Τρίτη, 4 Φεβρουαρίου 2014

My favorite flowers....tulips ! ( Life Images # 3)




Happy February! Καλό μήνα!
(With my Canon EOS Lens)


Kαλημέρα φίλοι μου!Καλό καί ευλογημένο μήνα σάς εύχομαι!
Good morning friends!Wish you,all,a happy new month of Fabruary!
"Ο Φλεβάρης καί άν φλεβίσει....καλοκαίρι θά μυρίσει"
Αμήν καί πότε!
Μού αρέσουν τά λουλούδια στό σπίτι,δίνουν πάντα θετική αύρα,καί μού φτιάχνουν τήν διάθεση!Βλέποντας αυτό τό μπουκέτο μέ τίς κόκκινες τουλίπες,πού είναι τά αγαπημένα μου λουλούδια,καί πού μού θυμίζουν τό κοριτσάκι μου,στήν Ολλανδία,δέν αντιστάθηκα νά τίς φωτογραφίσω μέ τήν νέα μου μηχανή Canon EOS!
 
 
 
I love having flowers in my house,they give me positive aura,and fixes my mood.
My favorite flowers are tulips,and they reminds me,my daughter, living in the Netherlands!So with my new Canon EOS lens,i took these photos!
 
 
 
 
 
 
 
 


Wow!I really enjoyed this!
 
 
 ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
 
 
 
 
 
 
 
Μπουκάλι μέ μοτίφ χαρτοπετσέτας,σκιάσεις μέ καφέ πατίνα καί πιτσίλισμα μέ ακρυλικά χρώματα.
Bottle with napkin,brown patina and spots with acrylic paint.
 
 
 
Vintage σαπουνάκια,μέ μοτίφ χαρτοπετσέτας,κρακελέ 2 συστ.,χρυσή πατίνα καί κορδέλες.
Vintage miniatures soaps,with napkin,crackle step 2,gold patina and ribbons.


~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Mέ τήν σημερινή μου ανάρτηση,συμμετέχω στό ( Life Images # 3 ),τής πολυτάλαντης φίλης,Μαρίας,
 

Life Images #3



Σάς ευχαριστώ πολύ γιά τίς επισκέψεις σας καί γιά τά όμορφα σχόλιά σας!Σάς εύχομαι καλή εβδομάδα καί καλό μήνα!Φιλάκια!
 
My dear friends,thank you for your visits and for your kind comments on my posts!Wish you all, a happy new week and a great new month of Fabruary!Take care!Hugs!










Dimi...

79 σχόλια:

  1. Καλημέρα Dimi μου και καλό μήνα!
    Η καινούργια φωτογραφική μηχανή βγάζει τέλειες φωτογραφίες.
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Gorgeous photos Dimi:) Thank you so much for your kind comments last week! Have a lovely day!
    ~Anne xx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Αν είναι αυτές οι πρώτες σου, φαντάζομαι σε τι σφαίρες θα φτάσεις σε λίγο καιρό!!! Τέλειες λήψεις από ένα πολύ αγαπημένο λουλούδι! Και οι δημιουργίες σου, όπως πάντα, μοναδικές! Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Να την χαρείς την μηχανή σου Dimi!...ολοζώντανα τα λουλούδια!...
    Πολύ όμορφα έγιναν και το μπουκαλάκι και τα σαπουνάκια!
    Όμορφη μέρα νάχεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Καλημέρα DIMI μου!!!!!Τα μπουκαλάκια τα λάτρεψα!Δείχνουν σαν κεραμικά!!!Τα σαπουνάκια ονειρεμένα!!!Αλλά και οι φωτογραφίες σου σημερινές και της προηγούμενης ανάρτησης φοβερές!!!!!Μήπως να το σκεφτείς επαγγελματικά?????Φιλάκια και στην μπεμπούλα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Καλημέρα και καλό μήνα!!! υπέροχες οι φωτογραφίες σου και καλορίζικη η μηχανή σου.Υπέροχα τα έργα σου. Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Lovely flowers! I love tulips too, especially the yellow one :)
    Great decoupage creations!
    Have a nice week, Dimi.
    Kisses,
    Inka

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Καλό μήνα Δήμητρα. Πολύ όμορφες οι τουλίπες σου. Εμένα μου θυμίζουν την Χίο που τέτοια εποχή τα χωράφια γεμίζουν από τέτοιες αυτοφυή τουλίπες και γίνονται κατακόκκινα.
    Πολύ όμορφα τα μπουκαλάκια που έφτιαξες.
    πολλά φιλάκια
    Συμφων'ω αμήν και ποτε να έρθει η ανοιξη αλλά ο Φελβάρης μας μπήκε με κακές διαθέσεις...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Για μια φορά ακόμα τέλειες οι φωτογραφίες σου με τις τουλίπες!Να χαρείς την καινούργια σου μηχανή και καλορίζικη!Τα μπουκαλάκια με τα σαπουνάκια κι αυτά λατρεμένα!Να 'σαι πάντα καλά και να χαμογελάς!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Καλημέρα και καλό μήνα! Οι τουλίπες είναι υπέροχες, τις αγαπώ κι εγώ και πάντα φροντίζω να τις χαίρομαι στις γλάστρες μου! Οσο για τις δημιουργίες σου, πάντα μας μαγεύεις!!! Φιλάκια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Η μηχανή σου, απλά τέλεια!Έχουμε να δούμε πολύ ωραίες φωτό στο μέλλον!Οι τουλίπες μου αρέσουν πολύ.Όταν ήμουν μικρή, είχα φυτέψει βολβούς και τις είχα ονομάσει Καρολάιν, Μπρουκ και δε θυμάμαι τι άλλο, από το Τόλμη και Γοητεία!!!!Τι ωραία τότε..... Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Ładne prace, szczególnie te buteleczki:) Też lubię tulipany:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Piękne kwiaty!!! Też uwielbiam tulipany!!! Wspaniałe prace!!!
    Cieplutko pozdrawiam:))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Καλό σου μήνα!!!!φλογερό αγαπησιάρικο σαν τις κατακόκκινες τουλίπες σου!!!!Τα μπουκαλάκια με το ιδιαίτερο και όμορφο σχήμα τα έκανες υπεροχα αλλά και τα ρομαντικά σαπουνάκια σου είναι πολύ κοκέτικα!!!Φιλάκια φίλη Δήμητρα και σου ευχομαι ενα ευχάριστο απόγευμα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Zdjęcia tulipanów są cudowne. Też kocham te kwiaty, a i w Holandii je podziwiałam. Buteleczki są ślicznie ozdobione. Pozdrawiam.
    Φωτογραφίες τουλίπες είναι θαυμάσια. Επίσης, αγαπώ αυτά τα λουλούδια, Ολλανδία AIW τους θαυμάζουν. Οι φιάλες όμορφα διακοσμημένα. Δικός σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Dimi μου ,σε βλέπω σε διαγωνισμό επαγγελματιών φωτογράφων !!!! Τέλειες οι φωτογραφίες ,θαυμάσια η μηχανή σου αλλά το μάτι που παρατηρεί και το χέρι που την χειρίζεται έχουν τη χάρη και το ταλέντο !!! Πολύ γλυκιά και ρομαντική συμμετοχή !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. τουλιπάκια πανέμορφα!!!!!!!!! :) καλή εβδομάδα Ντιμούλα μου!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Εξαιρετικές οι φωτογραφίες σου!!! Απέμεινα να τις χαζεύω...
    Και οι δημιουργίες σου, όπως πάντα, άψογες!
    Είσαι ακούραστη και τα χέρια σου δημιουργούν συνεχώς θαύματα!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Πανεμορφες οι φωτογραφιες! Και πσοος γλυκο, τα αγαπημενα σας λουλουδια να σας θυμιζουν την κορη σας! Χαιρετισματα να της δωσετε! Καλο απογευμα!

    υ.γ: Εγω αυτη τη βδομαδα πηρα κιτρινες. :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Red, my favoufite colour, on those beautiful Tulips, I love them.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Dimi, I see your new Canon id excellent! The macros are very clear and have all details!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Με γεια και με χαρά το νέο σου απόκτημα Dimi μου!
    Βλέπαμε που βλέπαμε τις υπέροχες φωτός σου, φαντάζομαι τώρα τι θα απολαμβάνουμε!!!
    Φιλιά πολλά, καλό μήνα, καλή βδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Jälleen kerran kauniita kuvia. Kaunis laulu videolla :)
    Hyvää kuukautta sinulle Dimi :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Δημητρούλα μου καλό μήνα να χεις!!!! Είναι φοβερή η μηχανή σου!! Αλλά κι η προηγούμενη έβγαζε τέλεια!! Αχ τι χρώματα!!! Πρέπει να πάρω κι εγώ μια καλή μου φαίνεται!!!!!
    Τα λουλούδια είναι φανταστικά!!!! Ολοζώντανα!!! Φτου φτου!!
    Οι δημιουργίες σου πάντα με την σφραγίδα σου!! Ειδικά τα κρακελέ σαπουνάκια είπαμε!! Μπιζουδάκια!!!
    Πανέμορφα καλή μου!!!
    Καλό βράδυ να χεις και φιλάκια στο μπεμπάκι σου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Lovely photos Dimi, tulips make me feel totally like spring :) Have a nice day and καλή άνοιξη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. I love the tulips!!! Nice post!!!
    Have a good week, dear Dimi!! and my g+ for you!!!:)

    Besos, desde España, Marcela♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Ονειρο!!!!!!!!!!!! Εκπληκτικής ομορφιάς οι φωτογραφίες σου Ντίμη μου!!!!!!!!!!!!!!! Λατρεύω κι εγώ τις τουλίπες, όπως ξέρεις, και ανυπομονώ να ανθίσουν αυτές που έχω στον κήπο - τώρα φαίνονται τα φυλλαράκια τους!
    ΤΑ μπουκαλάκια και τα σαπουνάκια σου είναι υπέροχα, όπως πάντα!!!
    Καλό μήνα να έχουμε!!! Φιλάκια πολλά!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Πανέμορφες οι τουλίπες!
    Καλά έκανες και τις φωτογράφισες Δήμητρα!
    Οι μέρες μας χρειάζονται χρώμα!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Πο πο χρώματα!!!!!!!!!!!Τρελαθήκαμε,τέλεια!!!!!!!!!Φιλιά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Tu as magnifiquement photographié tes tulipes, un peu grâce à ton nouvel appareil, mais surtout parce que tu les aimes beaucoup et l'on photographie bien ce que l'on aime.
    J'aime beaucoup ta bouteille et sa couleur "sable". Elle est vraiment très belle. Je n'arrive pas à discerner si tu es partie d'une bouteille en verre ou d'une bouteille en céramique. c'est dire que c'est réussi!
    Grosses bises et bonnes semaine.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. !!!!!!!!!!!!!Θα με τρελάνεις με τις φώτο σου!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Αιχμαλωτίζεις συναίσθημα,καρδιά μου!!!!!
    Με γεια και για τη νέα μηχανή!
    Όσο για τις δημιουργίες σου, ψεγάδι δε μπορούμε να βρούμε!!!!!!!!!!!
    Φιλιά πολλά κι ευχές ακόμα περισσότερες!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Με το που είδα τις πανέμορφες τουλίπες σου .. Δήμητρα μου.. και μενα ό νους μου στην Ολλανδία πήγε.... έχουμε κάτι κοινό εκεί εκεί....και βέβαια τα λουλούδια μας κάνουν να νιώθουμε όμορφα .. σε κάθε μορφή τους...τα βάζάκια και τα σαπουνάκια σου δείχνουν την τέχνη σου στο ντεκουπάζ... παντα προσεγμενα... και δεν θα μπορούσα να μην κάνω αναφορά στην καινούργια σου μηχανή που δίνει αυτό το αποτελεσμα..!!!! φιλάκιαααα..!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Καλησπέρα Dimi μου! Με γειά η καινούργια σου φωτογραφική μηχανή! Υπέροχες φωτογραφίες και οι τουλίπες πανέμορφες! Τα σαπουνάκια σου τόσο ιδιαίτερα και μοναδικά!! Καλό βράδυ! Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Ωωωω μεγειές μεγειές!!! Καλέ νόμιζα ότι να έτσι θα έκανα το χέρι και θ'αγγιζα τις τουλίπες! Πανέμορφες by the way!! Μ'αρέσουν τρομερά!!! Κι οι δημιουργίες σου υπέροχες όπως πάντα! Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Φανταστικές οι φωτογραφίες σου Dimi μου, αλλά και οι δημιουργίες σου μοναδικές.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. Kαλό Μήνα Ντίμι μου! Πανέμορφες οι φωτογραφίες σου με τις τουλίπες! Πραγματικά είναι υπέροχο λουλούδι! Όσο για τα σαπουνάκια σου τα λάτρεψα! Όπως πάντα μοναδική! Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. Πολύ όμορφες φωτογραφίες Δημητρα άλλα και η δημιουργίες σου
    πολύ ομορφες ...το πμουκαλι και τα σαπούνια μου άρεσαν πολύ..
    Δεν θα αρχισει να έρθει η ανοίξει ...
    Να πας ένα ταξιδάκι στην κορούλα σου εκεί να δεις τουλίπες όλα τα χρώματα
    φιλια πολλα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. Dimi, I love tulips too, they are so pretty. Any fresh flowers in the house are so cheery! Your decoupage creations are beautiful. Lovely images and post. Have a happy day and enjoy the rest of your week!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. Οι τουλίπες είναι πανέμορφες , με την καινούργια σου μηχανή έβγαλες όλο το συναίσθημα του λουλουδιού , εγώ και με καινούργια δεν τόχω Ντίμη μου
    Τα πολλά φιλιά μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. Η καινούρια σου μηχανή βγάζει απίθανες φωτογραφίες...
    Χαίρομαι αφάνταστα που μοιράστηκες μαζί μου (μας), αυτά τα μικρά θαύματα...είναι συγκλονιστικές εικόνες...και μου αρέσουν και οι τουλίπες!!
    Οι δημιουργίες σου, το μπουκάλι και τα σαπουνάκια είναι όνειρο!!
    Σε ευχαριστώ πάρα πολύ Dimi μου!!
    Φιλιά πολλά και να έχεις έναν υπέροχο μήνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. Your photos are sooooo beautiful, Dimi mou!!!!! They truly do justice to the beauty of the flowers!
    And your creations are once again stunning!!! Have a great rest of the week!!! Polla filakia!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. Οι φωτογραφίες σου σαν καρτ ποστάλ. Πανέμορφες !!!!!
    Αλλά και οι δημιουργίες σου υπέροχες, τα σαπουνάκια σου τα λάτρεψα.
    Φιλάαααακια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. Μαγικές οι φωτογραφίες σου , Ντίμη μου !!!!! Στο decoupage , τί να πω ????? Υπέροχα όλα !!!!!!!
    Φιλιά !!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. Wow Dimi,
    These photos of your red tulips , are absolutely stunning. You have done a fantastic job. very very professional ..
    You will be using your new camera to the max now.
    I too love tulips.. Do you grow them in your garden!
    lovely bottles you have done.
    happy days Dimi.
    val xxx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. Τι φωτογραφίες θαυμάσιες είναι αυτές !!!!!
    Στα σαπουνάκια δε έχεις γίνει κορυφή, είναι πανέμορφα και αυτά !!!
    Φιλιά !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  46. Dearest Dimi,
    Oh what a tribute to the Dutch famous tulips. You do them honor with such gorgeous photos!
    Your découpage is so lovely too, love that bottle... so dreamy.
    Thanks for showing this; optimistic things on a dreary and rainy day.
    Hugs,
    Mariette

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  47. Τέλειες οι φωτογραφίες αλλά και οι κατασκευές σου! Καλή επιτυχία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  48. Καλημερα Μιμικα μου!!! Τι ομορφες που ειναι οι τουλιπες, πραγματικα!! Οι φωτογραφιες σου ομως τις απογειωνουν!!! Να εισαι καλα!!! τα φιλια μου και την αγαπη μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  49. Λατρεύω τις τουλίπες !!!! Πανέμορφες οι φωτογραφίες σου με την καινούργια μηχανή . Με γεια σου .
    Τα σαπουνάκια σου και το μπουκάλι τι να πω ...υπέροχα!!!!
    Φιλιά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  50. ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΕΣ οι φωτογραφίες σου ...αν και το ξέρω γιατί πάντα είναι υπέροχες... πάντα μένω άναυδη με τις φωτό σου... στέκομαι κανένα πεντάλεπτο άφωνη!!!!! Όσο για το μπουκάλι και τα σαπουνάκια ...είναι πανέμορφα!!!
    Φιλάκια καλημέρας και καλό μήνα Δήμητρά μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  51. Υπέροχα όλα αυτά που έφτιαξες, αλλά πιο πολύ ξετρελάθηκα με τις τουλίπες....είναι υπέροχες!!!!
    Καλή σου μέρα Δήμητρα μου :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  52. Πολύ όμορφες φωτογραφίες!
    Μας έφερες την άνοιξη!
    Πολλά φιλιά!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  53. How wonderful, that red is beautiful Dimi passion. I love!
    Good Wednesday;)
    a kiss

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  54. Καλοριζικη η μηχανη ,πολυ ομορφες οι φωτογραφιες,ευχομαι να μας χαρισεις ομορφα πραγματα δωσμενα μεσα απο τα ματια σου και το φακο της μηχανης σου....φιλακια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  55. τις λατρευω τις τουλιπες , τις χαρισα και στην κορη μου την μερα της ορκωμοσία της και πιο πολυ απο ολα λατρεψα τις δικες σου ολοζωντανες φωτογραφίες , ομορφα και τα εργα σου για αλλη μια φορα πολλα πολλα φιλια καλη μου φίλη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  56. Υπέροχες και πολύ ποιοτικές η φωτογραφίες σου,όπως και τα έργα σου!!!!!!!!!!!!!!!
    Φιλάκια!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  57. Photos of tulips wonderful. I love tulips. I have a lot of them in my garden in a variety of colors.
    Greetings

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  58. one of my favorites as well, but i say that about all the beauties!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  59. Oh..your tulips are marvellous and your shots are gorgeous. The vintage soaps are so romantic and they remind me old memories. Such beautiful also the two bottles..you are great!
    Kisses
    Alessandra

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  60. ♡♡⊱ Olá!

    Belas tulipas, amei as peças de decoupagem.

    Boa quinta-feira!
    Beijinhos.
    ° ·.♫° ·.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  61. Πολύ όμορφες φωτος
    Μακάρι να έρθει σύντομα η άνοιξη.
    Φιλάκια ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  62. παρα πολύ ωραιες φωτογραφιες βγάζει η μηχανή σου!
    Το σαββατο στην λαική αγορά χαζευα τις τουλίπες :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  63. Τι υπέροχες φωτογραφίες και πόσο ζωντανά χρώματα!!!! Η ενασχόλησή μου με τη φώτο ξεκίνησε από τις ανάγκες του blog και δε σου κρύβω πως μ’ έχει συνεπάρει!!!! Είναι ένας κόσμος μαγικός!!!! Χάρηκα που σε επισκέφτηκα!!! Ελπίζω να τα λέμε!!!
    Καλό βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  64. Με εχεις ...ξεκάνει με τις υπέροχες φωτογραφίες σου!!!!! Και τι όμορφο σχήμα τα μπουκαλάκια σου!! Και πόσο ρομαντικά τα μοσχομυριστά σαπουνάκια σου!! Να'σαι καλά, Δήμητρα και να'χεις ένα όμορφο Σαββατοκύριακο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  65. ΜAGIC POST MIMIKA!!!!Φυσικά και τουλίπα!!και πανέμορφη και Ολλανδική για να θυμίζει την κόρη και ρομαντική όπως εσύ!!πανέμορφες φωτογραφίες!!έγραψες ιστορία σήμερα με την νέα μηχανή!!τα αριστουργήματά σου μου πήραν τα μυαλά!τα μπουκαλάκια απίστευτα σχεδιάκια ονειρεμένα και τι ναπω για τα vintage σαπουνάκια που λες και δεν τα δημιούργησε ανθρώπινο χέρι!!μπράβο σου παιδί μου!!ΘΕΑ!!!!!!!καλό βραδάκι και φιλάκια άπειρα!Υ.Γ Είδα το Σιλενάκι πάνω απο μένα είναι σούπερ παιδί και σούπερ σεφ!!δεν παίζεται!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  66. Lovely post. I love tulips makes me feel spring is on its way. The only minus is they do not last long

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  67. καλημερούδια..απολαυσα την ανάρτηση σου (όπως και όλες) πολύ όμορφες οι τουλίπες σου...μου αρεσε αυτό που είπες για τη θετική αυρα και τα λουλούδια στο σπίτι... μου αρεσαν πολύ και οι δημιουργίες σου μπουκάλια και σαπουνάκια...μου αρέσουν πολυ τα βιντάζ...
    με γεια η μηχανή σου και καλες φωτογραφήσεις...
    μου αρεσε η ιδεα της Μαρίας
    καλό μήνα ευλογημένο...καλό π/σ/κ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  68. Have a nice Σαββατοκύριακο ;)
    Ένα φιλί

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  69. I really enjoyed these photos with your new camera/lens Dimi. Tks also for commenting my blogs

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  70. Dimi μου τι ωραίες φωτογραφίες πάλι....και τόσο μα τόσο ζωντανές, φανταστικές!!!!!!Υπέροχες και οι δημιουργίες σου για ακόμη μια φορά!Μπράβο σου!
    Φιλάκια πολλά!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

  71. " Jesus não julga, nem condena. Ele simplesmente ama." (Momento de fé)
    Uma linda e abençoada semana!!!
    Beijos Marie.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  72. Dearest Dimi,
    Wow, back to your tulips... but I'm here because of you as it is your Birthday!
    Happy, happy Birthday and wishing you a lovely Sunday!
    Hugs,
    Mariette

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  73. Η ανάρτησή σου εξαιρετικά όμορφη.
    Οι τουλίπες λατρεμένες και υπέροχες.
    Θαυμαστές οι δημιουργίες σου.
    Μικρό πρόβλημα με το computer μου με ανάγκασε να μη είμαι δίπλα σου.
    Δεν μου άνοιγαν οι μεγάλες αναρτήσεις.
    Εύχομαι καλό και όμορφο βράδυ

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σάς ευχαριστώ πολύ γιά τά όμορφα σας σχόλια!
Thank you for your kind comments!

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...