Δευτέρα, 9 Φεβρουαρίου 2015

Happy Birthday to ....me !





Καλημέρα φίλοι μου!Καλή καί χαρούμενη εβδομάδα σάς εύχομαι!
Ανοίγοντας τόν υπολογιστή μου,τό πρωί,είδα αυτό...
 
 
...ευχές γιά τά γεννέθλιά μου από τό Google!
  Αλλος ένας χρόνος,πέρασε, μέ όμορφες εμπειρίες καί χαρούμενες στιγμές!
Φεβρουάριος, ο μήνας πού ανθίζουν οι αμυγδαλιές!





Η ανθισμένη αμυγδαλιά,πού σηματοδοτεί τόν ερχομό τής Ανοιξης!
 
 
 
 
Καί είναι χάρμα οφθαλμών νά βλέπης γύρω σου αυτό τό πανέμορφο θέαμα!Συμφωνείτε?



*******


My Decoupage Creations...
 
 
 
Vintage Bottle with lace rice paper,motive of rice paper and stamps
 
 
 The back side of the bottle
 
Vintage μπουκάλι,ντυμένο μέ δαντελέ ριζόχαρτο,μοτίφ από ριζόχαρτο καί λεπτομέρειες μέ στάμπες. 


Vintage Wooden Spinning Top
 


Ξύλινη σβούρα,πού έφτιαξα γιά τήν εγγονή μου,μέ μοτίφ χαρτοπετσέτας,καί μεταλικό διακοσμητικό.


******

Τήν περασμένη εβδομάδα,φίλες μου,μέ ταλαιπώρησε μία ίωση
γαστρεντερίτιδας.
Μέ καθήλωσε στό κρεβάτι γιά αρκετές ημέρες!Δόξα τώ Θεώ είμαι καλύτερα σήμερα!
Σάς εύχομαι καλή εβδομάδα !!Νά περνάτε πάντα όμορφα!Φιλιά!
 
My dear friends,thank you all for your kind comments on my posts!
Hope you have a wonderful week!Take care!Hugs!
 
 
 
 
 


70 σχόλια:

  1. χρόνια πολλά χρόνια καλά χρόνια όμορφα, όπως πανέμορφα είναι τα λουλούδια της αμυγδαλιάς αποτυπωμένα με τη μηχανή σου!
    https://www.youtube.com/watch?v=JIylSVzTDGU
    Πολλα πολλά φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Happy birthday, my dear friend!
    Πολυχρονη , και παντα ευτυχισμενη! Να σε χαιρεται η ομορφη οικογενεια σου και παντα με υγεια και ομορφες δημιουργιες! Το μπουκαλι σου εειναι πανεμορφο και τοσο ρομαντικο! Και η σβουρα σκετη γλυκα!
    φιλακια πολλα και καλη εβδομαδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Happy Birthday Dimi! Hope you have a fantastic day with lots of fun! The bottle is super cute, as ever all your handmade works. Wish you all the best! Many hugs and enjoy your day! xo

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Χρόνια πολλά ευτυχισμένα και δημιουργικά , Ντίμη μου !!!!!!
    Υπέροχο το μπουκάλι σου - είμαι σίγουρη ότι η εγγονή σου θα τη λατρέψει αυτή την πανέμορφη σβούρα !!!!!
    Περαστικά !!!!!!!
    φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Χρόνια Πολλά Δήμητρα!!! Να χαίρεσαι την οικογένειά σου, τα εγγονάκια σου και να σε χαίρονται κι εκείνοι!!! Μου αρέσει πάρα πολύ το μπουκάλι με το ρυζόχαρτο. Γεια στα χέρια σου!!! Οι φωτογραφίες με τις αμυγδαλιές είναι πολύ ωραίες, σε ηρεμούν όταν τις βλέπεις, μια θετική ενέργεια που την έχουμε τόσο ανάγκη! Ελπίζω να περάσεις υπέροχα σήμερα που έχεις τα γενέθλιά σου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Χρόνια πολλά! Να είσαι ευτυχισμένη και να έχεις ό,τι επιθυμείς!
    Πολύ ρομαντικές οι δημιουργίες σου!
    Τρελαίνομαι για αμυγδαλιές! Δεν έχω δει ακόμα φέτος.
    Πολλά φιλιά! Καλά να περάσεις!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Χρόνια σου πολλά, καλά, και ευτυχισμένα!! Υπέροχες οι φωτογραφίες και οι δημιουργίες σου για ακόμα μια φορά!! Τη σβούρα τη λάτρεψα!!!!!!
    ΦΙλιά και καλή εβδομάδα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Parabéns,Dimi!

    Felicidades e tuuuuuuuuuuuuuuuuudo de bom pra ti .Muitas alegrias ! beijos,chica

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Happy birthday Dimi - so pleased that you are feeling better for your special day, and who would not give good surrounded by that wonderful almond blossom.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Χρόνια πολλά Dimi μου!!! Πάντα γερή και ευτυχισμένη!!!
    Πολύ όμορφη η κίνηση της google! Μπράβο της!!!
    Οι φωτογραφίες σου υπέροχες!!! Μας έφερες τα άνθη της αμυγδαλιάς στη μύτη μας!!!!
    Η σβούρα σου πανέμορφη! Μου άρεσε η λεπτομέρεια με το χελιδόνι που κρέμεται, όπως και το κλειδί στο μπουκάλι με την υπέροχη μπαλαρίνα!!
    Καλή εβδομάδα Ντίμη και περαστικά σου!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Happy Birthday to you Dimi !!!!!! πολύχρονη ,με υγεια και ευτυχία !!!
    πολύ όμορφη οι δημιουργιες σου οπός πάντα ... πολύ όμορφες η φωτογραφίες !!!
    πολλα φιλάκια και καλή εβδομάδα με υγεια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Χρονια σου Πολλα, γεματα υγεια και χαμογελα Δημητρα! Οτι καλυτερο ευχομαι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Χρόνια πολλά Dimi μου!!! Πάντα γερή και ευτυχισμένη! Nα έχεις ό,τι επιθυμείς!
    Οι φωτογραφίες σου πολύ όμορφες!!
    Μου αρέσει πάρα πολύ το μπουκάλι με την μπαλαρίνα!!
    Καλή εβδομάδα και περαστικά σου!
    Πολλά φιλάκια!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Σου εύχομαι από καρδιάς, χρόνια πολλά, χρόνια καλά, χρόνια ευτυχισμένα !!!!!!!!!!!!!!!
    Τα μπουκαλάκι σου είναι μια τρέλα, πολύ όμορφοι συνδιασμοί, με ντεκουπάζ, δαντέλα και μεταλλικό στοιχείο !!!!
    Όσο για τη σβούρα, τι να πω αυτή κι αν είναι καταπληκτική !!!!!!!!!!!!!!!!
    Με δυο πραγματάκια και με την ανθισμένη αμυγδαλιά, μας έφτιαξες τη μέρα !!!!!!!!!!!
    Σε φιλώ !!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Happy Birthday here as well, Dimitra! Lovely photos and lovely creations of yours!!!
    Filakia!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Χρόνια πολλά Dimi μου, πάντα χαρούμενη και ευτυχισμένη. Να χαίρεσαι ότι αγαπάς!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Χρόνια πολλά Δήμητρα μου, χαρούμενα κι ευτυχισμένα με πολλές πολλές δημιουργίες και αξέχαστες στιγμές :)))))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. χρονια σου πολλα.....ααααααααααχ παλι βρηκες την πρωτη ανθισμενη ή ειναι περσινη θα ρωτησω οπως περσι....?χαχαχα...κ γω χθες απ το αυτοκινητο κατι νομιζα οτι ειδα αλλα λεω μπαααααααααα....αν ειναι φετινη πρεπει να παω πισω να την ξαναδω τη φαση...βρε λεεεεεεεεεεεεεεεες?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σοφάκι μου γλυκό,γιατί πάντα μέ αμφισβητείς?Φρέσκες είναι όλες καί έχω άπειρες στό αρχείο μου!!
      Εδώ είναι Αττική,ανθίζουν όλα πρώτα!!!Φιλάκια!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

      Διαγραφή
  19. Wooopeee, happy happy happy birthday Dimi, and how old are you??????????????? LOL.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Dimi μου ,χρόνια σου πολλά ,γερή ,χαρούμενη και ευτυχισμένη ! Εύχομαι ολόψυχα οι ημέρες σου να είναι ανθισμένες ,γεμάτες υγεία ,χαρά και αγάπη !
    Οι δημιουργίες σου καταπληκτικές !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Wszystkiego najlepszego z okazji Urodzin!!!!!! Wspaniałe i piękne prace!!!
    Serdecznie pozdrawiam:))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Χρόνια Πολλά!
    Πάντα ευτυχισμένη και χαρούμενη Ντίμη μου!

    Ζ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Χρόνια Πολλά και φωτεινά Μιμίκα,γεμάτα χρώματα κι αγάπη, σου εύχομαι!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Χρόνια πολλά Ντίμη μου,χαρούμενη πάντα!!!!
    Υπέροχα όλα,πάντα φωτεινά!!!
    Φιλιά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Χιλιόχρονη και καλόχρονη να είσαι Dimi μου, ευχές πολλές από καρδιάς!!
    Να σε χαίρονται οι αγαπημένοι σου να σε χαιρόμαστε κι εμείς που απολαμβάνουμε πάντα τις υπέροχες δημιουργίες σου!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Hello Dimi, Happy Birthday to you, I wish you a wonderful day...I am glad you are feeling better now too. I love the pretty almond blossoms and your decoupage creations are pretty. Enjoy your day!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Hi Dimi !!! Happy Birthday to you !!! I wish you all the best !!!!
    Enjoy your day !
    Hug
    Anna
    Your creations are delightful !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Χρόνια πολλά και ευτυχισμένα Dimi μου!!Να είσαι πάντα γερή και δημιουργική!!!
    Υ.Γ.Σου έχω στείλει αίτημα φιλίας στο facebook προφανώς δεν με αναγνώρισες!!Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. A very happy birthday to you! Have a blast and enjoy your day! :)
    Truly lovely pictures you have!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. happy birthday, dimi! isn't google scary with all they know and control? :) so glad you are feeling better and can enjoy your day! the ballerina bottle is very lovely!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Χρόνια σου πολλά, καλά, ευτυχισμένα και δημιουργικά, Dimi μου! Ό,τι επιθυμείς!
    Το μπουκάλι σου με ξετρέλανε, το ίδιο και η σβούρα! Και οι φωτογραφίες σου είναι απίστευτες!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Dearest Dimi!
    Happy birthday to you! My kisses and hugs!
    Remember: we are as old as our soul is! And your soul is very young.
    Lovely bottle with bailerin.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Χρόνια πολλά. Μείνετε υγιείς και ευτυχισμένοι. Λουλούδια του αμυγδαλιές είναι θαυμάσια. Χαιρετισμοί.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Πολύχρονη καλή μου φίλη Δήμητρα, να ζήσεις και να δημιουργείς συνέχεια στη ζωή σου... είδα το πρωί τα γενέθλιά σου στον google+, δε μ' άφησε να στείλω τις ευχές μου και μουλάρωσε!:-)
    Τις ξανάστειλα όμως πάλι πριν λίγο!
    Πανέμορφες οι ανθισμένες αμυγδαλιές.Κάπου τις είδα κι εδώ και τις πέρασα για κάποιο άλλο δέντρο!Ούτε που κατάλαβα πότε μπήκε ο Φλεβάρης για τα καλά!
    Η σβούρα μου άρεσε πολύ, όπως και το μπουκάλι!
    Να 'σαι πάντα καλά γλυκιά μου, να χαίρεσαι την οικογένειά σου και να χαμογελάς!!!:-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Dear Dimi, Happy Birthday to you!
    I wish you a nice holiday!
    Be healthy and enjoy a beautiful spring week.
    I admire your young soul and gentle things you do! Again wonderful decoupage!
    In Bulgaria almonds bloom March-April. There is so much until then, and I can not wait .... winter and freezing weather, snow and lack of green I got tired ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. Χρόνια πολλάαααααα!!!!!!!! Να τα εκατοστήσεις και ό,τι καλύτερο να τύχει σε σένα και την οικογένειά σου!!! :) Να τους χαίρεσαι και να σε χαίρονται!! Πολλά πολλά φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. Until the coming of spring envy, the almond bloom beautifully :)
    Dimi 100 years, all the best !!!
    I wish you health
    Have a great week.
    Yours :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. Χρόνια Πολλά Dimi με πολλές υπέροχες φωτογραφίες και χειροτεχνήματα!!
    xoxo

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. Χρόνια πολλά με υγεία και αγάπη Dimi μου!
    Να χαίρεσαι την όμορφη οικογένειά σου!
    Πάλι μας γέμισες ομορφιές.....αμυγδαλιά ψάχνω σαν τρελή και δε βρίσκω, οπότε απόλαυσα όσο τίποτα τις φωτογραφίες σου!
    Αλλά με μάγεψαν και οι δημιουργίες σου!
    Η σβούρα τέλεια, αλλά και το μπουκάλι που έχει και αγαπημένο μου θέμα (μπαλαρίνα) υπέροχο!
    Φιλιά πολλά, καλή εβδομάδα και του χρόνου με υγεία!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. Να τα εκατοστήσεις Δημητρούλα!
    Σου εύχομαι από καρδιάς ότι καλύτερο! Να δεις όλους σου τους στόχους και τα όνειρα να πραγματοποιούνται!
    Πάρα πολύ όμορφα αυτά που έφτιαξες!
    Τόσο τα μπουκάλια όσο και η σβούρα είναι εξαιρετικά καλαίσθητα!
    Φιλιά πολλά και πολλές ευχές!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. Να σε χαίρονται και να τους χαίρεσαι !!!Να είσαι πολύχρονη με υγεία και όσα χρειάζεσαι στη ζωή σου για να είσαι καλά!!!!
    Οι δημιουργίες σου πιο όμορφες από ποτέ με τον αέρα της χορεύτριας ανέμελη και ονειρική !!!!
    Φιλάκια πολλά με αγάπη!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. Feliz aniversário Dimi , felicidades sempre!

    belas flores da amendoeira, adorei o peão!

    Bello dia
    bjss

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. Χρόνια πολλά Δήμητρά μου!!! Να είσαι πάντα γερή, ευτυχισμένη και γεμάτη δημιουργικότητα!!!! Υπέροχες φωτογραφίες και τέλειες δημιουργίες!!! Τί απαίσιες αυτές οι ιώσεις!! Κι εμένα η γρίπη με ταλαιπώρησε πάρα πολύ αλλά ευτυχώς τελείωσε!!
    Φιλιά καλημέρας!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. Happy Birthday Dimi,
    My youngest grandson is on the 9h of feb too.
    Your decopage is so lovely. you work really hard.
    I had a bad cold and bronchitis. Still getting over it. get fits of coughing now and again.
    Your almond trees are blooming earlier than ours.. they are gorgeous. I think the tree is at its best, when it blooms.
    Have a wonderful week.
    val x

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. Happy birthday Dimi !, que lindo trabajo de decopage amiga querida ! Adoro esas botellas ,,espero que tenga un bendecido comienzo de semana
    Cariños

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  46. Χρόνια Πολλά Δήμητρα μου, πολύχρονη! Πάντα υγιής, χαρούμενη, δημιουργική και περιτριγυρισμένη από αγαπημένα πρόσωπα!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  47. Χρόνια πολλά, χαρούμενα και δημιουργικά!!
    Τι όμορφες εικόνες, τις λατρεύω τις αμυγδαλιές, αλλά εδώ αργούν να ανθίσουν ακόμα... Στο χωριό που μεγάλωσα άνθιζαν από το Γενάρη, αλλά εκεί πολύ πιο χαμηλό υψόμετρο!
    Σε κάθε περίπτωση η άνοιξη θα στείλει τα πρώτα της μηνύματα όπου να' ναι!
    Φιλιά πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  48. Dearest Dimi,
    Again, happy Birthday to you!
    Glad you are feeling better after last week's problem.
    Your nature is certainly ahead of ours; no trees blooming yet!
    Did sleep a full 12 hours, I got so exhausted from the past month...
    Sending you hugs,
    Mariette

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  49. Να τα εκατοστίσεις Δήμητρα μου. Να χαίρεσαι τα αγαπημένα σου πρόσωπα και να σε χαίρονται. Να είσαι πάντα δημιουργική και γλυκιά. Πολλά φιλάκια.
    Οι αμυγδαλιές μου αρέσουν πολύ. Αλλά τόσο ντελικάτες που είναι φοβάμαι μήπως το κρύο τους κάνει κακό.
    Οι δημιουργίες σου όπως πάντα άψογες και σικάτες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  50. HAPPY BIRTHDAY!!!!!I wish you the best for this important day. Your creations are just gorgeous...i love them...very sweet and romantic in every detail.
    Kisses
    Alessandra

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  51. Χρόνια πολλά και γλυκά να έχεις!!!Να είσαι γερή και ευτυχισμένη!!
    Αχ αυτές οι αμυγδαλιές, τόσο ζωντανές, λες και νιώθω τη μυρωδιά τους!
    Υπέροχα είναι τα μπουκαλάκια σου!Μεγαλώνει η συλλογή της μικρής Δήμητρας!!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  52. Happy Birthday !!! I wish you all the best !!
    Your decoupage creations are gorgeous !
    Greetings

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  53. Χρονια πολλά και καλά!
    Μα εισαι Υδροχοος? Α τι ομορφα! Ανθρωπος του αέρα ;)
    Nα σαι πάντα ευτυχισμενη και δημιουργική!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  54. Χρονια Πολλα με υγεια και ευτυχια!!!
    Πανεμορφο το μπουκαλι ,σκετη γλυκα η σβουρα! Μπραβο!
    Οι φωτογραφιες σου υπεροχες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  55. χρονια πολλα και απο εδω αγαπημενη μου!
    να σε χαιρομαστε! να χαμογελας παντα ευχομαι!
    καλημερα! Καλη Τσικνοπεμπτη να εχεις! φιλακια πολλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  56. Χρόνια σου πολλά Dimi μου (αν και λίγο αργοπορημένα ... ☺ !!! ) με υγεία, χαρές και κάθε ευτυχία !!! Οι αμυγδαλιές είναι πανέμορφες και όλες οι λεπτομέρειες που αποτύπωσε ο φακός σου ... ανθίσανε ατρόμητες παρά το κρύο !!! Και το decoupage στο μπουκάλι και τη σβούρα τόσο όμορφα !!! Θερμές ευχές για ότι καλύτερο και μια όμορφη Τσικνοπέμπτη !!! Καλή σου μέρα !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  57. Ξέρω ότι είχατε μια καλή ημέρα;))
    Υπέροχο φωτογραφίες.
    Besos.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  58. Dimi μου χρόνια σου πολλά χαρούμενα και ευτυχισμένα. Κατόπιν εορτής οι ευχές μου, αλλά νομίζω ότι οι ευχές είναι πάντα ευπρόσδεκτες.
    Να είσαι καλά, γερή και δυνατή.
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  59. Χρόνια πολλά και ευτυχισμένα, Ντίμη μου! Τα είπαμε στο facebook, να ευχηθούμε και από εδώ!! Ότι καλό επιθυμείς για σένα και την οικογένειά σου! Και του χρόνου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  60. Πολύχρονη και ευτυχισμένη με τους αγαπημένους σου !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  61. Happy Birthday dear Dimi!!! I wish you well!! lovely post!!!
    Have a good week!! and my g+ for you!!!!:)))

    Besos, desde España, Marcela♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  62. Χρόνια πολλά κι εδώ Ντίμη μου! Πανέμορφες οι εικόνες σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  63. ευτυχώς υπάρχει και το facebook και πρόλαβα να ευχηθώ στην ώρα μου!!! χεχε...πανέμορφες οι αμυγδαλιές και το μπουκάλι!! πόσο ωραία επιλογή!!! φιλάκια πολλά Ντιμούλα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  64. Χρόνια πολλά ετεροχρονισμένα!!!!!
    Ανοιξιάτικες φωτογραφίες να ανθίσουν οι καρδιές μας,τα μπουκάλάκια σου με ξετρέλαναν αλλά και οι σβούρες τέλειες!!!!
    Φιλάκια πολλά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  65. Χρόνια πολλά ετεροχρονισμένα!!!!!
    Ανοιξιάτικες φωτογραφίες να ανθίσουν οι καρδιές μας,τα μπουκάλάκια σου με ξετρέλαναν αλλά και οι σβούρες τέλειες!!!!
    Φιλάκια πολλά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  66. Ετεροχρονισμενες και οι δικές μου ευχες Ντίμη μου όμως δέξου τες φίλη μου και δώσε μου την άφεση της καθυστερησης μου.. είναι όμως ολοθερμες... για χρονια πολλά και ευτυχισμενη στην ζωή σου να τα εκατοστήσεις φιλη μου να σε χαιρονται οι αγαπημενοι σου και εμεις μαζί τους..ξετρελαθηκα με την ανθισμενη αμυγδαλια.. τι ομορφες φωτογραφίες.!!!!! αλλα και τα ντεκουπαρισμενα σου παντα ξεχωριστα.. λεπτοδουλεμενα ..και με γούστο ... ΧΡΟΝΙΑ σου ΠΟΛΛΑ... εστω και τωρα......να έχεις τα καλύτερα στην ζωή σου... φιλακιααααααα ..!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  67. It's late, but not too late - HAPPY BIRTHDAY, DIMI! :))))
    Kisses!
    Inka

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σάς ευχαριστώ πολύ γιά τά όμορφα σας σχόλια!
Thank you for your kind comments!

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...