Παρασκευή, 29 Ιουνίου 2012

Χρειαζομαι επειγοντως διακοπες!

Νυδρι Λευκαδος

Χρειαζομαι επειγοντως διακοπες!!Στο Λαγονησι που μενω μονιμα 30 χρονια,ειναι ωραια και ησυχα μονο τον χειμωνα.Το καλοκαιρι εχει πολλη κοσμο που ερχονται στα εξοχικα τους,η για μπανιο!Και θελω τοσο να φυγω για διακοπες!Να παω στην Λευκαδα μου,να πινω τα ουζακια μου μαζι με τον αντρα μου,να φαμε τα ωραια τους φριγαδελια,κοντοσουβλι,μα πιο πολλη την νοστιμη αστακομακαροναδα στα Συββοτα!!Σας ανοιξα την ορεξη?Τα νευρα μου!!!Υπομονη μεχρι τον Αυγουστο!!!!!Βρηκα μια ωραια θαλασσοπετρα στην παραλια,και την εντυσα με ριζοχαρτο.Αλλα μεταμορφωσα ενα πιατο σε καδρακι με μοτιβο ριζοχαρτο και λιγη ζωγραφικη.Ο πινακας ,ειναι η πρωτη μου αποπειρα με ριζοχαρτο και ζωγραφικη να τονισω τα χρωματα.Ειναι ο αγαπημενος μου,μου θυμιζει το Νυδρι στην Λευκαδα!Φιλες μου σας ευχομαι ενα καλο Σ/Κ,και πολλες βουτιες στις παραλιες!!
Καμβας με ριζοχαρτο και ζωγραφικη.
Πιατο καδρακι με ριζοχαρτο και ζωγραφικη.
Θαλασσοπετρα με ριζοχαρτο και ζωγραφικη

35 σχόλια:

  1. πω πω τι ομορφες δημιουργιες...τις λατρεψα ολες ειδικα την τελευταια που ειναι και στα αγαπημενα μου χρωματα

    που ειναι το λαγονησι;

    απαντω στο σχολιο σου
    φτανει να ειναι δημιουργια δικη σου καλη μου Ντίμι... θα μου στειλεις τον συνδεσμο της αναρτησης ως σχολιο, εδω σ αυτην την δικη μου αναρτηση και θα το αναρτησω...

    σ ευχαριστω που εδειξες ενδιαφερον και που παντα ερχεσαι στο ταπεινο σπιτακι μου...με συγκινεις..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δελφινακι το Λαγονησι ειναι κοντα στο Σουνιο.Νομος Αττικης!Σε ευχαριστω πολυ για τα καλα σου λογια!!Φιλουθκια πολλα!!

      Διαγραφή
  2. DIMI ΜΟΥ ΕΚΑΝΕΣ ΠΑΛΙ ΠΑΝΕΜΟΡΦΕΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ!!!!!
    Η ΠΕΤΡΑ ΕΧΕΙ ΒΑΘΟΣ!!!!!Η ΠΙΑΤΕΛΑ ΜΟΥ ΑΡΕΣΕΙ ΠΟΛΥ ΟΠΩΣ ΕΚΑΝΕΣ ΚΑΙ ΤΟ ΓΥΡΩ-ΓΥΡΩ!!!!!Ο ΚΑΜΒΑΣ ΠΑΝΕΜΟΡΦΟ ΤΟΠΙΟ!!!!!!ΝΑΜΑΣΤΑΝ ΕΚΕΙ ΤΩΡΑ Ε!!!!!!!
    ΣΟΥ ΣΤΕΛΝΩ ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!!!!!
    Α! ΩΡΑΙΟ ΤΟ ΛΑΓΟΝΗΣΙ!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστω πολυ Εφη μου!Καλες διακοπες σου ευχομαι και καλο μηνα!Φιλακια!!

      Διαγραφή
  3. Κι εγώ καλέ..διακοπές θέλω..υπέροχες οι δημιουργίες σου φίλη μου, μπράβο σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχτιδα μου ελα εδω να σε φιλοξενησω οσο θες!!Ωραια θα περασουμε,ολο βολτες θα σε εχω!!Φιλακια!!

      Διαγραφή
  4. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ζήλεψα την αστακομακαρονάδα και θαύμασα το καδράκι σου. Υπομονή κάνε ακόμα ένα μήνα μετά σε περιμένει η Λευκάδα.
    εδώ που τα λέμε και το Λαγονήσι καλό είναι. Οταν είχα μικρό το γιό μου, πήγαινε στις κατασκηνώσεις της περιοχής.
    σε φιλώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαρακι μου υπομονη κανω,αλλα το Λαγονησι εχη αλλαξη τα τελευταια χρονια!!Μαζευετε κοσμος απο Αθηνα και δεν βρισκης στην παραλια ουτε πετρα να κατσης!Καλο μηνα σου ευχομαι!!Φιλακια!!

      Διαγραφή
  6. Μαζί σου!!!!!! Διακοπές εδώ και τώρα γιατί ούτε και τα δικά μου νεύρα είναι καλά!!!!
    Η πέτρα είναι πραγματικό στολίδι!!! Πολλά μπράβο!!!!!!!
    Φιλιά πολλά πολλά!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστω Ειρηνη μου!Κανονιζουμε να παμε Λευκαδα?Ηρθε και το εκκαθαριστικο της εφοριας !!Πικρα μεγαλη!!Καλο μηνα!Φιλακια!!1

      Διαγραφή
  7. Mαζι σου και εγω!!!Ολα ειναι ομορφα αλλα η πετρα ειναι ολα τα λεφτα!!!Φιλακια!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κατρινα μου σε ευχαριστω!Καλο μηνα!!Φιλακια!!!

      Διαγραφή
  8. Κι εγώ θέλω διακοπές!!!!οι δημιουργίες σου καταπληκτικές όπως πάντα!!!!φιλιά καλό σκ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεσποινακι καλως ηρθες παλι!Σε ευχαριστω πολυ κουκλιτσα μου!Καλο μηνα!!Φιλακια στην ομορφη Νεαπολη!!

      Διαγραφή
  9. Πανέμορφα τα έκανες όλα Ντίμι μου!!!Κι εγώ χρειάζομαι διακοπές!!!Αλλά δυστυχώς θα δουλεύω όλο το καλοκαίρι!!!Να περάσετε υπέροχα!!Φιλάκια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φανη μου σε ευχαριστω για την επισκεψη σου,και για τα καλα σου λογια!Ευχομαι να βρης λιγο χρονο για διακοπες!Η γνωμη σου για τα εργα μου με ντεκουπαζ,μετραη πολυ για μενα!!Καλο μηνα!!Φιλακια!!

      Διαγραφή
  10. καλησπερα... την αναρτηση με τα χρωματα την διαγραψα
    γιατι μετανιωσα , δεν ηθελα να βαλω κανεναν σε φασαριες να κατσει να δημιουργει..μεσα στο καλοκαιρι...και απο τη στιγμη που δεν ειναι και διαγωνισμος ..πιο το οφελος σας...

    παντα ετσι αυθορμητα κανω το καθε τι χωρις να το σκεφτω μετα το ξανασκεφτομαι ....

    ευχαριστω που νοιαστηκες ... καλο βραδυ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλο βραδυ Δελφινακι!Δεν πειραζει,αλλη φορα!Πολλα φιλουθκια!!

      Διαγραφή
  11. Απαντήσεις
    1. Καλως ηρθες Ελενη!Πολυ χαιρομαι που γνωριστηκαμε!Περασα και εγω μια βολτα απο το σπιτακι σου!Ειναι πολυ ομορφο!Θα ερχομαι ταχτικα!Καλο μηνα!!

      Διαγραφή
  12. ΔΗΜΗΤΡΑ ΜΟΥ ΔΕΝ ΣΕ ΠΡΟΛΑΒΑΙΝΩ!!!!ΠΑΝΕΜΟΡΦΑ ΟΛΑ ΟΙ ΠΕΤΡΕΣ ΕΙΔΙΚΑ ΜΕ ΞΕΤΡΕΛΕΝΟΥΝ ΜΠΡΑΒΟ ΣΟΥ!!!ΩΡΑΙΑ Η ΛΕΥΚΑΔΑ ΕΧΕΙ ΦΟΒΕΡΕΣ ΠΑΡΑΛΙΕΣ.ΤΟ ΛΑΓΟΝΗΣΙ ΚΙ ΕΜΕΝΑ ΜΟΥ ΑΡΕΣΕΙ ΤΟΝ ΧΕΙΜΩΝΑ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΤΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ ΟΜΟΡΦΑ ΕΙΝΑΙ.ΕΜΕΙΣ ΚΑΝΟΥΜΕ ΜΠΑΝΙΟ ΣΤΟ 37 ΧΛ.ΕΚΕΙ ΜΕ ΤΟΝ ΝΑΥΑΓΟΣΩΣΤΗ ΚΑΙ ΤΙΣ ΟΜΠΡΕΛΕΣ.ΦΙΛΑΚΙΑ ΚΑΙ ΥΠΟΜΟΝΗ ΜΕΧΡΙ ΝΑ ΦΥΓΕΙΣ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπερ Νασια μου!Σε ευχαριστω για τα καλα σου λογια!!Στην παραλια Γαλαζια Ακτη η blue beach πας?Εκει παω και εγω!Ειναι η παραλια μας!Εαν ερθης Σ/Κ,κοιτα στο μπαρ της καντινας το μπουκαλι,το εφτιαξα εγω!!Καλο Σ/Κ!!φιλακια!!!

      Διαγραφή
  13. Καλημέρα Ντίμι... ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια και την εγγραφή μέλους στο νέο μου σπιτάκι.. εύχομαι να τα λέμε και στα δύο μου σπιτάκια..

    ωωω τι διάβασα;; έχω δωράκι;;;; πω πω .... ήρθα κολυμπώντας γρήγορα... :)))
    σ ευχαριστωωωωωωωωωωωωωωωωωω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Νασαι καλα Δελφινακι!Καλη επιτυχια σου ευχομαι!!Καλο μηνα,φιλουθκια πολλα!!

      Διαγραφή
  14. Δήμητρα , όλο ομορφιές είσαι!!!! Είναι όλα πανέμορφα, καλή μου! Καλαίσθητα και καλοδουλεμένα! Μπράβο και πάλι μπράβο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστω πολυ Πεπη μου!Ποτε θα κατεβης παραλιακα?Σε περιμενω!Καλο μηνα και πολλα φιλακια!!

      Διαγραφή
  15. Dimi σχολίασα( κατα λάθος;) σε παλαιότερη αναρτηση εκεί στα δελφινάκια!!!!γεια,αααααα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Ζηλεύω γιατί βλέπω όμορφες φωτογραφίες.. και δυστυχώς εκεί θα παραμείνω. Με το όνειρο.
    Εδώ έχει χειμωνιάσει, βρέχει συνέχεια κι έχει απίστευτη υγρασία. Όμως οι εικόνες σου
    με ταξιδεύουν πίσω την πατρίδα και τα έργα σου αποτελούν πηγή έμπνευσης.

    Καλές δημιουργίες :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αγριμιω μου σε ευχαριστω πολυ που σου αρεσουν!Εχετε κρυο πολυ μαθαινω απο τον αδελφο μου!Χαιρομαι που ξεχνιεσαι ευχαριστα στο σπιτακι μου!Ισως ερθω τα χριστουγεννα Μελβουρνη να δω και τον πατερα μου στο Μπρισμπειν!Καλο μηνα και φιλακια!!

      Διαγραφή
    2. Εννοείται πως αν έρθεις θα βρεθούμε, έτσι; Μένω πολύ κοντά με τον αδελφό σου. Χμμ.. εγώ που έχω ζήσει τα κρύα του Ψηλορείτη (χα χα) δεν το αισθάνομαι και τόσο κρύο εδώ το περιβάλλον. Καλομάθανε μου φαίνεται οι δικοί μας εδώ... χα χα. Καλό μήνα να έχουμε, δροσερό και δημιουργικό. Ψάχνω να βρω κάποια από τα υλικά εδώ, αλλά δυσκολεύομαι επειδή τα προϊόντα είναι διαφορετικά. Ίσως έχετε κάποιο ελληνικό on-line κατάστημα από το οποίο προμηθεύεστε τα υλικά σας; :Ρ

      Διαγραφή
    3. Καλησπερα Αγριμιω μου!!Πολυ χαιρομαι που ξαναηρθες!Τα υλικα μου τα παιρνω απο τις MORFES,μπορεις να μπης στο eshop του και να αφησης μηνυμα για οτιδηποτε θελης.Θα το βρης στο ιντερνετ.Καλο Σ/Κ στην μακρυνη μας Μελβουρνη,να περνας καλα!!Σε περιμενω να ξαναρθης!!Φιλακια!!!

      Διαγραφή
  17. Ως πρωην κοντοχωριανή από το Λαγονήσι, σε νοιώθω απόλυτα!
    Μα έχει καμιά σχέση το χάος που γίνεται στην Αττική τα σαββατοκύριακα, με την Λευκάδα;
    Εύχομαι με το καλό να έρθουν οι μέρες των διακοπών σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Καλωσηρθες στο σπιτακι μου Μαριαν!Περασ απο το δικο σου,εντυπωσιαστηκα!Με νοιωθης για το τι γινετε το Σ/Κ εΔΩ!Ευχομαι καλο μηνα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Δεν εχω λογια!! Ειδικα ο καμβας και η πετρα ειναι το κατι αλλο!!
    Μπραβο και παλι μπραβο!!!
    Φιλακια πολλα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σάς ευχαριστώ πολύ γιά τά όμορφα σας σχόλια!
Thank you for your kind comments!

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...