Πέμπτη, 28 Ιουνίου 2012

Αγαπημενος προορισμος, Λευκαδα!

Mικρος Γιαλος-ΛΕΥΚΑΔΑ
Μπουκαλι με ριζοχαρτο και χαρτ/τα.

Κεραμιδι με χαρτι για ντεκουπαζ.
Γλαστρα με χαρτοπετσετα.
Αγαπημενος προορισμος για μενα ειναι η καταπρασινη Λευκαδα με τις φανταστικες της παραλιες και τα καταγαλανα νερα της!Ενα νησι καταπρασινο με πολυ φιλοξενους κατοικους!Τα τελευταια 22 χρονια παντα την επισκεπτομαι ,και φευγω με τις καλυτερες αναμνησεις !Και μερικες απο τις τελευταιες μου καλοκαιρινες δημιουργιες με ντεκουπαζ!Καλημερα  σε ολη την μπλογκογειτονια!!

18 σχόλια:

  1. καλημέρα..μου αρεσε πολυ αυτη η αναρτηση ..μυριζει καλοκαιρακι...ομορφες οι δημιουργιες..λατρευω τον συνδυασμο πρασινο και θαλασσα σε ολα τα ιονια νησια...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αγαπημενο μου Δελφινακι σε ευχαριστω που ερχεσαι βολτα απο το σπιτακι μου!!Εισαι η μασκωτ μου!Καθε μερα περιμενω ποτε θα ερθης!!Σε ευχαριστω για την σημερινη σου αναρτηση!!Με τιμα!!!Πολλα φιλουθκια στην ομορφη Κυπρο μας!!!

      Διαγραφή
    2. και γω σ ευχαριστω που περνας απο το ταπεινο μου σπιτακι... αληθεια το λες αυτο; με περιμενεις ποτε θα ερθω;; με συγκινησε πολυ αυτο
      με τοση αγαπη μας εκανες αυτο το ομορφο δωρακι, και φυσικα θα το αναρτουσα, ηθελα να ευχαριστησω με αυτο το τροπο αυτη την ομορφη χειρονομια σου

      ομως το αργησα μια μερα να το αναρτησω , γιατι οι χθεσινες μου αναρτησεις ηθελα να ειναι αφιερωμενες στο δελφινακι μου για τα πρωτα του γενεθλια

      Διαγραφή
  2. DIMI ΜΟΥ ΓΕΙΑ ΣΟΥ!!!!!
    ΟΜΟΡΦΙΕΣ ΒΛΕΠΩ!!!!!!!!
    Η ΓΛΑΣΤΡΑ ΣΟΥ ΜΟΥ ΑΡΕΣΕΙ ΠΟΛΥ!!!!!!ΤΟ ΜΠΟΥΚΑΛΙ ΠΑΛΙ, ΠΟΛΥ ΚΑΛΟ!!!!!!!!! ΤΟ ΚΕΡΑΜΙΔΑΚΙ ΥΠΕΡΟΧΟ!!!!!!!
    ΨΗΦΙΖΩ ΚΙ ΕΓΩ ΛΕΥΚΑΔΑ!!!!!!!!!
    ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΑΚΙΑ!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Απαντήσεις
    1. Ζηλευω!!Θελω και εγω να παω ΛΕΥΚΑΔΑ!!!

      Διαγραφή
  4. Συμφωνώ μαζί σου!!! Από τα πιο όμορφα νησιά!!! Γενικά το Ιόνιο το λατρεύω!!! Θεωρώ ότι έχει τις ωραιότερες θάλασσες στην Ελλάδα!!!
    Καλησπέρα γλυκιά μου Dimi!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλως ηρθες ομορφη μου Ειρηνη!!Εχης δικιο!!Οταν πας στα νησια του Ιονιου,θελης παλι να ξαναπας!Αυτο εχω παθη με την Λευκαδα!Την ερωτευτηκα!!Εχω βεβαια και ριζες απο την μητερα μου επτανησιακες!!Ηταν απο την Ζακυνθο!Φιλακια!!!

      Διαγραφή
  5. Dimi, δεν έχω πάει ποτέ στη Λευκάδα, κάθε χρόνο λέμε αλλά τελικά μένουμε στις κοντινές περιοχές μας.
    το γλαστράκι σου φανταστικό. Να σου πω ένα μυστικό?? λέω να ξεκινήσω το decoupage, βλέπω τις δημιουργίες σας και ζήλεψα.
    σε φιλώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλως το Μαρακι μου!Οτι θελης πανω στο ντεκουπαζ,εδω ειμαι εγω!!Φιλακια,καλο βραδυ!!!

      Διαγραφή
  6. Καλώς σε βρήκα Dimi!!
    Ωραίες οι δημιουργίες σου!!
    Η Λευκάδα θα είναι ο φετινός καλοκαιρινός προορισμός μας!! Είχα πάει μια φορά μικρή και έχω ωραίες αναμνήσεις!
    Καλή συνέχεια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλως ηρθες Angelique!!Σε ευχαριστω πολυ για την επισκεψη σου!Πολυ χαιρομαι που θα πας Λευκαδα!Μπορει και εγω κατα τον Αυγουστο!!Λυγια η Μικρο Γιαλο θα με βρης στο ομορφο ROUDA BAY!Κοριτσια κανετε τον κοπο να το δειτε!!Ειναι τελειο!!Μες στα λουλουδια κα η θαλασσα στα ποδια σου!!Καλα να περασης και καλο καλοκαιρι!!Ερχομαι για επισκεψη!!!Φιλακια!!

      Διαγραφή
  7. Όμορφη η Λευκάδα, άν και ήμουν μικρή όταν πήγα και δεν θυμάμαι λεπτομέρειες. Τα έργα σου πανέμορφα! Βλέπω ότι συνεχίζεις ακούραστα το decoupage! Πολύ χαίρομαι!
    Φιλάκια πολλά !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Marie Anne μου,καλως ηρθες!Σε επαιρνα το πρωι αλλα ελειπες.Προσπαθω με το ντεκουπαζ να ξεχνιεμαι!Περιμενω με αγωνια την καινουργια αναρτηση σου!Φιλακια!!

      Διαγραφή
  8. Δεν εχω παει Λευκαδα αλλα εχω ακουσει τα καλυτερα!!!!Τα εργα σου ειναι πανεμορφα!!!!Φιλακια !!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστω πολυ Κατρινα!Να πας!Θα θελης συνεχεια να πηγαινης!Ειναι φανταστικα ομορφα!Καλο μηνα!Φιλακια!!

      Διαγραφή
  9. Καλησπερα Dimi μου, επιτελους βρηκα το ομορφο και στα καλοκαιρινα ''ντυμενο'' μπλοκοσπιτακι σου!
    Για την Λευκαδα συμφωνω, ειχα παει πριν 4 χρονια και εχω πολυ ομορφες αναμνησεις... και γευστικες... Αν και ειμαι των Κυκλαδων εχω περασει φανταστικα και στα νησια του Ιονιου!!!!!!!

    Οσο για τις δημιουργιες σου!!!... θα το εχεις καταλαβει... ειναι στα ''αγαπημενα μου''!!!

    Να εισαι γερη, να εισαι δυνατη, και να περασεις ενα ομορφο καλοκαιρι!!!!!!
    Φιλια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κλειω μου,καλωσωρισες!!Μου δινης μεγαλη χαρα που ηρθες!!Σε ευχαριστω πολυ για τα καλα σου λογια!!Οσο για τα εργα μου με ντεκουαζ,εχω πολυ δρομο ακομα!!Ολα σου τα εργα ειναι μοναδικα!Το ξερης οτι σε θαυμαζω!!Θα σε περιμενω με μεγαλη χαρα να ξαναρθης!Καλο μηνα και καλες διακοπες σου ευχομαι!!Πολλα φιλακια!!

      Διαγραφή

Σάς ευχαριστώ πολύ γιά τά όμορφα σας σχόλια!
Thank you for your kind comments!

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...