Τετάρτη, 13 Μαρτίου 2013

Pleasant time on the beach....

Ευχάριστες στιγμές στήν παραλία! (Τό κορίτσι μου θέλη θάλασσα!)



Blue Beach Bar Lagonisi - Athens


Καλησπέρα φίλες μου!Καλή εβδομάδα νά έχουμε!
Εχθές η κόρη μου η Φ..είχε ρεπό."Μαμά,πάμε Blue Beach γιά καφέ καί νά λιαστούμε"?
Χαλάω χατήρι στό μικρό μου κοριτσάκι?Φύγαμε γιά τήν παραλία μας Γαλαζία Ακτή στό Λαγονήσι!
Η καντίνα τής φίλης μου Βίκης,ήταν ανοικτή,μάς έβαλε τίς καινούργιες ξαπλώστρες νά λιαστούμε,καί μάς έφερε τά καφεδάκια μας.






Δέν είμασαταν μόνες μας!Έκαναν μπάνιο δύο κύριοι(τούς ζήλεψα!!!) καί αρκετοί άλλοι πού απολάμβαναν καί αυτοί τόν καφέ τους.
 Μετά,περπατήσαμε μέχρι τό τέλος τής παραλίας,καί ανακαλύψαμε δύο πιό μικρές,καί κρυμμένες παραλίες.Κάποια φωτομοντέλα,έκαναν φωτογράφιση σέ μαγιώ!




Νά καί η πρώτη ανοιξιάτικη μαργαρίτα!


A wild daisy flower.


Συνεχίσαμε τήν βόλτα μας,μαζέψαμε αυτά τά πανέμορφα κοχύλια,καί η κόρη μου έστελνε φωτογραφίες από τό κινητό της,καί ξεσήκωνε τούς συνεργάτες της στήν δουλειά!


Καθήσαμε λίγο στό παγκάκι,ρεμβάσαμε,απολαύσαμε τήν θαλασσινή αύρα καί τόν ήλιο,καί μετά πίσω στό σπίτι,νά ετοιμάσω τό μεσημεριανό φαγητό.
Αυτές οι στιγμές,μαζί μέ τό κοριτσάκι μου,είναι μοναδικές! 

  


 
  

Δωράκια....Gifts...

  
Τήν περασμένη εβδομάδα,έλαβα αυτά τά δωράκια!
Τό πανέμορφο vintage,κολιέ καί δαχτυλίδι,πού κέρδισα στήν κλήρωση τής Κατερίνας,μέ τό γεμάτο ρομαντικές δημιουργίες blog,(Δημιουργίες).Σέ ευχαριστώ πολύ Κατερίνα μου!!Εγινε μία μικρή μάχη μέ τίς κόρες μου,ποιά θά τό πρωτοπάρη!!Δέν τό πήρε καμμία φυσικά!!
Γιά τήν συμμετοχή μου στό Χριστουγεννιάτικο bazzar,τού "Μείνε Δυνατός" - "Be Strong",μού έστειλαν αυτό τό βραχιολάκι,πού αντιπροσωπεύη τήν μάχη πού δίνουν καθημερινά,οι ασθενείς μέ Καρκίνο.Κάτι πού βίωσα μέ τήν μητέρα μου.
Σάς ευχαριστώ πολύ!Μεγάλη μου τιμή!


My Spring and Easter Decoupage Creations...

My Esater Decoupage Creations (candle,soaps,box,plate)with rise parer,napkin,crackle,lace.
 Άρχισαν καί οι προετοιμασίες μέ τίς πασχαλινές δημιουργίες μου,γιατί θά συμμετέχω σέ διάφορα bazzar,καί αυτήν τήν χρονιά!
Ένα κεράκι μέ ριζόχαρτο,σαπουνάκια μέ χαρτοπετσέτα καί γκλίτερς,τό μικρό κουτάκι,πού ντύθηκε μέ ριζόχαρτο,έκανα κρακελέ 2συστ.,πατίνα,γλίτερς καί δαντέλα,καί ένα πιάτο μέ ριζόχαρτο,ζωγραφική καί γκλίτερς!Εύχομαι νά σάς αρέσουν φίλες μου! 

Ό Θανάσης μου,καί η φίλη του η Θανασούλα!!

My cat Thanassis,and his girlfriend Thanassoula,she's going to get birth to kittens from my Thanassis!!Sorry Zoe!!!
  
Ό γάτος μου ο Θανάσης,μού έφερε στό σπίτι καί τήν φιλενάδα του τήν Θανασούλα!(έτσι τήν βάφτησα,γιατί λίγο μοιάζουν!).
Ή Θανασούλα μας,περιμένη γατάκια,από τόν γυριστρούλη τόν Θανάση μου!Μεγαλώνη η γατοοικογένεια!!!!

Βραβείο....Award...

  
Άλλο ένα βραβείο,από τήν φίλη μας Αννιώ,πού μέ είδε στό όνειρό της!!Ή Αννιώ μας,μέ τό πανέμορφο blog (Tής Αννιώς).
Σέ ευχαριστώ πολύ φίλη μου!!Μεγάλη μου τιμή!!
Σάς ευχαριστώ πολύ,φίλες μου γιά τίς επισκέψεις σας,καί γιά τά πολύ όμορφα σχόλιά σας!Μού δίνετε μεγάλη χαρά!
Σάς εύχομαι μιά καλή εβδομάδα,νά είστε αισιόδοξες,καί όλα σίγουρα θά πάνε καλύτερα!
Πολλά φιλάκια!!!

*********

My dear friends,thank you all,for your visits,and for your kind comment on my blog!
Have a wonderful week!
Take care!

  
Dedicated to you all!!


  
    




  

   





74 σχόλια:

  1. dimi πραγματικά μου φτιάχνεις τη διάθεση κάθε φορά που έρχομαι με τις πανέμορφες φωτογραφίες σου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. DIMI μου τι ωραίες φωτογραφίες, πραγματικά κάθε φορά που έρχομαι εδώ φτιάχνεται η διάθεσή μου!!!
    Φιλιά πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πόσο ζήλεψα την βόλτα σας δε λέγεται...
    Οι φωτογραφίες υπέροχες όπως πάντα!!
    Οι πασχαλιάτικες κατασκευές σου είναι τρέεεελα!!
    Εύχομαι πολλές-πολλές βόλτες...
    Τα φιλιά μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Καλησπέρα Δημητρούλα!!!Καλά γεννητούρια να χετε κι εσείς!!!Τι έγινε όλη η γειτονιά γατοβολεί;;;;
    Πανέμορφες φωτό!!! Αχ αυτή η φύση!!! Οι decoupage δημιουργίες σου όπως πάντα κουκλίστικες και καλοδουλεμένες!!!Μπράβο σου καλή μου για τα δωράκια και το όμορφο βραβειάκι!!!
    Κάνε ηλιοθεραπεία και για μένα όποτε μπορείς!!!!!Εγώ λογικά θα δω τον παππού στα μέρη σας μέσα στο σ/κ!!!
    Σε φιλώ!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Kauniita pääsiäis koristeita, saippua ja rasia, kynttilä lautanen. Kauniita kuvia merenrannalta, kiitos Dimi. Hyvää viikkoa:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. You are a great advertisement for your love country oh I wish how I was sitting at the blue beach. My very first holiday with my husband was to Greece. Have a lovely week

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Δήμητρα μας ξεσηκώνεις! Τί όμορφες φωτογραφίες είναι αυτές! Εγώ αντιθέτως σήμερα αφοσιώθηκα στη "λατρεμένη" μου φασίνα....κλαψ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Βρε βρε το Θανάση!! Βρήκε όμορφο κορίτσι!!!

    Πολύ όμορφες φωτογραφίες, από μια υπέροχη βόλτα. Ζήλεψα!!

    Φίλη μου, να χαρείς τα δώρα σου, με γειά! Και οι δημιουργίες σου είναι φανταστικές! Μα πότε τα προλαβαίνεις όλα;!

    Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Αααααχχχχ, καφεδάκι στην παραλία, αν ήξερες πόσο ζηλεύω!!!
    Ελπίζω τ τριήμερο που θα πάω στο χωριουδάκι μου, να πιω κι εγώ ένα καφεδάκι δίπλα στην θάλασσα!
    Τα γατουλίνια σκέτη γλύκα!!!
    Φιλάκια Dimi μου, καλό βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Δημητρούλα μου, δεν σε ζήλεψα σήμερα γιατί και εγώ τα ίδια έκανα το πρωί με μιά φίλη. Καφεδάκι και λιάσιμο στην παραλία. Ζηλεψα όμως τις πανέμορφες δημιουργίες σου. Εκείνα τα σαπουνάκια σου, πανέμορφα.
    φιλάκια και να πούμε καλή Ανοιξη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Dimi ο,τι πρεπει ηταν αυτη η αναρτηση για να μου φτιαξει η διαθεση! Σ'ευχαριστω που περασες χτες κ αφησες σχολιο. Ευχομαι να περνας παντα ομορφα με την κορη σου κ να βγαζεις τετοιες φωτογραφιες. Το κερακι με τη λεβαντα κ το καπελο ειναι τελειο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Dimi μου το καλοκαιρι σιγουρα θα σε πετυχω γιατι εκει παμε για μπανακι!!!ειναι πανεμορφα!!!μπραβο στον Θανασακη που εφερε το κοριτσι σπιτι αφου το εξεθεσε,χαχαχα!!ολες οι δημιουργιες σου καταπληκτικες!!!φιλια πολλα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Υπέροχες οι φωτογραφίες σου Δήμητρα μύρισε καλοκαιράκι!!!!Οι δημιουργίες σου όπως πάντα τέλειες!!!!Φιλάκια!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Dimi μου τι όμορφη βολτίτσα που κάνατε!!!
    Ζήλεψα... :))
    Λατρεύω την θάλασσα, στο πατρικο μου στην Ξάνθη την είχα σχεδόν δίπλα... εδώ όμως που ήρθα πρέπει να κάνεις αρκετά χιλιόμετρα για να την δεις και μου λείπει πολύ.
    Πάντα τέτοιες όμορφες στιγμούλες να ζεις με το κοριτσάκι σου.
    Σε φιλώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. 'Αντε Δημητρούλα, με το καλό να αρχίσουμε και τα μπανάκια ! Πανέμορφες οι παραλίες μας !!!
    Καλά γενητούρια στην Θανασούλα! Σε λίγο καιρό θα έχουμε κι εμείς νέα γατάκια! Τα πασχαλινά βλέπω τα ξεκίνησες ήδη, είναι όλα τους πανέμορφα! Να χαρείς τα δωράκια σου! Πολλά φιλιά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Υπέροχες οι φωτογραφίες, υπέροχα φαίνεται να περάσατε, είχε και ωραία μέρα ! Ωραία η ιδέα της κόρης σου! Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ουπς ξέχασα να ευχηθώ να χαίρεσαι τα δωράκια σου και φυσικά να παινέψω τις απίστευτες πασχαλινές δημιουργίες σου με ντεκουπάζ!

      Διαγραφή
  17. Τι ωραίες φωτογραφίες Dimi μου ... μου έφτιαξες τη διάθεση!!! θαλασσίτσα γαλανή αχ πόσο θα ήθελα να ήμουν κι εγώ εκεί!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Ντίμη,υπέροχη η βολτούλα πλάι στο κύμα,την απολαύσαμε μέσα από τις -πάντα-πολύ όμορφες φωτογραφίες σου!
    Ωωω,ανοιξιάτικα και πασχαλινά(;) τα νέα έργα σου-πολύ όμορφα!
    Φιλιά!

    Με γεια τα δωράκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Όμορφες φωτος και όσα μας παρουσίασες.
    Φιλάκια ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Για άλλη μια φορά υπέροχα όλα!!
    Οι φωτογραφίες, η θάλασσα (αχ αυτή η θάλασσα), οι δημιουργίες σου, τα κοχύλια, όλα!!!
    Η Θανασούλα είναι υπέροχη όπως και ο Θανάσης σου!!..απίστευτο πόσο μοιάζουν!
    Συγχαρητήρια για το βραβείο και με γεια τα δωράκια σου..φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Dimi dear! Thanks for your kind comment! I have missed you all! Your today's post is wonderful! It looks so summery! None of that here! It's freezing cold! I am wearing my knitted jumper again! Looking at this blue sea makes me feel warm! Enjoy it for me as well, PLEASE! Christa

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Καλησπέρα DIMI..Αχχ μύρισε καλοκαιράκι..η αγαπημένη μου εποχή...λάτρεψα τις φώτος με την αγαπημένη μου θάλασσα...πολύ όμορφες φωτογραφίες..και τα κοχύλια μου αρέσουν και μένα...μου άρεσε το διαχωριστικό με τα κοχύλια....Να χαρείς τα δώρα σου..Να χαρείς το βραβείο..ΟΙ δημιουργίες σου μου άρεσαν πολύ..Πιο πολύ λάτρεψα το κεράκι με το λιλά χρώμα / καπέλο... Πράγματι μοιάζουν σαν δυο σταγόνες νερό, ο Θανάσης και η Θανασούλα..Αντε με το καλό να υποδεχτείτε τα νέα μέλη της γατοοικογένειας.. Καλή επιτυχία στα μπαζάρ. Φιλούθκια.Καλό βράδυ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Ω!!! μα τι λές!!!! και ΞΑΠΛΩΣΤΡΆ!!!! Τελείο!!! Ωραίες φωτογραφίες...μπράβο ωραία δημιουργήματα!!!! και τα πρώτα πασχαλινά δημιουργήματα που βλέπω (για φέτος). Αυτός είναι λοιπόν ο γάτος σου Θανάσης!!! Μοιάζει με την ζωγραφιά μου, μόνο που ο δικός σου είναι καλοταϊσμένος!!! Πολλά φιλιά και καλό βράδυ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. What a WONDERFUL post, fili mou Dimi!!!!!! It always warms my heart to visit your blog... your photos are breathtaking, you are a master at capturing the fantastic LIGHT and colors of your beautiful homeland! You are so lucky to live in such a beautiful place! What an awesome sea, and what an amazing landscape!!! I love all the photos, they are full of beauty and poetry! The photo with the bench and the writing "S'agapo" is so special!! I want a FRAPPE too!!! ;D I love your decoupage work too, your Easter creations are gorgeous!!!
    Oh I see that Thanassis is a heartbreaker! Boys... :D Zoe is a little bit sad about not having Thanassis all for herself, but she's happy for him and Thanassoula... maybe she could be the auntie of the babies! Hope you can find good homes for all of them! :) Polla filakia to you and the kitty family!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Καταπληκτικές οι φωτογραφίες σου,αλλά ζήλεψα τη θάλασσα.Οι πασχαλινές δημιουργίες σου υπέροχες και να χαρείς τα όμορφα δωράκια σου.Καλό βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. αυτος ο καφες στην παραλια με ξεσηκωσε!τι μου κανετε βραδιατικο.....ομως και το παγκακι με το γραμμενο σ'αγαπω, πολυ τρυφερο!!!με το καλο να ερθουν και τα θανασακια!καλο βραδυ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Fun time, relaxing on the beach. I would love to sit there and enjoy the view with my cup of coffee. And your creations are lovely, love the cute Easter decorations. Your photos are beautiful and your kitty is sweet. Have a happy day!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Oh Dimi...the photos of your sea are wonderful!!!I ' d like to be there and have a cup of Illy! Your spring creations are simply gorgeous. They are very romantic and their colors are very cute. Congratulations on the award, very deserved! Now i have a doubt...is it wrong the one i published in my blog?
    Kisses
    Alessandra

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Πω πω τι όμορφες εικόνες,ηρθε επιτέλους η Ανοιξη,ο θανασης βρήκε μια χαρα το ταιρι του,να χαρεις και τα δωράκια σου και οπως παντα πανέμορφες οι δημιουργίες σου,μπράβο dimi μου,φιλιά ,καλό βράδυ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. I dream of times in the future, the warm, a sandy beach, oh, that a long future.
    You have it all, I love it.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Όλα υπέροχα! Η βόλτα στη θάλασσα, οι κατασκευές, τα δωράκια, αλλά και το καινούριο ζευγαράκι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Δημητρα μου, η φωτογραφια με τον καφε και απο πισω το γαλαζιο του ουρανου και τη;θαλασσας ειναι Υ-ΠΕ-ΡΟ-ΧΗ!
    Περασατε καταπληκτικα με την κορουλα σου και εγω λησμονω κατι τετοιες μερες με την μητερα μου.

    Φιλακια πολλα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Καλησπέρα Dimi , όλη η άνοιξη και η ομορφιά σε μια ανάρτηση. Φαντάζομαι πόσο υπέροχη θα ήταν ή βόλτα σας ,το βλέμμα μου καθηλώθηκε στην κίτρινη μαργαριταρούλα λουλουδάκι της άνοιξης, τα έργα σου τέλεια όπως πάντα.
    Σου εύχομαι πολλές τέτοιες ξένοιαστες βολτίτσες

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Καλησπέρα Dimi μου!! Η κόρη σου ξεσήκωσε τους συναδέρφους της και εσύ εμάς!!! Θάλασσα δεν πλησίασα ακόμα και όσο φαντάζομαι πως κάποιοι κάνουν μπάνιο τρέμωωωωωωω....μπρρρρρρ!!!
    Να χαρείς τα δωράκια σου και με το καλό τα γατοθανασακια!! Η αλήθεια είναι πως μοιάζουν αρκετά με τον Θανάση και της ταιριάζει απόλυτα το Θανασούλα!
    Θαυμάσαμε ηδη τις πρώτες δημιουργίες σου για το Πάσχα!!! Καλή συνέχεια!! Φιλάκια πολλά πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Γεια σας Dimi -
      Νίκαια εικόνες που δείχνουν.
    Φανταστείτε να μπορείτε να ξεφυλλίσετε μια παραλία τώρα. Καιρός σήμερα το πρωί μείον 8,6 βαθμούς. Ευχόμαστε να έχετε μια καλή μέρα :) Αγκαλιές Hanne Bente

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. Dimi... I love the pictures, especially the almond blossom. My mum always brought almond blossom into the house, in Spring, and pink cherry blossom. The frangrance was so deep... I can still smell it. Here in England, cherry blossom doesn't smell and neither does the sea... I love the smell of seaweed growing in the warm water of my Adriatic Sea!

    Your decoupage looks fantastic, Dimi! I must buy a book, or something, as I would like to do it, myself!

    HAPPY DAY!

    BUONA GIORNATA!

    ANNA

    xxx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. Όταν ζούσα Ελλάδα (πάει ένας αιώνας τώρα...) αρχίζα τα μπάνια το αργότερο τον Απρίλη! Με τα παιδιά μου μαζεβουμε κι εμείς κοχυλάκια κάθε φορά που είμαστε Ελλάδα. Τα βάζουμε σένα βαζάκι κι ο γιος μου θυμάται ακριβώς που τα βρήκαμε!
    Ωραια η βόλτα σας Dimi! Ο Θανάσσης ένας κούκλος!

    Καλή επυτιxία στα μπαζάρ που θα περεις μέρος : )

    Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. Dear Dimi,
    So nice that your daughter asked to have time with you and to visit such a beautiful place. It looks so peaceful and you would enjoy a beach walk with her. Thank you for sharing these lovely pictures.
    You will know that it has been very hot in Melbourne this summer, but today has been so nice and cool. We enjoyed a visit to the garden centre.
    Happy days to you and your family, Betty

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. Wonferful photos Dimi! Beach, sun and coffee. We have sunshine also and white snow is dazzling, I must wear sunglasses. Enjoy the lovely days of spring and have a lovely week, my friend.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. Τι να πρωτοσχολιάσω καλή μου Δήμητρα!
    Τις υπέροχες φωτογραφίες με θέμα το απέραντο γαλάζιο; Στην πρώτη φώτο ο ουρανός μοιάζει εξωπραγματικός!
    Μας ξεσήκωσες και εμάς για τα καλά με τη θαλασσινή σου φωτογράφηση! Τι όμορφες στιγμές με την κόρη σου!
    Νοικοκυρεύτηκε ο Θανάσης μας;; Να πω καλούς απογόνους τώρα;
    Τα πασχαλινά σου δημιουργήματα φοβερά, πολύ ωραία σχέδια και χρώματα!
    Και το τραγούδι λατρεμένο, ότι πρέπει για να ξεκινήσει η ημέρα με χαμόγελο και αισιοδοξία!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. Αχ Δήμητρα τι να πρωτοθαυμάσω τις ομορφιές που αντικρίζεται και μας μεταφέρεις με τις όμορφες φωτογραφίες σου ή τα όμορφα που φτιάχνεις.Να είσαι καλά να περνάς όμορφα και να δημιουργείς.Να χαρείς τα δωράκια σου και το βραβείο σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. Πανέμορφη ανάρτηση από την αρχή έως το τέλος!!! Πρώτα απ'όλα να σου πω ότι με το που μπήκα στο σπιτάκι σου ένιωσα ότι ήρθε η άνοιξη!!! Έπειτα μαγεύτηκα με τις υπέροχες φωτογραφίες σου και τις πανέμορφες δημιουργίες!!! Τέλος, θαύμασα τον Θανάση με την γλυκιά του φιλενάδα!!! Σ' ευχαριστώ πολύ για το σχόλιο στο σπιτάκι μου!! Η μαμά μου είναι πολύ καλύτερα, καθώς βγάλαμε και τα ράμματα!!! Πολλά φιλιά και καλό τριήμερο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. Σιγά μη καθόσουν μέσα !!! Γυρνάς στη θάλασσα , βγάζεις φωτογραφίες , μαζεύεις διάφορους θησαυρούς , τους αξιοποιείς και να μη ξεσηκωνόμαστε μετά ??? Μπράβο Δήμητρα ,αυτό θα πει να ζεις την κάθε μέρα !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. Τι όμορφη βόλτα ήταν αυτή;!...Καλά κάνατε Δήμητρα!..αξιοποιήσατε το ρεπό
    της κόρης σου με τον καλύτερο τρόπο!...Τα πασχαλιάτικά σου πολύ όμορφα!...και μας βάζεις για τα καλά
    στο κλίμα της άνοιξης!...αν και ο καιρός σήμερα μας τα χάλασε (έχει τρελλό αέρα και
    η θερμοκρασία έχει πέσει αρκετά). Να είσαι καλά Δήμητρα!..Καλό βράδυ να έχεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. Πολύ καλά κάνατε και πήγατε παραλία. Κι εμείς χθες στις κούνιες καήκαμε από τη ζέστη.
    Με το καλό τα νέα γατάκια!
    Πολύ όμορφες οι δημιουργίες και τα δωράκια!
    Πολλά φιλιά!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  46. Τι υπέροχη η βόλτα σας στην παραλία! Και τα κοχυλάκια που μαζέψατε πολύ όμορφα! Με κάτι τέτοια, πώς να μην έχεις έμπνευση για νέες δημιουργίες;
    Τέλειο ζευγαράκι ο Θανάσης και η φιλενάδα του! Πολύ ταιριαστοί!
    Πολλά φιλάκια, Δήμητρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  47. Beautiful pictures, I just love the beach. The cat's looks so nice. Have a nice evening.

    Hugs from a cold Sweden

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  48. Πάρα πολύ όμορφη η βολτούλα !! Ακόμη πιο όμορφη είναι η ανάρτησή σου! Χάρμα οφθαλμών! Εχει απ'όλα!! Και καταπληκτικές φωτογραφίες, και γλυκύτατες δημιουργίες, και δωράκια και κουκλιά γατιά!!
    Να'σαι καλά, Δήμητρα! Και με το καλό τα μικρά γατάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  49. Αγαπημένη φωτογράφο της γειτονιάς μας καλησπέρα!!!!Ευχαριστώ για τις όμορφες χαρτοπετσέτες που μου έστειλες,και για τον κόπο που έκανες να ασχοληθείς μαζί μου!!Υπέροχες οι φωτός και τέλειες οι πασχαλινές σου δημιουργίες.Μου άρεσε πολύ το δωράκι της Κατερίνας και εύχομαι να'σαι πάντα τυχερή και να απολαμβάνεις τα δωράκια σου Φιλάκια πολλά και χαδάκια στην Θανασοοικογένεια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  50. Οι φωτογραφίες σου είναι μοναδικές , όλα όσα φτιάχνεις..ελπίζω να μη με ξέχασες εγώ πάντα θυμάμαι τα τηλεφωνήματα σου στη κλινική και τη παρέα που μου έκανες και σου είμαι ευγνώμων.Σ' ευχαριστώ και σου εύχομαι από ψυχής Καλή Σαρακοστή.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  51. Wow beautiful photos the beach!!! and lovely works, Dimi!
    Have a wonderful weekend, dear friend! g+...

    Besos, desde España, Marcela♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  52. Lovely photos from the beach in Lagonisi, Dimi! Have a nice weekend!
    ☼☼☼

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  53. Καλή σου μέρα Δήμητρα!!!!χάρμα οφθαλμών το μπλογκς σου!!!!!λουλούδια παντού,υπέροχες εικόνες!!!!υπέροχα τα δωράκια σου!!!!πάντα τυχερή!!!!!καλό τριήμερο!!!!!φιλιά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  54. Lindas imagens de praia, conchas e teus trabalhos lindos, como sempre! beijos,tudo de bom! chica

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  55. Dimi μου!!! Υπέροχη βόλτα γεμάτη θάλασσα!!! Πως να μη θές και συ να κολυμπήσεις!!! Κι εγώ δεν ξέρω πως αντιστέκομαι στη θέα της θάλασσας!!!!! :) Μου άρεσε πολύ ο Θανασάκης και η Θανασούλα, ωραίο ζευγαράκι!! Όσο για τα πασχαλινά σου είναι πολύ σούπερ!!! Με γεια και τα δωράκια σου!!! Να έχεις ένα όμορφο 3ήμερο!! Φιλάκια πολλά!!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Υπέροχες οι ροζ τουλίπες στο header!!! φιλάκια!

      Διαγραφή
  56. This is an absolutely beautiful post. I love it! Beautiful photos of the beach and I like the sweet yellow plate you decoupaged for Easter and finally the wonderful photos of your kitty cats.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  57. Τι υπέροχες στιγμές....... Τις "έζησα"!!!! Κι' ας μην ήμουν εγώ με κάποια απ' τις δικές μου κόρες! Δεν ξέρω τι έχει φταίξει σε μένα (γιατί δικό μου θα πρέπει να είναι το φταίξιμο ασφαλώς) και δεν κάνουμε παρέα!!!!
    Οι φωτογραφίες σου πάντα μαγικές όπως και τα μοναδικά έργα σου!!! Όσο για τον Θανάση, δεν καταλαβαίνω πώς δέχτηκες στο τίμιο σπίτι σου το παράνομο ζευγάρι!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ΧΧΧΧΧΧΧΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ....
    Σε φιλώ και σου εύχομαι καλά κούλουμα και καλή Σαρακοστή

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  58. Πολυ ωραιες οι τουλιπες σου πανω-πανω.
    Αυτη ειναι ζωη, αραλικι και θεα θαλασσα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  59. Πανέμορφες οι φωτογραφίες σου!Τι όμορφη βόλτα!Σου εύχομαι απο καρδιάς πάντα να περνάς τόσο όμορφα!Με γεια τα δωράκια σου και το βραβείο, να τα χαρείς!Όσο για τις δημιουργίες σου, όπως πάντα μοναδικές και υπέροχες!Ο Θανάσης και η Θανασούλα σκέτη γλύκα!Φιλάκια πολλά και καλή Σαρακοστή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  60. Dimi, congratulation on your award! Your blog deserves it very much!
    I envoy you: sun. sea, beach, relax...
    Wonderful life, and your kitty agree with you, (she says :)!
    Have a nice weekend!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  61. Περάσατε όμορφα Ντίμη μου με το μικρό σου. Και τι όμορφες φωτογραφίες με το απέραντο γαλάζιο!
    Να χαρείς και τα όμορφα δωράκια σου.

    Καλή Σαρακοστή!
    Z.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  62. poli omwrfes fwtografies panta na eisai kala kai na pernas kala mai oth esh epiuimhs soy eyxomai kali kauara filia kali sarakosth glikia moy

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  63. Your gifts are lovely Dimi and the Easter creations you designed look fabulous:) Wishing for warm sunny days over here:)
    ~Anne xx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  64. Καλησπέρα!Ελπίζω να πέρασες όμορφα σήμερα! Έχω κολυμπήσει σε αυτες τις παραλίες και τις κρυφές και τις υπόλοιπες! Λες αυτό το καλοκαίρι να σε συναντήσω; Θα χαρώ πολύ!! Λάτρεψα τα κοχύλια!! Πολλά φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  65. Wonderful post, Dimi! Do you want to follow each other? Just let me know! If you get a second, I'd love to hear your thoughts about my latest post :)

    -Mademoiselle S.

    http://mademoiselle-s-blog.blogspot.fr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  66. Πολύ όμορφες εικόνες.Με άρεσαν πολύ και οι ροζ τουλίπες που φαίνονται μόλις μπαίνουμε στο blog σου DIMI μου!Ο Θανάσης και η Θανασούλα πολύ περιποιημένοι και καθαροί.Φαίνεται πως δέχονται πολύ φροντίδα.Καλή Σαρακοστή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  67. Πολύ όμορφες εικόνες.Με άρεσαν πολύ και οι ροζ τουλίπες που φαίνονται μόλις μπαίνουμε στο blog σου DIMI μου!Ο Θανάσης και η Θανασούλα πολύ περιποιημένοι και καθαροί.Φαίνεται πως δέχονται πολύ φροντίδα.Καλή Σαρακοστή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  68. τι όμορφα που περνάς Δήμητρά μου!!!
    Ελπίζω να είσαι καλά καιρό έω να περάσω λόγω των τρελών ρυθμών που έχω αυτό το καιρό!
    Υπέροχα τα δωράκια!
    φιλιά πολλά καλή σαρακοστή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  69. Οι παραλιες μας είναι μοναδικές. Και τέτοια εποχη είναι ιδανικες χωρις κόσμο να τις χαρούμε με τα παιδιά μας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σάς ευχαριστώ πολύ γιά τά όμορφα σας σχόλια!
Thank you for your kind comments!

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...