Τετάρτη, 3 Ιουλίου 2013

A taste of Summer in Greece...



Μία γεύση καλοκαιριού...



 Καλησπέρα φίλες μου!!Καλό καί ευλογημένο μήνα Ιούλιο, νά έχουμε!
Μπήκαμε γιά τά καλά στό όμορφο καλοκαιράκι!
Αντιπροσωπευτικές γεύσεις καλοκαιρινές..... 


ό παραδοσιακός μουσακάς,καθαρά καλοκαιρινή συνταγή!!
Μπορείται νά βρείτε τήν συνταγή σέ πιό light εκδοχή(Μικρή Κουζίνα )στό μπλόγκ τής Κικής,
ή στήν Ελενα (Συνταγές Καρδιάς)καί αυτή η συνταγή light! 

Άλλη καλοκαιρινή γεύση...





τό δροσερό καρπούζι....




καί τί καλύτερο,από ένα σπιτικό παγωτό,μέ γεύση cheesecake φράουλας,συνταγή τής Ερμιόνης(The one with all the tastes),

 πού τήν προσάρμοσα βάζοντας στό παγωτό,σπιτική μαρμελάδα φράουλας,αντί γιά ΟREO μπισκότα καί κουβερτούρα!
Μπορείται νά πατήσετε τά links γιά περισσότερα!
(Θαυμάζω τίς Ελληνίδες,Food Bloggers)!

 Καί τό πιό μυρωδάτο καλοκαιρινό φυτό,ο βασιλικός!

Κάθε καλοκαίρι,ονειρεύομαι τήν ημέρα πού θά βρεθώ στό αγαπημένο μου νησί,τήν Λευκάδα!



Πρός τό παρόν,απολαμβάνω τήν όμορφη παραλία μας,

Panoramic view

καί πίνοντας τό καφεδάκι μου από τά χεράκια τής φίλης μου Βίκης,πού μέ μεγάλη χαρά,δέχτηκε νά μού ποζάρει τό πρωί!



  *******


My Vintage Decoupage Creations...


Μέ αυτές τίς Vintage δημιουργίες μου,συμμετέχω στόν διαγωνισμό πού κάνη η φίλη μας,τό Δελφινάκι,Vintage / Ρομαντικές φωτογραφίες,γιά τόν ένα χρόνο πού κλείνη τό ιστολόγιό της,Ο Κόσμος τής γνώσης.
 
 




My Vintage Decoupage....Paper box with rise parer,patina,Perla Pen......Candle with rise paper and Perla Pen



Εφτιαξα τό χάρτινο κουτί μέ μοτίφ από ριζόχαρτο,Perla Pen καί πατίνα.
Στό κεράκι,κόλλησα μοτίφ από ριζόχαρτο,έκανα φωτοσκιάσεις καί ζωγράφισα μέ Perla Pen(Viva).


My Vintage Decoupage Creations....Notebook,paper for decoupage,rise paper,crackle,Perla Pen and lace

Η εγγονή μου,μού είχε φέρει νά τής φτιάξω αυτήν τήν αντζέντα!!
Αφού κόλλησα εμπρός μοτίφ δικής μου εκτύπωσης,καί στό πίσω μέρος μοτίφ από ριζόχαρτο,έκανα κρακελέ 2 συστ,πατίνα,Perla Pen(Viva),καί τήν στόλισα μέ δαντέλα.Μπορώ νά πώ,πώς ενθουσιάστηκε όταν τήν είδε!!

********

Δοκίμασα νά φτιάξω γιά πρώτη φορά,μικρά πήλινα καδράκια.



My Summer Decoupage Creations.....Clay frames with napkin ,rise paper and 3 D decoupage

Εκανα decoupage ανάγλυφο 3 D,μέ μοτίφ χαρτοπετσέτας καί ριζόχαρτου,λίγη ζωγραφική γιά ενσωμάτωση,καί κορδονάκι γιά νά κρεμαστούν!!Ελπίζω νά σάς αρέσουν!

Σάς ευχαριστώ πάρα πολύ πού  περνάτε από τό blogoσπιτάκι μου, καί αφήνετε τά όμορφα σχόλιά σας!!

Τό Σάββατο,περιμένω ευχάριστες αφίξεις!!
Ή συνέχεια,τήν άλλη εβδομάδα!!
Καλό μήνα νά έχετε,καλό καλοκαίρι καί καλές διακοπές,σέ όσες φίλες πρόκειται νά πάνε!!Πολλά δροσερά φιλάκια!!!

*********

My dear friends,thank you all for your visits and for your kind comments on my blog!
Wish you all,Happy July!!







Καλοκαίρι
η γαλάζια προκυμαία θα σε φέρει
καλοκαίρι
καρεκλάκια, πετονιές μέσ' το πανέρι
μες τη βόλτα αυτού του κόσμου που μας ξέρει
καλοκαίρι
πλάι στα μέγαρα, στις τέντες με τ' αγέρι
καλοκαίρι
με χρυσούς ανεμιστήρες μεταφέρει
την βανίλια με το δίσκο του στο χέρι
την κοψιά μιας προτομής μέσ' το παρτέρι
καλοκαίρι
μ' ανοιχτό πουκαμισάκι στα ίδια μέρη

(Διονύσης Σαββόπουλος)





Dimi...

59 σχόλια:

  1. Nτιμη,τι 'ομορφες εικ'ονες,αντιπροσωπευτικ'ες του ελληνικο'υ καλοκαιριο'υ!
    'Οπως π'αντα πολ'υ 'ομορφα τα 'εργα σου 'γεματα απο γευσεις και χρωματα ελληνικα!
    Φιλια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Μύρισε Καλοκαίρι η οθόνη απ τις δημιουργίες σου !!
    Τι όμορφες φωτογραφίες, και τι όμορφα έργα !!
    Και επ ευκαιρία άκουσα και το τραγούδι ...
    Να είσαι καλά !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Que delícias mostraste e que lindo tudo por aí! Aproveita bem! beijos,chica

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Καλο μηνα κ καλως να δεχτεις τις αφιξεις σου!

    Λιγο μουσακα θα τσιμπησω! Καλο βραδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Oμορφη, καλοκαιρινή , δροσερή, αισιόδοξη ανάρτηση. Καλώς να τους δεχτείς.
    φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Τι ωραίες καλοκαιρινές εικόνες. Ο μουσακάς, το καρπούζι, το παγωτό, ο βασιλικός ... μέχρι εδώ έφτασαν τα αρώματα τους. Για τη Λευκάδα τι να πω; Δεν έχω πάει ποτέ αλλά μετα τις φωτογραφίες που είδα θέλω να την επισκευτώ- οπωςδήποτε. Πολύ όμορφες οι ρομαντικές σου δημιουργίες. Καλή επιτυχία στο διαγωνισμό. πολλά φιλιά... Να περνάς καλά αγαπημένη Dimi και να κάνεις πολλές βουτιές στο Λαγονήσι... κάνε και για μένα μια που βράζω στο ζουμί μου...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Πολύ ωραίες όλες οι προτάσεις σου!
    Με το καλό να δεχτείς την κόρη σου!
    Πολύ όμορφες οι κατασκευές και οι φωτογραφίες!
    Καλό μήνα!
    Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. ήταν δυνατόν να μην ενθουσιαστεί η μικρή;;; Με το καλό οι αφίξεις Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

  9. Έχει πολλές ομορφιές το καλοκαίρι μας,ζέστη να μην είχε τόσο πολύ.Τα έργα σου όπως πάντα υπέροχα και τα πήλινα καδρακια που έφτιαξες εξαιρετικά. Καλό καλοκαίρι να περάσεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. O verão é tudo de bom!!! Aproveite bem , querida!!!
    Um doce abraço sabor melancia, Marie.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Fabulous photos Dimi! I am sure you are enjoying the perfect summer:)
    ~Anne xx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Απ'όπου και να το δεις.....βλέπεις, μυρίζεις, γευεσαι Ελλάδα!!
    Άλλη μια φορά εντυπωσιακές φωτογραφίες και δημιουργίες!!
    .....με το καλό και οι αφίξεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. υπέροχες καλοκαιρινές φώτογραφίες!!!Τα έργα σου μου αρέσουν πολύ ! Καλώς να τους δεχθείς !!!!!
    Καλό καλοκαίρι,DIMI μου !!!!
    Νίκη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Καλά, θέλεις να μας τρελάνεις με τις φωτογραφίες σου!!!!!!!!!!!!!!!Άρωμα Ελλάδας!!!Οι δημιουργίες σου πολύ όμορφες ,με το δίκιο της ενθουσιάστηκε η εγγονή σου με την ατζέντα της!!!Φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Beautiful beautiful, the sand, the beach, bar with loads of temptation, and all that you made Dimi, fantastic.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Δήμητρα τι να πω η γυναίκα που κάθε βράδυ βλέπω το Λαγονήσι στον ύπνο μου από τις φωτο στο fbκαι παθαίνω, τώρα έχουμε και Λευκάδα? Με αποτελείωσες φιλενάδα!
    Να περνάς καλά , όμορφες οι δημιουργίες σου . Καλώς να δεχθείς τις ΄΄αφίξεις σου΄΄
    Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Καλό και όμορφο μήνα Dimi μου!
    Νομίζω ότι οι ελληνίδες food bloggers θαυμάζουν όλες εσένα, που ότι πιάνουν τα χρυσά σου τα χεράκια το κάνουν τέλειο!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Η Λευκάδα είναι το δεύτερο αγαπημένο μου νησί, μετά την Κρήτη φυσικά :)
    Έχω ήδη πάει 3 φορές (πολύ σπάνιο για μένα αφού συνεχώς θέλω να ανακαλύπτω καινούρια μέρη) και θέλω οπωσδήποτε να πάμε και με τα κορίτσια!
    Τι όμορφες οι δημιουργίες σου! Και αυτά τα πήλινα καδράκια πολύ χαριτωμένα!
    Σε ευχαριστώ πολύ και για την αναφορά! Φαντάζομαι τι καλό που θα έγινε το παγωτάκι με τη σπιτική μαρμελάδα!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. What a pretty beach, I would like to visit Lefkada! It is nice to see your friend posing so nicely for you! Dimi, your decoupage creations are beautiful, well done!
    Enjoy your visitors and have a happy weekend!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Μας γέμισες εικόνες της Ελλάδας ,ομορφιές που κάθε άνθρωπος επιθυμεί , γεύσεις απολαυστικές και δημιουργίες καταπληκτικές !Μπράβο Dimi μου ! Άντε τώρα να κοιμηθώ ......

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Όντως μύρισε Καλοκαίρι ,πολύ όμορφες οι εικόνες σου και οι δημιουργίες σου,να περάσεις όμορφα σου εύχομαι και να πας και στη Λευκάδα που τόσο αγαπάς και ονειρευεσαι.Φιλάκια καλό βράδυ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Φουλ Καλοκαιρι ... νησί, φαγητό, καρπουζάκι, κατασκευές! Απο όλα είχε ο μπαξές!
    Να σαι καλά Δήμητρα μου και να μας χαριζεις τέτοιες εικόνες :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Ααααχ ανάσανα! Βουτιά στις φωτογραφίες σου κάνω! Και στο δροσερό καρπουζάκι σου :)
    Μα τι ωραία στο Λαγονήσι ρε Δημητρούλα.. είσαι τυχερή.
    Να περνάς όμορφα, και καλό Ιούλη !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Τι όμορφες φωτογραφίες Δήμητρά μου!!!
    Η Λευκάδα είναι υπέροχο νησί!Κι εγώ το λατρεύω!!
    Με το καλό να πάτε σύντομα!!
    Τα έργα σου ακόμα μια φορά φανταστικά! Η αντζέντα τέλεια!Πολύ vintage!
    Και τα καδράκια σου μοναδικά!Καλά να περνάς Δημητρούλα!
    Σε φιλώ!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Lindo manjericão , adoro seu perfume!
    mui bela sua amiga...
    praias aí são maravilhosas! aproveita! bjss

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. ΟΛΑ ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΑ ΔΗΜΗΤΡΑ!!!!!!!!ΚΑΛΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ ΝΑ ΠΕΡΑΣΕΙΣ ΟΠΟΥ ΚΑΙ ΝΑ ΒΡΙΣΚΕΣΑΙ!!!! ΦΙΛΙΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Υπέροχες οι φωτογραφίες γεμάτες καλοκαίρι και οι δημιουργίες σου φανταστικές! Καλό μήνα και να περνάς καλά!Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Αγαπημένη μου καλή μου Ντίμι καλημερούδια...από που να ξεκινήσω; πολύ καλή η ιδεα σου ενα αφιερωμα με οτι μυριζει Ελλαδα..πολυ ομορφα ολα...μου αρεσει το καρπουζι και ως φρουτο και γλυκο καρπουζι και το φρουτο σε συνδυασμο με το χαλλουμι... τσιζκεικ και ορεο μου αρεσουν επισης...παγωτα επισης... ναι το θυμουμαι οτι τα καλοκαιρια πας Λευκαδα,αγαπημενα επτανησα... η παραλια σου και οι φωτος πολυ ομορφες.. οι δημιουργιες σου οπως παντα μου αρεσουν πολυ.... σ ευχαριστω για την ομορφη εκπληξη, το χρονο που αφιερωσες να φτιαξεις αυτα τα πανεμορφα,ρομαντικα και βινταζ, το θεμα ηταν φωτογραφιες ρομαντικων/βινταζ αντικειμενων που εχουμε σπιτι, εσυ ομοως αφιερωσες χρονο να φτιαξεις ατυτα για το διαγωνισμουλη μου...με συγκινησες , σ ευχαριστω για την συμμετοχη και τις ομορφες δημιουργιες,καλη επιτυχια , ευχαριστω ακομα μια φορα για την αγαπη και στηριξη στο δευτερο μου σπιτακι, ομως δε καταλαβα οι συμμετοχες σου ειναι οι δυο πρωτες δημιουργιες ή και οι αλλες δυο της εγγονουλας; θα περιμενω να μου διευκρινησεις... και οι 4 βινταζ μου αρεσαν πολυ οπως κ τα καδρακια , για πρωτη φορα μπραβο σου ειναι πολυ ομορφα.... με το καλο να τους δεχτεις το Σαββατο.... καλο μηνα, καλο καλοκαίρι... μου άρεσε πολύ η ελληνικη σημαια....φιλουθκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Γεια Dimi - ευχαριστίες για αυτές τις όμορφες εικόνες "μια γεύση του καλοκαιριού».
    Ο καιρός εδώ δεν είναι ακριβώς καλοκαιρινό καιρό - το βροχερό + 13,8 βαθμούς.
    Ενδιαφέρον το γεγονός ότι η κόρη σας έρχεται το Σάββατο - έχει σίγουρα πολλά να σας πω για το "όμορφη χώρα μου." Ευχόμαστε να έχετε μια Μεγάλη Πέμπτη :) Αγκαλιές Hanne Bente

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Καλημέρα, φίλη μου, καλό μήνα!
    Υπέροχες οι φωτογραφίες σου και οι δημιουργίες σου...
    Καλά να περνάς! Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Καλημέρα Dimi μου και καλό μήνα!!! Αχ τι μου κάνεις πρωί πρωί με τις φωτογραφίες σου!! Εκτός του μουσακά που τρελαίνομαι αλλά είναι εύκολο να φτιάξω, έρχεται η Λευκάδα που αυτό τον καιρό δεν μπορώ να προσεγγίσω με τίποτα! :( Ελπίζω πριν φύγει το καλοκαίρι να έχω την ευκαιρία να την απολαύσω και φέτος! Έστω για μια μέρα!
    Οι δημιουργίες σου όπως πάντα σούπερ!!! Φιλάκια πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Πολλές καλημέρες...γεμάτες λιακάδα...δροσερές μυρωδάτες γεύσεις...θάλασσα....και υπέροχες δημιουργίες!!!
    Πολλά φιλιά...
    ***Αννιώ***

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. You cant have too much basil! Great looking food.

    Cheers - Stewart M - Melbourne

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Kalimera Dimi mou!!! Thank you for these wonderful images of Summer!!! I always so enjoy your bright, joyful photos!!! And amazing artwork as always, fili mou! :) Enjoy Greek Summer with its awesome light and bright colors!!!!
    Polla filakia!!! Anna & Zoe :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Πανέμορφες καλοκαιρινές φωτογραφίες!!!!
    Και οι κατασκευες σου ΄πως πάντα υπέροχες.
    Φιλιά και με το καλό να δεχτείς την κορούλα σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. Dimi, i always dream when i see your gorgeous photos of your beautiful Greece. I love moussaka!!!!!Your vintage creations are just adorable! I love them in every romantic detail...very well done!
    Kisses
    Alessandra

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. Oh beautiful greece with all its lovely food. I love the decor of the blue bar. My son is having such fun in Greece.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. Dimi, you posted very delicious things, I prefer home made ice cream! with jam, please!
    Decoupage is nice , especially the pendant with sail boat.
    Have a nice weekend at a beach bar with cup of coffee!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. Que saudade do verão, adorei as lindas imagens. O manjericão é maravilhoso, tem uma receita que sempre faço, manjericão, oleio de oliva e sal, bater no liquidificador e colocar na massa espaguete, fica uma delicia.
    Tenha uma ótima semana.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. Οι φωτογραφίες σου Dimi μου είναι μοναδικές!!!!!!!Το ίδιο και τα έργα σου!
    Δροσερά φιλάκια κι από μένα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. Πραγματικά δεν ξέρω από που να αρχίσω!!! Είσαι χάρμα οφθαλμών! Πόσο θα θελα να μαστε κοντά να πίνουμε καφεδάκι και να σε βλέπω να φωτογραφίζεις! Είσαι από τους ανθρώπους που μου αρέσει να περνάω στιγμές μαζί τους! Φιλιά πολλά φιλενάδα μου!!! καλό βράδυ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. Αχ, από πού ν' αρχίσω;;; Τέλειες οι καλοκαιρινές συνταγές!!! ΘΕΛΩ ΜΟΥΣΑΚΑ!!!! χαχαχα!!! Οι δημιουργίες σου υπέροχες!!! Θα σταθώ, όμως, στην Λευκάδα... Το λατρεύω αυτό το νησί... Εκεί πέρασα το 2000 κάποιες πολύ ξεχωριστές διακοπές... Να ήμουν στο Road House στον Νυδρί να ροκάρω τα βραδάκια... Αχ....αχ....αχ.... Να είσαι καλά και να πας σύντομα να μου την φιλήσεις!!! Καλό Σαββατοκύριακο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. Πολύ όμορφα όλα
    Το ένα καλύτερο από τ' άλλα
    Φιλάκια ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. Υπέροχες όλες οι φωτογραφίες.....γεμάτες καλοκαίρι....!
    Καλό σαββατοκύριακο Δήμητρα μου :)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. Αυτό θα πει ελληνικό καλοκαίρι...του έκανες την πιο όμορφη παρουσίαση!!
    Οι δημιουργίες σου πολύ όμορφες και σου εύχομαι καλή επιτυχία στο διαγωνισμό...και με το καλό οι ευχάριστες αφίξεις!!!
    Φιλιά πολλά και καλό Σαββατοκύριακο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  46. Καλημέρα Δήμητρα!!!πωπω ομορφες φωτογραφίες, γεμάτες καλοκαίρι!!!Καλή επιτυχία σου εύχομαι στο διαγωνισμό!!!
    Πολλά φιλιά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  47. Απίθανες φωτο, πανέμορφες δημιουργίες , Δήμητρα!! Με το καλό οι .. αφίξεις! Φιλάκια, καλό Σ/Κ και καλές βουτιές!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  48. Τι ωραίες φωτογραφίες! Μας άνοιξες την όρεξη με τα καλοκαιρινά εδέσματα! Και οι δημιουργίες σου υπέροχες ως συνήθως! Μπράβο!!!
    Φιλάκια πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  49. Εσύ παιδί μου Dimi, με τη φωτογραφική σου μηχανή "έγραψες" πάλι!!!!! Φανταστικές φωτογραφίες!!!
    Οι δημιουργίες σου πάντα πολύ όμορφες και τα πήλινα καδράκια τρισχαριτωμένα!!!!! Καλή επιτυχία στον διαγωνισμό!!!
    Φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  50. Καλημέρα Dimi μου!Καλή Κυριακή να έχουμε.Με άρεσε πολύ η φωτογραφία με το βασιλικό.Δροσερός και περιποιημένος.Επίσης έτσι όπως βλέπω φωτογραφίες από το μέρος που πίνεις τον καφέ σου το πρωί να πω πως με πολύ μεγάλη ευχαρίστηση θα έπινα και εγώ τον ελληνικό μου εκεί.Αυτή τη στιγμή πίνω τον καφέ μου στο γραφειάκι μου και ο γιος μου μου παίζει δίπλα με ένα αυτοκίνητο,χαχα.Τα καδράκια σου αν και γράφεις πως είναι τα πρώτα σου είναι πανέμορφα.Πολύ προσεγμένα φτιαγμένα.Έχω γράψει και άλλες φορές πως με αρέσει αυτό το blog αλλά θα το ξαναγράψω.Κάθε φορά που μπαίνω θέλω πως και πως να δω τι νέες εικόνες θα μας χαρίσεις.Ακόμα και τα φαγητά ή γλυκά που φτιάχνεις και μας δείχνεις είναι προσεγμένα,περιποιημένα και πεντακάθαρα.Υπάρχει τάξη σε όλα και αυτό με αρέσει πολύ.Να'σαι καλά!Καλή επιτυχία στο διαγωνισμό του Vintage που διοργανώνει το Δελφινάκι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  51. Dimi mου, μας χόρτασες με τοσα ομορφα πιάτα!
    Η Λευκαδα εχει απίθανες παραλιες... Κάθισμα και Εγκρεμνοι οι αγαπημενες μου :)

    http://beautyfollower.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  52. Kalimara Dimi, Oh what beautiful sights of Greece.... Moussaka which I love, Watermelon, which for me just shouts out that summer is here, basil with its beautiful smell and Frappe coffee.... just lovely. Then you add in the beautiful beach.... I feel like I am on holiday Dimi.
    Have a lovely day,
    Best Wishes
    Daphne

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  53. Oh my god, your photos made me hungry!! Would love to go to the beautiful beaches! It's crazy humid and hot in Japan! I envy you:) Have a great week, DIMI:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  54. Καλησπέρα γλυκιά μου Dimi...χορταστική η ανάρτησή σου πέρα για πέρα!!!εχεις απόλυτο δίκιο που θαυμάζεις τις ελληνίδες food bloggersέχω πάθει κόλημα με πολές απο αυτές,τις ξέρουμε όλοι αν τις κατονομάσω σίγουρα θα ξεχάσω αρκετές!!τα Λευκαδίτικα πλάνα σου με ταξίδεψαν εκεί στο νησί που έχουμε περάσει με τον σύζυγό μου ίσως απο τις καλύτερές μας διακοπές!!απίστετες οι φωτογραφίες σου συναρπάζουν..σήμερα μας γνώρισες και την φίλη σου την Βίκη απο το μπαράκι που είχες αναφέρει τις προάλλες..ζήλεψα το σκηνικό και στο Λαγονήσι γιατί εγω με τις υποτασικές κρίσεις που με ταλαιπωρούν τον τελευταίο καιρό δεν πλησιάζω θάλασσα και ήλιο!!Τα decoupage σου απίθανα,,,αυτή η τέχνη του decoupage μου αρέσει γιατί τα κάνει όλα παραμυθένια..συγχαρητήρια για όλη την ανάρτηση!!!μαγευτική!!άπειρα φιλάκια και καλό βραδάκι!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

  55. Olá amiga,vim retribuir sua carinhosa visita ao meu cantinho.
    Uma linda e abençoada semana!!!
    Beijos Marie.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  56. Καλημέρα Δημητρούλα μου!!!!
    Έρχομαι εδώ όταν γυρεύω λίγη δροσιά στο άχαρο καλοκαίρι μου...Εδώ κάθομαι και απολαμβάνω τον πρωινό καφέ μου και θαυμάζω τα έργα σου και τις φωτογραφίες σου!!!!!!Νάσαι καλά!!!!!!!!!!!
    Το ξέρεις πως σε αγαπάω πολύ!!!!!!!!!!Φιλάκια!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  57. Dearest Dimi,

    here I am, quite late these few days apologize.. I just recovered from my fever,cold and cough in summer ;(..yes strange right I ave them in summer instead of winter ;)

    Oh my you Greece I can taste it. gorgeous beaches, blue.. amazing places.
    so cute that beach bar with the huts.
    really summer!

    summer for me stay home laying on bed LOL;)counting the days
    wishing you a great summer week
    hugs to you sweety

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  58. Οταν έχεις τετοια καλοκαίρια δεν έχεις να φοβάσαι τίποτα. Είναι μαγεία η Ελλάδα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σάς ευχαριστώ πολύ γιά τά όμορφα σας σχόλια!
Thank you for your kind comments!

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...