Παρασκευή, 28 Σεπτεμβρίου 2012

Drivιng in coastal areas and port ,of Eastern Attica Athen

Driving in coastal areas and port, of Eastern Attica-Athens..

Πολύ ωραία ημέρα σήμερα!Δέν πάω μία βόλτα έως τήν Παλαιά Φωκαία στήν Ανάβυσσο, νά πάρω ψαράκια από τά καίκια!Φεύγω από Λαγονήσι οδηγώντας πρός Σαρωνίδα.

       Φτάνοντας στήν Σαρωνίδα αντικρίζω αυτές τίς μικρές νησίδες στήν θάλασσα.




                Πρίν φτάσω Ανάβυσσο,είναι η περιοχή, ο Αγίος Νικόλαος.



Φτάνω Παλαιά Φωκαία στό όμορφο λιμανάκι πού ερχόμουν από μικρή εδώ μέ τούς γονείς μου!Πού νά ήξερα τότε ότι θά έμελλε νά είναι η περιοχή πού θά ζούσα μόνιμα 30 χρόνια μέ τήν οικογένειά μου!Καί πού δέν τήν αλλάζω μέ τίποτα!!



Ψάρια βέβαια δέν βρήκα αλλά συνάντησα φίλους,περπάτησα στήν προβλήτα,χάζεψα τούς ερασιτέχνες ψαράδες,τά ψαράκια στήν θάλασσα,καί νά!!Βλέπω μικρές ζαργάνες!








Θεατράκι Παλαιάς Φωκαίας...

Είπα μία καλημέρα νοερά στήν γειτονοπούλα μου Marie Anne,καί έφυγα γιά καφέ στήν κόρη μου,πού μένη εκεί κοντά!

                              My decoupage creations.....
Πιάτο μέ χαρτοπετσέτα καί Inka Gold της Viva....



Ξύλινος καθρέφτης μέ παλαίωση ,χαρτοπετσέτα καί stensils...

        Σάς εύχομαι φίλες μου ένα πανέμορφο καί ξεκούραστο Σαββατοκύριακο!!




78 σχόλια:

  1. Τι όμορφη ανάρτηση!!!!! Μια τόσο ζεστή μέρα σαν την σημερινή κατάφερες να μας πας μέχρι την παραλία και να μας δροσίσεις!!!!!! Μα και οι δημιουργίες σου υπέροχες!!!! Καλό Σαββατοκύριακο!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σέ ευχαριστώ πολύ Βίκυ μου!Καλό μήνα!Φιλιά!

      Διαγραφή
  2. Ax,Dimi μου,τι μου θύμισες!!!!Στην Παλαιά Φωκαια έκανα κι εγώ διακοπές,όταν ήμουν μικρή!Εκεί έμαθα να κολυμπώ!!Έχω πολύ όμορφες αναμνήσεις!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αλήθεια φίλη μου?Καλό μήνα!Φιλάκια!!

      Διαγραφή
  3. λάτρεψα αυτή την ανάρτηση..παντού η αγαπημένη μου θαλασσίτσα..το σπιτάκι μου
    και επίσης μου θύμισαν το λιμανάκι της Αγ. Νάπας που ανακάλυψα φέτος στις άδειες μου και το λάτρεψα πολύ το λιμανάκι
    και οι κατασκευές πολύ όμορφες με ωραία χρώματα
    σου εύχομαι όμορφο καί ξεκούραστο Σαββατοκύριακο!!
    υγ-μήπως είδες και κάνα δελφινάκι εκεί τριγύρω; :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν είδα δελφινάκι!Πολύ θά τό ήθελα!Φιλάκια!!

      Διαγραφή
  4. Kαλό σ/κ..εύχομαι!!
    Τι όμορφες καλοκαιρινές εικόνες,μας χάρισες;
    φιλάκια<3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Μπορεί ψάρια να μην βρήκες, αλλά πέρασες όμορφα και μεις απολαύσαμε μερικές φυσικές ομορφιές και κάποιες άλλες φτιαγμένες από σένα.
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Εγώ αναμνήσεις από Π.Φωκαία δεν έχω, ως είναι φυσικόν, όμως οι εικόνες σου είναι υπέροχες και σ΄ολη την Ελλάδα είναι ίδιες έχουν το απέραντο γαλάζιο με τα μικρά και μεγάλα λιμανάκια τους,και έτσι τις καταχάρηκα μιας και το καλοκαίρι καλά κρατεί.... 'Ομως δεν θα τα πάμε καλά με την συγκεκριμένη χαρτοπετσέτα !!!! γιατί την καταξοδεύεις εδώ και εκεί!;;;!!! και εγώ δεν έχω καμία από δαύτες;(εννοώ το τριανταφ.) η άλλη σου δημιουργία είναι πάρα πολύ όμορφη, εξάλλου είναι από τα αγαπημένα μου μοτίβα και την χρησιμοποιώ συχνά... Σε φιλώ από δεξιά και από αριστερά και σου εύχομαι ευχάριστο απόγευμα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εφη μου,υπάρχη απόθεμα γιά εσένα μαζί μέ φρέσκο υλικό!!Σέ ευχαριστώ φίλη μου!!Φιλάκια!!

      Διαγραφή
  7. Beautiful photos of Attica. It looks like a nice place to visit.
    Your decopage today is lovely
    Thanks Dimi
    val

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Γεια σας Dimi
    Όμορφη, όμορφες φωτογραφίες σας δείξω.
    Εκεί θα ήθελα να πάω για μια βόλτα .....
    Ευχόμαστε να έχετε ένα καλό ηλιόλουστο Σαββατοκύριακο :)
    Αγκαλιές Hanne Bente

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. είναι καταπληκτική αυτή η διαδρομή όντως!!!!και η θάλασσα ένα όνειρο!!!!
    ζηλεύω!!!!!
    πολύ ωραίο το πιάτο σου και ο καθρέφτης!!! μου αρέσουν πολύ τα λουλούδια!!!
    έψαχνα κι εγώ να δω τις ζαργάνες!!!!χαχα!!! ευτυχώς είχες το βελάκι!!!
    Καλό σαββατοκύριακο να έχεις Δήμητρά μου κι αν βρεις ευκαιρία βούτα!!!
    Φιλάκια!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σέ ευχαριστώ πολύ φίλη μου!!Φιλάκια!!

      Διαγραφή
  10. Καλώς σε βρήκα!
    Το χρειαζόμουν λίγο καλοκαιράκι ακόμα, έστω και μέσα από τις φωτογραφίες σου!
    Θα τα λέμε!
    {Fan, όπως λέμε sofan!}

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Τι όμορφα Dimi που μας ταξίδεψες!...
    Οι δημιουργίες σου απίθανες!!!
    Καλό Σαββατοκύριακο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Τι όμορφες φωτογραφίες! Μου θυμίζουν καλοκαιράκι. . .Καλό σαββατοκύριακο να έχεις! Πολλά φιλούθκια :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Βασιλικούλα σέ ευχαριστώ πολύ κοριτσάκι μου!!Φιλιά!!

      Διαγραφή
  13. Δεν έχω έρθει ποτέ σε αυτά τα μέρη!
    Φαίνεται πολύ όμορφη η περιοχή που μένεις Dimi μου.
    Και για ψάρεμα νομίζω θα είναι τέλεια !
    ΠΟλύ όμορφες οι φωτογραφίες σου αλλά και οι δημιουργίες σου όπως πάντα!
    Καλό Σαββατοκύριακο! Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σέ ευχαριστώ Παρασκευή μου!Καλό μήνα!Φιλάκια!!

      Διαγραφή
  14. Τι ωραίες φωτογραφίες!
    Ωραία να ζεις κοντά στη θάλασσα!
    Και πολύ ωραίες δημιουργίες!
    Καλό σαββατοκύριακο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ντέμη μου σέ ευχαριστώ πολύ!Φιλάκια!!

      Διαγραφή
  15. Oh Dimi!!!Gorgeous photos and a dreaming place!!I love your Greece, your sea, your beaches.
    Kisses
    Alessandra

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. πολύ όμορφη η περιοχή σου ,δεν την έχω επισκεφτεί ποτέ..καλό Σαββατοκύριακο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Ήμουν πέρσυ το καλοκαίρι στην Παλαιά Φωκαία!!εκεί μάλιστα που είναι το τραμπολίνο βγάλαμε φωτογραφίες!!!Έχουμε φίλους εκεί!φιλιά καλό σκ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δέν τό πιστεύω Δεσποινάκι!Αλήθειά?Φιλάκια!!

      Διαγραφή
    2. είδες μικρός που είναι ο κόσμος;περάσαμε πολύ ωραία!!!!!φιλιά!!!!

      Διαγραφή
  18. Αυτες οι φωτογραφιες ειναι που με κανουν να προτιμω να κανω 35 χλμ για να παω στην δουλεια και ας ξοδευω τα λεφτα στην βενζινη!!!Φιλακια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πόσο δίκιο έχης φίλη μου!Συμφωνώ!!Φιλάκια!!

      Διαγραφή
  19. Πάλι με ομορφιές γέμισες το blog σου!!!Όποιο μέρος κι αν κοιτάξεις στην Ελλάδα είναι μαγευτικό!!!Και η περιοχή σας δεν στερείτε ομορφιάς!!! Φιλιά πολλά πολλά και καλό ΣΚ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Ωραίες φωτογραφίες ,πολύ όμορφα μέρη μας τα έδειξες τόσο όμορφα,γαλήνεψε το βλέμμα μας,το πιάτο μου άρεσε πίσης πολύ,καλο βράδυ Δημητρούλα μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Wonderful photos!!!! and adorable decoupage!!
    Have a nice weekend! and my G+ for you, Dimi...

    Besos, desde España, Marcela♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Τούτη την εποχή η Φύση είναι ΦΑΝΤΑΣΤΙΚΗ!Τόσο ήρεμη!τόσο καθάρια!κι εσυ την απέδωσες ακόμα ομορφότερα ξαδέλφη μου.Να την απολαμβάνεις όπως & όσο μπορείς κι εμείς τις δικές σου δημιουργίες που είναι πάντα elegance!!!Φιλάκια πολλά

    Προχθές συναντηθήκαμε με την Κική και της έδωσα δια ζώσης τα φιλιά σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ξαδέλφη,σέ ευχαριστώωωωω!!Φιλάκια!!!

      Διαγραφή
  23. Πάρα πολύ ωραία βόλτα...μύρισε θάλασσα πάλι!!!
    Το πιάτο και ο καθρέπτης καταπληκτικά!
    Φιλιά και καλό Σαββατοκύριακο!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Αχ, πόσο σε ζηλεύω!! Είσαι τόσο μα τόσο κοντά, στον μεγάλο μου έρωτα : τη θάλασσα!! Να τη χαρείς όσο περισσότερο μπορείς!! Ρομαντική η βολτούλα που μας πήγες στην παραλιακή! Πανέμορφες οι δημιουργίες σου και καλόγουστες! Φιλιά και καλο Σ/Κ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πέπη μου σέ ευχαριστώ πολύ!!Φιλάκια!!

      Διαγραφή
  25. Τι ομορφιά! Και η θάλασσα τόσο γαλήνια!! Σε καλούσε να κολυμπήσεις!!
    Τα δημιουργήματά σου, τέλεια για άλλη μια φορά! Με μία μικρήηηη αδυναμία στον καθρέπτη!! Απίθανος!!
    Να περνάς όμορφα, πάντα!!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Kalispara Dimi, The beautiful blue sea and sky is just wonderful.I could sit on a chair, drink coffee and be happy. You are so clever, your decoupage is beautiful. Have a lovely weekend. Best Wishes Daphne

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. όμορφες ταξιδιάρικες εικόνες Δήμητρα.Ομορφες δημιουργίες...ο καθρέφτης ξεχωρίζει-)))
    πολλά φιλιά,και σε ευχαριστώ για το σχόλιό σου-)
    καλο ΣΒΚ-)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χρυσουλίνι μου σέ ευχαριστώ γλυκειά μου!Φιλάκια!!

      Διαγραφή
  28. 'Ετσι μπράβο Dimi μου ! Διαφημίζεις τις περιοχές μας με τον καλύτερο τρόπο ! Ευχαριστώ και για τον νοητό χαιρετισμό σου. Νά'σαι καλά φιλενάδα !!
    Η θάλασσα σήμερα ήταν υπέροχη! Τα έργα σου και πάλι πολύ όμορφα και τα μοτίβα ξεχωριστά. Τα τριανταφυλλάκια αυτά είναι περιζήτητα απ' ότι κατάλαβα. Κι εγώ έχω μόνο μία τέτοια χαρτοπετσέτα.
    Φιλάκια πολλά και καλή Κυριακή !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σέ ευχαριστώ πολύ φίλη μου!Ηρθα από τά μέρη σου βόλτα!Φιλάκια!!

      Διαγραφή
  29. You do live in a beautiful part of the world. I really like how the sky and sea are just about the same colour. Beautiful!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. τι όμορφες εικόνες!!! πολύ όμορφα και αυτά που έφτιαξες!! φιλάκια, πάντα δημιουργική!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Dear Dimi,
    I'm sorry I havn't been in touch. I don't know how I have missed your recent posts! They are all lovely:) I have been catching up.
    I love your craft work and the mirror with beautiful roses is gorgeous. Also, what beautiful scenery of places you have been visiting. I think Greece must be amazing.
    You may know that it was the grand final of the footy here yesterday. I was excited watching on TV. I used to support Sth.Melbourne before they moved to Sydney and so now I follow Sydney Swans. They played against Hawthorn yesterday and it was a very exciting game. Very close all the way through the last quarter and a nail-biting finish, but Sydney won in the end!
    It has become very cold again, after some nice warm days - just Spring in Melbourne!! How long since you left Melbourne? Hope your brother has a nice holiday:)
    Thank you very much for all of your comments. It's so nice to be in touch with someone who came from Melbourne:) I love your blog and all that you show us with craft and beautiful places.
    Have a good week-end!
    Betty

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Γεια σας Dimi
    Σας ευχαριστώ για τον χαιρετισμό σας.
    Ευχόμαστε να έχετε μια καλή ηλιόλουστη Κυριακή - Σήμερα έχουμε Κυρ
    Τον Σεπτέμβριο, θα λάβει πάνω από 130 χιλιοστά βροχής.
    Αγκαλιές Hanne Bente

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. να σαι καλα..χαρουμενη Κυρια κη..πολλα πολλα φιλια..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Πάντα με όμορφες εικόνες συνοδεύεις τις ωραίες δημιουργίες σου!!Μπράβο Dimi!!! Είδα και τις υπόλοιπες αναρτήσεις, όλα πολύ όμορφα!!Φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Dimi, you have shown me such a beautiful part of Greece. It is a lovely place, the sea is gorgeous. I would love to visit there. Wonderful post and photo, hope you are having a great weekend!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. ΓΕΙΑ ΣΟΥ DIMI!!!!!!1 HΡΘΑ ΝΑ ΒΡΩ ΚΑΙ ΝΑ ΔΩ ΤΟ ΣΠΙΤΑΚΙ ΣΟΥ...ΜΑ ΤΙ ΩΡΑΙΟ BLOG...!!!!!
    KAI H ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΣΟΥ ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΠΟΛΥ..ΤΑΞΙΔΙΑΡΙΚΗ!!!
    ΣΕ ΦΙΛΩ..ΚΑΛΕΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. Γεια σου αγαπητέ Dimi.
    Ευχαριστώ για το σχόλιό σας.
    Είναι Valter σύζυγό μου ως φωτογράφηση (ο άνθρωπος πίσω από την κάμερα) - γράφω το blog (Hanne Bente) .....
    Ευχόμαστε να έχετε μια καλή Κυριακή το βράδυ :)
    Αγκαλιές Hanne Bente

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. Love the coastal pictures

    Would love to hear about life in Greece and how the recession is affecting people the media seems so negative and Greece is a country I love.

    Have a great evening

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. Πολύ ωραίες φωτογραφίες... και τι όμορφη όλη αυτή η περιοχή!!! Είσαι τυχερή που μένεις εκεί.
    Και πολύ πολύ όμορφα τα έργα σου!
    Καλή βδομάδα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. Ευχαριστώ πολύ για το όμορφο ταξιδάκι που μας πήγες!! Πανέμορφο το μέρος που ζείτε!!Τα πανσεδάκια σου καταπληκτικά!!!Και η κορνίζα ωραία, αλλά μου άρεσε τρελά η Ελιά στην προηγούμενη ανάρτησή σου!!!Πανέμορφη!!!Μπράβο σου Δήμητρά μας, υπέροχα όλα σου!!! φιλάκια και απόλαυσε την θάλασσά σας με τα νησάκια της και για μας!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. Πόσο τυχερή είσαι που ζεις εκεί Δήμητρα!!
    Αν ήξερες πόσο καλό μου έκανες με αυτές σου τις φωτογραφίες...Μου λείπει η εικόνα της θάλασσας. μου λείπει η Ελλάδα.

    Σε ευχαριστώ λοιπόν.

    Και ο καθρέπτης και το πιάτο είναι πολύ όμορφα.

    Σε φυλώ γλυκά.



    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. καλό μήνα Δήμητρά μου!!!
    Σου έχω βραβείο!!!!
    Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. Καλημέρα και καλό μήνα!Οι φωτογραφίες από τα μέρη σου είναι πολύ ωραίες!Ελλάδα παιδί μου!Όπου και να κοιτάξεις είναι ωραία!Οι δημιουργίες σου είναι πραγματικά καλλιτεχνικές!Έχουν λεπτομέρεια, ταλέντο και μεράκι!Σε ευχαριστώ πολύ για τη στήριξή σου, το ενδιαφέρον σου και τα καλά σου λόγια!Φιλάκια πολλά!Καινούριος μήνας-μόνο με χαρές πλέον!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. Akomi kalokairaki ekei... edw foraw mallies zaketes kai galotses!

    Yperoxes foto kai dimiourgies : )


    Filia xoxox

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. Geia sou Dimi! :)
    Kalimera kai kalo mina!!! Nice to meet you!!! Thank you for your lovely comment and for following my blog! I am following you too now! :) I love your blog too... your creations are wonderful, and so are your photos!
    Polla filia apo Italia from a Greece-lover! :)
    Anna

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  46. Η διαύγεια των νερών στη φωτογραφία με τις νησίδες είναι απίστευτη!!
    Ο καθρέπτης που έφτιαξες είναι φανταστικός! Πανέμορφος και πολύ ρομαντικός!
    Φιλιά και καλό μήνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  47. Φιλεναδα υπέροχες φώτογραφίες..!!!Ο καθρέπτης τέλειος!!!!!Καλή εβδομάδα και καλό μήνα Δήμητρα μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  48. Ευχαριστούμε για τις όμορφες εικόνες!!
    Χάζεψα και πάλι τις δημιουργίες σου!!
    Να έχεις έναν καλό μήνα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σάς ευχαριστώ πολύ γιά τά όμορφα σας σχόλια!
Thank you for your kind comments!

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...