Τρίτη, 3 Φεβρουαρίου 2015

Weekly menu......

 
Τό μενού τής εβδομάδος!
 
 
 
Καλημέρα φίλες μου!!Καλή εβδομάδα καί καλό μήνα!
Τήν περασμένη εβδομάδα ,μέ κάλεσε η Ελενα (Συνταγές Καρδιάς),στό παιχνίδι-πρόσκληση,τί μαγείρεψα τήν περασμένη εβδομάδα! 
Συννετέχω,σάν απλή νοικοκυρά ,μέ εμπειρία χρόνων,καί όχι σάν Food Blogger,πού τόσο θαυμάζω!
Συνήθως μαγειρεύω κάτι απλό γιά μένα καί τόν άντρα μου!Τήν περασμένη εβδομάδα όμως,μέ τήν άφηξη τής κόρης από τήν Ολλανδία,έπρεπε νά μαγειρέψω τά φαγητά,πού τής αρέσουν καί έχει επιθυμίσει!
(Last week i had an invitation from Elena(Food Blogger),to present the Weekly Menu!Here we go....)
 
Ξεκινάμε λοιπόν μέ τό μενού....
 
Δευτέρα...
 
 
Ψάρι πανέ(πέρκα)μέ βραστό μπρόκολο...
 Breaded fish perch with broccoli
 
Τρίτη
 
 
Γεμιστά κολοκυθάκια μέ κιμά,καί αυγολέμενο..
 Stuffed zucchini with rice and minced egg and lemon
 
 
Τετάρτη
 
    
Ριζότο μέ λαχανικά καί λευκό κρασί..
 Risotto with vegetables and wine
 
  Fried zucchini batter
καί συνοδευτικό,τηγανιτά κολοκύθια μέ κουρκούτι.
 
Πέμπτη
 
  Stuffed cabbage with meat and egglemon sause
Λαχανοντολμάδες μέ αυγολέμονο.
 
Παρασκευή
 
  Cabbage with rice, carrot, dill and tomato
Λαχανόριζο μέ καρότο ,άνηθο καί ντομάτα...
 
 
 Sausage roll with potato,onion and dill
...καί πιροσκί μέ πατάτα,κρεμμύδι καί άνηθο.
 
Σάββατο
 
  Chicken with potatoes in the oven
Κοτόπουλο ψητό μέ πατάτες...
 
 
 Salad with lettuce, onion, dill, cucumber, tomato and blue cheese vinaigrette
 
καί σαλάτα μέ μαρούλι,ντομάτα,αγγούρι,φρέσκο κρεμμυδάκι,άνηθο,blue cheese καί σώς vinegret. 
 
Κυριακή
 
 
  The famous Greek moussaka with aubergine potatoes minced meat and Bechamel sause
Μουσακάς,μέ μελιτζάνες,πατάτες καί κιμά.
 
Γλυκά - Desserts 
 
 
 Orange cake
Tό απαραίτητο κέικ πορτοκάλι,γιά πρωινό ή νά συνοδεύσει τόν καφέ.
 
 
  
Γλυκό,millefeuille
 

Tart with home made, strawberry jam
Τάρτα μέ σπιτική μαρμελάδα,φράουλα


Apple pie
Κέικ μηλόπιτα
 

Cheese cake with home made strawberry jam
 Τσίζκέικ,μέ σπιτική μαρμελάδα,φράουλα...
 
 
Baklava with nuts
καί ο μπακλαβάς μέ καρύδια,πού αρέσει σέ όλους!
Θά ήθελα νά ευχαριστήσω τήν Ελενα,πού μέ επέλεξε μαζί μέ άλλες φίλες,food bloggers,νά συμμετέχω μέ μεγάλη χαρά,στό Μενού τής εβδομάδος!Θά χαρώ όμως πολύ να συμμετέχει στο παιχνίδι και όποια άλλη φίλη, θέλει και να μας πει τι μαγείρεψε την προηγούμενη εβδομάδα ή κάποια άλλη εβδομάδα!Μήν διστάζετε!Τολμήστε το!!!
Σάς εύχομαι καλή εβδομάδα καί καλό μήνα!Φιλιά! 
My dear friends thank you for your visits and for your kind comments on my posts!
Wishing you all a happy week-month!
Thake care!Hugs!
 
 
 
 
  


74 σχόλια:

  1. Συγχαρητήρια Dimi μου, είσαι σπουδαία νοικοκυρά και μάλιστα κλασσική!!!
    Καλώς το δέχτηκες το κοριτσάκι σου!
    Πολλά φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Γιαμι!!! Μ αρεσει η προκληση θ τ ακολουθησω κ εγω ;-) φιλια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. πω πω πεινασα πολυ τωρα!
    δειχνουν ολα πεντανοστιμα!

    καλημερα φιλη μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Τι λαχταριστά πιάτα ήταν αυτά!!! Μου άνοιξες την όρεξη.
    Να είσαι καλά.
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. καλε κουκλα μου αυτο δεν ειναι ενα απλο μενου ειναι υπερπαραγωγη!!!τρελαθηκα μου αρεσε παρα πολυ!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ουάου εντάξει έχεις κάνει φοβερό food styling, έτσι όπως τα βλέπω θα έτρωγα και κάποια φαγητά που δεν μου αρέσουν.....χαχαχα
    Ειδικά εκείνη η σαλάτα και το millefeuille φαίνονται τέλεια!!! Μου άνοιξες την όρεξη...!
    Καλή σου μέρα Δήμητρα μου :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Quelle chance a Flora d'avoir une maman qui cuisine aussi bien! Une cuisine faite avec talent et amour.
    Je vais garder toutes les idées de tes plats qui ont l'air si bien réussis mais je ne les ferai pas la même semaine car il y a risque de prendre 3 kilos!!!
    Si tu as la gentillesse de me donner ta recette du mille-feuille, j'aimerais essayer de le faire. Cela m'a paru toujours très difficile mais le tien est magnifique.
    Bonne journée chère Dimi.
    Grosses bises.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Πω, πω!!! Αν ήσουν εστιατόριο θα ερχόμουν κάθε μέρα!!!
    (εκτός από την Πέμπτη...χιχιχχι)
    Μου αρέσουν τα φαγητά που διάλεξες και στις φωτογραφίες φαίνονται όλα πολύ δελεαστικά!!!
    Μπράβο Ντίμη!!! Να περνάς πάντα καλά και καλό μήνα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Μπράβο Dimi!!!!Εξαιρετικό μενου και με κλασσικές ελληνικές συνταγές, προφανώς για να ευχαριστήσεις το κοριτσάκι σου που θα είχε επιθυμήσει την ελληνική κουζίνα!Κάτι παρόμοιο έκανα κι εγώ μιας και είχε έρθει η κορούλα μου από την Αγγλία, της μαγείρευα ότι ελληνικό φαγητό ήθελε.Δημιουργικότατη και στα γλυκά!!!!..και οι φωτογραφίες ότι πρέπει να μου ανοίξουν την όρεξη, τέτοια ώρα που διαβάζω κι εγώ!!!Πολλά φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Αυτό δεν είναι σπίτι που μαγειρεύει ,αυτό είναι ένα εκλεκτικό εστιατόριο με την θαυμάσια ελληνική κουζίνα !! Συγχαρητήρια ,μου άνοιξες την όρεξη ,αχ και να τα είχα μπροστά μου .Πήρα όμως και ιδέες ,μια που στέρεψε το μυαλό μου από συνταγές ! Πάντα γερή και δυνατή !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Είχες δεν είχες μας άνοιξες την όρεξη !!!!!!
    Και να μη μας άρεσε κάποιο απ όλα οι φωτογραφίες σου μας έκαναν να το αγαπήσουμε !!!!!!
    Τυχερή η Φλώρα !!!!! Τα φιλιά μου και καλό μήνα !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Πω πω τι μου κάνεις μεσημεριάτικα!
    Όλα φαίνονται πεντανόστιμα!
    Καλό μεσημέρι!
    Φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Gratuluję Dimi!!! Wspaniałe dania!!! Wszystko wygląda bardzo apetycznie!!!
    Serdecznie pozdrawiam:))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Πλάκα κάνεις.... Αυτό είναι το απλό μενού της εβδομάδας? Τι χρυσοχέρα που είσαι!!!!! Μπράβο σου Δήμητρα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Mmm...Dimi, everything look delicious and so yummy! Can i have something? I'm hungry now.
    Kisses
    Alessandra

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Hello Dimi, your week's menu looks delicious. and oh my those desserts are fabulous! You could open you own restaurant..
    Have a happy day!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Yummy !!!!!!!!!!! My choice goes to the...desserts !!!!!
    Have a delicious day !
    Hug
    Anna

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Γιαμ γιαμ & σλουρπ σλουρπ για πολλά από τα πιάτα σου Δήμητρά μου! Φαίνονται όλα λαχταριστά αλλά καθώς είμαι από το μεσημεριανό η αλήθεια είναι πως στάθηκα να χαζεύω λίγοοο παραπάνω τα γλυκά ;)
    Καλό μήνα. Καλά να περνάς. Φιλιά :*

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. wow! very fancy spread! about the only things that seemed familiar to me were chicken and potatoes, apple pie, cheesecake - and, of course, i know baklava. :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Δείχνουν όλα υπέροχα και λαχταριστά! Μπράβο, Δήμητρα!
    Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Ωραίο μενού,ειδικά τα γλυκά τα λάτρεψα!!!!!!!!!!!!
    Φιλάκια πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Olá amiga, vim desejar-lhe um abençoado início de mês.
    Cardápio excelente...sua família passa bem com tanto capricho!!! Parabéns querida!
    Doce abraço Marie.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Ημουν σίγουρη ότι η κουζίνα σου θα ήταν γεμάτη νοστιμιές!
    Πόσο χαίρομαι που ανταποκρίθηκες Dimi μου και απολαύσαμε κι εμείς, έστω οπτικά, τα πιάτα σου που δείχνουν να έχουν ετοιμαστεί με μεγάλη αγάπη και φροντίδα!
    Σε φιλώ πολύ πολύ, καλή βδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Hi Dimi! Oh my!XD You killed me! Im so watering! Seeing all the gorgeous and scrumptious dishes made me very hungry! Greek food must be very delicious, hope to taste it one day, straight from Greece :) Many kisses! xo

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Τι λαχταριστες προτασεις ειναι αυτες;;; Μου άνοιξες την όρεξη βραδιάτικα και θυμηθηκα ότι έχω πολύ καιρο να κανω λαχανοντολμάδες!!!!!!!!
    Καλό ξημέρωμα
    Σε φιλώ :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Same pyszności , i zrobiłam się głodna na noc od tego oglądania , a dieta moja gdzie ? :)))
    U nas gołąbków z jajkiem nie robi się , napisz przepis .
    Pozdrawiam :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Πω πω νοστιμιές!
    Είδα τόσα πολλά πιάτα που μου έκλεψαν την καρδιά!
    Νομίζω ότι πρέπει να σκεφτείς πιο σοβαρά το food blogging Δήμητρα!
    Σου πάει πολύ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Για αυτό ..στεναχωριεται Η Φλωρα ....τετοια φαγητά που να τα βρει εκεί που είναι χαχαχαχα
    Πω,πω αν είναι τόσα ωραία όπως της φωτογραφίες ... έμενα πάντα μου άνοιξες την όρεξη ...
    Μπραβο Δημητρα μου ..υπέροχα είναι ολο και πολύ περιποιημενα ...
    κάλο μηνά και φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. τωρα κανεις πλακα??? ολα αυτα για την κορη??? μπορεις να με υιοθετησεις σε παρακαλω??????

    το πιροσκι, μπορεις να ανεβασεις συνταγη Δημητρα? το λατρεψα!

    ευγε χρυσοχερα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Κι εμενα να υιοθετησεις οχι μονο την απο απανω κυρια που δεν την ξερω κιολας...Δημητρα μου τι φαγητα ειναι αυτα , μερακλιδικα !! πω πω .....μπραβο να πω, ειναι λιγο, φιλια πολλα και καλο μηνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Mmmm tasty!
    My days are Wednesday and Friday and absolutely all the pastries, all desserts of all days!!!!
    Cabbage with rice .... with sauerkraut is it prepared? Love !
    Because Greek cuisine is very similar to Bulgarian cuisine, interesting for me .... In Bulgaria is very popular Greek moussaka and salad with eggplant, peppers and tomatoes, cheese ...

    Dimi, you cook delicious!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Δήμητρά μου εκτός από καλλιτέχνις του ντεκουπάζ, είσαι πραγματικη καλλιτέχνις και στην κουζίνα! Μία και μία οι προτάσεις σου για το εβδομαδιαίο μενού!! Εκείνο το μιλφέιγ το λάτρεψα!!
    Καλό σου βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Πώ πω!! Να έρθω για μία εβδομάδα σπίτι σου να με καλοταϊσεις;; δε θα ενοχλώ στην γωνίτσα θα κάθομαι!! Φιλιά πολλά !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. aaaw this menu looks delicious! especially the desserts ;)

    www.magdacarta.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. Δεν το συζητώ !!! Τα πιάτα σου είναι και δικά μου αγαπημένα !!!! Ευχαριστήθηκε και η Φλώρα το φαγητό της μανούλας!!!!
    Τώρα με τα γλυκά εγώ κόλλησα στη σπιτική μαρμελάδα φράουλα , εμ την έχω δοκιμάσει βλέπεις !!!!
    Φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. Φιλενάδα, από την ώρα που είδα την ανάρτησή σου, ήθελα να σου γράψω για τα λαχταριστά πιάτα που ετοίμασες για την Φλωρίτσα σου.
    Μ επιασε όμως ένας ξαφνικός πόνος στο δεξί μου χέρι (τενοντίτιδα να είναι ?) και δεν μπορούσα με τίποτα. Και τώρα ακόμα, προσπαθώ με δυσκολία και γράφω σιγά-σιγά με το αριστερό. Είναι υπέροχα τα φαγητά σου και πολύ όμορφα τα παρουσίασες. Συγχαρητήρια για την συμμετοχή σου στο παιχνίδι.
    Φιλάκια πολλά και καλό ξημέρωμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. Χρυσοχερα εγραψες παλι!!!!!!!!
    Φιλακια!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. Η κουζίνα της μαμάς που τους αγκαλιάζει όλους με γεύσεις γλυκές, νοσταλγικές αλλά και πρωτότυπες!
    Η κουζίνα που φτιάχνει τις γευστικές μας αναμνήσεις και εκφράζει όσα νιώθουμε!
    Κι η παρουσίαση ιδανική, να ανοίγει την όρεξη και να γεμίζει τα μάτια ομορφιά!
    Φιλιά πολλά, καλό γλυκό μήνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. Dimi,que beleza de cardápio e tua família deve adorar esses pratos e ainda com as belezas de sobremesas! Adorei! bjs, chica

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. Και χρυσοχέρα και νοικοκυρά!!! Μπράβο καλή μου, μας έδωσες υπέροχες εικόνες και ιδέες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. Λοιπόν, είχατε πολλή δουλειά για αυτά τα γεύματα και σε αυτό το κέικ. Σίγουρα ήταν όλα νόστιμα. Χαιρετισμοί.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. Καλώς τη δέχτηκες Ντίμη μου!Το μενού σου λαχταριστό και πλούσιο!Πολλά φιλιά σε σένα και την οικογένεια σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. Δεν έχει μεγαλύτερη ευχαρίστηση απο το να περιμενεις φιλη μου το κοριτσακι σου απ τα ξενα..... πως σε ακαταλαβαίνω.... αν και γιαγια....αυτό ηταν η μονιμη ενοια μας.. τι θα τις μαγειρέψουμε.. και εσύ Ντιμη μου της μαγείρεψες το καλυτερο .. και κυρίος αυτά που δεν βρίσκει εξω το παιδί.. δεν την ηξερα αυτήν την προσκληση...θελει και φωτο έ;; αστο...εκει δεν τό χω ..:)
    Απόλαυσα .. τωρα που ήρθα ετω και καθστερημενα... (υπηρχαν λογοι) τα ροζ και τα φούξια σου... απο τα λουλουδια μεχρι τα παπουτσακια και το σκουφακι με ξετρελαναν...αν και πλεκω χρονια...δεν νομίζω οτι θα τα καταφερνα τοσο ομορφα.......τελικα πράγματι το πλεξιμο και μενα με
    χαλαρώνει...παντα να νιώθεις χαρουμενη και να έχει ς φίλη μου ενα ομορφο μηνα φιλακιααααα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  46. Uuummm ... Καλά προετοιμασμένοι γιορτή για την κόρη σας.
    Φαίνεται νόστιμο.
    Καλή εβδομάδα, Δύμη ;)
    Besos.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  47. Μμμμ πέτυχα σε λιχουδιές!Κατά προτίμηση μ' αρέσουν οι απλές... δηλαδή τα κρεατικά!χαχα!
    Πάντως όλα τα φαγητά που διάλεξες καλή μου φίλη Δήμητρα είναι ελκυστικά και γι' αυτό είμαι σίγουρος για τις μαγειρικές σου ικανότητες!Ο μουσακάς βέβαια είναι όλα τα λεφτά(ο νους μου στα υγιεινά πάντα..!) και δε θα 'λεγα όχι σ' ένα-δυο-τρία... πέντε κομμάτια... καλύτερα όμως βολεύομαι και με το ταψί!Ορίστε, μ' έβαλες στον πειρασμό..!:-)Και σαν επιδόρπιο φυσικά... ο μπακλαβάς γωνία... με τις πολλές στρώσεις από φύλλα!:-)
    Είδα και την προηγούμενη δημοσίευση με τις πανέμορφες ευωδιαστές φωτογραφίες και τις πλεκτικές δημιουργικές ικανότητές σου!Τέλεια και χαλαρωτικά όλα!!!
    Συγχαρητήρια θερμά για τη συμμετοχή σου, να 'σαι πάντα καλά, καλώς δέχτηκες την κορούλα σου και να περάσετε όλοι καλά κι ευτυχισμένα!!!:-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  48. Οι εκπληκτικές φωτογραφίες των φαγητών και των γλυκών σου, κατάφεραν να μεταφέρουν ως εμάς κι ένα σημαντικό συστατικό τους!!
    Την αγάπη με την οποία έγιναν!
    Καταπληκτικό μενού!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  49. Μμμμ καλοπερνάει η κόρη σου με τόσο νόστιμα φαγητά!!!!
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  50. Dearest Dimi,
    You did exactly what I always have done for company that is only home for a short time. Always cooking and baking special recipes with LOVE!
    Sending you hugs,
    Mariette

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  51. Τι νοστιμιές είναι αυτές!!!
    Ζήλεψα το μιλ-φέιγ!!!
    Καλά να περνάς γλυκιά μου!!Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  52. Hi dear friend !!!
    Que rica comida !! Me encanta el baklava !!! Que delicia ..Espero que tengas un bendecido día
    Cariños

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  53. Έμεινα άφωνη!!! Το μενού θεσπέσιο...το ένα πιάτο ζηλεύει το άλλο!!! Γεια στα χέρια σου Ντιμι μου Χίλια μπράβο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  54. I want to eat this post. :)
    Such tempting dishes. Have a great day ahead!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  55. Εισαι τυχερλη που δεν ξερω την διευθυνση του σπιτιού σου... θα ερομουν καθε μερα για μεσημεριανο και γλυκό χα χα!
    Χρυσοχέρα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  56. Deixou me com água na boca, e com vontade de cozinhar....agora que só eu e marido
    não me animo muito , mas qdo temos visitas....muito bom qdo cozinhamos com amor para nossos filhos!

    amei e gostei de todos os seus pratos ...parabéns!



    belo dia

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  57. Όλα τα φαγάκια σου Dimi μου ένα και ένα νοστιμότατα και καλομαγειρεμένα. Τα πιροσκί σου πολύ θα ήθελα να ήξερα πως τα φτιάχνεις?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  58. Hello Dimi, Wow!! I am astounded at all that beautiful food. How well you present it too. I am hungry now :D) Cheers from Australia !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  59. όλο το μενού της εβδομάδας το βρήκα Ντίμι πολύ ωραίο και σίγουρα ικανοποιητικό στις γεύσεις ακόμα και των δύστροπων στις γευστικές προτιμήσεις τους....καλώσόρισε και η κόρη σου και εύχομαι πάντα να είστε καλά...φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  60. Καλημέρα και καλώς την δέχτηκες την κορούλα σου Dimi μου !!! Πώ πω .... τι πλουσιοπάροχο μενού είναι αυτό ... όλα φαίνονται πεντανόστιμα και τα γλυκά μόνο από τις φωτο δεν περιγραφονται !!! Τυχεροί οι δικοί σου !!! Ευτυχώς που το "έτερον" δεν ασχολείται με το blogging... Θα μου έλεγε τι φωτογραφίες και diy, food blogging πρέπει να κάνεις μήπως και φάμε και εμείς τίποτα ... χαχαχα ☺ !!!! Πολλά φιλιά και ένα υπέροχο ΣΚ !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  61. Καλά μου άνοιξες την όρεξη για τα καλά και δεν μπορώ και να φάω τέτοια ώρα!!Χα χα χα!!! Εξαιρετική και στην κουζίνα λοιπόν...!!! Συγχαρητήρια!!! Σου εύχομαι καλή συνέχεια σε όοοολα όσα κάνεις και καλό ΣΚ!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  62. Τι να σου κάνω που μένουμε μακριά!!! Αλλιώς θα με είχες κάθε μέρα στο σπίτι σου με ..ταπεράκι!! Η καλύτερα ..δυο !! Εμ, να μην πάρω και γλυκό (και είμαι και απίστευτη γλυκατζού!!)!! Τα φαγάκια σου ένα κι ένα !! Μαμαδίστικα!!! Γεια στα χεράκια σου, Δήμητρα!!
    Καλό Σαββατοκύριακο να'χεις!! Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  63. Sorry, I'm late ....
    Dimi, your post is very tasty today ! Oh my god, your dessert looks delicious !
    I think you could open your own restaurant !
    Have a happy weekend :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  64. Γεια στα χέρια σου, Ντίμη μου !!!! Καλομαγειρεμένα ( και είμαι σίγουρη ότι είναι και εξαιρετικά στη γεύση) , υπέροχη παρουσίαση και φωτογράφιση !!!!! Μου άνοιξες την όρεξη !!!!!!! Υπάρχει κάτι που δεν το κάνεις τέλειο ?????????

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  65. Όλα όσα έφτιαξες φαίνονται πεντανόστιμα.
    Φιλάκια ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  66. Oh, Dimi! I've seen all these delicious meals before dinner and I'd like to try all of them! Especially 'Stuffed cabbage with meat' that I thought is the same we cook, putting minced meat on a cabbage leaf and then wrapping the leaf as an envelope. I love this ' envelope' with sour creme.
    Have a nice week!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  67. The food looks amazing Dimi! I started a new blog with my daughter so I was missing for a bit! Hope you are keeping well:)
    ~Anne xx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  68. Απο φαγητα ,γλυκα σαλατες ολα υπεροχα και καλομαγειρεμενα,μπραβο Dimi μου ελπιζω να τα ευχαριστηθηκατε ολη η οικογενεια παρεα με την κορουλα σου.Καλη εβδομαδα ,φιλακια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  69. Συγχαρητήρια Δήμητρά μου... φαντάζομαι πόσο ευχαριστηθήκατε τόσες νοστιμιές!! Νοστιμότατα πιάτα και πανέμορφα παρουσιασμένα!
    Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σάς ευχαριστώ πολύ γιά τά όμορφα σας σχόλια!
Thank you for your kind comments!

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...