Τρίτη, 10 Ιουλίου 2012

Καυσωνας ειναι,θα περαση!

Λυγια  Λευκαδα

Μπουκαλια με χαρ/τα και χαρτι δικης μου εκτυπωσης.

Καδρακι με κρακελε 1συστ. και χαρτοπετσετα
Καλημερα! Καυσωνας ειναι,θα περαση!! Η φωτογραφια  που τραβηξα ,ειναι απο παλιες διακοπες στην Λυγια Λευκαδος!!Δεν ειναι ωραια?Εκει επρεπε να ειμασταν τωρα!! Αλλα που τετοια τυχη φιλες μου!! Εδω εμεις να βραζουμε στο καζανι της Αθηνας!!Τα μπουκαλια που εφτιαξα ,ειναι για το BLUE BEACH BAR της φιλης μου Βικης,ειναι με χαρτοπετσετα και χαρτι δικης μου εκτυπωσης!Μου τα ειχε παραγγειλη για τις κορες της.Εχθες ξεχασα να βαλω το καδρακι που ειχα φτιαξει και που ταιριαζε με το ΠΑΡΑΘΥΡΟ ΜΕ ΘΕΑ!Το εφτιαξα με χαρτοπετσετα και στο πλαισιο,εκανα κρακελε 1 συστ,.Καλο μεσημερι σας ευχομαι!!Πολλα δροσερα φιλακια!!

50 σχόλια:

  1. Υπομονή μια εβδομάδα ακόμα... μετά κατεβαίνει η θερμοκρασία!!! Σε φιλώ. Callie by Anthomeli

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κανω αλλα ποσο?Την ζεστη δεν την μπορω με τιποτα!!Φιλακια!!!

      Διαγραφή
  2. ειμαι πολυ χαρουμενη που σε γνωρισα καλη μου Ντιμι. περιμενω παντα με χαρα να ερθεις στο σπιτακι μου να διαβασω το σχολιακι σου και με την ιδια χαρα περιμενω να κανεις νεα αναρτηση νεα δημιουργια να ερθω στο σπιτακι σου να τα διαβασω..

    τι ομορφες δημιουργιες μου αρεσουν πολυ πολυ..

    και η φωτο της λευκαδας μου αρεσει

    αυτο στο εικονακι με το όνομα σου στο τελος πως το κανες; μου αρεσε, θελω να κανω κι εγω για το μπλογκακι μου

    ευχαριστω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ευχαριστω για το εμαιλ, απαντησα με εμαιλ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. βλεπεις τωρα τη φωτο στην αναρτηση εκδηλωσης του μαρι; ευχαριστω που μου το ειπες

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. DIMI μου,
    είναι τόσο όμορφα τα μπουκάλια σου!!!! Άψογη δουλειά!!!!!!!Το καδράκι όμως κλέβει την παράσταση!!!!!!!Μου αρέσει πάρα πολύ!!!!!!!!
    Η Λευκάδα ε; χα χα χα!!!!Η κόρη μου έχει κι αυτη φωτο.την ξέρεις; Πήγαινε στο ZETAS MAGICWORLD. Θα το βρεις στα ιστολόγιά μου....
    Σου στέλνω πολλά φιλάκια!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εφη μου εχθες κατα τυχη μπηκα και το ειδα!!Να την χαιρεσαι την κορουλα σου!!Ελεγα να αφησω σχολιο αλλα διστασα λογω της ηλικιας της!!Πολυ ομορφα ειναι εκει!!Νασαι καλα,φιλακια!!

      Διαγραφή
  6. DIMI τι να πρωτοπω?? Καλά η Λευκάδα είναι εδώ και πολλά χρόνια για μένα όνειρο διακοπων. Κάθε χρόνο λέμε ΄θα πάμε στη Λευκάδα και όλο κάτι συμβαίνει και πάμε αλλού.
    οσο για τις δημιουργίες σου, τι να πω τέτοια βλέπω, ζηλεύω και κάνω προσπάθειες. Πολύ όμορφα και τα μπουκάλια αλλά και το καδράκι απίστευτο.
    φιλιά δροσερά απο μένα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπερα Μαρακι!!Να κανονισης να πας Λευκαδα!! Ειναι απιθανα ομορφη!!Νασαι καλα!!Φιλακια!!!

      Διαγραφή
  7. Υπέροχες οι δημιουργίες σου. Μου αρέσουν πάρα πολύ όλα! Όλα εκτός από τον καύσωνα!
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστω Ελενη μου!!Συμφωνω!!Εκτος απο τον καυσωνα!!Φιλακια!!

      Διαγραφή
  8. Καλώς όρισες στο σπιτάκι μου Dimi και καλώς σε βρίσκω στο δικό σου.... Έκανα τη βόλτα μου και βλέπω πως κάνεις πολύ ωραία πράγματα. Όλα σου τα decoupage είναι τέλεια και το σπιτάκι σου πολύ φιλόξενο και "ζεστό"!
    Θα τα λέμε.... Καλή συνέχεια....
    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστω πολυ για την επισκεψη Φιλια!!Μου αρεσαι πολυ και το δικο σου!!Καλες διακοπες!!Καλα να περνας!!Φιλακια!!!

      Διαγραφή
  9. Δημητρα μου τα μπουκαλακια σου μου αρεσουν πολυ!!!Αλλα και το καδρακι ειναι υπεροχο!!!!Καλη συνεχεια!!!!Φιλια!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κατρινα μου,σε ευχαριστω πολυ που με θυμασαι και περνας!!Καλο βραδυ!!Φιλακια!!!

      Διαγραφή
  10. Αχ, Δημητρούλα, σε χαίρομαι , που παρόλη τη ζέστη, δεν σταματάς !!!!
    Είναι ολα υπέροχα! Πολλά δροσερά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πεπηηηη!Καλως την!!Με το αιρ κοντισιον ειμαι ολη μερα!!Σε ευχαριστω!!!Σε περιμενω να ερθης!!Καλο βραδυ!!!Φιλακια!!

      Διαγραφή
  11. Βρε Δήμητρα με τέτοια ζέστη!!! ντεκουπάζ; Ακούραστη και ορεξάτη για δημιουργίες τα μπουκάλια είναι υπέροχα και ταιριαστά τα μοτίβα με το σχήμα τους, όμορφος και ο πίνακας με ωραίο μοτίβο!!! Δουλεύω με δανεικό κωδικό του κρεοπωλείου του χωριού και είναι ένα πολύ αστείο θέαμα να κάθομαι εξω από το μαγαζί αυτήν την ώρα και να σχολιάζω ,στον Η.Υ. όσοι περνούν θα με νομίζουν για παλαβή που επιδεινώθηκε η κατάστασή της λόγω καύσωνα!!!!!!Μόλις μπορέσω θα μπω στο παράθυρο με θέα!!!!να μην ξημερωθώ στον δρόμο!!!!Καλή συνέχεια στις δημιουργίες σου και καλό σου βράδυ!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εφη μου,το τι γελια εκανα!!Ακου απο τον κρεοπωλη!!Παλι καλα !!Νασαι καλα Εφη μου!Σε ευχαριστω πολυ!!Φευγω αυριο για ταξιδι αστραπη!Για Λευκαδα!Δεν ξερω εαν εχω ιντερνετ!!Φιλακια να περνας καλα,να μου φιλησης την εγγονουλα και την Μελιτα!!Καλα μπανια!!

      Διαγραφή
  12. Ζέστη ζέστη αλλά η δουλειά δουλειά!!!!Μπράβο Δητμητρούλα μου που δεν χαμπαριάζεις μπροστά σε άσχημες συνθήκες!!!! Καλή συνέχεια!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κικη ειμαι μεσα στο αιρ.κοντισιον ολη μερα!Δεν υποφερεται η ζεστη!!Νασαι καλα,ευχαριστω για την επισκεψη σου!!Καλο βραδυ!!

      Διαγραφή
  13. Dimi μου, τα μπουκάλια έγιναν πολύ όμορφα ! Φαντάζομαι πόσο θα χάρηκε η κυρία Βίκυ. Αλλά και το καδράκι μου άρεσε πάαααρα πολύ !
    Υπομονή και θα περάσει ο καύσωνας !
    Φιλάκια !!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κυρα δασκαλα σε ευχαριστω!!!Της αρεσαν πολυ!Εγω για να πω την αληθεια,θα προτιμουσα να γινουν αναλογα με αυτο που ηταν το σχημα των μπουκαλιων!Δηλ.καλογηροι.Αλλα ετσι τα ηθελε!!Πρεπει να μου δειξης τον αφροστοκο επειγοντως!!Φιλακια!!!Μαριαν,αυριο φευγω για Λευκαδα!!

      Διαγραφή
  14. Καλημέρα. Καλά να περάσεις και να επιστρέψεις με το καλό. Ευχαριστώ που με ενημέρωσες. Θα περιμένω τις φώτος σου!!! Δελφινοφιλούθκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστω Δελφινακι!!Εαν πιανη το ιντερνετ θα τα λεμε!!!Φιλουθκια!!!!

      Διαγραφή
  15. Πολύ όμορφα όλα σου!!
    Θα χαρεί η φίλη σου πολύ!
    Η Λευκάδα άλλο ένα πανέμορφο νησί μας!!
    Καλή συνέχεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαντρινα μου σε ευχαριστω πολυ!!Οι κορες της ξετρελαθηκαν με τα μπουκαλια!!Καλα να περνας και καλες δημιουργιες!!Φιλακια!!!

      Διαγραφή
  16. αλήθεια σου άρεσε ο κύβος; χαίρομαι..μόλις σήμερα το βαλα.το ειδα κ γω χθες σε ενα φιλικο ιστολογιακι και μ αρεσε πολυ και ζητησα και γω να μου πουν πως το βαλαν...σου στελλω την διαδικασια στο εμαιλ σου ..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Και η φωτογραφία σου πανέμορφη... και τα μπουκαλάκια και το καδράκι!!!
    (Η λεπτομέρεια-φάρος στο καδράκι... απίθανη!!!)
    Πολλά-πολλά μπράβο σου αξίζουν!!!
    Μακάρι να μπορούσαμε να σου στείλουμε λίγη από τη δροσιά του Αιγαίου, αλλά προφανώς, κάπου θα έχει κρυφτεί κι αυτή!!!)
    ;-)
    Φιλάκια πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σας ευχαριστω πολυ!Λιγη δροσια την χρειαζομαι!!Ψηνομαστε εδω !!Φιλακια!!Καλο βραδυ παιδια!!!

      Διαγραφή
  18. ειναι πολυ ομορφος ο κυβος σου και η εικονουλα / μπανερακι που βαλες

    να τον χαρεις ..φιλούθκια..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Υπεροχες καλοκαιρινες κατασκευες.
    Φιλακια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστω γλυκεια μου!!Να χαιρεσαι τα ζουζουνακια σου!!!Καλη συνεχεια φιλη μου!!Φιλακια!!!

      Διαγραφή
  20. Υπέροχες φωτογραφίες, υπέροχες δημιουργίες!!!! Καλή συνέχεια Dimi μου και πολλά φιλάκια από την "καυτή" Σπάρτη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαρι μου,καλωςηρθες!!Και οι δικες σου ειναι τελειες!!!Σε ευχαριστω πολυ!!Καλα να περνας!!Φιλια στην ομορφη Σπαρτη!!

      Διαγραφή
  21. Όμορφες που είναι οι δημιουργίες σου!!!!Εγώ δεν τα καταφέρνω με το ντεκουπάζ.
    Καλό βράδυ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστω πολυ!!!Και οι δικες σου δημιουργιες ειναι τελειες!!Νασαι καλα!!Καλο βραδυ,και καλο καλοκαιρι!!Φιλακια!!!

      Διαγραφή
  22. Φιλενάδα...το γέλιο που έχω κάνει στην προηγούμενή σου ανάρτηση με το όνομα Εύη που σε μπερδέψαν οι αγαπητές φίλες η μία μετά την άλλην... δεν λέγεται!!!! χαχαχαχαχαχαααααα έχω λιώσει μιλάμε!!! Είσαι τόσο γλυκός άνθρωπος!!!!!!! Μ'αρέσει το χαμόγελο και η θετική σου διάθεση!!!!!
    Είμαι τυχερή που σε γνώρισα!!!
    Φιλιά πολλά!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ειρηνη μου σε ευχαριστω!!!!Ακου τα νεα μου!!Αυριο παω Λευκαδα!!Το τι φωτο εχω να βγαλω,δεν λεγεται!!Παω να ετοιμασω το εδαφος για την καλη μου Αχτιδα!!Εφετος ολοι διακοπες στην Λευκαδα!!Εγω θα παω στο ROUDA BAY!!Αξιζει να μπητε να το δητε!!Φιλακια Ειρηνη!!Κανονισε ταξιδακι Αθηνα να σε φιλοξενισω!!Θα κανουμε ωραια παρεα!!!!

      Διαγραφή
    2. Καλά...άμα συναντηθείτε με την Αχτίδα, ποιός σας μαζεύει μετά!!!! χαχαχαχα....
      Είμαι σίγουρη ότι θα κάνουμε καλή παρέα... είσαι ΑΤΟΜΟ!!! Άμα κατέβω Αθήνα θα σε πάρω τηλ! Ο άντρας μου είναι Αθηναίος, έχει μόνο 2 χρόνια Θεσσαλονίκη και ερχόμαστε όποτε μπορούμε!!!

      Φιλιά πολλά!!!!!

      Διαγραφή
  23. Απίθανες δημιουργίες Dimi μου γλυκιά!!!Πανέμορφα!!!Μπράβο σου!! φιλάκα, να περνάτε καλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Κάθε φορά που σε επισκέπτομαι μένω έκπληκτη!!!!!σωστά αριστουργήματα!!!!!μπράβο!!!!!πολλά δροσερά φιλιά!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Dimi...καλημερούδια!!!
    Σούπερ οι δημιουργίες σου.Να περάσετε τέλεια και να γυρίσεις ανανεωμένη-)))
    φιλούρες και καλό ταξίδι-))
    τι έγινε ρε παιδιά?Ολοι Λευκάδα φέτος??-)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κοριτσια εφτασα!!!!Ειναι απιθανα εδω!!!Απολυτη ηρεμια!!Θα βγαλω φωτο να κανω αναρτηση μετα!!!Πολλα δροσερα φιλακια!!!!!!ROUDA BAY http://www.roudabay.gr/,Μικρος Γυαλος!!!!Τελεια!!!

      Διαγραφή
  26. Ευχαριστώ. Νομίζω φαίνεται καλύτερα τώρα η εικονούλα στον κύβο. Χαίρομαι που έχεις ίντερνετ και θα τα λέμε. Ευχαριστώ που με ενημερωσες. Φιλούθκια
    είσαι τόσο γλυκός άνθρωπος, με συγκίνησες ..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Τι σύμπτωση!
    Μόλις χθες βράδυ έγραφα για τη Λευκάδα και σήμερα την ξανασυναντώ!
    Την έχω συνδέσει με όμορφες διακοπές και πάντα νιώθω μια γλυκιά ανάμνηση για αυτό το νησί.

    Η εικόνα του κάδρου μέσα στο κάδρο δίνει βάθος πεδίου και εξαιρετική εντύπωση. Εύγε σου!

    Σε φιλώ
    Ζ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Καλώς σε βρήκα Dimi συνονόματη! Πανέμορφο το σπιτάκι σου και καταπληκτικές οι δημιουργίες σου!!! Κι όσο για τον καύσωνα... δεν έχω λόγια! Παρά μόνο να σου πώ υπομονή! Καλή συνέχεια και θα τα λέμε από εδώ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Μας δρόσισες με τα έργα σου και την φωτογραφία.
    Όσο για τον καύσωνα, δίκιο έχεις, θα περάσει.
    Υπομονή άλλον ένα μήνα.
    Καλά να περνάς.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. ...ΈΠΡΕΠΕ να σουνα χθες και ΣΗΜΕΡΑ ΕΙΣΑΙ!!! Λευκάδα λοιπόν; τόσο κοντά κι όμως τόσο μακρυά!Καλά να περάσετε
    Οσο για τα έργα...ΤΕΧΝΗΣ, και το λέω ειλικρινά.
    Φιλάκια πολλάαααααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σάς ευχαριστώ πολύ γιά τά όμορφα σας σχόλια!
Thank you for your kind comments!

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...