Δευτέρα, 17 Σεπτεμβρίου 2012

Autumn images......Autumn creations

                                          Autumn images........Autumn creations.

 
Βροχή από εδώ,βροχή από εκεί,πουθενά βροχή!Ούτε μία σταγόνα δέν έριξε!Μόνο φθινοπωρινές εικόνες βλέποντας τά φύλλα νά πέφτουν,ο ουρανός γεμάτος σύννεφα,καί έπιασε καί λίγο ψυχρούλα φίλες μου.











Η θάλασσα γεμάτη κύματα,ευτυχώς σήμερα ήταν καί ζεστή καί γαλήνια μέ μικρά ψαράκια κάτω στόν βυθό.

                                                                    Autumn creation [ Decoupage }.
Decoupage.....shabby chic,χαρτοπετσέτα....
                                                    Tεχνική shabby chic σέ μεταλική γλάστρα......
Decoupage....χαρτοπετσέτα...
                                              Παραγγελία, τό ξύλινο κασπώ γιά τήν μεγάλη μου κόρη!
Decoupage....κρακελέ,χαρτοπετσέτα.....


                   Δωράκια φτιαγμένα μέ πολύ αγάπη γιά τήν φίλη μου Σοφία πού εορτάζη σήμερα!
                                       Εύχομαι χρόνια πολλά φίλες μου,σέ όσες εορτάζετε σήμερα!
Decoupage.....κρακελέ...χαρτοπετσέτα....


                                   Προχθές μία όμορφη πεταλόυδα κάθισε επάνω στό τραπέζι τού κήπου.
                                                                Ευκαιρία νά τήν φωτογραφίσω!!!!



                                              Μιά καλή καί χαρούμενη εβδομάδα σάς εύχομαι φίλες μου!



117 σχόλια:

  1. καλησπέρα Δήμητρά μου και καλή βδομάδα!!!!
    υπέροχες οι δημιουργίες σου!!!! πολύ ωραία τα δωράκια σου!!!
    Σε φιλώ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Lovely photos Dimi especially the first one with the gold leaves and rain.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ωραίες οι καασκευές σου και οι φωτογαφίες σου
    και η πεταλουδίτσα επίσης
    καλή εβδομάδα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σέ ευχαριστώ πολύ Δελφινάκι!!Φιλάκια!!

      Διαγραφή
  4. Wow, these are all lovely images. I love the fall leaves with the rain and the pretty metal pots. Beautiful creations! Have a happy week!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Αν ήσουν εδώ την Παρασκευή ειδικά Δήμητρα δε θα παρακαλούσες να βρέξει...πνιγήκαμε κυριολεκτικά,άσε το αστραποβρόντι!!!και μετά υγρασία, για θάνατο και σιγοψιχάλισμα όλο το Σ/Κ σχεδόν.Σημερα βέβαια ιδέαν δνε έχει! Πολύς όμορφες οι φθινοπωρινές μεταμορφώσεις των γλαστρών σου. Σου έυχομαι μια όμορφη βδομάδα με χαρούμενα χρώματα,σα της πεταλούδας! Τυχερέ φωτογράφε!!!
    Φιλάκια ξαδέλφη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σέ ευχαριστώ πολύ ξαδέλφη!Εδώ λίγο ψιχάλισμα εχθές!!Καλά νά περνάς Χαρούλα μου!!Φιλάκια!!

      Διαγραφή
  6. Δήμητρα επί δύο μέρες εδώ στον Πύργο έβρεχε ασταμάτητα και χθες και σήμερα είδαμε ήλιο.
    Για το decoupage τι να πω, δεν σε φτάνει κανένας!
    Καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ελένη μου σέ ευχαριστώ πολύ!Καλή εβδομάδα φίλη μου!

      Διαγραφή
  7. Hi Dimi, you made beautiful autumn creations. The shabby chic vase is wonderful!!!I love the colours and the flowers that you used to make the decoupage.Marvellous photos.
    Kisses
    Alessandra

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Με βάζεις σε πειρασμό να μετρήσω τα κασπώ (δεν ξέρω πόσα είναι ) να σου τα στείλω μαζί με τις χαρτοπετσέτες ,(αυτές ξέρω πόσες είναι ).......και θα δουλεύεις μέρα -νύχτα .... έλα όμως που σε αγαπώ και θέλω να μη σε κουράσω ....Είδα και τις οδηγίες σου .... αλλά δεν το έχω ... Όπως πάντα οι δημιουργίες σου υπέροχες .Την χαρτοπετσέτα με το μανιτάρι την έχω .. τις άλλες όχι ...
    Ολυμπία

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σέ προκαλώ φίλη μου,στείλε τίς γλάστρες νά τίς φτιάξω!!Πολλά φιλάκια!!

      Διαγραφή
  9. Sehr schöne Einstimmung auf den bunten Herbst mit seiner Vielfalt, möge das Wetter dabei mitspielen und ihn vergolden...

    Lieben Gruß
    CL

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Τι όμορφα όλα!Και η φωτογράφησή σου εξαιρετική...Μπράβο κορίτσι!Φιλιά πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σέ ευχαριστώ πολύ Μαρία μου!Πολλά φιλάκια!!

      Διαγραφή
  11. Καλο φθινοπωρο να εχουμε!!!Πολυ ωραιες οι φωτογραφιες σου ειδικα η πρωτη με τα φυλλα.Αλλα οι δημιουργιες οπως παντα ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΕΣ!!!!Φιλια Αναστασια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Καλημέρα και καλή εβδομάδα!!! Δημιουργικό Σ/Κ πάλι!!! Μπράβο σου! Οσο για την βροχή, τελικά στον Αλιμο έριξε χθες το πρωί... ήταν υπέροχα!!! Σε φιλώ. Callie by anthomeli

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Πολύ όμορφες εικόνες!
    Παλιά ήταν η αγαπημένη μου εποχή το φθινόπωρο.
    Καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καί μένα δέν μου αρέση!Μελαγχολώ!Φιλάκια!

      Διαγραφή
  14. Εδω Δημητρούλα μου βρέχει 4 μέρες συνέχεια. Αλλοτε σιγανά ποτιστικά και άλλοτε δυνατά και καταιγιστικά.
    πολύ όμορφα τα έργα σου για άλλη μιά φορά.
    καλή βδομάδα φιλενάδα μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Πανέμορφα τα κασπώ!!Λάτρεψα το μπουκάλι!Ολα καλοδουλεμένα !!Αψογη η τεχνική σου!!!
    Καλό Φθινόπωρο Dimi !!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σέ ευχαριστώ πολύ Χρυσάνθη!Καλό Φθινόπωρο!!

      Διαγραφή
  16. Όλα είναι υπέροχα,Dimi!Και οι φωτογραφίες και οι δημιουργίες σου!Όσο για τη βροχή..κι εγώ την περιμένω ακόμα!!Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Εξαιρετικές οι φωτογραφίες σου αλλά και οι δημιουργίες σου,μ αρέσουν αυτές οι φθινοπωρινες εικόνες έχουν μια γλύκα και μια μελαγχολία,φιλάκια πολλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σέ ευχαριστώ πολύ Νέλλη μου!Φιλάκια!!!

      Διαγραφή
  18. Στην Πάτρα λύσσαξε η βροχή κι ευτυχώς έχει δροσίσει ! Πολύ ωραίες δημιουργίες, τρελαίνομαι για Shabby Chic ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εδώ λίγο ψιχάλισε Φωτεινή μου!Φιλάκια!!

      Διαγραφή
  19. Kalispera Dimi, The photos you took of the sky were beautiful and I loved the decoupage bottle made with krakela napkin. We had rain, rain and more rain yesterday, but today we have sunshine which makes me happy. Take care, Best Wishes Daphne

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Thank you for your lovely comment Daphne!Wish you the best my friend!

      Διαγραφή
  20. Καλησπέρα!Πολύ ωραίες οι δημιουργίες σου! Σε εμάς εδώ στο Δήμο Πεντέλης βρέχει καρέκλες από το μεσημέρι και μετά..Καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κατερίνα μου λίγο ψιχάλισε εδώ!!Φιλιά!!

      Διαγραφή
  21. Καλή εβδομάδα, Δήμητρα! Ωραιότατα τα κασπώ αλλά και το δωράκι για τη φίλη σου! Οσο για τις φωτογραφίες, είναι ονειρικές! Τα φιλιά μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πέπη μου σέ ευχαριστώ πολύ!Καλό βράδυ!!Φιλάκια!!

      Διαγραφή
  22. Μολις ηρθε και η βροχουλα που τοσο περιμενες.Ευχομαι να σου δωσει εμπνευση να κανεις και αλλες τετοιες ομορφες δημιουργιες.Φιλακια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ηταν πολύ λίγο η βροχή!!Σέ ευχαριστώ πολύ!!Φιλία!!

      Διαγραφή
  23. Καλησπέρα Δήμητρα και καλή εβδομάδα να έχεις μα πολλές και όμορφες δημιουργίες σαν αυτές της σημερινής ανάρτησης.
    Επιτέλους νομίζω ότι μπορούμε να πούμε καλό φθινόπωρο.
    Φίλια δροσερά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σέ ευχαριστώ πολύ Σωσώ!!Καλό Φθινόπωρο!Φιλιά!!

      Διαγραφή
  24. Καλησπέρα φιλενάδα!! Εδώ σταμάτησε η βροχή και μάλλον μετακόμισε προς εσάς!
    'Ομορφες οι φωτογραφίες σου και όσο για τις δημιουργίες τι να πω! Όπως πάντα, μια και μια!
    Θα ανυπομονώ για τις επόμενες...Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Παρασκευή μου,σέ ευχαριστώ!!Φιλάκια!!!

      Διαγραφή
  25. Πανέμορφα τα χρώματα ,οι φωτογραφίες και οι δημιουργίες σου!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Όμορφα θέματα και τέλεια προσαρμοσμένα στο κάθε αντικείμενο!
    Παραγωγικότατη σε βρίσκω γλυκιά μου Aussi!

    Ενδιαφέρουσες όλες οι φωτογραφίες σου, δεν σε αφήνουν να βαρεθείς...

    Ζ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ζαμπία μου σέ ευχαριστώ πολύ φίλη μου!Καλό βράδυ!!Φιλιά!!!

      Διαγραφή
  27. Δήμητρα....
    πολύ μου αρέσει ο τρόπος που δουλεύεις τις χαρτοπετσέτες-)))))
    γήινα ωραία χρώματα,αξιοζήλευτα τα κομμάτια σου.
    Συγχαρητήρια και αυτή τη φορά-)))
    πολλά φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χρυσουλίνι μου χίλια ευχαριστώ κοριτσάκι μου!!Πολλά φιλάκια!!!

      Διαγραφή
  28. Πάρα πολύ όμορφα!!!!κάθε φορά μένω με το στόμα ανοιχτό!!!!φιλιά!!!!καλή εβδομάδα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Εδώ, στο βορά, σήμερα έριξε καλαποδάκια (παιδικά)!!!! Αλλά, για λίγη ώρα, ίσα ίσα να πλυθεί η γειτονιά μας και να λάμψουν τα πεύκα και οι κουτσουπιές.... Τα έργα σου πάααααρα πολύ όμορφα και καλοφτιαγμένα, υπέροχες επιλογές χρωμάτων και σχεδίων!
    Φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φιλία μου ,σέ ευχαριστώ πολύ!!Φιλάκια!!(Από βροχή εδώ,λίγες ψιχάλες έριξε)!!

      Διαγραφή
  30. Ciao cara quante cose belle! sei bravissima.. poi le foto spettacolari... bacioni lu.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Πόσο μου αρέσει να έρχομαι εδώ Dimi, Μου φτιάχνεις την ημέρα!
    Ολα υπέροχα, όπως πάντα, φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σέ ευχαριστώ πολύ Ερη!Καλές μαγειρικές δημιουργίες σού εύχομαι!!Καλά νά περνάς φίλη μου!

      Διαγραφή
  32. Beautiful images Dimi.

    You are so creative.

    Well done.

    x Fiona

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Πανέμορφες εικόνες!!!
    Η πεταλούδα είναι φανταστική!!
    Τι να πω για τις υπέροχες δημιουργίες σου?
    Ό, τι κι αν πω λίγο θα είναι!!
    Φιλιά και καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Mαράκι μου σέ ευχαριστώ πολύ!!Καλά νά περνάς!!Φιλάκια!!!

      Διαγραφή
  34. I really love your autumn picture of leaves - I love the autumn for all of the lovely warm colours!!!
    Your creations are really pretty - you are clever :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΕΣ ΟΛΕΣ ΟΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ ΣΟΥ!!!!ΤΕΛΕΙΕΣ!!!ΚΑΙ ΟΙ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΣΟΥ ΠΑΝΕΜΟΡΦΕΣ!!!!ΚΑΛΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΚΑΙ ΚΑΛΟ ΞΗΜΕΡΩΜΑ!!!!ΦΙΛΙΑ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. Hello Dimi!
    You have a beautiful blog. I love your photographs and the gorgeous art on the pots, plate and jar. The detail on the jar is exquisite.
    Thank you for visiting me from Olympia. She has become a good friend to me.
    I love that you have a Melbourne/Australian flavour to your blog. You will know a lot of what is happening here from your brother. Nice to know that you were born here:)
    I will be looking in often.
    Have a great week,
    Betty

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Thank you Betty for following me !Im so happy that i find you via Olympia!Your my second friend from Melbourne!All my love to Melboune!!Kisses!!

      Διαγραφή
  37. Great pictures / collages showing.
    The weather here currently.: Rain + 12 degrees.
    Wish you a good day :)
    Hugs Hanne Bente

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Dear Hanne!Im still swiming in the sea!We have a nice weather here!Wish you all the best my friend!Kisses!!

      Διαγραφή
  38. Πολύ όμορφες φωτογραφίες που
    αναδεικνύουν τις υπέροχες
    δημιουργίες σου !
    ΄Οσο για τη βροχή, φύγαμε από την Αθήνα
    με καταιγίδες και ήρθαμε προς τα εκεί,
    συγκεκριμένα στον Κουβαρά,
    που έχουμε εξοχικό και δεν έπεφτε στάλα!
    Φιλιά, να έχεις μια καλή μέρα !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γειτονοπούλα Σοφιά μου?Σέ ευχαριστώ πολύ φίλη μου!Φιλάκια!!

      Διαγραφή
  39. Πολύ όμορφες δημιουργίες και φωτογραφίες!
    Πολλά φιλιά απ' τον βορρά ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι πού σέ βρήκα φίλη μου!Θά τά λέμε!!Φιλιά!!

      Διαγραφή
  40. Το φθινόπωρο χαρακτηρίζεται από πολύ όμορφη χρωματική παλέτα και δίνει έμπνευση για πολλές δημιουργίες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. Τα ντεκουπάζ και οι φωτογραφίες σου είναι πραγματικά χάρμα οφθαλμών!Μου άρεσαν όλα ιδιαίτερα το κασπώ, μιας και έχω αδυναμία στα λουλούδια!Πολλά φιλάκια, είναι όλα υπέροχα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σέ ευχαριστώ πολύ Πινελιά μου!Φιλάκια στά γλυκούλια σου ζωάκια!!

      Διαγραφή
  42. Δημητρά μου τι όμορφη φθινοπωρινή εμφάνηση το blog σου!και τι όμορφες φώτο!!καλή εβδομαδα κορίτσι μου!
    φιλιά πολλά! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι πού σού αρέση φίλη μου!Πολλά φιλάκια Ελλη μου!!

      Διαγραφή
  43. Καλη εβδομαδα να εχουμε Δημητρα μου!Πολυ ωραιες οι δημιουγιες σου, ιδιως το κασπω για την κορουλα σου!
    επισης λατρευω το νεο header!
    kisses
    Anastasia
    http://natbeesfashion.blogspot.co.uk/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αναστασία μου,σέ ευχαριστώ πολύ κοριτσάκι μου!Φιλάκια!!!

      Διαγραφή
    2. Dear Marcela,thanks for your lovely comment my friend!Wish all the best!xxxx

      Διαγραφή
  44. Beautiful photos and post, as always Dimi!!!
    I love the decoupage!!!
    Have a good week! and my G+ for you....

    Besos, desde España, Marcela♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δημητρα μου τι κάνεις παιδάκι μου θα με τρελάνεις ,τι λήψεις φωτο είναι αυτές, τι χρώματα ουρανού και γης!!!!Ε!και με την πεταλούδα σήκωσα ψηλά τα χέρια!!!Το ωραίο ντεκουπάζ πάει ασορτί με την εποχή,χρώματα γλυκά γαλήνια λίγο παλ όπως τα απαθανατίζει η παλέτα του φθινοπώρου!!!!Καλό απόγευμα με φιλάκια από την άσταστη Κομοτηνή

      Διαγραφή
    2. Εφη μου,όπου καί άν σταθώ βγάζω φωτογραφίες!Καινούργια τρέλλα!!Φιλάκια φίλη μου καί σέ ευχαριστώ πολύ!!

      Διαγραφή
  45. Πανέμορφες οι φωτογραφίες σου!! Πραγματικά υπέροχα τα δημιουργήματά σου!! Τέλεια όλη η ανάρτηση!!
    Φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  46. Really lovely, Dimi and as you announced - autumnlike! Unfortunately... ;o) Christa

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  47. Lindas as decoupages.
    borboleta é sinal de sorte!
    abraço

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  48. sim, é uma foto tirada do apto da minha filha!
    na cidade de Porto Alegre!
    o temporal se formando!
    bj

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  49. Από την ώρα που έκανες την ανάρτηση, έ, έριξε κι εδώ μια βροχούλα! Να μην έχουμε παράπονο! Εγώ πάντως συνεχίζω τα μπάνια και σήμερα η θάλασσα ήταν πολύ καλή ! Είμαστε τυχερές που ζούμε κοντά στην θάλασσα!!!
    Πολύ όμορφες τόσο οι φωτογραφίες σου όσο φυσικά και οι νέες σου δημιουργίες. Φιλάκια καληνύχτας !!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σέ ευχαριστώ πολύ φίλη μου!Καί εγώ πηγαίνω κάθε πρωί γιά μπάνιο!Σκέπτομαι νά γίνω χειμερινή κολυμβύτρια!!Χαχαααα!Αστεία λέω!!Καλό βράδυ!!

      Διαγραφή
  50. Δημητρούλα μου, δεν σε ξέχασα. Η αλήθεια είναι ότι όπως θα βλέπεις κι από το ιστολόγιο μου, μπαίνω μια φορά την εβδομάδα, κι αν.. Έχω πολύ τρέξιμο αυτή την περίοδο με την δουλειά και την σχολή, αλλά σε διαβάζω όταν μπαίνω. Πώς μπήκε το φθινόπωρο εκεί; Εδώ μας ξεγέλασε η άνοιξη, μια έρχεται, μια φεύγει. Ξέρεις τώρα πώς είναι με την υγρασία εδώ στην Μελβούρνη. Που καιρός για κατασκευές/δημιουργίες τώρα... Σε φιλώ και σε ευχαριστώ που περνάς :)*

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αγριμάκι μου,νάσαι καλά καί να περνάς καλά στά ξένα πού είσαι!!Φιλάκια φίλη μου!!

      Διαγραφή
  51. Πολύ πολύ όμορφες οι φωτογραφίες σου και όλες σου οι δημιουργίες!Λατρεύω τις φθινοπωρινές εικόνες που επέλεξες!Φιλάκια πολλά και καλό μεσημέρι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σέ ευχαριστώ πολύ Σπυριδούλα μου!Φιλάκια!!

      Διαγραφή
  52. πολυ ωραιες οι φωτογραφιες!
    αυτο αναρωτιομουν κ γω εχθες!
    τοσα συννεφα κ καθολου βροχη!περιεργο!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  53. Ωραιες εικονες και καλλιτεχνήματα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  54. Τα καλλιτεχνήματα σου ακαταμάχητα!!!
    Στα χρώματα..στην κατασκευή...και οι εικόνες από το Λαγονήσι οικείες και πανέμορφες!
    Αυτή την παραλία την λατρεύω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς ήρθες φίλη Αντιγόνη!Σέ ευχαριστώ πολύ!Θά τά λέμε!Εχουμε κοινό κάτι πολύ αγαπημένο!Τήν Αχτίδα μας!Φιλιά!

      Διαγραφή
  55. Όλα σου πανέμορφα!! Φωτογραφίες και δημιουργίες!!!Μπράβο σου!!!φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  56. Good morning Dimi
    Thank you for your comment, I appreciate them.
    I can not tell you why your morning greeting (comment) does not come on my blog.
    Weather here: rain + 7.6 degrees
    Wishing you a great Thursday.
    Hugs Hanne Bente

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  57. πανέμορφα είναι!! πολύ μου άρεσε το ξύλινο κασπώ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σάς ευχαριστώ πολύ γιά τά όμορφα σας σχόλια!
Thank you for your kind comments!

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...