Τετάρτη, 28 Ιανουαρίου 2015

Shades of pink and fuchsia....


Καλημέρα φίλες μου!Καλή εβδομάδα!
 
 
 
Καλημέρα φίλες μου!Καλή εβδομάδα σάς εύχομαι!
Μού αρέσουν οι αποχρώσεις τού ρόζ καί φούξια!
 
 
 
 
 
Η φύση γύρω μας φροντίζει νά απλώνει τόσο όμορφα αυτά τά υπέροχα χρώματα!
 
 
Η μπουκαμβίλια μου είναι ανθισμένη καί γεμάτη από τά φούξια λουλούδια της,δίνοντας μία νότα χαρούμενη,στολίζοντας τά βάζα μου!
 
 Shabby chic,wooden frame with napkin and crackle effect.

Ρόζ- φούξια καί στίς δημιουργίες μου!
Η μέρα μου ξεκίνησε μέ πολύ χαρούμενη διάθεση,σήμερα!
Τό μεσημέρι θά υποδεχτώ τήν Φλώρα μου,πού έρχεται από τήν Ολλανδία,έχοντας επαγγελματικές υποχρεώσεις στήν Αθήνα!
Σέ λίγο μαζί μέ άλλα καλούδια πού ετοίμασα,θά φτιάξω καί σπανακόπιτα πού τόσο τής αρέσει!
 
 
********
 
 
My Decoupage Creations
Handmade By Dimi
 
 
Vintage tealight with lace,and rice paper ,stamps and crackle effect.
 
 
 Ποτήρι-ρεσώ,ντυμένο μέ δαντέλα-ριζόχαρτο,μοτίφ από ριζόχαρτο,σφραγίδες καί κρακελέ δύο συστ,.



*******


My knitting project!
 
 
 
 Μέ αυτό τό πανέμορφο μοχέρ νήμα,μέ τίς αποχρώσεις τού ρόζ καί φούξια,έφτιαξα...
 

 
....γιά τήν μικρή εγγονή μου,αυτό τό σκουφάκι,μέ πλέξη δαντελωτή καί μούς,στόλιζοντάς τό μέ πλεκτό φιόγκο καί λευκή πέρλα.

 
Ψάχοντας στό ίντερνετ,ανακάλυψα αυτό...
 
 
 
...τό χαριτωμένο σχέδιο καί έπλεξα ένα ζευγάρι baby booties,γιά τήν μικρή μου εγγονή,σέ λευκό καί φούξια χρώμα!
Εύχομαι νά σάς αρέσουν οι πλεκτές δημιουργίες μου!
 
 
Τελικά,τό πλέξιμο είναι ένα ευχάριστο χόμπυ καί πολύ χαλαρωτικό!
 
 
*******
 
 
Σάς ευχαριστώ πολύ φίλες μου γιά τίς επισκέψεις σας καί γιά τά όμορφα σχολιά σας!
Μού δίνουν πάντα πολύ χαρά!
Καλό υπόλοιπο εβδομάδος σάς εύχομαι!Πολλά φιλιά! 
 
My dear friends,thank you for visiting my posts and for your kind comments!
Hope you have a happy week!Take care!Hugs!
 
 
 
 
 


 
 

64 σχόλια:

  1. Amazing creations by you!
    You are so talented!
    Love the shade of color for today's post. :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. λατρευω ολες τις παστελ αποχρωσεις!
    οτι εχει να κανει με ροζ απαλο με συγκινει παντα!
    μυριζει μωρουδιακια! :)

    καλημερα αγαπημενη μου! εισαι υπεροχη! φιλακια πολλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Εκτυφλωτικό το φούξια!!! Καταπληκτικές οι φωτογραφίες σου!!!
    Ένα από τα πολύ αγαπημένα μου χρώματα και στην ένδυση!! (δυσεύρετο όμως...)
    Το σκουφάκι σου υπέροχο!!! Πολύ ρομαντικό το χρώμα που επέλεξες!!!
    Τα παπουτσάκια είναι "για φάγωμα"...!!!
    Καλό υπόλοιπο εβδομάδας κι από εμένα!!! Φιλάκια πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ντίμι μου καλημέρα!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Ομορφιές!!!!!!!!!!!!!!!!Το ποτήρι σου απίθανο!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Τα πλεκτά σου όνειρο!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Πολλά φιλάκιααα!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Καλημέρα Δήμητρα!!! Μα τί υπέροχα είναι όλα!!! Το κοκέτικο ροζ καπελάκι, τα παπουτσάκια αλλά κι αυτά τα λουλούδια και το ποτήρι... το λάτρεψα!! Η επιρροή από την μικρή σας πριγκίπισσα είναι εμφανέστατη!! :) ΥΠΕΡΟΧΟ ποστ!!!!
    Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Υπέροχες οι φωτογραφίες
    όπως και τα χειροποίητα πλεχτά και κατασκευές σου!!
    Δεν μπορούσα παρά να σχολιάσω βλέποντας τέτοια ομορφιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Γλυκιά, κοριτσίστικη, καραμελένια ανάρτηση!
    Με το καλό να δεχτείς το κοριτσάκι σου, τα δώρα που ετοίμασες είναι πανέμορφα και σίγουρα θα τα λατρέψουν!!
    Φιλιά πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Με ροζ λουλούδια που σας δείχνουν την αγάπη βουκαμβίλιες. Νίκαια θα συναντηθεί με την κόρη του. Cap και μποτάκια όμορφη εγγονή Dal. Με εκτίμηση.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Πόσο υπέροχα αιχμαλώτισες με τον φακό σου τα χρώματα Δήμητρα! Καλώς να δεχθείς τη κορούλα σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Hi Dimi! Love this color so much too, so vibrant and striking! I love also your handmade creations, the glass is very nice, well done! Many kisses! xo

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Όπως πάντα υπέροχες οι δημιουργίες σου.....μου άρεσε πολύ το ποτήρι-ρεσώ!!!
    Και τα λουλούδια φυσικά.....μου φτιάχνουν την μέρα!!!
    Καλή συνέχεια :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Δήμητρα με το καλό να υποδεχτείς την Φλώρα σου και να περάσετε όμορφα.
    Ξετρελάθηκα με τα πλεκτά που έφτιαξες για την εγγονούλα σου, είναι πανέμορφα!
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Hello Dimi, I just love your pretty pink blooms. The bougainillea is a gorgeous plant... So glad Flora is home, even though she has to work, have a great visit.. Your decoupage creation is lovely.. And your hat and booties are adorable.. You are talented.. Have a happy day!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Θα ξεκινήσω με τα κουκλίστικα πλεχτά σου για τη μικρούλα σας-υπέροχαααα,με γεια της!!!!
    Υπέροχες φωτογραφίες,έργα και το ροζάκι γλυκύτατο χρώμα!!!
    Φιλιά Ντίμη μου!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Κι επειδή το ξέχασααα... με το καλό να υποδεχτείς τη Φλωρίτσα σου!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Yπέροχα χρώματα το ρόζ και το φούξια, από τα αγαπημένα μου!!!! Το ποτήρι με την δαντέλλα έγινε πανέμορφο!!!!! Υποψιάζομαι ότι το ετοίμασες για την Φλωρίτσα σου και είμαι σίγουρη ότι θα ενθουσιαστεί!!! Καλώς την δέχτηκες και καλά να περάσετε!!!!
    Γιά τα μωρουδιακά, δεν έχω λόγια....σκέτη γλύκα!!!!! Γειά στα χέρια σου φιλενάδα!!!
    Φιλάκια πολλά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Τι απίστευτοι χρωματισμοί!!
    Και πόσο χαρούμενη η ανάρτησή σου Dimi μου!
    Υπέροχες όλες οι δημιουργίες σου, μα αυτά τα παπουτσάκια που θα φορεθούν στα γλυκά πατουσάκια μου έκλεψαν την καρδιά!
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. the tiny knitted items are so cute! precious in pink. :) congratulations on getting to see your daughter again!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Υπέροχες όπως πάντα τόσο οι φωτογραφίες σου όσο και οι δημιουργίες σου! Με το καλό να υποδεχθείς την Φλώρα.
    Την καλησπέρα μου & τα φιλιά μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Love the flowers...I can't wait for Spring...Love the découpage, your glass is beautiful...and the hat and boots are too cute.....
    Have a great day !
    Hug
    Anna

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Linda cor, lindas flores e trabalhos,DIMI! beijos, de volta,choica

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Πόσο αισιόδοξη ανάρτηση,θα μπορούσες να την ονόμαζες,η φούξια ανάρτηση πλημμύρισε η οθόνη χρώμα!!!!!!
    Υπέροχα όλα!!!!
    Φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Μου έφτιαξες τη μέρα με τόσο χρώμα... τα βλέπω όλα ροζ και μαρεσειιιι!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Το ροζ και το φούξια είναι τα αγαπημένα μου χρώματα, όπως και το λιλά. Είναι πολύ όμορφες οι φωτο σου! Ξετρελάθηκα με τα μωρουδιακά μποτάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Πολύ όμορφα όλα Dimi μου από τα πλεκτά και το φανταστικό ντεκουπαζ στο ποτήρι μέχρι τις υπέροχες φωτογραφίες σου !!! Τέλειο το ροζ και το φούξια σε όλα !!! Καλό σου απόγευμα !!! Πολλά φιλιά !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Καλώς την δέχτηκες Δημητρα μου ..καλά να περάσετε !!!!
    Τη όμορφα πράγματα είναι αυτά ...χρυσοχέρα μου ..
    πανεμορφο το σκουφάκι και τα baby booties ...
    και τα ποτηράκια ...Τελεια ..μπράβο σου ..φιλακια πολλα (και στην Φλωρα )

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Μας έφερες την άνοιξη αρκετά νωρίς φέτος!!!
    Υπέροχα οι λουλουδένιες σου δημιουργίες!
    Είμαι σιγουρη πως η μικρη Δήμητρα θα χαρεί πολύ με τα δωράκια που της ετοίμασες!!
    Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Φουλ του ροζ, της ομορφιάς, της γλύκας, της λεπτότητας αλλά και της χάρης. Από τις φωτογραφίες μέχρι τις πανέμορφες δημιουργίες σου όλα είναι ένα υπέροχο όνειρο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Τι να πρωτοθαυμάσω σ αυτή την ανάρτηση !!!!!!!
    Οι φωτογραφίες σου είναι τόσο ζωντανές που το άρωμα έφτασε μέχρι εδώ !!!!!!!!!!
    Στο κρακελέ είσαι άφταστη και βλέπω ότι είσαι καταπληκτική ΚΑΙ στο πλέξιμο !!!!! Τι όμορφα τα αξεσουάρ της εγγονούλας!!!!! και τα σχέδια και τα χρώματα !!!!! Γεια στα χέρια σου Δήμητρα, το πλέξιμο είναι όντως μεγάλη ψυχοθεραπεία !!!!!Καλώς δέχθηκες την κόρη σου και καλά να περάσετε !!!!
    Τα φιλιά μου !!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Με το καλό να τη δεχτείς!
    Οι αγαπημένες μου αποχρώσεις!
    Υπέροχες και ρομαντικές οι δημιουργίες σου!
    Φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Με το καλό να έρθει η Φλώρα σου. Ότι φτιάχνεις είναι τέλειο!! Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Οι φωτογραφίες σου είναι υπέροχες!!
    Με το καλό να δεχτείς την κόρη σου!!
    Οι δημιουργίες σου με το decoupage και τα πλεκτά δωράκια που έφτιαξες για την μπέμπα είναι πανέμορφα!! Γειά στα χέρια σου!!!
    Καλό βράδυ!!
    Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Δημητρα μου, τελικά εισαι πολύ χρυσοχέρα και το έχεις με το πλέξιμο που συμφωνώ ότι είναι πολύ χαλαρωτικό. Πολύ γλύκα το ροζ σετάκι της μικρής σου εγγονούλας. Να το χαρεί. Αλλά και το ποτήρι τέλειο.
    Που βρήκες ρυζόχαρτο δαντέλα? Μου άρεσε πολύ. Στείλε μου μήνυμα αν θες.
    Φιλάκια!!!!
    Με το καλό να δεχτείς την κόρη σου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Πανέμορφα!!! Όλα τόσο καλοδουλεμένα και με όμορφες λεπτομέρειες... μπράβο, Δήμητρα!
    Και με τις φωτογραφίες σου αιχμαλώτισες την ομορφιά της φύσης!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Εντάξει Δήμητρα απλά δεν παίζεσαι!
    Υπέροχα όλα όσα μας παρουσίασες σε αυτή την ανάρτηση!
    Ξεχωρίζω προσωπικά την πρώτη φωτογραφία, το ποτήρι ρεσώ και το απίθανο σκουφάκι!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. What a romantic "pink" post! Your vintage candle lights are a very lovey idea. They look so nice and the baby shoes are cute cute cute!!!
    Have a wonderful time
    Elisabeth

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. Ευχομαι να είσαι πάντα χαρούμενη και δημιουργική!!!!! Οι δουλειές σου είναι ΑΨΟΓΕΣ το ποτήρι ΥΠΕΡΟΧΟ τα πλεκτά σου πολύ πολύ όμορφα !!! Το ροζ και φούξ που κυριαρχεί στην ανάρτηση σου μου έδωσε και μένα κάτι από την αισιοδοξία σου!!! Φιλάκια για μία όμορφη νύχτα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. Tu as tous les talents ma chère Dimi! Je ne savais pas que tu savais tricoter aussi merveilleusement bien. Ton petit bonnet et tes chaussons sont adorables! Tu as su aussi magnifiquement décoré ce verre avec une jolie dentelle que je crois reconnaître!
    Un joli verre pour Flora? Quelle chance que son travail l'ai amenée auprès de toi! Profite bien de sa présence!
    Quant à tes fleurs dans des dégradés de rose et de fuchsia, elles envhantent mes yeux! Je sens le parfum de la jacynthe à travers mon écran.
    Bonne nuit mon amie et grosses bises.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. Καλά όλα τα άλλα, αλλά και τα πλεκτά σου είναι υπέροχα!!! Μπράβο σου Δήμητρα, δημιουργείς εξαιρετικά καλούδια πάντα!!! Καλή συνέχεια σου εύχομαι!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. Πόσο αγαπώ αυτές τις αποχρώσεις και εγώ !!! Από το έντονο φούξια μέχρι το απαλό ροζ είναι υπέροχα !! Ανθισαν τα ζουμπουλάκια σου Δήμητρα!!! Εμένα όχι ακόμα !! Μα και στις δημιουργίες σου ροζουλιά χρώματα !!! Τα πλεκτά τηςμπεμπούλας είναι τέλεια , πολύ όμορφα σου λέω!!!! Με το καλό να δεχθείς το Φλωράκι σου και να περάσετε αγαπησιάρικα και πολύ όμορφα !!! Φιλάκια πολλά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. Hello Dimi, thank you for visiting my blog... you're a very gifted person indeed. Your photographs are splendid,,, oh, and your beautiful crafts. The knitted goods are so soft - I want to touch them! So lovely :D)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. Dearest Dimi,
    Wow, lovely photos from flowers and your découpage and what a lovely knitting you completed!
    Thank you so much for your comforting words...
    Hugs,
    Mariette

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. I feel spring in your post! In Bulgaria only rain and fog, but not to talk about it .... I loaded with beauty and good mood in your blog! You feel wonderful mood, flowers, baby things, again lovely decoupage and guests who expect! And I love to welcome guests!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. Ohhh...i love this shades of pink! The flowers are wonderful. Your creations are such gorgeous. The tealight, the vintage frame and the knitting are awesome, romantic, sweet. You are able to make everything with great talent.
    Kisses
    Alessandra

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. Ξετρελάθηκα με τα μωρουδίστικα πλεκτά!! Τι όμορφα που είναι!Τι χρώμα, χαχα είναι τέλεια! Οι δημιουργίες σου πάντα προσεγμένες κορίτσι μου! Καλώς να υποδεχτείς την Φλώρα σου! Καλό απόγευμα και να περάσετε όμορφα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  46. Καταπληκτικές οι φωτογραφίες με τα λουλουδάκια!!!!τι ομορφα χρώματα!!!!!Και οι δημιουργίες σου τέλειες !!!!τι ωραια που εφτιαξες τα πλεκτά για την εγγονούλα σου πολύ μαρεσουν!!!!μπράβο!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  47. Oh, Dimi!
    You're very lovely granny. Love this cap and shoes, your little granddaughter will be a beauty!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  48. Θα σταθώ πρώτα στις εκπληκτικές (!!!!!) φωτογραφίες σου!!! Υπέροχο δυναμικό φούξια, τρυφερό ρομαντικό ροζ!!! Μαζί με το λευκό δίνουν απίθανο αποτέλεσμα! Οπως απίθανες είναι και και οι girly δημιουργίες σου, Ντίμη !!! Γεια στα χέρια σου!! Να περάσεις καλά με τη Φλώρα σου !!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  49. Μαγεύτικα με τα χρωματα σου!
    Μα πόσο τελεια τα παπουτσακια και το σκουφακι τι ομορφα χρωματα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  50. Όμορφο χρώμα, Δύμη. Τον αγαπώ. Τα λουλούδια είναι πολύ όμορφα. ότι αρκετά καπέλο και πατίνια
    Καληνύχτα, φίλος :))))
    Besos

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  51. Μαγευτικές αποχρώσεις, μοναδικές όλες οι δημιουργίες!!!
    Το σκουφάκι είναι απλά εξαιρετικό!!!
    Να περάσετε υπέροχα με τη Φλώρα!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  52. Tι χαριτωμενα τα πλεκτα σου και τι ομορφες οι δημιουργιες σου,για τα λουλουδια και τις φωτογραφιες σου δεν μπορω να κανω κατι αλλο απο τα να τα θαυμασω και τα δυο,καλως να δεχτεις την κορη σου,καληνυχτα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  53. Με το καλό να τη δεχτείς τη Φλώρα και να περασετε όμορφα! Πως το έκανες ετσι το ποτηρι;;; Υπέροχο πραγματικά. όσο για τις πλεκτες δημιουργίες σου, ρομαντικές και τυχερο το μωρακι που θα τις βάλει! Τα ροζ και αυτες οι αποχρωσεις μου αρεσουν πάρα πολύ, ειδικά σε φυτά!
    Καλό Σαββατοκύριακο!
    Φιλιά :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  54. Cudeńka....
    A wnuczka jaka wystrojona będzie , lala miód malina :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  55. τι όμορφη και ρομανιτκή ανάρτηση , και τι όμορφα χρώματα...μου αρέσουν και μένα
    να περάσεις όμορφα με τη κόρη σου , να χαίρεσαι την εγγονούλα , λάτρεψα πολύ και τα δύο και του σκουφάκι και τα παπουτσάκια, ειδικά τα παπουτσάκια , τι χαριτωμένα , έτσι μικρούλια
    και οι άλλες δημιουργίες σου μου άρεσαν πολύ

    Καλησπέρα. Καλώς σε βρίσκω. Ελπίζω να είσαι καλά. Καλή χρονιά , με υγεία , αγάπη, ευτυχία, ωραίες και όμορφες στιγμές και ότι επιθυμείς και επιθυμούμε. Μου λείψατε πολύ πολύ . Είμαι πολύ χαρούμενη που βρίσκομαι και πάλι εδώ ,μετά από τόσους μήνες. Φιλούθκια

    υγ-σου στέλλω εμαιλ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  56. Hi dear Dimi !!! Que hermoso ese trabajo en decopage sobre esa copa ..Espero que tengas un bendecido domingo
    Cariños

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  57. Τα πλεχτούλια είναι τόσο γλυκάροζουλί σκέτη τρέλλα ...μ'ενθουσίασαν πολύ τα παπουτσάκια και το καπελάκι.χωρίς βέβαια να ξεχάσω και το ντεκουπάζ.Ντίμι μου... την καλησπέρα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  58. Oh, I love these beautiful flowers and I love your pink decoupage creations !
    Dimi, so lovely post today !
    Have a nice day !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  59. Dimi μου τι υπέροχες δημιουργίες! Παρόμοια πατουσάκια μου είχε κάνει μια φίλη της αδερφής μου για τις μικρές μου, και μπορώ να πω ότι τα καταευχαριστήθηκαν! καλό μήνα και σε εσένα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  60. Już nie wiem, czym bardziej się zachwycać: czy kwiatami, czy spękaniami, czy czapeczką i bucikami:)) Piękne wszystko:)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  61. Piękne zdjęcia!!! Cudne prace!!! Wszystko wspaniale się prezentuje!!!
    Życzę miłego tygodnia:))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  62. Καλησπέρα!! Το αγαπημένο χρώμα της Πηνελόπης! Τι γλυκά που είναι τα παντοφλάκια !! Να χαίρεσαι την εγγονούλα σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σάς ευχαριστώ πολύ γιά τά όμορφα σας σχόλια!
Thank you for your kind comments!

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...