Πέμπτη, 27 Ιουνίου 2013

Sunday......A magnificent full moon in Cape Sounion...




Mιά μαγευτική πανσέληνος στό Σούνιο !!!


Full moon in Cape Sounion

Cape Sounion...Tample of Posidon



Cape Sounion...Tample of Posidon


Καλησπέρα φίλες μου,στήν υπέροχη blogoγειτονιά μας!!Καλή εβδομάδα σάς εύχομαι!!!
Τήν Κυριακή τό βράδυ,ξεκινήσαμε μέ τόν αντρούλη μου,νά πάμε μιά βόλτα στό Σούνιο,νά απολαύσουμε τήν μαγευτική πανσέληνο!
Απαραίτητο τό τρίποδο νά στήσω τήν φωτογραφική μου μηχανή Nikon,οι νυχτερινές λήψεις,δύσκολο γιά μένα,αφού τίς δοκίμαζα γιά πρώτη φορά!
Η περιοχή νά είναι,γεμάτο κόσμο,στόν Ναό τού Ποσειδώνα,καί ήταν αδύνατον νά ανέβουμε,αφού ο δρόμος ήταν κλειστός από αυτοκίνητα,καί έτσι βρήκαμε ένα όμορφο σημείο,καί  ρεμβάσαμε τήν μεγαλύτερη πανσέληνο τής χρονιάς!

 ******

My Summer Decoupage Creations...


My Summer Decoupage....Bottle with shabby chic,napkin and contour
 
 Γιά πρώτη φορά,δοκίμασα νά κάνω παλαίωση(shabby chic),σέ μπουκάλι.
Αφού πέρασα μέ αστάρι τό μπουκάλι,μετά μέ σφουγγάρι καί μέ δύο χρώματα ακρυλικών,τό έβαψα.Τό πέρασα όλο μέ κερί,καί στό τέλος τό έβαψα πάλι μέ εκρού ακρυλικό χρώμα.
Τό έτριψα μέ ψιλό γυαλόχαρτο,καί τό στόλισα μέ μοτίφ χαρτοπετσέτας καί contour.Eλπίζω νά σάς αρέση!!
Αποφάσισα νά κάνω τήν ίδια διαδικασία,καί σέ κουτιά χάρτινα,πού τά χρειάζομαι γιά νά αποθηκεύσω υλικά,πού χρησιμοποιώ στό decoupage.Νά στολίσω καί τό εργαστήριό μου!

Μy Summer Decoupage...Carton with shabby chic,napkin and lace

 Αυτό τό χάρτινο καφασάκι,είχε τά κεράσια πού έφτιαξα τό γλυκό κουταλιού!
Έκανα λοιπόν,παλαίωση(shabby chic),κόλλησα μοτίφ μέ χαρτοπετσέτα από τήν Ολλανδία,μέ μικρές κόκκινες τουλίπες.Στολίστηκε μέ δαντέλα καί κορδέλα,έτοιμο τό καφασάκι!

My Summer Decoupage...Carton with shabby chic,napkin ,lace and Perla Pen (Viva)

Καί σέ αυτό,τό χάρτινο κουτί,έκανα παλαίση(shabby chic),κόλλησα μοτίφ από χαρτοπετσέτα,δαντέλα ,Perla Pen,έτοιμο  καί γεμάτο από χαρτ/τες πού χρησιμοποιώ γιά τό decoupage!
 



My Clay Creations...Pendants with clay and Perla Pen(Viva)

Έφτιαξα καί μενταγιόν μέ πηλό,τίς δύο καρδούλες γιά τήν κόρη μου τήν μεγάλη καί γιά τήν κουνιάδα της.
Καί τά τέσσερα στρογγυλά,γιά τήν φίλη μου τήν Βίκη,τίς δύο κόρες της καί γιά τήν εγγονούλα της,τό ρόζ!!
Μά νά μήν τήν ευχαριστήσω,πού κάθε πρωί,μού έχη έτοιμο τόν ελληνικό μου καφέ,καί τόν απολαμβάνω πάλι στήν όμορφη παραλία μας!!


Blue Beach Bar Lagonisi(enjoying my Greek coffee !!)



Πρώί,πρωί,νά καί ένας κωπηλάτης,νά περνά από μπροστά μου!!


**********


Nature...  (photos taken from my Nikon camera)















*******

Σάς ευχαριστώ,πάρα πολύ φίλες μου γιά τίς επισκέψεις σας,αλλά καί γιά τίς ευχές σας γιά τήν κόρη μου,στήν προηγούμενη ανάρτησή μου!!
Σάς εύχομαι καλή εβδομάδα,καί νά περνάτε καλά!!Πολλά δροσερά φιλάκια!!!

******

My dear friends,thank you all,for your visits,and for your kind comments on my blog!
Hope you have a wonderful weekend!Take care!!!


(Summer hits!!)







 

66 σχόλια:

  1. Πρωτη φορα αλλα οι φωτογραφιες βγηκαν πανεμορφες! Και το shabby chic μπουκαλι, πολυ ωραιο!

    Καλο απογευμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Υπέροχες οι νυχτερινές σου λήψεις και ας τις προσπάθησες πρώτη φορά... όπως και η παλαίωση... το τραγουδάκι super! Όσο για τις φωτογραφίες με τα λουλούδια τι να πω???? Έχω αρχίσει και τα λατρεύω μέσα από τα μάτια σου όπως μας τα παρουσιάζεις! Πολύ θα ήθελα να είμαστε κοντά και να σε βλέπω να φωτογραφίζεις! Πραγματικά σε θαυμάζω! Τα κοσμηματάκια πανέμορφα!!! φιλιά πολλά Ντιμάκι μου!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Linda lua, fotos, flores e trabalhos!

    Ótimo dia, tudo de bom, beijos,chica

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Αυτό το μπουκάλι σου!!!!!!!!!!!!!Φανταστικό!!!!!!!!!!
    Η αγγινάρα απίθανη φωτό!!!!!!!!!!!Όλα βέβαια μου αρέσουν γιατί τα κάνεις με αγάπη και μεράκι!!!!!!!!!!!!
    Φιλάκια!!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. 'Ηρθα να σχολιάσω και βλέπω νέα ανάρτηση με πρωταγωνιστή αυτό το ΥΠΕΡΟΧΟ ΥΠΈΡΟΧΟ μπουκάλι!!!!!!!!!!!!!!!
    Συγχαρητήρια!!!!Η δική σου σελήνη αξιοζήλευτη!!!και λάτρεψα όσο τίποτα αυτό μικρό μικρό Dimi της αμμουδιάς εύχομαι να ευχαριστιέσαι κάθε σου απλωτή και κάθε σου μακροβούτι !!!! Φιλάκια πολλά αυριο φεύγω για Φανάρι και πίσω πάλι το απόγευμα Σαββάτου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Fantastic are your work, and I know, it's beautiful. The flowers are incredible, thanks Dimi.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Για πες μου φωτογράφησες αγγινάρα όπως λέει η συνονόματή μου η γαιδουράγκαθο;;;; Νομίζω ότι είναι το δεύτερο εξ αιτίας του υπέροχου μπλε μωβ θυσάνου ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εφάκι μου ,είναι όντως αγκινάρα μέ τά αγκάθια πού λέει καί τό δημοτικό μας άσμα!!!!
      Καλά μπάνια στό Φανάρι!!!!Φιλάκια!!!

      Διαγραφή
  8. Συγχαρητήρια Dimi μου!!!άλλη μια εξαιρετική σου ανάρτηση σήμερα με μαγευτικές φωτογραφίες όπως πάντα!!το μπουκάλι όντως απίστευτο!!σου στέλνω την αγάπη μου και πολλά φιλάκια!!να περνάς καλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Πανέμορφες οι φωτογραφίες σου όλες αλλά και ότι έφτιαξες ,με πολλή αγάπη,να είσαι καλα και να φτιάχνεις πάντα όμορφα πράγματα...φιλάκια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Οι νυχτερινές φωτογραφίες απίθανες!
    Πρώτη φορά έκανες νυχτερινή φωτογράφηση και είχες τέτοια αποτελέσματα; Ουάου!
    Πολύ μου αρέσουν και αυτά που έφτιαξες με παλαίωση!
    Τα χρώματα από τα λουλούδια εκτυφλωτικά!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Μ αρέσει που για πρώτη φορά κάνεις νυχτερινή φωτογράφιση, και είναι απίθανη !!
    Για πρώτη φορά κάνεις παλαίωση σε μπουκάλι και είναι επίσης απίθανη !!!
    Τα υπόλοιπα δε ας μην τα σχολιάσω ιδιαιτέρως γιατί κι αυτά είναι απίθανα !!
    Έχω εντυπωσιαστεί... Τι άλλο να περιμένω δηλαδή ? Είσαι κι εσύ απίθανη !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Γεια σου καλή μου Dimi! Τί όμορφη ανάρτηση! Όλες οι φωτογραφίες σου είναι τέλειες -για το Σούνιο κάναμε στο σχολείο σε ένα ποίημα του Σεφέρη (Επί Ασπαλάθων) και μας είπαν για το ναό του Ποσειδώνα που υπάρχει εκεί. . Και οι δημιουργίες σου όπως πάντα τέλειες! Τα μενταγιόν είμαι σίγουρη πως θα τα λατρέψουν! Καλή συνέχεια εύχομαι και καλά μπάνια! Πολλά φιλούθκια ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Κάθε φορά χαζεύω για ώρα τις υπέροχες φωτογραφίες σου!!
    Και κάθε φορά λέω ότι ξεπέρασες τον εαυτό σου, πάντα μας εντυπωσιάζεις!
    Οι δημιουργίες σου όπως πάντα πανέμορφες!
    Φιλιά πολλά Dimi μου, καλό απόγευμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Σε ευχαριστώ πολύ για τις οδηγίες.Καναμε το πρωτο μας μπανακι στο ''μπαλι'' . Τωρα μένει να επισκευτουμε τη δικιά σου. Οι νυχτερινές ληψεις υπέροχες ειδικά η δεύτερη που καθρεφτίζεται το φεγγάρι στη θάλασσα απο τη μιά ενώ φαίνεται ο ναός από την άλλη τέλεια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Dimi my son is having a wonderful time he worried me slightly yesterday when he said they were hiring boats and going to another beach needless to say I was delighted when he told me they were back safely.

    Your photos are getting better n better the colours of the flowers are so great. Have a good weekend

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Να 'σαι καλά DIMI μου και να φτιάχνεις τόσο όμορφα πράγματα και να απολαμβάνουμε υπέροχες φωτογραφίες!!!
    Το τραγουδι πολύ ωραίο και το αποτύπωμα στην άμμο σημαντική λεπτομέρεια !!!
    φιλάκια
    Υ.Γ. Το mail που σου έστειλα σήμερα το έλαβες ????

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Πανέμορφες οι νυχτερινές λήψεις σου!
    Και οι δημιουργίες σου πολύ όμορφες!
    Καλό καλοκαίρι Dimi μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Να ξαναπούμε για τις φωτογραφίες σου;Τέλειες!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Οι δημιουργίες σου επίσης!!!!!!Φιλιά!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Λάτρεψα και τις φωτογραφίες και το φεγγάρι και τις δημιουργίες σου και τα λουλούδια και όλα....κόλλησε όμως το μάτι μου στην υπέροχη υπογραφή σου στην άμμο..
    Να είσαι καλά..φιλιά πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Beautiful pictures. I think I need to go to Greece *smile*.

    Hugs from a rainy Sweden

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Όμορφες οι φωτος σου αλλά και οι κατασκευές σου.
    Φιλάκια ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Oh...Dimi...the fool moon and the tample are just gorgeous! Your decuopage is always fantastic but the pendants...oh...wow!!! They are very romantic and very beautiful. I love every single detail of them, in particular the little pearls.
    Kisses
    Alessandra

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Και οι βραδυνες λήψεις σου ειναι υπέροχες ... το full moon ... δεν εχω λόγια :)
    Τα Φιλιά μου Dimi μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Dimi sweet heart,

    so romantic night in Greece, that full moon so beautiful. the ocean too.
    i love those beach huts.
    your creation always pretty.

    the ancient Greek temple so amazing wow..

    wishing you a great week Darl
    hugs

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Geia sou Dimi mou!!! My dear friend, I can only say... THANK YOU for the wonderful images in this post!!!!!! I have no words to tell you how beautiful your photos are, how you are able to capture the beauty and the smallest details in nature and all things surrounding you!!! The photo of the moon is amazing!!!! And the sea, the beach, the flowers, the night view with the Temple of Poseidon... this is poetry in images! You are an incredibly talented photographer, and you are able to convey the emotion you feel capturing these wonderful images! Last but definitely NOT least, your artwork is as beautiful as ever!!!! Lots of love and polla filia!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Εξαιρετικές οι βραδινες σου λήψεις!! Και οι δημιουργίες σου όμορφες και χαριτωμένες!!
    Καλό Σ/Κ να'χεις, Δήμητρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Dimi, beautiful captures of the Super Moon! You did great! And your flowers, decoupage and the beach shots are all beautiful. I would love to be there enjoying the beach! Lovely post, have a happy weekend!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Olá querida,lindas e perfeitas imagens,amei!!!

    Beijos Marie.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Πολύ όμορφη η ανάρτησή σου, Ντίμη μου!! Σιγά να μην γλίτωνε η σούπερ πανσέληνος από τον φακό σου!!!!
    Αλλά και τα νέα σου έργα είναι πανέμορφα...το μπουκάλι, τα κουτιά, τα πήλινα μπιζουδάκια!!!
    Καλό σαββατοκύριακο, σου εύχομαι!!! Φιλάκια πολλά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Υπέροχο φεγγάρι στο Σούνιο!! Τέλειες φωτογραφίες!!
    Πολύ όμορφες οι νέες σου δημιουργίες Δήμητρά μου!
    Ειδικά το μπουκάλι σου είναι φανταστικό!!
    Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Το φεγγάρι και το Σόυνιο υπο το φως της πανσελήνου μαγευτικό!!! Κάνεις τέλεια παλαίωση. Λάτρεψα το μπουκάλι αλλά και τα υπόλοιπα είναι όμορφα. Γλύκα είναι τα μενταγιόν απο πηλό. Τα ροζ μου αρέσουν λίγο παραπάνω. Καλή συνέχεια στις δημιουργίες σου μα και στα μπανάκια και στο καφεδάκι στην παραλία. πολλά φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Καλημέρα...πολύ όμορφη ανάρτηση μου άρεσαν όλα από την αρχή ως το τέλος όλα όσα μας έδειξες
    τι ρομαντικό , πανσέληνο στην Ακρόπολη, στο ναό του Ποσειδώνα!
    οι δημιουργίες σου πολύ όμορφες όλες
    οι φωτος σου πολύ όμορφες όλες - κωπηλάτης , λουλούδια
    η τελευταία με το όνομα σου πολύ μου αρέσει :)
    με συγκίνησε η κίνηση σου να φτιάξεις τα όμορφα κολιέ για την φίλη σου που κάθε πρωί παίρνεις το καφέ σου στην όμορφη παραλία , μου άρεσε η φώτο με το σημείο που μας δείχνεις με το τοξάκι το σημείο σου
    φιλούθκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. kalimera th rwmantiko na blephs thn panselino ayth soy h anartish exei polla uemata kopilath mpoykali metagion mas exeis singkinish me oles ths dimioyrgies soy fwberw talento ta kala na legwnte filakia polla kalo paraskeybwsabatokirgiko............

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Υπέροχο το φεγγάρι,οι δημιουργίες σου πανέμορφες και οι φωτογραφίες σου καταπληκτικές! Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Καλήμερα Dimi μου!!!
    Πολύ όμορφες οι φωτογραφιες, το μπουκάλι και τα μενταγιόν έγιναν απίστευτα, μπράβο σου.
    Πολλα φιλιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. Μα τι τέλεις φωτό! Τι όμορφο φεγγάρι!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. Καλημέρα, φίλη μου!
    Η φωτογραφία με το φεγγάρι με άφησε με ανοιχτό το στόμα (ξέρεις ότι του έχω αδυναμία!)... το ίδιο και οι φωτογραφίες με τα λουλούδια. Απίστευτες λήψεις!
    Οι κατασκευές σου τέλειες. Ευχαριστώ για τις λεπτομέρειες όσον αφορά την παλαίωση, μου έδωσες ιδέα (τώρα αν θα το καταφέρω, δεν ξέρω, θα δείξει).
    Πολλά φιλιά, να περνάς όμορφα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. Hello Dimi
    WAU - όταν μια όμορφη πανσέληνο που έχουν φωτογραφηθεί.
    Ευχόμαστε να έχετε μια καλή μέρα. Αγκαλιές Hanne Bente

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. υπεροχες οι φωτογραφιες αλλα και οι δημιουργιες σου!!φιλακια και καλο σκ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. Amazing photos and beautiful work!!! I love the bottle!!!
    Have a wonderful weekend, dear Dimi!! and my g+ for you!!!:)))

    Besos, desde España, Marcela♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. Τι καταπληκτικός ναός και σε πόσο όμορφο σημειο που στέκεται!
    Πολυ ωραια τα αποθηκευτικά κουτιά που εφτιαξες .
    Οι φωτογραφιες με τα λουλουδια, μου φτιάχνουν παντα την διαθεση :)

    http://beautyfollower.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. Fantastic pictures as always, Dimi! I've been to Sounio 2 times, but unfortunately not seen the moon there yet...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. Ε,που αλλού θα έκανα την επίσκεψη μου και θα γέμιζα από τόσες ωραίες εικόνες.Ήμουν σίγουρη ότι με περιμένει άλλη μια ενδιαφέρον ανάρτηση.Επίσης να πω ότι κάθε φορά θαυμάζω όλο και πιο πολύ τις decoupage δημιουργίες σου.Δεν έχω ασχοληθεί ποτέ εγώ πέρα από δοκιμές.Έβλεπα γύρω μου την τεχνική αυτή αλλά δεν ξέρω στις δικές σου εικόνες με μαγεύουν.Είναι με πολύ μεράκι φτιαγμένα και αυτό μεταδίδεται.Μπαίνω πιο σπάνια πια στο blog λόγω πως έχουν κλείσει τα σχολεία και έχω αφιερωθεί στον γιόκα μου.Πάρκα,παραλίες,περίπατοι,βιβλιοθήκη.Κάνουμε πολλά μαζί.Ευχαριστώ για την υπέροχη ανάρτηση.Με έφτιαξες τη διάθεση Dimi.Σε λίγο πάμε για βουτιές με το παιδάκι μου,καλό Σαββατοκύριακο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. Wspaniałe zdjęcie księżyca! Kwiaty przepiękne! Cudne prace! Pozdrawiam:))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. Οι νυχτερινές σου λήψεις είναι ονειρικές αλλά και αυτά τα κοντινά των λουλουδιών είναι τοσο ζωντανά, μπραβο Dimi !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  46. Αυτή τη βραδιά της πανσέληνου θάθελα πολύ να είμαι στο Σούνιο, τυχερή Dimi που την απόλαυσες!!!!! Εξαιρετικές οι φωτογραφίες σου και οι νυχτερινές λήψεις αλλά και τα ολόδροσα λουλούδια σου!!!! Το δε shabby chic μπουκάλι σου εκπληκτικό!!!! Σαν ζηλιάρα, θα κάνω κι' εγώ!!!!!!
    Φιλάκια και να έχεις μια υπέροχη Κυριακή

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  47. Olá amiga,obrigada pela visitinha!!!Suas fotos estão magníficas!Parabéns!!!
    Volte sempre!!!

    Beijos do Brasil, Marie.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  48. Ως συνήθως, μου άρεσε όλη η ανάρτηση αλλά ξεχωρισα την πρώτη φωτογραφία! Τι τέλειο φεγγάρι! Μαγικό...
    Πολλά φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  49. Dimi, your camera is excellent, the night shots are stunning!
    I love your decoupage, especially the box with cosmetics (photo2).
    Have a nice Sunday!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  50. Υπεροχες οι φωτο! Ολες αλλα απτο Σουνιο μου κλεψαν την καρδια!
    φιλια πολλα και καλο μηνα απο αυριο :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  51. ¸.•°♡♡♫° ·.

    Fotografias maravilhosas.
    Uma ótima semana!
    Beijinhos do Brasil.
    ¸.•°❤❤♫° ·.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  52. τέλεια η ανάρτησή σου! Πραγματικά όλες οι φωτογραφίες σου αντικατοπτρίζουν μια πολύ ευτυχισμένη ζωή! Οι δημιουργίες σου πανέμορφες και πρωτότυπες! Να περνάς πάντα υπέροχα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  53. Δήμητρα φανταστικές φωτογραφίες, εύχομαι να περνάς πάντα έτσι όμορφα!!!
    φιλιά πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  54. Πολύ όμορφες οι φωτογραφίες και οι κατασκευές σου!
    Έχω μαζέψει κι εγώ φωτογραφίες με φεγγάρι να δείξω, μιας και με το Μιχάλη ψάχνουμε κάθε βράδυ το φεγγαράκι!
    Καλή εβδομάδα!
    Πολλά φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  55. Love the bottle soooo much, DIMI!!! I like those kind of antique taste, I've never seen such a shabby chic taste in decoupage! You're so talented!! And thank you for sharing the beautiful scenary of Greek, again. The parasols made of palm skin(?) attract me. The last photo, your name on a beach, is cool:) Have a good new week!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  56. Hello dear Dimi

    I have had some blogger problems.. but i am back to normal again.. hope to see all your lovely posts again.
    i wrote a quick note on my blog today.
    val's alentejoblogspot.com ..... I lost this blog somehow..then started another.. trying to get myself sorted with bloglovin i lost it all..
    but here I am..
    I love your bottle.. wish you were closer.. I would love that.
    sending you best wishes.. sorry i am a little late..
    val xxxx

    p.s I love the look of that beach... wow.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  57. Καλό μήνα!!! Αχ κάθε φορά ανοίγει το μάτι μου με τις ομορφιές σου!!! όλα μα όλα υπέροχα, από τις φωτογραφίες να ξεκινήσω, από τις δημιουργίες σου, όλα!!! Φιλάκια πολλά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  58. Καλό μήνα!!! Τέλεια η ανάρτηση και αυτή τη φορά!!! Οι δημιουργίες σου υπέροχες και τα μενταγιόν φανταστικά!!! Πολλά φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  59. Καλό μήνα Δήμητρα....υπέροχες οι κατασκευές σου...το μπουκάλι βγήκε πολύ ωραίο...!
    Και τα λουλούδια μας δίνουν μια πρωινή δροσιά.....αλλά πιο πολύ μου άρεσε το φεγγάρι...βγήκε μαγευτικό!!!
    Καλά να περνάς :)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  60. Such beautiful places you visit Dimi. Your photos are gorgeous! You are a very talented photographer.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  61. Δήμητρα, μένω άφωνη κάθε φορά με τις φωτογραφίες σου
    και τις υπέροχες δημιουργίες σου.
    Σε ζηλεύω που πίνεις το καφεδάκι σου σε αυτό το όμορφο μέρος.
    Καλό καλοκαίρι να περάσεις !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  62. Dimi μου πέρνα μια βολτίτσα από εδώ http://roulita82.blogspot.gr/2013/07/blog-post.html να παραλάβεις ένα βραβείο που σε περιμένει!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  63. Ντιμη μου, τι να πρωτοθαυμασω εδω...τη φωτογραφια με τη μαγευτικη πανσεληνο, τις ξεχωριστες δημιουργιες σου, τις φωτογραφιες σου με τα λουλουδια, ξερεις μοιαζουν με οπτικη ποιηση και δεν υπερβαλλω, την ωραια πλαζ στο Λαγονησι.

    Χαρηκα οπως παντα τις πανεμορφες φωτογραφιες σου, και ολοκληρη την δημοσιευση σου.

    Καλο Καλοκαιρι σε ολους σας!

    Φιλια Πολλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σάς ευχαριστώ πολύ γιά τά όμορφα σας σχόλια!
Thank you for your kind comments!

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...