Πέμπτη, 2 Αυγούστου 2012

Αύγουστε καλέ μου μήνα,νά,σουν δυό φορές τό χρόνο!!

         Καλώς μας ήρθες Αύγουστε!

Αύγουστος, ο τελευταίος μήνας τού καλοκαιριού!
Ο μήνας μέ τά σύκα,καί μέ τά σταφύλια!!
Καί επειδή τόν Αύγουστο γιορτάζουν καί έχουν γεννέθλια
φίλες,στρώθηκα καί τούς έφτιαξα δωράκια!

                                Bόλτα μέ ποδήλατο στήν εξοχή!



                               


Καδράκι μέ ριζόχαρτο,χαρτοπετσέτα, καί ρελιέφ χρυσού .


Καδράκι μέ ριζόχαρτο καί χαρ/τα.



                                                     Αγαπάμε όλα τά ζώα!







Καδράκι μέ ριζόχαρτο,χαρτοπετσέτα,στένσιλς καί ρελιέφ χρυσού.Γιά τήν φίλη μου πού πρόσφατα έχασε τό σκυλάκι της.


Καδράκι μέ ριζόχαρτο και χαρ/τα.


                                                    Οστρακα στόν όμορφο βυθό!





Στό καδράκι αυτό,έβαλα ριζόχαρτο,κόλλησα μικρά βοτσαλάκια,καί γύρω γύρω,ασημί πάστα ακρυλική.

Καδράκι μέ ριζόχαρτο καί βοτσαλάκια.




Δοκίμασα γιά πρώτη φορά νά κάνω μωσαικό μέ τσόφλια αυγών!Μέ δυσκόλεψε λίγο ομολογώ!Στό καδράκι ,έβαλα ριζόχαρτο μέ θέμα μωσαικό,κόλλησα τά τσόφλια,τά έβαψα μέ ακρυλικό χρώμα,καί πέρασα πατίνα μεταλλιζέ από επάνω.Σχεδίασα μέ χρυσό ρελιέφ τά σημεία πού ήθελα!

Καδράκι μέ ριζόχαρτο καί τσόφλια αυγών.

Παρέλαβα καί δωράκια-βραβεία από τίς φίλες bloggers,Κατερίνα(Positive Thinking Female Code,καί από τήν Δεσποινα(Ηappy Craft Hour).





Kατερίνα καί Δέσποινα,σάς ευχαριστώ πολύ γιά τά όμορφα βραβεία σας,καί σας εύχομαι νά χιλιάσετε τά μέλη σας,καί καλές αναρτήσεις!!Καλούμαι λοιπόν νά απαντήσω σέ 7 αλήθειες!!

1ο)Αγαπώ τήν οικογένειά μου!
2ο)Εκτός από τό ντεκουπάζ,μού αρέση τό πλέξιμο!
3ο)Μού αρέση τό καλοκαιρινό σινεμά!



4ο)Τρελλαίνομαι γιά παγωτά!
 5ο)Μού αρέσουν τά ταξίδια!!
6ο)Μού αρέση νά ακούω ξενη μουσική!
7ο)Θέλω να επισκευθώ τήν ΙΡΛΑΝΔΙΑ!!
Μέ τήν σειρά μου,χαρίζω αυτά τά υπέροχα βραβεία,στίς παρακάτω φίλες bloggers!! 
1η)anthomeli.blogspot.gr.
2η)natbeesfashion.blogspot.gr.
3η)m-ar-t.blogspot.gr
4η)marie-meraki.blogspt.gr
5η)studio34e.blogspot.gr.
6η)manasieirini.blogspot.gr.
7η)fanypap.blogspot.gr.




Επειδή η συμμετοχή γιά τό Summer giveaway,είναι μεγάλη,καί σας ευχαριστώ πολύ φίλες μου,αποφάσισα νά δώσω καί 2ο)δωράκι!Ενα μπουκάλι μέ ντεκουπάζ!




                                    Σας εύχομαι καλό μήνα καί καλό υπόλοιπο καλοκαιριού φίλες μου!!

 














 






 

44 σχόλια:

  1. Τα δώρα σου θα τα χαρούν σίγουρα οι εορτάζουσες!!! Και δεύτερο δωράκι για το give away βλέπω!!!!! Καλό μήνα και σε σένα Δήμητρα , φιλιά πολλά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κική μου,καλό μήνα καί σ΄ε εσένα!!Φιλάκια!!!

      Διαγραφή
  2. Απαντήσεις
    1. Καλό μήνα!!Καλές διακοπές στην όμορφη Κίμωλο!!!

      Διαγραφή
  3. Πολύ όμορφα τα καδράκια σου! Και αυτό με τα τσόφλια πολύ ωραίο φαίνεται! Και το μπουκάλι πανέμορφο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Καλή μου Δήμητρα..καλό μήνα..
    τι γλυκός άνθρωπος είσαι..πολύ όμορφη η σκέψη να κάνεις όμορφα δωράκια για τις φίλες σου
    είναι όλα πολύ όμορφα..τα λάτρεψα όλα όπως και το δεύτερο δωράκι του διαγωνισμού σου

    λίγο περισσότερο λάτρεψα αυτό με τον βυθό (όστρακα στον βυθό)(από μικρή με γοήτευε ο κόσμος του βυθού)

    συγχαρητήρια για τα βραβεία και σου εύχομαι να πας Ιρλανδία

    δελφινοφιλούθκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ωω ξέχασα
      ο αγαπημένος μου μήνας είναι ο Αύγουστος

      Διαγραφή
    2. Σέ ευχαριστώ πολύ καλό μου Δελφινάκι!!Καλές διακοπές!!Φιλάκια!!

      Διαγραφή
  5. DIMI μου, καλησπέρα!!!!!Καλό μήνα και πάλι!
    Σύκα και σταφύλια !!!!!!Αγαπημένα, ελληνικά φρούτα!!!!!!
    Καλέ!!!!!!!Τι έφτιαξες πάλι!!!!!ΑΑΑΑΑ!!!!!!!Τι όμορφα δώρα!!!!!
    Τα τσόφλια μου αρέσουν πολύ!!!Έγινε απίθανο!!!!!!!Το μπουκάλι !!!!!!!!Δείξε μας και το όμορφο κέντημα βρε!!!!!Χα χα χα!!!!!!!το έχω κι εγώ...............
    Πολλά φιλιά!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εφη μου,καλό μήνα!!Σέ ευχαριστώ πολύ!!!Νάσαι καλά!!Από κεντήματα,ειμαι γεμάτη!!Ετοιμάζω τά προικιά της μικρης!!Φιλάκια!!!

      Διαγραφή
  6. Aχ δυστυχως ειναι ο τελευταιος μηνας του καλοκαιριου και ακομα καλοκαιρι εδω δεν ειδα..:(
    Ευχαριστω παρα πολυ το βραβειακι :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τό αξίζης μικρούλι!!Καλά νά περνάς στό όμορφο Λονδίνο!!Φιλάκια!!!

      Διαγραφή
  7. Τι ομορφιές έφτιαξες πάλι !!! Εσύ έχεις ξεφύγει !!!! Μπράβο Dimi μου, έχεις γίνει ξεφτέρι ! Τα καδράκια είναι πολύ όμορφα αλλά και το κρακελέ με τα τσόφλια πολύ πετυχημένο. Να χαίρεσαι και τα βραβεία σου, τα αξίζεις !! Το δικό σου δεν το έχω ξεχάσει, ελπίζω να προλάβω αύριο να το αναρτήσω (θα έχουμε μαστόρους στο σπίτι !). Καλό μήνα και πολλά φιλιά !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σέ ευχαριστώ φιλενάδα!Τό τσόφλι μέ δυσκόλεψε!!Ισως τήν άλλη φορά νά τό δοκιμάσω αλλιώς!!Η κόλλα κάνη θαύματα!!Καλή εβδομάδα!!Φιλάκια Σαρωνικιώτικα!!!

      Διαγραφή
  8. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. καλημερα..πολυ ομορφες δουλειες..μου αρεσε η βαση..που εχεις ..την δανδελα..να τα χαρεις τα βραβειακια..και αλλα τοσα..να σαι καλα..φιλια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Καλημέρα!Μου αρέσουν πολύ οι δουλειές σου!είναι πολύ όμορφα και με γούστο!Αχ, κάνε μας ένα μάθημα για το πώς φτιάχνεις το ριζόχαρτο μπας και κάνουμε και εμείς καμιά καλικατσούνα!Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πινελιά μου,ευχαριστώ!!!Εκανα ανάρτηση γιά τό ντεκουπάζ μέ ριζόχαρτο!!Φιλάκια!!

      Διαγραφή
  11. Δημητρά μου καλημέρα και καλό μήνα!!!!!!τι όμορφα που τα φτιάχνεις!!!!!οι φίλες σου θα ξετρελαθούν!!!!!καλά να περνάς!!!!! φιλιά!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεσποινάκι σε ευχαριστώ πολύ γλυκειά μου!!!Καλά νά περνάς!!Φιλάκια!!

      Διαγραφή
  12. Τόσο όμορφες δημιουργίες, μπράβο σου!!!
    Καλό μήνα να έχεις!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σέ ευχαριστώ πολύ Μαντρίνα μου!!Καλό Σ/Κ!!φΙΛΆΚΙΑ!!!

      Διαγραφή
  13. ΚΑΛΗΜΕΡΑ.ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΑ ΟΛΑ ΤΑ ΚΑΔΡΑΚΙΑ ΚΑΙ ΕΙΔΙΚΑ ΑΥΤΟ ΜΕ ΤΟ ΤΣΟΦΛΙ ΑΥΓΟΥ,ΕΧΩ ΜΑΖΕΨΕΙ ΚΑΙ ΕΓΩ ΓΙΑ ΝΑ ΤΟ ΔΟΚΙΜΑΣΩ ΚΑΠΟΙΑ ΣΤΙΓΜΗ,ΑΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑ ΚΑΛΑ ΕΙΝΑΙ ΛΙΓΟ ΔΥΣΚΟΛΟ.ΤΟ ΔΕΥΤΕΡΟ ΔΩΡΑΚΙ ΣΟΥ ΥΠΕΡΟΧΟ,ΛΑΤΡΕΥΩ ΠΟΛΥ ΤΑ ΜΠΟΥΚΑΛΙΑ.ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ ΓΙΑ ΤΑ ΒΡΑΒΕΙΑ ΠΑΝΤΑ ΤΕΤΟΙΑ.
    ΚΑΛΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΚΑΙ ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σέ ευχαριστώ πολύ giasmin!!Καλό Σ/Κ!!Φιλάκια!!!

      Διαγραφή
  14. Following u back dear! <3
    Can u please have a look at my Facebook page? Let me know what u think!
    http://www.facebook.com/NamelessFashionBlog

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Thanks for following me ELISA!!I love your blog!!So full of fashion!!Kisses from Athens!!

      Διαγραφή
  15. Δήμητρα καλημέραααα και καλό μήνα!!!Ευχαριστώ τόοοσο πολύ για το βραβείο!!!!και αντε κάνε κάτι να κερδίσουμε ένα απο τα δωρα giveaway!!!Ειναι τέλειαααααααααα!!
    φιλια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γλυκειά μου,Ελλη,τό αξίζεις!!Καλό Σ/Κ!!Φιλάκια!!!

      Διαγραφή
  16. Καλώς σε βρήκα λοιπόν κι εγώ στο σπιτάκι σου.Απ΄ότι πρόλαβα να δω, κάνεις θαύματα με το decoupage, όλα σου τα έργα εξαιρετικά... και είσαι κι εσύ, όπως εγώ "κολλημένη" με εικόνες και φωτογραφίες, που μπορείς να χρησιμοποιήσεις γα τα έργα σου.Πάντα ομορφιές, λοιπόν!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς ήρθες Αρμονία!!Σέ ευχαριστώ πολύ!!Καλό Σ/Κ!!!

      Διαγραφή
  17. Καλό μήνα Δήμητρα!
    Τι όμορφα καδράκια έφτιαξες! Ξεχώρισα αυτό με το θαλασσινό θέμα, καθώς και το πολύ ιδιαίτερο με το μωσαϊκό!
    Φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σέ ευχαριστώ πολύ γιά τήν επίσκεψη Ερμιόνη!!Νάσαι καλά!!Καλό Σ/Κ!!!

      Διαγραφή
  18. Hi Dimi

    Great photos and well done on your awards
    you deserve them
    as you have a lovely blog.

    Happy Weeekend

    x Fiona

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Τhank you very much Fiona!!I,m glad visited me again!!Iwish you i nice weekend in wonderful Ireland!!xxxx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Καλό και δημιουργικό μήνα από την βροχερή Μελβούρνη - να δω πότε θα σταματήσω να γράφω "βροχερή Μελβούρνη"! Χα χα. Άιντε να μπει κι εδώ η άνοιξε να αλλάξει λιγάκι και η διάθεσή μας.. Ζηλεύω που έχετε καλοκαιράκι.

    Το ένα πιο όμορφο από το άλλο, Δήμητρα μου. Περνάω και σου κλέβω συνέχεια ιδέες. Χα χα. Αυτή την τεχνική με τα τσόφλια αυγών δεν την έχω δοκιμάσει, αλλά φαίνεται δύσκολη. Κι εγώ μάλλον δεν είμαι τόσο τολμηρή!

    Σε φιλώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αγριμιώ μου,τό ξέρω οτι έχετε άσχημο καιρό στήν Μελβούρνη!Υπομονή!!Σάν τήν Ελλαδίτσα μας,τίποτα καλύτερο!!Κλέβε όσο θές!!Φιλάκια!!Νά προσέχης!!

      Διαγραφή
    2. Να βάλεις κάποια στιγμή, όποτε ευκαιρήσεις, οδηγίες για την τεχνική με τα τσόφλια αυγών ή μερικές ακόμη δημιουργίες σου. :)

      Άσε, δεν είναι τόσο το κρύο ή η βροχή εδώ στην Μελβούρνη αλλά η υγρασία η οποία περνάει τα κόκαλα και μας έχει τσακίσει. :(

      Διαγραφή
  21. Παντα εχεις όμορφες ιδέες και μου φτιάχνεις την διάθεση.Ολα τα καδράκια είναι πολύ ομορφα και αυτό με τα τσόφλια κλέβει την παράσταση!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δημητρούλα σέ ευχαριστώ πού μέ θυμάσαι!!Καλή εβδομάδα!!Φιλάκια!!

      Διαγραφή
  22. Καλημέρα DIMI μου αυτά που φτιάχνεις είναι πανέμορφα μπράβο σου φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Βασσούλα μου,σε ευχαριστώ πολύ!!!Καλή εβδομάδα!!Φιλάκια!!!!

      Διαγραφή
  23. Eυχαριστούμε Dimi μου. Μας τιμάς πολύ!!!! Σου στέλνουμε τα πιο καλοκαιρινά μας φιλιά. Callie by Anthomeli

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σάς ευχαριστώ πολύ γιά τά όμορφα σας σχόλια!
Thank you for your kind comments!

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...