!!

      Διαγραφή
  4. Dimi, beautiful spring post. the flowers are gorgeous. The poppies are my favorite. I am looking forward to seeing some flowers here too. Congrats on your awards! Wishing you a happy day!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Dear Eileen,thank you for your kind comment!Have a great weekend!

      Διαγραφή
  5. Πόσο αγαπώ τις παπαρούνες, πανέμορφες photo Dimi μου!!!
    Και η κασετίνα είναι τέλεια, μπράβο σου χρυσοχέρα μου.
    Φιλάκια πολλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σέ ευχαριστώ πολύ Ρούλα μου!!Αγαπώ καί εγώ τίς παπαρούνες!!Γέμισε όλη η περιοχή μας,καί κάθε ημέρα τίς θαυμάζω!!Φιλάκια!!

      Διαγραφή
  6. Lovely spring flowers and lovely photos Dimi! I was once at Tilos on early May, it was poppy time there. I love poppies but I must wait some months before I see them here in my garden. Have a happy day dear friend!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. η κασετινα μου αρεσε παρα πολυ με τα λουλουδακια στα πλαινα!οπως και τα σαπουνακια και ολα!και θα γινω γραφικη αν σας ξαναπω για τις υπεροχες φωτο σας;"θα΄ναι, ουρανου κατανυξη...."

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. It' s spring here!!!! What beautiful flowers and colors! Your decoupage is fantastic and your soaps are very romantic with those ribbons and laces.Congratulations on the award.
    Kisses
    Ale

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Ολάνθιστο,χαρούμενο σήμερα το σπιτάκι σου,Ντίμη!
    Όνειρο η φύση την άνοιξη-εδώ αργούν λίγο οι παπαρούνες,μα ήδη ξεπετάχτηκαν κάποια αγριολούλουδα.
    Ανοιξιάτικες,πανέμορφες και οι δημιουργίες σου!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Όλη η ομορφιά της φύσης μαζεμένη ,πολυ ωραίες εικόνες dimi μου, Ανοιξη η ωραιότερη εποχή του χρόνου,πολλά φιλιά καλό απόγευμα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Καλό μήνα Δήμητρα με τις ωραίες φωτογραφίες σου που πάντα μας φτιάχνουν τη διάθεση!!
    Και η κασετίνα απίθανη! Θα κερδίσει τις εντυπώσεις στο γραφείο!!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Γεια σας Dimi - Ω, μπορώ να δω ότι ήταν πραγματικά άνοιξη από εσάς. Όμορφα λουλούδια σας δείξει ..... αχ, πόσο ανυπομονώ να μοιάζει εδώ. Όμορφη huskade έχετε πάρει. Ευχόμαστε να έχετε μια καλή μέρα :) Αγκαλιές Hanne Bente & Περισπωμένη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Η κασετίνα πανέμορφη, γεια στα χέρια σου!
    Οσο για τις ανοιξιάτικες φωτός σου, μου έφτιαξαν την διάθεση, που σήμερα δεν είναι και στα καλύτερά της!!!
    Ειδικά αυτή με το χαμομηλάκι, υπέροχη!!!!
    Φιλιά Dimi μου, καλά να περνάς!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Η φύση φτιάχνει πανέμορφους πίνακες! Αλλά και τα δικά σου δημιουργήματα δεν πάνε πίσω! Σ'ευχαριστώ πολύ για το βραβείο που μου έδωσες! Με τιμά ιδιαιτέρως! Φιλιά πολλά και καλή τσικνοπέμπτη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Geia sou Dimi mou!!! :) Thank you so much for your sweet comment about Lilli!!!
    It is so great to come to your blog and to see all these wonderful spring flowers! Amazing... you already have poppies! Thank you for this wonderful spring post with so much beauty, color and light -- well needed on a grey, rainy day where light and color are missing completely! Your decoupaged work is so very beautiful, and a joy to the eyes and soul as much as your beautiful, inspired photography! (Hehehe I love EVERYTHING about your blog, my friend!!) Congratulations on the well deserved award, and thank you for sharing it!!! :)
    Polla filia from me, Zoe and Lilli (who sends you lots of purrs and thank-yous for praying for her!)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Πολύ όμορφες φωτογραφίες!
    Εκεί όντως έχει έρθει η άνοιξη...εδώ ακόμη χειμώνα έχουμε...
    Να περνάς όμορφα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Καλησπέρα και από εδώ Dimi μου!Είσαι πολύ ευγενική.Η κασετίνα της κόρης σου πολύ όμορφη και ρομαντική.Λίγο με το βραβείο μπερδεύτηκα αλλά θα βρω τι πρέπει να κάνω.Καμιά φορά δεν ξέρω κάποια πράγματα,μη με παρεξηγείτε.Δεν είναι πως αγνοώ ανθρώπους.Οι φωτογραφίες με τα λουλούδια με άρεσαν ΠΟΛΥ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Dimi μου η κασετίνα σου γέμισε λουλούδια σαν την φύση. Έγινε υπέροχη όπως το μπουκάλι και τα σαπουνάκια σου.
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Αχ Δήμητρα σε ποια χώρα ζω εγώ ;Εδώ εκτός του υπερβολικού πράσινου λόγω συνεχών βροχών, δεν υπάρχει ίχνος ανοιξιάτικης ζωής,και μάλιστα ολάνθιστο χαμομιλάκι; και παπαρούνες; Υπέροχες οι φωτογραφίες, αναζωογονητικές
    μυρωδάτες.Η κασετίνα πανέμορφη καθώς και ο επίλογος της ανάρτησης τα σαπουνάκια και το ντεκουπαρισμένο μπουκάλι!!! Καλή διασκέδαση για αύριο!!!Φιλάκια και καλό απόγευμα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Τι φανταστικές φωτογραφίες... Έλα επιτέλους, Άνοιξη!!!
    Μου άρεσε πολύ η κασετίνα, χαρούμενα χρώματα... :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Beautiful photos Dimi.

    I love the poppies and the birds and all the lovely flowers

    Your decoupage is stunning.

    Have a good week

    x Fiona

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Kiitos Dimi kauniista kevät kuvista:)Meillä on vielä pakkasta ja paljon lunta.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Οι φωτογραφίες σου ποιο spring δεν γίνονται ... υπέροχα ζωντανα χρώματα. ΜΠΡΑΒΟ και πάλι!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Lovely masks. Def. welcome spring. For us it is the driest season.
    www.thoughtsofpaps.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Καλησπέρα Dimi μου!!
    Μέσα στην συννεφιά που έχουμε εδώ, σκέτη όαση οι φωτογραφίες σου!
    Οι δημιουργίες σου υπέροχες όπως πάντα! Μέχρι να μάθω παλαίωση και τέτοια με βλέπω να βγάζω άσπρα μαλλιά! :)
    Συγχαρητήρια για το βραβείο και τις απαντήσεις σου!! Σε ευχαριστώ πολύ που σκέφτηκες και μένα!
    Καλές Αποκριές και καλή Τσικνοπέμπτη! Σε χαιρετώ...... παίρνοντας μαζί μου μια μεγάλη δόση αισιοδοξίας. Πραγματικά έχεις τον τρόπο να την μεταδίδεις!! Φιλάκια πολλα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Δεν παίζω!!!!!

    Εκεί γίνεται χαμός από αγριολούλουδα, εδώ με το ζόρι πετυχαίνω κανένα... και αν πετύχω, θα είναι καχεκτικό! Έχει αρκετό κρύο ακόμη και μας ξεγελά όλους ο ήλιος. Σήμερα, για παράδειγμα, έδειχνε τα δοντάκια του.

    Οι δημιουργίες για την κόρη σου είναι τέλειες! Θα τις λατρέψει! Το ίδιο και τα σαπουνάκια. Καλά να περάσεις αύριο (Τσικνοπέμπτη) και Καλές Απόκριες, φίλη μου! Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Πανέμορφα όλα και τα αγριολούλουδα και οι δημιουργίες σου..η κασετίνα μου άρεσε πάρα πολύ!
    Σήμερα κι εγώ αγριολούλουδα φωτογράφιζα για το green day..παπαρούνα ανθισμένη δε βρήκα και μου αρέσουν οι παπαρούνες..ελπίζω να βρω αύριο μεθαύριο..
    Συγχαρητήρια για το βραβείο και καλή Τσικνοπέμπτη!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Μια γεμάτη ανάρτηση όπως κάθε φορά. Η Άνοιξη είναι η πιο όμορφη εποχή, γεμάτη χρώματα κι αρώματα. Οι δημιουργίες σου υπέροχες. Είναι αληθινά σαπούνια;;;;;και άμα βραχούν δε χαλάνε;;;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Ντίμη μου καλησπέρα!!!!!
    Ακούω και το τραγούδι που μου αρέσει με την φωνάρα της Σοφίας και σιγοτραγουδώ....θάναι σαν να μπαίνει η άνοιξη...λαραλα...
    Αγαπώ αγριολούλουδα!!!!! Αγαπώ τα έργα σου και τις φωτο σου!!!!!!Καλά, όλα μου αρέσουν εδώ!!!!
    Μπράβο που μας ανεβάζεις!!!!!!!!!!Καλά να περάσουμε και την Τσικνοπέμπτη, αλήθεια πότε ήρθε ε;
    Σε φιλώ!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Όπως μας έχεις συνηθίσει... LARGE ανάρτηση....όλα τα δημιουργήματα σου πολύ πολύ ωραία...και οι φωτοσκιάσεις πετυχημένες!!!! Για αύριο εύχομαι καλή τσικνοπέμπτη....και πολλά ανοιξιάτικα φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Μα τι καλωσόρισμα ανοιξιάτικο ήταν αυτό Θέλω κι άλλο!Πανέμορφες φωτογραφίες αγριολούλουδων που ζωντανεύουν το τοπίο με τα χρώματά τους και οι υπέροχες-όπως πάντα-κατασκευές σου,μου έφτιαξαν την διάθεση!Να είσαι καλά Ντίμη και να χαίρεσαι έτσι πάντα την κάθε εποχή.Καλό βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Πολύ όμορφη ανάρτηση.
    Να χαίρεσαι το βραβείο σου.
    Φιλάκια ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Καλη Τσικνοπεμπτη να εχουμε Δημητρα μου!
    Σε ευχαριστω για το σχολιο σου!
    Φιλακια,
    Αναστασια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Ντίμη μου σε σάς εκεί ήρθε κιόλας η Άνοιξη! Σε εμάς είναι αργοπορημένη ακόμα! :(
    Μήπως την αργοπορήσατε εκεί, στα μέρη σας; Με τόσα που βλέπω, έχει πολλή δουλειά να κάνει!

    Υπέροχα, απλά υπέροχα όλα!
    Χαζεύω τις εικόνες σου και χορταίνω.
    Μου έκανε εντύπωση που η καρακάξα σε άφησε και την πλησίασες τόσο πολύ!

    Καλή Τσικνοπέμπτη!
    Z.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Καλησπέρααα! Τρελαίνομαι με τις δημιουργίες σου και την ανοιξιάτικη διάθεση!!
    Συγχαρητήρια για το βραβειάκι!! Σ'ευχαριστώ πολύ πολύ που μου το χαρίζεις!! Καλή τσικνοπέμπτη! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. Beautiful blog, my favourite is the Camomile flowers, superb.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. Τι καλά έκανες Δήμητρα και έβαλες φωτογραφίες από τα ανοιξιάτικα αγριολούλουδα, με ΄εντονα και διαφορετικά χρώματα , ναι η άνοιξη ανοίγει την ψυχή μας , η αναγέννηση της φύσης , ο ήλιος ,πολύ όμορφη χαρούμενη κασετίνα έφτιαξες
    Είχα χρόνια να δω καρακάξα, καλή Τσικνοπέμπτη, φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. Υπέροχη έγινε η κασετίνα της κορούλας σου, Ντίμη μου! Μου αρέσει πάρα πολύ!!!!!!
    Και το μπουκαλάκι όμως και τα σαπουνάκια είναι εξ ίσου όμορφα !!
    Αλήθεια, για πότε βγήκαν οι παπαρούνες !! Σχεδόν ταυτόχρονα με τις ανεμώνες !!
    Η φωτό με την καρακάξα είναι πολύ πετυχημένη.
    Καλή Τσικνοπέμπτη !! Να περάσετε όμορφα! Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. Love your gorgeous Spring post Dimi:) Have a lovely weekend!
    ~Anne xx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. Υπέροχα όλα!!!!!μου αρέσει πολύ η φωτογραφία με το πουλί!!!!απορώ πως δεν έφυγε!!!!φιλιά!!!!καλή τσικνοπέμπτη!!!!καλά να περάσεις!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. Η κασετίνα πανέμορφη. Πολλοί θα τις ζηλέψουνε που θα τις δούνε στο γρ αφείο της κορούλας σου. Σε βλέπω να αρχίζεις δουλειά, δεν θα προλαβαίνεις τ α δωράκια σου.
    φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. πολυ ομορφες οι φωτογραφιες με τα λουλουδια!!οι κατασκευες σου υπεροχες,η λεπτομερια στην κασετινα..ολα τα λεφτα!!!σε ευχαριστω για τις απαντησεις στο βραβειο!!!φιλια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. Welcome Spring to you too Dimi!!
    Beautiful photos and wonderful your works, always!
    Have a lovely weekend! and my g+ for you...

    Besos, desde España, Marcela♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. Συγχαρητήρια για τα βραβεία σου!!!! Σου αξίζουν!!!
    Καλά, έπαθα πλάκα με τις φωτογραφίες σου!! Αυτό το λιβάδι με τις παπαρούνες είναι πανέμορφο!!!! Αλλά και η και το πουλί.. πως κατάφερες και το φωτογράφισες;; Μπράβο!!
    Και άλλο ένα μπράβο για τις τόσο όμορφες δημιουργίες σου!!! Υπέροχες!! Και πως να μην αρέσει στην κόρη σου η νέα της κασετίνα για ο γραφείο;;
    Φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. I so love the colours in this post. Have you got a new camera the quality is so great. Congratulations on your well deserved award you are one of the sweetest bloggers with the kindest comments that I look forward too. Have a lovely weekend

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  46. Πω πω! Μύρισε άνοιξη!
    Πολύ όμορφες φωτογραφίες και η κασετίνα καταπληκτική!
    Πολλά φιλιά!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  47. Πω πω χρώματα!! Μύρισε άνοιξη μέχρι εδώ. Μας έφαγαν οι ζέστες αυτές τις μέρες.
    Την λατρεύω την ξύλινη κασετίνα σου, μακάρι να έπιαναν κι εμένα τόσο τα χέρια μου.

    Χαιρετισμούς από Μελβούρνη, να περνάς υπέροχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  48. Dimi, congratulation on your Award! Your blog deserves it!
    Noce pictures of spring fields, wild flowers, muscari, anemones, birds, wonderful decoupage things. Happy spring!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  49. τι όμορφη ανοιξιάτικη λουλουδένια ανάρτηση.I love poppies too!!!
    Η κασετίνα σου είναι πανέμορφη,εύγε Dimi-)))
    πολλά φιλιά και καλό ΣΒΚ-)
    Α..συγχαρητήρια και για τα βραβεία σου-))))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  50. Μη μου πεις ότι βγήκαν ΚΙΟΛΑΣ παπαρούνες;;;; Τις λατρεύω!!! Όσο για τα μωβ αγριολούλουδα, είναι ποικιλία muscari και ένα συγγενικό τους το τρώμε εδώ. Τα κουρκουτσέλια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  51. °º✿✿
    °º✿ FELIZ DIA INTERNACIONAL DA MULHER!
    º° ✿✿ ♫° ·.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  52. Dimi μου καλησπέρα..... Συγχαρητήρια για το βραβείο, το αξίζεις! Καλέ, τι ευτυχώς που άρεσε στην κόρη σου το κουτί..... αυτό είναι αριστούργημα, είναι δυνατόν να μην της αρέσει; Και το μπουκάλι πολύ όμορφο, όπως και τα σαπουνάκια σου - πολύ ωραία δωράκια!!!! Όσο για τους αγρούς που μας έδειξες, πολύ τους "έζησα"!!!! Είναι τόσο ζωντανές οι φωτογραφίες σου..... Εδώ στα βόρεια ακόμα δεν έχει ανθίσει σχεδόν τίποτα, η διαφορά της θερμοκρασίας βλέπεις!!!!
    Φιλάκια και καλό Σ/Κ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  53. Πληθωρική η ανάρτησή σου Δήμητρα και γεμάτη χρώματα της άνοιξης!!! Με ξεσήκωσες με τις εικόνες σου που πραγματικά κλέβουν την παράσταση!!! Εμείς εδώ πάνω δυστυχώς θα αργήσουμε να φωνάξουμε " Ήρθε η άνοιξη"!!!! Καλό Σαββατοκύριακο σου εύχομαι!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  54. Γειά σου Dimi !!
    Μα κάθομαι και χαζεύω το χελιδώνι, πως το φωτογράφισες από τόσο κοντά !! Εκπληκτικό !!
    Και τα λουλουδάκια σου όπως πάντα δίνουν μια νότα χαράς, με μια ιδιαίτερη προτίμηση
    στα μωβ αγριολούλουδα :)
    Καλό Σαββατοκύριακο και πολλά φιλάκια **

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  55. kalimera glikia moy th omorfa loyloydia einai ayta ala kai h fwtografies skizoy mprabw soy mas eytiajes pali filia pola...........

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  56. Τι όμορφες εικόνες είναι αυτές. Μαζί με την Άνοιξη που μας έφερες άνοιξες και την καρδιά μας. Τα ντεκουπάζ είναι πανέμορφα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  57. Καλημέρα Δημητρά μου !!! Τι τέλειες φωτογραφίες τράβηξες!!!Η φύση στα καλύτερά της!!!
    Τα decoupage σου όπως πάντα θαυμάσια!!! Πολύ ωραίο το κουτάκι της κόρης σου!!Σίγουρα θα της άρεσε!!Και το μπουκάλι αλλά και τα σαπουνάκια είναι φανταστικά!!!
    Συγχαρητήρια για το βραβείο!!!
    Να σαι καλά Δήμητρά μου!!!Καλό σ/κ!!!
    Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  58. Καλημερα καλημερα περασα μια βολτα και μου εφτιαξες το κεφι!!!!!!Να εισαι καλα Δημητρα μου!!!!!!!Ηδημιουργιες σου υπεροχες οπως παντα!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  59. Θυμαμαι μικρη μου αρεσε να τρεχω μεσα σε παπαρουνες, μαζευα χαμομήλι και το πηγαινα στην μαμα μου χα χα!
    ΠΟλυ ωραιοτο κουτακι που εκαμες.
    Ελπιζω να περασες ομορφα την Τσικνοπέμπτη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  60. Τι όμορφα όλα!!!Οι φωτογραφίες απο τα λουλούδια υπέροχες, και η φωτογραφία με την καρακάξα πολύ όμορφη και γλυκούλα, όσο για τις δημιουργίες σου τέλειες!Η κασετίνα σου φανταστική,το ίδιο και το μπουκάλι και τα σαπουνάκια!Συγχαρητήρια για το βραβείο σου, πάντα τέτοια σου εύχομαι!Καλές απόκριες!Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  61. Εντάξει Μιμίκα μου, έχεις γίνει εξπέρ στη φωτογραφία!!! Αχ, στείλε και σε μένα λίγη άνοιξη... :)
    Συγχαρητηρια για το βραβειάκι, μου άρεσαν πάρα πολύ οι απαντήσεις σου... Αισιοξία φίλη μου, αυτό ακριβώς έχω κι εγώ πάντα στο μυαλό μου!!!
    Το Decoupage καταπληκτικό κι αυτό!!! Καλές απόκριες, ελπίζω να περάσεις υπέροχα!!!
    Φιλάκια πολλά!!! :*

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  62. Καλό μήνα Dimi μου!!
    Πόσο όμορφα είναι τα λουλουδάκια που φωτογράφησες!! Υπέροχη εποχή η άνοιξη!!
    Πολύ όμορφη και η κασετίνα της κόρης!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  63. ΟΙ παπαρούνες είναι κι εμένα οι αγαπημένες μου!
    Τα κρινάκια τα'χουμε κι εδώ αλλά δεν ξεμυτίζουν πριν το Μάη...

    Ευχομαι να πέρασες όμορφα τη Τσικνοπέμπτη!

    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  64. Από τη μια τα υπεροχα λουλούδια που φωτογραφίζεις, από την άλλη οι καταπληκτικές δημιουργίες σου, πώς να μην μυρίσει Άνοιξη η μπλογκόσφαιρα;
    Πολλά ανοιξιάτικα φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  65. Beautiful spring pictures you show. Here is blowing it's cold and started snowing again. What a nice box you made. Have a great start to the week.

    Hugs

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  66. Πωπω DIMI μου μοσχομύρισε άνοιξη!!!Τι ωραία χρώματα, φοβερές φωτογραφίες!!!!Οι δημιουργίες σου εκπληκτικές όπως πάντα, φιλάκια πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  67. Ήσουν στο όνειρο μου χθες, πέρνα μία βόλτα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  68. Dimi μου είναι ολοζώντανες οι φωτογραφίες σου!! και γεμάτες αισιοδοξία όπως και η λέξη που αγαπάς!!! φιλάκια πολλά!!! καλή εβδομάδα!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  69. Have a good week, dear friend!!!
    Besos, Marcela♥♥♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  70. Gorgeous post! Beautiful photos of your flowers and details are wonderful.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  71. Εγώ πού ήμουν ?
    Παρά λίγο να χάσω αυτήν την όμορφη ανοιξιάτικη
    ανάρτηση.
    Μου φτιάχνει η διάθεση όταν έρχομαι εδώ !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σάς ευχαριστώ πολύ γιά τά όμορφα σας σχόλια!
Thank you for your kind comments!

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...