Παρασκευή, 31 Ιανουαρίου 2014

First signs of Spring...




Μύρισε Ανοιξη!

Καλημέρα φίλοι μου!!Υστερα από τόσες μέρες βροχής καί μουντάδας,τήν Τετάρτη,ο ήλιος λαμπερός,καί εγώ μέ τήν φωτογραφική μου μηχανή,στήν εξοχή,νά αποθανατίζω τό μεγαλείο τής φύσης!
Good morning my dear friends!After the rainy days,the sun came shiny and bright!
I went to to countrysides taking pictures of the almond tree and the wild flowers,that bloomed. 
 
Παντού,τριγύρω,σημάδια,γιά τήν άνοιξη πού έρχεται!
 The first signs of Spring!
Ανθισαν οι αμυγδαλιές,στό Λαγονήσι,μαζί μέ τά άλλα αγριολούλουδα! 
Σίγουρα η διάθεση αλλάζει,βλέποντας γύρω σου,τόσα πολλά χρώματα καί ανθισμένα τά δέντρα καί τά λουλούδια,προεόρτια τής Ανοιξης! 

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~


My Decoupage Creations
(Handmade by Dimi)



 
Καδράκι Vintage, μέ χαρτοπετσέτα,πάστα κρακελέ,stensills,πατίνα.
Vintage frame,with napkin,crackle paste,stensills and brown patina. 



 Ξύλινη κορνίζα,γιά τήν φωτογραφία τής μπέμπας μας,μέ παλαίωση,μοτίφ από ριζόχαρτο, καί πατίνα.
Wooden frame(for the picture of our new baby)with Shabby Chic,rice paper and brown patina.


~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~


Σάς ευχαριστώ πολύ φίλοι μου,γιά τίς επισκέψεις σας!Μού δίνετε μεγάλη χαρά!Καλό καί ευλογημένο μήνα τού Φλεβάρη!Καλό καί χαρούμενο Σαββατοκύριακο!Φιλάκια!!  

My dear friends,thank you all for your visits on my posts!
Wish you all,a happy new month of February,and a wonderful weekend!Take care!Hugs!






Dimi...
 
 
  

58 σχόλια:

  1. Oioi, mitä ihania kesäkuvia ihania kukkia ♥♥ Jälleen ihania luomuksia, kaunis kuvakehyv :)
    Hyvää viikonkoppua Dimi :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Τέλεια η κορνίζα για την μπέμπα!!!!! Πολύ όμορφες οι φωτογραφίες. Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Εσυ εφερες την ανοιξη με τις υπεροχες φωτο σου εδω επανω ομως κανει πολυ κρυο σημερα!!!Το καδρακι και η κορνιζα ειναι τελεια!!!Πολλα φιλια καλο σαββατοκυριακο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Αχ άντε να έρθει γρήγορα η άνοιξη!!!! Θέλω ήλιο!!!!! Κι εδώ Αθήνα με τόσες βροχές πλημμύρισαν οι δρόμοι μας...
    Απίστευτα χρώματα οι φωτογραφίες σου!!! Είναι τέλειες!!!
    Το καδράκι είναι υπέροχο κι η κορνίζα φυσικά!!!! Το χεις το κρακελέ απίστευτα!!!!
    Φιλάκια πολλά Δημητρούλα μου!!! Καλό μήνα και καλό σ/κ να χεις!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Τι όμορφες φωτογραφίες!!...δεν έχω δει ακόμα ανθισμένη τη φύση...τις εικόνες σου όμως τις χάρηκα!
    Η κορνίζα της μπεμπούλας και το καδράκι έγιναν πολύ όμορφα!!! Καλή συνέχεια Δήμητρά μου!...κι`ένα όμορφο Σαββατοκύριακο να έχεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Θαυμασα την φύση και γεμισε η οθόνη ομορφια!!!!καταπληκτικες οι φωτογραφίες σου!!!!!!!!!!!!!!!εδω η αμυγδαλια δεν εχει ανθίσει ακόμα...οι δημιουργίες σου με τα ωραια χρώματα ειναι πανέμορφες !!!!καλο Σαββατοκυριακο!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. WOW! you have GORGEOUS blossoms already! just beautiful, dimi!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Με το καλό να έλθει η Άνοιξη.
    Όμορφες οι φωτο με τα ανθισμένα λουλούδια.
    Καλό απόγευμα και όμορφο μήνα να έχεις !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Υπέροχες φωτογραφίες...όπως πάντα! Η μπεμπούλα σου΄χει πάρει τα μυαλά και όλο και κάτι σκαρώνεις,,,κι ότι κάνεις βγαίνει από τα χέρια σου εξαιρετικό!!
    Πολλά φιλιά και καλό Σαββατοκύριακο Dimi μου...
    **Αννιώ**

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Λες να τελείωσε ο χειμώνας??
    Μακάρι!
    Και μόνο που βλέπω τις ανοιξιάτικες φωτογραφίες σου, ανοίγει η καρδιά μου!!!

    Αχ αυτή η τυχερή μπεμπούλα, πόσες όμορφες δημιουργίες θα της φτιάξει ακόμα η γιαγιά???

    Φιλιά Dimi μου, καλό Σαββατοκύριακο!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Το μεγαλείο της φύσης, όπως το λες! Οι φωτογραφίες σου εκπληκτικές, μας έφερες την άνοιξη και οι δημιουργίες σου πάντα γεμάτες ευαισθησία και μεράκι! Πολλά φιλιά, καλό σ/κ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Έχω να βγω τόσες μέρες που δεν έχω δει τίποτα έξω ακόμα. Πολύ όμορφες φωτογραφίες! Μου αρέσουν πολύ οι αμυγδαλιές και οι μαργαρίτες.
    Πολύ ρομαντικές οι κατασκευές!
    Καλό σαββατοκύριακο! Φιλάκια στην μπεμπούλα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Πολυ ομορφες φωτογραφιες εχω μεγαλη αγαπη στις αμυγδαλιες!!!!!!!!Οι δημιουργιες σου πολυ ομορφες και ρομαντικες!!!!!!!!Μια μεγαλη αγκαλια στην μπουμπουκα σας!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Μας έφερες την άνοιξη, Δήμητρα!!! Πολύ το χάρηκα!! Οι φωτογραφίες σου είναι τόσο ζωντανές!
    Τέλειες και οι δημιουργίες σου! Καλό Σ/κ να έχεις, φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. telia anartish mirise anoijh....h kornizoyla ths mikroylas einai telia xrisoxera giagia.....................filia polla kalo sabatokirgiako........

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Beautiful!!! Here it's snowing. Have a nice weekend.

    Hugs

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Δημητρα μου !!!!!! και εδώ την Τετάρτη ήταν μια πολύ όμορφη μέρα Άνοιξη
    Σημερα ώμος πάλι χειμώνας περιμένουν κρύο το Σ/Κ ..
    Όμορφες δημιουργίες μου άρεσαν ...Μπράβο
    κάλο μηνά να εχεις και κάλο Σ/Κ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Όμορφα τα πρώτα σημάδια της Ανοιξης, να δούμε όμως αν θα κρατήσει έτσι ο καιρός. Είναι νωρίς ακόμα, μου φαίνεται!!! Πάντως οι φωτογραφίες σου είναι καταπληκτκές! Κι εγώ σήμερα κλάδεψα της τριανταφυλλιές παρ'όλο που ήταν γεμάτες μπουμπουκια!!
    Τα καδράκια σου για την μπεμπούλα σας είναι πανέμορφα!!!!!!!!
    Καλό Σαββατοκύριακο, Δημητρούλα!!!!!!!!!!!!! Φιλάκια πολλά!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Προάγγελοι της άνοιξης τα λουλούδια σου Δήμητρά μου με την απαράμιλλη ομορφιά τους και την άψογη φωτογράφισή τους. Θαρρώ πως αργεί η άνοιξη μα θα έρθει. Η κορνιζούλα τι άλλο παρά όμορφη θα είναι .
    Καλό Σ/Κ , τα πολλά φιλιά μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Oh wow, the blossoms are all lovely. I especially love the almond blossoms, they are so pretty. So many cheery colors. I wish it was spring here. Lovely photos, have a happy weekend!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. In Italy...it's winter and very cold. I like to see your spring. The frames are marvellous, romantic and vintage. Very well done, Dimi!
    Kisses
    Alessandra

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Δήμητρά μου, τι έγινε;
    Ξεκίνησε η 'Ανοιξη κι' έκανε στάση διαρκείας στα μέρη σας; Γιατί εμείς έχουμε βαρυχειμωνιά!!!!
    Πανέμορφες οι εικόνες της φύσης, πανέμορφες και οι δικές σου δημιουργιες!!!!
    Τα καδράκια για την μπέμπα σας είναι κουκλίστικα!!!!
    Φιλιά πολλά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. such beautiful reminders of what's coming!! i love winter but i do miss the colors of spring!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Dearest Dimi,
    You do brighten our day with these lovely, ealry spring blossoms. Those almond blossoms are lovely and so is the Bellis perennis or lawndaisy! As children we would make a wreath out of them and wear around our heads.
    Thank you very much for these photos!
    No wonder you too created some lovely blossom découpage after so many examples around you.
    Hugs and happy weekend!
    Mariette

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. What gorgeous pictures with lovely bright sun and blue skies lucky you it is so wet, cold and windy here. Oh how I long for spring. How is the baby?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Καλό μήνα!! Τι ομορφιές έχετε εσείς εκεί!!
    Εμείς εδώ πάνω αναμένουμε χιόνια σήμερα ή αύριο σύμφωνα με τα δελτία καιρού!!
    Πολύ όμορφες οι δημιουργίες για την μπέμπα σας!!
    Το τραγούδι αυτό το αγαπώ πολύ, με γεμίζει με χαρά και ελπίδα! Πολλά φιλιά καλό σαββατοκύριακο!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Αυτές τις φωτογραφίες βλέπω ,ανοίγει η ψυχή και σκέφτομαι περισσότερο ότι είναι καιρός να μετακομίσω σε πιο νότια κλίματα ,σαν τα αποδημητικά πουλιά .Κρύο Dimi μου πολύ και αυτές οι εικόνες άγνωστες προς το παρόν για εδώ πάνω !!! Η μπέμπα θα πάρει τη θέση της στην πιο όμορφη κορνιζούλα !Καλό και δημιουργικό μήνα !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Πολύ όμορφες και αισιόδοξες οι φωτογραφίες σου,μύρισε άνοιξη!!!!!!!!!!!!!
    Καλό μήνα!!!!!!!!!!!
    Φιλάκια πολλά!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Υπέροχες οι φωτογραφίες σου Δήμητρα !!!!!!!
    Και η κορνίζα για το κορίτσι σας όμορφα φτιαγμένη !!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Precious Dimi .... Not long to see them again. Spring is closer;) Today is very cold, if it rains, sleet fall: ((
    Have a good weekend.
    a kiss.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. καλό μήνα...πολυ όμορφη η ανάρτηση σου με την ομορφιά της φύσης...πολύ όμορφες όλες οι φωτος της φύσης..και οι δημιουργίες σου ειναι τόσο όμορφες και ρομαντικές...μου άρεσαν όλα και για τη μπεμπούλα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. und hier ist noch Winter..
    freue mich schon auf diese Zeit wenn alles so wunderschön blüht.
    Danke für dieBilder
    mit einem LG vom katerchen

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Καλό μήνα Dimi μου όμορφο, γλυκό, γεμάτο όμορφες δημιουργίες και πολλές πολλές φωτογραφίες.
    Σου έχω στείλει στο μειλ κάποιες διευθύνσεις ,αν δεν τις έχεις πάρει πες μου να τις ξαναστείλω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. μέχρι εδώ μύρισε Άνοιξη!!! υπέροχες εικόνες Ντιμούλα μου!! τι γλυκό καδράκι!!! τυχερή η εγγονούλα! φιλάκια πολλά!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. ΟΙ φωτογραφίες σου όποτε έρχομαι εδώ φίλη μου...Δήμητρα...μου φανταζουν ολοζόντανες.. γεματες χρώματα.. και αισιοδοξία πως η Ανοιξη είναι στον δρόμο και έρχεται... αλλα ακομα και αυτές με την ομίχλη υπέροχες είανι ΄΄ η μηχανή σου και εσύ κανετε θαύματα.. κορίτσι μου ... αλλα και τα δωράκια σου.. απο τις φίλες Κατερίνα και Ολυμπία.. πολύ ομορφα... είναι... άσε δεν αυτά που έχεις κανει για την εγγονούλα σου... πανέμορφα.. για ένα πανέμορφο πλασμα... να την χαρείτε.. και να την καμαρώσετε όπως επιθυμείτε κορίτσι μου... οπως καταλαβες έκανα την βόλτα μου .. εδώ μέσα... χι.χι.. καλο και όμορφο μηνα να έχεις....φιλάκιαααααα..!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. Olá amiga, belas imagens, a vida desabrochando em flores, amo a primavera!!!
    Um doce final de semana.
    Beijos Marie.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. Πωπω λουλουδια και κακο,πως ηθελα ναμαι εκει τωρα,εδω τωρα εσφιξε το κρυο και μαλλον θα αργησουμε να δουμε τετοιες εικονες,οι δημιουργιες σου πανεμορφες να εισαι καλα,πολλα φιλια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. Μάγισσα του φωτογραφικού φακού, καλημερούδια!!!!!!!!!!!!!
    Δυο "ματιές" δικές σου, και θαρρείς πως έχει λουλουδήσει ο τόπος!!!!!!!!!!
    Ο έρωτας για το ροζ μωράκι έχει ραβδάκι δημιουργίας, αισιοδοξίας κι ομορφιάς!
    Πάντα χαρές, Δήμητρά μου!!!!
    Φιλιά κατάμουτρα κι ευχές για έναν υπέροχο Φλεβάρη!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. Έφυγα για Λαγονήσι!!! Καλέ, τι ωραίες εικόνες! Θέλω Άνοιξη ΤΩΡΑ!!!
    Όσο για την κορνίζα, καταπληκτική, δίχως άλλα σχόλια...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. Μας έφερες την άνοιξη με φωτογραφίες και δημιουργίες σε μια μέρα άκρως χειμωνιάτικη!
    Να είσαι καλά Dimi μου!
    Φιλιά πολλά και καλό μήνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. Such beautiful blossoms. I love all of them .I miss the colors of spring.
    Have a nice Sunday :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. ¸.•°♡♡♫° ·..
    Que a primavera seja bem-vinda e que inspire muitos trabalhos como esses que estão nesse post.

    Ótimo mês!
    Bom domingo! Boa semana!
    °º✿♫ Beijinhos.
    º° ✿✿ ♫° ·. Brasil

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. Κάθε φορά που επισκέπτομαι το σπιτάκι σου ανοίγει η καρδιά μου , με εικόνες γεμάτες χρώματα και υπέροχες δημιουργίες
    Μπράβο Dimi μου να'σαι καλά.
    Φιλιά!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. Τι ομορφες που είναι η ανθισμένες μυγδαλιές.
    Πολύ ομορφες οι φωτογραφιες σου, και τι ωραια αντίθεση κανουν με τον ουρανό!

    Καλό και χαρούμενο μήνα να εχεις DIMI :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. Kalimera Dimi mou!!! KALO MINA!!!!!!! THANK YOU for this WONDERFUL Spring preview!!!!!! You really brightened my day with these amazing photos of lovely flowers and beautiful blue skies! I can almost smell the almond blooms! Thank you for your sweet wishes, as you can see I am a bit late with commenting, but I am slowly feeling better and I'm staying warm! Congratulations on yet more wonderful creations, you are so talented, my friend!!!!
    POLLA FILAKIA!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  46. Πράγματι μας έφερες την άνοιξη!!!!!!!!!!!!!!Καλό μήνα ,Dimi!!!!!!Φιλιά!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  47. Πολύ όμορφη η κορνίζα που θα φιλοξενήσει την φωτογραφία της μπέμπας. Οι φωτογραφίες σου χάρμα οφθαλμών. Όντως μύρισαν άνοιξη.
    φιλάκια και καλό μήνα Δήμητρα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  48. Απίστευτα όμορφες οι ανοιξιάτικες φωτογραφίες σου , Ντίμη μου !!!!!!! Πολύ ρομαντικές οι καινούργιες σου δημιουργίες !!!! Η κορνίζα της μπεμπούλας υπέροχη !!!!
    Φιλάκια και καλό μήνα !!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  49. Τι όμορφες φωτογραφίες Ντίμι μου!Φαντάζομαι εσένα με τη μπέμπα όταν μεγαλώσει, με τα ψαλιδάκια σας να αρχίσετε να μαθαίνετε ντεκουπάζ και όλα τα σχετικά!Θα γίνει μεγάλη καλλιτέχνιδα!Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  50. Α!Και η κορνιζούλα για το νέο σας μουτράκι, τέλεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  51. Ωωωωωω! Να είσαι καλά Δήμητρά μου!!! Οι φωτογραφίες σου μου έφτιαξαν τη μέρα... την εβδομάδα!!!! Εδώ πάνω πού να ανθίσουν τα αγριολούλουδα ή τα δέντρα...ακόμη τίποτε!!!!
    Αλλά και οι δημιουργίες σου ...ειδικά η κορνίζα... είσαι μεγάλη καλλιτέχνης πάντως!!!!!
    Όσο για το τραγούδι...λατρεμένο!!!
    Φιλιά πολλά γλυκιά μου και καλημέρα αλλά και καλή εβδομάδα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  52. Καλησπέρα Dimi μου! Μύρισε άνοιξη!! Όμορφες οι φωτογραφίες σου και η κορνίζα για την μπεμπούλα υπέροχη! Πόσο πιο αισιόδοξα μηνύματα από τις αναρτήσεις σου! :) Φιλάκια πολλά και καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  53. Καλό μήνα και χαρούμενη βδομάδα Μιμίκα μου!!μοσχομύρισε αρώματα της άνοιξης που έρχεται το ιστολόγιό σου και με γέμισε γαλήνη και ευφορία!οι αμυγδαλιές που άνθισαν στο Λαγονήσι με ενθουσίασαν όπως και οι εξαιρετικές σου δημιουργίες!το κοριτσάκι συγκλονιστικά όμορφο και κουκλίστικες οι κορνίζες σου!!ένα τεράστιο μπράβο έχεις απο μένα Μιμίκα μου!η Dion κόλησσε απίστευτα με την εξαιρετική σου ανάρτηση!!φιλάκια άπειρα και την αγάπη μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  54. Αχ αυτές οι φωτογραφίες σου!! Με ξεσήκωσαν για τα καλά!! Αν και τις τελευταίες ημέρες μας τα "χάλασε" ο καιρός! Οι δημιουργίες σου, όπως πάντα, προσεγμένες και καλοδουλεμένες!! Εξάλλου, οι συγκεκριμένες προορίζονται για τη μικρή πριγκιπέσα σας και δεν θα μπορούσαν να ήταν αλλοιώς!!
    Η δε μελωδική φωνή της Dion , απογείωσε την ανάρτηση!!
    Φιλιά και καλό βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  55. W Polsce jeszcze zima:) Dzięki za komentarz, ciesze się, że Ci się mój sweter podoba, było robiony 20 lat temu:))) Pozdrawiam serdecznie:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σάς ευχαριστώ πολύ γιά τά όμορφα σας σχόλια!
Thank you for your kind comments!

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...