Τρίτη, 25 Σεπτεμβρίου 2012

A little of this and a little of that!

                                                A little of this and a little of that.....

Αυτές τίς ημέρες φίλες μου,ήμουν κάπως!Λίγο ο καλός καιρός,λίγο οικογενειακές υποχρεώσεις,λίγο φυτεύοντας χρυσάνθεμα στόν κήπο,έμεινε λίγο πίσω τό ντεκουπάζ.
                                                                          Αλλά επανήλθα πάλι!!


My decoupage...κασπώ μέ χαρτοπετσέτα.









                             Recycling in glass jars....Ανακύκλωση σέ γυάλινα βαζάκια.
My decoupage....γυάλινο βαζάκι μέ ριζόχαρτο,ρελιέφ καί ακρυλικά χρώματα.


Οι τέσσερεις εποχές (Γυάλινα βαζάκια μέ χαρτί καί ακρυλικά χρώματα.)

                                                    My decoupage creations....
My decoupage...Πιάτο μέ χαρτ/τα,ακρυλικό στόκο καί πατίνα.
My decoupage...Μπουκάλι μέ ριζόχαρτο καί κρακελέ 2συστ,καί πατίνα.
 O καιρός καλά κρατεί καί συνεχίζω τά πρωινά μου μπάνια!Τό προτείνω φίλες μου καί σέ εσάς!Η θάλασσα είναι πολύ ζεστή!
Γαλάζια Ακτή ,Λαγονήσι.

Γαλάζια Ακτή ,Λαγονήσι.

Ευχαριστώ πολύ τίς φίλες bloggers ,Δέσποινα(Happy Craft Hour),
Τήν φίλη (Parents Land Gr ),
 Τήν φίλη Δήμητρα(Δημιουργίες άλλης εποχής),
γιά τά πολύ όμορφα βραβεία πού μού χάρησαν!Αξίζη νά επισκευθήτε τά πολύ ωραία τους blog!
                                                                                     Awards.......Βραβεία
                                                                       Αυτό τό βραβείο καί από τίς τρείς φίλες.

                                                                   Αυτό τό βραβείο από τήν Δήμητρα.
                                                             Αυτά τά δύο βραβεία από τό Parents Land Gr.





Στά βραβεία αυτά πού συνοδεύονται από ερωτήσεις,έχω απαντήση εδώ.Τά βραβεία τά χαρίζω σέ όλες εσάς φίλες μου!

Xαρισμένο σέ όλες εσάς φίλες μου αυτό τό υπέροχο καί αγαπημένο τραγούδι!

 

100 σχόλια:

  1. Tolle Fotos und ein lebendiger Beitrag, gerne gelesen...

    Lieben Gruß
    CL

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Αχ, αυτά τα λουλούδια σου. Λάμπουν από ομορφιά! Οι δημιουργίες σου υπέροχες, οι 4 εποχές τόσο χαριτωμένες. Σήμερα πήγα σε βιβλιοπωλείο στη Χίο που διαθέτει και προϊόντα για χόμπυ και ζήτησα κρακελέ. Ούτε που ήξεραν τί είναι...και ήθελα τόσο πολύ να το δοκιμάσω... Τουλάχιστον, το μπανάκι μας το κάνουμε κι εμείς το ΣΚ και η θάλασσα είναι τέλεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευγενία μου νά παραγγείλης από τίς Μορφές!Θά έρθουν μέ κούριερ!Από εκεί ψωνίζω καί εγώ υλικά!Φιλάκια!!

      Διαγραφή
  3. Eπανήλθες δριμύτερη !!! Πότε τα προλαβαίνεις όλα ?
    Δεν ξεκουράζεσαι καθόλου ? Τα βραβεία σου αξίζουν και με
    παραπάνω !!Συγχαρητήρια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σέ ευχαριστώ πολύ Ολυμπία!Καλό βράδυ!

      Διαγραφή
  4. Καλησπέρα όμορφα τα χρυσάνθεμα κ τα βαζάκια σου ακόμη πιο όμορφα έχεις βραβείο έλα αν θέλεις να το πάρεις http://www.dimiourgiesvasos.blogspot.gr/, πολλά φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σέ ευχαριστώ Βασσούλα καί γιά τό όμορφο σχόλιο αλλά καί τό βραβείο!Φιλάκια!!

      Διαγραφή
  5. Πανέμορφα τα φθινοπωρινά λουλούδια!!! Τα δικά μου χρυσάνθεμα είναι γεμάτα μπουμπούκια και τα περιμένω πώς και πώς ν' ανθίσουν!!! Οι δημιουργίες σου όλες υπέροχες!!! Καλη συνέχεια και καλό απόγευμα σου εύχομαι!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σέ ευχαριστώ πολύ Κική μου!Νάσαι καλά!

      Διαγραφή
  6. Με λιγο απο αυτο και με λιγο απο κεινο παλι super εγινε το ντεκουπαζ σου!!!Μου αρεσαν οι τεσσερις εποχες πολυ γλυκες!!!Συγχαρητηρια για τα βραβεια σου!!!:)Αναστασια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αναστασία μου σέ ευχαριστώ πολύ!!Φιλάκια!!

      Διαγραφή
  7. Γεια σας Dimi.
    Μεγάλες φωτογραφίες / κολάζ που δείχνει.
    Είμαι πολύ θαυμασμό του decoupage σας, - είναι απίστευτα όμορφο.
    26 βαθμούς στην Αθήνα - εδώ έχουμε βροχή + 12 βαθμούς ...... φθινόπωρο, αλλά είναι επίσης ωραίο.
    Ευχόμαστε να έχετε ένα πολύ καλό βράδυ :)
    Αγκαλιές Hanne Bente

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. μμμ..τέλεια χρυσάνθεμα!!!Και εγώ φύτεψα αρκετές,και περιμένω-)))
    Ομορφες επίσης και οι δημιουργίες σου,τελευταία βλέπω στα μαγαζιά μικρόυς καμβάδες με χχαρτοπετσέτες.
    πολλά φιλιά...και μην ξεχάσεις τους βολβούς-)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χρυσουλίνι μου σέ ευχαριστώ πολύ κοριτσάκι!!Φιλάκια!!

      Διαγραφή
  9. Many congratulations on your ward well deserved. Love the colourful flowers

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Lindas flores, tudo bonito aqui! beijos,tudo de bom,chica

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Καλησπέρα Δημητρούλα μου πολύ όμορφα όπως πάντα όλα, αλλά συμφωνώ μαζί σου, η θάλασσα είναι αυτή την εποχή υπέροχη.
    καλό βράδυ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαράκι μου σέ ευχαριστώ πολύ φίλη μου!!Φιλάκια!!!

      Διαγραφή
  12. καλησπέρα
    πολύ όμορφες όλες οι δημιουργίες σου
    συγχαρήτηρια για τα βραβεία , να τα χαρείς
    τι όμορφα που ακόμη κάνεις τα μπάνια σου..
    μου άρεσε πολύ τα 4 βαζάκια με τις 4 εποχές

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δελφινάκι μου σέ ευχαριστώ πολύ!!Φιλάκια!!

      Διαγραφή
  13. Καλησπέρα Δήμητρά μου!!! Τα λουλούδια σου είναι πανέμορφα!!Φτου φτου!!!
    Όσο για τις δημιουργίες σου είναι όπως πάντα προσεγμένες και κουκλίστικες!!!
    τα βαζάκια σου υπέροχα!!!το πιάτο είναι εκπληκτικό ειδικά η λεπτομέρεια με το στόκο!!!
    Αλλά το μπουκάλι είναι το αγαπημένο μου!!!!το κρακελέ το πέτυχες και στη μικρότερη λεπτομέρεια!!!
    Μπράβο σου καλή μου!!!!
    Φιλιά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σέ ευχαριστώ γιά τά καλά σου λόγια φίλη μου!Σέ φιλώ!!

      Διαγραφή
  14. Καλησπέρα Dimi μου!
    Όσο μου αρέσει που ξεκίνησες την ανάρτηση λέγοντας πως έμεινε πίσω το ντεκουπάζ.
    Εεεε.... περίμενα και εγω να δω ένα-δυο! Μου άρεσαν παρά πολύ τα 4 βαζάκια με τις εποχές και το πιάτο πολύ εντυπωσιακό!
    Συγχαρητήρια για τα βραβεία! Να έχεις ένα όμορφο βράδυ! Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Παρασκευή μου σέ ευχαριστώ πολύ!Φιλάκια!

      Διαγραφή
  15. Ολα είναι πανέμορφα, ειδικά αυτό το κρακελέ του μπουκαλιού με "εστειλε" !!!! Για να μην μιλήσω για την πάστα στην ελιά! Συγχαρητήρια για τα βραβεία σου! Πάντα τέτοια!
    Καλό βράδυ να'χεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. είναι ωραία η κηπουρική και η ανθοκομική ακόμη ομορφότερη.
    Αλλά τίποτα δε συγκρίνεται με τις καταπληκτικές σου δημιουργίες!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Συγχαρητήρια για τα βραβεία σου!! Πολλά ακόμη σου εύχομαι!! Πανέμορφες οι δημιουργίες σου! Είναι όλες μία και μία! Αυτή που ξεχώρισα, όμως, είναι το πιάτο, με την ελιά!! Φανταστικό!!
    Να έχεις ένα όμορφο βράδυ!!
    Φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σέ ευχαριστώ πολύ φίλη μου!!Καλό βράδυ!!

      Διαγραφή
  18. Κι εγώ νόμισα ότι θα μας έδειχνες μόνο φωτογραφίες αφού έμεινες πίσω στο ντεκουπάζ !!! Αλλά εσύ έχεις φτιάξει τόσα πολλά καινούργια και πολύ όμορφα! Πότε τα σκαρώνεις όλα αυτά ? Φιλάκια !!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαριάν μου σέ ευχαριστώ πολύ!!Τώρα νά δής!!Τίποτα!!Κενό!!Τεμπελιά σκέτη!!Φιλάκια!!

      Διαγραφή
  19. Δημητρα μου τι πρώτα να σχολιάσω? με κατέπληξες με τα πάντα απο το πιάτο με την ελιά μέχρι το τραγούδι και τα χρυσάνθεμα είναι απο τα αγαπημένα μου λουλούδια,καλο μας βράδυ ,φιλάκια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Νέλη μου σέ ευχαριστώ πολύ φίλη μου!!Καλό βράδυ!!Φιλάκια!!

      Διαγραφή
  20. DIMI μου χαίρεται η ψυχή μου να ανοίγω το μπλογκ σου!!!!!!Μπαίνω και θαυμάζω πάντα τις εικόνες σου , είτε με τις πανέμορφες δημιουργίες σου, είτε με τα θαλασσινά τοπία σου!!!!!Πετυχημένες αναρτήσεις , απλόχερες , χωρίς τσιγκουνιά βρε παιδί μου!!!!!!
    Νοικοκυρά και καλλιτέχνης!!!!!!!
    ΌΛΑ ΑΠΊΘΑΝΑ!!!!!!!!!!!!!
    Ταίριαξες και την γλάστρα με τα κίτρινα χρυσάνθεμα!!!!!!!!!!!Τα πιάτα κι αυτά υπέροχα!!!!!!!!
    Χθες πήγα κι εγώ το απόγευμα γιά μπανάκι στην Αγία Μαρίνα, καλά, δεν σου λέω τίποτα... η θάλασσα διάφανη και καλύτερη από ποτέ....όλη δική μου χωρίς φασαρία στην ακτή...
    Σου στέλνω πολλά φιλιά!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλά κάνης καί συνεχίζης τά μπανάκια σου Εφη μου!!Σέ ευχαριστώ πολύ!!!Καλά νά περνάς!!Φιλάκια!!!

      Διαγραφή
  21. Πανέμορφα όλα!!!
    Συγχαρητήρια και για τα βραβεία!!!
    Φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σέ ευχαριστώ πολύ Κωνσταντίνα μου!Καλό βράδυ!!

      Διαγραφή
  22. Δήμητρουλα καλησπέραααααα!!!αν δεν έμενες πίσω, άραγε τι θα έφτιαχνες;;!!!!! όλα τα έργα σου φανταστικά με φωτεινά χρώματα,χρώματα ζωής!!!Εξυπνη ιδέα με τα βάζα εποχών!!!υπέροχη η γλαστρούλα με το ομόχρωμο γλαστράκι!!!!Θα μου δείξεις πως κάνεις τις φωτό με κουλεδάκια γύρω -γύρω όπως την δεκαετία του '50;;; ε; Ζήλεψα τα λουλούδια σου πολύ φροντισμένα φαίνονται....Τη καληνύχτα μου και τα φιλάκια μου!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Θά σού δείξω φιλενάδα πώς νά κάνης κουλεδάκια γύρω γύρω!!Οτι θέλη η Εφη μου!!Σέ ευχαριστώ πολύ!!Φιλάκια ατήν Αλκιστη καί τήν Μελίτα μας!!

      Διαγραφή
  23. Dear Dimi, your recycling glass jars are amazing!!!The bottle is fantastic and very romantic. Congratulations for the awards...you deserve all!!
    Kisses
    Alessandra

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Congratulations on the awards - you truly deserve them :)
    Lovely pictures of beautiful flowers and jars. You are clever :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Έχεις πανέμορφα λουλούδια!Από τις δημιουργίες σου ξετρελάθηκα με το πιάτο,καταπληκτική δουλειά!
    Η θάλασσα στη γαλάζια ακτή φαίνεται τόσο γαλήνια!Να σε ρωτήσω εκεί δεν έχει βράχια;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σέ ευχαριστώ πολύ Κατερίνα!!Καλό Σ/Κ!!ΦΙΛΙΆ!!

      Διαγραφή
  26. Ηρθα βράδυ αυτη τη φορά να δω τι μου έχεις, δεν θα μου φτιάξει ςτην ημέρα σήμερα αλλά θα δω ωραία όνειρα..
    Το πιάτο το λάτρεψα dimi μου! Καλημέρα σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τί όμορφα λόγια Ερη μου!Σέ ευχαριστώ πολύ!Καλά νά περνάς!!Φιλάκια!!

      Διαγραφή
  27. Καλημέρα,Δήμητρα!!Όπως πάντα,όλα είναι υπέροχα!!Λατρεύω τη δουλειά σου!Καλή συνέχεια....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σέ ευχαριστώ πολύ φίλη μου!Νάσαι καλά!

      Διαγραφή
  28. Οι δημιουργίες σου είναι υπέροχες!Τι να πρωτοπώ; Για τις τέσσερις εποχές?Για την ελιά?Είναι όλα πάρα πολύ προσεγμένα!Μου αρέσει που επιμένεις στα λουλούδια!Μας φτιάχνουν τη διάθεση!Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πινελιά μου σέ ευχαριστώ πολύ φίλη μου!!Καλό βράδυ!!Φιλάκια!!

      Διαγραφή
  29. Τί να πρωτοπώ ;;; Τα βαζάκια ; Το κρακελέ ; Το πιάτο ; Dimi είσαι απίθανη !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σέ ευχαριστώ πολύ Φωτεινή μου!!Φιλιά!!

      Διαγραφή
  30. Ο χώρος σου εξαιρετικός!όλα τα decoupage σου, πανέμορφα, αγάπησα όμως ιδιαίτερα αυτό με την ελιά!Είναι πολύ όμορφα, που έχεις το χρόνο να συνεχίζεις τις βουτιές σου στη θάλασσα.Μακάρι να μπορούσα κι εγώ, αυτή τη στιγμή ειδικά, θα ξαναγεννιόμουν!Φιλάκια φιλενάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γεωργία μου σέ ευχαριστώ πολύ!Χαίρομαι πού σού αρέσουν!Φιλάκια!!

      Διαγραφή
  31. Αυτό το πρώτο κασπό με το όμορφο κίτρινο χρώμα πολύ μου άρεσε!
    Όπως και το μπουκάλι με το ρυζόχαρτο!
    Και επίσης είσαι πολύ τυχερή που μπορείς και απολαμβάνεις ακόμα μπανάκια στη θάλασσα! Μακάρι να μπορούσα κι εγώ!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σέ ευχαριστώ πού Ερμιόνη μου!Καλό βράδυ!!Φιλιά!!

      Διαγραφή
  32. Να τα χαρείς τα βραβεία σου Dimi!!!...Τ`αξίζεις!!!...
    Οι ντεκουπαριστές δημιουργίες σου πολύ όμορφες!...ολόκληρη παραγωγή!
    Καλή συνέχεια σου εύχομαι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σέ ευχαριστώ πολύ Χρυσούλα μου!Φιλιά!

      Διαγραφή
  33. υπέροχα!!!! καλά οι 4 εποχές απίθανες!!! συγχαρητήρια για τα βραβεία σου dimi μου, φιλάκια πολλά!!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. ειναι πολυ πολυ ομορφα ολα!
    ειδικα οι κιτρινες μαργαριτες!μπραβο σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Και εγω αυτες τις μερες χαλια ειμαι. Βρεχει ασταματητα καρεκλοποδαρα και εχω να μετακομισω μεσα σε 3 μερες...πως θα τα καταφερω ενας Θεος ξερει.
    Φιλακια Δημητρα μου :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κοριτσάκι μου,καλή δύναμη!!Από βροχή τό Λονδίνο άλλο τίποτα!!Φιλάκια!!!

      Διαγραφή
  36. Πολύ όμορφες οι δημιουργίες σου Dimi.
    Να συνεχίσεις τα μπάνια όσο βοηθάει ο καιρός.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σέ ευχαριστώ πολύ Αγγελική μου!Φιλάκια!!!

      Διαγραφή
  37. αχ Dimi μου,
    μια τα χρυσανθεμα, μετά η παραλία και στο τέλος ο Μητροπάνος
    Τι 'ναι αυτά που μου κανείς...

    Συγχαρητήρια για τα βραβεία σου! Οι δημιουργίες σου υπέροχες. Συνέχισε!

    φιλία πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Demie μου,σέ ευχαριστώ πολύ!Χαίρομαι πού έρχεσαι φίλη μου!Καλά νά περνάς ψηλά στόν βορρά!Καλό βράδυ!Πολλά φιλια!!

      Διαγραφή
  38. First I must say that I love your Autumn header photos, very pretty. Your flowers are gorgeous. And the decorated glass jars are really cute. My favorite are the shots of the coast and water. Just beautiful. Have a great day!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. Όλες οι φωτογραφίες ωραίες, αλλά ξετρελάθηκα με τα βαζάκια και τις υπόλοιπες κατασκευές!
    Είναι τέλεια!
    Καληνύχτα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. super love it! :) Congrats! ;D
    anyway, i hope you could visit my blog too and follow :3

    xoxo,
    Raellarina- The Ballerina on Fire
    http://raellarina.blogspot.com/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. Πολύ όμορφες οι δημιουργίες σου!Ειδικά τα βαζάκια με τις εποχές τα λάτρεψα!Υπέροχες και οι φωτογραφίες σου απο τα λουλούδια και την παραλία!Συγχαρητήρια για τα βραβεία σου, εύχομαι να πάρεις πολλά ακόμα!Φιλάκια πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σέ ευχαριστώ πολύ Σπυριδούλα μου!Φιλάκια!!!

      Διαγραφή
  42. Στα αλήθεια δεν μπορώ να πω αν τα χρυσάνθεμα είναι πιο όμορφα ή το κασπώ που έφτιαξες για να μπουν!!
    Νομίζω θα ψηφίσω κασπώ!
    Οι δημιουργίες σου είναι μικρά θαύματα!!!
    Καλά κάνεις και συνεχίζεις τα μπάνια..ο καιρός είναι ιδανικός...συν ότι μας φέρνεις όμορφες καλοκαιρινές εικόνες στο φθινόπωρο!
    Συγχαρητήρια για τα βραβεία σου!!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαράκι μου νάσαι καλά κοριτσάκι!!Σέ ευχαριστώ πολύ!!Φιλάκια!!

      Διαγραφή
  43. Ήρθα να δροσιστώ λιγάκι, στην όμορφη παραλία σας!!!!!!
    Πολύ ζέστη και σήμερα.........
    Ντίμι μου νάσαι καλά με τα ωραία σου!!!!!!!!Καλό απόγευμα!!!!!!!!!!!!
    Σε φιλώ!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Βρέ καλώς τήν Εφη μας!!Δροσίστικες φίλη μου?Χα χαααα!!Πολλά φιλάκια!!

      Διαγραφή
  44. Γεια σας Dimi.
    Ευχαριστώ για το σχόλιό σας - δεν έχουμε χιόνι στη Δανία αυτή τη στιγμή.
    Η θέση μου είναι εικόνες δείχνουν το φθινόπωρο είναι από το Σεπτέμβριο 2012 - εικόνες του χειμώνα είναι από τον Ιανουάριο του 2011.
    Ευχόμαστε να έχετε ένα καλό βράδυ της Πέμπτης :)
    Αγκαλιές Hanne Bente

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. Απαντήσεις
    1. Kική μου σέ ευχαριστώ πολύ πού μέ θυμάσαι καί περνάς!Πολλά φιλάκιαααααα!!!!

      Διαγραφή
  46. Φιλενάδα τί όμορφα πραγματα είναι πάλι αυτ΄απου έφτιαξες!!!!Μπράβο!!!!φιλάκια πολλά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  47. Ελλη μου,σέ ευχαριστώ πολύ!!!!!Καλό Σ/Κ!!Φιλάκια!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  48. Wonderful photos Dimi,
    and also of your decopage.
    Also now I know where you live .. and a little about you.
    thanks for joining my blog.
    have a wonderful weekend.
    val

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Welcome val!Thank you for your lovely comment!Glad to meet you my friend!

      Διαγραφή

Σάς ευχαριστώ πολύ γιά τά όμορφα σας σχόλια!
Thank you for your kind comments!

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...