Τετάρτη, 27 Φεβρουαρίου 2013

Spring is just around the corner...


Ή Άνοιξη πρό τών πυλών...


Happy New Month!

Καλησπέρα φίλες μου,στήν όμορφη blogoγειτονιά μας!
Σέ λίγες ημέρες φεύγη ο Φεβρουάριος,καί στήν θέση  του έρχετε ο Μάρτης φέρνοντας μαζί του τήν άνοιξη πού όλοι αποζητούμε!
Παντού λουλούδια!!
Flowers everywhere!

A beautiful walk in the fields...
   

Kalivia-Athens

Εχθες,βλέποντας τήν ημέρα νά θυμίζη τήν Άνοιξη πού μπαίνη,πήρα τούς δρόμους καί τά βουνά!
Περπάτησα στούς αγρούς,θαυμάζοντας τά ανθισμένα αγριολούλουδα,τίς ανθισμένες αμυγδαλιές καί πιό εκεί,ένα κοπάδι πρόβατα,νά βόσκουν στά χωράφια.
Φεύγοντας,πέρασα από τό ανθοπολείο,καί πήρα ανεμώνες καί κρινάκια,νά στολίσω τά βάζα στό σπίτι.Νά αλλάξη καί λίγο η διάθεση!!

Flowers everywhere....



   

My Decoupage Creations...

Λίγο έχω τεμπελιάση μέ τίς κατασκευές τού decoupage! 
Μού έδωσε η κόρη μου ένα μεταλλικό κουτί από καφέ,καί τό μεταμόρφωσα σέ βάζο γιά λουλούδια.

My Decouage...Metal box of coffee,with napkin..
Βάψιμο μέ ακρυλικό χρώμα,χαρτοπετσέτα,καί έτοιμο τό βάζο!! 

My Decoupage...Bottle with rise paper,crackle and patina

Σέ αυτό τό μικρό μπουκάλι από χυμό,κόλλησα μοτίφ από ριζόχαρτο,έκανα κρακελέ 2συστ.,πατίνα,καί έτοιμο τό μπουκαλάκι! 

My Decoupage...Soaps with napkin and lace

Έφτιαξα καί δύο σαπούνια,δωράκι γιά μία φίλη τής κόρης μου!
Κόλλησα χαρτί χαρτοπετσέτας καί στά δύο,στό ένα έκανα κρακελέ 2συστ.,καί τά στόλισα μέ δαντέλα καί κορδελίτσες.
Awards....Bραβεία...
Θά ήθελα νά ευχαριστήσω τίς φίλες Μαρία Ελενα,μέ τό γεμάτο πανέμορφες κατασκευές blog,Mαρία Ελενα Δημιουργίες,καί τήν Σοφία,μέ τίς υπέροχες μεταμορφώσεις της blog,Τίποτα δέν πάη χαμένο,γιά τήν τιμή πού μού έκαναν νά μού δώσουν τά βραβεία!Η Σοφία,τό έδωσε γιά τό φωτογραφικό μου blog,Images from Mimika's eyes!Σάς ευχαριστώ πολύ φίλες μου!!Επειδή τό ίδιο βραβείο μού δόθηκε ξανά,τίς απαντήσεις,στίς ερωτήσεις πού τό συνοδεύουν,είναι εδώ!
 
**********
 
Σάς ευχαριστώ όλες,φίλες μου από καρδιάς,γιά τίς επισκέψεις σας καί γιά τά πολύ ωραία σχόλιά σας!Σάς εύχομαι ο Μάρτης πού μπαίνη,νά σάς βρή χαρούμενες καί μέ πολύ αισιοδοξία,πού μάς είναι απαραίτητη ,μέ τόσα πού συμβαίνουν γύρω μας!  
Πολλά φιλάκια!!!

************

My dear friends,thank you all,for your visits and for your sweet comments on my blog!
Wishing you a Happy New Month!
Take care!

************

Thanks for visiting!
I'm joining
My Little Home and Garden
For

 


Sunlit Sunday





  
 
  
 

160 σχόλια:

  1. Με μάγεψαν οι φωτογραφίες σου..νιώθω την άνοιξη πιο κοντά!!
    Αν δεν έλεγες πως είναι κουτί από καφέ ούτε που θα μου πήγαινε στο μυαλό..όλες σου οι δημιουργίες υπέροχες!!
    Μακάρι να σταματήσει κι εδώ η βροχή να πάω κι εγώ καμιά βόλτα...
    Φιλιά πολλά και καλή σου νύχτα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και καλό μήνα...(όλο ξεχνάω τελευταία)..

      Διαγραφή
    2. Καλό μήνα Μαράκι μου!!Σέ ευχαριστώ!!Σταμάτησε η βροχή?Καλές βόλτες!!Φιλάκια!!

      Διαγραφή
  2. Μας έφερες την άνοιξη,τιυπέροχες φωτογραφίες!!!!!!!!Και τι χρώματα!!!!!!!Ακόμη και οι δημιουργίες σου είναι ανοιξιάτικες!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σάς ευχαριστώ κορίτσια!!Καλό μήνα!!

      Διαγραφή
  3. Τι όμορφες εικόνες, το πόσο μας φτιάχνουν τη διάθεση δε λέγεται!
    Κι εδω χθες η μέρα ήταν ηλιόλουστη αλλά σημερα ξυπνήσαμε πάλι με χιόνι, λίγο βεβαια αλλά χιόνι, ούτε οι αμυγδαλιές δεν άνθισαν ακόμα...
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Gorgeous photos Dimi .... Spring is coming at last! Hope you are keeping well:)
    ~Anne xx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Πόσο χαίρομαι που έρχεται η άνοιξη!
    Ξέρω πια ότι είναι η αγαπημένη μου εποχή!
    Πολλά φιλιά!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ερχεται η Ανοιξη τρέχοντας,αρκεί να πας μια βόλτα όπως ειπες και θα δεις τα παντα να ξυπνάνε,πολύ όμορφα τα λουλουδια σου όπως και οι κατασκευές σου ,συγχαρητήρια για το βραβείο ,καλό βραδυ,φιλάκια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Νέλη μου,καλό μήνα!!Σέ ευχαριστώ!!Φιλάκια!!

      Διαγραφή
  7. The flowers are fantastic. Congratulations on the award...you deserve it! Your soaps are unique and very romantic. The box of coffee is amazing!!! I love to use it for my creations too.
    Kisses
    Alessandra

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. My sweet Alessadra,thank you so much for your kind words!Kisses!!

      Διαγραφή
  8. Πολύ όμορφες οι ανοιξιάτικες φώτος σου με τα λουλουδια και τον αγρό. Ομορφες και οι κατασκευές σου. Συγχαρητήρια για το βραβείο. Καλώς να έρθει η άνοιξη, καλώς να την δεχθούμε . Φιλούθκια και καλό βράδυ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σέ ευχαριστώ Δελφινάκι!!Καλό μήνα σού εύχομαι!!

      Διαγραφή
  9. Μας την έφερες την άνοιξη,Ντέμη,με όλα αυτά τα πολύχρωμα λουλούδια και τις πολύ όμορφες δημιουργίες σου!
    Υπέροχη η αναγέννηση στη φύση,μαζί της ζωντανεύουμε κι εμείς!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλό μήνα Ελένη μου!!Σέ ευχαριστώ!!Φιλάκια!!

      Διαγραφή
  10. Πλημμύρισες τις οθόνες μας πανέμορφα χρώματα Dimi μου!!
    Και μας έφερες την Ανοιξη!
    Φιλιά πολλά, καλό βράδυ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ελένη μου,σέ ευχαριστώ!!Καλό μήνα!!Φιλάκια!!

      Διαγραφή
  11. Spring is just a litle way now, I hope your right. I love everything about spring, cheers Dimi.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Panemorfa ta louloudia! Ki edw exei murisei anoiksi Dimi! Louloudia vevaia den vlepoume prin Aprili/Mai alla o aeras exei allaksei.
    Kai oi meres exoun megalwsei! Stis 6:30 o ilios lampei : )

    Se filw

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ντέμη μου,καλό μήνα!!Νά περνάς καλά φίλη μου!!Φιλάκια!!

      Διαγραφή
  13. Καλό μήνα να έχουμε, φίλη μου! Η άνοιξη είναι προ των πυλών...

    Μου έφτιαξες τη διάθεση με τις τόσο όμορφες φωτογραφίες της φύσης και των λουλουδιών. Να είσαι καλά! Όσο για τις δημιουργίες σου, όπως πάντα, εντυπωσιακές! Και τα σαπουνάκια και το μπουκάλι και το κουτί-βάζο... ό,τι πιάνεις, το μεταμορφώνεις! Μπράβο. Πολλά φιλάκια, καλό σου βράδυ!

    Υ.Γ. Ξέχασα! Συγχαρητήρια και για το βραβείο σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σέ ευχαριστώ πολύ Ελλη μου!!Καλό καί δημιουργικό μήνα σού εύχομαι!!Πολλά φιλάκια!!

      Διαγραφή
  14. αχ αυτά τα πανέμορφα λουλούδια!!!! μου αρέσουν αυτές οι νότες αισιοδοξίας!! φιλάκια πολλά!!!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εύη μου,καλό μήνα νά έχης!!Φιλάκια!!

      Διαγραφή
    2. καλό μήνα γλυκιά μου Dimi!!!!! :)

      Διαγραφή
  15. Πανέμορφες φωτογραφίες.Όμορφα ντεκουπάζ.Γλυκό, πολύ γλυκό τραγούδι.Με το καλό να υποδεχτούμε την Άνοιξη.Καλό βράδυ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλό μήνα Γιούλα μου!!Σέ ευχαριστώ πολύ!!

      Διαγραφή
  16. καλα, οι φωτογραφιεσ απιστευτες! Εδω μονο βροχη κ λασπη! Ευχαριστουμε για το ανοιξιατικο ταξιδακι! ¨)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλό μήνα Εύη μου!!Σέ ευχαριστώ!!Φιλάκια!!

      Διαγραφή
  17. Υπέροχα χρώματα!!
    Επιτέλους να μας έρθει η άνοιξη!!!
    Με το καλό λοιπόν!!!
    Φιλάκι:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Geia sou Dimi mou! :) Wonderful photos of flowers and spring!!! I'm looking forward to spring too! :) And your creations are amazing!!!
    Thank you for your lovely comments, my friend... I always love reading your comments, they make me happy! Lilli is doing much better, thank God... She is eating with good appetite and she purrs and talks again, especially when she's happy because we take her "collar" off (when she goes to the kitchen to eat). She will have to wear the collar for a few days more, until the stitches are there. She is such a good girl and she doesn't complain and isn't even offended with us. Thank you for your concern, you are so sweet! :)
    Polla filia to you and your sweet Thanassis, from me and Zoe, and Lilli too!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. My sweet Annuk mou,thank you for your kind comment!Hope Lilli is better now!!Kisses to you,Zoe and Lilli!!

      Διαγραφή
  19. Dimi, what a lovely post. Your flowers are all gorgeous! I wish I could see them in person. My flowers will not start showing till late April or so. I can not wait for Spring and warmer weather! Gorgeous photos, have a happy day!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Dear Eileen,thank you for your kind comment!Have a happy new month!

      Διαγραφή
  20. Έρχεται η άνοιξη Dimi μου και με σένα και τα υπέροχα λουλούδια σου, έρχεται λίγο νωρίτερα!
    Θαυμάζω την ομορφιά τους :) Εδώ ακόμα χειμώνας .. τίποτα δε θυμίζει άνοιξη προς το παρόν. Είναι
    ξέρεις αυτή η μεταβατική περίοδος που βρέχει και είναι μουντά. Το μπουκαλάκι με το φάρο έγινε
    εκπληκτικό, πολύ μου άρεσε!
    Φιλιά πολλά καλή μου Dimi!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλό μήνα Λυριελ!!Μέ τό καλό νά ορίση η Ανοιξη καί σέ εσάς!!Σέ ευχαριστώ πολύ!!Φιλάκια!!

      Διαγραφή
  21. καλημερα κα.Ντιμι!μας φερατε την ανοιξη λιγο νωριτερα με αυτα τα φανταστικα λουλουδια που φωτογραφισατε!εγω βεβαια δεν ξερω αν ειμαι προετοιμασμενη γι'αυτο-εχθες κοντεψα να παθω θερμοπληξια απ'την ανεβασμενη θερμοκρασια!!!
    οι δημιουργιες σας τελειες-ξεχωρισα το μπουκαλακι με τον φαρο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλό μήνα φίλη μου!Σέ ευχαριστώ πολύ!!Φιλάκια!!

      Διαγραφή
  22. Πόσο χάρηκα με όλα αυτά τα ωραία που γράφεις Dimi μου !!!
    Ανοιξε η καρδιά μου
    Νάσαι καλά
    Φιλιά πολλά
    Σόφη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς ήρθες Γιαγιά Κασσιανή!!Σέ ευχαριστώ πολύ!!Καλό μήνα νά έχης!Φιλιά!

      Διαγραφή
  23. Kauniita kuvia kevään tulosta. Meillä kestää vielä kevään tulo, on niin paljon lunta ja pakkasta:)
    Kaunis kukkavaasi ja saippuat. Onnea palkinnosta:) Mukavaa päivää Dimi:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Γέμισε η οθόνη μου άνοιξη, η μυρωδιές πρωί πρωί ανακατεμένες με τον καφέ μου με ζάλισαν. Μου έφερες χρώμα και μυρωδιές και απο το παράθυρό μου βλέπω μαυρα σύννεφα να τρέχουν. Τι να πιστέψω. Την οθόνη του υπολογιστή ή το παράθυρό μου??
    φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαριάαααααα!!Σκέφτομαι νά πάω γιά μπάνιο!!Ερχεσαι?Καλό μήνα!!Φιλάκια!!

      Διαγραφή
  25. Καλημέρα Dimi μου! Οπως πάντα υπέροχες φωτογραφίες και κατασκευές! Μας έφερες την Ανοιξη λίγο πιο κοντά..εγώ έχω αρχίσει ήδη και βάζω τα σποράκια μου (μ'αρέσει να κρατάω από περσινά εποχιακά και λαχανικά).
    Να σαι καλά
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μέ τό καλό νά σκάσουν τά σποράκια σου Λούλου μου!!Καλό μήνα!!Φιλάκια!!

      Διαγραφή
  26. Τι όμορφες δημιουργίες !!! Οι φωτογραφίες σου κ τα λόγια σου μας ταξίδεψαν!! Πολυ όμορφη κ αισιόδοξη ανάρτηση !! Μπράβο!!! Φιλακιαααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλό μήνα Σταυρούλα μου!!Σέ ευχαριστώ!!Φιλάκια!!

      Διαγραφή
  27. Καταπληκτικές φωτογραφίες, Δήμητρα! Ομορφες, όπως πάντα, δημιουργίες! Αισιόδοξη, γεμάτη χρώματα και ανοιξιάτικα αρώματα η ανάρτηση! Φιλιά καλημέρας!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλό μήνα Πέπη μου!!Σέ ευχαριστώ!!Φιλάκια!!

      Διαγραφή
  28. Αχ, βρε Dimi μου, με αυτές τις φωτογραφίες που βάζεις, με κάνεις να ανυπομονώ ακόμη περισσότερο για την άνοιξη!!!! Γέμισε αρώματα και χρώματα η οθόνη!!!!
    Συγχαρητήρια και για το βραβείο!
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Καλημέρα!!! Μας σκόρπισες χρώματα και αρώματα της Ανοιξης με τις ομορφες εικόνες σου! Ευχομαι έτσι να είναι όμορφα να περνάς μέσα σε γέλια καιχαρές!!! Φιλάκια πολλά καλή μου δεξιοτέχνισσα του κρακελέ και των φώτος !! Και πάλι καλή σου μέρα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλό μήνα Εφη μου!!Σέ ευχαριστώ!!!Φιλιά στήν ζουζούνα Αλκηστη καί στήν Μελίτα!!

      Διαγραφή
  30. Αχ Dimi μου αναζωογονήθηκα μπαίνοντας στο σπιτάκι σου και βλέποντας όλα αυτά τα λουλούδια. Να είσαι καλά και καλό μήνα σου εύχομαι.
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σέ ευχαριστώ πολύ Ελένη μου!!Καλό μήνα!!Φιλάκια!!

      Διαγραφή
  31. Maravilhosas flores e primavera que já dá seu ar da graça!! LINDO! beijos,tudo de bom,chica

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Μας έφερες την άνοιξη!!!!!τι όμορφες φωτογραφίες!!!!!και οι ντεκουπαζιές σου μοναδικές!!!!φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σέ ευχαριστώ πολύ Δεσποινάκι!!Καλό μήνα!!

      Διαγραφή
  33. Καλημέρα Dimi μου!!! Τι υπέροχα χρώματα; Η άνοιξη έρχεται, ναιιιιιιιι!! Βοηθάς κι εσύ όμως με όλη την θετική ενέργεια και την αισιοδοξία σου να έρθει πολύ νωρίτερα! Να έχεις μια όμορφη ανοιξιάτικη μέρα!! Φιλάκια πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Παρασκευή μου,καλό μήνα!!!Σέ ευχαριστώ!!!Ναίιιι!!Επιτέλους!!Νά δούμε λίγο ήλιο!!Φιλάκια!!

      Διαγραφή
  34. Αχ επιτέλους έρχεται η Άνοιξη γιατί τον βαρέθηκα τον Χειμώνα.
    Όλα είναι πολύ όμορφα και οι φωτος με τα λουλούδια τέλειες.
    Φιλάκια ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καί εγώ το ίδιο Μαρία Ελενα!!Καλό μήνα!!Φιλάκια!!

      Διαγραφή
  35. Γεια σας Dimi - Ω όπου μερικές όμορφες εικόνες που δείχνουν μεγάλη ...... ότι έχετε άνοιξη ..... Ο καιρός εδώ σήμερα είναι γκρι / + 5,9 βαθμού. Ευχόμαστε να έχετε μια καλή μέρα :) Αγκαλιές Hanne Bente

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. Lovely post, Dimi!!!
    I have and award for you in my post, dear friend!!!!!
    Have a nice day! and my g+ for you...

    Besos, desde España, Marcela♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. Τι όμορφες φωτογραφίες Dimi μου!!
    Εδώ μόνο άνοιξη δεν θυμίζει ο καιρός, μουντός εδώ και μέρες....
    Φιλάκια πολλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλό μήνα Ρούλα μου!!Σέ ευχαριστώ!!!

      Διαγραφή
  38. Μέχρι εδώ μοσχοβολάνε τα λουλούδια σου...
    Το μπουκάλι του χυμού έγινε πολύ-πολύ όμορφο!!Που να μην τεμπέλιαζες δηλαδή,τι άλλο θα βλέπαμε...
    Καλό μήνα να χουμε με χρώματα και ευωδιές!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αννούλα μου,καλό μήνα!!Σέ ευχαριστώ!!Φιλάκια!!

      Διαγραφή
  39. Mes maravilhoso pra ti também Dimi!
    Tudo muito lindo poaraí deve ser maravilhoso andar por esses campos
    cheios de flores na primavera!
    adoro suas artes com découpage.
    belo dia!

    bjsss

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. Μας έφτιαξες πάλι τη διάθεση με τις λουλουδένιες φωτογραφίες σου Δήμητρα!
    Σαν μπει για τα καλά η άνοιξη δεν θα σε σταματά τίποτα!
    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλό μήνα Ερμιόνη μου!!Σέ ευχαριστώ!!Φιλάκια!!

      Διαγραφή
  41. Αχ Δήμητρα ναι να έρθει η Άνοιξη να δούμε λίγο ήλιο να αρχίσει ο κήπος να παίρνει ζωή και χρώμα, δεν την αντέχω άλλο τη συννεφιά και την υγρασία.Καλό μήνα να έχεις όμορφο και δημιουργικό.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλό μήνα Κατερίνα μου!!Σέ ευχαριστώ!!Φιλάκια!!

      Διαγραφή
  42. απλα τελειες οι φωτογραφιες σου!!υπεροχα χρωματα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλο μηνα Dimi Μου με ενα βραβειο http://craftlandgr.blogspot.gr/2013/03/blog-post_2.html φιλακια

      Διαγραφή
    2. Σέ ευχαριστώ γιά τό βραβείο Αλεξάνδρα μου!!Καλό μήνα!!Φιλάκια!!

      Διαγραφή
  43. Πολύ όμορφες οι ανοιξιάτικες λουλουδένιες φωτογραφίες σου!!!Λάτρεψα και τις καινούριες σου δημιουργίες!!! Είναι όλα πανέμορφα!!!Πολλά συγχαρητήρια για τη δουλειά σου μα και για το βραβείο σου!!!Φιλάκια πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλό μήνα Σπυριδούλα μου!!Σέ ευχαριστώ πολύ!!Φιλάκια!!

      Διαγραφή
  44. Καλησπέρα!Τέλειες οι φωτογραφίες με τα λουλούδια και στην αρχική σελίδα του blog.Τι ωραία η αίσθηση της άνοιξης!!!Επίσης και οι κατασκευές με άρεσαν πολύ.Ειδικά το μικρό μπουκάλι από χυμό που μεταμορφώθηκε σε μπλε όνειρο!:-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Kαλό μήνα Σοφία μου!!Σέ ευχαριστώ!!Φιλάκια!!

      Διαγραφή
  45. Πολύ ωραίες οι φωτογραφίες αλλά και οι κατασκευές σου!!! Καλό μήνα να έχουμε!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  46. Άντε να έρθει η άνοιξη,να μεγαλώσει κι η μέρα γιατί βαρέθηκα το κρύο και τη μουντάδα.
    Καλό μήνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μικρή Παριζιάνα μου,πού είσαι?Καλό μήνα!!Φιλάκια!!

      Διαγραφή
  47. Καλημέρα Δημητρούλα μου!!!Καλό μήνα να έχεις!!!Τι όμορφο και φωτεινό που είναι το σπιτάκι σου!!!
    Συγχαρητήρια για το βραβειάκι!!Οι φωτό σου είναι υπέροχες!!Τα decoupage σου είναι λατρεμένα!! Κι εχώ τα έχω αφήσει λίγο στην άκρη αλλά σύντομα θα επανέλθω!!
    Να σαι καλά Δήμητρά μου!!!Φιλάκια πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλό μήνα Μαριλένα μου!!Εχουμε νά στρωθούμε μέ τά πασχαλινά!!Σέ ευχαριστώ πολύ γλυκειά μου!!Φιλάκια!!

      Διαγραφή
  48. Ηρθα να σου ευχηθώ Καλό μήνα και έπεσα στα ανοιξιάτικα λουλούδια που τόσο λατρεύω , να είσαι καλά μου έφτιαξες τη διάθεση , καλή συνέχεια, ανοιξιάτικα φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σέ ευχαριστώ πολύ Νικόλ!!Καλό μήνα!!Φιλάκια!!

      Διαγραφή
  49. Καλό μήνα Δημητρούλα μου και καλή Άνοιξη !!!! Μας την έφερες ήδη με τα πανέμορφα λουλούδια σου !
    Το καφεκούτι έγινε πολύ ωραίο, τό ίδιο και το μπουκαλάκι σου, αλλά τα σαπουνάκια είναι σκέτη γλύκα !!!!
    Φιλάκια πολλά !!!!
    ΥΓ. Η πεθερά μου βγήκε από το νοσοκομείο, όλα καλά, κι έτσι μπόρεσα κι έκανα ανάρτηση!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σέ ευχαριστώ πολύ Μαριάν μου!!Σιδερένια εύχομαι στήν πεθερούλα σου!!Καλό μήνα!!Φιλάκια!!

      Διαγραφή
  50. Dimi, the spring came to your place!
    I love these anemones, they are wonderful.
    Your decoupage bottle with motive of Light House is very interesting!
    Happy weekend!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Dear Nadezda,thank you for your kind comment!Have a happy new month!

      Διαγραφή
  51. Καλό μήνα και από εδώ φιλενάδα!!!!
    Υπέροχες , γεμάτες ήλιο φωτο!!!!!!! Πανέμορφα και τα έργα σου!!!!!!!!!!!!
    Πολλά φιλάκια!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φιλενάδα,σέ ευχαριστώ!!!!!Καλό μήνα!!!!Φιλάκια!!!!!

      Διαγραφή
  52. Dimi I love this post it is so colourful and springlike. I hope you have a lovely healthy an happy march

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Dear Inge,thanks for your kind comment!Have a lovely new month!

      Διαγραφή
  53. Πανέμορφες οι φωτογραφίες σου με τα λουλούδια, Dimi!!! Είναι απίστευτες!! Κι αυτές οι ανεμώνες.. υπέροχες!! Όπως υπέροχες είναι και οι δημιουργίες σου!! Λάτρεψα το ανθοδοχείο που έφτιαξες!! Είναι φανταστικό!!
    Να έχεις ένα όμορφο σ/κο!!
    Φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σέ ευχαριστώ πολύ Χριστινάκι μου!!Καλό μήνα!!

      Διαγραφή
  54. Dimiiiiiiiiiiiii..... Μπήκε!!!!!! Η Άνοιξη μπήκε επισήμως!!! Καλό κι' ευλογημένο μήνα να έχεις...
    Ακόμα βέβαια χουχουλιάζουμε στα παπλωματάκια μας αλλά πού θα πάει.......
    Τι φανταστικές φωτογραφίες μας έβαλες πάλι!!!! Και το decoupage συνεχίζεται ακάθεκτο κι' ας λες εσύ πως τεμπελιάζεις! Πολύ όμορφα και τα δύο!!!
    Φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φιλία μου,καλό μήνα νά έχης!!Σέ ευχαριστώ!!Νά είσαι καλά!!Φιλάκια!!

      Διαγραφή
  55. Hi Dimi

    Have a great week
    and I hope that March will be a good month for you.

    Fiona ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Thank you Fiona for your visit and for your comment on my blog!Have a good month!
      Dimi...

      Διαγραφή
  56. Δημητρα λατρεψα ολες τις φωτογραφιες με τα λουλουδια κ κυριως το header!!

    Καλο μηνα!
    Αναστασια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Kαλό μήνα Αναστασία μου!!Φιλάκια κοριτσάκι!!

      Διαγραφή
  57. Να είσαι καλά Dimi μου , να παίρνεις δρόμους στα όρη ,στα άγρια βουνά για να βλέπουμε και μείς την ομορφιά της άνοιξης ! Σου εύχομαι ένα όμορφο ,δημιουργικό και χαρούμενο μήνα !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλό μήνα Ολυμπία μου!!Σέ ευχαριστώ πολύ!Φιλιά!

      Διαγραφή
  58. Dear Dimi,
    Your gorgeous header and beautiful flower photos all shout that Spring has arrived! I would love to walk in that field at Kalivia.
    Your creations in decoupage are so beautiful. You should be a teacher.
    It's good to catch up with you again.
    Happy month of March.
    Betty

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. My dear Betty,i'm so glad to see you again!Thank you for your beautiful words!Hope you have a great new month!

      Διαγραφή
  59. Dimi, your flowers are lovely -- spring is definitely on the way. Your decoupage creations are gorgeous and wonderful harbingers of spring.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Dear Snap,thank you for your visit and for your kind comment!Wishing you the best!

      Διαγραφή
  60. Hello, Dimi

    I would welcome the chance to walk through those fields and see all the beauty you've shown here! I love the flowers, the sheep, the mountains; it's all so gorgeous.

    Your decoupage projects are lovely; you've really transformed some objects into very special ones.

    Thank you for joining in with "Sunlit Sunday" and sharing a bit of Greece here.

    Have a wonderful week!

    -Karen

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Dear Karen,i;m so happy joining you in 'Sunlit Sunday'!Thank you for hosting my link!
      Have a wonderful week!

      Διαγραφή
  61. Belíssimos trabalhos!
    Bom Mês de Março!
    Boa Primavera!
    Beijinhos do Brasil.
    ¸.•°♡⊱╮╮

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  62. Καλό μήνα φίλη μου!!! Όμορφη άνοιξη να έχουμε...όχι μόνο στη φύση, αλλά και στις καρδιές μας!!!
    Οι φωτογραφίες σου είναι υπέροχες!!! Ανυπομονώ να ανθίσουν τα δέντρα κι εδώ!!!
    Οι δημιουργίες σου όπως πάντα εντυπωσιακές... ό,τι πέσει στα χέρια σου μεταμορφώνεται μαγικά!!! Συγχαρητηρια και για το βραβειάκι σου!!!!!!
    Τα φιλιά μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σέ ευχαριστώ πολύ Φωτεινούλα μου!!Καλό μήνα!!Φιλάκια!!

      Διαγραφή
  63. ευχαριστήθηκε το μάτι μου!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    ☾☆★¸¸.•*¨*••.¸¸☾☆★¸¸.•*¨*••.¸¸☾☆¸.•*¨*★☆☾
    (¯`´♥(¯`´♥.¸________ღ☆ღ_________ ¸.♥´´¯)♥´´¯)
    ☆ ▓▒░ ☆ ♥ ΚΑΛΟ ♥ ~ ♥ΜΗΝΑ♥ ☆ ░▒▓ ☆
    (_¸.♥(_¸.♥´´ ¯¯¯¯¯¯¯¯ღ☆ღ¯¯¯¯¯¯¯¯¯ `´♥.¸_)♥.¸_)
    ☾☆★¸¸.•*¨*••.¸¸☾☆★¸¸.•*¨*••.¸¸☾☆¸.•*¨*★☆☾

    ________________.O.___________.*.*
    ________________.OO.___________.*.*
    ________________.OOO.____________.O. * . * .
    ________________.OOOO.______-.OOO. * . *
    ________________.OOOOO._-.OOOO. * . *
    _______________.OOOOOOOOOOO. * . * .
    __________-.OOOOOOOOOOOOO. * . * .
    _____.OOOOOOOO0000000OOOO. * . * .
    __________-.OOOOOOOOOOOOO. * . * .
    _______________.OOOOOOOOOOO. * . * .
    ________________.OOOOO._-.OOOO. * . * .
    ________________.OOOO.______-.OOO. * . * .
    ________________.OOO.____________.O. * . * .
    ________________.OO.__________
    ________________.O.______
    _______________+880
    _______________++88
    _______________++88
    ________________+880
    ________________+888
    ________________++880
    ________________++888_____+++88
    ________________++8888__+++8880++88
    ________________+++8888+++8880++8888
    _________________++888++8888+++888888++8888
    _________________++88++8888++8888888++888888
    _________________++++++888888888888888888_+88
    __________________++++++88888888888888888_+8
    __________________++++++++000888888888888+88
    ___________________+++++++000088888888888_88
    ____________________+++++++00088888888888
    _____________________+++++++088888888888
    _____________________+++++++088888888888
    ______________________+++++++8888888888
    ______________________+++++++0088888888
    ______________________++++++0088888888

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η είδοδος σου φοβερή Χρυσούλα μου,όπως καί τό σχόλιό σου!!Νάσαι καλά φίλη μου!!Καλό μήνα!!!!!

      Διαγραφή
  64. Απαντήσεις
    1. Σέ ευχαριστώ πολύ Ολυμπία γιά τήν επισκεψή σου!Καλό μήνα!

      Διαγραφή
  65. So many beautiful photos. The decoupage pieces are really great!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  66. Extremely beautiful decoupage pieces - I especially like the little vase.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  67. Καλό μήνα!! Μπαίνω στο σπιτάκι σου και γεμίζει η ψυχή μου χρώματα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Kατερινάκι μου σέ ευχαριστώ πολύ!!Καλό μήνα!!Φιλάκια!!

      Διαγραφή
  68. Dimi μου λατρεύω την άνοιξη, έχει υπέροχα αρώματα και χρώματα!!!Χαίρομαι κάθε φορά που μπάινω εδώ!Οι φωτογραφίες σου είναι φανταστικές!!!
    Φιλιά πολλά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλό μήνα Ελένη μου!Σέ ευχαριστώ!!Πολλά φιλάκια!!

      Διαγραφή
  69. I love your blog! It's great :) Feel free to my blog :)) Maybe, you follow my blog ? ♥ (If you like it)
    http://maryannfashionn.blogspot.com/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  70. Lovely pictures and so beautiful the things you've made!
    Πολλά φιλάκια!
    ☼☼☼

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  71. Hello Dimi, beautiful images from Greece. I love the mosaic including the cute sheep. The flowers are all beautiful. And your decoupage pieces are lovely. A gorgeous and colorful post , it brightens my day!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  72. wow dimi!

    what a spectacular!

    everyone of your pictures is incredibly beautiful!
    love the flowers particularly. great close-ups, my friend!
    your photos make me always happy with their beauty and charm
    love and hugs!
    xx

    xx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  73. Οι φωτογραφιες με τα λουλούδια ειναι απίθανες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  74. Αχ πόσο μου έλειψες εσύ και τα λουλουδια σου φυσικά!!!!Τι ωραία χρώματα!!!!!!Συγχαρητήρια για τα βραβειάκια σου!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  75. kalisperath omorfies einai aytes anijiatikes xaroymena xrwmata telia mprabw........ filakia

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σάς ευχαριστώ πολύ γιά τά όμορφα σας σχόλια!
Thank you for your kind comments!

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...