Τρίτη, 8 Ιουλίου 2014

Capturing the beauty of the sunset....




Καλησπέρα φίλοι μου!Σάς εύχομαι μία χαρούμενη καί δροσερή εβδομάδα!
Καλοκαίρι,ζέστη,μπάνια στήν θάλασσα καί βόλτες θαυμάζοντας τό υπέροχο ηλιοβασίλεμα στήν Παλαιά Φωκαία!
Τήν περασμένη εβδομάδα,φεύγοντας από τό σπίτι της κόρης μου,ξεκίνησα νά θαυμάσω καί νά φωτογραφίσω τό ηλιοβασίλεμα, στό λιμάνι τής Παλαιάς Φωκαίας!



Ενα θαυμάσιο απόγευμα χωρίς νά φυσάει καί σχετικά,ήταν ήσυχα,από κόσμο!



Η παραλία τής Παλαιάς Φωκαίας,γεμάτη από παραθεριστές, πού απολάμβαναν τό μπάνιο τους!




Διάλεξα ένα σημείο,νά αποθανατίσω τό ηλιοβασίλεμα μέ τόν φωτογραφικό φακό τής Canon Eos 1100D,καί νά ντύνει μέ υπέροχα χρώματα ,ολόγυρα τό τοπίο.





************



Handmade By Dimi...
 
  Parler français;
Η εγγονή μου,μόλις είδε αυτήν τήν χαρτοπετσέτα,πού μού έστειλε η Γαλλίδα,φίλη μου,Marie Paule,η πρώτη της κουβέντα ήταν....γιαγία,τήν λάτρεψα!Θέλω νά μού φτιάξεις ένα κουτάκι...
Εγώ,σάν χαζογιαγιά,μπορώ νά τής χαλάσω χατήρι?
Εχη ιδιαίτερη αδυναμία στά macarons !
  Τό έντυσα μέ μοτίφ χαρτοπετσέτας καί ριζόχαρτο,δικής μου εκτύπωσης!Εκανα φωτοσκιάσεις,έβαλα καί ρόζ,καρώ κορδελίτσα,καί Voila!
Paris...Macarons...
  
Σάς καληνυχτίζω φίλοι μου,καί σάς εύχομαι νά είστε πάντα καλά καί χαρούμενοι!Φιλάκια! 
My dear friends,have a lovely evening!Take care!Be happy!Hugs!
Dimi.... 

59 σχόλια:

  1. Simplesmente maravilhosas!!! Adorei esses céus com o sol se pondo! Muiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiito lindo! beijos,tudo de bom,chica

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Τι όμορφες εικόνες!! Ηλιοβασίλεμα στη θάλασσα, αχ πόσο μου λείπει! :) Και το κουτάκι υπέροχο, χαριτωμένο και ρομαντικό, στο ύφος της φωτογραφίας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Wow, Dimi! great photos!
    I love the color shades that we can see at every sunset. Your decoupage is very pretty especially boxes with ribbon!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. cute parisian box! love the light in these photos! so beautiful!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Przepiękne zachody słońca:) I pudełeczko też śliczne:) Pozdrawiam serdecznie:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ευτυχώς που έχουμε κι εσένα εμείς που δεν είμαστε κοντά στη θάλασσα και μας ταξιδεύεις σε όμορφες παραλίες !!!!!
    Δίκιο είχε η εγγονή σου που σου ζήτησε κουτάκι με την συγκεκριμένη χαρτοπετσέτα, έγινε καταπληκτικό !!!!
    Όσο για το γαλλικό τραγούδι, αγαπημένο μου !!!
    Πολλά φιλιά !!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Τελειο το ηλιοβασιλεμα!! Σας εχω ξαναπει νομιζω, οταν ημασταν μικρα και ειχε εκθεση βιβλιου σχεδον καθε βραδυ εκει ημασταν.

    Και το κουτακι σας πολυ γλυκο, τι τυχερη η μικρουλα με τοσο ταλαντουχα γιαγια! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Τέλειες οι φωτογραφίες σου από την παραλία της Φώκαιας και ιδιαίτερα το ηλιοβασίλεμα!!!
    Το κουτάκι έγινε πολύ chic και girly!!! ΤΕΛΕΙΟ!!! Σίγουρα θα ξετρελαθεί η εγγονή σου!!!
    Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Τι υπέροχες φωτογραφίες!
    Και το ηλιοβασίλεμα το απαθανάτισες τόσο όμορφα!!!!
    Η εγγονούλα τυχερή με την χρυσοχέρα γιαγιά που δεν της χαλάει χατήρι!
    Καλή βδομάδα Dimi μου, φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Θα λατρέψει και το κουτί τώρα!!!! Υπέροχες οι φωτογραφίες σου!!! Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Υπέροχες οι φωτογραφίες και το κουτάκι πανέμορφο!!!
    Σίγουρα θα άρεσε στην εγγονή!
    Καλό βράδυ!
    Πολλά φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Υπέροχο απόγευμα και το ηλιοβασίλεμα μαγικό!!!!
    Χαλάμε χατήρι στα εγγόνια μα,ιδιαίτερα η εγγονούλα,που μεγάλωσε κι έχει προτιμήσεις-πάαααραα πολύυυ όοομορφο!!!
    Καλό βράδυ,Ντίμη μου!!!
    Φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. ooohhhh dimi, your images of the sunset and water views are just stunning!! You are so talented and so very creative!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Πανέμορφες οι φωτογραφίες σου , Ντίμη μου !!!! Τυχερή η εγγονή σου που έχει μια χρυσοχέρα γιαγιά που δεν της χαλάει χατήρι - πολύ όμορφο το κουτί !!!
    Να περνάς καλά - Καλές βουτιές !!!!
    πολλά φιλιά !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Τι ηλιοβασίλεμα υπέροχο μας χάρισες Dimi μου?
    Όλες σου οι φωτογραφίες είναι όμορφες, μα και το κουτάκι είναι καταπληκτικό!
    Μας έβαλες και τραγούδι που αγαπώ πολύ!
    Φιλιά πολλά και καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Brilliant Dimi, the sunsets, and the seascapes, they are beautiful.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Υπέροχο ηλιοβασίλεμα!!!!
    Καλό βράδυ Dimi μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Πιο Ελλάδα μέσα από τις φωτογραφίες σου δεν γίνεται!! Τέλειες!!! Καλά το κουτάκι σου τα σπάει! Δίκιο έχει η εγγονούλα σου χαζογιαγιάκα χιχιχι Πολλή όμορφη η χαρτοπετσέτα αλλά τα χεράκια σου τα χρυσά την ανέδειξαν ακόμη περισσότερο! Πολλά φιλιά φιλεναδίτσα μου!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Wooowww....Πολύτιμα Dimi ... Πάντα μια ευχαρίστηση να βλέπουμε κάθε μέρα αυτό το δώρο από τον ήλιο!!!!!
    Ένα φιλί.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Hello Dimi, gorgeous sunset photos. The reflections and water scenes are lovely. They make me wish I was there too. Your Parisian box is so cute! You are talented.. A lovely post, wishing you a happy week ahead!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Μου έλεγες για το κουτάκι με τα macarons αλλά δεν μπορούσα να φανταστώ πόσο όμορφο θα γινόταν!!! Υπέροχο, πραγματικά!!!! Πως να μην ξετρελλαθεί η εγγονούλα σου?! Όσο για το ηλιοβασίλεμά 'μας', έχω τραβήξει αμέτρητες φωτογραφίες, αλλά σαν τις δικές σου...δεν...χαχαχα!!
    Φιλάκια πολλά, Ντίμη μου και καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Την περιοχή την γνωρίζω Δήμητρά μου αλλά ο φακός σου μαγικά αποτύπωσε μαγικά όλες τις γωνιές !!!Το ηλιοβασίλεμα από τα ωραιότερα και το κουτάκι από τα πιο γλυκά!!! Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Τι εικόνες Θεέ μου !! τι ομορφιά ! αλλά και τι τέχνη φωτογραφική !!!Το μεράκι και η αγάπη σου είναι διάσπαρτα στην ανάρτηση σου Συγχαρητήρια για τις στιγμές που αποτυπώθηκαν και που τις μοιράστηκες μαζίμας!!! Οσο για το κουτάκι της μικρής ΑΨΟΓΟ σε όλα τα επίπεδα!!! Ευχές για απολαυστικές βουτιές και απόλυτη χαλάρωση,Φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Καλημερα Dimi μου, μας έφερες θαλασσινή αυρα!Το κουτάκι ροζ και ρομαντικο!
    Μου άρεσε πολύ και η μουσική σου επιλογη!
    Σε φιλώ γλυκά
    Καληνυχτα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. What a beautiful view! And your decoupage/transfer box looks so cute :)
    Well done, Dimi!
    Kisses!
    Inka

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Υπέροχο ηλιοβασίλεμα και τέλεια τα κουτάκια!!! Ζηλεύω!!!
    Καλημέρα Dimi, να περνάς πάντα όμορφα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Hi Dimi,
    What a lovely post.
    The sea looks so calm and inviting.
    You will be having weather now, more or less like ours. Very hot.
    Your decopage pieces are so nice. You work hard on them..
    wishing you a good week.
    val xx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Beautiful sunsets Dimi, I can sense how very hot the day must have been from your photos.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Dearest Dimi,
    What a lovely sunsets you were able to capture while at your daughter's!
    Greece has so many fabulous spots for many tourists to come and indulge...
    Your découpage box is lovely.
    Sending you hugs and summer greetings,
    Mariette

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Que cela fait du bien de voir tes photos de plage et de couchers de soleil à nous qui sommes encore dans la Capitale. Pas celle des macarons, celle de notre belle Grèce! Tes photos sont fantastiques et la lumière du soleil couchant leur donne une couleur extraordinaire!
    Quant à la boîte à biscuits pour ta petite fille, elle est tout à fait dans l'esprit des créateurs parisiens de macarons: colorée, mais dans des tons pastels.
    J'espère que tu as trouvé les macarons pour remplir la bôite!!!
    Grosses bises chère Dimi!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Πολύ ατμοσφαιρικές οι φωτογραφίες σου Δήμητρα, σε κάνουν να χάνεσαι στο ήλιο που δύει :)
    Και πολύ τυχερή η εγγονή σου! Την καλησπέρα μου. Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Απαθανάτισες εξαιρετικά το ηλιοβασίλεμα Δήμητρά μου!!! Χορταστικό!! Είσαι πολύ τυχερή να χεις κοντά σου την θάλασσα!! Τα καλύτερα απογεύματα καλοκαιριού!! Η εγγονούλα σου σκέτη γλύκα μου ακούγεται!! Πανέμορφο το κουτάκι της με την αγαπημένη της χαρτοπετσέτα!!!
    Καλές βουτίτσες Δημητρούλα μου!! Φιλάκια πολλά πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Beautiful sunset !!!!!! And pictures ! You are lucky to live there....
    Have a great day !
    Anna

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Καλο καλοκαιρι να εχεις στην πανεμορφη χαλκιδικη!
    Ειμαι σιγουρη οτι το κουτακι θα το χαρει παρα πολυ η εγγονουλα σου!
    Καλα να περνας!Φιλακια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. πολύ ομορφο κουτάκι. πραγματικά η χαρτοπετσέτα που σου εστειλε η φιλη σου υπέροχη. Πμορφες και οι φωτογραφίες. Φιλάκια και καλή συνέχεια καλοκαιριού.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. Το ηλιοβασίλεμα υπέροχο ,όπως και το τραγούδι(αγαπημένο)!!!!!Το κουτί έγινε θαυμάσιο,τυχερή η εγγονούλα σου!!!!!Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. Τα ηλιοβασιλεματα παντα μας μαγευουν ειδικα οταν ο ηλιος σβηνει μεσα στη θαλασσα ειναι υπεροχα!! τα μακαρον σου δικαια αγαπηθηκαν δειχνουν πολυ ωραια σε αυτο το παριζιανικο κουτι, φιλια και καλα μπανια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. Θέλω να χαθώ στο ηλιοβασίλεμα!!! Κουτί με θέμα το Παρίσι μετά Γαλλικής μουσικής?Είσαι απίστευτη!!
    Τυχερή η εγγονούλα!!
    Φιλιά πολλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. Amazing photos....I love sunsets!! Hope you are enjoying the week Dimi:)
    ~Anne xx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. Υπέροχο ηλιοβασιλεμα,καταπληκτικες ολες σου οι φωτος...μπραβο Dimi μου,καλη συνεχεια στο Καλοκαιρι σου ,φιλακια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. O por do sol é maravilhoso, belas fotos.
    A caixa eu amei!

    belo dia!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. greeting with you
    You asked for comments and follow my blog
    http://putyourheartshere.blogspot.com/2014/07/jessica-simpson-weds-eric-johnson-so.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. The sunsets are stunning! Your box is just gorgeous! I love its french style, such romantic and beautiful.
    Kisses
    Alessandra

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. Δεν εχω λογια να περιγραψω τις ομορφιες που αντικρυσα DIMI μου..
    Σε ευχαριστω πολυ για την απολυτη ηρεμια που μου χαρισες!
    Φιλακια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. Zachody słońca są takie urokliwe. Oczami wyobraźni jestem w Grecji .
    Może kiedyś nie ominie mnie szczęście i w rzeczywistości tam dotknę , powącham , pooddycham ....:)
    Pozdrawiam

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  46. Υπέροχο το ηλιοβασίλεμα... Dimi μου,πωπω πανέμορφες όλες οι φωτογραφίες σου!Να περνάς καλά!!!Τέλειο το κουτάκι που έφτιαξες, μπράβο!
    Φιλάκια πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  47. Dimi, you showed a wonderful place and amazing sunset shots. Your découpage box are beautiful as always, but in this post are still very romantic :)
    Greetings

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  48. Dimi, parabéns pelas lindas fotos!!!

    Fiquei aqui olhando e sonhando com esse lugar magnífico!!!

    Amei sua caixa de Paris. Um encanto sua arte!

    Querida, grata pela sua presença bonita em nosso blog. Sempre que puder, volte, ficaremos felizes.

    Tenha uma ótima noite,

    beijinhos,

    Lígia e =^.^=

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  49. Ατμοσφαιρικό, φλογερό, υπέροχο το ηλιοβασίλεμα!
    Και το κουτί σου τέλειο!
    Φιλιά πολλά, καλά να περνάς!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  50. Geia sou, Dimi mou!!! The Greek sunsets are breathtaking, and you managed to capture them in all their beauty!!!!!
    Sending you lots of love and filakia from Rodos!!!!!!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή

  51. καλησπέρα Δημητρα μου !!! πως περάσεις με την κορούλα σου ????
    Τη όμορφες φωτογραφίες ...πολύ όμορφα ηλιοβασίλεμα...
    και το κουτάκι τελεια ...πολλα πολλα φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  52. Wonderful photos!!! and lovely box!!
    Have a nice weekend, dear Dimi!!! and my g+ for you!!!:)))

    Besos, desde España, Marcela♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  53. Έχετε ένα καλό Σαββατοκύριακο. Dimi ;))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  54. το ηλιοβασίλεμά ...σας, το λατρεύω μαζί με την τέχνη ..σας και τις φωτ. μηχανές ..σας, και δεν το έχω κρύψει!!!
    ο πληθυντικός δεν είναι ευγενείας ,αναφέρεται σε δυό μου φίλες, δεν ξέρω δεν απαντώ!
    αγαπημένη μου Dimi, ευχαριστώ για το αφιέρωμα στον αγ. Εφραίμ, δεν έχω πάει αλλα γνωρίζω πολλά.Και τέτοιου είδους προσκυνήματα χαρίζουν τη γαλήνη στη ψυχή μας!
    Οι φωτογραφίες σου όπως πάντα μοναδικές και όχι μόνο οι φωτογραφίες!
    τα φιλιά μου!
    καλή συνέχεια στην πανέμορφη ζεστή εποχή !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  55. Υπέροχες ταξιδιάρικες καλοκαιρινές φωτο !να είσαι καλά πάντα να μας ταξιδεύεις , να χαίρονται τα μάτια μας ,αφού δεν είμαστε εκεί....το κουτάκι σκέτη γλύκα , υπέροχο το μοτίβο και ταίριαξε ωραία με την κορδελίτσα!σίγουρα η εγγονή σου θα το χαρεί πολύ!Καλο ΄καλοκαίρι σου εύχομαι!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  56. Καλή εβδομάδα Dimi μου, όμορφη και δροσερή. Να περνάς πολύ πολύ όμορφα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  57. Wspaniałe zdjęcia!!! Cudne zachody słońca!!! Piękne pudełeczka!!!
    Serdecznie pozdrawiam:))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  58. Τέλειο το κουτάκι! Τυχερη η εγγονή!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σάς ευχαριστώ πολύ γιά τά όμορφα σας σχόλια!
Thank you for your kind comments!

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...