Δευτέρα, 14 Ιουλίου 2014

My Summer Moments...




Καλημέρα καί καλή εβδομάδα φίλοι μου!Ιούλιος ο μήνας τών διακοπών γιά κάποιους από εσάς!Σίγουρα θά περνάτε πολύ όμορφα ,απολαμβάνοντας τήν φύση καί τήν θάλασσα!
Τήν περασμένη Τρίτη,πήγαμε μαζί μέ τήν Φλώρα γιά shopping therappy,στήν Γλυφάδα,αφού είχαν ξεκινήσει οι προεκτώσεις!
 
 
 
Καθήσαμε στό γνωστό μας στέκι,Rich,απολαμβάνοντας τόν ελληνικό καφέ μαζί μέ μικρά κείκ,πορτοκάλι!


Σάν παραδοσιακή,Ελληνίδα μαμά,έλεγα στήν μικρή μου κόρη,Φλώρα, "...φάε παιδάκι μου...."!
 



Μετά από λίγο ξεκινήσαμε γιά βόλτα στά μαγαζιά τής Γλυφάδας!









Πώς πέρασαν τόσο γρήγορα οι μέρες,φίλοι μου,δέν τό κατάλαβα!Τήν Τετάρτη αποχαιρετίσαμε τήν Φλώρα μας,πού έφυγε πίσω στήν Ολλανδία!
 

(Via Little England book)

Ενα,από τά δώρα πού μού πήρε η Φλώρα,τό υπέροχο βιβλίο τής Ιωάννας Καρυστιανής,η Μικρή Αγγλία,πού χαίρομαι νά τό διαβάζω,παρέα μέ μία παγωμένη βυσσινάδα!
 

(Sour cherry juise)

Τήν περασμένη εβδομάδα έλαβα αυτά τά πανέμορφα δωράκια,από τήν φίλη Demi(Demi Mist),φτιαγμένα μέ πολύ γούστο από τήν ίδια!
 


Αυτά τά δύο πανέμορφα κολιέ,γιά μένα....

....καί ένα καλοκαιρινό κολιέ γιά τόν εγγονό μου,επειδή τράβηξε τόν κλήρο,καί ήταν η δεύτερη τυχερή στό Καλοκαιρινό μου Giveaway,καί ένα πολύ χαριτωμένο βραχιόλι γιά τήν εγγονή μου!
Σέ ευχαριστώ πάρα πολύ Demi μου γιά τά υπέροχα δωράκια σου!
 
 
 
*********
 
 
Handmade By Dimi..
Decoupage
 
 
 
Τό πιάτο αυτό,τό είχα πάρα πολλά χρόνια,δώρο από τήν πεθερά μου.Μέ τά χρόνια ξεθώριασε τό σχέδιο πού είχε επάνω!
Τό μεταμόρφωσα μέ decoupage!Κόλλησα μοτίφ από ριζόχαρτο καί χαρτοπετσέτα,λίγο πιτσίλισμα στό φόντο μέ ακρυλικά χρώματα,κρακελέ δύο συστατικών καί καφέ πατίνα!
 
 
  
 
 Σάς εύχομαι ,φίλοι μου,μιά καλή καί χαρούμενη εβδομάδα!
Νά περνάτε πάντα πολύ όμορφα!Φιλάκια!
My dear friends,wishing you all,a lovely and happy week!
Take care!Have fun!Hugs!
 
 
 
   
 
 
Dimi... 



53 σχόλια:

  1. Kαλημέρα Dimi αγαπημένη....
    Να περνάς όμορφα....
    Το καλοκαίρι είναι εδώ και μας δίνει ευκαιρίες για ξεκούραση και διασκέδαση....
    Πολλά φιλιά...
    **Αννιώ**

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. You are up early on this fantastic morning. I love your postcards, lol. And, there are plenty of your stuff, I love them Dimi.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλημέρα και καλή εβδομάδα Δήμητρά μου!!! Υπέροχη βόλτα έκανα μαζί σας και να χαίρεσαι την γλυκιά σου Φλώρα!!! Φαντάζομαι περάσατε υπέροχα!!!!
    Πανέμορφα τα δωράκια σου αλλά και το πιάτο!!
    Να περνάτε καλά!!!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Καλημέρα Ντίμη μου!!
    Τις όμορφες στιγμές που περάσατε με την Φλώρα σου, εύχομαι να τις ξαναζήσετε πολύ σύντομα πάλι!!!
    Να χαρείς τα δωράκια της Demi , κι εσύ και τα εγγονάκια σου!!!
    Το πιάτο της πεθεράς σου έγινε υπέροχο!!!! Πραγματικά, εξαιρετικό και τόσο vintage!!!! Μπράβο που το μεταμόρφωσες τόσο όμορφα!!!
    Φιλάκια πολλά και καλή εβδομάδα!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Καλημέρα! :)
    Τι να πρωτοσχολιάσω; Το καλοκαιρινό τραμ; Τα λαχταριστά κεκάκια; Τα πανέμορφα κολιέ; Τη δροσερή βυσσινάδα; Ή το απίστευτα μεταμορφωμένο πιάτο;
    Να έχεις μια υπέροχη εβδομάδα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Que lindos momentos de teu verão,Dimi! Lindas fotos! beijos, aproveita bem! chica

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Hello Dimi, so glad you had a nice visit with your beautiful daughter.. Shopping always makes me feel good.. I love the cafe scenes and the shopping.. Your gifts are lovely.. Your decoupage dish is beautiful. Enjoy your Monday and the week ahead!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Κορίτσι μου με το καλό να ξανά περάσεις όμορφα με την οικογένεια σου! Τα δώρα σου να τα φορέσεις και να τα χαρείς γιατί είναι πολύ όμορφα. Το πιατάκι συγκλονιστικό! Κάνεις από τα πιο όμορφα decoupage που έχω δει,γενικά! Καλή εβδομάδα και φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Pretty summer moments ! And yummy too...
    May this week be beautiful as those pictures...
    Hug
    Anna

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Ομορφες στιγμές με την πριγκίπισσά σου....... τέλεια!!!!
    Με το καλό να την ξαναδεχτείς σύντομα!
    Να περνάς πάντα όμορφα Dimi μου!
    Φιλιά, καλή βδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Dearest Dimi,
    Lovely photos with precious memories of course from your time together with your daughter.
    Trust that she arrived save back in The Netherlands!
    Hugs to you dear friend.
    Mariette

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Αποχαιρέτησες και πάλι την κόρη σου, αλλά πέρασες πολύ όμορφες στιγμές μαζί της !!! Με το καλό να ξανάρθει !!!!
    Να χαρείς τα δώρα σου κι εσύ και τα εγγόνια σου, είναι πανέμορφα και ότι πρέπει για Καλοκαίρι !!!
    Το πιάτο της πεθεράς μια χαρά το μεταμόρφωσες !!!!
    Καλή εβδομάδα και πολλά φιλιά !!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Your summer moments are soooo magical, Dimi :)
    Coffee and cakes look delicious. One for me, please ;)~
    Have a nice week!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Αχ, μια παγωμενη βυσσιναδα!
    Πολυ ομορφη η βολτα που μας πηγατε. Χαιρετισματα στη Φλωρα!

    Καλη βδομαδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. i know you will miss your daughter. sweet necklace gifts, too!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Πάντα να περνάτε έτσι όμορφα, Δήμητρα!
    Το πιάτο που μεταμόρφωσες απέμεινα να το χαζεύω... είναι πανέμορφο!! Μπράβο σου!!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Αγαπημένη μου Μιμίκα με παίρνεις στα summer momentw σου?σου στέλνω στίγμα επιστροφής μου-είχα 4 μήνες κλειστό υπολογιστή λόγω του τραυματισμού της μαμάς μου-είμαι πολύ συγκινημένη που σας ξαναβρίσκω και είναι όλα όπως πριν στη θέση τους μαγικά κι απίστευτα!΄μου έλειψες-μου λείψατε-και νιώθω μεγάλη χαρά τώρα που είμαι στο [παλατάκι σου που έμαθα τα νέα σου,χάρηκα που απολαύσατε βόλτες και shopping therapy με τη Φλώρα σου και εύχομαι να είναι όλα καλά για το κοριτσάκι σου!!συχνάζουμε στα ίδια μέρη στη Γλυφάδα κι εγώ με τις φίλες μου μιά στο Rich μιά στο Chocolatκαι βόλτες για μαγαζιά με τις φίλες μου για shopping therapy freddochino και ξενοιασιά απο τα προβλήματα της καθημερινότητας..η ανάρτηση όπως πάντα σούπερ με εντυπωσίασε και το πιάτο της πεθεράς-ιδιαίτερα ρομαντικό!θαυματούργησες πάλι φιλενάδα!!την αγάπη μου και άπειρααααααααααααα φιλάκια..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Πολύ όμορφη η βόλτα σου παρέα με την πριγκίπισσά σου!!!
    Σου εύχομαι να ξανάρθει σύντομα!! Τα δωράκια που πήρες είναι πανέμορφα, να τα χαρείς και εσύ και τα εγγόνια σου!!
    Το πιάτο το έφτιαξες καταπληκτικό!!!
    Καλή βδομάδα
    Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. I'm glad you spent summer moments with your daughter Dimi. I'm sure she liked these cups of coffee and cakes, yummy!
    Love your decoupage, romantic plate!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Dimi μου πάντα απολαμβάνω τα φωτογραφικά στιγμιότυπα της ζωής σου.
    Έτσι να χαίρεσαι το καλοκαιράκι με βολτούλες και ξενοιασιά.
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Λιμπιστήκαμε τη βυσσινάδα σου,Dimi!!!Πολύ ωραία τα δωράκια σου ,αλλά και το πιάτο το έκανες καταπληκτικό!!!!Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Στο καλό το κοριτσάκι σου,Ντίμη μου!!!Τα ψώνια πάντα δρουν θεραπευτικά χαχαχα....Ωραίο το βιβλίο,καλό διάβασμα-με γεια τα δωράκια σας!!!
    Το πιάτο τόσο τέλειο,πολύ μου αρέσειιιι....!!!!
    Καλό βράδσυ,Ντίμη μου-φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Οι καλοκαιρινές σου στιγμές είναι πανέμορφες!!
    Πότε πέρασαν κιόλας οι μέρες κι έφυγε η κόρη σου...να είναι καλά και γρήγορα να σας ξανάρθει!!
    Να χαίρεστε τα δωράκια σας!
    Το πιάτο έγινε υπέροχο!
    Φιλιά πολλά και καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Πολύ μου αρέσει να χαζεύω τις φωτογραφίες σου Δημητρούλα!
    Με ηρεμούν και με ταξιδεύουν.
    Έφυγε η κορούλα σου ε; :( Φαντάζομαι ότι ήδη θα σου λείπει πολύ...
    Το πιάτο έγινε απίθανο στα μαγικά χέρια σου!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Παντα θα νοσταλγεις αυτες τις στιγμες με την κορουλα σου!!!
    Καλοφόρετα τα κολιεδάκια σου!!
    Αυτο το ντεκουπαζ σωζει πράματα και θαματα!χαχα
    Φιλακια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Πόσο γρήγορα πέρασαν με τη Φλώρα σου οι μέρες αλήθεια !!!!! Οσο και να μεγαλώνουν τα κορίτσια μας ποτέ δεν τα χορταίνουμε τελικά!!!
    Αυτές οι μικρές σου στιγμές είναι αποτυπωμένες όπως πάντα όμορφα και τις γευόμαστε γλυκά μαζί σου
    Φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Με το καλό να ξανανταμώσετε γρήγορα! Κούκλα η κόρη!
    Χαίρομαι πολύ που σου άρεσαν τα δωράκια! Σ'ευχαριστώ που τα παρουσίασες έτσι όμορφα!
    Και σ'ευχαριστώ και πάλι για τα όμορφα δώρα που μου έστειλες!
    Το πιάτο πανέμορφο!
    Καλά να περνάς! Έχω φύγει (εκεί που σου είχα πει), αλλά ψιλομπαίνω ίντερνετ.
    Πολλά φιλιά!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Delicious your moments. Good company you have. Very pretty your princess!!
    kisses.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Δημητρούλα μου μια κούκλα η κορούλα σου!! Με το καλό να σου ξανάρθει!!
    Γλυφάδα μου αρέσει για βόλτα η διαδρομή με το τραμ!! Δεν έχω κάτσει για ψώνια ή καφέ!!
    Τα δωράκια σου είναι πανέμορφα και γουστόζικα!! Οσο για το πιάτο εξαιρετική μεταμόρφωση!!!
    Σε φιλώ Δήμητρά μου και να χεις μια πανέμορφη βδομάδα!!! Μάκια και καλά μπανάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Nice. Looks like you are having an amazing summer.
    Your princess looks stunning.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Τι ομορφα που περνας το καλοκαιρι σου DIMI μου..
    Και τι πιο ωραιο απο απλες στιγμες με την οικογενεια.
    Οι φωτογραφιες θεικες ως συνηθως.. Ζηλευω την καμερα σου.!
    Να εισαι παντα καλα, να χαιρεσαι τα δικα σου ατομα και καλοφορετα τα δωρακια ολων σας,
    Πολλα φιλια και καλη εβδομαδα..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Καλημέρα !!!!!!! Αχ Δήμητρα εγώ ακόμη δεν ξεπέρασα την αναστάτωση που νοιώθω κάθε που φεύγει η Βιβή εδώ και 22 χρόνια .. και η απόσταση είναι μόλις 250 χλμ.Τα όμορφα μας φαίνονται ότι κρατούν λίγο...Χαίρομαι που απολαμβάνεις τις μέρες σου όπως καλύτερα μπορείς με βόλτες , καφεδάκι σε όμορφα καφέ,αγορές.αλλά και δημιουργώντας. Το κρακελέ σου παίρνει *βραβείο*.Καλή συνέχεια σέ ότι κάνεις και καλές δροσερές γαλάζιες βουτιές!!! Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Όμορφες εικόνες που ταξιδεύουν τον θεατή!
    Όμορφες στιγμές με την πριγκίπισσά σου, με το καλό στην επόμενη βόλτα σας!

    Φιλιά Ντίμη μου.
    Ζ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Να περνάτε πάντα τόσο όμορφα Dimi!!! Οι μικρές στιγμές είναι οι μεγάλες χαρές στη ζωή!!! Το βιβλίο είναι τόσο καλό όσο και η ταινία; Σκεφτόμουν να το πάρω μόλις τελειώσω το τωρινό...Καλή σου ημέρα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Que c'est agréable de faire du shopping entre filles, encore davantage quand il s'agit de la maman et de sa fille. Les moments passés avec Flora ont été trop courts mais intenses, c'est le plus important!
    Ta création vintage est vraiment très réussie. Le motif est tout doux et le craquelé parfait. Bravo Dimi mou!
    Grosses bises!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. Your summer moments with your sweet daughter are wonderful. Your decoupage is always such gorgeous
    Kisses
    Alessandra

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. Hi Dimi! .. Beautiful creations with decoupage, and very nice blog;)
    happy week
    a greeting:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. we are not even half way, and you have had some awesome summer moments. i like quite time, special cold beverages and a walk along the shore. your daughter is beautiful, i know she brings you a lot of joy!!

    your creations are works of art dimi, everything is so special, so beautiful!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. Δήμητρα μου, απόλαυσες στιγμές με τη Φλωρίτσα σου!!! Τι πιο Ωραίο; Εύχομαι πάντα να περνάτε τέλεια και ξεχωριστά!!! Το πιατάκι της πεθεράς, κατάφερε και αναστήθηκε και μάλιστα έγινε και του κουτιού!!! Μπράβο σου!!! Καλή ξεκούραση, καλή εβδομάδα και καλές βουτιές!!! Φιλιά πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. Jak pięknie pachnie latem...i grecką kawą, choć nawet nie wiem jak smakuje i pachnie i tymi babeczkami pomarańczowymi ... narobiłaś mi kochana smaku :) a ja się stara trzymać z daleka od słodkości :))
    Pozdrawiam słonecznie :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. Πάντα καλα να περνας και να χαρείς την πριγκιπισσα σου ,ομορφη η βολτα σας και πολυ Καλοκαιρινη,φιλια καλο βραδυ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. Dimi, querida,

    Grata pelo seu carinho!!

    Seu verão está sendo muito gostoso...com ótimos passeios ao ar livres, comidinhas gostosas e a companhia da sua filha muito linda!!

    Aproveite!!

    A dama antiga em decoupage...que linda!

    Amei a música!

    Tenha uma ótima e alegre semana,

    beijinhos,

    Lígia e =^.^=



    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. Αχ, αυτές οι μέρες Dimi μου... όταν περνάμε όμορφα, ούτε που καταλαβαίνουμε πως φεύγουν !!! Πολύ όμορφα τα δωράκια και εξαιρετική η decoupage μεταμόρφωση του πιάτου!!! Καλή σου μέρα και καλή συνέχεια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. Hola Dimi! Qué bonito blog tienes, comparto contigo el gusto por el decoupage, haces unos trabajos preciosos con esta técnica!
    Un post precioso, ya tienes una seguidora más!
    Un beso!
    Entre anhelos y caprichos

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. Πάντα τέτοιες όμορφες στιγμές με τους ανθρώπους σου Δήμητρα! Με γεια τα δωράκια σου και καλοφόρετα να είναι!!! Και εσύ φυσικά, πάντα να μείνεις με τη δημιουργική σου διάθεση :)
    Την καλησπέρα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  46. Love coffee and cakes Dimi:) Your Princess is beautiful! Have a lovely weekend:)
    ~Anne xx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  47. Δήμητρα μου καλησπέρα!!!!!!!
    Τι 'ομορφη ανάρτηση είναι αυτή με τα όλα της!!!!!!!
    Ήμικρή πριγκήπισα σου είναι όμορφη σαν εσένα!!!!!!
    Το κρακελέ σου πάντα με εντυπωσιάζει και στο έχω πει, ωραίο σχέδιο όμως έβαλες στο όμορφο πιάτο της πεθεράς σου, πέτυχε πολύ, μάλλον τα χεράκια σου το μεταμόρφωσαν έτσι!!!!!!!!!!!!!!
    Πολλά φιλάκιαααα!!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  48. Έχετε ένα καλό Σαββατοκύριακο. Dimi;)
    φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  49. How lovely to see your daughter. I love to go out to lunch with my daughter and then do a little shopping. As we both love Greece maybe some day we will have a little holiday in Greece together. Have a lovely summer. Love from Ireland

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  50. αχ.. αυτά τα υπέροχα κέικ του "rich"..
    πολύ όμορφο το ρεπορτάζ σου.. καλοκαιρινό και φρέσκο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  51. A amizade nos faz ver o mundo com olhos novos.
    Feliz dia do amigo!!!!!
    Beijos Marie.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  52. ΑΥτα τα κεκάκια τα τσακίζω κι εγω οταν πώ στο Rich!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σάς ευχαριστώ πολύ γιά τά όμορφα σας σχόλια!
Thank you for your kind comments!

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...