Δευτέρα, 30 Ιουλίου 2012

Μία μικρή εκδρομή στά όμορφα βουνά! (ΔΙΑΚΕΙΑ)

                                  Τί είναι ή πατρίδα μας;
   
                          Τί είναι ή πατρίδα μας;
                           Mήν είν,οί κάμποι;
                           Μήν είναι τ,άσπαρτα ψηλά βουνά;
                           Μήν είναι ό ήλιος της,πού χρυσολάμπει;
                           Μήν είναι κάθε της ρηχό ακρογιάλι
                           καί κάθε χώρα της μέ τά χωριά;........
                                                    Ιωάννης Πολέμης




Τό Σάββατο,ξεκινήσαμε πρωί πρωί μέ τήν δροσούλα μιά μικρή εκδρομή γιά τό χωριό ΑΘΑΝΑΣΙΟς ΔΙΑΚΟς.Κάναμε μία στάση  στά ΚΑΜΕΝΑ ΒΟΥΡΛΑ ,γιά τόν καθιερώμενο μας ελληνικό καφέ,πού ψήνετε στήν χόβολη!

Παραλία ΚΑΜΕΝΑ ΒΟΥΡΛΑ.







Μετά ανηφορίσαμε τον ΜΠΡΑΛΟ,γιά τό χωριό,πού είχαν εκδηλώσεις γιά τό ήρωα τού 1821 ΑΘΑΝΑΣΙΟ ΔΙΑΚΟ τά ΔΙΑΚΕΙΑ!Φτάσαμε στό ξενοδοχείο μας ,πού είναι μές στά έλατα! 

Ξενοδοχείο ΒΑΡΔΟΥΣΙΑ .



Στήν πλατεία του χωριού,είχαν αρχήσει τό γλέντι !Καλεσμένοι ήταν τό χορευτικό συγκρότημα τής ΑΝΑΒΥΣΣΟΥ,δηλ.γειτονόπουλά μας!Ακολόυθησε γλέντι καί διάφορα ψητά!

Χορευτικό συγκρότημα ΑΝΑΒΥΣΣΟΥ.


Μνημείο ΑΘ.ΔΙΑΚΟΥ.



Σέ διάφορες δραστηριώτητες τής εορτής,έλαβε μέρος η εγγονούλα μου,κάνοντας μία ζωγραφιά!

Η ζωγραφιά τής εγγονούλας μου!



Στό ξενοδοχείο πού μείναμε,είχαν μία μικρή φάρμα μέ διάφορα ζωάκια,λάμα,ελάφια,κούνέλια,κρί κρί κατσικάκια καί διάφορα άλλα.


Στήν φάρμα(Λάμα)





Στήν φάρμα.(Ελαφάκια)





Αποχαιρετώντας τό όμορφο χωριό,μείναμε μέ τίς καλύτερες εντυπώσεις!


Η θέα από τό μπαλκόνι τού ξενοδοχείου!Γεμάτο έλατα!



Πρίν τήν μικρή μας εκδομή,έφτιαξα ένα κουτί στήν κόρη μου,καί ένα μπουκάλι δοκιμάζοντας μία άλλη τεχνική ντεκουπάζ πάνω στό όμορφο μπουκάλι ,καί κάνοντας καί λίγη ζωγραφική!Καλώς σάς βρήκα φίλες μου,καλή εβδομάδα,καί πολλά δροσερά φιλάκια!!!!



Μπουκάλι μέ ντεκουπάζ καί ζωγραφική.

Κουτί μέ χαρτοπετσέτα.








                                                              
                        

48 σχόλια:

  1. Όμορφες εικόνες!! Τι ωραίο χωριό!! Οι δημιουργίες σου όπως πάντα υπέροχες!Μπράβο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χριστινάκι μου,χαίρομαι όταν έρχεσαι!Σέ ευχαριστώ!!Φιλάκια!!!

      Διαγραφή
  2. Greetings from Ireland Dimi

    It all looks lovely.

    Glad you had such a great time.

    Fiona

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ηi Fiona!!Thank you so much!!Thanks for visiting my bloghouse!!Your always welcomed!!Give my love to my beloved IRELAND!!Have a nice day!Many kisses from ATHENS!!

      Διαγραφή
  3. Πολύ δροσιστική φαίνεται η εκδρομή σας!Αλλά και τα ντεκουπάζ(με τις ζωγραφικές λεπτομέρειες βεβαίως βεβαίως)...πολύ όμορφα! Τις ευχές μου για πολλές τέτοιες αποδράσεις και ακόμη περισσότερες δημιουργίες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα Μαράκι!!Πώς τά περνάς είς τάς εξοχάς?Σέ ευχαριστώ πολύ!!Σού εύχομαι καλά νά περνάς!!Καλές διακοπες κοριτσακι!!Φιλάκια!!!

      Διαγραφή
  4. πολύ όμορφο μου φαίνεται αυτό το χωριό..
    μου αρέσει που δίνουν τα ονόματα των ηρώων είτε σε χωριά είτε σε οδούς ή όπου αλλού για να μην τους ξεχνά ποτέ ο κόσμος
    πολύ όμορφη και η ζωγραφιά της εγγονούλα σου
    η τελευταία φώτο με την περιοχή με τα έλατα μου θυμίζει μιας αντίστοιχη περιοχή εδώ στην Κύπρο

    δελφινοφιλούθκια κυπριακά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δελφινάκι,καλές διακοπές!!Καλά νά περάσης!!Πολλές δελφινοβουτιές εύχομαι!!Φιλούθκια!!!

      Διαγραφή
  5. Dimi μου την έκανα πάλι την βολτίτσα μου στην Ελλάδα! Τι ωραίες εικόνες! Να εισαι καλά, φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλή μου Ερη,σέ ευχαριστώ πού μέ θυμάσαι!!Καλά νά περνάς!!Πολλά φιλάκια!!!

      Διαγραφή
  6. DIMI μου,
    το μπουκάλι είναι πανέμορφο , μου αρέσουν τα χρώματα αυτά στο σκούρο φόντο!!!!!
    Η εκδρομούλα υπέροχη!!!!!!!!
    Καλή εβδομάδα!!!!!!!!!
    Φιλάκια!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εφη μου,σέ ευχαριστώ πολύ!!!!Τό μπουκάλι είναι φυσιτό τό γυαλί καί δέν ήθελα νά τό χαλάσω!!!Πολλά φιλάκια!!!

      Διαγραφή
  7. Μα τι υπεροχο μπλογκ γεματο θετικη ενεργεια!ΛΑτρευω καφεδακι στην παραλια!Και τι υπεροχη τεχνικη.Γεια στα χερια σου!Ευχαριστω πολυ και για την ψηφο!
    Ακολουθω με ευχαριστηση!

    φιλια
    Αναστασια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αναστασία μου σέ ευχαριστώ πολύ πού ήρθες!!Σού εύχομαι καλή επιτυχία,καί σού αξίζει η πρωτιά!Νά περνάς καλά!!Kisses!!!

      Διαγραφή
  8. Φαίνεται ότι την ευχαριστηθήκατε την εκδρομούλα σας Δήμητρα !!!! Πολύ όμορφες φωτογραφίες ! Τί δουλειά είχε το συγκρότημα Αναβύσσου στην Διάκεια ? 'Εχουν κάποια σχέση ? Το κουτάκι για την κόρη σου είναι πανέμορφο αλλά και το μπουκάλι τόσο ξεχωριστό ! Ποιά είναι αυτή η νέα τεχνική ? Θα μας πείς ?
    Φιλάκια πολλά !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα Μαριάν!!Σέ ευχαριστώ πολύ!!Τά υπόλοιπα εκ τηλεφώνου!!Φιλάκια φιλενάδα!!!

      Διαγραφή
  9. Τι ωραίες ταξιδιάρικες εικόνες! Κι εκείνο το καφεδάκι!!! Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αγαπημένη μου Κικήτσα,πολύ χαίρομαι πού μέ θυμάσαι!!Νάσαι καλά!!Φιλάκια στό ΖΑΝΤΕ μας!!!

      Διαγραφή
  10. Πόλύ ωραίο το χωριό!Μου αρέσουν αυτές οι εκδρομούλες καλοκαιριάτικα!Όσο για το μπουκαλάκι, τέλειο!Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. πολύ όμορφες οι φωτο Δήμητρα!!!και πολύ όμορφο χωριο!Ζηλεύω!!!το μπουκάλι πανέμορφο δεν λέω, αλλα το ροζ κουτί για μας τις ροζοκολλημένες, ΑΠΙΣΤΕΥΤΟ!!!φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ελλη μου,σέ ευχαριστώ!!Επαθες κόλλημα μέ τά ροζ κουτάκια!!Νά σου φτίαξω ένα!!Χα χα χα!!!Στέιλε το τηλ.γιά περισσότερα!!Φιλάκια κοριτσάκι!!Τό σπίτι στήν Πορτογαλία,δέν βγαίνη από τά μάτια μου!!Τό λάτρεψα!!!

      Διαγραφή
  12. Πολύ πολύ όμορφα! Αυτή την ορεινή διαδρομή προς τα χωριά του Μπράλου την κάνω συχνά, αφού έχουμε οικογενειακές σχέσεις προς τα εκεί!
    Είναι πανέμορφα και οι συγγενείς μας τη λένε "Μικρή Ελβετία".

    Και σε άλλα με υγεία Ντίμη μου!
    Ζ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ζαμπία μου,πολυ χαίρομαι πού πάς καί εσύ στά όμορφα χωριά της Φωκίδας!!Είναι τό κάτι άλλο σέ ομορφια!!Πράγματι ΜΙΚΡΗ ΕΛΒΕΤΙΑ!!Πολλά φιλάκια!!

      Διαγραφή
  13. Πολύ όμορφες εικόνες!!
    Και το μπουκάλι και το κουτί είναι καταπληκτικά...μπράβο!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς ήρθες Μαράκι!!Σέ ευχαριστώ πολύ!!Φιλάκια!!

      Διαγραφή
  14. Δήμητρα μου πολύ όμορφες οι φωτογραφίες σου! Πρέπει να περάσατε φανταστικά στην εκδρομούλα σας! Και η ζωγραφιά της εγγονούλας πολύ όμορφη! Όπως και οι δημιουργίες σου! Πολλά φιλούθκια :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Βασιλικούλα μου,σέ ευχαριστώ πολύ κοριτσάκι μου!!Καλά νά περνάς στήν όμορφη ΚΥΠΡΟ μας!!Φιλάκια!!!

      Διαγραφή
  15. Η φωτο με το ξενοδοχείο μέσα στα έλατα...με προκαλεί να την ζωγραφίσω!!!
    Προς το παρόν σου έχω ζωγραφίσει κάτι άλλο..............χα χα χα!!!!!!!!!!!!
    Καλό απόγευμα φιλενάδα!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εφη μου,τήν ζωγραφιά σου,τήν λάτρεψα!!Τολμησέ τό!Ειμαι σίγουρη ότι θά γίνη τέλειο!!Καλό βράδυ!!Πολλά φιλάκια!!!

      Διαγραφή
  16. Γεια σου Δήμητρα.. Θα μου λείψετε και μένα..Σ ευχαριστώ για τις ευχές διακοπών, με το καλό να σας ξανάβρω
    θα επισκεφθώ και το σπιτάκι μου την θαλασσίτσα να πλατσουρίσω :))
    φιλούθκια

    Σας αφήνω μπόλικο υλικό να διάβαζετε :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλές διακοπές Δελφινάκι!!Καλές καί πολλές βουτιές!!Φιλούθκια πολλά!!

      Διαγραφή
  17. Τι όμορφες φωτογραφίες είναι αυτές!!!! Η πατρίδα μας απ' όπου κι αν την δεις είναι πανέμορφη!!!!! Περάσατε καλά και αυτό φαίνεται, πάντα τέτοια εύχομαι!!!! Το μπουκάλι και το κουτί είναι υπέροχα με το κουτί να υπερέχει λιιιιιιίγο για μένα!!!! Σε φιλώ καλή συνέχεια να έχεις !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κική μου,βλέποντας αυτό τό υπέροχο τοπίο μέ τά έλατα καί τά τρεχούμενα νερά,μού ήρθε στό μυαλό μου ,τό όμορφο ποιήμα τού Πολέμη,πού μάθαμε στό σχολείο!Ηθελα νά τό μοιραστώ μαζί σας!!Σέ ευχαριστώ πολύ Κική μου!!Καλά νά περνάς!!Φιλάκια!!

      Διαγραφή
  18. Να περνάτε έτσι όμορφα σε υπέροχα μέρη εύχομαι!!
    Το μπουκάλι και το κουτάκι έγιναν πανέμορφα, μπράβο!!!
    Καλή συνέχεια όπου κι αν είστε!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαντρίνα μου,εύχομαι τό ίδιο καί γιά σένα κοριτσάκι!!Σέ ευχαριστώ πολύ!!Φιλάκια!!

      Διαγραφή
  19. Ax, τι όμορφα όλα!!! Χαίρομαι που κάνετε εξορμήσεις! Πάντα τέτοια με εγγόνια και παιδιά παρέα!!! Σε φιλώ. Callie by Anthomeli

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Callie μου,σέ ευχαριστώ!!!!Περάσαμε ,πολύ όμορφα!!Νάσαι καλά φίλη μου!!Φιλάκια!!!

      Διαγραφή
  20. Ξαδέλφη μου γλυκειά
    Αυτό το όμορφο ποίημα που άνοιξε την ανάρτηση (τοχα χρησιμοποιήσει κι εγω σ αμεσως προηγούμενη) πράγματι είναι μια απεικόνιση της Ελλάδας μας! Οι ομορφιές που μας δείχνεις άγνωστες σ εμένα, με γοητεύουν.
    Να καμαρώνεις τα εγγόνια σου,περήφανη γιαγιά! Οσο για τα καλούδια σου,να επαναληφθώ,ΠΑΝΕΜΟΡΦΑ!
    Καλό Μήνα να έχεις!!!
    Φιλάκιααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Kαλό μήνα ξαδέλφη!!Οταν φεύγαμε από τό χωριό,καί βλέποντας τά ποταμάκια,καί τά δάση μέ τά έλατα,καί θαυμάζοντας τα,θυμήθηκα τό ποιήμα τού Πολέμη,από τά σχολικά μου χρόνια!!Σέ ευχαριστώ πολύ γιά τά γλυκά σου λόγια!!Σού εύχομαι τά καλύτερα ξαδέλφη!!Φιλάκια!!!

      Διαγραφή
  21. Καλό μήνα γλυκιά μου! Σε ευχαριστούμε που μας ταξίδεψες μέσα από τις πανέμορφες φωτογραφίες σου!!! Τι όμορφα μέρη!!! Οι δημιουργίες σου και οι δυο υπέροχες, όπως πάντα άλλωστε! Πολλά φιλιά! Τα λέμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλό μήνα Μαρί!!Σέ ευχαριστώ γλυκειά μου!Καλό βράδυ!!

      Διαγραφή
  22. Πανέμορφα όλα !!!!Οι φωτογραφίες της Ελλάδας μας απίθανες!!!Μπράβο Dimi μου!!!Καλά να περνάτε, φιλάκια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σέ ευχαριστώ πολύ Φανή μου!!Καλό μήνα εύχομαι!!Φιλάκια!!!

      Διαγραφή
  23. χαρουμενο Μηνα..να σαι καλα κοριτσι..πολυ ομορφες φωτο..και το ντεκουπαζ τελοιο..χαιρομαι που σε βρισκω..καλη συνεχεια..φιλια πολλα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς ήρθες Μαρία!!Καλό μήνα σου εύχομαι!!Ερχομαι γιά επίσκεψη!!Φιλάκια!!!

      Διαγραφή
  24. Το μαύρο σου μπουκάλι, ιδιαίτερα όμορφο!!! φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Nice blog you have...wanna follow each other?
    please follow with GFC, just leave me a comment and I'll follow u back!
    http://namelessfashionblog.blogspot.it/
    http://www.facebook.com/NamelessFashionBlog

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Είμαι σίγουρη ότι περνάτε πολύ όμορφα. Το μπουκάλι πανέμορφο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σάς ευχαριστώ πολύ γιά τά όμορφα σας σχόλια!
Thank you for your kind comments!

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...