Παρασκευή, 13 Ιουλίου 2012

Διακοπες στην ομορφη Λευκαδα!

Διασχιζοντας την γεφυρα του Ριου.
Εγω!Μην με ματιασετε!
Λυγια Λευκαδα.Σταση για καφεδακι!
Κατεβαινοντας για τον Μικρο Γιαλο.
Ο κηπος του ξενοδοχειου.
Παραλια Μικρος Γιαλος(Ρουντα)
Κολπος Ρουντας.
Παραλια Μικρος Γιαλος.
Πιατο με ριζοχαρτο και κρακελε 2 συστ,.
Επιτελους!!Λιγες μερες διακοπες στην ομορφη Λευκαδα φιλες μου!Μας αρεση νa ταξιδευουμε με τον αντρουλι μου,πουρνο πουρνο!Φυγαμε απο το Λαγονησι στις 5 και μιση ,ξημερωματα!Να μην μας πιαση και η ζεστη!Περασαμε την γεφυρα του Ριου,Αγρινιο,Αμφιλοχια,και φτασαμε στην Λευκαδα!Παντα κανουμε μια σταση στην Λυγια, στο λιμανακι και πινουμε τον ελληνικο καφε μας!Ξεκινησαμε για τον Μικρο Γιαλο,στον πανεμορφο κολπο της Ρουντας.Προορισμος μας το φιλοξενο ξενοδοχειο ROUDA BAΥτων φιλων μας Δημητρη και Αλεξανδρου!Τα υπολοιπα αφηνω να τα κρινετε εσεις!!Ποιος το περιμενε να κανω αναρτηση απο Λευκαδα!!Εφτιαξα πριν φυγουμε,ενα πιατο με ντεκουπαζ!Κολλησα ριζοχαρτο,εκανα κρακελε 2 συστ,.και εβαλα χρυση παστα ακρυλικη.Την Δευτερα απο οτι ξερεται,ερχεται στην Λευκαδα η καλη μου φιλη Αχτiδα!!!Δυστιχως για μενα,φευγουμε την Κυριακη, και δεν θα την δω!!Της ευχομαι καλες διακοπες!!Δροσερα πολλα φιλακια απο την καταπρασινη Λευκαδα!!!

21 σχόλια:

  1. Καλές διακοπές Dimi μου!!!Να περάσετε υπέροχα!! Πανέμορφες οι φωτογραφίες σου!!!Και το πιάτο σου καταπληκτικό!!Και η Αχτίδα;; δεν το ήξερα!!Πάω να της ευχηθώ!!Φιλάκια γλυκιά μου, και καλές διακοπές!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. A!Ξέχασα, για το linkwithin που ρώτησες, δυστυχώς δεν μπορώ να σε βοηθήσω, δεν έχω κι εγώ ιδέα!!Και τα δικά μου τα έβαλε η κόρη μου. Μακάρι να μπορούσα να σε βοηθήσω... αλλά κάποια από τη γειτονιά ίσως μπορέσει!!φιλάκια γλυκιά μου, να περάσετε υπέροχα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Το πιάτο σου μου έδωσε ιδέες.. ακόμη ψάχνω να βρω τα αντίστοιχα υλικά εδώ στην Μελβούρνη. Χα χα. Η αντιστοιχία με τα προϊόντα της Ελλάδας είναι λιγάκι δύσκολη, αλλά όντας τολμηρή τα όσα πήρα και δεν ταίριαξαν μεταξύ τους θα τα χρησιμοποιήσω σε επόμενα projects.

    Κορίτσια, αυτό το τρίμηνο στο ελληνικό σχολείο κάνουμε τους Ολυμπιακούς Αγώνες. Πέρα από τα παραμυθάκια και όλο το υλικό που έχω ετοιμάσει, τι έχετε να προτείνετε από κατασκευές; Κάτι από γυψόγαζα/πυλό με θέμα τους Ολυμπιακούς Αγώνες;

    Αχ, ζηλεύω!! Θέλω επειγόντως διακοπές, που λέει και το τραγούδι.. χι χι. Καλά να περάσετε και κρίμα που δεν θα δεις την Αχτίδα.. Καλοκαιρινά μπλογκομπερδέματα μου φαίνεται! Σε φιλώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Καλές διακοπές Dimi μου, πέρασε καλά ξεκουράσου, μαύρισε και απόλαυσε την όμορφη Λευκάδα.
    Θέλω και γώ Λευκάδααααα
    φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Λευκάδα δεν έχω πάει ποτέ,αλλά έχω ακούσει και δει τα καλλίτερα,εύχομαι να περάσετε τέλεια!
    Δεν παίζει μια κάθοδος προς την πατρίδα;;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. καλημερα
    παντα να εισαι ετσι χαρουμενη αισιοδοξη και θετικη καλη μου Δήμητρα..
    καλα να περνας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. DIMI μου καλημέρα!
    Σου εύχομαι καλές διακοπές... και πως να μην είναι σε ένα τόσο όμορφο περιβάλλον!!!
    Καλά να περάσεις.
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Δημητρά μου να περάσετε τέλεια!!!!!γέμισε τις μπαταρίες σου και απόλαυσε την ομορφιά γύρω σου!!!!!!φιλιά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Σου το έκανε το χατίρι ο καλός σου ! ΄Οχι που θα σε άφηνε με το παράπονο να μην πας στην αγαπημένη σου Λευκάδα! Καλά να περάσετε, έστω και γι αυτές τις λίγες ημέρες! Το πιάτο σου έγινε πολύ όμορφο ! Δεν ξέρω πώς τα προλαβαίνεις όλα !!!!
    Φιλάκια πολλά !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Ελπίζω να γυρίσετε με γεμάτες μπαταρίες και ανανεωμένοι. Σε φιλώ. Callie by Anthomeli

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Ποιός την χάρη σας!!!!!!!!!!
    Άντε κανετε καμμιά βουτιά και για εμας!!!!!!!!!!!κλαψ...κλαψ..........
    Πολλά πολλά φιλάκια!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Μα τι έκανες, Δήμητρα πάλι?? Και ανάρτηση από την πανέμορφη Λευκάδα!!! Και πιάτο ονειρεμένα καλοκαιρινό!!! Είσαι άπαιχτη!! Να'σαι καλά, να περνάς καλύτερα και με το καλό να γυρίσετε!!!
    Πολλα φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Ποιός σας πιάνει!!!! χαχαχα...γελάω και μόνο που σας σκέφτομαι παρεϊτσα!!! Κι εκείνη το περιμένει πώς και πώς!!!! Να περάσετε τέλεια Dimi μου...αν και είμαι σίγουρη!!!!!

    Φιλιά πολλά πολλά!!!
    θα της πω να στα δώσω από κοντά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. ΦΑΝΗ, ΑΓΡΙΜΙΩ,ΜΑΡΙΑ, ΧΑΡΑ.Θ, ΔΕΛΦΙΝΑΚΙ, ΕΛΕΝΑ, ΔΕΣΠΟΙΝΑ, MARIE ANNE, KATHICALLIE, EΦΗ, ΠΕΠΗ, ΚΑΙ ΕΙΡΗΝΗ,ΣΑς ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΟΛΕς ΓΙΑ ΤΑ ΤΟΣΟ ΚΑΛΑ ΣΑς ΛΟΓΙΑ!ΤΟ ΧΡΕΙΑΖΟΜΟΥΝ,ΕΣΤΩ ΚΑΙ ΑΥΤΕς ΤΙς ΛΙΓΕς ΗΜΕΡΕς ΤΟ ΤΑΞΙΔΙ ΣΤΗΝ ΛΕΥΚΑΔΑ.ΑΦΟΡΜΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΑΥΤΟΥ ΤΟΥ ΜΠΛΟΓΚ ΗΤΑΝ ΝΑ ΞΕΧΑΣΤΩ ΑΠΟ ΤΟΝ ΧΑΜΟ ΤΗς ΜΗΤΕΡΑς ΜΟΥ ΠΡΙΝ 2ΜΙΣΗ ΜΗΝΕς.ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΣΑ ΑΛΛΙΩς ΝΑ ΤΟ ΞΕΠΕΡΑΣΩ.ΕΙΧΑ ΠΑΘΗ ΚΑΤΑΘΛΙΨΗ,ΑΛΛΑ ΧΑΡΗ ΣΕ ΕΣΑς ΟΛΕς ,ΚΑΙ ΜΕ ΤΟ ΝΤΕΚΟΥΠΑΖ ΛΕΙΤΟΥΡΓΩΝΤΑς ΣΑΝ ΕΙΔΟς ΘΕΡΑΠΕΙΑς,ΕΧΩ ΑΡΧΙΣΗ ΝΑ ΤΟ ΑΝΤΙΜΕΤΟΠΙΖΩ!!ΣΑς ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΟΛΕς ΕΣΑς ΦΙΛΕς ΜΟΥ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΑΡΔΙΑ ΜΟΥ!!ΠΟΛΛΑ ΔΡΟΣΕΡΑ ΦΙΛΑΚΙΑ!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Eλα βρε Ντίμι μου!!!!!!!!
    Δεν ήξερα...Να ζήσετε να την θυμόσαστε!!!!!!!
    Πολλά φιλιά!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εφη μου,σε ευχαριστω πολυ!Φιλακια!!!Καλο Σ/Κ!!

      Διαγραφή
  16. Δήμητρα να περνάς καλά ξεγνοιαστα και απολαύσεις τις βουτιές και το κολύμπι στις Λευκαδίτικες θάλασσες!!! Πολλά φιλιά από μένα και από την μπέμπα....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Εφη Αδαμιδου Πασοπουλου,σε ευχαριστω!!Αλλα ολες οι ομορφες στιγμες δεν διαρκουν για παντα!!Αυριο επιστρεφω!!Φιλακια Εφη μου,και στην κουκλα εγγονουλα σου!!Καλο βραδυ,καλα να περνατε!!Και στην Μελιτα μας φιλι σβουριχτο!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστω πολυ Κικητσα!!Πολλα φιλακια!!!

      Διαγραφή
  19. Πάω και εγώ στο ίδιο ξενοδοχείο περυσι και φετος 11 Αυγούστου φεύγω, μένω και εγώ στον κ.Δημήτρη και είναι τέλεια. Σε καταλαβαίνω!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σάς ευχαριστώ πολύ γιά τά όμορφα σας σχόλια!
Thank you for your kind comments!

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...