Δευτέρα, 9 Ιουλίου 2012

Προσκληση για ενα παραθυρο με θεα!

 Καλημερα,καλη εβδομαδα φιλες μου στην ομορφη μπλογκογειτονια μας!!!
Αυτην την θεα θα ηθελα να βλεπω απο το παραθυρο μου!Η προσκληση της φιλης ΕΦΗς για το ΠΑΡΑΘΥΡΟ ΜΕ ΘΕΑ!

Αυτην  την θεα βλεπω απο το παραθυρο της κουζινας μου!
Αυτην την θεα της αυλιτσας μου βλεπω απο το μπαλκονι μου!
Αυτην την ομορφη θεα βλεποντας τον απεναντι λοφο απο τον επανω οροφο.
Να σας κερασω  και ενα γλυκακι, μιας και ηρθατε για πρωτη φορα στο σπιτι μου!Με την σειρα μου και εγω δινω την πασα,στην ΕΦΗ ,στην ELEN art ,στην ΣΟΚΑΚΤΣΟΥ,και στο ΔΕΛΦΙΝΑΚΙ μας!!Οσο για τον καυσωνα που ηρθε,υπομονη!!! Πολλα δροσερα φιλακια!!!!

29 σχόλια:

  1. Καλημέρα Dimi μου,
    καλή εβδομάδα!!!!!!!
    Η αυλή σου είναι υπέροχη και η ξύλινη κούνια σου απίθανη!!!!!!!
    Η θέα σου μέσα στο πράσινο!!!!!!!!!!
    Πολλά φιλάκια!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εφη μου,σε ευχαριστω πολυ!ΟΠΩς βλεπης, την εκανα την αναρτηση ΠΑΡΑΘΥΡΟ ΜΕ ΘΕΑ!!Ωραια προσκληση!!Την ευχαριστηθηκα!Σε ευχαριστω γιατι με επελεξες!!Πολλα φιλακια!!!

      Διαγραφή
  2. πριν μου την πάρουν πιάνω τη θέση στην αυλή σου!Καλημέρα φίλη μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ειναι μονο για σενα Αχτιδα μου!Πριβε!!Καλα να περνας!!Φιλακια!!!

      Διαγραφή
  3. Καλημέρα καλή εβδομάδα ..Ευχαριστώ για την πρόσκληση ήρθα κολυμπώντας γρήγορα χεχε

    μου αρεσαν πολυ οι θεες σου από όλα τα παραθυρα σου!!!!!

    Σ ευχαριστώ που με προσκάλεσες και μένα σ αυτό, τι πρέπει να κάνω δηλαδή; να φωτογραφίσω την θέα από όλα τα δωμάτια του σπιτιού;

    Μόλις βγάλω θα τις αναρτήσω

    Δελφινοφιλούθκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δελφινακι μου,καλως ηρθες!!Καλημερα!!Βγαλε απο οποιο παραθυρο η μπαλκονοπορτα φωτο που εσυ θελης!!Ειναι free η επιλογη σου!!Πολλα φιλουθκια!!!

      Διαγραφή
  4. ΑΝ σκεφτείς κάτι φωταγωγούς που βλέπουν οι ΑΘηναίοι,νάμαστε ευχαριστημένες και με τη θέα που βλέπουμε κι ας μην είναι σαν την πρώτη ΘΕΙΚΗ φωτό...
    Φιλάκια πολλά απο μια Ζάκυνθο που βράζει με μπόλικη μαλάτσα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Υπέροχη η θέα στην πρώτη φωτογραφία σου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. wild rose,σε ευχαριστω πολυ!Ειναι απο την Λευκαδα!Καλο καλοκαιρι και καλες διακοπες σου ευχομαι!!

      Διαγραφή
  6. Αυτη ειναι ζωη!
    Θα παρω και γλυκακι.
    Πολυ χαρηκα που σε βρηκα στο βλογ moy... to apogeymataki θα ειμαι στα μωβ, περνα μια βολτα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ηρθα και μου αρεσε πολυ η μωβ αναρτηση!!Περιμενω καινουργια!!Νασαι καλα!!Φιλακια!!!

      Διαγραφή
  7. Τί γίνεται ρε κορίτσια...μόνον εγώ βλέπω πολυκατοικίες από το παράθυρό μου;;;!!!!!!! Όπου πήγα σήμερα που παίζεται αυτό το παιχνίδι, βλέπω θάλασσα, βουνά, λαγκάδια...ανοίγει το μάτι μου!!!!
    Τί εκπληκτική θέα!!! Είσαι πολύ τυχερή φιλενάδα!!!!! Ζηλεύωωωωωωωω!!!!! :))))))))

    Καλημέρα με πολλά φιλιά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ειρηνη μου,κανονισε να πας Λευκαδα με την Αχτιδα!!Ειμαι σιγουρη θα περασετε καλα!!Πολλα φιλακια!!!

      Διαγραφή
  8. Ένιωσα τόσο άνετα πρώτη φορά στο σπίτι σου, που... παίρνω κι εγώ κέρασμα!!!
    Πανέμορφο το blog σου κ΄οι φωτογραφίες σου!!!
    (Τα κεραμίδια κ΄η γλάστρα με το ριζόχαρτο στην προηγούμενη ανάρτηση... ΤΕΛΕΙΑ!!!)
    Καλώς σε βρήκαμε!!!
    Είμαστε η Γιάννα κ΄ Γιάννης!!!
    Καλή εβδομάδα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπερα παιδια!!Νασται καλα!!Θα σας επισκευθω συντομα!!Σας περιμενω παλι!!Καλο βραδυ!!!

      Διαγραφή
  9. καλή μου Ντίμι..πάντα θα έρχομαι στο σπιτάκι σου..εσύ αγκάλιασες το δικο μου ταπεινό σπιτάκι από το πρώτο λεπτό...μπορώ να πάρω κεραστικό;; ευχαριστώ... στο άλλο μου μπλοκ ανάρτησα για τα μαρσιποφόρα της Αυστραλίας, το είδες;; φιλούθκια , τα λέμε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δελφινακι ,παρτα ολα τα κερασματα!!Ηρθα και την ειδα την αναρτηση με τα καγκουρω!!Πολλα φιλουθκιαααα!!!

      Διαγραφή
  10. Το πρώτο σχόλιό μου το έφαγε ο μπλόγκερ!!Dimi μου γλυκιά, πολύ μου άρεσε η θέα προς τους λόφους!!!Και η αυλή σου ανεπανάληπτη!!!Να τα χαίρεσαι!!!Οι δημιουργίες σου πανέμορφες, αλλά οι γλάστρες σου θεϊκές!!!Μπράβο σου!!φιλάκια και καλή σου εβδομάδα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φανη μου,σε ευχαριστω πολυ!!Παντα με τον καλο λογο!!Νασαι καλα,καλα να περνας!!Καλο βραδυ!!!Φιλακια!!!

      Διαγραφή
  11. Ευχαριστώ για την πρόσκληση-πρόκληση. Θα ανταποκριθώ ΄το συντομότερο. Αν και στις φωτογραφίες όπως ξέρεις υστερώ......
    φιλάκια καλό βράδυ φίλη μμου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαρακι,περιμενω καινουργια σου αναρτηση!!Φιλακια καλο βραδυ!!!

      Διαγραφή
  12. Βεβαίως και θα κεραστώ!!Ποτέ δεν λέω όχι σε κέρασμα!!:) Τι θέα, το κάθε παράθυρο έχει την δική του ξεχωριστή θέα!!οι δημιουργίες σου πολύ ωραίες!!Μπράβο!! Σε ευχαριστώ πάρα πολύ και για το σχόλιο σου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χριστινακι τι κανης?Νασαι καλα,να χαιρεσαι την οικογενεια σου!Με το καλο η επιστροφη στην πατριδα!!Πολλα φιλακια!!

      Διαγραφή
  13. Ευη πρώτη φώτο είναι εκπληκτική!
    kathy by anthomeli

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστω πολυ!Δημητρα με λενε!!Φιλακια!!

      Διαγραφή
    2. Λάθος κατά την πληκτρολόγηση μάλλον. Κι εγώ που ξαναδιάβασα το σχόλιό μου δεν κατάλαβα πως το έγραψα! Ολόκληρο DIMI στον τίτλο! Πως αλλιώς να σε λέγανε! Σόρυ!

      Διαγραφή
  14. καλημερα Εύη
    μιά χαρά βρίσκω τη θέα σου.Και επειδη ποτέ δεν ξέρουμε τι μας ξημερώνει,ίσως έχεις μιά μέρα τη θέα της πρώτης φώτο-)))
    θένκς για το κέρασμα
    πολλά φιλιά-)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χρυσουλα μου,απο το στομα σου και στου θεου το αφτι!!Νασαι καλα!!Αλλα Δημητρα με λενε γιαυτο και το DIMI!!Aλλα δεν πειραζει!!Λετε με οπως σας αρεση!!!Πολλα φιλακια!!!

      Διαγραφή
  15. Καλέ τί έπαθαν τα κορίτσια και σε λένε Εύη ? χαχαχα !!!! Πολύ όμορφες οι φωτογραφίες σου Δήμητρα, είμαστε τυχερές που έχουμε τόσο πράσινο γύρω μας!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σάς ευχαριστώ πολύ γιά τά όμορφα σας σχόλια!
Thank you for your kind comments!

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...