Πέμπτη, 20 Σεπτεμβρίου 2012

Visiting Anavissos........Βόλτα στήν Ανάβυσσο...

                                               Βόλτα στήν Ανάβυσσο....

                 Η μέρα υπέροχη σήμερα,τί κάνουμε;Bόλτα στήν Ανάβυσσο!


          Καί μετά γιά φαγητό στήν Σαρωνίδα, παρέα μέ τήν κόρη μου!


                                                  Decoupage creation......
Decoupage....ξύλινο κουτί μέ χαρτοπετσέτα καί  τσόχινα στολίδια..
H εγγονούλα μου ήθελε νά της φτίαξω ένα κουτάκι νά βάζη λέει,τά κοσμήματά της.Διάλεξε μόνη της τό μοτίβο καί μού ζήτησε νά τό κάνω απλό καί χωρίς πολλά μπιχλιμπίδια!


Decoupage....κουτί μέ χαρτοπετσέτα...

Ελα πού ζηλεύει καί ό εγγονός μου,καί ήθελε καί αυτός ένα κουτάκι νά βάζη τά μικρά αυτοκινητάκια του!Τί νά κάνω!Τό έφτιαξα καί αυτό!
Decoupage....ψάθινο κουτάκι μέ χαρτοπετσέτα...
  
Decoupage.....πιάτο μέ χαρτοπετσέτα καί ζωγραφική....
 Τά μπάνια στήν θάλασσα ,φίλες μου,συνεχίζονται,αφού εδώ έβρεξε πολύ λίγο,ή θάλασσα είναι πολύ ζεστή,καί όσο κρατήση καί ό καιρός,συνεχίζω ακάθεκτη!!!



             Φίλες μου,σάς εύχομαι ένα όμορφο Σαββατοκύριακο!Φιλάκια! 

                                                        I love this song!!!!




110 σχόλια:

  1. Ωραιες οι φωτογραφιες σας και τα καινουρια κουτακια μ'αρεσουν πολυ, ειδικα αυτο της εγγονης σας!
    Καλο Σαββατοκυριακο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. εδω Δημητρούλα μου βρέχει πολλές μέρες και σταμάτησα τα μπάνια προσωρινά βέβαια ελπίζω. Σαββατοκύριακο θα φτιάξει ο καιρός και θα συνεχίσω. Τα κουτιά που έφτιαξες στα εγγονάκια σου πολύ μου άρεσαν. Καλές βόλτες κορίτσι μου.
    φιλιά και καλό βράδυ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαράκι καλά μπάνια!!Μήν τά σταματάς!!Φιλάκια!!

      Διαγραφή
  3. Lovely photos! That song was a favourite of my late father's too!!
    ~Anne xx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Πολύ όμορφα τα κουτιά!
    Τέλειες φωτογραφίες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. καλησπέρα Δήμητρα!!! αυτός ο καιρός είναι ότι πρέπει για μπάνια!!!άδεια κι η παραλία!!!εγώ είμαι κρυουλιάρα βέβαια!!! ο παππούς μου συνεχίζει ακάθεκτος τα μπάνια του κι είναι και στα μέρη σου!!!
    είναι πανέμορφες οι δημιουργίες σου κι αυτή τη φορά!!!! το κουτάκι της εγγονούλας σου έχει κλέψει όλα τα φλάς!!!!! να τα χαίρεσαι τα εγγονάκια σου και αυτά εσένα και τα δωράκια σου!!!!
    Φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σέ ευχαριστώ πολύ Μαριλένα μου!!Φιλάκια!!

      Διαγραφή
  6. Hi Dimi! Lovely photos of decoupage and the beach, the sea looks so calm and warm. We had our first hail storm today, luckily a very small one.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Πολύ ωραία τα κουτάκια! Πολύ όμορφες και οι φώτο σου σήμερα! Καλό Σαββατοκύριακο σε σένα και την οικογένειά σου!
    Kathy by anthomeli

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Καλησπέρα Dimi μου!
    Πολύ όμορφα τα κουτάκια για τα εγγονάκια! Να τα χαίρεσαι και να σε χαίρονται και εκείνα.
    Τελικά θα με κάνεις να αρχίσω τα μπάνια πάλι....πρέπει να είναι πολύ απολαυστικό το μπάνιο τώρα που δεν έχει πολύ κόσμο στην παραλία.
    Καλό Σαββατοκύριακο! Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Παρασκευή μου χάνης!Ξεκίνα αμέσως!!Σέ ευχαριστώ πολύ φίλη μου!Φιλάκια!!

      Διαγραφή
  9. Πολύ όμορφα τα κουτάκια!!! Μπράβο Δήμητρα...και οι φωτογραφίες σου το κάτι άλλο!!!Φιλιά πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σέ ευχαριστώ πολύ Μαράκι!!Νάσαι καλά!Φιλάκια!!

      Διαγραφή
  10. Oh Dimi...you made to gorgeous boxes!!I love the colours, the materials you used to do them.The plate with the tea cup is so romantic, as il like it. Your country is wonderful!!!
    Kisses
    Alessandra

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Thank my dear Alessandra for your lovely comment!Wish a great week!!xxxxx

      Διαγραφή
  11. όμορφα όπως πάντα και οι φώτος της όμορφης Ελλάδας (αγαπημένη μου θάλασσα) και οι κατασκευές
    λίγο περισσότερο μου άρεσαν αυτό Decoupage....ξύλινο κουτί μέ χαρτοπετσέτα καί τσόχινα στολίδια..
    και αυτό Decoupage.....πιάτο μέ χαρτοπετσέτα καί ζωγραφική....
    και οι χρωματισμοί τους

    που θα πας αύριο και μας λες καλό σαβ/κο από σήμερα Πέμπτη;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πουθενά δέν πήγα Δελφινάκι μου!Εδώ μέ τά εγγόνια!Σέ ευχαριστώ πολύ!!Φιλούθκια πολλά!!

      Διαγραφή
  12. Και πολύ καλά κάνεις και συνεχίζεις τα μπάνια σου DIMI!
    Πανέμορφα τα κουτιά με με το decoupage.
    Καλώς σε βρήκα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Ωραιο γουστο εχουν τα εγγονακια σου στα σχεδια!Με την γιαγια τους την χρυσοχερα ομως πεταει η ομαδα!!!Καλο βραδυ Αναστασια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σέ ευχαριστώ πολύ Αναστασία μου!Πολλά φιλάκια!!

      Διαγραφή
  14. Such lovely boxes and great pictures. Have a great weekend

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Lovely boxes! And I love your shots of the beach, it looks very pretty there. Wonderful photos.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Ωραία τους τα έφτιαξες τα κουτάκια,και η βόλτα με την κόρη σου μια χαρά,και η θάλασσα αν σου αρέσει να τη χαρείς όσο ακόμη μπορεις ,φιλιά πολλα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σέ ευχαριστώ πολύ Νέλη μου!Καλή εβδομάδα!!

      Διαγραφή
  17. Μπράβο Dimi ! Μου αρέσει που διαφημίζεις και τις δικές μας περιοχές !!!
    Σήμερα η θάλασσα ήταν υπέροχη !!!
    Πολύ όμορφα τα κουτάκια για τα εγγονάκια σου αλλά μου άρεσε πάρα πολύ το ψάθινο κουτί και βέβαια το πανέμορφο πιάτο - πολύ ωραίο μοτίβο !
    Πολύ όμορφο και το τραγούδι !!!!!!
    Φιλάκια πολλά !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Απ' ότι βλέπω, θα τα πας τα μπάνια μέχρι Νοέμβρη.... Μπράβο, δελφίνι μου!!!
    Τα έργα σου υπέροχα... θα άρεσαν πολύ στα παιδιά τα δικά τους! Το ψάθινο θαύμα, δε φανταζόμουνα πως γίνεται decoupage σε τέτοια επιφάνεια!
    Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Μου αρέσει πολύ η Ανάβυσσο, κοντά στα νερά της κάνω καταδύσεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χριστινάκι αλήθεια>?Πολύ ωραία!!Καλές καταδύσεις!!Φιλιά!

      Διαγραφή
  20. Πανέμορφα τα έργα σου!!! Να σε χαίρονται τα εγγονάκια σου....γιαγιά χρυσοχέρα!....να τα χαίρεσε κι`εσύ!...
    Βλέποντας το πιάτο σου...μούδωσες ιδέα...έχω κάνα δυό για απόσυρση....ότι πρέπει για να τα ντεκουπάρω....
    Καλή συνέχεια στις δημιουργίες σου!...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Kαλημέρα!!Ωραίες δημιουργίες,αφιερωμένες στα αγαπημένα μας πρόσωπα!!
    όσο ο καιρός το επιτρέπει,μερικές βουτιές στη θάλασσα,είναι οτι πρέπει!!
    Τα φιλιά μου:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Καλημέρα Δημητρά μου!!!!όμορφες εικόνες!!!και οι κατασκευές σου πανέμορφες!!!!!φιλιά καλό σκ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Dimi γλυκιά μου,
    τα κουτιά που φτιάχνεις είναι πανέμορφα! μου άρεσε ιδιαίτερα το πιάτο!
    Να χaiρεσε τα εγγονάκια σου ( τη υπέροχη γιαγιά!)

    Και το καλοκαιράκι που τραβάει, καλά κανείς και το απολανβανεις.
    εδώ κάθε πρωί ξύνω ήδη πάγο απ'το παμπριτζ!

    Σε φιλώ πολύ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ντέμη μου αλήθεια έχη πάγους?Εδώ βράζη τό σύμπαν!Σέ ευχαριστώ πολύ!Φιλάκια!!

      Διαγραφή
  24. Γεια σας Dimi
    Όμορφη παρουσίαση γκαλερί φωτογραφιών.
    Φαίνεται ότι η κολυμβητική περίοδος έχει τελειώσει.
    Η αγάπη το τραγούδι που έχουν εισαχθεί.
    Ευχόμαστε να έχετε μια καλή μέρα / καλό Σαββατοκύριακο :)
    Αγκαλιές Hanne Bente

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. I love your greek comment!!Thank you my fiend!!Wish you all the best!!!

      Διαγραφή
  25. Γεια σας Dimi
    Τραγούδι τραγούδι σας Άννης με τον John Denver, οδήγηση γύρω στο κεφάλι μου ....... που έχει κάνει από χθες το βράδυ, όταν το είδα στο blog μου.
    Δεν είναι μόνο ότι εγώ τράβελινγκ / βουίζει όλη την ώρα.
    HA καλή μέρα - εδώ είναι το all-day βροχή ..... Snuggle μέσα του χρόνου.
    Αγκαλιές Hanne Bente

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. H ανάβυσσος είναι στα καλύτερά της αυτή την εποχή! Καλά μπάνια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Δεν το πιστευω οτι κανετε ακομα μπανιο!!!
    Ειστε αξιοζηλευτοι!!
    Συγχαρητηρια για τις τοσο ομορφες δημιουργιες! με εντυπωσιασε το δωρακι του εγγονου.
    Καλη συνεχεια με αγαπη!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Είσαι μια σούπερ γιαγιά λοιπόν!
    Τα ζουζουνάκια σας θα ενθουσιάστηκαν φαντάζομαι!
    Φιλάκια πολλά και πάντα τόσο όμορφα να περνάτε οικογενειακώς!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Μπράβο Dimi μου και για τις βόλτες και για τα μπανάκια σου αλλα κυρίως που μοιράζεσαι αυτα τα όμορφα πράγματα που ζεις και φτιάχνεις μαζί μας. φιλιά πολλά, καλό σΚ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. I love all of your photos Dimi! You are very talented with your craft work. That song is one of my favourites too. Loved listening to it, thank you.
    Hope you are well and have a good day today and a 'bonza' week-end:) We are expecting max 23C tomorrow :)
    Take care,
    Betty

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Beautiful work and nice photos, as always ...
    Have a wonderful weekend!!! and my G+ for you...

    Besos, desde España, Marcela♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Dimi, I've been saving that exact same bird napkin, wondering what to do with it as I love it so much!!! It looks fab on that box, as always your decoupage is gorgeous! Lovely photos xx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. γειά σου Δημητρούλα-)))Ομορφη η Ανάβυσσος...
    μα πάνω απ΄όλα μοιράσεσαι τις βόλτες σου με τα πιο αγαπημένα σου πρόσωπα-))
    πολύ όμορφα τα ''κουτάκια''για τα εγγονούλια σου-)))
    φιλιά πολλά και καλό ΣΒΚ-))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Oι παραλίες τέλειες αυτή την εποχή!Όλες οι κατασκευές σου είναι υπέροχες αλλά θα σταθώ στην εγγονή που έχει υπέροχο γούστο!Να σου ζήσουν και τα 2!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Obrigada pela visita!
    a flor chama-se magnólia e aqui no Sul chamamos de túlipa ...por se parecer muito.
    Essa magnólia floresce duas vezes por ano, a primeira vez no finalzinho do inverno e a segunda vez nas primeiras semanas do verão.

    A Magnólia liliiflora é de origem asiática (China e Japão) e se adapta muito bem ao clima do sul e sudeste. Suas folhas caem no final do outono. Pode chegar a 5 metros de altura. As flores são melíferas.
    nas core rosa e branca!
    abraço!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. τέλεια όλα τα κουτάκια!!!! όσο για τη θάλασσα κι εγώ το ίδιο έχω αποφασίσει. όσο θα έχει καλό καιρό θα πηγαίνω! φιλάκια πολλά, καλό Σαββατοκύριακο! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. Τι ωραία που μπορείς και απολαμβάνεις ακόμα τη θάλασσα!Όσο για τα κουτάκια σου,είναι όλα πανέμορφα!
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. Να είσαι καλά να φτιάχνεις
    τόσο όμορφα πράγματα !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. Αυτή η παραλία πολύ μου αρέσει, Δημητρούλα μου!!!!!!!!
    Οι δημιουργίες σου πάλι μας εντυπωσίασαν!!!!!!!!!!
    Πολλά φιλάκια και να περνάτε όμορφα!!!!!!!!!!!Ευχαριστούμε για το τραγούδι!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. Σε ζηλεύω που κάνεις ακόμα μπάνια!!
    Τα κουτάκια είναι πάρα πολύ όμορφα..φαντάζομαι πόσο θα χάρηκαν τα εγγονάκια σου!!
    Καλό Σαββατοκύριακο..!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. Lovely shots of the beach and your meal looks delicious. Have a wonderful weekend.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. Κοριτσάκι, τί έφτιαξες πάλι ;;; Και τί τυχερά εγγονάκι είν' αυτά !!! Εξ ίσου τυχερή βέβαια και η γιαγιά !!!
    Είναι υπέροχα, Dimi, για άλλη μια φορά !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. Υπεροχες κατασκευες.Την παραλια δεν την ηξερα.Την κρατω για του χρονου! Ελα για βραβειακι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ Μαρία γιά τό βραβείο!Φιλιά!

      Διαγραφή
  44. Ζηλεψα την βολτα σας!

    Καλο ΣουΚου :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. α τι ωραία που περνάς φιλενάδα!!!και τι όμορφα κουτιά ειναι αυτα??!!!μπράβο δημητρα μου!καλό σαββατοκύριακο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ελλη φιλενάδα,σέ ευχαριστώ!!Φιλάκια!!!

      Διαγραφή
  46. Τόσο όμορφα κουτάκια.....κανένας δεν έμεινε παραπονεμένος. Καλό Σαββατοκύριακο και πολλές ακόμα βολτίτσες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  47. Το γλυκά<3
    Να τα χαίρεστε:)
    Καλό βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  48. hepsi çok güzeller türkiyeden selamlar.Hobibilmece blogspot.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  49. Να έχεις μια όμορφη Κυριακή DIMI!!
    Οι δημιουργίες σου πανέμορφες! Όλες υπέροχες, αλλά θα ξεχωρίσω το πρώτο κουτί! Τόσο όμορφο!! Πραγματικά τέλειο!!! Καλά μπάνια αφού συνεχίζεις ακάθεκτη! χιχι!
    Φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σέ ευχαριστώ φίλη μου!Νάσαι καλά!Φιλιά!!

      Διαγραφή
  50. Έχασα μια υπέροχη ανάρτηση !Ξέρεις το λόγο ...Φαίνεται ότι περάσατε μια υπέροχη ημέρα !
    Πάντα έτσι να περνάς .Θα αρχίσω πάλι το φαγητό ....τι χέρια είναι αυτά γλυκιά μου ?
    Πανέμορφα τα κουτάκια .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  51. Ξαδέλφη να συγχαρώ πρωτίστως τα εγγονάκια για το υψηλό τους γούστο, μάλλον έχουν εμπεδώσει το "ου εν τω πολλώ το ευ"!Άλλά κι η γιαγιά πάντα ετοιμη να ικανοποιήσει τις επιθυμίες όλων! Πολύ όμορφα έγιναν όλα.
    Κοίτα ν απολαύσεις το μικρό Καλοκαιράκι,μια που είσαι απο τους τολμηρούς κολυμβητές. Για μένα είναι ήδη παρελθόν.
    Φιλάκια πολλά Καλή Κυριακή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ξαδέλφη ευχαριστώ πολύ!Τά μπανάκια ακόμα συνεχίζονται!!Φιλιάααα!

      Διαγραφή
  52. Αχ!!! Η γιαγιά που δεν χαλάει σε κανένα χατίρια!!!! Να τα χαίρεσαι τα μικρά σου Δήμητρά μου!!!! Καλή συνέχεια στα μπανάκια εύχομαι μιας και το καλοκαίρι απ' ότι φαίνεται για σένα θα αργήσει να φύγει!!! Φιλιά πολλά και καλή Κυριακή!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  53. Hello, how are you?
    I love your blog, I always visit now.
    I invite you to visit my FAN PAGE on facebook : http://www.facebook.com/couturetrend1
    And also visit my blog, you'll love it. In addition to the fashion world, we will cover various topics such as: the beauty, the architecture, the decor, pop culture, travel, places, people and food.
    BLOG : http://couturetrend.blogspot.it/

    I hope your visit!

    kisses

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  54. αχ αυτα τα εγγονακια! Οτι θελουν τα κανει αμεσως η γιαγιακα :)
    Δημητρα μου τελειες οι φωτο σου και τα φαγητα με εκαναν να πεινασω!
    xo
    Anastasia
    http://natbeesfashion.blogspot.co.uk/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αναστασία μου σε ευχαριστώ κοριτσάκι !!Kisses!!!!

      Διαγραφή
  55. Όμορφες οι νέες δημιουργίες!! Τυχερά τα εγγονάκια.
    Να συνεχίσεις τα μπάνια μιας και βοηθάει και ο καιρός.
    Καλή βδομάδα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αγγελική μου σε ευχαριστώ!!Καλό βράδυ!!

      Διαγραφή
  56. ΑΧ ΔΗΜΗΤΡΑ ΜΟΥ ΚΑΚΟΠΕΡΝΑΣ ΒΛΕΠΩ...ΧΑ ΧΑ !!ΜΠΡΑΒΟ ΓΙΑ ΤΙΣ ΥΠΕΡΟΧΕΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕς ΣΟΥ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΟ ΟΤΙ ΕΧΕΙς ΦΤΙΑΞΕΙ ΕΝΑ ΠΑΝΕΜΟΡΦΟ ΜΠΛΟΓΚΟΣΠΙΤΑΚΙ ΓΕΜΑΤΟ ΧΡΩΜΑ ΚΑΙ,ΟΜΟΡΦΕς ΕΙΚΟΝΕς ΚΑΙ ΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ!!ΚΑΛΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΜΕ ΤΑ ΜΠΑΝΑΚΙΑ ΣΟΥ ΦΙΛΑΚΙΑ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  57. Πανέμορφες οι δημιουργίες σου,'ενα βραβείο σε περιμένει!Φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δήμητρα σέ ευχαριστώ πολύ γιά τό βραβείο!Φιλάκια!!

      Διαγραφή

  58. I have an award for you in my blog!!
    Hope you like...

    Besos, desde España, Marcela♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σάς ευχαριστώ πολύ γιά τά όμορφα σας σχόλια!
Thank you for your kind comments!

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...