Τετάρτη, 27 Ιουνίου 2012

Χαριζω δωρακια φιλες μου!!

Δωρακι για το Δελφινακι!
Δωρακι για ολες τις φιλες μελη του μπλογκ!
Δωρακι για την Εφη CREATION PALLETE!
Xαριζω δωρακια!!Το καινουργιο μου μπλογκ εκλεισε 2 εβδομαδες !!Και το γιορταζω χαριζοντας σε ολες τις φιλες μελη, την φωτο με την παραλια μας, με ευχες για καλο καλοκαιρι!!Στο Δελφινακι που κλεινη αυριο 1 χρονο ,χαριζω τα δελφινακια!!Στην φιλη Εφη απο Κομοτηνη ,χαριζω μια φωτο για την ομορφη εγγονουλα της!Να την  χαιρονται!!Ελατε φιλες μου να παρετε τα δωρακια σας!!Θα χαρω πολυ!!Σας ευχαριστω ολες για τις επισκεψεις σας στο μπλογκοσπιτακι μου,και για τα τοσο καλα σας λογια!!Σας ευχαριστω!!

23 σχόλια:

  1. Αγαπημένη μου Δήμητρα, σ'ευχαριστώ για το δωράκι, το παίρνω και φεύγω!!φιλάκια πολλά !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φανη μου σε ευχαριστω πολυ!Μεγαλη μου τιμη!!Φιλακια στην ομορφη Θεσσαλονικη!!!

      Διαγραφή
  2. Γειά σου γειτονοπούλα !!! να χαίρεσαι το μπλογκοσπιτάκι σου και να πολλαπλασιάσεις γρήγορα τους αναγνώστες σου!! Ευχαριστούμε για το δωράκι σου ! Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γειτονοπουλα μου σε ευχαριστω πολυ!!Το ειδα το δωρακι μου τι ωραια το στολισες στο μπλογκοσπιτακι σου!!Νασαι καλα θα τα πουμε σημερα!!Φιλακια!!!

      Διαγραφή
  3. Καλή αρχή στην προσπάθειά σου και καλές δημιουργίες. Ευχαριστώ για το δωράκι. :)

    Φιλιά από Μελβούρνη και σε ευχαριστώ που πέρασες κι από το δικό μου μπλογκοσπιτάκι..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστω πολυ Αγριμιω μου!!Θα σου ερχομαι !!Καλο πρωινο!!Φιλακια!!

      Διαγραφή
  4. Απαντήσεις
    1. Σας ευχαριστω πολυ κοριτσια!!Καλες και πολλες αναρτησεις ευχομαι!!Φιλακια!!!

      Διαγραφή
  5. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. σ ευχαριστώ πολύ πολύ για το όμορφο δωράκι με συγκίνησες, τρέχω να το αναρτήσω, θα το βρεις εδω
    http://delfinaki-sunset.blogspot.com/2012/05/blog-post_6334.html

    χρονια πολλα στο σπιτακι σου με ομορφες εμπειριες καθημερινως

    πολυ ομορφες και οι αλλες δυο εικονουλες

    πολυ ζεστη η κινηση σου να δωσεις δωρακια σε ολους

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. ωω δε ξερω γιατι εμενα μ ανοιγει, στη σημερινη μου αναρτηση των γενεθλιων πηγαινε στο σημειο που αναφερω μερικες σημαντικες στιγμες του δελφινακι και πατησε τη λεξη δωρακια
    εκει θ το βρεις

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Να τα εκατοστήσεις!!!!
    Φιλάκιααααααααααααααααααααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαρουλα μου καλημερα!!!Σε ευχαριστω πολυ για τις ευχες σου!!Πολλα φιλακια στην Ζακυνθουλα μας!!Ποσο θα ηθελα να ερθω!!!!

      Διαγραφή
  9. ΝΤΙΜΙ ΜΟΥ ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ!!!!!!!!
    ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΑΚΙΑ!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστω πολυ Εφη μου!!Καλες δημιουργιες σου ευχομαι!!Φιλακια!!!

      Διαγραφή
  10. Να χιλιάσεις γρήγορα τους φίλους σου.
    σε φιλώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαρακι πατριωτακι,σε ευχαριστω πολυ για τις ευχες σου!!Καλη σου μερα!!Φιλακια!!!

      Διαγραφή
  11. Δημητρα μου να μας χιλιασεις!!!Το εξοχικο ειναι κατα Κερατεα μερια!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημερα Κατρινα μου!!Σε ευχαριστω πολυ για τις ευχες σου!!Κοντα ειμαστε λοιπον!!Καλο καλοκαιρι και πολλες βουτιες σου ετχομαι!!

      Διαγραφή
  12. Γεια σου και από εδώ! Σε ευχαριστούμε πολύ για το δωράκι, πολύ γλυκιά κίνηση!!Είναι το πρώτο δωράκι που λαμβάνω... Οπότε το παίρνω και πάω γρήγορα να το βάλω στο σπιτάκι μου! Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το ειδα Χριστινακι και σε ευχαριστω πολυ!Να τα χιλιασουμε λοιπον!Καλο μηνα!Φιλακια!!

      Διαγραφή
  13. Ελα Δήμητρα 'εσυ με βραβεύεις κι εγώ στο κόσμο μου!!!!Με ξεσηκώνετε για διακοπές η μία Κρήτη η άλλη Λευκάδα κάποιες 'αλλες αλλού ,εγώ από την κούραση δεν σκεπτόμουν τίποτε δεν ήθελα τίποτα ,μέχρι που σήμερα πήρα την απόφαση να φρεσκάρω το εξοχικό (εγώ κάνω το αντίθετο από την πλειοψηφία) που ειναι 2 ανεξάρτητα διπλανα διαμερισματάκια και το μόνο πράσινο που επιτρέπω είναι 2 γλάστρες βασιλικού Τορίνου για τις γαριδομακαρονάδες Καθάρισα μόνον βεράντες, γευματίσαμε με τον κ.Αλκη σε ενα παραλιακό ταβερνάκι και πάλι πίσω στην Κομοτηνή στόΠΡΑΣΙΝΟ δεν θέλω άλλο πράσινο και κούρεμα και πότισμα ΘΕΛΩ ΜΟΝΟ ΝΑ ΚΟΛΥΜΠΩ με τίς ώρες.....Χτυπώ κουδούνι,ντριν ντρίν κανείς ανοίγω με το διαδικτυκό μου κλειδί και θρασύτατα κλέβω το δώρο για την μπέμπα μου(της πήραμε και μαγιό!!!!) κοιτώ..;; δεν με βλέπει κανείς !!!ώραία!!!!! κλέβω και την χορτοομπρέλα με την ξαπλώστρα (θα την βάλω στην δική μου παραλία που είναι έρημη και ονειρεμένη!!! φωνάζω κλείνοντας την πόρτα ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΔΗΜΗΤΡΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΑΡΔΙΑ ΜΟΥ!!! και εξαφανίζομαι.Εχω δουλειά , έχω αντιγραφές και επικολλήσεις χα χα Καλη νύχτα από μένα μόνον, η Μελίτα παρεξηγήθηκε πάντως......

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γλυκεια μου Εφη,χαιρομαι που ηρθες!Τα ειδα τα δωρακια σου!Τα στολισες κιολας!Οσο για την καλη μου Μελιτα,της ετοιμαζω δωρακι συντομα!!Φιλακια στη πριγκιπισα σας,και καλο μηνα!!Πολλα φιλακια!!

      Διαγραφή

Σάς ευχαριστώ πολύ γιά τά όμορφα σας σχόλια!
Thank you for your kind comments!

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...