Τετάρτη, 11 Σεπτεμβρίου 2013

Autumn's palette




Φθινοπωρινή παλέτα...




Καλημέρα φίλες μου!Εύχομαι όλες νά είστε καλά,καί σίγουρα τώρα,όλες έχετε επιστρέψει από τίς καλοκαιρινές σας διακοπές!Θά ήθελα νά ευχηθώ σέ όλες τίς μαθήτριες καί μαθητές,καλή σχολική χρονιά, καλή φώτηση,καί καλή δύναμη στούς γονείς!


Passion Fruit(Flower)





Η πασιφλώρα μου,λόγω τής καλοκαιρίας,συνεχίζει νά ανθίζει!!
Τό ίδιο καί η μικρή μου μπουκαμβίλια!

Bougainvillea

 *******

My Decoupage Creations...



 
Στήν περιοχή μας (Καλύβια Αττικής),άρχισε καί ο τρύγος!Τά Μεσόγεια,φημίζονται γιά τό υπέροχο κρασί τους!

(My Decoupage Creations..(..Bottle,napkin,patina,crackle,contour)

Θέμα,λοιπόν.αυτής τής καράφας,τό κρασί καί τό αμπέλι!
(Κρακελέ ενός συστ.,χαρτοπετσέτα,πατίνα καί contour). 



Mία πρίμα,μπαλαρίνα! 



My Deoupage Creations....(Soap,rice paper,lace,contour,wooden heart)


(Σαπούνι,μέ vintage θέμα, ριζόχαρτο,πατίνα,δαντέλα,ξύλινη καρδούλα καί contour)


Flowers bouquet


 
My Decoupage Creations...(Soaps,rice papers,lace,contour)


(Ριζόχαρτο,δαντέλα,contour)



Bird watching...






( Σελιδοδείχτες)  (Bookmarks -Tags)



My Decoupage Creations...(Bookmarks - Tags,rice paper,crackle,patina,contour,stensils)

Δοκίμασα,γιά πρώτη μου φορά,νά φτιάξω σελιδοδείχτες!Ο πρώτος,είναι γιά τήν εγγονούλα μου!
(Ριζόχαρτο,κρακελέ 2 συστ.,πατίνα,contour)




 (Ριζόχαρτο,πατίνα,stensils)





(Ριζόχαρτο,πατίνα,contour,stensils)


******


Sunset in Saronida (Attica - Athens)






 Πηγαίνοντας,βόλτα στήν Σαρωνίδα,καθήσαμε μέ τόν άντρα μου,καί θαυμάσαμε αυτό τό υπέροχο ηλιοβασίλεμα!




Τά πρωινά μου μπάνια,στήν θάλασσα,συνεχίζονται,πρός μεγάλη μου χαρά!!!




Στό βάθος,οι φίλες μου,νά μού φωνάζουν,νά αφήσω τήν φωτογραφική μου μηχανή,καί νά βουτήξω, αφού η θάλασσα είναι πεντακάθαρη αλλά καί ζεστή ακόμα!

Σάς ευχαριστώ πολύ φίλες μου,γιά τά όμορφα σχολιά σας!
Νά είστε πάντα χαρούμενες καί αισιόδοξες!!
Καλή εβδομάδα!!!Φιλάκια!!!

My dear friends,thank you for your lovely comments on my posts!
Hope you have a wonderful and happy week!!!
Take care! Hugs! 






Dimi... 


79 σχόλια:

  1. Καλό φθινόπωρο!
    Υπέροχες φωτογραφίες!
    Φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πού να πρωτοδώσω ψήφο θαυμασμού δεν ξέρω ξαδέλφη. Στις μοναδικής ομορφιάς και ευκρίνειας φωτογραφίες λουλουδιών και Τοπίων,είναι Α-ΠΑΙ-ΧΤΕΣ!!!Τέλος.
    Ή στα έργα σου;;; μ άρεσαν πάρα πολύ επίσης οι σελιδοδείκτες.ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΟΙ!
    Καλή σχολικη χρονιά νάχουν τα παιδιά, όσο για μπάνια μείς συνεχίζουμε με ζέστη αμείωτη
    Φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλό Φθινόπωρο ,μας γέμισες όμορφες εικόνες αλλα και οπως παντα ωραιες δημιουργίες,φιλακια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Simplesmente MARAVILHOSO tudo por aqui! Belas fotos, flores, decoupages, praias. Adorei! beijos,chica

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Υπέροχες φωτογραφίες - υπέροχες δημιουργίες. Το μπουκάλι με το σταφύλι τέλειο. Καλό φθινόπωρο Dimi. Σε ζηλεύω που συνεχίζεις τα μπάνια...
    Εγω θάλασσα πλέον... του χρόνου...
    φιλάκια
    καληνύχτα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Lovely beaches, the nature, the beauty of the things that you have, dream on Dimi.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Θαυμάζω τα πάντα ανεξαιρέτως!! Υποκλίνομαι στο φωτογραφικό σου ταλέντο! Οι δημιουργίες σου θαυμάσιες Δήμητρα!!
    Ζηλεύω τα μπάνια σου ....κλαψ!!!
    Φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Απιστευτα ηλιοβασιλεματα! :)
    Και οι δημιουργιες σας ξεχωριστες οπως παντα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Hello, Dimi! Another lovely post. The Passion fruit flower is gorgeous and I love bougainvillea! Your decoupage is beautiful, such wonderful creations. The birdies on the bookmark are my favorites! I love them! And your sunset is gorgeous, what a great view of the water! I wish I could be there to see it all myself. Have a great day and week ahead!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Δεν θέλω να πάρω τα μάτια μου απ τις φωτογραφίες σου .... είσαι μεγάλη καλλιτέχνης !!
    Τι να πω δε για τα σαπουνάκια σου.. είναι αξιοζήλευτα, το ένα καλύτερο από το άλλο !!!
    Μου αρέσει εν τω μεταξύ που έφτιαξες και πρώτη φορά σελιδοδείκτες, και είχες αμφιβολία
    αν θα είναι καλοί ?? Εσένα καλή μου το χέρι σου είναι προέκταση της ψυχής σου !!
    Καλό σου βράδυ !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Δεν θέλω να πάρω τα μάτια μου απ τις φωτογραφίες σου .... είσαι μεγάλη καλλιτέχνης !!
    Τι να πω δε για τα σαπουνάκια σου.. είναι αξιοζήλευτα, το ένα καλύτερο από το άλλο !!!
    Μου αρέσει εν τω μεταξύ που έφτιαξες και πρώτη φορά σελιδοδείκτες, και είχες αμφιβολία
    αν θα είναι καλοί ?? Εσένα καλή μου το χέρι σου είναι προέκταση της ψυχής σου !!
    Καλό σου βράδυ !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Dear Dimi, Your photos are beautiful. To see the passionfruit flower so close is amazing!
    It's good that the sea is still warm for you to take a morning dip. Must be lovely to be so close to such beauty.
    I like your creations. The bookmarks are so sweet.
    Hope you are well and enjoying nice warm days. We have had some warm days here, but it's Spring and can be changeable.
    Betty OX

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Dimi μου,υπέροχες όλες οι δημιουργίες σου και οι φωτογραφίες σου !!!!!! Λάτρεψα το καπάκι του μπουκαλιού (από πολυμερικό πηλό είναι ???)και ερωτεύτηκα τους σελιδοδείκτες σου !!!!!! (πρώτη φορά βλέπω ντεκουπάζ
    σε σελιδοδείκτη - υπέροχο αποτέλεσμα !!!!) Να είσαι καλά !!!!! Πολλά φιλιά !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Καταπληκτικές φωτογραφίες όσο για τις δημιουργίες σου υπέροχες!!!
    Dimi μου σου εύχομαι καλό φθινόπωρο γεμάτο φαντασία και χρώματα!!!Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Μου φτιαξες το πρωινο πάλι Δήμητρα με τις ωραίες φωτο σου.
    Οι κατασκευές σου δε για αλλη μια φορα καταπληκτικές, ειδικα τα σαπουνακια μου άρεσαν πολυ.
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Hyvää syksyä Dimi. Kauniita luomuksia ja kuvia, kiitos niistä ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Καλημέρα Dimi μου!! Πόσο πολύ μου αρέσει η πασιφλώρα!! Χαρούμενο ξύπνημα μου προσφέρεις για άλλη μια φορά με τις ομορφιές σου! Υπέροχες φωτογραφίες,υπέροχες δημιουργίες!! Λάτρεψα τους σελιδοδείκτες σου!! Καλή σχολική χρονιά σε όλα τα παιδάκια!! Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Τι όμορφη που είναι η πασιφώρα σου Δήμητρα!
    Πραγματικά πολύ ιδιαίτερο λουλούδι!
    Μου άρεσε πάρα πολύ και η καράφα για το κρασί αλλά και οι σελιδοδείκτες σου.
    Καλά κάνεις και συνεχίζεις τα μπάνια σου, μακάρι να μπορούσαμε κι,εμείς!
    Φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. So many lovely photos here Dimi - especially like the Passion Flower, the Bougainvillea, and the wonderful seascapes and sunsets of Saronida.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. ΟΥΑΟΥ!!!!!!!!!!!
    Βασικά νομίζω σήμερα κατασπάραξα την οθόνη του laptop μου!!
    Τόσο κοντά έφερα τα ματάκια μου στα χρώματα σου!!!!!
    Πόσο μα πόσο υπέροχες φωτογραφίεςςς!!
    Ειδικά αυτές με τους σελιδοδείκτες και τα σταφύλιαα!!!
    Φιλάκια ταλεντάκι! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Good Morning Dimi,
    Good bye summer and welcome autumn, oh yes vine harvest is coming;), smell air fresh also olive harvest.
    beautiful flower passion shot.
    pretty romantic decoupages too.
    wishing you a great day
    hugs

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. όμορφα τα φυτά σου και οι δημιουργίες σου και οι σελιδοδείκτες
    τα βιντάζ μου αρέσουν και ότι θυμίζει παλιές καλές εποχές (ρομαντισμούς)
    οι φωτος με το ηλιοβασιλεμα ρομαντικες μου αρεσαν (αγαπω ηλιοβασιλεμα)
    ωραια που συνεχιζεις τα μπανια σου , οι φωτος με τη θαλασσα και τα κυματα μου αρεσαν πολυ
    καλή σχολική χρονιά (στη Κύπρο άρχισε χτες 10 Σεπτ.)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Οι φωτογραφίες σου βγάζουν μια χαρούμενη αισιόδοξη αύρα που μου φτιάχνει τη διάθεση κάθε φορά!
    Θαυμαστές οι δημιουργίες σου με decoupage, το μπουκάλι, οι σελιδοδείκτες, όλα! Μπράβο σου!
    Φιλιά και καλό φθινόπωρο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Καλημέρα Δημητρούλα μου!! Τι λουλούδι πανέμορφο είναι αυτή η πασιφλώρα;; Πολύ ξεχωριστό! Τα decoupage σου όπως πάντα μανιφίκ!!! Υπέροχοι οι σελιδοδείκτες σου!! Τα σαπουνάκια τέλεια!! Δεν είναι για χρήση!! Διακοσμητικά είναι!! Πολύ όμορφο το μπουκάλι σου επίσης!! Μπράβο σου Δημητρούλα μου!! Σε φιλώ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. WAU - όπου μερικές όμορφες εικόνες που δείχνουν Dimi. Σας εύχομαι μια καλή Τετάρτη :) Αγκαλιές Hanne Bente ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Η φθινοπωρινή παλέτα σου είναι αξεπέραστη!!!! Μου έκλεψαν την καρδιά οι σελιδοδείκτες!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Δήμητρα μου καλή σχολική χρονιά στα εγγονάκια σας !!!!!
    Τα έργα σου υπέροχα, μου άρεσε πολύ το μπουκαλάκι με τον περίεργο φελό!!!!!!Οι σελιδοδείχτες σου φανταστικοί!!!!!!
    Οι φωτογραφίες σου πάντα μας ξετρελλένουν!!!!!!!!
    Πολλά φιλάκια!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Δημητρούλα μου, μήπως να ανοίξεις μαγαζί;;; Με τόσα όμορφα πράγματα που φτιάχνεις, θα έχεις σίγουρη επιτυχία! Μπράβο σου!!!
    Και οι φωτογραφίες από τα λουλούδια σου πανέμορφες!
    Πολλά φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Καταπληκτικές φωτογραφίες και δημιουργίες!Η Σαρωνίδα κι αυτή τέλεια.
    Είχα βρεθεί στη Γλυφάδα και Βούλα την περασμένη Κυριακή και το διαπίστωσα κι από κοντά.
    Να περνάτε πάντα όμορφα με υγεία πάνω απ΄ όλα κι ας μην ξεχνάμε πως το καλοκαίρι μας δεν τελειώνει ποτέ!
    Χαρούμενο απόγευμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Kalimera Dimi mou!!! Your photos are AMAZING!!!!!! I really loved them! Thank you for sharing all these gorgeous beauties surrounding you! The macro photos of the flowers are fantastic, and the sunsets... I can just say W O W !!!!!!! Although it's still summery in Greece, I can see that the light is getting golden and softer... I love the light of September, it's so beautiful! And (last but NOT least) your decoupage creations are once again wonderful!!!!
    Sending you polla filakia from the Alps, fili mou!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Πανέμορφα όλα Δήμητρά μου, ξετρελάθηκα με τους σελιδοδείκτες, πολύ σικάτοι και καλόγουστοι!
    Τυχερούλα, συνεχίζεις ακόμα μπανάκια, και πολύ καλά κάνεις!
    Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Ομορφη και πλούσια ανάρτηση, γεμάτη φωτογραφίες, υπέροχες δημιουργίες!! Να'σαι πάντα καλά, και πάντα δημιουργική!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Η πρώτη φωτογραφία σου, Dimi μου, μου έκοψε την ανάσα! Τι υπέροχη!!
    Και όλες όσες ακολούθησαν μετά, επίσης. Όλα τέλεια, δημιουργίες, εικόνες, λόγια...
    Χαίρομαι που συνεχίζεις τα μπάνια σου - εδώ βρέχει τώρα που σου γράφω!!!!!!
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Εκπληκτικό το λουλουδι που εχεις βαλει
    στην αρχή. Η τελεια χρωματικη παλέτα
    για ενα μοναδικό outfit.
    Η φυση επισκιαζει ακομη και τον μεγαλύτερο μόδιστρο!

    http://beautyfollower.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Μου αρέσουν πολύ οι φωτογραφίες που βγάζεις....είναι πάντα φανταστικές....!!!
    Και οι σελιδοδείκτες που έφτιαξες υπέροχοι... η εγγονούλα θα ξετρελαθεί :))))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. Οι φωτογραφίες σου Dimi μου υπέροχες όπως και οι δημιουργίες σου. Οι σελιδοδείκτες σου πρωτότυποι είναι το κάτι άλλο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. Beautiful landscapes and beautiful decoupage. Greetings from Polish :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. Η πασιφλώρα ή ρολογιά είναι αγαπημένο μας λουλούδι και συ το φωτογράφισες τόσο ζωντανά!!!!Τους σελιδοδείκτες σου τους λατρέψαμε ,υπέροχοι(τι υλικό είναι η βάση τους;)!!!!!!Φιλιά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. Αυτή τη φορά οι φωτογραφίες σου άγγιξαν τα όρια της τελειότητας!!!!Είναι φανταστικές!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. Τι φωτογραφίες είναι αυτές-υπέροχες!!!!!!!!!!!!!!

    Τα φθινοπωρινά σου έργα μοναδικά,το καθένα με ξεχωριστή ομορφιά!Τους σελιδοδείκτες τέλειους τους έφτιαξες-μ΄αρέσουν πολύ τα χρώματα!
    Φιλιά,Ντίμη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. Τελειες φωτογραφιες υπεροχες δημιουργιες!!!!Πολλα φιλια Ντιμη μου!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. Dimi...i cant' t say what i prefer! The photos, your soaps, your bookmarks...everything just gorgeous!!! The soaps and the bookmarks are such romantic and vintage...i love them very much. Bravissima!!!
    Kisses
    Alessandra

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. Κάθε ανάρτηση σου είναι η χαρά των ματιών μου(μας)Απολαμβάνω χρώματα φως ζωή και κίνηση!!!!μέσα από την καρδιά μου ενα μεγάλο ΜΠΡΆΒΟ!!!!Μου άρεσε πολύ η καραφα με θέμα το κρασί πολύ καλοδουλεμένο και υπέροχα ενσωματωμένο το μοτίβο!!Ζηλευτοί τέλειοι,αψεγάδιαστοι οι σελιδοδείκτες σου!!! πολύ σωστά τοποθετημένα τα μοτίβα και οι συνθέσεις τους!!!Καληνύχτα με ενα φιλάκι καρδιάς!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. Olá amiga, imagens maravilhosas, belas criações!!!
    Parabéns pelo talento partilhado!!!
    Beijos, Marie.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. Δεν χορταίνω να βλέπω φωτογραφίες και δημιουργίες σου, Dimi μου! Είναι όλα υπέροχα!!
    Οι σελιδοδείκτες σου έγιναν καταπληκτικοί, με πολύ αγαπημένο θέμα!!!Και τα σαπουνάκια πολύ όμορφα! 'Οσο για την καράφα, δεν έχω λόγια...καμμία σχέση με την δική μου...πέρνα να την δείς, χαχαχα!!! Καλά που μου την θύμισες! 'Οσο για την ρολογιά, δεν άντεξα να μην αναφερθώ στην δική μου...τόσο καιρό περίμενα να ανθίσει!!!!
    Φιλάκια πολλά, φιλενάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  46. Wonderful photos and great creations!!!
    Thank you so much for your sweet comment, dear Dimi!!
    Have a nice day!!! and my g+ for you!!!:)))

    Besos, desde España, Marcela♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  47. Oláq! suas postagens são sempre um show!
    adorei as flores de maracujá, linda!
    também gosto de buganvília. tenho uns pés que já estão colocando botões.
    adoro a primavera! bjsss

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  48. Dearest Dimi,
    What a lovely passion flowers you show us here and also your bougainvillea is a dream. We have moved ours into full sunshine as they never bloom... Only a few flowers early in spring and that's it. Hope full sunshine will do the trick!
    Lovely decoupage and your bookmarks are gems.
    Hugs to you,
    Mariette

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  49. Spectacular post DIMI
    The ones I like are the images of the sea .... my other passion :))
    Fixed the fault, back to blogging :))
    A kiss,

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  50. I feel like I have just had a massive injection of beauty and colour! So much beauty... and a hint of Autumn. No sign of it here, in Italy, where I am now. Still Summer and hot, and I am hoping we will get some rain, today! In England it's already getting cold, they tell me. Will be back next month, for a big dose of nature and beauty!

    Lovely seeing your pictures and some of your lovely creations.

    HAPPY AUTUMN, DIMI!

    HUGS

    ANNA
    xxx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  51. ..Σκετη απολαυση..ειναι ολα υπεροχα..οι φωτο τρελα..να σαι καλα..αλλα λατρεψα τις tag..τις εκανες πραμα..μου αρεσαν παρα πολυ..καλη συνεχεια..χαρουμενο Φθινοπωρο..σε φιλω..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  52. Καλό φθινόπωρο!!!!! Καλή σχολική χρονιά σε όλα τα μικράκια μας και φυσικά καλές δημιουργίες!!!! Δεν έχω λόγια για τα λουλούδια σου, για τα καλούδια σου αλλά και για τα όμορφα τοπία που απαθανάτισες πάλι με το φακό σου!!!! Καλή συνέχεια σου εύχομαι!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  53. AMAZING POST:) I love the cute flowers and the ocean. And of course I follow.

    Check out my new post...Swedish dream house inspiration:)

    Have a fab day dear

    LOVE Maria at inredningsvis - inredning it's, Swedish for decor :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  54. Τι να πρωτοθαυμάσει κανείς εδώ...τις φωτογραφίες, το ντεκουπάζ...
    Είναι όλα φανταστικά!!!
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  55. Μαρεσει το γραφικο στο τελος του μπλογκ που λεει my family! Μα τι πλακα εριξα δεν φανταζεσαι ειναι τοσο γλυκο! Πισω στο ποστακι σου, αρχισε ο τρυγος και στο χωριο μου αλλα εγω βλεποντας την θαλασσα σε ζηλευεω κ λεω βουτα οσο μπορεις ακομα γτ σε εμενα εδω βρεχει ασταματητα! Εχω και πολυ δουλεια πλεον δεν προλαβαινω τα ποστακια σου!

    Φιλακια πολλα,
    Αναστασια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  56. What stunning photos Dimi..
    Oh, my gosh..that place looks so lovely. I miss the sea sometimes.. have not been this year.
    I love your book markers.. they are so pretty. You have such talent for working with decopage.
    Thank you for sharing this super post .. I enjoyed it.
    best wishes ...xxxx val

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  57. Hi Dimi..
    I forget to write about the passion fruit flower.. I think its the nicest of all the flowers of the fruits.. your close up photos are fantastic..
    Its such an exotic flower...and I like the fruit too.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  58. Τέλειεςςςς οι φωτογραφίες σου!!!
    Το decoupage ειναι τέλειο...αλλά δεν εχω δοκιμάσει ποτέ να κάνω!!
    Μόλις ανακάλυψα το blog σου...θα χαρώ πολύ να σε δω στο δικό μου!
    Φιλάκια!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  59. Η πασιφλώρα και η βουκαμβίλια μου έκοψαν την ανάσα...αλλά και οι υπόλοιπες φωτογραφίες είναι εκπληκτικές!
    Όσο για τις δημιουργίες σου δεν έχω λόγια!!
    Να είσαι καλά Dimi μου...φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  60. Πολύ όμορφες φωτος
    Καλό φθινόπωρο
    Φιλάκια ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  61. Παραμυθένια η ανάρτησή σου Dimi μου,,δεν χορταίνουν τα μάτια ομορφιά και φώς....εξαιρετικές οι φωτό -για κάρτ ποστάλ μοναδικές-η πασιφλωρα και η μπουκαμβίλια τι ομορφιά..σε αφήνει άφωνο..οι σελιδοδείκτες σου-ειλικρινά δεν έχω δεί ομορφότερους-με τα πουλάκια τι ρομαντικά σχέδια-τι άλλο εκτός απο παραμύθι μπορεί να θυμίσουν!!ρέει το ταλέντο σου Δήμητρά μου..και το φινάλε με ενθουσιασε με το κομμάτι που ερμηνεύει η πολύ αγαπημένη μου Adele!!Συγχαρητήρια θερμά μέσα απ'την καρδιά μου!!Set fire to the rain darling!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  62. Οι φωτογραφίες σου είναι καθηλωτικές!
    Θες να μην τελειώσει η απόλαυση του θαυμασμού!

    Z.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  63. kali soy maira glikia moy sai eyxaristo gia ta omwrfa logia soy xarika poy ta pernas omwrfa h fwto einai telies osw gia ta panemwrfa loyloydia soy th na pw.. hselidwdixtes einai to kath allo ta mpoykalia den brisko logia aplla yperwxa soy eyxomai kalo fuinopwro mai ygeia kai xara filakia polla.......

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  64. kali soy maira glikia moy sai eyxaristo gia ta omwrfa logia soy xarika poy ta pernas omwrfa h fwto einai telies osw gia ta panemwrfa loyloydia soy th na pw.. hselidwdixtes einai to kath allo ta mpoykalia den brisko logia aplla yperwxa soy eyxomai kalo fuinopwro mai ygeia kai xara filakia polla.......

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  65. Ερωτευτηκα την πασιφλώρα σου! Βρε Ντίμι όταν μπαίνω στο μπλογκ σου παθαίνω κόκο μπλόκο από την ομορφιά της κάθε ανάρτησης σου!!! Είσαι καταπληκτική! Υπέροχα όλα και οι σελιδοδείκτες και το μπουκαλάκι σου και η Σαρονίδα, αλλά τα σαπουνάκια σου είναι όλα τα λεφταααααα!!! Φιλιά πολλά Ντιμάκι μου!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  66. Such stunning pictures I have always loved the Passion flower it is such a detailed stunning flower. The beach pictures are amazing such a camping and serene place to sit and think. Have a lovely weekend

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  67. Dimi σε ευχαριστώ πολύ για τις ευχές σου στην αναρτησή μου ΄και ιδιαίτερα για την σχολική χρονιά του μικρού μου!όταν ανοιξα την αναρτησή σου έμεινα άφωνη!μαγεύτικα από τις καταπληκτικές σου φωτογραφίες ιδίως αυτην με την πασιφλόρα, τι λεπτομέρεια.....!!!!μετά γοητεύτηκα με τους ρομαντικούς και καλοδουλεμένους σελιδοδείκτες σου,θαύμασα την επίκαιρη καράφα σου και τι να πω....είσαι προικισμένος άνθρωπος , ευτυχώς για εμάς ,προς τέρψην των ματιών μας!χα-χα! Καλό και δημιουργικό Φθινόπωρο σου εύχομαι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  68. Με ταξίδεψες πάλι!!!Τι απίθανες λήψεις.......έμεινα με το στόμα ανοιχτό!!!
    Η μικρή θα ξετρελλαθεί με τους σελιδοδείκτες σου,πανέμορφοι είναι,μπράβο!!!
    Πολλά πολλά φιλιά κ καλό ΣΚ-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  69. Wspaniałe i cudne zdjęcia!!! Przepiękne prace!!! Bardzo mi się podobają, jestem pod wrażeniem!
    Serdecznie pozdrawiam i buziaki::))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  70. Όπως πάντα ζωντανές φωτογραφίες στα υπέροχα μέρη σας!! Δεν ήρθα καθόλου φέτος! Με τέτοια ζέστη πως να μην συνεχίζετε τα μπάνια,καλά κάνετε!! Φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  71. Hello Dimi:)Hope you are enjoying the weekend! Lovely photos of Autumn!
    ~Anne xx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  72. Hello Dimi:)Hope you are enjoying the weekend! Lovely photos of Autumn!
    ~Anne xx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  73. Always beautiful pictures and I love the tags with birds.

    Hugs from your friend in Sweden

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  74. Πανδεμονιο χρωματων (και συναισθηματων) το ποστ σου Ντιμι μου!
    και οι σελιδοδικτες σου πολυ ομορφοι : )

    σε φιλω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  75. Να ΄ξερες πόσο λατρεύω αυτό το λουλουδάκι (το ρολογάκι-πασιφλώρα). Υπέροχες φωτό όπως πάντα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  76. Η ομορφιά σε κάθε τι που μας δείχνεις, σε φωτογραφίες και σε έργα!
    Αυτοί οι σελιδοδείκτες είναι απλά μαγικοί, μικρα κομψοτεχνήματα!
    Φιλιά, καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  77. Τι τυχερή που κάνεις βουτιές ακόμα. εγω δεν προλαβαίνω με τις δουλιές να κατέβω. Η εγγονουλα πήρε ενα υπέροχο δώρο. Φιλάκια πολλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σάς ευχαριστώ πολύ γιά τά όμορφα σας σχόλια!
Thank you for your kind comments!

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...