Κυριακή, 5 Αυγούστου 2012

Green day 7.

   These photos are from the country side of Lefkada island at the Ionian sea.These photos are taken by me.                                


Village Lygia,Lefkada.


Hotel Rouda Bay,(garden).a lot of green!!(Lefkada).


Beach Mikros Gialos(Lefkada).


Olive trees in Lefkada.
Photos from a mountain village at area of Fokida!The name of the village is Athanasios Diakos.
The hotel up in the mountains(VARDOUSIA HOTEL).

Forest of fir trees(green)
The river of the village.(green).
 I am linking at Fiona,s Green Day 7 at Raindrops and Daisies.
raindropsanddaisys.blogspot..com..
for the Green Day 7.







30 σχόλια:

  1. Κάνουμε και διεθνή καριέρα ξαδέλφη;;;
    Οι φωτό χάρμα οφθαλμών, α ρε Πατρίδα αξεπέραστη!!!
    Φιλάκια πολλά Καληνύχτας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ξαδέλφη,φταίη τό επτανήσιο αίμα πού έχω,μέ κάνη νά ψάχνω σέ νέους ορίζοντες,διεθνείς!!!Χα χα!!Καλό είναι νά προβάλουμε τήν υπέροχη πατρίδα μας καί εκτός συνόρων!!Ας όψετε καί η Φιόνα πού είναι από τήν λατρεμένη μου Ιρλανδία!!!Φιλάκια Χαρούλα μου γλυκεία!!!

      Διαγραφή
  2. Υπέροχα μέρη,φανταστικές φωτογραφίες!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Agapimeni mou filenada,kalimera sou.Exoume kairo na ta poume!Oi fotografies sou oles einai YPEROXES!Synxaritiria!Sou stelno tin agapi mou kai ta filia mou.

      Διαγραφή
    2. Μαρί Ελένη,ευχαριστώ πολύ!!Φιλάκια!!

      Διαγραφή
    3. Αντζελά μου,τί κάνης?Ευχομαι νά είσαι καλά!Εχης καί τήν δική μου αγάπη!!Νά ξανάρθης!!Χαρά μου!!Φιλάκια!!!

      Διαγραφή
  3. πολύ όμορφες κ ρομαντικές φωτογραφίες εύχομαι κάποτε να μπορέσω να τις επισκεπτώ κ εγω φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Βάσσω μου,σέ ευχαριστώ!!Αξίζη νά πάς!Πάω συνέχεια τά τελευταία 25 χρόνια!!

      Διαγραφή
  4. εκει πηγα περυσι διακοπες με τους γονεις μου.Μα τι ομορφο νησι!!!!
    φιλια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αναστασία μου,δέν τήν αλλάζω μέ τίποτα τήν Λευκαδίτσα μου!!Φιλάκια!!

      Διαγραφή
  5. Παράδεισος επί της γης!!! Πανέμορφο νησί και οι φωτογραφίες το δείχνουν ολοκάθαρα!!! Τέλειες Dimi!!!!!!!!!
    Φιλιά πολλά πολλά!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ειρληνη μου,κανόνησε να πάς μέ τόν αντρούλι σου!Ειμαι σίγουρη ότι θά ξετρελλαθής!!Φιλάκια!!!

      Διαγραφή
  6. καλησπέρα dimi μου!!!
    πάντα πανέμορφη η Λευκάδα!!!
    δεν χορταίνεις να την βλέπεις!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς ήρθές!!Χαίρομαι!Σέ ευχαριστώ πολύ!!Φιλάκια!!!

      Διαγραφή
  7. Τι ωραια που εβαλες φωτογραφιες απο νησι και απο ορεινο χωριο!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σέ ευχαριστώ πολύ κοριτσάκι!!Φιλάκια!!!

      Διαγραφή
  8. DIMI έχεις δίκιο έλειψα για λίγες μέρες και έχασα μερικές από τις αναρτήσεις σας, αλλά τώρα κάνω βόλτα σε όλα τα blog. Οι φωτογραφίες σου είναι υπέροχες, αλλά και η προηγούμενη ανάρτηση σου είναι καταπληκτική.
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς ήρθές Ελένη μου!!Σέ ευχαριστώ πολύ!!Φιλάκια!!

      Διαγραφή
  9. Ωραίες φωτογραφίες!Όπως έχω ξαναπεί όπου και να πας στην Ελλάδα, θα βρεις πανέμορφα μέρη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πολύ σωστά πινελιά μου!1Σέ ευχαριστώ πολύ!!!

      Διαγραφή
  10. Καλημέρα Δήμητρα…
    Διακοπές τέλος για μένα-)Καταπληκτικές οι φωτογραφίες σου. Έχεις το χάρισμα να μας ταξιδεύεις πάντα τόσο ευχάριστα.Πολλά φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χρυσούλα μου,μού έλειψες!!Καλώς ήρθες!!Νάσαι καλά κοριτσάκι!Περιμένω νέα ανάρτηση!!Φιλάκια!!

      Διαγραφή
  11. Such breath taking views...I so wish i was on holiday up at that hotel! Gorgeous! (visiting via Fiona) :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Thank you dear for visiting me!Wait you soon!!By by!!Kisses in Cornwall!!

      Διαγραφή
  12. Η Λευκάδα πανέμορφη!!!
    Όμορφες όλες οι φωτογραφίες, αλλά η τελευταία είναι σχεδόν εξωπραγματική...τόση ομορφιά!!!
    Μου άρεσε πολύ η όλη ιδέα...πήγα στο σάιτ που δίνεις...
    Καλή εβδομάδα γεμάτη ομορφιές!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Mαρία μου,σέ ευχαριστώ!!Ελπίζω νά σού αρέση η Φιόνα!!Καλή εβδομάδα!!Φιλάκια!!

      Διαγραφή
  13. Το δεύτερο αγαπημένο μου νησί, μετά την Κρήτη!
    Απολαυστικότατες οι φωτογραφίες σου Δήμητρα!
    Φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ερμιόνη μου,σέ ευχαριστώ πού ήρθες!!Καλή εβδομάδα!!Φιλάκια!!

      Διαγραφή
  14. Wunderschöne Aufnahmen in bezaubernder Landschaft...

    Lieben Gruß
    CL

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Vielen Dank,Cloudy!!Wieder zu kommen!!Ιch war sehr glucklich!!Κusse!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σάς ευχαριστώ πολύ γιά τά όμορφα σας σχόλια!
Thank you for your kind comments!

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...